.قشنگیش به اینه که اگه طرف بد بود ولش نکنی بری..کنارش بمونی؛جمع وجورش کنی..لازم بود خيلي جدی تر برخورد کنی ولی درستش کنی!دوست داشتن و موندن با کسی که هیچ عیب و ایرادی نداره که هنر نیست .
بین دوست داشتنو عاشق بودن کلی فاصلس، وقتی یه گلُ دوست داشته باشی از شاخه میکنیش و بوش میکنی ولی وقتی عاشق یه گل باشی بهش آب میدی..
"دُژَم" واژه فارسی و قدیمی ،
یعنی کسی که همزمان هم خشمگینه
هم غمگینه
هم افسردهست و هم دلتنگه . .
چقدر این روزا دژم شدم .
به آنان که مارا رها نمودند
در خاك ِ خالی ، بی آب و بی گیاه
بي هیچ اشك و آه ، بگویید :
ما ریشه در خویشتن داشتیم و سبز گشتیم . .
- ما معمولیا اینطوری هستیم کہ : یہ دفعه یہ غم میاد میشینہ تو قلبمون بعد پمپاژ میشہ تو کل بدنمون و سرازیر میشہ از چشممون!( ꧇
آندیا!
من بسیار آدم ِ : هر چی بشه ؛ میمونم باهم درستش میکنیمای هستم ! › ولی خوب بستگی به لیاقت توهم داره
من بسیار آدم "میفهمم ولی به روت نمیارم" ای هستم .