eitaa logo
موسسه اتم؛ تشکیلات توحیدی
300 دنبال‌کننده
146 عکس
31 ویدیو
27 فایل
🌐|هسته ای سخت برای ما شدن اتم «چطور یک شبکه بسازیم» ا/اعتلا بخشی گفتمان و حرکت های تشکیلاتی ت/توانمندسازی عناصر تشکلی و تربیت مدیر اسلامی تراز م/مهارت افزایی در کار تشکیلاتی •ارتباط با ما: @atomedia
مشاهده در ایتا
دانلود
  تشکل خواص و خواص تشکلی ❌ نه هر تشکلی؟! 🔻 تشکلی که نقشه راه دارد و از روی نقشه، فکر می کند، تشخیص می دهد و اقدام می کند و تصمیم گیری هدفمند دارد. 🔻وقتی یک تشکل با این تفاسیر حرکت کند همه جبهه بندی ها را می شناسند، هم خودی و هم دشمن را درک میکند، شیوه ها را می شناسند، پس سنجیده عمل میکند و به دنبال یک هدف و نقطه پایان است... از بیانات امام خامنه(مدظله) در جمع فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش ✏️ به قلم/وحید حیدری 👇 متن کامل 🌐 @atom_kb
🎙صحبت های امام خامنه ای در  جمع فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش از آن جنس صحبت هایی بود که باید واکنش تشکل های دانشجویی را برمی انگیخت. شروع مطلب این باشد؛ نقش تشکل  خواص  و خواص تشکلی در این مسئله چه بوده است؟! دیدار ی که در آن صحبت از انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت متمایز، منسجم و شبکه ای زیر پرچم رهبری توحیدی شد و ویژگی هایی  که دارد. حضرت اقا اینگونه مطرح کردند: انقلاب اسلامی در درون خودش یک چیزهایی دارد که جاذبه دارد و این جاذبه رویش ها را جذب می کند؛ ولو اگر ریزش هم داشته باشیم، این رویش ها جای آن ریزش ها را میگیرند. اولین سوال در  فضای آسیب شناسی  آن است که  تشکل های  که خود را انقلابی و یا زاییده این نگاه انقلابی می دانند، در بطن خود به چه میزان این ویژگی ها را  محقق  کرده اند؟! ریزش ها و رویش ها در کار تشکیلاتی چگونه اند؟! آیا  این امد و رفت های تشکلی و بعضا بی ثباتی ها را میتوان  از مصادیق ریزش دانست؟! و  آیا این تشکل ها توانسته اند مفهوم رویش را به تناسب رسالت  خود یعنی گفتمان سازی و تربیت نیروی تراز  محقق کنند؟! جاذبه های یک تشکل دانشجویی در فضای دانشگاهی و اجتماعی خود، چه چیزی است  تا بتواند حلقه های نزدیک را به طوری منسجم و به هم فشرده شده شکل دهد و سازماندهی نماید و عام جامعه را جذب و راهبری کند؟! در ادامه ایشان ویژگی هایی را برای این جاذب بودن انقلاب برمی شمارند؛ وسعت و گستره در هدف، وسعت در شیوهای دست یابی به هدف ، و گستره خواسته ها؛ آنچیزی که مشخص است مقام معظم رهبری محدود شدن و کتوله شدن در تعریف اهداف، میدان و کار صرفا برای انجام شدن کار را نفی می کنند؛ سکون و انفعال، تکرار ی بودن و عادی انگاری ، انسان زمانه نبودن  و نداشتن ابتکار عمل  را مطلوب نمی دانند،بلکه به دنبال جوشش و شتاب مضاعف توامان به همراه ساختن جامعه هستند. بهتر است بگوییم  شرط جاذب بودن در این نگاه دیدن تمام ابعاد زیست یک انسان مطرح می شود. ایشان مبارزه با ظلم  و ایستادگی  در مقابل زورگویی های قلدرهای درجه یک جهان، محراب عبادت و مسجد جمکران و شب های احیا و پیاده روی اربعین و اعتکاف ماه رجب؛  مبارزه با نفس ، توجه  به خدا و معونیت، توجه  به دنیای فردای کشور را در یک قاب کامل می پسندند. اما در  تشکلی دانشجویی  این سنجه ها چگونه دیده شده است و چه ابزار و قالب هایی برای پیاده شدن ان وجود دارد؟ حلقه مفقوده ای  در تشکل های دانشجویی،مرتبط کردن این ابعاد زیستی عنصرهای تشکلی و جامعه هدف آنها است. مگر می شود از کنار ظلم ها (مثلا مسئله فلسطین و یا بی عدالتی های درونی) و یا حتی هنجارهای اجتماعی بدون عکس العمل عبور کرد و نگاه تحول خواه برای خود نداشت؟ اما چرا ما رفته ایم سمت تاکید بر تشکل ها و خاص تشکل های دانشجویی؟ امام خامنه ای در ادامه این جاذب بودن و زمینه تحقق رویش ها را منوط به شتاب دهنده هایی می دانند که از کند شدن سرعت انقلاب جلوگیری میکنند. شتاب دهنده؟! خواص؟! مجموعه انسان هایی که در کار خود، با فکر و  با شناخت و با تشخیص عمل می کنند و تابع جو نیستند. صحبت از مجموعه و اجتماع است و متشکل شدن و در هم آمیختن، اصل بر تامل، فهمیدن و اگاهی است که زمینه ساز  ایمان و یقین پیدا کردن به هدف و راهی است که قصد طی آن را داریم. مسئله  وجود این اجتماع ها در میان گروه های مختلف  انقلاب است و یکی از این گروه ها، فعالان دانشجویی هستند و شاید بتوان به تشکل های دانشجویی در این میان اشاره جدی کرد. وقتی می گوییم تشکل های خواص دانشجویی،یعنی آن مجموعه های منسجم و متشکل از انسان های رشد یافته که هم پیش رونده هستند و هم پیش برنده و وقتی از خواص تشکلی می گوییم یعنی یک حلقه مرکزی تر ، آنهایی که تشکل های خواص را راهبری و شتاب می دهند. اما نه هر تشکلی و جمعی؛تشکلی که نقشه راه دارد و از روی نقشه، فکر می کند، تشخیص می دهد و اقدام می کند و تصمیم گیری هدفمند دارد. وقتی یک تشکل با این تفاسیر حرکت کند همه جبهه بندی ها را می شناسند، هم خودی و هم دشمن را درک میکند، شیوه ها را می شناسند، پس سنجیده عمل میکند و به دنبال یک هدف و نقطه پایان است و نه تمام شدن کار و رها شدن از بند دردسرها. همه این ها زمینه ساز نقش آفرینی این خواص است و در راس ان تشکل های دانشجویی؛ نقش آفرینی به یک معنا انجام وظایف به نحوی موثر است. با زبانی فصیح، منطقی، موثر بر دیگران سخن گفتن،و در مواقع لازم در میدان بودن، جبهه واحد ساختن و راهبری کردن ان به سمن نقطه ای مشخص یعنی هدف بلند، تردید ها و شک ها را با تبیین از میان بردن و دلسرد نشدن از اهم این وظایف است. انتخابات  یکی از این میدان های نقش آفرینی است که باید جبهه بندی ها در آن تبیین کرد و راهیان نور  یکی از قالب و شیوهایی است که می شود تمام ابعاد زیستی یک انسان را در آن دید،ارتباطی موثر را پدید آورد و زمینه ساز  این نقش آفرینی شود.
دین, انسان, برنامه ریزی, تلاشگری 🔹 نگاه دین، نگاه اسلام، نگاه قرآنی به انسان این است که: انسان باید تلاش کند؛ تلاشِ با نظم، با برنامه‌ ریزی و بی وقفه، تا بتواند به نتائج برسد. ۱۳۸۷/۰۷/۰۷ «بیانات در دیدار دانشجویان» 🌐 @atom_kb
  مخاطب شناسی ضرورتی برای تقویت توان راهبریِ رهبر تشکیلات 🔍 شناخت، حیاتی‌ترین و پیچیده‌ترین کارها در مجموعه دانشجویی است که روح تشکیلات بشمار می‌رود و همه دسته بندی‌ها و گام‌هایی که از فرایند جذب تا تربیت تشکیلاتی صورت می‌پذیرد، همگی نشأت گرفته از همان شناخت و مواجهه رهبران با پیشینه و ویژگی‌های کشف شده از افراد است. ✏️ به قلم/امیرحسین نظافت 🌐 @atom_kb
🔻✏️مخاطب شناسی ضرورتی برای تقویت توان راهبریِ رهبر تشکیلات مخاطب را بشناسید. اگر چنانچه ما موادّ و شیوه‌ی جذبمان متناسب با وضعیّت مخاطب نباشد، ناموفّق خواهیم بود.(امام خامنه ای؛ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱) این دو چیز را با حداكثر اهتمام، مورد توجه قرار دهید؛ یكی گزینش مخاطب و دیگری گزینش محتوای ارائه شده به اوست.(امام خامنه ای؛ ۱۳۷۷/۰۲/۰۲) مخاطب شناسی مقدمه و بستر اجرای فرآیند مدیریت و تربیت تشکیلاتی است. شناخت، ضرورتی است که ثمرات آن در بلند مدت هویدا خواهد شد. حال این مهم، حیاتی‌ترین و پیچیده‌ترین کارها در مجموعه دانشجویی است که روح تشکیلات بشمار می‌رود و همه دسته بندی‌ها و گام‌هایی که از فرایند جذب تا تربیت تشکیلاتی صورت می‌پذیرد، همگی نشأت گرفته از همان شناخت و مواجهه رهبران با پیشینه و ویژگی‌های کشف شده از افراد است. برای شناخت بهتر دانشجویان از دو جهت دسته بندی صورت میگیرد: ابتدا از منظر راهبرد شناسی؛ دانشجویانی که قدرت جمع زنندگی در امورات شخصی و اجتماعی، همچنین قدرت تصمیم گیری منطقی، شجاعت، خلاقیت، حل هوشمندانه مشکلات و ویژگی‌های متعدد دیگر از این دست را در مواجهه با مشکلات در ابعاد وسیع از خود به نمایش می‌گذارند که سبب همراه شدن افرادی زیادی با آنان میگردد. این دسته را می‌توان مدیران توانمند نامید و به افراد راهبر تعبیر نمود. دسته دوم افراد غیر راهبر یا دنباله رو نامیده می‌شوند؛ که از دایره محدودتری در سطح عملکرد و اثرگزاری نسبت به افراد راهبر در امورات تصمیم گیری‌ها برخوردارند. افراد راهبر یا دنباله رو می‌توان از منظر باور شناسی جز هرکدام از دسته های زیر قرار گیرند: همسوی تنوری: افرادی که از لحاظ باور و عقاید به اندیشه‌های تشکل ما نزدیک بوده و سابقه حضور در مجموعه‌های مذهبی قبل از دانشگاه را در کارنامه دارند و همچنان که راغب به عضویت در جمع ما هستند؛ از همان ابتدا، آمادگی پخته شدن بی چون و چرا در تنور تشکیلات می‌باشند. همسوی تزئینی: اشخاصی نیز در بین دانشجویان هستند که تا حدودی شباهت فکری به قشر اول را از خود به نمایش می‌گذارند، اما از دغدغه و کارنامه فعالیتی کمتری برخوردار هستند و صرفا عقاید محدود دینی و انقلابی دارند که منجر به کنش زیادی از آنان نمیگردد. باور سوم؛ خنثای خنثی، مخالف بی غرض: این دسته افراد معمولا بی تفاوت به فضای حاکم بر دانشگاه یا کشور هستند یا اولویت ذهنی آنها بسیار سطحی‌است و اعتراض‌های عامیانه‌ این دسته، نشأت گرفته از باور چهارمی است که در برخی از دانشجویان به ندرت یافت میشود و دنباله رو و پیرو رسانه و معاندین آگاه هستند. باور چهارم؛ معاند آگاه: دسته آخر انگشت شماری از دانشجویان هستند که مخالف و شرارت علنی داشته و مبنای این قبیل کنش آن‌ها بدون پشتوانه منطقی ابراز میگردد، زیرا تحت تاثیر شدید تهاجم فکری دشمن قرار گرفته اند. از طرفی توجه به این مطلب ضروری است که رهبر انقلاب، مجموعه‌های دلسوز را صراحتا از جذب این افراد به مجموعه تشکلی برحذر داشته‌اند و تعبیر جلوگیری از نفوذ را برای ایشان به کار برده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
/ آموختن از امام حسین (ع) 📽 شهید آیت الله بهشتی: امام حسین(ع) به ما آموخت که_ مؤمنان راستین از مرگ نمی‌ترسند.      🔻(ع)_مبارک      🌐 @atom_kb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
؛فصل دوم 📽در این فصل خواهیم دید/  پرداختن به مولفه های تشکلی شخصیت شهید حسن باقری در دفاع مقدس 👥در گفتگو با _حسین آرست(عضو تشکلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج) _احمدرضاجمالی آرند(عضو تشکلی دانشگاه آزاد یاسوج) _محمد جمشیدی (عضو تشکلی دانشگاه فرهنگیان یاسوج) 🔻با حضور وحید حیدری (مدرس  جریان سازی و حرکت های تشکلی) 🌐 @atom_kb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥    |  مرصوص 🔺معنویت در تشکیلات؛ عامل ماندگاری نیروها در میدان عملیات 👥در گفتگو با _  حسین آرست نیروی تشکلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج لوم پزشکی یاسوج _با حضور وحید حیدری مدرس کار تشکیلاتی و جریان سازی «پرده اول از فصل دوم» لینک ویدیو کامل در آپارات: 👇 🔗 https://aparat.com/v/6tdyP @atom_kb
27.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥    |  مرصوص 🔺برنامه ریزی در میدان عملیات؛ با تاکید بر شناخت از خود، جامعه و دشمن 👥در گفتگو با _  احمدرضا جمالی آرند عنصر تشکلی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج _با حضور وحید حیدری مدرس کار تشکیلاتی و جریان سازی «پرده دوم از فصل دوم» لینک ویدیو در آپارات: 🔗 https://aparat.com/v/FrCkT @atom_kb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥    |  مرصوص 🔺اثر نگاه شبکه ای و حرکت تشکیلاتی در میدان  عملیات از منظر شهید حسن باقری 👥در گفتگو با _  محمد جمشیدی عنصر تشکلی دانشگاه فرهنگیان یاسوج _با حضور وحید حیدری مدرس کار تشکیلاتی و جریان سازی «پرده سوم از فصل دوم» لینک ویدیو در آپارات: 🔗  https://aparat.com/v/LN8Sp @atom_kb
569_34631636233255.mp3
7.73M
/ مدیریت زمان و فرصت های خاص در کار تشکیلاتی؛  الزامات بهره مندی از آنها 🎙 امیر فرزانه/ادوار تشکلی انجمن مستقل و مدرس مهارت زندگی 🔹اختصاصی مجموعه تشکیلات توحیدی اتم 🔹لینک فایل با کیفیت و دانلود مستقیم 🔗 https://uupload.ir/view/inshot_۲۰۲۴۰۲۲۱_۱۱۵۲۴۴۳۳۶_gool.mp3/ 🌐 @atom_kb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 مجلس بالاترین مقام مملکت است. « امام خمینی٫ره٫» به نقطه ای حساس برای بهره مندی از فرصتی طلایی نزدیک شده ایم؛ دغدغه من و تو وقتی شکافته شود و در کنار هم دیده شود، چراغی برای رفع مشکل ما خواهد بود. 🌐 @atom_kb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 سخنرانی یک نماینده تراز در نظام جمهوری اسلامی؛ گزیده ای از صحبت های شهید دیالمه در جلسه بررسی عدم کفایت سیاسی بنی صدر 🔻 رای دادن ما مهم است، چرا که او که انتخاب می شود، می تواند در این سطح برای ما تصمیم بگیرد... 🔻 چه کسی را انتخاب می کنیم؟! مهم است؛ چرا که او می تواند در این سطح تصمیم ساز بشود. 🌐 @atom_kb
📸 این لبخندهای شما برای غیرتی شدن ما روی دین و وطنمان بس است.... 🌐 @atom_kb
📑 🔹نشریه آموزشی، معرفتی و تشکیلاتی اتم - شماره یازدهم ، اسفند۱۴۰۲ 🔹در این شماره از نشریه میخوانید: 🔻  جریان شناسی به معنای شناخت چرایی و چگونگی خلق جریان ها و الزامات حفظ جریان در جامعه  از طریق تشکل _- عبرت تاریخی " تشکل های دانشجویی و ایام کرونا " - به توان آیه ها " تاریخ مایه عبرت تشکل ها و جریان ها، آیه ۱۱۱سوره یوسف  " -  شهید حسن باقری - کم خونی یا تالاسمی در جریان سازی - معرفی کتاب " به اضافه مردم " - درس اخلاقی از نهج البلاغه - منتخبین مردم دقت کنند؛ نگاه حضرت امام خمینی(ره) به شان و جایگاه نمایندگان مجلس 📥 دریافت ماهنامه 👇🏼 🔗 https://uupload.ir/view/نشریه_اتم_qgbu.pdf/ 🌐 @atom_kb
590_36083097522614.pdf
1.49M
🔹نشریه آموزشی، معرفتی و تشکیلاتی اتم - شماره یازدهم ، اسفند۱۴٠۲ 🔻 طراحی بوم تشکیلاتی_عملیاتی 🔻 طراحی و اجرای دوره های تشکیلاتی 🔻 تولید محتوای تشکیلاتی 🌐 @atom_kb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
؛فصل دوم/بخش دوم 📽در این فصل خواهیم دید/  پرداختن به مولفه های تشکلی شخصیت شهید حسین علم الهدی در دفاع مقدس 👥در گفتگو با _ خانم پیراهش(مسئول تشکل دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان یاسوج) _خانم طالبیان(عضو تشکلی دانشگاه فنی و حرفه ای دختران یاسوج) _خانم حبیبی (عضو تشکلی دانشگاه آزاد یاسوج) _خانم کرمی(عضو تشکلی دانشگاه آزاد گچساران) 🔻با حضور خانم کرمی (ادوار تشکلی دانشگاه آزاد گچساران) 🌐 @atom_kb
🎥  |مرصوص/ فصل دوم، بخش دوم 🔺شبکه سازی حول هدف مشترک؛ عامل ماندگاری و جمع زنندگی 👥در گفتگو با _  خانم پیراهش مسئول تشکل دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان یاسوج _خانم طالبیان عضو تشکلی در دانشگاه فنی و حرفه ای دختران یاسوج _با حضور خانم کرمی ادوار تشکلی از دانشگاه آزاد گچساران «پرده اول از فصل دوم، بخش دوم» 🔗 ادامه بخش دوم به تناسب وقایع و محور های کاری مجموعه اتم در آینده در گفتگو با دیگر اعضای شرکت کننده در گفتگو منتشر خواهد شد. لینک ویدیو در آپارات: 🔗 https://aparat.com/v/fZcz4 @atom_kb
/ ماه مبارک رمضان را وقتی نگاه میکنیم و از آن میخوانیم بیش از همه ساخت درونی انسان و انسان ها برای مستحکم شدن، تربیت و رشد یافتن روحی انسان و انسان ها و البته آسیب شناسی خود برای رفع کردن و جبران کردن است. 🔻اما مسئله مهم دیگری که وجود دارد، وقتی به این مسئله با نگاه اسلام راستین نگاه میکنیم، سوالی پیش می آید که آیا با وجود آفرینش انسان به عنوان موجودی اجتماعی و خاص در مکتب اسلام که تاکید بر حرکت کردن جمعی است، این خود که باید آسیب شناسی شود، ساخته و تربیت شود و به سوی هدف خود به حرکت درآید، صرف شخص ها و مَن ها است و خودسازی ها فردی و حرکت های فردی تعریف می شوند، یا خیر؟! آیا می شود گفت: این خود در نگاه بنیادین، ساخت اجتماعات انسانی مستحکم پیرامون یک مکتب و به حرکت در امدن سمت یک هدف خاص است. شاید هم همین که بشینیم و عبادتی در یک گوشه از خانه خود، خاص تر از ماه های دیگر در ماه مبارک رمضان انجام دهیم، کار تمام است ؟! ✏️ گزیده ای از نگاه امام خامنه ای در مورد جنس حرکت ها پس از انقلاب اسلامی دریچه ای دیگر از ورود به دین، معنویت و اعمال عبادی را باز میکند که می شود از ان آموخت و مطالب زیادی را در این خصوص از اندیشمندان انقلاب اسلامی بررسی کرد. 🔹« یا اسلام ناب محمدی که توسط امام خمینی رحمه‌الله مطرح شد و امروز در قالب یک حکومت اسلامی در حال حرکت است، همواره یک اسلام اجتماعی و غیرمنزوی بوده است. به این معنی که پرداختن به شئون اجتماعی و تجمعات در قالب‌های مختلف از جمله مناسک و اعمال مذهبی و یا در قالب حمایت از نظام اسلامی یکی از امور رایج پس از انقلاب اسلامی بوده است که در پیش از تشکیل حکومت اسلامی و در دوران طاغوت هیچ تصوری در این سطح از آن وجود نداشته است(امام خامنه ای)» ♦️ اما هدف این مقدمه، پرسیدن این سوال است که، اگر بخواهیم به ماه مبارک رمضان و بهره برداری های ممکن از ان در یک شبکه تشکلی نگاه بکنیم و در متشکل شدن تشکیلات خودمان از این ماه استفاده کنیم، چه برنامه هایی و در چه قالب هایی می توانیم داشته باشیم؟ 🔻ایده های شما مخاطبین موسسه تشکیلات توحیدی اتم در این خصوص به اشتراک گذاشته خواهد شد. 🔗 ایده ها را به صفحه شخصی مدیر کانال های موسسه اتم در پیام رسان های مختلف ارسال بفرمایید. متشکریم 🌐 @atom_kb
♦️ ماه رمضانی برای فردهای تشکیلاتی نظر شما چیست؟! ایده های خودتان برای یک رمضان تشکیلاتی را  بفرستید تا منتشر کنیم. « اسلام ناب محمدی که توسط امام خمینی رحمه‌الله مطرح شد و امروز در قالب یک حکومت اسلامی در حال حرکت است، همواره یک اسلام اجتماعی و غیرمنزوی بوده است.(امام خامنه ای)» سوال:  آیا خودسازی در ماه رمضان، یعنی بررسی اعمال و دیدن نقص ها، علاج کردن، ساختن و تربیت شدن و به سوی هدف درست به حرکت در آمدن، صرف شخص ها و مَن ها است یا منظور دیدن این افراد در کنار هم و در قالب «ما» و جمع می باشد ؟! در این حالت خودسازی ها و جمع سازی ها چگونه است؟! 🌐 @atom_kb
📖| شرحی بر دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان 🔻 اللَّهُمَّ قَوِّنِي فِيهِ عَلَى إِقَامَةِ أَمْرِكَ در فراز ابتدایی این دعا در خصوص اقامه امر خدا اینچنین آمده : "خدايا مرا در اين روز براى اقامه و انجام فرمانت قوت بخش" ⁦▪️⁩اقامه چه امری؟ در واقع امر الهی در سطح جامعه است و اشاره به حکومت معصوم‌(ع) در ذیل حکومت الهی دارد. "عبد" و "اطاعت" قرين هم هستند و بنده خدا بودن گوش به فرمان بودن را مى طلبد. "فرمان" خدا اجرا مى خواهد و اجراى فرمان "نيرو"؛ هم قوت بدنى واستطاعت ، هم قدرت فكرى ، تصميم و اراده استوار تا سخن خدا در زمين حاكم شود و فرمان حق در "جامعه اسلامی" بر زمين نماند؛ همه اینها پذیرش ولایت خدا را می طلبد که نیازمند پذیرش مقام «امام» است برای هدایت. 🔹 وَ أَذِقْنِی فِیهِ حَلاَوَةَ ذِکْرِکَ خدایا در این ماه رمضان یک درخواست دیگر هم از تو دارم و آن این است که حلاوت و شیرینی یاد خودت را به من بچشانی ⁦▪️⁩در روایت وارد شده است اگر عالمی (خواص) به علمش عمل نکند کمترین عذابی خدا برای او، این است که حلاوت و شیرینی مناجات باخدا از او گرفته می شود . 🌐 @atom_kb
🔹 یکی از کارهایی که میتونیم تو فضای کار تشکلی انجام بدیم، این هست که با هم عهد ببندیم هر روز از  آیات قرآنی که در قالب جز خوانی میخونیم، هر کدوم از ما اعضای تشکل یک صفحه از صفحات رو با معنی بخونیم. 🔻مرحله دوم، یک آیه از آیاتی که با ترجمه خوندیم و مضمون و مفهوم کار گروهی و  جمعی ازش برداشت میشه رو انتخاب کنیم و در گروه شورای مرکزی تشکل بفرستیم. 🔹 مرحله سوم عهد ببندیم که این ها بشن دستورالعمل های تشکیلاتی ما و انها رو در کار گروهیمون رعایت بکنیم. 🔻مرحله آخر، پایان هر هفته از دستورالعمل های روزانه خودمون که ایات هستند بازخوردگیری کنیم. 🌐 @atom_kb