eitaa logo
ابلاغ غدیر
247 دنبال‌کننده
12.5هزار عکس
10.2هزار ویدیو
4.2هزار فایل
برای ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام خوانش خطبه غدیر آموزش مبانی امامت تولید محتوای امامت و غدیر ... 09154042645 @alamdarali گروه جهادی تبلیغی ابلاغ غدیر مشهد مقدس 6037997750016918 #شماره_کارت_گروه_ابلاغ_غدیر یا علی مدد https://eitaa.com/Ghadir20
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از پایگاه خبری مفاز
روحانی که این شب‌ها در العربیه علیه حزب الله حرف می‌زند حضور السيد محمد علی الحسینی در سفارت اسرائیل 💥پایگاه خبری مفاز💥 ʲᵒᶦⁿ↷                ➣ eitaa.com/mafaz_news
هدایت شده از کتابخانه مفاز
تاثیر فرهنگی غیر بودایی در دین بودا.pdf
732.4K
🔸عنوان: تاثیر فرهنگ های غیر بودایی در انتظام دینی بودیسم مهایانه 🔸نویسنده: سجاد دهقان زاده @m_mafaz_lib @mafaz_news www.mafaz.ir
هدایت شده از کتابخانه مفاز
بی اعتنایی به احکام وشعار عبادی.pdf
744.2K
🔸عنوان: بی اعتنایی به احکام و شعایر اتهامی علیه مایستر اکهارت 🔸نویسنده: فاطمه کیایی @m_mafaz_lib @mafaz_news www.mafaz.ir
al-Ghadir 97.mp3
23.73M
🔸فایل صوتی جلسه نود و هفتم. 🔸سه‌شنبه، ۱ آبان ۱۴۰۳ ش. 🔹درس الغدیر علامه امینی (ره) 🔹استاد: سید محمد طباطبائی یزدی 🔸واکاوی مفهومی و اصطلاحی «شرطة الخمیس» 🔹«عَسَس» اولین نهاد امنیت داخل شهر در اسلام 🔸عبدالله بن مسعود اولین مأمور أمنیت شبانه در مدینه «أوّل مَن عَسّ باللیل» 🔹حکایت زن مُتمنیّه به نقل از ابوعبید در (غریب الحدیث) 🔸(خِطَط) مَقریزی و تاریخ نهاد پلیس در تمدن اسلامی 🔹(رجال برقی) کهن ترین منبع تقسیم اصحاب امیرالمؤمنین (ع) به اصفیاء و اولیاء و شرطة الخمیس 🔸روایت کتاب (الاختصاص) و سخن پیرامون انتساب آن به شیخ مفید 🔹«شرطه الخمیس» فدائیان و نیروهای ویژه امیرالمؤمنین (ع) یا مطلق سپاه حضرت؟ 🔸قضاوتی شگفت از امیرالمؤمنین (ع) به روایت (تهذیب الاحکام) شیخ طوسی (ره) ▫️یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها، ساعت ۱۹:۳۰ ▫️بنیاد محقق طباطبائی، سالن میرزا عبدالله افندی نشان: قم، میدان رسالت، ابتدای خیابان سمیه، جنب پیشخان دولت، پلاک ۱۵. @mtiforg t.me/mtyazdi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💦‍ 💦💦💦💦 💦💦💦💦 💦💦💦 💦💦 💦 👈 شرح دعای بیستم () ✅ جلسه اول 🎋 پنج شنبه 16 دی 1396 🍀 موضوع: رابطه انسان با جامعه 💦 💦💦 💦💦💦💦 💦💦💦💦💦💦
جنگ جمل2.pdf
1.7M
انتشار به مناسبت سالروز جنگ جمل فایل پی دی اف کتاب: «نگاهی کوتاه به جنگ جمل» نویسنده: وحید عیسوند براتی ✍🏻بررسی اتفاقات تاریخی از قتل عثمان تا فتح بصره به دست امیرالمومنین علیه السلام ♻️کانال:علم الحدیث @mirasehadisi
60.mp3
41.53M
📚شرح صحیفه سجادیه با رویکردی اخلاقی ــ تربیتی 🖋دکتر علیرضا هزار جلسه شصتم شرح دعای سوم صحیفه سجادیه (جلسه سوم) اللَّهُمَّ وَ لا یسْتَحْسِرُونَ‏ مِنْ عِبَادَتِک، وَ لَا یؤْثِرُونَ التَّقْصِیرَ عَلَی الْجِدِّ فِی أَمْرِک، وَ لَا یغْفُلُونَ عَنِ الْوَلَهِ إِلَیک. ــ جنس فرشتگان ــ آیا می‌شود ملائکه را مشاهده کرد؟ ⌚️چهارشنبه 1403/07/25 هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت 19:30 بلوار امین، کوی 11 بنیاد فرهنگ جعفری منتظر قدوم شما هستیم eitaa.com/sahife_sajadie1401 https://t.me/sahife_sajadie1401 https://www.aparat.com/bonyad_farhang_jafari
صحیفه 18 مهر 1403.mp3
13.21M
📝 شرح دعای ۲۹ صحیفه سجادیه ا🎤 استاد حجت الاسلام والمسلمین اعوانی 📆 زمان: ۱۴۰۳/۰۷/۱۸ 🌐 کانال صحیفه سجادیه اداره آموزش آستان مقدس
آسیب‌شناسی‌های پژوهش در ایران.pdf
485.6K
آسیب‌شناسی‌های پژوهش در ایران تا دهۀ 1390ش.
تازه‌های نشر عوالم العلوم والمعارف والاحوال من الآیات والاخبار والاقوال (ج٢) تالیف علامه شیخ عبد الله بن نور الله بحرانی اصفهانی رحمه الله (ت قرن ۱۲ هـ) تحقیق شیخ علی عزیزپوریان بروجردی https://zein.ir @alborujerdi
هدایت شده از پیشخوان محرمانه
آخرین آزمون شیعه و سنی/ یک ✍علی محمدی هوشیار طبق روایات متعددی در منابع معتبر روایی شیعه؛ آخرین آزمون مسلمین در مسأله شیعه و سنی دانسته شده است. طبق این روایات، آخرین درگیری ما؛ درگیری «اسلام و غیر اسلام» نخواهد بود، بلکه مهم ترین و آخرین آزمون ما مسأله «مسلمین و مومنین» تعیین شده است. یکی از باورهای قطعی ما این است که تنها علامتی که می تواند معرّف ظهور باشد، صیحه جبرائیل علیه‌السلام است. این در ماه رمضان خواهد بود و حق را در حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام و شیعیان او خواهد دانست. عصرگاه؛ صیحه دومی خواهیم شنید که مردم را به جبهه مقابل امام دعوت خواهد کرد و این ندا از سوی ابلیس بوده و حق را در عثمان بن عفّان(خلیفه سوم اهل سنت) و پیروان او می داند. ملاحظه می فرمایید که حربه ابلیس دربرابر امام مهدی علیه‌السلام، کسی جز عثمان بن عفّان نخواهد بود که به واسطه نام و مذهب او در برابر امام معصوم علیه‌السلام قد علم میکند. 🔻در روایات معتبر شیعه می خوانیم: روایت اول: «...إِذَا سَمِعُوا اَلصَّوْتَ مِنَ اَلسَّمَاءِ أَلاَ إِنَّ اَلْحَقَّ فِي عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ وَ شِيعَتِهِ قَالَ فَإِذَا كَانَ مِنَ اَلْغَدِ صَعِدَ إِبْلِيسُ فِي اَلْهَوَاءِ حَتَّى يَتَوَارَى عَنْ أَهْلِ اَلْأَرْضِ ثُمَّ يُنَادِي أَلاَ إِنَّ اَلْحَقَّ فِي عُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ وَ شِيعَتِهِ فَإِنَّهُ قُتِلَ مَظْلُوماً فَاطْلُبُوا بِدَمِهِ...» الغیبة نعمانی، ج۱، ص۲۶۰. روایت دوم: «يُنَادِي مُنَادٍ مِنَ اَلسَّمَاءِ أَوَّلَ اَلنَّهَارِ أَلاَ إِنَّ اَلْحَقَّ فِي عَلِيٍّ وَ شِيعَتِهِ ثُمَّ يُنَادِي إِبْلِيسُ لَعَنَهُ اَللَّهُ فِي آخِرِ اَلنَّهَارِ أَلاَ إِنَّ اَلْحَقَّ فِي عُثْمَانَ وَ شِيعَتِهِ فَعِنْدَ ذَلِكَ يَرْتَابُ اَلْمُبْطِلُونَ». الغیبة طوسی، ج۱، ص۴۵۴. روایت سوم: «يُنَادِي مُنَادٍ أَلاَ إِنَّ فُلاَنَ بْنَ فُلاَنٍ وَ شِيعَتَهُ هُمُ اَلْفَائِزُونَ أَوَّلَ اَلنَّهَارِ وَ يُنَادِي آخِرَ اَلنَّهَارِ أَلاَ إِنَّ عُثْمَانَ وَ شِيعَتَهُ هُمُ اَلْفَائِزُونَ». کافی، ج۸، ص۲۰۹. روایت چهارم: «يُنَادِي مُنَادٍ مِنَ اَلسَّمَاءِ فِي أَوَّلِ اَلنَّهَارِ يَسْمَعُهُ كُلُّ قَوْمٍ بِأَلْسِنَتِهِمْ أَلاَ إِنَّ اَلْحَقَّ فِي عَلِيٍّ وَ شِيعَتِهِ ثُمَّ يُنَادِي إِبْلِيسُ اَلْمَلْعُونُ فِي آخِرِ اَلنَّهَارِ مِنَ اَلْأَرْضِ أَلاَ إِنَّ اَلْحَقَّ فِي عُثْمَانَ وَ شِيعَتِهِ». الخرائج و الجرائح، ج۳، ص۱۱۶۱. علاوه بر این دسته از روایات، تقابل ائمه معصومین علیهم‌السلام در رجعت نیز با ائمه اهل سنت خواهد بود. به عنوان نمونه: «...يُظْهِرُهُ اَللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ فِي اَلرَّجْعَةِ وَ قَوْلَهُ: حَتّٰى إِذٰا فَتَحْنٰا عَلَيْهِمْ بٰاباً ذٰا عَذٰابٍ شَدِيدٍ هُوَ عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ صَلَوَاتُ اَللَّهِ عَلَيْهِ إِذَا رَجَعَ فِي اَلرَّجْعَةِ قَالَ جَابِرٌ قَالَ أَبُو جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ أَمِيرُ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ فِي قَوْلِهِ عَزَّ وَ جَلَّ رُبَمٰا يَوَدُّ اَلَّذِينَ كَفَرُوا لَوْ كٰانُوا مُسْلِمِينَ قَالَ هُوَ أَنَا إِذَا خَرَجْتُ أَنَا وَ شِيعَتِي وَ خَرَجَ عُثْمَانُ بْنُ عَفَّانَ وَ شِيعَتُهُ وَ نَقْتُلُ بَنِي أُمَيَّةَ فَعِنْدَهَا يَوَدُّ اَلَّذِينَ كَفَرُوا لَوْ كَانُوا مُسْلِمَيْنِ». بحار الانوار، ۵۳، ص ۶۴. طبق این دیدگاه، آزمون نهایی مسلمین هنگامه ظهور امام مهدی علیه‌السلام در جبهه شیعه و سنی رقم می خورد و درگیری های «اسلام و سایر ادیان و مکاتب» از جمله یهود، تماماً برای پیش از ظهور است و ارتباطی با ظهور ندارند. https://eitaa.com/mohemha