eitaa logo
بیدار | دیگر نباید خفت
1.6هزار دنبال‌کننده
351 عکس
107 ویدیو
86 فایل
🔰محمدحسین ابوطالبی @mim_he_alef1378 🔹مسئول مجموعه نجات @nejaatt_ir 🔸طلبه مرکز تخصصی فقه امام کاظم علیه‌السلام 💢 مهمترین مسئله من، فهم رهبری است. 🔻لیلة‌القدر در پیش است! دیگر نباید خفت..
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 چه تبریکی؟ 🔹 اینکه حالا تبریک میگویند، به بنده تبریک میگویند، به دیگران تبریک میگویند، بی‌معنی است، چه تبریکی؟ آنچه تا کنون انجام گرفته است نه اصل توافق و مذاکره‌ی منتهی به توافق را تضمین میکند، نه محتوای توافق را تضمین میکند؛ هیچ کدام را؛ حتّی تضمین نمیکند که این مذاکرات تا به آخر برسد و به یک توافق منتهی بشود؛ اینکه تا الان انجام گرفته، این‌جوری است؛ همه چیز مربوط به بعد از این است. 🔰 رهبر شهید مقتدر مظلوم بعد از امضای تفاهم‌نامه برجام ۱۳۹۴/۱/۲۰ 📷 تصویر، مربوط به دیدار مذکور است. 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اشک‌هاش رو خریدن 💔 هر چی میبینم این کلیپ رو سیر نمیشم... اللهّم‌ألحقنا‌بالشهداء @shmahdi1 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
💡خطاهای محاسباتی خود را چگونه تشخیص دهیم؟ ✍ مهدی افراز 🔹یکی از بهترین منابع برای فهم واقعیت های تحلیلی پیرامون نحوه مدیریت جنگ، سخنان ترامپ در پاسخ به منتقدین توافق است. 🔸تعیین کننده ترین محاسبات برای انتخاب مسیر جنگ، به برآورد ما از وضعیت پایداری، مؤلفه های تاب آوری و مزیت های نسبی آمریکا در برابر ما مربوط می شود. 🔹ترامپ برای اقناع سازی منتقدین داخلی مجبور است، چارچوب تحلیلی خود برای حرکت به سمت توافق سیاسی را با تمرکز بر توصیف کمبودها، چالش ها و موانع میدانی ارتش آمریکا به صورت واقعی توضیح دهد تا مخاطبینش قانع شوند که با تداوم روند نظامی، افقی برای پیروزی و غلبه وجود نداشت و یا در صورت ادامه آتش، چه برتری هایی نصیب ایران میشد و حتّی مسیر برای امریکا‌ بازگشت ناپذیر می گشت. 🔸ترامپ در کنفرانس خبری اخیرش برای توجیهِ چرایی توافق، به بیان سه وضعیت مهم میدانی پرداخت: 🔹وضعیت اول: اگر توافق نمی‌کردیم ذخایر استراتژیک ما و جهان تا ۴ هفته دیگر تمام می‌شد. 🔸وضعیت دوم: اگر به جنگ ادامه می‌دادیم، تنگه هرمز هرگز باز نمی‌شد. 🔹وضعیت سوم: اگر پول های بلوکه شده ایران را پس ندهیم، هیچ کس دیگر هرگز در دلار سرمایه‌گذاری نخواهد کرد. 🔸در مدّت آتش بس همه محافل ایرانی به فشارها و مضیقه، خسارت ها و کاستی های خودمان پرداختند و اعداد و آمارهای متنوعی را روی میز تصمیم گیری کشور ریختند، امّا در مقابل کمتر خبری از برآوردها یا گزارش ها پیرامون تنگناها و دشواری های طرف مقابل به گوش می رسید و این در حالی است که اساساً ملاک انتخاب در سناریوهای نبرد را بایستی نسبت سنجی میان دارایی ها و کاستی های طرفین تعیین نماید. ظاهراً این توصیفات ترامپ آشکارکننده بخشی از خطاهای محاسباتی ما برای تعجیل در حرکت به سمت توقف آتش و ورود به فرآیند سیاسی بوده است. @afrazmahdi
گل من همچو جدّ تشنه‌کامش یکی پیراهن کهنه به تن داشت 😭 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 خطای محاسباتی قالیباف در خونخواهی 🔻 قالیباف در گفتگوی امشب گفت: «خونخواهی رهبر شهید آزادی قدس است؛ ۱۰۰ نتانیاهو بند کفش امام شهید ما هم نمی‌شود.» 🔹 این توضیح، تقلیل انتقام به حیطه‌ی «راهبردی» است. درحالی که در بیان رهبر شهید، انتقام حاج قاسم هم حیطه‌ی راهبردی داشت که عبارت بود از «اخراج آمریکا از منطقه» و هم حیطه‌ی تاکتیکی داشت که عبارت بود از «قصاص قاتل و آمر». 🔸 آقای شهید ما فرمود: «قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند. اگر چه به گفته‌ی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن باید انتقامشان را پس بدهند.»۱۳۹۹/۰۹/۲۶ 🔹 همانطور که شهید رئیسی عزیز هم در فیلم بالا، بدون محافظه‌کاری و با اقتدار، انتقام حاج قاسم شهید را مطرح کرد. 🔸 البته که مسلمانان باغیرت جهان، برای انتقام خون رهبر شهید منتظر این مسئول و آن مسئول نمی‌مانند. دست انتقام، از آستین امت بیرون خواهد آمد. ✍️ محمدحسین ابوطالبی 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
🚨 تا ساعتی دیگر، پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رؤسای جمهوری ایران و امریکا منتشر خواهد شد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
بیدار | دیگر نباید خفت
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا
💢 بی‌جنبه نباشیم! 🔻اگر ما مخالفان توافق، می‌خواهیم رهبر جوان و قاطع ما، همینطور با ما صریح و شفاف بمانند، نباید طوری هزینه‌سازی کنیم که ایشان از صراحت خود پشیمان شوند. 🔹 چماق کردن پیام مهم رهبر عزیز بر سر مسئولین، فقط و فقط دو نتیجه دارد: ۱.دل ما را خنک می‌کند. ۲.هزینه صراحت را بالا می‌برد و رهبری را پشیمان می‌کند. به قول استاد عابدینی، هنگام بالا رفتن هیجان، وقت رعایت تقواست. 🔸 رهبر عزیز ما هر آنچه لازم بود گفتند. حرف بیشتر، حرف اضافه و مضر است. آنکه منصف باشد می‌پذیرد و نیازی به سرکوفت ما نیست. پس بی‌جنبه نباشیم و خودمان را از این صراحت، محروم نکنیم. 🔰«از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود.» از این لحظه، وظیفه ما چیز دیگری است... ✍️ محمدحسین ابوطالبی 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
هدایت شده از سید امیر
به نظرم مهم ترین کاری که از ما برمیاد، مطالبه تحقق شروط و....نیست! مهم تر و اساسی تر از هر چیز، طراحی برای انتخابات سال ۱۴۰۷ هست! باید پذیرفت که اساس مدل حکمرانی امامین خامنه‌ای، مردم سالاری دینی و نقش محوری برای منتخب ملت است. این پیام و آنچه در کشور امضا شد سندی بر رسوایی آنانی است که مدل ولایت فقیه را دیکتاتوری می‌خواندند.
علی‌الاصول، یکی تنگه را رها کرده‌ست میان معرکه بر ترس، اقتدا کرده‌ست علی‌الاصول یکی برخلاف رأیِ ولی برای وعدهٔ دشمن، حساب وا کرده‌ست علی‌الاصول، یکی وقت رزم در میدان به اجتهاد خود اینگونه پابه‌پا کرده‌ست علی‌الاصول، یکی پشت پا زده به اصول یکی به جادهٔ خاکی زده، جفا کرده‌ست اگرچه از سر دلسوزی است و حسن نظر... در این نبرد، کم آورده و خطا کرده‌ست چه سود می‌بَرد آنکس که دور از این مردم بر این معامله اصرارِ نابجا کرده‌ست؟! چه حاصل است از این نامه با چنین گرگی که نانوشته دریده‌ست و نقض‌ها کرده‌ست ... و جنگ راه خطیریست، مرد می‌طلبد ... و جنگ، جوهر افراد برملا کرده‌ست ... و صلح نیست از این رستخیز، راه گریز چنانکه عافیت اندیش، ادعا کرده‌ست علی الاصول، امام شهید، خامنه‌ای برای مردم ما صبح و شب دعا کرده‌ست علی‌الخصوص همین بعثت خیابانی برای دیدن خورشید، کوچه وا کرده‌ست علی الاصول، خداوندِ مردم مبعوث شگفت‌معجزه‌ای گاه با عصا کرده‌ست عصای معجزه، امروز نیست جز فریاد عصای معجزه عشق است و کارها کرده‌ست میلاد عرفان پور @erfanpoor
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌چکد. در عین تایید دلسوزی و حسن‌نظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیت‌ها بر عهده رهبری و خرج‌کردن از اعتبار ولی‌فقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمی‌دهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی می‌کند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال می‌برد. هم به طرف‌های خارجی پیام عدم ذوق‌زدگی ایران از تفاهم را مخابره می‌کند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و‌ اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان می‌دهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان می‌دهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم می‌گیرد و به آن‌ها نقش نظارتی می‌دهد. هم با اسم بردن از جبهه‌مقاومت تصریح می‌کند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بی‌اعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند می‌دهد. جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان می‌دهد و امید دشمن به دیدگاه‌ تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یک‌شبه کور می‌کند. الحمدلله از این نعمت! «مهدی مولایی» @m_molaie110