eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ناراحت شدن از دست تو یه حس دیگس، حس عجیبیه انگار نمیتونم ازت ناراحت بمونم انگار نمیخواستم دلم اینطوری بشکنه انگار انتظارشو نداشتم .. آمادگیشو نداشتم ولی وقتی ناراحت شدم من از عذرخواهی نمیخوام ازت خواهش کردن نمیخوام ازت توضیح یا بحث نمیخوام فقط میخوام اروم بغلم کنی و بگی همیشه پیشم میمونی.
دنیا جای قشنگ تری میشد اگه آدما تظاهر نمیکردن به چیزی که نیستن.
آندیا!
دنیا جای قشنگ تری میشد اگه آدما تظاهر نمیکردن به چیزی که نیستن.
دنیایِ جایِ قشنگی میشد اگه آدما غرور رو به عشق‌شون ترجیح نمیدادن
گاه تو نمی دانی
آندیا!
گاه تو نمی دانی
از دست رفته ای یا از دست داده ای؛)
وقتی صدای خرد شدنت آوای دلگیری برای عابران باشد دیگرچه فرقی میکند که یک روز برگ سبز کدامین درخت بوده ای؟!(:
‌کاش به همون اندازه‌ ای که نشون میدم آدم بی‌خیالی‌ام ، بیخیال بودم .
الان من مردم زیر خاکم؛ اون نصف من بود:)
میدونم توعم تنگه دلت کنار من انگاری نه نیستی یه تیکه هم انگار؛
یک روز می آیی که من دیگر دچارت نیستم..