آندیا!
اونجا که ابراهیم پور میگه: بگو آیا برای کشف یک لبخند می میرند؟ چگونه دوستت دارند آدم های بعد ازمن؟ چ
غمگینترین تعریف وفاداری فقط اونجا که سعدی میگه:
زخم تبرت مانده ولی جای شکایت
شادم که نگه داشتهام از تو نشانه!
هرچی سنم بیشتر میشه ' بیشتر میفهمم که برد واقعی با اوناییه که میتونن از چیز ها کوچیک زندگی شون لذت ببرن و براش ذوق کنن ؛ از هوای خوب ' ابرای تو آسمون ' پیاده روی ' از یه لیوان چای ' فیلم دیدن ' گوش دادن به موزیک ' بوی غذا .
اونجا که نزار قبانی میگه:
آیا بگویم دوستت دارم؟!
کاش جرأت گفتن بیابم
که در این دنیا چیزی برایم نمانده است
بهجز اندوههایم
و چشمهایت!