eitaa logo
بِرکه 🍃
323 دنبال‌کننده
354 عکس
40 ویدیو
2 فایل
خانم ف.میم روایت های ساده از زندگی یک مامان، معمار، داستان نویس.🍂 اینجا می‌توانیم گپ بزنیم https://eitaa.com/Fmazhari
مشاهده در ایتا
دانلود
بِرکه 🍃
. چرا برای این چالش، ۳۳ کتاب را انتخاب کردم؟ خودم هم می‌دانم نسبت به پارسالم خیلی کم‌تر است ولی احسا
چالش را یادتان هست که؟ تعدادی از مخاطبینم عضو این چالش هستند. خیلی وقت است که می‌خواهم آمار بدهم، نمی‌شود وقت نمی‌کنم. الان اسفند ماه است و من تقریبا توی آذر به ۳۳ کتابی که فکر می‌کردم امسال می‌توانم بخوانم، رسیدم. الحمدالله! اگر خیلی به این موضوع علاقه مند هستید توی بهخوان همه را ثبت کردم. اینجا👇🏻 https://behkhaan.ir/profile/F.mazharisafatt?inviteCode=BEhh02xmVKTv و البته الان از آنچه اول سال فکر می‌کردم بیشتر خوانده‌ام الحمدالله. ولی انتظارم از خودم بیشتر است. خواب و خستگی و چسبندگی محمد‌هادی معضل این روزهای من شده. برکه هم که خشکیده دلیلش همینه و دلم‌نمی‌خواهد انرژی منفی تویش نفوذ کند. ممنون که همراهی می‌کنید همچنان. @berrrke
. امروز بالغ بر هفصد وعده‌ی‌غذایی و نیمه غذایی سحری صبحانه میان‌وعده صبحانه نوزاد ناهار ناهار نوزاد عصرونه افطاری شام و... آماده کردم😵‍💫 فقط ۵بار سالاد درست کردم😂 شما چطور؟ @berrrke
‌ . کلاه سویشرتش را روی سر کشیده بود و ماسک پزشکی آن‌هم رنگ مشکی جلوی دهان و بینی‌اش را گرفته بود. چند متری آنطرف‌تر از خانه‌ی ما داشت توی صندوق موتورش پی‌ چیزی‌ می‌گشت. با خواهرم رسیدیم دم در. دوتایی نگاه مشکوکمان روی موتوری قفلی زد. حتی یکی‌مان دیالوگ‌کرد چه مشکوک و ترسناکه. از کتونی‌هایش معلوم بود جوان است. نحیف بود و ریز نقش. داشتم وسایل را از‌ ماشین پیاده ‌می‌کردم و دورادور می‌پاییدمش که در صندوق را بست، از توی پلاستیک یک پارچه در آورد. پهن کرد کنار دیوار و مهر گذاشت. کفش‌هایش را جفت کرد بغل پایش. دستهایش را که برای تکبیر بالا برد آب یخ ریخت روی کله‌ی من و خواهرم. توی‌ پناه دیوار نمازش را با حوصله‌ خواند. و همچنان مُصر بود که رویش‌ را کسی نبیند. @berrrke
. به قدرت می‌تونم بگم این ماه رمضون سخت‌ترین ماه‌رمضون عمرم بود تا جایی که یادم میاد البته شایدم نباشه. حالا! هرچی! واقعا تاحالا نشده یکی از بچه‌هام روزه باشه یکی نباشه یکی هم زبون بسته نی‌نی باشه. اول ماه رمضون این مفاتیح صورتی گوگولی‌م رو آوردم کنار جانماز که دعاهای مخصوص ماه رو بخونم روزه که نمی‌گیرم حداقل با دعا خودم رو تو فاز نگه‌دارم. روز اول محمد‌هادی از دستم کشید پرتش کرد. بعد دوباره ورداشت چند صفحه تورق کرد مقادیری مچاله کرد و باز پرت کرد. و به عنوان پله ازش استفاده کرد تا خودشو بالا بکشه. چسبید به چادرنمازم و هی کشید. داشتم سوره‌ی فتح رو برای نماز روز اول ماه‌ از روی مبایل می‌خوندم. باز چادرم رو کشید جیغ زد. همچنان که جیغ میزد گوشی هم زرت و زرت زنگ می‌خورد. یکی نیست بگه چرا حالا پروازش نکردی!؟ نکرده بودم. خم شدم هادی رو زدم بربغل و به هر ضرب و زوری بود تا ته سوره‌ی فتح رو خوندم. و بچه‌ بغل نماز رو تموم کردم. بعد زیپ مفاتیح رو بستم گذاشتمش سر طاقچه. هنوز خدا قسمت نکرده زیپش رو باز کنم. راستی امروز چندمه ماه؟! @berrrke
🔹خرید اشتراک یک‌سالهٔ مدام آغاز شد! 🔹 با تهیهٔ اشتراک، بدون دغدغه و تنها با یک سفارش، شماره‌های ۶ تا ۱۰ مجله را دریافت کنید و از ۲۵٪ تخفیف ویژه + ارسال رایگان بهره‌مند شوید. ✅ تحویل سریع‌تر: مشترکین همیشه اولین نفراتی هستند که مجله را دریافت می‌کنند. ✅ صرفه‌جویی مالی: بیشترین تخفیف خرید تکی۲۰٪ بوده، اما مشترکین مدام ۲۵٪ تخفیف + ارسال رایگان دارند! ✅ ثبات قیمت: افزایش قیمت‌ها شامل حال مشترکین نمی‌شود. امسال خوشحال بودیم که ۲۱۹ نفر به جمع مشترکین مدام پیوستند و همراه همیشگی ما شدند. امیدواریم امسال این تعداد بیشتر بشه و خانواده مدام بزرگ‌تر از همیشه کنار هم بمونه🌱 🔗 برای تهیهٔ اشتراک به لینک زیر سر بزنید👇 https://survey.porsline.ir/s/KM5LYxSc
. این اولین کتاب امسال نیست. این آخرین کتاب پارسال‌ه که تا امسال کش اومده. اکثرا سعی می‌کنم وقتی نی‌نی خواب هست کتاب بخونم ولی بعضی کتاب‌ها رو نمیتونم تا خوابیدن محمد‌هادی صبر کنم و اینگونه می‌شه که گوشه‌ی کتاب‌ها تا می‌خوره کاغذاش مچاله می‌شه و حتی گوشه‌هاش جویده می‌شه. این از اون دسته کتاب‌هاست. راوی کودکش دلتون رو می‌بره. ماجرای شیرین و زبان سر راستی داره. تازه‌چاپ هست و به نظرم می‌تونه چاپ های زیادی بخوره و اینده‌ی درخشانی داشته باشه. @berrrke
. شاید برای شماهم پیش اومده که یک کتابی رو خیلی دلتون بخواد بخونید ولی هی اهمال‌کاری کردید و هی مونده. بینوایان هوگو یکی از اون غول‌های ادبیات هست که خیلی خوندنش رو به عقب انداختم. کتابی‌ه که حضرت آقا هم سفارش کردن حتما بخونیدش. خلاصه که شروع سال جدید بهونه‌ خوبی بود برای شروع این کتاب. امروز شروع کردم و اگر کسی دوست داشت هم‌خوان هم می‌پذیرم در این راه طولانی...😅 @Berrrke
هدایت شده از KHAMENEI.IR
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، امشب در پیامی تلویزیونی اهمیت راهپیمایی امسال روز جهانی قدس را بیشتر از سال‌های قبل ارزیابی و تأکید کردند: «إن‌شاءالله راهپیمایی امسال، یکی از بهترین، پرشکوه‌ترین و باعزت‌ترین راهپیمایی‌های روز قدس خواهد بود.» ۱۴۰۴/۱/۷ 💻 Farsi.Khamenei.ir
ما اومدیم
. این همه نی‌نی آمده به عشق رهبر آمده😍 @berrrke