با اونهایی که هشتک اعدام نکنید می زنند کاری ندارم. اینها بدونن یا ندونن منظورشون هشتک جنایت تکرار بشه است. آرمانها رو دونه دونه سلاخی کنید. داعشجو ها رو آزاد بگذارید فحش بدن و امثالهم.
اما مخاطبم شمایید. شما که کلا فقط بلدید از مسوولین مطالبه کنید که بگیرند و ببندند و اعدام کنند. من از این جمله درست شما میترسم. از اینکه نکنه فکر میکنید امنیت با سخت گیری های انتظامی و امنیتی بر میگرده.
عمو! برادر! رفیق! آرمان رو گوشه خیابون کشتن. گوشه خیابون دوره اش کردن. جلوی چشم یه عده بی تفاوت. حرفهای منوتو و روایت آمریکایی مزدورهاشو کی داره باور میکنه؟ کرج رو جلوی چشم بی تفاوت کی به آتش کشیدن. اون بی خیالها اون بی تفاوتها اون کسایی که جلوی هشتک کارخودشونه خفه خون گرفتن اون احمقهایی که عکس کشته های ساختگی بی بی سی رو کنار کشته های مظلوم شاهچراغ گذاشتن، اون احمقهایی که دنبال سلبریتی های نمک به حروم و نادون دویدند و سکوت کردن، اون نانجیبهایی که ریخت شدن خون مظلوم عادی شده براشون و دارن زندگیشونو میکنن اون آدمهای تماشاچی که کتک خوردن آخوند و بسیجی رو میبینن و رد میشن ، برهنه شدن لشکر دخترهای جهادنکاحی دشمن رو با آغوشهای باز میبینن و عبور میکنن، سر چهار راه به بوق زدن نادانها میخندن، اونها امنیت رو گرفتن عزیزم!
جهالت رو با تبیین میشه اعدام کرد. جهالت زمین بازی میده به اراذل. تو که تو این چهل روز هنوز نه کانالی راه انداختی نه طرحی برای تبیین داری نه فکری کردی که مسوولیتی گردنته، با تو ام!
هی صدا کلفت نکن بگو اعدام اعدام، پاشو! پاشو ! منتظر فلان مرجع و فلان مجتهد و فلان مسوول و کی و کی نباش.
من و تو باید کاری کنیم. اراذل و اوباش توی زمین بازی که ما با سکوتمون درست میکنیم بازی میکنن. پاشید جمع کنید این بی خیالی جاهلانه و بی بی سی زده جماعتی از مردم رو. پاشید برید سراغ دوست و آشنا و فامیل، حرف بزنید. حرف بزنید بدون دعوا. بدون سر و صدا. فقط ساکت نشید. اینطوری کل این ناامنی اعدام میشه. باز هم خود دانید
@ali_mahdiyan
@araf11
🔴خیانت راهبردی در جنگ اراده ها
برخی شبکه ها و رسانه های انقلابی چنان با شوق و ذوق و افتخار عکس زن هنجار شکن بی حجاب در تجمع ۱۳ آبان را منتشر میکنند که انگار دستاوردی برای نظام حاصل شده است...
نخیر بزرگواران
این یک شکست است که در میان جمعیت انبوه مومنین یک زن هنجار شکن بتواند اینگونه گستاخانه قانون شریعت و مملکت را زیر پا بگذارد و همه ساکت و تماشاگر باشند.
ما را دارند مثل مسخ شدگانی میکنند که در اوج کثرت و قدرت هستیم اما ناتوان و منفعل در مقابل جسارت ها و توهین ها به ارزشها و هنجارها و مقدساتمان هستیم.
فتنه اخیر مصداق جنگ اراده هاست. اقلیتی هنجارشکن ،فحاش ،داعشی صفت با کمک امپریالیسم رسانه ای بدنبال تحمیل اراده خود بر اکثریتی مومن و انقلابی هستند. تا اینجای کار موفق شده اند حریم حجاب را بشکنند و کوچه خیابان را آلوده زنان و دختران بیحجاب کنند.
و ما را با آروغهای شبهه روشنفکری خوشحال میکنند که تحمل مخالف را داریم و....
@araf11
اگر بنا است از این به بعد کسی وارد خیابان شود، این عاشقان انقلاب و عاشقان دین اند. اگر بناست در شهر غوغا شود باید توسط افعال آتش به اختیارانه ی ما صورت گیرد.
هوای شهر را عوض کنید.
هوای شهرتان را زهرایی کنید.
به مراکز خرید بروید ولو اینکه خرید نکنید.
به کافی شاپ ها بروید.
به هر جا که نشانه ی امپریالیسم در آنجا
وجود دارد، بروید و حاکمیتش را در هم شکنید.
باآنان که غافلانه آب در آسیاب دشمن میریزند ولی دلشان با ما است رفیق شوید.
مهربانانه رفتار کنید
به خدا سکوت و انفعال ما باعث رقم خوردن خیلی از اتفافات است.
@araf11
May 11
🌀 موانع تبیین
📝 حقیقت میدان
🖋 حسین شایسته؛ استاد دانشگاه تهران
🔸 مشاهدات این چند وقت خود در باب موانع تببین واقعیت برای آن دست از مخاطبین معترضی که قابل گفتگو بودند را در چند نکته خلاصه عرض میکنم:
1⃣ عمدهترین آسیب این جماعت این است که به منبع اطلاعات و آماری که ما ارائه میدهیم به شدت بیاعتماد هستند.
اما در مقابل به منابع مورد استناد خود اعتماد بدون پشتوانه و حتی فاقد دلیل دارند.
چند بار از زبان چند نفرشان برای اثبات اتقان منبع شنیدم که: "وقتی چند منبع رسانهای (بدون توجه به ماهیت آن) یک موضوع را با یک محتوا بیان میکنند، پس معلوم میشود که آن موضوع حقیقت دارد" سپس خبر تجاوز پلیس به دختران دستگیرشده و کشتن آنها را مثال زدند.
به نظرم در این مقوله نباید ابتدا به صورت اثباتی وارد بیان مسائل شد؛ چراکه اشتراک وثاقت وجود ندارد. بلکه در گام اول با هر لطایف الحیلی باید تمام تلاش صورت گیرد تا مخاطب در وثوق منابعش تردید کرده، به شک بیفتد.
2⃣ اکثریت قریب به اتفاق ایشان فاقد کوچکترین شناخت از جریانات و گروهکهایی هستند که با ایشان در یک جبهه قرار دارند!
زمانی که یک سری اطلاعات سطحی و دم دستی از کوموله برایشان میگفتم با چشمان از حدقه درآمده و حاکی از سؤال واکنش نشان میدادند!!
نام بهائیت را اصلا نشنیدهاند.
هیچ چیزی از مجاهدین خلق نمیدانند.
باور کنید وقتی نقشه تجزیه ایران به شش منطقه را پای تخته کشیدم با کمال تعجب برایشان تازگی داشت؛ حتی از این قضیه اظهار نفرت کردند.
3⃣ در ذهن آنها هیچگونه تفکیکی بین افعال متدینین و محتوای متن دین وجود ندارد؛ زیرا اصولا شناخت بسیار ناچیزی از منابع دینی و محتوای آن دارند. اما هر آنچه در جامعه دیدهاند از آن به صورتی سطحی تلقی دین میکنند؛ خصوصا کاستیهای مدیریتی در حاکمیت را.
لذا ذهنشان پر از تناقض و تعارض است و به هر دری میکوبند تا آن را فریاد بزنند.
4⃣ به شدت نیازمند روی گشاده در تبیین و برخورد هستند. این مقوله چه به خاطر حجم تبلیغ رسانهها باشد یا تجربه برخورد شخصی بد، متأسفانه چهره نیروهای مدافع انقلاب، در نگاه اکثر ایشان چهره خشن و بیمنطق و غیرقابل گفتگویی است.
برایم عجیب بود پس از پایان بحث، یکی از آنها با سن تقریبا ۲۰ سال به من گفت شما خیلی مهربانید.
5⃣ به دلیل تأثیرپذیری جمعی ایشان از رسانهها، در ذهنشان به طور ناخودآگاه همرأی و پشتیبان یکدیگر هستند. یعنی یک نفرشان مطلبی میگوید و بقیه ناخودآگاه و بدون فکر تأیید و تصدیق میکنند.
اگر شما با استدلال، برخی از ایشان را در دیگاهشان مردد کنید و این پشتیبانی جمعی را بشکنید به طرز جالبی دیگران هم لااقل بر موضع خود اصرار مکرر نمیکنند؛ ولو در ظاهر باشد.
6⃣ در آینده موارد دیگری را بیان خواهم کرد...
✅ روی صحبتم را به نهادهای تبلیغی و مبلغین مسجددار برمیگردانم و درگوشی نجوا میکنم:
هنوز دیر نشده است! مسجدها را فعال کنید. هیچ پایگاهی مثل مسجد نمیتواند سنگر تبیین و مرکز جذب این نسلهای مظلوم و یتیم باشد.
حال خود دانید...
#یادداشت_مهمان
#جهاد_تبیین
#مخاطب_شناسی
@Manahejj
@araf11
هدایت شده از سَرْدَرْگُمْ|سیدمحسن حسینی
«بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَيَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ...»
(انبیاء/۱۸)
باید با باطل، با دشمنان خدا و رسولش، با دشمنان اسلام برخورد سخت و قاطع کرد.
"قذف" یعنی پرتاب کردن. حق را پرتاب کن، یعنی حق را چنان بردار و در سر باطل بزن، آنچنان بر سر باطل بکوب که باطل "فَیَدْمَغُهُ" ، دمغ شود؛ محو شود و از بین برود.
باید باطل را آن گونه بکوبی که حق تقویت شود و باطل دیگر تغذیه نکند و حق را آن گونه مطرح کنی که باطل ها سر برندارند و خوراک مطبوعاتی و تبلیغاتی برای خود جمع نکنند.
@srdrgm
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #شهید_آوینی:
حزب الله اهل ولایت است
و اهل ولایت بودن دشوار است پایمردی میخواهد و وفاداری
@araf11
🔴 رهبر که معصوم نیست، شاید اشتباه کنه
_ من با این حرفهای رهبری قانع نشدم
_ آدمها رو نباید بت کنیم و....
شاید شماهم این جملات را شنیده باشید و یا برای خودتان سوال و شبه باشد
پاسخ به این سوالات رو از زبان آیت الله حائری شیرازی بشنوید، چقدر زیبا توضیح دادن
آیت الله حائری شیرازی:
⛔️ درست است علماء معصوم نیستند اما حجت هستند. امام هم معصوم نبود، اما حجت بود. فرق است بین #عصمت و #حجیت. وقتی گفته میشود «من قانع نشدم»، نفی عصمت نیست [که بدون اشکال باشد، بلکه] نفی حجیت است.
⛔️ اجانب دوست دارند این اتحادی که مردم با رهبر دارند شکسته شود. یکی بگوید رهبر این را گفت و من #قانع_نشدم.* وقتی این کلیت شکسته شود، اجانب پیروز میدان خواهند شد. [در جنگ تحمیلی]، مردم صدها هزار شهید دادند. با شعار جنگ جنگ تا پیروزی [سالها جنگیدند]. بلافاصله یک روز امام گفت صلح میکنم و این صلح من تاکتیکی نیست. مردم تردید نکردند و به نفع امام در غدیر راهپیمایی کردند. مردم ما تربیت شدۀ هزار سال انتظارند.
⛔️ مردم عاشق چشم و ابروی بزرگان دینی نیستند. مردم امام غائبشان را در عالِم وارسته خود میبینند و برای حفظ ارتباط خود [با او]، سر و جان میدهند.
⛔️ امام فرمود وقتی مردم به خبرگان رأی دهند و خبرگان مجتهد عادلی را انتخاب کنند او ولیّ منتخب مردم است و حکمش نافذ است. «من قانع نشدم»، نفی نافذ الحکم بودن است نه نفی عصمت. نافذ الحکم بودن پرچم ماست، سرود ملی ماست. هرکس پرچم نافذ الحکم بودن را سست کند، پرچم جایگزین بدون هیچ تردید پرچم استکبار است.
⛔️ اشعث ابن قیس برای رسیدن خدمت حضرت علی (علیه السلام) از قنبر اجازه گرفت. قنبر به دستور حضرت آن زمان راهش نداد. اشعث مشت به بینی قنبر کوبید و خون جاری شد. قنبر خدمت حضرت علی (علیه السلام) با صورت خون آلود رسید. حضرت چه کند با رئیس بزرگترین قبیله؟! تنها این جمله را به اشعث گفت: «ما لی و لک یا أشعث أما و اللّه لو لعبد ثقیف تمرست لا قشعرت شعیراتک» یعنی اگر آن بردۀ ثقفی را ببینی موهای اندامت به لزره در میآید. آنها که برای امیر المؤمنین #ناز میکردند، در مقابل حجاج ابن یوسف تسلیم صددرصد بودند.
عبدالله بن عمر که با امیرالمؤمنین بیعت نکرد وقتی خشونت حجاج بن یوسف ثقفی را دید شبانه برای بیعت بهسوی او شتافت و با انگشت پای او بیعت کرد.
وقتی نافذالحکم بودن امیرالمؤمنین را گرفتی، تسلیم استکباری مانند حجاج میشوی
⛔️ #ابراز_قانع_نشدن ، غیر از قانع نشدن است. قانع نشدن اختیاری نیست، اما ابراز آن، انتخابِ حجیت خود بر حجیت نظام و نافذ الحکم بودن خود بر نافذ الحکم بودنِ نظام است.
ما هزار سال صبر کردهایم تا «اسلام امامت» را در جهان جا بیاندازیم. این حجیتِ زمامدار، جانشین امامت است. این حجیت، شیشۀ عمر مردم ماست. مردم تحمل نمیکنند کسی به شیشۀ عمرشان سنگ بزند. وقتی امام گفت «جنگ»، مردم تردید نکردند و وقتی امام گفت صلح، مردم تردید نکردند؛ چون میخواستند در آخرِ شبِ غیبت، #سپیده_ظهور را ببینند.
——————————
*اشاره به صحبتهای یکی از نمایندگان سابق مجلس، در مورد گفتگویش با رهبر معظم انقلاب. ایشان اظهار کرده بود که از صحبت رهبری در مورد حصر سران فتنه، «قانع نشدم»!
@haerishirazi
@araf11
#جریان_تحریف
#حجاب
#روشنگری
May 11
-1310843134_2056571678.pdf
256.7K
وحید جلیلی سخنرانی مفصلی درباره حوادث اخیر داشته که متن آن با اندکی ویرایش منتشر شده.
کمی طولانی است اما پیشنهاد میکنم حتما وقت بگذارید و بخوانید. هم مرور تاریخ است و هم کلی ایده و سوژه از این متن به دست می آید؛ به خصوص اگر معلم، مستند ساز، شاعر یا کلا یک فعال سیاسی اجتماعی هستید حتما بخوانید.
@araf11
⚡️مدرنیته یک دین است؛ نه یک تطور عینی عالم
🔰دکتر حسین کچویان:
🔸همینطور که جلوتر آمدیم یک چیزهایی را از تمدن غرب پذیرفتیم و مجبور شدیم یک چیزهایی را عوض کنیم تا رسیدیم به جایی که به عنوان مثال بگوییم دین یک امر شخصی است چون دیدیم که این نوع زندگی، مستلزم این نوع تلقی از دیانت است.
🔸بنابراین اگر این تمدن ادامه پیداکند، ملزوماتش را هم میآورد.
بعضی اوقات در بدو امر یکی مستقیماً مفهوم دین، خدا، اخلاق و مفهوم زندگی دینی را هدف میگیرد ولی این تمدن اصلاً در ظاهر با این مقولات کاری ندارد؛ ماشین است که وارد میشود و فرهنگ خودش را میآورد.
🔸یکی از اشتباهات ما ازاول، نفهمیدن زیرکی ها و فریبکاریهای تمدن غرب است که خود را ازاول آنطوری که هست (به عنوان یک دین) عرضه نکرد، بلکه به عنوان یک تطور عینی عالم عرضه کرد. اگر از اول به عنوان یک دین خودش را به ما عرضه کرده بود، اینطور نمیشد که همه امور این تمدن را بگیریم و بعد هم به طور ناخودآگاه عوض بشویم؛ مثلاً اگر شما علم بیشتری بخواهید تا اسلام را بهتر بشناسید میگویند کتب تفسیر و احادیث را بخوانید، حالا اگر شما بخواهید مدرن تر بشوید میگویند باید فوکو، هابرماس و گیدنز بخوانید یعنی این دین مدرنینه است و این ها هم پیامبرهای آن هستند و وقتی شما اینها را خواندید قبولش میکنید و دنیا را هم عوض میکنید؛ یعنی مستقیماً ضربه میزند.
خیلی از دانشجوهای ما وقتی وارد این رشته ها میشوند، دچار تزاحم، بحران و مشکل میشوند؛ چون بلافاصله آنهارا نسبت به زندگی و هستی شان مسئله دار میکند.
🔸از علوم طبیعی هم نباید غافل شد، علوم انسانی صریحاً نفی میکند، ولی علوم طبیعی خدا را مسکوت میگذارد که در یک سیر طولانی تر عملاً به حذف اعتقاد به خداوند میانجامد.
علوم طبیعی عملاً زندگی مان را تغییر میدهد و در درازمدت وقتی زندگی عینی ما تغییر یافت، مجبوریم که اخلاقیات و فرهنگ خود را هم عوض کنیم؛ کما اینکه این صدسال تاریخ هم به اصطلاح احیاگری به یک معنا همین است؛ یعنی زندگی ما عوض شده است. پی در پی به فهم های جدید از دیانت پیدا کردیم و به اینجا رسیدیم.
🔸اگر از منظر دینی علوم اجتماعی را بررسی کنیم، علوم اجتماعی در بعضی از شاخه ها، الهیات دنیای مدرن است. ما دچار این توهّم شدیم که داریم علم عالم و هستی را میخوانیم؛ نه، بلکه این یک شکل معنا کردن این جهان است؛ این ها یک روز، نظریه پایان تاریخ میدهند و ده سال بعد، آن را رها میکنند و پس ازآن پشیزی نمیارزد و ما تازه میآییم به عنوان نظریه علمی مطرحش میکنیم؛ اینها نظریه نیست، اینها در واقع ایدئولوژی است.
@araf11
✖️دو عملیات همزمان مشابه با دو منشأ متفاوت؟
هر دو موتورسوار، هر دو با اسلحه کلاش، هر دو ترور کور، هر دو کاملا شبیه هم؛ یکی در #ایذه، یکی در #اصفهان...
دستور و نقشه عملیات یکی بوده، ولی ضدانقلاب میگوید ایذه کار خود نظام است، اصفهان نه. چرا؟
چون شلیک تروریستها در ایذه به مردم خورده، در اصفهان به نیروهای امنیتی...
الگوریتم سادهای دارند: حمله مسلحانه تروریستی میکنیم. اگر به نیروهای امنیتی خورد میشود موفقیت و رشادت و رزومه میکنیم. اگر به مردم عادی خورد گردن نمیگیریم میگوییم #کارخودشونه. مهم هم نیست حملهها در یک زمان و یک فرم باشند.
✍️ Eren Yeager 🇮🇷
@Roshangari_ir
@araf11
متوجه شدین یا بیشتر توضیح بده که از داعش بدترن؟ :)
در جواب به توییت باید گفت:
ما تشنه به انتقامیم، پس پنجه در پنجه قرار دهید تا خونتان را بریزیم و جلوی اربابانتان قربانی کنیم.
#نحن_من_المنتقمین
@araf11
🎴مادری که مغز و قلبش در تسخیر اینستاگرام صهیونیستی است
از اینکه مادر #کیان_پیر_فلک گفته ترور پسرش کار ج.ا هست ذره ای تعجب نکنید، این زن از اسراییل تا همه عوامل ضد انقلاب رو دنبال میکرده و مغزش و قلبش مسخ شده ست. نگاه کنید چه صفحاتی را فالو کرده است.
➕ همچنین تهییج ایشان توسط بعضی از اقوام و نزدیکانشون در حال انجام هست، آنهم در شرایطی که ایشون حال روحی مناسبی ندارند؛ ایران اگر میخواست کسی رو ترور کنه امثال علی کریمی رو ترور میکرد نه یک کودک ۹ ساله!
@araf11
.
چند نکته درباره مواضع مادر کودک ۹ ساله ایذه
🔸رسانههای معاند در حال بازنشر سخنان مادر این کودک معصوم هستند که به دست تروریستها به شهادت رسیده است. این مادر که ظاهرا در حالت عادی نیست با روایت واقعه آن شب در ایذه، میگوید که وقتی رسیدیم به میدان هلالاحمر یک طرف گاردیها بودند و یک طرف مردم (همان اغتشاشگران) وقتی میرفتیم پلس صدا زد برگردید، وقتی برگشتیم ما را به رکبار بستند!
۱. ✍این شخص میگوید به شوهرم گفتم که بیا بریم چون ساعت ۶ تیراندازی شروع میشه! از کجا اطلاع داشته که چه ساعتی تیراندازی شروع میشود؟!
۲.✍ظاهرا وقتی این خانواده با خودرو به سمت اغتشاشگران میرفتند، پلیس با تذکر "برگردید" آنها را انذار داده تا به آن سمت اشوبگران مسلح نروند. اگر پلیس قصد تیراندازی به آنها را داشت چرا باید فریاد بزند: برگردید. وقتی آنها به سمت پلیس برمیگردند، تروریستهای اغتشاشگر آنها را به رکبار میبندند.
۳.✍ سئوال اینجاست که وقتی میدانستند در ان منطقه اشوب و اغتشاش هست و افراد مسلح در آن منطقه حضور دارند، چرا با فرزندشان به منطقه درگیری رفتند؟! آیا این پدر و مادر در کشته شدن فرزند معصومشان تقصیری ندارند؟
۴.✍پدربزرگ و دایی این کودک معصوم با اعلام موضع صریح نسبت به ترور صورت گرفته، اعلام کردند که این تیراندازی از طرف آشوبگران بوده اما چرا مادر وی اینگونه سخن میگوید؟ پاسخ در صفحه اینستاگرام اوست. وی تمام شبکهها و افرادی که مردم را به تجمع مسلحانه تحریک میکنند را دنبال میکند و به شدت تحت تأثیر آنهاست! پس از این حادثه نیز با توجه به وضعیت روحی وی، برخی اطرافیانش در حال تحریک و شیطنت هستند.
۵.✍در ماجرای آرتین و ارشام و خانوادههای شهید شاهچراغ، موضوع از این جهت متفاوت بود که تروریستها به محل امن امامزاده حمله کردند و آن جنایت رخ داد در حالی که اینجا پدر و مادر بیملاحظه، خودشان به محلی رفتهاند که میدانستند درگیری است! در حقیقت با دست خودشان این طفل معصوم را در برابر تیر قرار دادند.
۶.✍ در ماجرای مهسا امینی، پدر وی حدود ۴۰ روز دروغ گفت که فرزندم هیچ بیماری خاصی نداشته در حالی که فرزندش در کودکی عمل جراحی مهمی در سر داشته. وقتی با دروغهای او برخوردی نشد، ایا دروغبافی این زن اتفاق عجیبی است؟!
"رسایی"
@araf11
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 موضع رهبر انقلاب دربارهی یکسان نبودن برخورد با همهی عناصر حاضر در اغتشاشات: روش ما روش رسولاللّه است / فریبخوردهها را باید هدایت کرد اما جنایتگران باید مجازات شوند/هیچ کس خودسرانه حق ندارد به خیال خودش کسی را مجازات کند
🔻مطلب دیگر در مورد نوع برخورد با عناصر صحنهگردان است. یک بخش صحنهگردانها هستند، یک بخش فریبخوردهها هستند، یک بخش پولگرفتهها هستند، بعضیها جنایت کردند. اینها، همه، یک جور نیستند.
🔹 آن کسی که فریبخورده است فقط و جنایتی نکرده آن را باید متنبّه کرد، باید موعظه کرد، باید هدایت کرد، باید از او پرسید: این حرکت تو کمک به پیشرفت ایران است یا ضدّ پیشرفت ایران است؟ او را باید وادار کنید به فکر کردن. آن کسی که بیتوجّه به خواستهی دشمن همراهی با او میکند باید بیدارش کرد.
🔹 آن کسی که عامل جنایت است، یا قتل یا تخریب یا تهدید، تهدید؛ اینها بایستی مجازات بشوند. به اندازهی گناه خودشان باید مجازات بشوند. عامل قتل یکجور، عامل تخریب یکجور، آن کسی که اینها را با تبلیغات وادار به این کارها میکند یکجور، هرکدام به اندازهی خودشان باید مجازات بشوند.
🔺 البته مجازات به وسیلهی قوهی قضائیه است، اینجا عرض بکنیم هیچ کس خودسرانه حق ندارد به خیال خودش کسی را مجازات کند. پس ما هم نصیحت داریم، هم مجازات داریم، مثل پیغمبر، روش رسولاللّه.۱۴۰۱/۸/۲۸
🏷 #بسته_خبری
💻 Farsi.Khamenei.ir
🚨 خلاصه عرض کنم منظورشان از آزادی، آزادیِ زن نیست، آزادیِ دسترسی به زن است!😐
✍ تخریبچی
@takhribchi110
@araf11
هدایت شده از جبهه پاسداران اسلام 🇵🇸
#نمایه | برای ایران
◽اقلام پویش هواداران تیم ملی فوتبال،جهت استفاده در #پروفایل شبکههای اجتماعی.
🏷 #تصویر_حساب_کاربری_مشترک
🌷 @j_pasdaran | جبهه پاسداران اسلام ✊🏻