eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
.قشنگیش به اینه که اگه طرف بد بود ولش نکنی بری..کنارش بمونی؛جمع و‌جورش کنی..لازم بود خيلي جدی تر برخورد کنی ولی درستش کنی!دوست داشتن و موندن با کسی که هیچ عیب و ایرادی نداره که هنر نیست .
بین دوست داشتنو عاشق بودن کلی فاصلس، وقتی یه گلُ دوست داشته باشی از شاخه میکنیش و بوش میکنی ولی وقتی عاشق یه گل باشی بهش آب میدی..
لطفاََ از بودن کنارِ آدمی که کنارت نیست دست بردار من‌.
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
به قولِ محسن چاوشی: همیشه میلنگه یجای زندگیم الهی من بمیرم برای زندگیم
"دُژَم" واژه فارسی و قدیمی ، یعنی کسی که همزمان هم خشمگینه هم غمگینه هم افسرده‌ست و هم دلتنگه . . چقدر این روزا دژم شدم .
به آنان که مارا رها نمودند در خاك ِ خالی ، بی آب و بی گیاه بي هیچ اشك و آه ، بگویید : ما ریشه در خویشتن داشتیم و سبز گشتیم . .
- ما معمولیا اینطوری هستیم‌ کہ : یہ‌ دفعه ‌یہ ‌غم ‌میاد میشینہ ‌تو قلبمون بعد پمپاژ میشہ‌ تو کل‌ بدنمون و سرازیر میشہ‌ از چشممون!‌( ꧇
آندیا!
-
-میتونم ترکت کنم؟ + نه اسکوب ، دوست ها همدیگرو ترک نمیکنن.