فراغِ تو، تنها یک دلتنگی نبود؛
حسِ گم کردنِ بخشی از خودم بود،
بخشی که هرگز نمیتوانست بدونِ دیگری، کامل باشد...
در غمت، گر جان به دشواری دهم، معذور دار
زآنکه دل تنگ است و آسان بر نمیآید نفس
بَــرقِنگــاه.
صورتت را به چه تشبیه کنم در شعرم؟
ماه بیجا بکند مثل ِ،تو زیبا،بشود:)
آمدمخیر ِسرم درس بخوانم،دوسه خط ؛
قهوهیِ چشم تو پاشید به دفتر نگذاشت
و به هر حال تو همیشه ارزوم بودی
موقع دیدن تایم جفت
موقع دیدن قاصدک
موقع دیدن ستاره دنباله دار
موقع فوت کردن شمع تولد
اره؛توارزوم بودی:)
تو همیشه ارزوم بودی..