eitaa logo
هیات مجازی انصار الحجه ارواحنا فداه ✅
1.1هزار دنبال‌کننده
25.6هزار عکس
24.8هزار ویدیو
589 فایل
『°•بِسمِ‌رَّبِ‌ الحجه. اینجا مهدیه مجازی دوستان و خادمین امام الحجه علیه السلام است. ألَـلّـھم‌ْ؏َـجِـٰل‌ّلِوَلِیٰــــك‌ألٰـفَـٖࢪجّ🌱. برای ارتباط با ما :👇👇👇👇👇 @Ahmadqasem
مشاهده در ایتا
دانلود
ممنون از توجه همه عزیزان به مطالب کانال
https://harfeto.timefriend.net/17111045394654 دوستان حرف دلتونو بزنید می بینیم و جواب میدیم @heyatekhoddamolhojjah
عرض سلام و شادباش نوروز و ماه رمضان المکرم توضیحاتی را در مورد تقویم حقیقی عرض می کنم
بزارید مطلبی رو خدمتون بگیم . 👇👇👇👇👇👇 مطلب اول: عزیزان محترم این حقیقت از هزاران حقیقت مخفی دیگر توسط منادی بیان شده که به عالم اسلامی بفهماند که چه خیانت هایی را در اسلام انجام دادند و به خورد مسلمانان دادند و این عاملش تبعیت نکردن از محمد وآل محمد میباشد . مطلب دوم : منادی چندین بار اعلام کردند که این امر دست حضرت ولی عصر عليه السلام در هنگام طلعت مبارکش بطور تمام و کمال اعلام می‌شود و فعلا هیچ کس حق نداره امری جدید در رابطه با مسئله روزه و ماه های قمری بیان کند و یا عملی انجام دهد و بر همین منوال همراه با سایرین مسلمانان هستیم . عزیزی که میفرماید چطور میشه بر این حقیقت ساکت شد ... در جواب خدمتش عرض می‌شود؛ این مسئله به مسائل زیادی ربط میشه که بسیار سخت و غیر قابل قبول واقع می‌شود و امثال من و فردی دیگر عددی نیستیم که بخواهیم تغییری بزرگ انجام بدهیم چونکه به این امر حیطه کامل نداریم . این امر مستوجب شناخت موارد زیر هست : الف : ترتیب ماه های قمری باید طبق فرموده امام عصر عليه السلام باشد که فعلا هیچ کس نمی داند و آن چشمه های روشن که خبر دارند همچون منادی اعلام کردند حق ندارند چیزی بگوییم و این دستور هست .. پس کسی ترتیب درست ماه های قمری را نمی داند و این اعلام هایی که گوشه و کنار از ترتیب ماه های قمری می‌بینید اصلا دقیق نیست و حتی خود بنده حقیر یک ترتیبی انجام دادم ولی اصلا محکم و قطعی نیست چونکه حاصل تفکر خودم بود پس استنادی ندارد . ب : ماه های قمری کبس می‌خواهد و این کبس ماه‌ها( تثبیت ماه ها در جای خود ) باید طبق محاسبه درست باشد و این کبسی که در ماه های شمسی و میلادی می‌بینید اصلا دقیق نیست . پس باید برای ماه های قمری کبسی دقیق صورت بگیرد که در پی آن باید ابزارهای الکترونیکی محاسبه منزلگاه های ماه هم باید دقیق باشد که این دو ابزار در دسترس نیست و هر کس به راي خود یک نظری می‌دهد و نظر اصلی همان نظر امام عصر عليه السلام باید باشد که همان حکم خداوند خواهد بود که در زمان طلعت مبارکش اعلام می‌شود. . ج: شروع دقیق ماه مبارک رمضان اصلی را هم کسی نمی داند جز چشمه های روشن خاص که اصلا حق ندارند فعلا اعلام کنند و این محاسبه برای ماه مبارک رمضان در ابتدای حلول پاییز اصلا دقیق نیست پس یک یا دو روز از ماه رمضان را طبق محاسبه غلط از دست دادن خودش موجب غضب خداوند خواهد شد . واین امر به دست امام عصر عليه السلام درست خواهد شد . . د: زمانی که الان داریم نسبت به زمان سی سال پیش خیلی فرق دارد و زمان کنونی ثانیه هایش سریعتر شده و این امر مورد تایید دانشمندان فیزیک جهان واقع شده ؛ واین امر به نوبه خود از نشانه های نزدیکی قیام امام عصر عليه السلام هست پس باید زمان به حرکت طبیعی خود برگردد آیا کسی قادر هست زمان را به حرکت و گذر قبلی و طبیعی خودش برگرداند ؟؟؟ صد البته جز امام عصر عليه السلام کسی نمی تواند . . برای مثال سریعتر شدن گذر زمان فعلی این کار را بکنید : ثانیه های شمارش فیلم چارلی چاپلین قدیمی را بدست بیاورید و آن ثانیه شمار معکوس که در فیلم های چاری چاپلین هست را با ثانیه های اکنون مقایسه کنید تا این حقیقت براتون جا بیفته . پ : این حقیقت برای دانشمندان معاصر هم جا نیفتاده چه برسه برای مردم و اینگونه نه رمضانت با مردم هست و نه محرمت. اگر محرم رو مثلا در ماه حقیقی بگیری آیا اجازه داری در ایام محرمی که الان داریم و یک ماه دیگه شروع میشه مثلا عروسی بگیری و یا جشنی بگیری ؟؟؟؟ جواب ؛ هرگز و اصلا حق نداری . چونکه بارها و بارها شنیدید که امام در ایام محرمی که الان داریم در بین اهل مواکب هستند و بعضی از این ماشین های مجانی که برای زوار گرفته می‌شود و زوار را از جایی به جای دیگر نقل مکان میکنند توسط شخص امام گرفته و اجاره شده اند با اینکه تمام امور به امر ایشان و به دستور ایشان صورت می‌گیرد ولی می‌خواهم بگم خود امام در این ایام محرم به زوار خدمت می‌کنند و چه بسا از دست امام آب خورده باشی و متوجه نشدی . مگر دو سال پیش کلیب امام را ندیدید که به همراه زوار با لباس های مشکی پیاده در پیاده رویی شرکت کردند و صورت مبارکشان را پایین گرفته بودند ؟؟؟ . پس چطور می‌خواهیم به راي خودمان اقدام بکنیم ؟؟؟ و ما چه عددی هستیم که بخواهیم اقدامی جهانی بکنیم و بقیه از ما بشنوند ؟؟؟ آخه ثوابت و براهین این امر را هم نداریم . . پس هنوز همه چیز برامون مخفی و نامعلوم هست لذا در آنچه که نمی دانیم قرآن میفرماید :
و لا تقف ما ليس لک به علم . در آنچه که بدان علم نداری طبعیت نکن . . می‌دانید در پی همین امر تثبیت ماه های قمری ؛ امام عصر عليه السلام باید حقایق دیگری را بفرمایند که جهان را منقلب می‌کند. والله نمی تونم مثال بزنم چونکه میترسم مهمانی اینجا باشد و با شنیدن این مثال کلا ما را مرتد و از دایره اسلام خارج کند .. پس از یک روزنه به موضوع نگاه نکنیم که این امر بسیار سنگین و سخت هست و در پی این امر بسیار از آنهایی که عمری ادعا داشتند منتظر امام عصر عليه السلام بودند مرتد می‌شوند. بخدا خیلی سنگینه . پس بی خود از خودمان احساس نشان ندهیم و این ایمان را نگه داریم برای روز مبادا که بسیار نزدیک شده است . . لذا خواهش میکنم بطور کلی پرونده این موضوع را جمع کنید و مبادا بار دیگر در این مورد بحث کنید که امام عصر عليه السلام به یقین ناراحت می‌شوند. تقدم بر امام عصر عليه السلام یعنی سقوط و تاخیر از امام عصر عليه السلام بازم سقوط . با مفاهیم روشنی که از امام عصر عليه السلام از گوشه و کنار روشن بدستتون می آید گام بردارید . . . موفق و موید و پیروز باشید . قدر خودتان را بدانید و بدانید در جمع شما افرادی با مدرک دکترا و اساتید دانشگاه هم وجود دارد . و این چونکه مطالب شما را روشن و امام عصری دیدند . پس قدر خودمان را بدانیم . به خودمان افتخار کنیم که انقدر بر محجه بیضاء ( جاده واضح و راست ) هستیم که افراد تحصیلکرده با درجات عالی دانشگاه در کنار ما هستند . . و من الله التوفیق اللهم العن قتلة الزهراء
این مقاله را هم قبلا گذاشته بودیم مجدد میگذاریم
1⃣ نکته اول : بعضی کشورها یک روز زودتر یا دیرتر عید فطر را اعلام میکنند و طبعا به طور اتفاقی بعضی ها باید موفق به دانستن عید فطر گردند اما طبق کلام اهل بیت بعد از شهادت امام حسین علیه السلام هیچکس موفق به دانستن عید فطر و روزه گرفتن در ماه رمضان نخواهد شد. و این سخن نشان میدهد که قضیه فراتر از اختلاف در فقط یک روز است 2⃣ نکته دوم: طبق احادیث در سال ظهور امام مهدی عج در روز 23 رمضانی که روز جمعه میباشد صدای حضرت جبرئیل شنیده خواهد شد که به این واقعه صیحه آسمانی میگویند، الان طبق تقویم در سال 1404 و 1409 و 1414 و... روز 23 رمضان مصادف با روز جمعه میشود یعنی به طور میانگین هر 5-6 سال یکبار این هماهنگی اتفاق میفتد. اگر این استدلال صحیح باشد پس فقط ظهور در یکی از این سالها میتواند باشد، و چند ماه قبل نیز شخص سفیانی از سوریه قیام کرده باشد. اگر اینطور بود که اولا همه از زمان شنیده شدن صیحه آسمانی و زمان قیام امام مهدی عج در عاشورای همان سال مطلع میشدند. اگر اینطور بود که ظهور امام مهدی عج اصلا ناگهانی نبود و تمام مردم از آن مطلع میشدند، در حالی که صدها حدیث و آیات قرآن ظهور را کاملا ناگهانی معرفی نموده است و اگر فراماسونها از زمان ظهور مطلع میشدند دنیا را قبل از آن به آتش میکشیدند ➖ و ضمنا اگر این استدلال درست بود پس باید فقط هر 5-6 سال یکبار منتظر ظهور باشیم. و بگوییم سالهای دیگر امکان ظهور وجود ندارد، که این هم با ناگهانی بودن ظهور و انتظار فرج کاملا در تضاد است 🌕 شاید برای راه حل در ذهن خود احتمال دهید که این احادیثی که صیحه آسمانی را مصادف با 23 رمضان و روز جمعه معرفی کرده است نیز جزو احادیث تحریف شده باشد، اما تصور کنید که بر فرض اگر صیحه آسمانی در روز سه شنبه 18 رمضان هم بیان شده بود، باز هم هر 5-6 سال یکبار این هماهنگی اتفاق می افتاد و باز هم با ناگهانی بودن ظهور در تضاد بود 🌕 پس پاسخ چیست؟ حقیقت این است که این احادیث کاملا صحیح هستند و صیحه آسمانی دقیقا در روز جمعه 23 رمضان رخ خواهد داد اما نکته اینجاست که شیاطین ترتیب ماه های قمری را تحریف نموده اند و هیچکس نمیداند ماه رمضان چه زمانی میباشد. با استدلال هایی که آوردیم هیچ راه دیگری وجود ندارد جز اینکه بدانید ترتیب ماه های قمری تحریف شده است و چیزی نیست که در تقویم مشاهده میشود. شاید تصور کنید که خود کسانی که ماه های قمری را جابجا کرده اند میدانند جمعه 23 رمضان و عاشورای قیام امام در چه روزی میباشد و در نتیجه زمان ظهور را بدانند، اما ظهور امام مهدی عج برای تمام مردم دنیا و برای خود شیطان نیز ناگهانی میباشد. و این به دو دلیل است که در ادامه بیان میشود 1. نحوه ی گذر زمان از حدود 40 سال پیش تغییر یافته است، زمان در نظر ما بسیار بسیار سریعتر میگذرد و تا به خودمان می آییم میبینیم که شوخی شوخی یک سال گذشت. زمان واقعی با چیزی که ساعتها و شب و روز نشان میدهند متفاوت میباشد و علت علمی آن نزدیک شدن ستاره طارق به زمین و تأثیر گرانش آن است، زمان متناسب با سرعت در جریان است و در بسیاری سیارات دیگر زمان بسیار متفاوت از کره زمین میگذرد 2. علت دوم این است که طبق احادیث در آخرین گام های منتهی به ظهور، نظم نجوم شدیدا تغییر خواهد یافت، خورشید گرفتگی در وسط ماه قمری و ماه گرفتگی در آخر ماه قمری رخ میدهد که در تاریخ سابقه نداشته، طلوع خورشید از مغرب و برخورد قسمتی از ستاره طارق با زمین و بسیاری چیزهای دیگر مجموعا موجب میشوند حساب کتاب منجمان به طور کامل بهم بریزد و هیچکس نداند در چه زمان و تاریخی هستند و چه خواهد شد. همانطور که بسیاری از امور مربوط به ظهور امام مهدی عج رخ داده اند که هیچ کدامتان حتی متوجهش نشده اید 🌕 مجموعه این سخنانی که بیان کردیم در یک کلام عیان می‌سازد که ظهور امام مهدی عج کاملا ناگهانی و غیر منتظره رخ خواهد داد و هر سال و ماه و روزی امکان ظهور وجود دارد. در حال حاضر در زمانی به سر میبریم که بارها احتمال ظهور علنی امام مهدی عج بنا به دلایلی گذر نموده است چه رسد به الان. پس هر زمانی ممکن است دنیا دگرگون گردد و در یک شب همه شرایط ظهور فراهم گردد 🌕 امام حسین علیه السلام: نهمین فرزند من، نشانی از حضرت یوسف و نشانی از حضرت موسی ابن عمران دارد. او قائم ما اهل بیت است که خداوند امر ظهورش را در یک شب فراهم میکند 📜 محجة البیضا ج2 ص333 🌕 نکته آخر: کسانی که قصد روزه گرفتن دارند باید طبق همین ماهی که رمضان اعلام میشود روزه بگیرند
🌕 همه میدانند روز ظهور امام مهدی عج کاملا ناگهانی میباشد اما بعضی ها اصرار دارند که چون فلان حدیث را خوانده اند پس ظهور هم حتما باید همانگونه که آنها خوانده اند رخ دهد. در احادیث نوشته است که صیحه آسمانی در جمعه 23 رمضان خواهد بود و ظهور امام عج در عاشورا که جمعه یا در برخی احادیث شنبه است باید باشد و از طرفی هم خوانده اند که ظهور همزمان با عید نوروز ایرانیان است 🌕 خب اگر اینگونه بود که طبق تقویم باید میگشتیم کدام سال 23 رمضانش مصادف با جمعه است تا منتظر صیحه آسمانی باشیم. و بر فرض اگر هم رخ میداد 3 ماه و 17 روز بعد همه مردم منتظر ظهور امام در عاشورا میشدند، اگر اینگونه بود که هر کر و کوری زمان دقیق ظهور را میدانست و فراماسونها دنیا را به آتش میکشیدند پس این کجایش ناگهانیست؟؟ در قرآن هم بارها یاد شده که ساعت (یعنی ظهور ) بغتتا و کاملا ناگهانی است 🌕 در پاسخ باید گفت که : 1⃣ بسیاری از احادیث تحریف شده اند و بسیاری از احادیث حتی به دست کسی نرسیده که بخواهد تحریف کند آن کتابها دست انگلستان میباشد. فقط افراد خاص مورد عنایت خداوند میدانند موضوع از چه قرار است. پس نشانه های ظهور را فقط از لحاظ آشنایی با رخدادها بخوانید نه محاسبه زمان آنها 2⃣ ترتیب ماه های قمری را تحریف نموده اند و هیچ کس از عوام نمیداند در کدام ماه قرار داریم 3⃣ اینکه هر سال ده روز از ماه قمری را به عقب میکشند اشتباه است، اینگونه که الان محاسبه میشود پس از 18 سال که 180 روز معادل شش ماه، ماه ها جابجا میشوند، انگار که جای وسط تابستان و زمستان را تغییر دهید، این بسیار مضحک میباشد 4⃣ همه با کلمه ظهور یاد آن صحنه ای می افتند که امام مهدی عج در مکه هستند و یارانش به او پیوسته اند. اما نمیدانند که ((1- ظهور غیر علنی ➖2-خروج➖3- ظهور علنی و جهانی➖4 قیام)) اینها چهار مرحله مختلف و متفاوت میباشد که بخشی از احادیث به یکی از آنها منطبق است.و کسانی که اینها را نمیدانند پس از مطالعه احادیث گیج خواهند شد 5⃣ درباره نکته پنجم بدانید گذر زمان تغییر نموده. همانطور که در چند سال اخیر همگی احساس نموده اید که چقدر عمرتان و گذر روز و ماه و سال سریع میگذرد اما تمام وسایل اندازه گیری زمان همه چیز را عادی و دقیق نشان میدهد. علت علمی آن مسائل نجومی عجیب و همچنین نزدیک شدن ستاره طارق به زمین است که پرنورترین ستاره در شبها دیده میشود. و این نشانه ظهور است که سایتهای غربی با کمی تغییر و فریب نام ستاره سرخ را ub313 نهاده اند که یادآور حضرت مهدی و 313 یاران خاص اوست 6⃣ به دلیل شرایط روز دنیا و ظلمهای آن خداوند نیز بعضی امور را تغییر داده اند 🌕 بنابراین نکات باید بدانید که حتی اگر کسی تک تک کتابها و احادیث را هم خوانده باشد باز هم سردرگم و گیج است و هرگز نمیتواند بفهمد موضوع از چه قرار است. اینکه عده ای فکر میکنند چون فلان اتفاق که خوانده اند با تحلیل ذهنی خودشان جور در نمی آید پس فعلا ظهور در کار نیست، اشتباه است و آنها شدیدا در گمراهی هستند. انگار میخواهند با زور آنچه از تحریف ها خوانده اند را به خداوند تحمیل کنند که حتما باید همان اتفاق ها در همان بازه زمانی رخ دهد 🌕 قطعا ظهور نزدیک است. حتی آن روایتهای مربوط به ظهور را که در این کانال است را فقط برای آشنایی با رخدادها بخوانید، بعضی از حقایق ابدا و هرگز آنگونه نیست و رخ نخواهد داد که مردم تصور میکنند
🌕 در احادیث خبر از به هم خوردن نظم ماه های قمری ، از شهادت امام حسین ع تا قیام امام مهدی عج میدهند 1⃣ امام صادق (ع) فرمودند: وقتى که امام حسین (ع) با ضربه شمشیر از پا افتاد... و سرش را بریدند یک منادى از میان عرش این ندا را داد «اى اُمتى که بعد از پیامبرش سرگردان و گمراه شدید خداوند شما را به انجام اعمال هیچ عید قربان و عید فطرى موفق نگرداند» و به خدا قسم دیگر نه موفق بر آن شدند و نه موفق خواهند شد تا آن که خون خواه امام حسین ( یعنی امام مهدی عج) قیام کند 📔 الکافى، ج 4، ص 170 📔 باب النوادر من کتاب الصیام، ح 3 2⃣ محمد بن اسماعیل رازى از امام جواد (ع) نقل میکند که به آن حضرت گفتم: فدایت شوم، در باره روزه چه میفرمایید؟ زیرا روایتى نقل شده است که مردم موفق به انجام روزه نخواهند شد. آن حضرت فرمودند: همانا دعاى آن فرشته در حقشان مستجاب شد. گفتم، فدایت شوم! چگونه؟ آن حضرت فرمودند: وقتی ‏مردم امام حسین (ع) را کشتند، خداوند به فرشته ‏اى دستور داد که بانگ دهد: «اى امت ظالمى که عترت پیامبرتان را کشتید! خداوند شما را به انجام روزه و اعمال فطر موفق نگرداند» 📔 الکافی، ج 4، ص 169 📔باب النوادر من کتاب الصیام، ح 1
🔴 نکته بسیار مهم درباره دو حدیث فوق 🌕 در حدیث اول میبینید که تا ظهور امام مهدی عج هیچکس موفق به دانستن عید فطر نخواهد شد، در حالی که طبق تقویم و طبق مشاهده این ماهی که در آسمان است یا امروز باید عید فطر باشد یا فردا، یعنی عده ای از مردم به طور اتفاقی باید موفق به دانستن عید فطر بشوند، اما این حدیث میگوید هیچ کدام از مردم موفق به دانستنش نخواهند شد 🌕 حدیث دوم نیز واضحتر بیان میکند که هیچکس موفق به انجام «روزه» و «عید فطر» نخواهد شد 🌕 اگر به این دو حدیث با تفکر بنگرید متوجه خواهید شد منظور آن چیزی بیش از اختلاف یک روز عید فطر است، یعنی ائمه میفرمایند که کلا ماه رمضان این چیزی نیست که محاسبه و مشاهده میشود ➖ یهود و بنی امیه تقویم و ترتیب ماه های قمری را دستکاری و تحریف و جابجا نمودند، و ضمنا سرعت گذر زمان تغییر نموده است و شما میبینید در چند سال اخیر چقدر زمان سریعتر احساس میشود، پس حتی خود یهودیان نیز نمیدانند رمضان و عاشورای واقعی چه زمانیست، در نتیجه ظهور امام مهدی عج و رخدادهایی مانند (صیحه آسمانی) که در ماه رمضان واقعی رخ خواهد داد برای همگان حتی برای آن یهودیان نیز غافلگیر کننده خواهد بود
. عزیزان بدانید که منادی چندین بار اعلام کردند که ترتیب ماه های قمری بهم خورده ولی فعلا با این روال پیش میرویم و اصلا اجازه توضیح اضافه را نداریم این امر به امام ربط داره و حتی منادی هم اجازه تفکیک و توضیح را نداشتند . لطفاً بیشتر از این در مورد ماه ها سوال نفرمایید که امام عصر عج اصلا در این راستا به کسی اجازه نمی دهند که زبان باز کند . تکلیف شرعی فعلی ما این هست با انچه که فعلا داریم و میدانیم پیش میرویم اصلا مشکل ندارد . . ظهور بسیار نزدیک شد . عزیزان حتما به فک و فامیل خبر نزدیک شدن ظهور را برسانید . امر بسیار نزدیک شده بخدا کاری نداشته باشید که مسخره تون میکنند بدانید که خورشید یک دفعه طلوع میکند که همه را بهت زده میکند مگر شما که از قبل آمادگی داشتید . .
💢 💢مدودوف:امریکا ممکن است بزودی مورد حمله ای به سبک ۱۱ سپتامبر قرارگیرد اما اینبار با سلاح هسته ای ‼️
برکات دعاى مجير ✨ مرحوم کفعمی در «مصباح» می‌نویسد: دعای مجیر، دعایی است که شأنی بالا و منزلتی عظیم دارد و از رسول خدا صلّی الله علیه و آله نقل شده است. جبرئیل نازل شد و این دعا را آورد در حالی که پیامبر در مقام ابراهیم نماز می ‌خواند. جبرئیل، فضائل این دعا را برای رسول خدا صلّی الله علیه و آله چنین بیان می ‌کند: هر کس در ایام البیض ماه رمضان این دعا را بخواند، گناهانش آمرزیده می ‌شود هرچند به اندازه قطره‌ های باران و تعداد برگ ‌های درختان و ریگ ‌های بیابان باشد. به واسطه این دعا من به سوی زمین می ‌آیم و به سوی آسمان صعود می ‌کنم. این دعا بر حجره ‌های بهشت و منازل آن نوشته شده است و کسی که بر قرائت آن مداومت ورزد، رفیق تو در بهشت خواهد بود و محشور می‌ شود در حالی که صورتش همچون ماه شب بدر خواهد بود. کسی که سه روز روزه بگیرد و این دعا را هفت بار بخواند و بر پشت بخوابد، تو را در خواب می ‌بیند. کسی که ده بار این دعا را بخواند، خداوند او را بر براقی از نور سوار می کند که زینش از زبرجد سبز است تا آن که نزد خداوند متعال می ‌ایستد، به گونه‌ای که اهل موقف می‌ پندارند که وی در زمره انبیاء است. پاداش کسی که آن را بخواند، غیر قابل شمارش است. پس اگر دریاها مداد، و درختان قلم، و انس و جن و فرشتگان نویسنده شوند، نمی ‌توانند ثواب خواننده این دعا را به شمارش آورند. به واسطه این دعا، خداوند بیمار را شفا می ‌دهد، دَین را ادا می ‌کند، فقیر را غنی می‌ سازد، غم را می برد، و گرفتاری را بر طرف می ‌کند و فرد را از دست سلطان و کید شیطان نجات می بخشد. اگر کسی چیزی را گم کرد یا از او به سرقت برده شد، چهار رکعت نماز بخواند، در هر رکعت، یک حمد و یازده مرتبه توحید، سپس این دعا را بخواند، و (موقع خواب) دعا را زیر سرش بگذارد، گمشده به او بر می‌ گردد. کسی که ده بار این دعا را بخواند، من ضامن هستم که آتش جهنّم او را عذاب نمی ‌کند. کسی که این دعا را برای حاجتی بخواند، حاجت روا می‌شود. در این دعا اسم اعظم آمده است، اسماء الهی که خداوند به وسیله آنها همه خلائق را آفریده است. 📘مصباح کفعمی، ص268-
✨﷽✨ 💠 سُبْحَانَكَ يَا اللَّهُ تَعَالَيْتَ يَا رَحْمَانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَحِيمُ تَعَالَيْتَ يَا كَرِيمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَلِكُ تَعَالَيْتَ يَا مَالِكُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قُدُّوسُ تَعَالَيْتَ يَا سَلامُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُؤْمِنُ تَعَالَيْتَ يَا مُهَيْمِنُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَزِيزُ تَعَالَيْتَ يَا جَبَّارُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُتَكَبِّرُ تَعَالَيْتَ يَا مُتَجَبِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ، 1 سُبْحَانَكَ يَا خَالِقُ تَعَالَيْتَ يَا بَارِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُصَوِّرُ تَعَالَيْتَ يَا مُقَدِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا هَادِي تَعَالَيْتَ يَا بَاقِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَهَّابُ تَعَالَيْتَ يَا تَوَّابُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا فَتَّاحُ تَعَالَيْتَ يَا مُرْتَاحُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سَيِّدِي تَعَالَيْتَ يَا مَوْلايَ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَرِيبُ تَعَالَيْتَ يَا رَقِيبُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُبْدِئُ تَعَالَيْتَ يَا مُعِيدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَمِيدُ تَعَالَيْتَ يَا مَجِيدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 2 سُبْحَانَكَ يَا قَدِيمُ ، تَعَالَيْتَ يَا عَظِيمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا غَفُورُ تَعَالَيْتَ يَا شَكُورُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا شَاهِدُ تَعَالَيْتَ يَا شَهِيدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَنَّانُ تَعَالَيْتَ يَا مَنَّانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا بَاعِثُ تَعَالَيْتَ يَا وَارِثُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُحْيِي تَعَالَيْتَ يَا مُمِيتُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا شَفِيقُ تَعَالَيْتَ يَا رَفِيقُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا أَنِيسُ تَعَالَيْتَ يَا مُونِسُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا جَلِيلُ تَعَالَيْتَ يَا جَمِيلُ ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 3 سُبْحَانَكَ يَا خَبِيرُ تَعَالَيْتَ يَا بَصِيرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَفِيُّ تَعَالَيْتَ يَا مَلِيُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَعْبُودُ تَعَالَيْتَ يَا مَوْجُودُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا غَفَّارُ تَعَالَيْتَ يَا قَهَّارُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَذْكُورُ تَعَالَيْتَ يَا مَشْكُورُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا جَوَادُ تَعَالَيْتَ يَا مَعَاذُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا جَمَالُ تَعَالَيْتَ يَا جَلالُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سَابِقُ تَعَالَيْتَ يَا رَازِقُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا صَادِقُ تَعَالَيْتَ يَا فَالِقُ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 4 سُبْحَانَكَ يَا سَمِيعُ تَعَالَيْتَ يَا سَرِيعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَفِيعُ تَعَالَيْتَ يَا بَدِيعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا فَعَّالُ تَعَالَيْتَ يَا مُتَعَالُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَاضِي تَعَالَيْتَ يَا رَاضِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَاهِرُ تَعَالَيْتَ يَا طَاهِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَالِمُ تَعَالَيْتَ يَا حَاكِمُ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 5 سُبْحَانَكَ يَا دَائِمُ تَعَالَيْتَ يَا قَائِمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَاصِمُ تَعَالَيْتَ يَا قَاسِمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا غَنِيُّ تَعَالَيْتَ يَا مُغْنِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَفِيُّ تَعَالَيْتَ يَا قَوِيُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا كَافِي تَعَالَيْتَ يَا شَافِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ ، سُبْحَانَكَ يَا مُقَدِّمُ تَعَالَيْتَ يَا مُؤَخِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا أَوَّلُ تَعَالَيْتَ يَا آخِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ، 6
سُبْحَانَكَ يَا ظَاهِرُ تَعَالَيْتَ يَا بَاطِنُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَجَاءُ تَعَالَيْتَ يَا مُرْتَجَى أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا ذَا الْمَنِّ تَعَالَيْتَ يَا ذَا الطَّوْلِ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَيُّ تَعَالَيْتَ يَا قَيُّومُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَاحِدُ تَعَالَيْتَ يَا أَحَدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سَيِّدُ تَعَالَيْتَ يَا صَمَدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَدِيرُ تَعَالَيْتَ يَا كَبِيرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَالِي تَعَالَيْتَ يَا مُتَعَالِي [عَالِي ] أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 7 سُبْحَانَكَ يَا عَلِيُّ تَعَالَيْتَ يَا أَعْلَى أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَلِيُّ تَعَالَيْتَ يَا مَوْلَى أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا ذَارِئُ تَعَالَيْتَ يَا بَارِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا خَافِضُ تَعَالَيْتَ يَا رَافِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُقْسِطُ تَعَالَيْتَ يَا جَامِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُعِزُّ تَعَالَيْتَ يَا مُذِلُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَافِظُ تَعَالَيْتَ يَا حَفِيظُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَادِرُ تَعَالَيْتَ يَا مُقْتَدِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَلِيمُ تَعَالَيْتَ يَا حَلِيمُ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 8 سُبْحَانَكَ يَا حَكَمُ تَعَالَيْتَ يَا حَكِيمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُعْطِي تَعَالَيْتَ يَا مَانِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا ضَارُّ تَعَالَيْتَ يَا نَافِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُجِيبُ تَعَالَيْتَ يَا حَسِيبُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَادِلُ تَعَالَيْتَ يَا فَاصِلُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا لَطِيفُ تَعَالَيْتَ يَا شَرِيفُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَبُّ تَعَالَيْتَ يَا حَقُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَاجِدُ تَعَالَيْتَ يَا وَاحِدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَفُوُّ تَعَالَيْتَ يَا مُنْتَقِمُ ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 9 سُبْحَانَكَ يَا وَاسِعُ تَعَالَيْتَ يَا مُوَسِّعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَءُوفُ تَعَالَيْتَ يَا عَطُوفُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا فَرْدُ تَعَالَيْتَ يَا وِتْرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُقِيتُ تَعَالَيْتَ يَا مُحِيطُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَكِيلُ تَعَالَيْتَ يَا عَدْلُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُبِينُ تَعَالَيْتَ يَا مَتِينُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا بَرُّ تَعَالَيْتَ يَا وَدُودُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَشِيدُ تَعَالَيْتَ يَا مُرْشِدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا نُورُ تَعَالَيْتَ يَا مُنَوِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 10 سُبْحَانَكَ يَا نَصِيرُ، تَعَالَيْتَ يَا نَاصِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا صَبُورُ تَعَالَيْتَ يَا صَابِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُحْصِي تَعَالَيْتَ يَا مُنْشِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سُبْحَانُ تَعَالَيْتَ يَا دَيَّانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُغِيثُ تَعَالَيْتَ يَا غِيَاثُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا فَاطِرُ تَعَالَيْتَ يَا حَاضِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا ذَا الْعِزِّ وَ الْجَمَالِ تَبَارَكْتَ يَا ذَا الْجَبَرُوتِ وَ الْجَلالِ سُبْحَانَكَ لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَ نَجَّيْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذَلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِينَ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَ حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ 11
AUD-20220415-WA0008.mp3
11.99M
🤲 دعای مجیر 🎙 با نوای سید مهدی میرداماد
36885896273914.pdf
334.9K
دعاى مجير برای همه ایّام سال، به ویژه ایّام البیض ماه مبارک رمضان ✅«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
36886894400183.mp3
2.26M
یاران امام حسین علیه السلام همه دار و ندارشان را نثار کردند و در آخر گفتند: آیا وفا کردم؟ ❓ما چه خواهیم کرد و چه خواهیم گفت با امام زمانمان؟ 🎧دکتر دولتی
4_5841270958396016133.mp3
1.83M
امام حسین علیه السلام گفتند کیست مرا یاری کند،کسی جواب نداد؛ و امروز امام زمان علیه السلام... ما چه میکنیم؟ 🎧استاد معاونیان
4_5864121034814262669.mp3
36.93M
موضوع سخنرانی: اهمیت و فضیلت نصرت امام علیه السلام در هر زمان و نقش بسزای آن در سعادت و رستگاری انسان، چگونگی نصرت،انواع نصرت و آثار و برکات نصرت امام علیه السلام در دنیا و آخرت عقوبت و نکبت ها و آثار سوؤ ترک نصرت امام علیه السلام شب سیزدهم جلسه سیزدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔ یه دستور فوق العاده برای رفع استرس و اضطراب و افسردگی 📽 استاد احمد عابدی 🔻 بنده این روش رو بارها به بیماران گفتم و خیلی سریع ابراز رضایت و بهبودی کردند 🎬 این کلیپ رو بفرستید به همه تا از این مطلب عالی استفاده کنند
https://harfeto.timefriend.net/17111045394654 دوستان حرف دلتونو بزنید می بینیم و جواب میدیم @heyatekhoddamolhojjah
سلام علیکم متشکر از نظرتون البته احتمال اینکه امام علیه السلام باشد زیاده