eitaa logo
بیدار | دیگر نباید خفت
1.6هزار دنبال‌کننده
351 عکس
107 ویدیو
86 فایل
🔰محمدحسین ابوطالبی @mim_he_alef1378 🔹مسئول مجموعه نجات @nejaatt_ir 🔸طلبه مرکز تخصصی فقه امام کاظم علیه‌السلام 💢 مهمترین مسئله من، فهم رهبری است. 🔻لیلة‌القدر در پیش است! دیگر نباید خفت..
مشاهده در ایتا
دانلود
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌چکد. در عین تایید دلسوزی و حسن‌نظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیت‌ها بر عهده رهبری و خرج‌کردن از اعتبار ولی‌فقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمی‌دهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی می‌کند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال می‌برد. هم به طرف‌های خارجی پیام عدم ذوق‌زدگی ایران از تفاهم را مخابره می‌کند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و‌ اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان می‌دهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان می‌دهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم می‌گیرد و به آن‌ها نقش نظارتی می‌دهد. هم با اسم بردن از جبهه‌مقاومت تصریح می‌کند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بی‌اعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند می‌دهد. جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان می‌دهد و امید دشمن به دیدگاه‌ تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یک‌شبه کور می‌کند. الحمدلله از این نعمت! «مهدی مولایی» @m_molaie110
💢 اگر ایام انتخابات هم اینگونه مبعوث شویم، کار از دست اصلاح‌طلب و اصولگرا، می‌افتد به دست «علی‌الاصول‌»ها! 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
💢 علی الکدام اصول؟ 🔻 ۴ دلیل خطای خواص درباره توافق 🔹 قبل از اعلام نظر رهبری، بسیاری از سخنرانان، مداحان، نخبگان و تریبون‌داران رسانه‌ای، با استناد به نشانه‌هایی مانند اجماع، پیام قرارگاه خاتم، تبریک حزب‌الله لبنان و امثال آن، مشغول تأیید توافق بودند. اما این تأییدها، مهر تأیید رهبری را نگرفت که به نظر می‌رسد ریشه در ۴ خطای مهم دارد: 1️⃣ روش غلط فهم بیانات رهبری: اگر عملکرد مسئولین، با بیانات رهبر شهید یا رهبر معظّم ناسازگار باشد، به جای اینکه عملکرد را با بیانات ارزیابی کنند، بیانات را مطابق عملکرد، معنا می‌کنند. درحالی که «حجّت» ما، کلام ولیّ جامعه است، نه عملکرد سطوح عالی نظام در هر لباسی و با هر سابقه‌ای. 2️⃣ خَلط اصل نظام با شخصیت نظام: حجیت و تقدّس ساختار اسلامی نظام، سبب شده برخی افراد، خروجی‌های ساختار را نیز صحیح در نظر بگیرند مگر اینکه خلافش ثابت شود. درحالی که راننده‌ی این ساختار، کارگزاران هستند؛ و طبق بیان رهبر شهید، ما به مرحله «نظام اسلامی» رسیده‌ایم ولی «دولت اسلامی» خیر. 3️⃣ خطای محاسباتیِ القا شده: بسیاری از این اساتید، به جلسات متعددی دعوت شدند و گزارش‌های جهت‌دار از وضعیت زیرساختی و اقتصادی به آن‌ها ارائه شد. هدف آن هم تنظیم مواضع این عزیزان و تزریق آن به خیابان بود؛ که اولی تقریبا موفقیت‌آمیز بود اما دومی خیر. یکی از نمونه‌های آن، صحبت استاد حامد کاشانی بود. 4️⃣ جهت‌گیری سیاسی: اکثر بزرگواران، دارای مواضع سیاسی روشنی درباره اشخاص هستند؛ به نظر می‌رسد این موضوع در کنار برخی اخباری که از منابع آگاه موثق(!) به آن‌ها مخابره شد، سبب خوش‌بینی مفرط به تیم مذاکره‌کننده و بدبینی مفرط به منتقدین گردید. آفت «جهت‌گیری سیاسی» در بخشی از منتقدین هم مزید بر علّت شد و باعث شد منطق منتقدین دلسوزِ منصف، فهم نشود. 🔰 نخ تسبیح تمام این چهار مورد «کم‌لطفی به بیانات رهبری» است؛ هم رهبر شهید و هم رهبر حیّ و مقتدرمان. دلیل اینکه عموم مردم مانند رهبری «نظر دیگری داشتند» دقیقا در امان بودن از همین چهار خطا بود. وگرنه فهم نارضایتی رهبری با توجه به دوازده پیامی که در این ماه‌ها صادر کردند، آنچنان دشوار نبود. 🔹البته این خطاها نباید سبب سکوت و ترک فعل در موارد مشابه بعدی شود که عذر بدتر از گناه است. در دوره‌ای که رهبر ما اینگونه ما مردم را محرم می‌داند، وقت آن رسیده که حقّ کلمه به کلمه‌ی بیانات را ادا کنیم. ✍️ محمدحسین ابوطالبی 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
💢 بهتر از فریاد در خیابان 🔹 اکنون که لبنان زیر بمباران است، ما چه کاری جز فریاد در خیابان از دستمان بر می‌آید؟ پاسخ: مطالبه از خواص برای فریاد زدن. 🔸 ما هرچه بگوییم، باز هم صدای برخی، از صدای ما بلندتر است. با مشخص شدن نظر رهبری و مطالبه ایشان از ما برای نظارت، روشن شد که سکوت افراد موثر، کمک به طرح رهبری نیست. 🔹 از هر طریقی با هر شخصیتی راه ارتباطی داریم، باید از او مطالبه کنیم واکنشی شبیه به واکنش استاد عابدینی داشته باشد. 🔰 لیلة‌القدر در پیش است.. ✍️ محمدحسین ابوطالبی 🔻 @Bidaar_ir https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
یک نفر قتل کرد! یک نفر فیلم گرفت؛ فیلمبردار را توبیخ کردند... البته نمی‌دانم قتل بدتر است یا اینکه کسی در مهم‌ترین جنگ وجودی جبهه حق و باطل - هرچند از سر دلسوزی - سرنوشت جنگ را خلاف نظر ولی جامعه پیش ببرد... من قاتل بودن را ترجیح میدهم! ✍️ محمدحسین ابوطالبی 🔻 @Bidaar_ir https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
Haj Meysam MotieeShab07Moharram1405[11].mp3
زمان: حجم: 11.7M
💢 حالا شد! به این میگن مداح و هیئت طراز ایام مذاکرات ▪️ باز با دشمن بگو تهدید او بی‌حاصل است ▪️تا عقب ننشیند از لبنان توافق باطل است 👈 مشاهده متن دودمه: Meysammotiee.ir/post/3395 🏴 شب هفتم ☑️ @MeysamMotiee 🔻 @Bidaar_ir https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
💢 یک حذف معنادار! 🔹 رسانه رهبر انقلاب، پستی را حذف کرد که جمله مشهور پیام را به این صورت آورده بود: «بنده علی‌الاصول [درباره تفاهم‌نامه] نظری دیگری داشتم». خیلی‌ها براساس همین قلاب، تفاوت نظر رهبری را به مفاد تفاهم‌نامه تقلیل می‌دادند. 🔸 درحالی که یک معنای «علی‌الاصول نظر دیگری داشتم» این است که «از اصل و اساس، نظر دیگری داشتم»؛ نه صرفا درباره مفاد تفاهم‌نامه. این معنا با نقل قول نبویان هم هماهنگ است که رهبری فرمود: «آنچه در مذاکرات پاکستان رقم خورده‌است، با آنچه قرار بود بشود و شرط مشروعیت مذاکرات بوده است تفاوت کلی دارد» 🔰 هرچند رسانه رهبری گفته است این حذف، دلالتی بر تایید یا رد هرگونه برداشتی ندارد. اما در ابتدا گفته است دلیل حذف، ایجاد برداشت نادرست بوده است! از قلاب [درباره تفاهم‌نامه] چه برداشت نادرستی ممکن است رخ دهد؟؟ عاقلان را اشارتی کافیست.. ✍️ محمدحسین ابوطالبی 🔻 @Bidaar_ir https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
فراخوان قربانی برای رهبر انقلاب وقتی فاصله کوتاه چند روزه میان افشای پروژه کودتا توسط رهبر انقلاب و ترور ایشان را می‌بینم، بیش از پیش نگران از سر راه توافق برداشتن حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌شوم. تاکنون به واسطه همت شما عزیزان، با ۵ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان مبلغ جمع‌آوری شده طی ۱۰ فراخوان عمومی در کانال «اندیشه و قلم» و یک فراخوان نیمه‌عمومی در گروه «اتاق توییت»، ۱۹۷ گوسفند و ۳ شتر قربانی شده است. اکنون نیز بنابر ضرورت پیش‌گفته و اصرار و اهتمام شما، فراخوان ۱۱م را که بازه آن تا پس از ماه صفر و تا پیش از ساعت ۲۴ روز ۱۴۰۵/۵/۳۱ است اعلام می‌دارم. حتما به واریز توسط خود اکتفا نکنید و این پست را برای دیگران نیز ارسال نمایید. همچنین بنابر تجربه، روزهای اول ماه به دلیل تراکم واریزی‌ها، انتقال وجه ممکن است میسر نشود، خصوصا اگر از اپلیکیش‌های اختصاصی بانک خود استفاده نمی‌کنید و واریز را با اپ‌هایی نظیر آپ و ۷۸۰ انجام می‌دهید. متذکر می‌شوم که طبق روال، گوشت قربانی یا در مساجد و مجالس اهل‌بیت مصرف خواهد شد، یا پس از طبخ تحویل حافظان امنیت و موکب‌های مستقر در خیابان می‌گردد و یا تقدیم خانواده‌های نیازمند می‌گردد. این شما و این فراخوان ۱۱م به نیت صدقه و قربانی برای سلامتی رهبر معظم انقلاب. 💳
6104331162951157
830120000000007741470923
دقت نمایید که شماره کارت فوق جدید است و به امر قربانی اختصاص دارد؛ با حساب‌های سابق قربانی و نیز حساب اعلامی برای حمایت از کانال اشتباه نشود. @GhadiriNetwork
به ابرگروه نخبگانی «اتاق توییت» بپیوندید تلگرام (+8K) t.me/JikRoom ایتا (+9K) eitaa.com/joinchat/2110390303C6b7cf0de99 @GhadiriNetwork
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزت مردم را میفروشید خون های شهدا را به باد میدهید تا چند دلار از پول هاتون رو برگردانند «زهی حماقت» 🎞 کیفیت بالاتر 📺کلیپ این قسمت (قطع عمودی)، (قطع افقی) ✅ همچنین درباره مذاکره با آمریکا ببینید: بدتر از کافران پاسخ مودبانه به «آمریکا دوستان» منفور جهان و آرزوی غربگرایان با دشمنان رابطه‌ی محرمانه برقرار نکنید! 🔴 بیانات مرحوم علامه مصباح یزدی، همزمان با مذاکرات برجام، ۱۳۹۲/۱۱/۱۶ 🏴 @mesbahyazdi_ir