فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وااای خدا ، پزشكيان اومد.
شباهت راه رفتن پزشكيان با فرمان (ناصر ملک مطيعی) در فيلم قيصر.
صرفاً جهت شوخی و طنز ☺️
✍️ #علی_خسروی| 👇
┏⊰✾🌸✾⊱━━━──━━┓
🇮🇷 @bahr_dar_koze
┗━━──━━━⊰✾🌸✾⊱┛
28.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 سرود آه غزه
🔖 اجرای پرجمعیتترین سرود با موضوع غزه توسط دختران لاهیجانی در حسینیه معلی
#حسینیه_معلی
✍️ #علی_خسروی| 👇
┏⊰✾🌸✾⊱━━━──━━┓
🇮🇷 @bahr_dar_koze
┗━━──━━━⊰✾🌸✾⊱┛
﷽
آدمی دیده است باقی گوشت و پوست
امیرالمؤمنان(ع) در نهجالبلاغه(در سه جا) تأکید دارند که آدمیان از دو منظر به عالم و حقیقت اَشیاء نظر میکنند:
اَنفُسی و اَعیُنی.
مثلاً در خطبه متقین و در وصف پارسایان میفرمایند:
عَظُمَ الْخالِقُ فِی «أنْفُسِهِمْ» فَصَغُرَ ما دُونَهُ فِی «أعْیُنِهِم»!
(بزرگى آفريننده در انديشهات، آفريده را خرد مىنماياند در ديدهات).
حقیقت انسانی هم چیزی جز همین «دیدگاه» او نیست که چقدر دیدش بزرگ، و از چه مرتبهای به عالم نظر میکند. به قول معلم عرفان تحقیقی، مولانای روم و ایران:
تو نِهای این جسم، تو آن دیدهای
وا رهی از جسم، گر جان دیدهای
وقتی نگاه آدمی «اَعیُنی» شد، اشیاء عالم یا آفریدهها در نظرش بیش از آنچه که هستند بزرگ و با هیبت و جذاب مینمایند، فرد شیفته اشیاء و نیمدانههای دنیا شده، به سمتشان کشیده میشود و ذهن و دلش را پر میکنند. اما در نگاه اَنفسی همه چیز جز یکی (خدا و ولیِخدا) کوچک، بیارزش و حقیر است.
دید اَنفسی داشتن، یعنی با چشم باز از بالا نگاه کردن و حقارت و ناچیزی عالم را شهود کردن.
افرادی که در سیاهچالۀ نگاه اَعیُنی محبوساند، جانی ناآرام و روانی پرتلاطم دارند و در معرض حوادث گونهگون روزگار، چون سنگی در چنبرۀ سیلی غلطان و دوان و یا پرکاهی در مصاف تند باد این سو و آن سو در دَوَراناند. آنها نگاهشان تنگ و به اندازه یک انگشتانه است که از نوک بینی فراتر نمیرود.
اما افرادی که صاحب دید اَنفسی و باطن بیناند در وقار، طمأنینه و آرامش، چیزی جز پادشاه، با تمام تجلیاتش را به چشم نمیبینند:
دیدهای خواهم که باشد شَه شناس
تا شنـــاسد شـــاه را در هـــــر لباس
کربلا و عاشورا، میدان تمام عیار تقابل این دو نگاه (اَنفسی و اَعینی) است! در یک سو، اشراری که در هوس قبصی و دانگی چند از غنیمتی، انگشتر را با انگشت میبُرند و میبَرند و در دیگر سو احراری که در پیالۀ بلا، جز رخ یار نمیبینند و در همهمۀ بیخبران در لذت شرب مُداماند.
#عاشورا
#کربلا
✍️ #علی_خسروی| 👇
┏⊰✾🌸✾⊱━━━──━━┓
🇮🇷 @bahr_dar_koze
┗━━──━━━⊰✾🌸✾⊱┛
﷽
یک گزارش تکان دهنده و هولناک از غزه
به تازگی یکی از معتبرترین و مشهورترین هفتهنامههای انگلیسی به نام «لنست» گزارش تحقیقی را منتشر کرده است که در آن گفته شده آمار «سی و هفت هزار» برای کشتههای فلسطینی جنگ غزه صحیح نیست و آمار درست ۱۸۶۰۰۰ نفر است. این رقم نزدیک ۸ درصد جمعیت غزه است و بسیار فراتر از تصور قبلی همگان و این هولناکترین و استثناییترین ظلم سیاسی تاریخ معاصر و یک نسلکشی تمام عیار است که در برابر چشمان دنیا و بدتر از همه، جهان اسلام و حاکمان خمارش رخ میدهد.
فلسطین و غزه امروز دیگر نه فقط مسأله اعراب یا مسلمانان که حادترین مسأله انسان و انسانیت است.
در این فقره تفاوتی نمیکند که فردی هیأتی و مذهبی باشد که نسبت به این فجایع ساکت و بیتفاوت است یا کسی که شعار «نه غزه، نه لبنان» سر میدهد؛ هر دو، حمایت از توحش، جنایت و ضعیفکشی و گرا دادن به اسم اعظم ظالم، یعنی «اسراییل» و نماد عاری بودن از شرافت انسانی است.
اگر واقعا مسلمانی رسم است و نه اسم، اگر واقعاً کسی میخواهد با قاتلان کربلا همراه نباشد، باید خبر این نسل کشی بزرگ را به گوش همه برساند. باید بگوید و بنویسد که سکوت در این فقره عین بیشرافتی است.
#غزه
#فلسطین
✍️ #علی_خسروی| 👇
┏⊰✾⚫✾⊱━━━──━━┓
🇮🇷 @bahr_dar_koze
┗━━──━━━⊰✾⚫✾⊱┛
این شبها و روزها مجلسی نرفتم مگر به یاد تو و برای تو؛ مرثیهای نخواندم مگر به نیت تو!
از شیفتگیات به عمه سادات باخبر بودم، سخنی نگفتم مگر آنکه از زینب(س) یادی در آن باشد. دست خودم نیست، گر غم مرگ تو را به سنگ سیاه بنویسند از آن «آه» برآید ..
سی و پنج روز است که بر من به بهتزدگی میگذرد. هر روز میخواهم فراموشت کنم اما چه فایده، با هر طلوع خورشید دوباره تمام من میشوی آقاجان!
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
﷽
۱۴۰۳/۴/۲۴، بر سر مزار والدین گرامی سپهبد شهید حاجقاسم سلیمانی، علمدار ایران... روستای قنات ملک – استان کرمان.
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
▪️عکس پروفایلت رو محرمی کن
🔻پروفایل ساز مناسبتی
🔺https://c.btid.ir/
▪️بدون نیاز به نصب
▫️ویژه محرم
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
▪️اگر عاشورا امروز بود !!
💠همیشه #جنگ_روایتها بوده است...
🔻حواسمون به عاشورای امروز هست که جای حق و باطل رو اشتباه نگیریم؟!🔺
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
﷽
اهل دل، و صاحب دردی میگفت:
سهم کودکان «غزه» از بسیاری از هیئات این دهه در حد دو جمله دعا هم نیست. میگفت در این باره به برخی از هیئات و مسولانش متذکر شده اما پاسخ شنیده امام حسین(ع) رو قاطی این حرفها نکنید!!
بله، هیئت سکولار یعنی با دُلار، دِلارو ببر جای دیگه!
یعنی نگو حسین برای احیای دین قیام کرد، فقط بگو حسین آدم خوبی بود...
سکولاریسم روی دیگری از اُسکولیسم سیاسی است.
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽
عاشورای امروز برای من طعم ماتماش از جنس دیگر است، چون مصادف با چهلم درگذشت استاد بیبدیلم مرحوم آیتالله غیاثالدین طهمحمدی(ره) هم هست.
همو که چهل روز است که بر جادههای مسدود، چشم دوختهام تا شاید برگردد اما او هرگز، کوچههای خیس و گنگ حضورم را به ترنم صدایش مرور نکرد.
همو که بزرگ بود و از اهالی امروز و با تمام افقهای باز نسبت داشت و لحن آب و زمین را چه خوب میفهمید!
همو که در صحنه یکتای هنرمندی زندگی، نغمه خوش خودش را خواند و از صحنه رفت.
همو که برای خداوند بندهای بزرگوار بود و مثلاش چون بارانی که اگر بر خشمی ببارد، گندم و اگر بر دریا ببارد، مروارید آورد!
همو که به قول سعدی دو چیز حاصل عمرش بود:
دو چیز حاصل عمر است، نام نیک و صواب
ازین دو درگذری، کل من علیها فان ..
۲۶ تیر مصادف با عاشورای حسینی– کرمان
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
﷽
جایی که نظریهها سپر اندازند!
از نگاه کسی که اندکی روانشناسی خوانده مینویسم:
جایی که نظریهها و همه نظریهپردازان سپر اندازند!
🔻 به «سلیگمن» در روانشناسی مثبتگرا بگویید زینبی(س) میشناسم که در معرکه عشق، شاهد ذبح ۱۸ نفر از بستگان درجه یک بود و گفت: جز زیبایی ندیدم! و قاسمی(ع) که گفت: مرگ از عسل شیرینتر است!
🔻 به «واتسون» در رفتارگرایی بگویید حسینی (ع) میشناسم که نه به طمعی فریفته شد و نه از غلاف شمشیر هراسناک، تا تردید حاصل کند که مبنای رفتار آدمی «پاداش» و «تهدید» نیست.
🔻 به «گلاسر» در تئوری انتخاب بگویید سراغ دارم ۷۲ نفر که از درایت خویش انتخاب کردند تا پای در قتلگاه بگذارند.
🔻 به «مازلو» در روانشناسی انسانگرایانه بگویید علمداری میشناسم که پا بر نیازهای زیستی گذاشت و جرعهای آب ننوشید و نیازهای امنیتی خویش را نادیده گرفت و امان نامه را پس زد تا مصداقی شود برای افراد «خود شکوفا»!
🔻 اگر از مهارت «نه» گفتن گفتید یاد کنید از آقایی که تا زیر سم اسبان رفت، استخوانهای سینه و پهلویش شکست اما بر بیعت ظلم «نه» گفت!
🔻 اگر از خانواده مطلوب گفتید نام ببرید از انسجام خانوادگی یک ابرمرد که خانوادهاش از مدینه تا کربلا از شیرخواره تا بزرگسال و از عروس و داماد تا زن و مرد پابهپا تا جولانگاه پیش آمدند.
آری،
نَه من بر آن گل عارض غزل سرایم و بس
که عندلیب تو از هر طرف هزاراناند.
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
﷽
رهبر انقلاب: هیأت سکولار نداریم!
🔹سکولاریسم یا در نَهاد است، یا در نماد و گاه هر دو. برای اولین بار و به شکل رسمی «سکولاریسم در نماد» بیش از دو دهه پیش در هیئات مذهبی از هیأت «دیوانگان کاشان» ترویج و گسترش یافت؛ وقتی که آنها به جای استفاده از تصاویر «امامین انقلاب» که جهتگیری فکری و سیاسی یک هیأت را نشان میدهد، از تمثالهای جعلی، تخیلی و منسوب به ائمه(ع) استفاده کردند و مرحوم «جواد ذاکر» پشت به جمعیت و رو به آن تصاویر میایستاد و مدح و مرثیه میخواند. در آن زمان، بسیاری معنای این حرکت را نمیفهمیدند و فراواناند کسانی که هنوز هم نمیفهمند.
هیأتی سکولار [و نه سکولار هیأتی] چه کسانی هستند؟
🔻سکولارهای شیعی یا اصحاب «قیمه» و «قمه»، ورد زبانشان «فقط بگو حسین» است. آنها –منبری، مداح و پامنبری– زبانشان جز به لعن این و آن نمیچرخد و غیرت دینیشان بالاتر از اثبات فسق «عایشه» و خط و نشان کشیدن علیه مذاهب دیگر نمیجنبد. جهدشان جنگ با چند بیت مثنوی، عرفان و فلسفه و شهد و شیرینکامیشان لعن ابنعربی و شیخ صدوق و حتی شهید مطهری و دشمنی با کسانی چون مرحوم علامه حسنزاده آملی است.
🔻طبقهای متعصب و ظاهرگرا و اهل دود و دم، که هفت رنگ انگشتر بر انگشتان دستشان میدرخشد و هیأت را برای هیأت میروند و محبتشان به اهلبیت(ع) از درب هیأت فراتر نمیرود. گریهشان برای گریه، حال خوب، آرامش و وجدان تخدیری است و مدام از امامت و فضائل امام میگویند اما محبتشان به امام به مرحله عمل، یعنی نصرت امام، منطبق بر نقشه ولایت نمیرسد. هرچند در رثای اهلبیت(ع) از دل پاکی بهرهورند، اما از عقلی پاکتر نیز برخوردارند.
🔻سرتا پای صفحات اجتماعی منبری، مداح و مستمعشان مملو از تصاویر حرم و هیأت و نوشتههایشان هم چیزی جز جنگ فرقهای و قربان صدقۀ چشم، اَبرو و آینه و گنبد و گلدسته و چلچراغ و کاشی و سرامیک حرمهای ائمه(ع) نیست. در کربلا دلتنگ ایوان نجفاند و در نجف دلتنگ صحن و سرای کربلا!!
🔻منبری و مداحشان را بر جایگاه رئیس فرقه مینشانند و دینشان دوگانۀ «برائت» و «زیارت» است و ادب و اخلاق (فردی، خانوادگی و اجتماعی) دورترین فضیلت بر آنها و گستاخی و جسارت و بدزبانیِ آب نکشیده، علیه هر آنکس که به مزاجشان خوش نیاید، نزدیکترین رذیلتشان است.
🔻تفاوت نظام، حکومت و دولت را نمیدانند اما فازشان ضدیت با هر آن چیزی است که نظم سیاسی مستقر میگوید. در زمان هجوم سیاه داعش یک نفرشان در خط دفاع از حرم نیست اما تعصب و تظاهر مذهبیشان آسمانشکاف و قمهزنیشان در سپیده دم روز عاشورا ترک نمیشود. از پاسخ به دو سوال شرعی ساده عاجزند اما گوششان پر است از قصههای خوابآور فرقهای و روضههای اشکآور ساختگی چون عروسی حضرت قاسم(ع) در کربلا، و حتی لیست بلند بالایی از به اصطلاح دشمنان اهلبیت(ع) را در دستشوییهایشان نصب کردهاند تا هنگام قضای حاجت، اسامی آنها در دسترسشان باشد تا مباد کسی از قلم بیفتد!
🔻به نظر من این فرقه که خود را مخالف، یا بیتفاوت به دولت شیعی در عصر غیبت نشان میدهند، فاقد درک و تصور درستی از جامعه شیعۀ به دور از قدرت و حکومتاند و نمیدانند که اگر حکومت شیعی با همۀ نقدهای وارده نباشد، آنها آرزوی همین قمهزنیشان را هم باید به گور ببرند و اساساً نمیتوانند بفهمند که پس از دولت شیعی چه کسانی و با چه اهداف ترسناکی جایگزین آن خواهند شد.
آنها که اکنون به مدد کژ کارکرد بخشهایی از نظام، عِده و عُدهشان زیاد شده، در فانتزیهای خود با کجفهمی از احادیث و تاریخ دین، جامعه شیعه را به ناکجا آباد سوق میدهند.
🔺مطمئناً امروز سر در ظواهر فرو بردن و سکوت و یا تبلیغ سکولاریسم شیعی و «خواجهربیع» صفتی توسط هر کس که باشد غیرقابل قبول و مردود است و مطمئناً آسیب و ضرر سکولاریسم مذهبی بر همین باورها و ارزشهای دینی نیز بیش از نهادها و گروههای ضد دینی است.
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
﷽
سید محمدمهدی میرباقری
اگر آب و آتش میتوانند مقرِّب هم و همنشین یکدیگر شوند، دگراندیشان و غربگرایان هم میتوانند با «سیدمحمدمهدی میرباقری» کنار آیند.
اینکه مدتی است از عباس عبدی تا رنانی و سایت انتخاب تا اَره و اُوره و شمسی کوره به پر و پای استاد میرباقری میپیچند، و به قول کنایهآمیز علی علیزاده «مقصر تمام مشکلات ایران از زمان کوروش تا الان را آیتالله میرباقری» معرفی میکنند، تنها به این دلیل است که ایشان از صاحبان بزرگ نظر و نَفَس عصر ماست که در چارچوب و امتداد اندیشه امام و رهبری، به تبیین عالمانه کاستیهای معرفتی تمدن غرب پرداخته و برای تمدن اسلامی نظریهپردازی میکند.
ضمن اینکه ریشه این جسارتها و برونریخت آن، تنها بابت بازخوانی «پیام نیمۀشعبان سال ۶۸ مرحوم امام(ره) به مهاجرین جنگ تحمیلی» توسط استاد میرباقری و کینۀ غربزدگان از امام نیست، بلکه ترس و آشفتگی حضرات از احتمال گزینهٔ رهبری شدن آیتالله میرباقری است که در آینده هرچه این احتمال بالاتر رود، حکماً حجم تخریبها نیز افزایش خواهد یافت.
به هر حال در بین گزینههای مطرح رهبری، آیتالله میرباقری از لحاظ علمی، فهم جامع و شبکهای دین و درک طرح نبوت و امامت و شناخت تمدن غرب با دیگران قابل قیاس نیست.
صلاح کار کجا و من خراب کجا ؟!
ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
﷽
حزن سبز و حزن سیاه؟!
زندگی انسان بر روی این کرۀ خاکی، همراه حزن و رنج است. حزنها آنقدر فراوان و متنوع و رنگارنگاند که رهایی از همۀ آنها در تصور نمیگنجد. گاهی به نوبت میآیند و گاهی باهم. به قول حافظ: «هر دم آید غمی از نو به مبارکبادم». انسان و حزن، چنان به یکدیگر پیوستگی و چسبندگی دارند که گویی عاشق همدیگرند و از هم جدایی ندارند.
اهلمعنا حزن را بر دو نوع «سبز» و «سیاه» تقسیم میکنند. برخی صاحب حزن سبز، دلگشا، ممدوح و مبارکاند که جان میبخشد و دل را صفا و صیقل میزند، و برخی دیگر واجد حزن سیاه، شوم و دل شکافاند که ترشرویی و تلخکامی و تندخویی میآورد و دل را میساید و جان را میگزد:
خفته از انبوه اندوهان سوهان صولتم
خرّمِ اندوه سبزم بیشهی اندیشههاست
جهانداران و زمینگیران برای فرار از این اندوه سیاه، به سرگرمیها و مخدرات و مسکرات پناه میبرند:
چون نقش غم زدور بینی شراب خواه
تشخیص کردهایم و مداوا مقرر است
غم سیاه، غمی است که محصول دنیاداری و ابتلا به تفاخر و تکاثر و رکود و خفتگی دل و تنگناهای عالمِ حس و خیال است. اما، کدام لذت و بهجت مبارکتر و برتر از حزن عارفانه و عاشقانه است؟
آنکه از این زندان [تفاخر، تکاثر و خفتگیدل و..] رهاست و وجودش باری بر گردنش نیست، دیدهاش بیناست و هر زمان صورتی و جمالی نو میبیند و از مضایق هستی رسته است، کجا مبتلا به اندوه سیاه میشود؟ و چرا چون زمینگیران به شراب و رباب روی آورد، تا او را از دست او بستانند و ساعتی در بیخودی، ملالی را از او بزدایند؟ آفرین بر جلالالدین بلخی:
باده غمگینانان خورند و ما زمی خوشدلتریم
رو به محبوسان غــم ده ساقیا، افیون خویش
خون ما بر غــــم حرام و خون غم بر ما حلال
هر غمی کو گرد ما گردید شد در خون خویش
جهاننَوَردان فلکپیما –همچون اصحاب عاشورا– غمناک و فرحناکاند چون میخواهند بیشتر ببینند و بیشتر بدوند و بیشتر از زندان تنگ خیال بیرون آیند. سرّ بیملالی آنها همین است که آنها دنیایشان گشادتر و نو شوندهتر و رنگارنگتر است. و سرّ غمناکی جهاندارانی چون ما آدمیان عادی، محبوس ماندن در تنگنای نزاعها و غفلتها است و تا این زندان نشکنیم و این حجاب ندریم و تا به این کهنهخواری پایان ندهیم، اندوه سیاه همواره بر دل و بلکه در دل نشسته است. به قول حافظ:
حافظا ترک جهان گفتن طریق خوشدلی است
تا نپنداری که احــوال جهانداران خوش است.
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
﷽
«مرصاد» در کمین «فروغ جاویدان»!
🔻امروز پنجم مرداد سالروز عملیات پرفروغ مرصاد با فرماندهی شهید صیاد شیرازی علیه مجاهدین خلق یا همان منافقین است.
🔻تحت هر خوانش و قرائتی «تاریخ»، رجویچیان یا همان منافقین را ذیل عنوان لکۀ ننگ ایران و کثیفترین بخش از ایرانیان برسمیت خواهد شناخت که برخلاف تمام اصول شرافت و جوانمردی در شهوت قدرت و مسکنت حیثیت، در سودای قدرت دست به شنیع ترین اعمال زدند و سینه به سینۀ نابترین انقلاب مردمی تاریخ معاصر جهان ایستادند و با ترور بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از پایوران نظام تا شهروندان عادی، موجبات رو سفیدی حسن صباح و وحوش تحت امرش را فراهم کردند و به این نیز قناعت نکرده و با پیوستن به ارتش صدام بیشرمانه در جنگی تحمیلی علیه ایرانیان روبروی ملتشان ایستادند و رکورد رذلترین را در تاریخ بنام خود سند زدند.
🔻عمله و اکلۀ شیطان که نه در دل ملّت جایی دارند و نه از ارزنی مشروعیت برخوردارند و نه از انسانیت بویی بردهاند و نه از حمایت یاران و اربابان خود بهره دارند!
🔻با وجود این خائنان و اراذلان، تاریخ و جغرافیای ایران ثابت کرده است که فلاتش از توان برون داد دُردانهها و قهرمانانی چون «سلیمانی» در کنار سالوسان و قاتلانی چون «رجوی» همزمان برخوردار است. اما رجویچیان، خود خواسته و خود ساخته و در بالاترین سطح، طلایهدار خیانت و شناعت و جنایت و خباثت و رذالت در تاریخ ایرانند.
نوشتان باد این همه بدکارگی!
نوشتان باد این همه آوارگی!
نوشتان باد این همه دربهدری!
نوشتان باد این همه درماندگی!
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
.
🔻طنز ماجرا اینجاست که علیرغم پیشینه و پیشانی آن جنایتپیشگان، در داخل گاه شاهدیم کسانی حتی در سطح ریاست جمهوری (چون حسن روحانی) در قامت شومنی در واریتههای سیاسی و کسب چند رأی حرام ناقابل تلاش کردند آب طهارت بر کالبد این فرقه سرتا پا نجاست ریخته و مظلوم نمایانه و تحریفگرایانه از قلع و قمع یا اعدام عمله و اکله ایشان، تراژدی ملی و میهنی بسازند و رقیب را به اوصافی چون «آیتالله اعدام» بنوازند! گوئی ملت ایران در سال ۶۷ قهرمانان و فرزندان سلحشور و مبارزان راه آزادیاش را به جفا از دست داده است.
آنها در موقعیتی برای طهارت این فرقه نجس کوشیده و میکوشند که زاویهدارترین مخالفان جمهوریاسلامی نیز ارزنی در خیانت و کثافت و نجاست رجوی و گروهک تحت امرش تردید ندارند.
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━
.
شگفتانگیز است اما در کنگرهٔ آمریکا برای فردی ۷۹ بار در ۴۵ دقیقه (۵۸ بارش ایستاده) دست زدند که در ده ماه گذشته بر سر دو میلیون نفر هزاران تن بمب [آمریکایی پیشرفته] ریخته و نزدیک به چهل هزار نفر از آنان را که غالبا زن و کودک بودند قتل عام و صدها هزار نفرشان را مجروح و همگیشان را آواره کرده است.
و این یعنی، این انسان به اصطلاح مدرن کروات زده پستتر از یک حیوان وحشی است که حقوق بشرش کشک و لیبرال دمکراسیاش یک دروغ بزرگ است که اساس آدمیتاش رو به هواست!!
همان که جهان را مبدل به جنگلی کرده مملو از دندانهای تيز و چنگالهای خونین و جگرهای سوخته و چشمهای دريده که جز زبان زور و رنگ خون نمیفهمد و معالاسف هزینه این را که جهانیان بفهمند داشتن برجهای بلند و خیابانهای تمیز و تکنولوژی به روز و واحد پول بینالمللی، چیزی از ذات وحشی این بشر را کم نمیکند، تماماً کودک بیپناه غزهای پرداخته است ..
✍️ #علی_خسروی|👇
┏━━━ °•🖌•°━━━┓
@bahr_dar_koze
┗━━━ °•🖌•°━━━