eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
پارسال این موقع امیدوارتر بودم.
کلماتم خشک شده اند و تو هنوز سکوت کرده ای.
تو شلوغیای دورو‌برتون آدم روزای تنهاییتونُ گم نکنید .
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
آندیا!
اونجا که ابراهیم پور میگه: بگو آیا برای کشف یک لبخند می میرند؟ چگونه دوستت دارند آدم های بعد ازمن؟ چ
غمگین‌ترین تعریف وفاداری فقط اونجا که سعدی میگه: زخم تبرت مانده ولی جای شکایت شادم که نگه داشته‌ام از تو نشانه!
هرچی سنم بیشتر میشه ' بیشتر میفهمم که برد واقعی با اوناییه که میتونن از چیز ها کوچیک زندگی شون لذت ببرن و براش ذوق کنن ؛ از هوای خوب ' ابرای تو آسمون ' پیاده روی ' از یه لیوان چای ' فیلم دیدن ' گوش دادن به موزیک ' بوی غذا .
خیلی عجیبه کنار آدما راه میری، نفس میکشی،حرف میزنی،وقت میگذرونی، ولی باز تنهایی.
من که اصرار ندارم تو خودت مختاری ! یا بمان ؛ یا که نرو ؛ یا نگهت میدارم
اونجا که نزار قبانی میگه: آیا بگویم دوستت دارم؟! کاش جرأت گفتن بیابم که در این دنیا چیزی برایم نمانده‌ است به‌جز اندوه‌هایم و چشم‌هایت!