فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️نماهنگ آیههای انتـــــــــــــــــــظار
🎙شعری در وصف آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
🔹مولای من، دارد زمان آمدنت دیر می شود
#امام_زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
🚫@bahaiyat🚫
▪️اعتقاد به تفویض▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜قَالَ أَبوجَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ:
إِيَّاكَ أَنْ تَقُولَ بِالتَّفْوِيضِ فَإِنَّ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ لَمْ يُفَوِّضِ اَلْأَمْرَ إِلَى خَلْقِهِ وَهْناً مِنْهُ وَ ضَعْفاً وَ لاَ أَجْبَرَهُمْ عَلَى مَعَاصِيهِ ظُلْماً.
📄 امام باقر علیه السلام فرمودند:
مبادا معتقد به امر تفويض شوى، زيرا خداوند از سر ضعف و سستى كار را به خلق وانگذاشته و از سر ظلم و ستم؛ آدمى را بر معصيت اجبار نكرده است.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 احتجاج ج ۲، ص ۳۲۷
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
🔴دروغ پراکنی تئوریسین فرقه ضاله بهائیــــــــــــــــــــت
🔹عرفان ثابتی سخنگو و تئوریسین فرقه ضاله بهائیت ۱ اسفند در برنامه گفتگوی اینترنشنال با عنوان: «پلیس نخبگان» طرح حکومت برای جلوگیری از مهاجرت متخصصان، شرکت کرده به طرح اتهامات واهی و دروغ پردازی درباره ایران پرداخت.
🔸وی در بخشی از سخنانش تمام مهاجرین از کشور را افرادی اعلام کرد که مورد ظلم و ستم و تبعیض قرار گرفتهاند. ثابتی در ادامه دروغ پراکنی نهادهای امنیتی را متهم کرد که فعالان سیاسی، حقوق بشر و بهائیان را مجبور به مهاجرت از کشور میکند.
♦️سخنگوی فرقه ضاله بهائیت همچنین ایران را متهم کرد که میان مهاجرین و بازماندگان در کشور دشمنی ایجاد کرده، تلاش میکند روابط آنها را قطع کند.
🔺شبکه ماهوارهای ایران اینترنشنال در این برنامه تلاش داشت طرح «پلیس نخبگان» را که جهت سر و سامان دادن به وضعیت سفر نخبگان از کشور و جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد و باندها در این مورد است را ممانعت از ورود و خروج افراد خاص تعبیر کند.
#بهائیت
#دروغ_پراکنی
🚫@bahaiyat🚫
🕸«سازمان سیاسی بهائیت»
سازمان سیاسیاقسام مختلفی دارد، ابتدا آنها را به دولتی و غیردولتی و سپس سازمانهای سیاسی غیردولتی را به حزب و سازمانهای سیاسی ذینفوذ تقسیمبندی میکنند.
«حزب» چون رسماً هدف خود را قدرت اعلام میکند و از ابزارهای رسمی مانند شرکت علنی در انتخابات بهره میبرد تفاوت روشنی با سازمانهای سیاسی ذینفوذ دارد.
سازمانهای سیاسی ذینفوذ از ابزارهای قدرت متفاوتی استفاده میکنند: از قدرت نظامی - اطلاعاتی تا قدرت اقتصادی و ایدئولوژیک.
با این توصیف، سازمان بهائیت یک «سازمان سیاسی غیردولتی پنهانروش وابسته بزرگ ذینفوذ» است.
ایدئولوژی بهائیت خارج از ایدئولوژیهای مرسوم حزبی و در قالب ادبیات بهظاهر دینی ساخته و پرداخته شده است، اما اگر مانند موریس دوورژه گروههای مسلکی (ایدئولوژیکی) را جزو احزاب سیاسی بهشمار آوریم، تشکیلات بهائیت را میتوان یک «حزب سیاسی» نامید.
#بهائیت_حزب_سیاسی
🚫@bahaiyat🚫
📌دوگانه اغتشاشات و انتخابات
⁉️دشمن برای داخل کشور ۲ برنامه دارد؛
۱_ جایی که اعمال و رفتار با خشونت همراه است، بشدت تبلیغ می کند و دعوت به مشارکت حداکثری می کند؛ مانند اغتشاشات یا اعتراض های همراه با خشونت و زد و خورد.
در همه جای دنیا و در همه مباحث جامعه شناسی و علوم سیاسی چنین رفتار هایی رادیکالیسم معنی می شود، که در این مورد رادیکالیسم همراه با خشونت صدق می کند.
۲_ جایی که عقلانیت و همفکری و آرامش و آزادی نسبی در جریان است، مانند انتخابات؛ در این مورد دشمن بشدت تبلیغ به عدم مشارکت می کند.
عدم مشارکت در صحنه های سرنوشت ساز توام با آرامش و تفکر و آزادی نسبی برای انتخاب، برابر است با رادیکالیسم.
قهر کردن، لجبازی، تحریم، سکوت بی برنامه و بی هدف، همگی از مظاهر رفتار های رادیکالیسم می باشد.
‼️ با کمی دقت متوجه می شویم که دشمن، صرفا در پی رادیکال کردن صحنه است.
⁉️ جالب اینجاست که این رفتارها از طرف کسانی تبلیغ و گسترده می شود که؛ خودشان را ليبرال سیاسی و اجتماعی معروفی می کنند و خواهان آزادی هستند.
❓❓ چگونه می شود؛
از رادیکالیسم به ليبراليسم رسید!؟
از خشونت به آزادی پل زد!؟
آیا با خشونت و قهر می شود به آزادی اندیشید؟
تناقض در رفتار و گفتار بسیار آشکار است. "من تو را برنمی تابم؛ اما در فکر آزادی و برابری هستم" آیا چنین چیزی ممکن است!؟
🚨دوستان حواستان باشد!!!!!
#انتخابات
🚫@bahaiyat🚫
📓کتاب اقدس
عبدالحسين آواره(آيتي بعدي) نيز در خلأ حاصل از سوختن كشف الغطاء در ۱۹۱۷. م، كواكب الدريه را از۱۹۱۸ تا ۱۹۲۱. م نوشت، اما بازگشت او از بهائيت، آن كتاب را از اعتبار ساقط كرد. پس از آن آواره خود را آيتي نام نهاد. بعد از مدتي با تلاش شوقي افندي، كتابي انگليسي با عنوان «امواج نور» يا «دوان بريكرز» به عنوان تاريخ نبيل زرندي (ملامحمد نبيل زرندي شاعر مداح ميرزا حسينعلي بها) در ۱۹۲۷ يا ۱۹۳۲. م منتشر شد. عبدالبها مقدمه ي سياح جعلي را حذف كرد و كتاب را مقاله ي سياح ناميد. اين كتاب بعدا به عربي و با عنوان مطالع الانوار منتشر گشت و از عربي نيز به فارسي برگردانده و به عنوان تلخيص تاريخ نبيل منتشر شد. اين كتاب، كه در هيچ كدام از نوشته هاي پيشين نامي از آن نرفته بود، مورد ترديد بسياري قرار گرفت. جالب آن است كه اين كتاب كه هيچ سابقه ي ذهني از آن وجود نداشت، بنا به اشاره اي در آن، در سال ۱۳۰۵. ق يعني دو سال پيش از سفر ادوارد براون به عكا تأليف شد و روشن نيست چرا به او هديه داده نشد. محيط طباطبايي با گزارش اين سير تاريخي در پاسخ به منتقدي به نام دكتر عليمراد داودي - استاد فلسفه ي دانشكده ي ادبيات تهران كه گويا گرايش هاي بهايي دارد - او را در اينكه مطالع الانوار را نگاشته ي شوقي افندي مي داند، با خود هم رأي خوانده و اين شاهد تاريخي را آورده است كه چرا تاريخ نويسان قديمي به جاي استناد به محتويات آن تاريخ، به منقولات شفاهي ديگران تكيه كرده اند؛ كتابي كه مي توانست پاسخ مناسبي در برابر نسخه ي تاريخ قديم منتشر شده توسط ادوارد براون باشد. چنان كه اشاره نكردن عبدالبهاء به اين كتاب در تذكره الوفا را شاهدي بر صحت نظر خود مبني بر جعل كتاب ياد شده توسط شوقي افندي دانسته است.
📗کتاب اقدس، محيط طباطبايي، ص۱۰
#کتاب_اقدس
#بهائیت_کذاب
🚫@bahaiyat🚫
🕸د) نقش عبدالبهاء در توسعه بهاییت
عبدالبهاء را به چند دلیل می توان تکمیل-کننده آیین پدرش دانست. یکی از آنها، دورویی وی در برابر حاکمان مختلف و تلاش ریاکارانه اش برای جلب رضایت آنان است. (۱)او برای حکومت های گوناگون به تناسب اوضاع سیاسی دعا می کرد. در آثار باقی مانده، از وی، مواردی انکارناشدنی از این مسئله گزارش شده است.
عباس افندی از راه یکی از پیروان و عناصر سطح بالای بهاییت، این پیام و فرمان را که متن آن درباره ضرورت پشتیبانی از دولت روسیه تزاری و دعاگویی به جان امپراتور است، به بهاییان اعلام و ابلاغ می کند:
جمع دوستان، به دعای دوام عمر و دولت و ازدیاد حشمت و شوکت اعلی حضرت امپراتور اعظم، الکساندر سوم و اولیای دولت قوی شوکتش اشتغال ورزید؛ زیرا که در الواح منیعه که در این اوقات از ارض مقدس عنایت و ارسال یافته، می فرمایند آنچه را که ترجمه و خلاصه آن این است: باید این طایفه مظلومه ابداً این حمایت و عدالت دولت بهئیه روسیه را از نظر محو ننماید و پیوسته تأیید و تسدید حضرت امپراتور اعظم و جنرال اکرم را از خداوند جل جلاله مسئلت نمایند. (۲)
جالب تر اینکه عبدالبهاء، فرزند کسی که با ادعای رسالت، اسلام را باطل شده معرفی کرد، به پیروان خود دستور می دهد برای بقای دولت اسلام پناه عثمانی دعا کنند. (۳)
از آنجا که ماه پشت ابر باقی نمی ماند، سرانجام دورویی عبدالبهاء بر عثمانی ها آشکار شد و در اواخر جنگ اول، جمال پاشا، فرمانده کل قوای عثمانی پس از آگاهی از روابط عباس افندی با عوامل انگلیسی و همراهی وی با نقشه های آنان، تصمیم قطعی بر اعدام او و نابودی مراکز بهایی در عکا و حیفا گرفت.
منابع بهایی آشکارا نوشته اند که عبدالبهاء مقدار زیادی گندم از املاک خویش ذخیره کرده بود و آنها را در اختیار قشون انگلیس گذاشت.(۴) لرد بالفور، وزیر صهیونیست انگلیسی نیز با دریافت این خبر، همان روز به جنرال النبی، فرمانده سپاه انگلیس در فلسطین تلگرافی صادر و تأکید کرد که «به جمیع قوا در حفظ و صیانت حضرت عبدالبهاء و عائله و دوستان آن
حضرت بکوشند.» (۵)دولت انگلیس پس از استقرار در حیفا، بی درنگ، دین خود را به عبدالبهاء ادا و وی را با نشان «نایت هود» و لقب «سر» مفتخر کرد. در مقابل، عبدالبهاء نیز برای امپراتور انگلیس، ژرژ پنجم، دعا کرد و از اینکه سراپرده عدل در سراسر سرزمین فلسطین گسترده شد، به درگاه خدا شکر گزارد.(۶)
📗۱- فضل الله صبحی، مهتدی، ج ۲، ص ۱۵۳؛ محیط طباطبائی، مجله گوهر، سال چهارم، ش ۳، ص ۲۰۴.
📗۲-عزیزالله سلیمانی، مصابیح هدایت، ج ۲ ، ص ۲۸۲.
📗۳-نک: مکاتیب، ج ۲، ص ۳۱۲.
📗۴- الکواکب الدریه فی مآثر البهاییه.ص۳۰۵.
📗۵- قرن بدیع، ج ۳، ص ۲۹۷.
📗۶- ننک: مکاتیب، ج ۳، ص ۳۴۷ ؛ قرن بدیع، ج ۳، ص ۲۹۹ ؛ آیتی، الکواکب الدریۀ فی مآثر البهاییه، . ج ۲، ص.۳۰۵
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص۷۱_۷۳
#تحلیل_نقد_بهائیت
#نقش_عبدالبهاء_در_توسعه_بهاییت
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌طراحی اغتشاشات در اتاق فکر دشمن
✍عدم مشارکت در انتخابات یعنی بازکردن درب اغتشاش و آشوب در کشور
🚨یادمان باشد مدیون شهدا نشویم!!!
#مشارکت_اتحاد
🚫@bahaiyat🚫
▪️چه کسی گناه کرده؟▪️
▬▬▬▬▬
📜عَنِ اَلرِّضَا عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ:
خَرَجَ أَبُو حَنِيفَةَ ذَاتَ يَوْمٍ مِنْ عِنْدِ اَلصَّادِقِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ فَاسْتَقْبَلَهُ مُوسَى بْنُ جَعْفَرٍ عَلَيْهِمَا اَلسَّلاَمُ فَقَالَ لَهُ يَا غُلاَمُ مِمَّنِ اَلْمَعْصِيَةُ قَالَ لاَ تَخْلُو مِنْ ثَلاَثٍ إِمَّا أَنْ تَكُونَ مِنَ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ لَيْسَتْ مِنْهُ فَلاَ يَنْبَغِي لِلْكَرِيمِ أَنْ يُعَذِّبَ عَبْدَهُ بِمَا لاَ يَكْتَسِبُهُ وَ إِمَّا أَنْ تَكُونَ مِنَ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ مِنَ اَلْعَبْدِ وَ لَيْسَ كَذَلِكَ فَلاَ يَنْبَغِي لِلشَّرِيكِ اَلْقَوِيِّ أَنْ يَظْلِمَ اَلشَّرِيكَ اَلضَّعِيفَ وَ إِمَّا أَنْ تَكُونَ مِنَ اَلْعَبْدِ وَ هِيَ مِنْهُ فَإِنْ عَاقَبَهُ اَللَّهُ فَبِذَنْبِهِ وَ إِنْ عَفَا عَنْهُ فَبِكَرَمِهِ وَ جُودِهِ.
📄 امام رضا عليه السّلام فرمودند:
روزى ابو حنيفه از محضر امام صادق عليه السّلام بيرون آمد و با امام کاظم علیه السلام روبهرو شد. به آن حضرت عرض کرد: اى پسر! گناه از كيست؟
فرمودند: (گناه) از سه حالت خارج نیست؛ يا از خدا مىباشد و از او نيست پس شايسته نيست كه كريم بندۀ خود را به آنچه آن را انجام نداده عذاب كند و يا از خدا و از بنده مىباشد و چنين نيست چون شايسته نيست شریک قوى بر شریک ضعيف ظلم كند و يا از بنده مىباشد كه چنين است پس اگر خدا او را بازخواست كند به سبب گناه اوست و اگر او را عفو كند به كرم و جود خداست.
▬▬▬▬▬
📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۹۶
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
@BayaneNab-بهائیت و استدلال ناشیانه مبتنی بر ناآگاهی درمعنای نبوت و رسالت.pdf
517.4K
💢بهائیت و استدلال ناشیانه مبتنی بر ناآگاهی درمعنای نبوت و رسالت
🔰با توجه به اینکه بین نبی و رسول تفاوت وجود دارد، بنابر استدلال بهائیت، سلسله رسالت با پیغمبر اسلام خاتمه نمیپذیرد. از این رو از نقطه نظر بهائى، سید على محمدباب همان مهدى موعود است كه شیعیان ظهورش را انتظار مى كشیدند و نیز بهاءالله، از نگاه آنان فرستاده اى است از جانب خدا كه سید باب بنام «من یظهره الله» آمدن او را به پیروانش بشارت داده بود.
#بهائیت_کذاب
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
@BayaneNab-جریان مدعی یمانی در امتداد فرقه بهائی-1.pdf
315.7K
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شعرخوانی انتخاباتی
💢 عده ای لفظ زمعنا خالیاند
💢 بس که آقازاده پوشالیاند
✅ پای صندوق آفتابی میشوند
✅ پشت جبهه انقلابی میشوند
💢 فکرشان دنبال حزب و دسته است
💢 انقلاب از دست اینها خسته است...
🎙 کربلایی حنیف #طاهری
📎 #جهاد_تبیین
📎 #مشارکت
📎 #مشارکت_حداکثری
📎 #انتخابات
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
▪️اعتقاد به تناسخ▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜قَالَ اَلْمَأْمُونُ لِلرِّضا عَلَیهِ السَّلامُ:
يَا أَبَا اَلْحَسَنِ فَمَا تَقُولُ فِي اَلْقَائِلِينَ بِالتَّنَاسُخِ؟ فَقَالَ اَلرِّضَا عَلَيْهِ السَّلاَمُ: مَنْ قَالَ بِالتَّنَاسُخِ فَهُوَ كَافِرٌ بِاللَّهِ اَلْعَظِيمِ مُكَذِّبٌ بِالْجَنَّةِ وَ اَلنَّارِ
📄 مأمون به امام رضا علیه السلام عرض کرد:
يا ابا الحسن دربارۀ قائلين به تناسخ چه می فرمایید؟ امام عليه السّلام فرمودند: هر كس قائل به تناسخ باشد به خداوند بزرگ كافر شده و بهشت و جهنّم را تكذيب كرده است.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 عيون أخبار الرضا عليه السلام ج ۲، ص ۲۰۰
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫