eitaa logo
پایگاه جامع شناخت بهائیت
144 دنبال‌کننده
58 عکس
9 ویدیو
6 فایل
ارتباط با ما: @Parhizgar
مشاهده در ایتا
دانلود
در مورد شهاب سنگی که ناسا در موردش می گویید و مخفی کاریهایی را هم به دنبالش انجام داده و صدایش را هم در نمی آورد پس موضوع چیست؟؟؟؟ باید گفت که این شهاب سنگ نیست بلکه ستاره طارق است که به زمین دارد نزدیک می شود در قرآن کریم سوره ای به نام طارق وجود دارد که به همین دلیل نام مقاله را از نام این سوره گرفته ایم .در این سوره به طارق قسم یاد شده و آن را ستاره ثاقب لقب داده . در تفسیر این سوره آمده است که طارق همان ستاره دنباله داری است که در آخر الزمان به زمین نزدیک می شود و با زمین برخورد می کند. منظور از طارق ، رونده در شب یا کوبنده شب ، که در قرآن کریم به آن قسم یاد شده ستاره درخشانی است که نور آن بسیار با نفوذ و زیبا می باشد. ثاقب به معنای فرو رونده و نفوذ کننده است. ظهور این ستاره دلیلی بر نزدیک بودن آخر الزمان است و در انتهای سوره نیز به کافران هشدار داده شده . این سوره یکی از معجزات علمی قرآن است .قرنها طول کشید تا اینکه دانشمندان دریابند اولین نشانه های حیات بر روی زمین با سقوط شهاب سنگها ظاهر شد.دانشمندان معتقدند شهاب ها که از فضا می آیند با خود آب و دی اکسید کربن ، منو اکسید کربن و واحدهای آمونیاک و گازهای یونیزه را وارد جو زمین می کنند و در اثر تغییرات جوی بارندگی آغاز می گردد و زمین رویش آغاز می کند و این موضوع به وضوح درآیات 5 تا 7 در باره خلقت انسان و در آیات 11 و 12 به پیدایش حیات در روی زمین و بارش باران از آسمان و شکافته شدن زمین و رویش گیاهان اشاره می کند. در حالیکه تا چند دهه قبل دانشمندان از این راز بی اطلاع بودند. در آخرین آیه این سوره به نزدیکی عذاب کافران و بی اثر بودن کید آنان در مقابل آیات و نشانه های خداوند و مهلتی که به کافران داده شده تاکید می کند . همچنین، در خبری دیگر از کعب الأحبار، می خوانیم : نابودی بنی عبّاس هنگام آشکارشدن ستاره ای در دل آسمان و صدای شدید فروافتادن چیزی از آسمان و شکافته شدنی است. همۀ اینها در ماه رمضان خواهد بود. سرخی میان پنجم تا بیستم رمضان است و صدای شدید فروافتادن چیزی از آسمان در نیمه تا بیستم ماه می باشد و شکافته شدن از بیستم تا بیست و چهارم خواهد بود. و ستاره ای دیده میشود که مانند ماه نورافشانی می کند و سپس چونان مار در هم می پیچد تا جایی که نزدیک است دو سر آن به هم برسند. و دو لرزش در شبِ پدیدآمدنِ دو فرورفتن خواهد بود، و ستاره ای که شهابی به وسیلۀ او پرتاب می شود و از آسمان فرو می افتد؛ با آن صدایی شدید است تا آنکه در مشرق می افتد و مردم از آن دچار بلایی سخت می شوند. (الفتن، ج ۱، ص۲۳۰، جزء ۳، ح ۶۴۳، مکتبة التوحید، قاهره، چاپ اوّل، ۱۴۱۲ هـ. ق. ) این صیحه همراه با سقوط قسمتی از این ستاره دنباله دار در مشرق زمین می باشد . زمان سقوط قسمتی از این ستاره در وقت طلوع افتاب در روز جمعه نیمه ماه مبارک رمضان است بطوریکه خواب را بیدار و بیدار را به ترس و وحشت می افکند و زنان را از سراپرده بیرون می آورد و صدای آن به حدی بلند و شدید است که همه مردم آن را می شنوند. در سقوط بخشی از این ستاره ، عده زیادی کشته می شوند و عده زیادی کر و گنگ و کور می گردند . در روایت وارده از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم ، از ایشان سئوال می شود که در آن زمان ما را به چه امر می فرمایید؟ و حضرت پاسخ می دهند صدقه بدهید و بر شماست نماز و تسبیح و تکبیر و قرائت قرآن در آن هنگام . سپس سوال می شود چه علامتی برای آن است که ( صیحه) وقت دیگری از سال نباشد ؟ و حضرت می فرمایند اگر نیمه ماه مبارک رمضان گذشت و این اتفاق نیفتاد در آن سال ایمن می باشید. به تاریخی اعلام شده نگاه کنید اردیبهشت ۹۹ نیمه ماه رمضان روز جمعه
MP: 🔴🔴🔴التماس مطالعه 🚨یک بحثی درباره برخوردشهاب سنگ مطرح شده که عده ای آن را به زمان ظهور امام زمان ربط دادند استاد عبادی جواب میدهد👇👇 1⃣ اولابحث ستاره طارق مربوط به قیامته نه ظهورکه بایدزحمت بکشیدتفسیراون آیاتوبخونیدوروایات معتبری اگردراین موردباشه بررسی کنید 2⃣ثانیا نوشته درخبری ازکعب الاحبار میخوانیم..... این شخص فردی یهودی بودکه ظاهرامسلمان شدوروایات جعلی درست کرد پس هیچ اعتباری به حرفهاوسخنانش نیست 3⃣ثالثا منبعی که ذکرشده( الفتن )مربوط به اهل سنته وروایاتش غیرقابل اعتماده وسندقوی ومعتبرنداره 4⃣رابعا بحث صیحه آسمانی درهنگام ظهورامام زمان صدای افتادن ستاره نیست بلکه صدای جبرئیل یافرشتگان آسمانی هست که همه بالهجه وزبان خودشان درکل دنیامیشنوند وکسی بواسطه این صدای آسمانی که بشارت ظهوررامیدهد دچاروحشت وبلای سخت نمیشود 5⃣خامسا صدایی که نشانه قیامت وتمام شدن دنیاست یعنی صوراسرافیل وقتی اتفاق بیفتد همه میمیرنددیگه کسی فرصت صدقه ونمازوقرائت قرآن نداره 🚨نتیجه اینکه این پیام سرتاسراشکاله متاسفانه ازفضای نابسامان این روزهاداره بشدت برای ایجادترس ووحشت وناامیدی وتخریب اعتقادات دربین مردم استفاده میشه ✅آرامش خودتونوحفظ کنیدکروناتموم میشه ولی مانبایدعقایدمونو به چهارتاپیام بی اساس که ساخته وپرداخته دشمنانمون هست ببازیم ان شاءالله امام ظهورخواهندکردوسالیان سال حکومت خواهندکردوبشریت به کمال خودخواهدرسید
یکی از درسهای کرونا این بود که همه بفهمند جواب امر به معروف "به تو چه" نیست... بدانند آلودگی یک نفر به همه ربط دارد👌
علامه طباطبایی در تفسیر المیزان در تفسیر آیه می نویسد: این آیه از اخبار غیبی قران است و مربوط به حضرت مهدی موعود(علیه السلام) است« وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضى‏ لَهُمْ وَ لَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً يَعْبُدُونَنِي لا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئاً وَ مَنْ كَفَرَ بَعْدَ ذلِكَ فَأُولئِكَ هُمُ الْفاسِقُونَ.»سوره نور آیه 55 در این آیه چهار ویژگی دوران حضور امام زمان علیه السلام ذکر شده است که عبارتند از: 1. حکومت در کل زمین لیستخلفنهم فی الارض 2. دین رسمی دوران حضور دین اسلام غدیری است نه اسلام سقفی لَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضى‏ لَهُمْ 3.امنیت فراگیر لَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً 4.عبودیت و بندگی مردم جهانی می شود يَعْبُدُونَنِي لا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئاً
❇️رﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺭﻓﻘﺎ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺗﻮ ﺩﺭﻩ ... ﺩﯾﺪﻡ ﯾﮑﯽ ﺑﻐﻞ ﺗﺨﺘﺶ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺳﺮ ﺗﺎ ﭘﺎﺵ ﺗﻮ ﮔﭽﻪ ... ﻫﯽ ﺑﻪ ﻫﻮﺵ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﻪ ﺭﻓﯿﻖ ﻣﺎ ﻓﺤﺶ ﻣﯿﺪﻩ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺯ ﻫﻮﺵ ﻣﯿﺮﻩ ,,, ﺍﺯ ﺭﻓﯿﻘﻢ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺍﯾﻦ ﭼﺸﻪ ؟ ﭼﺮﺍ ﺩﺍﺭﻩ ﻓﺤﺶ ﻣﯿﺪﻩ؟ ! ﮔﻔﺖ ﻭﺍﻻ ﻣﺎ ﺷﺐ ﺗﻮ ﺟﺎﺩﻩ ﻣﯿﺮﻓﺘﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﻫﻢ ﻣﻮﺗﻮﺭﺵ ﭼﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺷﺖ ... ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻣﺎ ﻣﯿﻮﻣﺪ ﻣﺎ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﺗﻮ ﺩﺭﻩ ﺍﯾﻨﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣﺎ !!!😐😜😂 ✅تو باشی و یه جاده،دستت رو تو دستِ یه کورِ نابلد میذاری یا بینایِ کارْ بلد؟ 💠أَ فَمَنْ یَهْدِی إِلَی الْحَقِّ أَحَقُّ أَنْ یُتَّبَعَ أَمَّنْ لا یَهِدِّی إِلَّا أَنْ یُهْدی 🍃به کسی که چِشْمْ داره چَشْمْ بگو اگر نه هر چی راهَم بری بیراهه رفتی. 👈دستِتْ تو دستِ مولا و راهِت به سمتِ خدا.
روز مباهله، روز اثبات حقانیت اسلام با حضور اهل بیت پیامبر خاتم (ص) مبارک مباهله، صحنه تمایز حق و باطل روز مباهله، روزی است که پیامبر مکرم اسلام، عزیزترین عناصر انسانی خود را به صحنه می آورد. نکته‌ی مهم در باب مباهله این است: «و انفسنا و انفسکم» در آن هست؛ «و نسانا و نساکم»در آن هست؛ عزیزترین انسانها را پیغمبر اکرم انتخاب می کند و به صحنه می آورد برای محاجه‌ای که در آن باید تمایز بین حق و باطل و شاخص روشنگر در معرض دید همه قرار بگیرد. 🔹هیچ سابقه نداشته است که در راه تبلیغ دین و بیان حقیقت، پیغمبر دست عزیزان خود، فرزندان خود و دختر خود و امیرالمومنین (ع) را - که برادر و جانشین خود هست - بگیرد و بیاورد وسط میدان؛ استثنائی بودن روز مباهله به این شکل است. یعنی نشان دهنده‌ی این است که بیان حقیقت، ابلاغ حقیقت، چقدر مهم است؛ می آورد به میدان با این داعیه که می گوید بیائیم مباهله کنیم؛ هر کدام بر حق بودیم، بماند، هر کدام بر خلاف حق بودیم، ریشه‌کن بشود با عذاب الهی.
🔸آی اهل محرم، چرا فریاد شادی و هلهله سر نمی‌دهید؟! اگر عید ولایت است عید فضیلت است. چون بزرگترین فضیلت علی(ع) در روز مباهله و آن‌هم صریحاً در قرآن کریم بیان شده. امام رضا علیه السلام به مأمون فرمودند: بالاترین فضیلت علی(ع) آیۀ مباهله است. چون در این آیه علی(ع) نفس پیامبر(ص) اعلام شده است. باید غربت مباهله برطرف بشود، این خیلی مهمتر از بسیاری دیگر از ایام الله است. در جهان اسلام احدی نیست که منکر مباهله و این فضیلت باعظمت علی(ع) بشود. آیۀ صریح قرآن است و داستان مباهله را همه بیان کرده‌اند. عاشقان اهل بیت(ع) کجا هستند که بزرگترین جشن محبت را برگزار کنند، و سرور خود را در نزول آیۀ مباهله به اهل عالم نشان بدهند؟ قبول کنیم ما هنوز در مکتب محبت اهل بیت(ع) آنچنان که باید رشد نکرده‌ایم. شادی از نزول آیۀ مباهله، موجب صعود دل‌ها در عزای است. باشکوه‌ترین تجمع اهل بیت(ع)در طول تاریخ اسلام در مباهله است. باید داستان مباهله را به کودکان خود بیاموزیم. آی اهل محرم ببینید حسین(ع) در آغوش پیامبر(ص) است. چرا فریاد شادی و هلهله سر نمی‌دهید؟ تنها منتظرید اباعبدالله(ع) در گودی قتل‌گاه بیفتد تا فریاد عزا سر کنید؟ الان باید عالم را باخبر کنید تا علت گریه‌ها و فریادهای عاشورای شما را بفهمند.
ت قبر امام حسین‌‌(ع) به شرط قطع دست راست‌‌، آزاد است! در ‌اندک زمانی صف مشتاقان زیارت با وجود این شرط نیز طولانی شد».(2) بي هويتي چون حسينعلي نوري كه پدرش منشي دربار قاجار بود و خودش شيفته علي محمد شيرازي، مي بايست با تلمذ در مكتب بابيت، از رجعت حسيني سخن براند و اينگونه براي خود كسب آبرو كند، هر چند مريدانش پس از تبعيد به عراق، به شمع دزدي و سرقت كفش زائران حرمين شريفين كربلا رو آوردند؛ آنگونه كه شوقي افندي، نوه عباس افندي (پسر حسين علي نوري) مي نويسد: «شب‌هنگام كه ظلام ديجور پرده بر اعمال منقور آن‌ها مي‌كشد، دستار از سر زوار متمكن برداشته كفش‌هاي آن‌ها را سرقت نمايند و از حرم مطهر حضرت سيد الشهداء شمع‌ها و صحايف را بردارند و جام‌هاي آب را از سقاخانه‌ها بربايند.»(3) آيا تا به حال از خود پرسيده ايد كه سران بهائيت چه شاخصه و ويژگي اي دارند؟ چرا پيوسته از اسلام كسب آبرو مي كنند؟ چرا به آيات قرآن استناد مي كنند و روايات اسلامي را شاهد مي آورند؟ چرا كتاب ايقان مملو از آيات قرآن و روايات پيامبر خاتم (صلي الله عليه و آله و سلم) و ائمه اطهار (عليهم السلام) است؟ چرا وقتي در صدور احكام عاجز مي شوند، از قرآن مدد مي گيرند و مي گويند: «كما نزل في الفرقان»؟(4) اگر اينها نشان بي هويتي و بي محتوايي نيست، پس چيست؟ پانوشت 1. اشراق خاوری، تلخیص تاریخ زرندی، ص 625. 2. از ظهور اسلام تا سقوط بغداد (تاریخ تحلیلی اسلام و ایران)، تهران: سازمان تبلیغات اسلامی؛ حوزۀ هنری، 1379. 3. قرن بديع، ص 260. 4. اقدس، ص 75؛ گنجينه حدود و احکام، ص 149.
بي هويتي، يكي از معزل هاي جدي در جريان بهائيت است كه سران اين جريان براي جبران اين نقيصه، پيوسته در پي الگوگيري از ديگرانند، اعم از اديان، مذاهب و اشخاص. در طول زندگي، افراد بسياري را ديده ايم كه در پي تقليد از ديگران هستند و پيوسته سعي مي كنند خود را به ديگران نزديك كنند؛ گاهي با الگوگيري از ظاهر و لباس، هنگامي با تقليد صدا و لهجه و زماني با ادعاي القاب و جايگاه و ويژگي. اگر به تزئينات فروشي خودروها سري زده باشيد، ماركها و لوازم بسياري را براي فروش به كساني آماده كرده اند كه از مدل يا ظاهر خودروي خود ناراضي هستند و مي خواهند يك برند ديگري داشته باشند يا نواقص خودروي خود را پنهان كنند، براي نمونه آرم پرايد را بر مي دارند و آرم فولكس مي چسبانند؛ آرم سمند را بر مي دارند و آرم بي ام دبليو مي زنند. آر دي را شبيه پژو مي كنند و ... ؛ چرا؟ چون از آن چه هستند، ناراضيند. دوست دارند كه بالاتر باشند، ولي توانش را ندارند. اين مثال، يك بعد مادي است كه صحبت از آن فضاي ديگري مي طلبد؛ ولي آنچه در اينجا به آن مي پردازيم، جبران كاستيهايي است كه برخي با تشبيه خود يا انتساب خود به بزرگان يا ادعاي جايگاه آنان رفم مي زنند؛ براي نمونه شخصي سالها در درس يكي از بزرگان شركت مي كرد و پيوسته ظاهرش را شبيه آن بزرگ مي ساخت و در كنار ايشان حاضر مي شد و پاي منبرش بود و چهره آشناي تصاوير آن عالم بود. به يكباره غائب شد؛ پس مدتي روشن شد كه در شهري خود را جاي آن بزرگ جا زده و دفتر راه انداخته و كاسبي مي كند. همچنين با يك جستجوي ساده در اينترنت سيدي را خواهيد ديد كه سالها پيش خود را شبيه سيد حسن نصر الله كرده بود و خود را به جاي او جا مي زد. اين بي هويتي يا نارضايتي از خود، در ميان سران فرق به شدت رواج دارد و دليلش آن است كه مدعيان دروغين پيوسته در پي جذب هستند و چون جاذبه حقيقي ندارند، به جاذبه هاي كاذب يا الگوسازي از جاذبه هاي حقيقي روي مي آورند؛ مثلا بحث منجي در همه اديان الاهي وجود دارد و همه انسانها كم و بيش به آن اعتقاد دارند؛ كساني چون غلام احمد قادياني، علي محمد شيرازي (باب)، حسين علي نوري (بها) -البته نه براي خود، بلكه براي علي محمد شيرازي- و احمد بصري و خراساني و ... از اين باور پاك سوء استفاده كرده و ادعاي آن جايگاه را مطرح كرده اند. اين گونه افراد از ابتداي تاريخ بشريت بوده و تا روز قيامت هم خواهند بود، زيرا هر اصلي، تقلبي هم خواهد داشت، همچون اسكناس هزار توماني كه متقلبان، جعلي آن را مي سازند و هيچ عاقلي هفتصد توماني جعلي نمي سازد، زيرا وجود خارجي و جاذبه اي ندارد. البته روشن است كه اين ادعاها حقانيت و جذابيت اين جايگاه ها همچون مهدويت را ثابت مي كند كه اگر دروغ بود يا جاذبه نداشت، كسي از ظرفيت آن براي مطرح كردن خود استفاده نمي كرد؛ همانگونه كه بسياري، در انتخاباتها با سوء استفاده از ظرفيت برخي اشخاص، انتساب به بعضي از بزرگان و اعتقادات مردم و ... در پي تبليغ خود و جذب رأي هستند. همانگونه كه گذشت، اين واقعيت را در همه فرق انحرافي مي بينيم، از اسماعيليه كه با انتساب دروغين امامت به اسماعيل بن جعفر آغاز شد و تا امروز ادامه دارد تا قاديانيه و شيخيه و بابيت و بهائيت و يماني و خراساني و ... كه همگي خود را به يكي از مقدسات مردم يا منتسبين به آنها، منتسب كرده اند. جالب است كه دست به نوآوري هم نمي زنند؛ البته اين هم دليل دارد، زيرا نوآوري، علاوه بر زحمتِ ايده پردازي، مشقتِ جاذبه سازي هم دارد، ولي ادعاهاي مقبول يا انتسابها پذيرفتي راه ميانبري است كه زود بازده است. با اين مقدمه به ادعاي رجعت حسنيي حسين علي نوري مي پردازيم: رجعت حسنيي در منابع بهائي آمده است كه: «بهاءالله روزی در کربلا با شیخ حسن زنوزی ملاقات فرمودند و حقیقت نورانیه خود را به او آشکار نمودند و این مژده‌ای بود که حضرت اعلی به شیخ حسن داده بود... اگر حضرت بهاءالله شیخ حسن را منع نفرموده بودند، از شدت اشتعال و کثرت انجذاب، ندای ظهور موعود را اعلان می‌نمود و بشارت رجعت حسینی را به مردم می‌داد».(1) جايگاه موعود نزد همه اديان روشن است، ولي چرا حسينعلي نوري از رجعت (بازگشت) حسيني (امام حسين(ع)) سخن مي گويد؟ روشن است؛ او در جامعه اي سر برآورده كه چهارده قرن است عزادار امام حسين (ع) هستند و او را سيد و سالار شهيدان مي دانند و قلبشان مملو از عشق و محبت اوست، ازاين رو حسينعلي نوري با بهره گيري از تشابه اسمي خود با اين امام همام، سعي بر مصادره به مطلوب دارد. چه ظرفيتي بالاتر از امام حسين(ع) براي شيعيان كه نامش با مظلوميت آميخته است و يادش اشكها را روان مي سازد و تربتش عزيزترين و ارزشمندترين سوغات زائران مضجع شريفش است. زيارتش به اندازه اي محبوب بوده و هست كه در زمان متوكل عباسي، زائران مشتاقانه براي زيارت امام حسين عليه السلام، دست و جان مي دادند؛ آنگونه كه آمده است: «متوکل دستور داد زیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴باز هم جمعه شد و قاسمِ دیگر دادیم 🏴باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم 🏴رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز 🏴باز هم هدیه به مهدی گلِ پرپر دادیم دانشمند بسیجی، دکتر محسن فخری‌زاده را تسلیت عرض می‌نماییم. 🇮🇷
آيا مي‌دانستيد كه اولين ادعاي امامت و مهدويت در شيعه در دوران امام سجاد(ع) توسط فرقه موسوم به كيسانيه اتفاق افتاد؟ در اين دوران به جهت خفقان شديد، امام سجاد(ع) امامت خود را آشكارا اعلان نمي‌فرمود؛ به همين جهت بسياري از مردم حتي برخي از راويان حديث، مثل ابوخالد كابلي هم ابتدا از امامت آن حضرت غافل بودند و محمد حنفيه (عموي امام سجاد (ع)) را امام زمان مي‌دانستند. مهمترين علت اين انحراف، منع نقل حديث در دوران خلفا بود. نرسيدن روايات پيامبر خاتم(ص) به گوش مردم، سبب بي اطلاعي از موضوع مهدويت شده بود. آنان با وجودي كه فقط سه امام را درك كرده بودند، گمان مي كردند كه آخر الزمان است و مهدي موعود (امام دوازدهم) ظهور كرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 نفود پزشکان (مسلمان نما) در وزارت بهداشت که نسل ایرانی ها را با اسم "علم پزشکی" از بین بردند.. 💢 طبق آمار ایران در چند سال آینده جز پیرترین کشور های دنیا خواهد بود... 💢 این نتیجه تقلید کورکورانه از دستورات وزارت بهداشت و درمان است 🔸 در این ویدیو رشد جمعیت یهودیان صهیونیست در اسرائیل را مشاهده خواهید کرد! https://eitaa.com/bahaiat
علائم معروف حتمی، پنج مورد است: 1. خروج سفیانی؛ پیش از قیام حضرت مهدی(ع) مردی از نسل ابوسفیان، در منطقه شام، خروج می‌کند و با تصرف بخش‌هایی از سرزمین اسلام، برای یافتن و کشتن شیعیان جایزه تعیین می‌کند. (بحار الانوار، ج52، ص182). 2. خسف در بیداء؛ خسف، یعنی فرورفتن، و بیداء نام سرزمینی بین مدینه و مکه است. سفیانی که در آستانه ظهور حضرت مهدی(ع) خروج می‌کند، هنگامی که از ظهور ایشان با خبر می‌گردد سپاهی عظیم به مدینه و مکه می‌فرستد و چون به سرزمین بیداء می‌رسند، خداوند آنان را در کام زمین فرو می‌برد و هلاک می‌شوند. 3. خروج یمانی؛ سرداری از یمن قیام می‌کند و مردم را به حق و عدل دعوت می‌کند. خروج یمانی، اجمالاٌ از نشانه‌های ظهور است، هر چند جزئیات و چگونگی قیام وی، روشن نیست. 4. قتل نفس زکیه؛ نفس زکیه، یعنی انسان پاک و بی گناه. در آستانه ظهور حضرت مهدی، جوانی بی گناه، مظلومانه در مسجد الحرام به قتل می‌رسد. 5. صیحه آسمانی؛ منظور از آن، صدایی است که در آستانه ظهور حضرت مهدی، از آسمان به گوش می‌رسد و همه مردم آن را می‌شنوند. محتوای این پیام آسمانی، دعوت به حق و حضرت مهدی است. امام باقر(ع) می‌فرماید:«ندا کننده‌‌ای از آسمان، نام قائم ما را ندا می‌کند. پس هر که در شرق و غرب است، آن را می‌شنود.(الغیبة، نعمانی، ص252). البته در برخی از روایات، به علائم دیگری نیز اشاره شده است، مانند خورشید گرفتگی در نیمه ماه رمضان و ماه گرفتگی در آخر آن. (الغیبة، طوسی، ص444) و یا طلوع خورشید از مغرب(الغیبة، طوسی، ص435). #علائم_ظهور #مهدويت #سفياني #خسف_بيداء
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نفوذ فرهنگی در رسانه ملی تبلیغ نخستین زنی ایرانی که کشف حجاب کرد، آنهم در رسانه ملی به عنوان یک عنصر فرهنگی برای کودکان و نوجوانان. فاطمه زرین تاج که موسوم به طاهره قره العین است، اولین زن ایرانی است که در فتنه بدشت کشف حجاب کرد و مردان را به هرزگی دعوت کرد. جالب است که کشور آذربایجان مجسمه این فاحشه را ساخته به عنوان نماد تجددخواهی و آزادی طلبی در میدان اصلی شهر باکو نصب کرده است؛ آن وقت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با بودجه بیت المال او را در برنامه کودک و نوجوان یک شخصیت فرهنگی معرفی می کند و نقشی مثبت در ذهن کودکانمان می سازد. بسیاری معتقدند که شهید آیت الله برغانی که به «شهید ثالث» معروف است، به دستور قره العین در محراب نماز شب ترور شد. ر.ک: پایگاه جامع شناخت بهائیت
طاهره قرة العین که بود؟ 🔻در شهر قزوین، چهار برادر فاضل بودند که دو برادر بزرگ‌تر، از فقهای برجسته به شمار می‌آمدند. در سال ۱۲۳۰، خداوند دختری به برادر دوم داد که نامش را (طاهره یا ام سلمه و یا زرین تاج) گذاشت. طاهره، دختری زیبا و با استعداد بود. هنگام ازدواج، به عقد پسر عمویش -ملا محمد- در آمد و صاحب سه فرزند شد. نزد پدر و عموی بزرگش (شهید ثالث، آیت الله محمد تقی برغانی) دانش‌آموزی می‌کرد. 🔹 در این میان طاهره، به وسیله عموی کوچکش (او از شاگردان شیخ احمد احسایی بود و به سید کاظم رشتی ابراز ارادت می‌کرد) با شیخ احمد احسایی و سید کاظم رشتی آشنا شد، کتاب‌های آنها را می‌خواند و با سید کاظم به نامه نگاری نشست پس از مدتی در سال ۱۲۵۹ مشتاق دیدار او شد؛ از همسر و فرزندانش دست کشید و راهی عتبات شد. در این هنگام، سید کاظم فوت کرد و طاهره او را ندید. به امید دیدار جانشین، در کربلا ماند و به وسیله چند تن از ارادتمندان باب، با سید باب آشنا شد و به نامه نگاری پرداخت. 💢زرّین تاج که توسط سران بابیّت ملقب به طاهره و قره العین و تنها زنی است که از "حروف حی" محسوب می‌شود. ( لقبی که بر اساس حروف ابجد به ۱۸ نفر از اولین کسانی که علی محمد باب ایمان آوردند، اطلاق می‌شود.) قرة العین زنی بود صاحب قلم، شاعر و سخنران که به ادبیات، فقه، اصول، کلام و تفسیر آشنایی داشت. وی در ایران، نخستین زنی بود که به خلاف رسم و عرف زمانه بی‌حجاب در برابر مردان ظاهر شد و با علما و رجال به بحث و مجادله پرداخت. 💢او نخستین زنی است که در تاریخ معاصر ایران، بر اساس دستورالعمل یک مکتب استعماری، پوشش را از روی و تن برگرفت و در اجتماع مسؤولان ظاهر شد. با این اقدام گستاخانه، نخستین سنگ بنای بی‌حجابی را در جامعه اسلامی ایران به جا گذاشت و برای شروع هدف‌های استعماری و بر افروختن جهنم توطئه جرقه نخست را زد. 🔻 او در خلال تبلیغ باب ، بدون هیچ واهمه‌ای عقاید سخیف بابیان را درباره‌ی اشتراک جنسی وصف می‌کرد و به حضار بشارت می‌داد که نه تنها از این پس زنان می‌توانند آزاد و رها در اجتماع حضور یابند، بلکه یک زن می‌تواند با چندین مرد ارتباط داشته باشد. 👤قره العین در اول ذیقعده ۱۲۶۸ هجری قمری مطابق با ۲خ مرداد ۱۲۳۱ هجری شمسی به دست عزیزخان، سردار سپاه ناصر الدین شاه در باغ ایلخانی اعدام شد. 💢 پس از مرگ او، اندیشه‌ی بی‌حجابی زنان یکی از برنامه‌های استعماری برای فرهنگ زدایی از ملل مسلمان شد. 📌پی‌نوشت: برادرزاده‌ی قره العین یکی از مسؤولین دولتی بود که در روند مذاکرات شش سال اخیر فردی مؤثر بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دفاع علی اکبر صالحی از ژن خوب عمه بزرگ خود، یعنی ، العین غافل از آن که پسر نوح با بدان بنشست، خاندان نبوتش گم شد. ر.ک: پایگاه جامع شناخت بهائیت
فاحشه بابی، نماد آزادی خواهی زن بهائی بهائيت، طاهره قره العين را نماد تجدد طلبي و آزادي خواهي معرفي مي كند و گفتار و رفتار او را سرمشق و الگوي زنان بهائي قرار مي دهد. اين جريان بر خلاف شعارهاي تساوي حقوق زن و مرد و …، جاذبه هاي جنسي زن را مي خواهد، نه خودش را. زنان بهائي اين سخن را با گوشت و پوست و استخوان خود درك كرده اند. حسينعلي نوري (بها) از تقدم مردان بر زنان سخن می‌راند: «هر چند نساء با رجال در استعداد و قواء شريکند؛ ولي شبهه‌اي نيست که رجال اقدمند و اقوي. حتی درحیواناتمانند کبوتران وطاووسان و امثال آنان هم این امتیاز مشهود».(۱) و پسرش عباس افندی (عبدالبها) زنان را بی‌استعداد، بی‌لیاقت و هیچ می‌‌خواند: «اي کنيزان عزيز الهي نظر  به استعداد و لياقت خود نکنيد، بلکه اعتماد بر الطاف و عنايات جمال مبارک داشته باشيد، زيرا آن فيض ابدي گياه را شجره مبارکه نمايد و سراب را بارد و شراب کند، ذرّه‌ مفقود را جوهر وجود نمايد و نمله معدوم را اديب دبستان علوم فرمايد. از خار گُل بروياند و از خاک سياه رياحين معطّر پر بها انبات نمايد؛ سنگ را لعل بدخشان کند و صدف دريا را مملو از گوهر تابان فرمايد».(۲) با توجه به آنچه گذشت، زن به خودي خود در بهائيت ارزشي ندارد؛ پس چه شد كه زن جواني همچون فاطمه زرين تاج، القابي همچون طاهره و قره العين گرفت و نماد زن تجدد طلب و آزادي خواه بهائيت شد؟ پاسخ را در گزارش واقعه بدشت بيابيد: فاطمه زرين‌تاج (قره العين) حجاب خود را برداشت و با آرايش پشت پرده‌اي آمد که پيش از آن براي بابيان سخنراني مي‌کرد.(۲) او درباره نسخ شريعت اسلام گفت: «اي احباب گوش کنيد، اي اغيار بدانيد: احکام شريعت محمّدي اکنون بواسطه ظهور باب منسوخ کشته، احکام شريعت جديد باب هنوز به ما نرسيده و اکنون اشتغال شما به نماز و روزه و زکات و ساير آنچه را که محمّد آورده است، همه اعمالي لغو و افعالي باطل است و بدانها کسي جز غافلان و نادانان عمل نمي‌کند. به زودي مولاي ما، باب بلاد را فتح مي‌کند، عباد را مسخر مي‌سازد؛ به زودي اقاليم هفت‌گانه مسکون روي زمين در مقابل وي تسليم مي‌شوند و او تمام اديان موجود روي زمين را يکي مي‌سازد تا ديني جز يک دين بر روي زمين باقي نماند و آن دين حق جديد باب و شريعت تازه اوست که هنوز جز اندکي از آن به دست ما نرسيده است؛ پس اکنون من به شما مي‌گويم و گفته من حق است: امروز امر و تکليف و نهي و تضييقي وجود ندارد و اکنون ما در زمان فترت واقعيم، پس از حالت تنهايي به حال اجتماع بيرون بياييد و اين حجابي را که ميان شما و زنان مانع از استفاده و استمتاع است، پاره کنيد؛  آنان را در کارهاي خودتان شريک سازيد و کارها را در ميان خودتان و زنان بعد از آن که کام دل از آن‌ها برداشتيد، تقسيم کنيد؛ با آن‌ها آميزش داشته باشيد، آن‌ها را از خانه‌ها به انجمن‌ها ببريد، زنان گل‌هاي زندگي دنيا مي‌باشند، گل را بايد از شاخ بچينيد و ببوئيد، زيرا گل براي چيدن و بوئيدن آفريده شده و شايسته نيست که آن را آماده بداريد و بدان نيک نظر نداريد، آن‌ها را با لذت تمام ببوييد، گل و شکوفه را بايد چيد و براي دوستان به ارمغان فرستاد... زنان خود را از دوستانتان دريغ مداريد، زيرا اکنون رادع و مانع و حد و تکليفي وجود ندارد و کسي نمي‌تواند جلو کسي را بگيرد، پس حظ و نصيب خود را از اين حيات و زندگي برداريد».(۳) اين سخنراني قره العين، كشف حجاب در بدشت و روابطي كه با مردان بابي از جمله حسين علي نوري و محمد علي بارفروشي داشت، او را نماد زن آزادي خواه و تجدد طلب كرد و سپس شاخصه زن بهائيت ساخت. آيا حقيقتاً اين جايگاهي است كه هر زني مي خواهد به آن برسد؟ آيا اين شخصيتي است كه بهائيان مي خواهند به زن بدهند؟ آيا اين جملات و اين نگاه به زن، جز نگاهي ابزاري به جاذبه هاي جنسي زن است؟ چرا بهائيت به خود اجازه مي دهد كه حقيقت زن را تحريف كرده و او را ابزاري براي هوسراني تعريف كند كه بايد ميان مردان دست به دست شود؟ غير از اين است كه زن هم يك انسان است مي تواند به كمال حقيقي و هدف خلقت خود برسد؟ جالب است بدانيد بابيان در ابتداي دعوت خود، فاطمه زرين تاج (قره العين) را رجعت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) معرفي مي كردند و مردم مذهبي را به وسيله او به عنوان حضرت زهرا (س) و حسينعلي نوري به عنوان رجعت حسيني به سوي بابيت دعوت مي كردند كه در مقاله جداگانه اي به آن مي پردازيم. پانوشت ۱.گلزار تعاليم بهايي، ص ۲۸۸. ۲.مکاتيب عبد البهاء، ج ۷، ص ۱۳۵ ـ ۱۳۶. ۳. مطالع الانوار، ص ۲۶۲ ـ ۲۶۴. ۴. مفتاح باب الابواب، ص ۱۳۳ ـ ۱۳۴. منبع: پایگاه جامع شناخت بهائیت
قره العین طاهره یا فاجره فاطمه زرين تاج (معروف به طاهره قره العين) برترين و شناخته شده‌ترين زن در بابيت و بهائيت است. بهائيان با جوسازی و تبلیغات گسترده رسانه‌ای او را زنی آزادی‌خواه و دارای جمیع کمالات انسانی معرفی می‌کنند. حقیقت چیست؟ واقعیت آن است که فاطمه زرين تاج از طريق عمويش با افكار شخيه آشنا شد و از طريق نامه نگاري با كاظم رشتي ارتباط گرفت تا آنجا كه او، فاطمه را قره العين خواند و سبب شد زرين تاج براي ديدنش همسر و دو فرزندش را رها كند و به عراق برود؛ ليكن دير رسيد و علي محمد شيرازي را به عنوان جانشين او به فاطمه معرفي كردند. او ارتباط خود را با علي محمد ادامه داد تا آنجا كه او نيز با غلو در حق فاطمه، او را طاهره خواند.(۱) البته در باره اينكه چه كسي لقب طاهره را به فاطمه داد، اقوال گوناگوني هست، برخي از علي محمد شيرازي و برخي از حسين علي نوري نام آورده اند.(۲) اباحه گري‌هاي قره العين او مشهورترين زن بي بند و بار تاريخ معاصر ايران است. وي همان كسي است كه در سفرش به عراق، به سبب بد حجابي و بی‌بند و باری و ارتباطهاي مشكوك، اعتراض مؤمنين و علماي عراق را بلند كرد.(۳) تاريخ بهائيت با گزارش بي بند و باري‌هاي او، از مهماني دو ماهه او در خانه آلوسي نيز سخن رانده است.(۴) همچنين گزارش مي‌كند كه هنگام بازگشت از عراق، پیکی از سوی شوهرش آمد كه او را به خانه بازگرداند، ليكن با بدگويي و فحاشي او رو به رو شد.(۵) از جمله اباحه‌گري‌هاي او مي‌توان به كشف حجاب او در بدشت،(۶) ارتباط با مردان بيگانه (۷) و حتي همخوابگي با محمد علي بارفروشي اشاره كرد.(۸) او در سخنرانی تاریخی خود در بدشت، مردان را به فحشا و اشتراک گذاشتن همسرانشان توصیه کرده و می گوید: «زحمت بيهوده بر خويش روا نداريد و زنان خود را مضاجعت طريق مشارکت بسپاريد.»(۹) به اعتقاد قره العین، زن متعلق به شوهر خود نیست، بلکه ابزار مشترک و در دسترسی است که هر هوسرانی می‌تواند شهوت خود را با او آرام سازد؛ البته او این دیدگاه خود را در عمل نیز با ترک خانه و خانواده‌اش و معاشرت و خلوت با بیگانگان به نمایش گذاشت. براساس این مستندات، قره العین نه تنها طاهره نبود، بلکه فاجره‌ای بود که برای ارضاع هوای نفسش از خانه و کاشانه خود بیرون آمد و به بهانه نسخ اسلام، حجاب را از سر خود برداشت و به معاشرت با مردان بیگانه پرداخت و برای عادی‌سازی ارتباط‌های خود با بیگانگان، مردان را به معاشرت مشترک با زنان سفارش می‌کرد. بهائیان چنین زنی را الگوی طهارت و آزاده‌خواهی قرار داده و به دیگران معرفی می کنند. پانوشت: ۱. عباس افندی. تذکره الوفا. ۲۹۸. ۲. محمدحسینی، شرح حیات و آثار منظوم و منثور قرّة العین،۲۵۷-۲۸۷. ۳. ظهور الحق، فاضل مازندراني، ص ۳۲۵. ۴. عبد الحسین آیتی، الکواکب الدریه، ص ۶۴. ۵. نبیل زرندی، تاریخ، ص ۲۳۷. ۶. شوقی افندی، قرن بديع، ص ۹۴. ۷. نبیل زرندی، تاريخ، ص ۲۳۷. ۸. میرزا جانی کاشانی، نقطه الکاف، ص ۱۵۴. ۹. افراسیابی، تاریخ جامع بهائیت، ص ۹۵. منبع: پایگاه جامع شناخت بهائیت