eitaa logo
بُت شناسی
2هزار دنبال‌کننده
296 عکس
261 ویدیو
22 فایل
🖎نقد و آگاهی در زمینه فِرق انحرافی از ثقلین، نقد تصوف و غلات، نقد مخربین اعتقادی شیعه. بدون خط قرمز در چهارچوب ثقلین instageram.com/botshenasi↩ ❎برای حمایت از کانال خارج نشید.❎
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 نمونه‌ای کوچک از مطالب کتاب طلسمات "ميرزا محمد اخباری" 👈🏻 از توسل به عفاريت و رئیس جنیان، تا احضار !!! ❌ کسانی که در دفاع از وی، ناسزا گفتند و تعصب را به نهایت رساندند، و ادعا کردند او فقیه و محدث بوده، پاسخ دهند که: کدام فقیه و محدثی چنین مطالبی می‌آورَد؟! کدام امام معصوم علیه السلام ما را به این امور تشویق و ترغیب نموده؟⁉️کدام شیعه‌ای متوسل به عفریت و ابلیس می‌شود⁉️ ✅ گفتنی است که برای اثبات این امور باطل‌ِ میرزا محمد اخباری، به شیخ بهایی و فلان شخص متوسل نشوید. اولا انتساب "برخی" مطالب به جناب شیخ بهایی رحمه الله بشدت مورد تردید است. ثانیا اگر انتساب ثابت باشد، ایشان هم اشتباه کرده و خودش پاسخگوی این مسئله خواهد بود که بر چه اساسی این مطالب را ترویج نموده؟! 📢 ما فقط دوازده امام داریم که حرفشان برای ما بی چون و چرا حجت است، غیر معصومین باید برای دستوراتشان از ثقلین دلیل بیاورند، وگرنه قابل پذیرش نیست. پ‌ن: حال قضاوت با دوستان که او یک فقیه محدث است یا رمال جادوگر؟ @herz_asemani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 کفر گوییِ احمد نجفی معروف به آقاجون : الله حسن است! .... ▪️ آیا مریدان سینه چاک او باز هم توجیه می کنند و می گویند شما حرف او را نفهمیدید؟ ▪️ امروزه باب شده که از کلمه ظهور جایِ ولادت استفاده می شود و این نوع ادبیات، ادبیات کتب نصیریه می باشد. آنچه که در روایاتِ اهل بیت علیهم السلام وارد شده است لفظ ولادت است و هر کس غیر این گوید، در مقابل روایات اهل بیت علیهم السلام ایستاده است.
💡 تاریخ در حال تکرار .... در جنگ صفین زمانی که امیرالمومنین علیه السلام با پیروزی و برچیدن بساطِ فتنه و کفر معاویه لعنت الله علیه شاید ده ضربه فاصله داشت، پسر نابغه خدعه کرد و قرآن بر نیزه زد! جُهال کوفی فریاد زدند ما با قرآن نمی جنگیم! مفسر قرآن و لسان الله ناطق را رها کردند و دست از جنگ کشیدند! اما نمی دیدند پشت آن قران، کفر و شرک و ... است! بعد حکمیت و باقی ماجرا ! امام معصوم را رها کردند، به چه فلاکتی افتادند! (دور از جان همهء شیعیان امیرالمومنین علیه السلام) تاریخ در حال تکرار است! دشمن این بار جایِ قران، هیئت امام حسین علیه السلام را بر سر نیزه کرده است. عده ای که نمی دانم چه اسمی بر آنها بگذارم، هیئت بر نیزه را می بینند، اما تصوف و غلو در پشت این نیزه را نمی بینند! تمامی شعائر صوفیه و غلات را تمام و کمال در هیئت پیاده می‌ کنند! اما آقایان می گویند ما با دستگاه امام حسین علیه السلام در نمی افتیم! کدام دستگاه امام حسین علیه السلام؟ کدام روایت فرموده در دستگاه امام حسین علیه السلام کفر بگو و اشکالی ندارد؟ سماع و هو کشیدن چه جایی در دستگاه امام حسین علیه السلام دارد؟ عده ای کلام امام معصوم علیه السلام را رها کردند و قرآن بر نیزه را می بینند! چیزی را که اهل بیت علیهم السلام نفی و لعن فرمودند؟ چه جایی در دستگاه امام حسین علیه السلام دارد؟ مگر می شود عمل به روایت اهل بیت علیهم السلام کرد، با غلو و تصوف مبارزه کرد و چوب خورد؟ آقایان چه فرقی میان ما و کوفیان می شود وقتی هر دو پشت پا بر کلام امام می زنیم؟ چطور مذمت کوفیان می کنیم و به سیره آنها عمل می کنیم؟ در مقابل بدعت باید ایستاد، اگر سکوت کنیم، ملعون هستیم. همانگونه که کوفیان خون به دل امیرالمومنین علیه السلام کردند، ما به اسم محبت همان کار را با امام عصر روحی فداه می کنیم. در جلسه ای که کفر می‌گویند و سماع می کنند، ابداً امام عصر روحی فداه عنایتی نمی فرمایند. مجلس امام حسین علیه السلام را مجلس باده و مستی کردند و ما سکوت می کنیم؟ نمی خواهد باد در گلو بیندازیم و بگوییم یا لیتنا کنا معک! الان در یاری اهل بیت علیهم السلام و پاکسازی مجالس اهل بیت علیهم السلام چه کار مثبتی انجام دادیم که اگر با امام حسین علیه السلام بودیم انجام می دادیم؟ این همه روایات را چشم پوشی کنیم در مبارزه با غلو و تصوف! بگوییم اقا اگر جوانان در همین هیئات نیایند، جای دیگر می رویم! اصلا هر جا بروند، گناهی بدتر از کفر و تشبه به تصوف می کنند؟ از کِی هدف وسیله را توجیه می کند؟ هر روز یک مدل سینه زنی ابداع می کنند با اسماء زننده! هر روز یک سبک خواندن ابداع می کنند با اسماء عجیب و دون شان اهل بیت علیهم السلام! چطور به خود اجازه می دهند انواع ادبیات دون شان مخدرات را به زبان آورند و ما سکوت کنیم! در دستگاه امام حسین علیه السلام نمی شود دخالت کرد! یک روایت بیاورید، که هو کشیدن، سماع و می و مستی و کفر گویی از شعائر امام حسین علیه السلام باشد! چه کسی گفته که هر کس هر کار دوست دارد انجام بدهد و پشت امام حسین علیه السلام سنگر بگیرد و ما ملزم به سکوت باشیم؟ سکوت در مقابل نفوذ تصوف و غلات براساس کدام مصلحت و دلیل؟ کمتر خون به دل امام زمان روحی فداه کنیم. اگر امروز جلویِ این امور گرفته نشود کم کم جزء شعائر الهی می شود و مقابله با آن محال می شود! ما مدافع و متعصب بر کلام و شعائر اهل بیت علیهم السلام هستیم یا شعائر دشمنان اهل بیت علیهم السلام؟ هر کس امروز وارد میدان نشود، (روحانیت و مداح و مستمع ندارد) لطفاً مذمت کوفیان نکند که ما دست کمی نداریم‌. قطعاً روز قیامت شرمسار وجود مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها هستیم وقتی سکوت کنیم.
🔴میمون بن القاسم الطبرانی النصیری از عالمان نصیری غلات علیهم لعائن الله در کتاب مجموع الاعیاد خود می‌آورد 📛روز عاشورا در محرم یک عید اسلامیست که روز فرح و سرور است 📛امام حسین علیه السلام در این روز شهید نشدند بلکه زنده هستند و ایشان مانند حضرت مسیح ع عروج کردند و شخصی مانند ایشان به قتل رسید 📛به شعری از خصیبی لعنة الله علیه استناد میکند که در مصرعی گفت : کعیسی و هو عیسی لا فرق بینهم (امام شهید نشد بلکه قضیه اش مانند حضرت عیسی است بلکه اصلا او خود حضرت عیسی است زیرا اسم الله الظاهر یکیست و آن شخصیت محمدیّه است و اصل خمسه اسماء خمسه هستند که اشخاص النبی هستند و فروع هویات همگی عائد به این اسماء اصول =همان وحدت در کثرت فلاسفه و صوفیه) 📛به شیعیان طعن میزند که این جهال شیعه در عاشورا عزاداری و سیاهپوشی میکنند در حالی که روز بهجت و فرح و سرور و خوشحالی است 📚مجموع الاعیاد ص ۱۰۷ الی ۱۱۵
🔴حسین بن حمدان الخصیبی علیه اللعنة و العذاب در الرسالة الرستباشیة (الابلیسیة که از اصلی ترین کتب او و در نزد غلات بمنزله قرآن است) خود چنین می آورد: 💢اشخاصی هستند که در ظاهر مورد ذمّ و تقبیح واقع شده اند لکن باطنا وجهی حسن دارند که محمود و ممدوحند ⛔️در شمار افرادی که حسب نظرش باطنا ممدوح و حسن الوجه هستند [ابن ملجم قاتل امیر المومنین علیه السلام] را ذکر میکند و میگوید: ابن ملجم از مختبرین بوده که باطنی ممدوح و محمود دارد. ⏺ایضا از جمله اعتقادات او قیام اشخاصی بغیر المعصوم علیه السلام است که دعوت به ولایت و طاعت ایشان میکنند که این داعیان حجت بر مقصّره اند ⭕️یاد شعری از مولوی علیه ما علیه افتادم که راجع به ابن ملجم گفت (او آلت حق و رشحه ایی از رشحات و جلوه ایی از جلوات حضرت حق است و هیچ طعن و ذمی بر ابن ملجم نیست بلکه از آن باب که فاعل حقّ است محمود است) آلت حقی تو فاعل دست حق چون زنم بر آلت حق طعن و دق 📚مثنوی دفتر اول بخش ص۱۶۷
🔴در کتاب پرتحریف و مجعول [الهفت] که ظاهرا اولین بار توسط اسماعیلیان منتشر شد،که از منابع مشترک بین بعض فرق ضالة همچون:|غلات-اسماعیلیه-بعض فرق صوفیه سنیة| است مجموعه ایی از انحرافات و کفریات تحت عنوان مفضلیات (الروایات المرویة عن مفضل بن عمر) ارائه شده که بیانگر اتمسفر فکری مفضلیة معاصر با این راوی میباشد که حقّا دربردارنده اسرار غالیان و انحرافات بی حد این فرقه کافرة است 💢از جملة اکاذیب مندرجه در این کتاب ناشریف ◀️بحث تناسخ است که از عقائد مسلمه غلات و رأسهم خصیبی میباشد⬅️ در تصویر موضع شاهد میبینید (الامام یدخل فی الابدان) که نص در مسئله تناسخ بالمعنی الاعم و حلول است ◀️همین مطلب را مقدمة تهیئة میکنند برای ذکر این مسئله که امام حسین علیه السلام شهید نشدند بلکه مشبه شدند و مثل حضرت عیسی علیه السلام رفعه الله لذا فرد مقتول غیر امام است ◀️و ایضا در داستانی جعلی این مطلب را ذکر میکنند که حضرت جبرئیل (خواهیم گفت حسب عقیده غلات جبرئیل که بوده!) به نزد ابن سعد رفت و گفت:وای بر تو میخواهی خدای اولین و آخرین را بکشی؟کسی که خالق آسمان ها و زمین و ما بینهما است ❌شرک خالقیت غیر الله مفصلا نقد خواهد شد
🔴غلات علیهم لعائن الله که منهجشان جز کذب و افتراء بر نفوس مقدسة معصومین علیهم السلام نیست کتابی وضع و جعل [ساخته اذهان فاسد غلات] کرده اند بنام (الهفت) و آن را روایت *مفضل بن عمر الجعفی* از امام صادق علیه افضل الصلاة و السلام میدانند 💢 از جمله مفاسد مذکوره در این کتاب ظلمانی مسئله عدم شهادت امام حسین علیه السلام است که با داستانی جعلی قضیه شهادت مولای مظلوم مارا تشبیه به حضرت مسیح علیه السلام میکنند و میگویند : امام حسین علیه السلام شأنش اجلّ است که به دست کفار شهید شوند لذا او شهید نیست و کماجری در قضیه حضرت مسیح ایشان هم مشبّه شدند و شبیه به قتل رسید نه خود امام علیه السلام 📚الهفت ص۹۸ الی ۱۰۰ 🔻🔻امّا راجع به شهادت حضرت سلام الله علیه به روایت ذیل توجه فرمایید
وحشت آن دو نفر از شب قدر عن أبی‌عبداللّه علیه السّلام قال: کان علیّ علیه السّلام کثیرا ما یقول: ما اجتمع التّیمیّ و العدویّ عند رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و هو یقرأ: «إِنّٰا أَنْزَلْنٰاهُ» بتخشّع و بکاء فیقولان: ما أشدّ رقّتک لهذه السّورة فیقول رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم: لما رأت عینی و وعی قلبی و لما یری قلب هذا من بعدی فیقولان: و ما الّذی رأیت و ما الّذی یری؟ قال: فیکتب لهما فی التّراب «تَنَزَّلُ اَلْمَلاٰئِکَةُ وَ اَلرُّوحُ فِیهٰا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ» قال: ثمّ یقول: هل بقی شیء بعد قوله عزّ و جلّ: «کُلِّ أَمْرٍ» فیقولان: لا، فیقول: هل تعلمان من المنزل إلیه بذلک فیقولان: أنت یا رسول اللّه فیقول نعم فیقول: هل تکون لیلة القدر من بعدی؟ فیقولان: نعم، قال: فیقول: فهل ینزل ذلک الأمر فیها؟ فیقولان: نعم، قال: فیقول: إلی من؟ فیقولان: لا ندری فیأخذ برأسی و یقول: إن لم تدریا فادریا، هو هذا من بعدی قال: فإن کانا لیعرفان تلک اللّیلة بعد رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم من شدّة ما یداخلهما من الرّعب! از امام صادق علیه السّلام روایت است که امیرالمؤمنین علیه السّلام بارها می‌فرمود: هرگاه آن (تَیمی و عَدَوی) نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله گِرد می‌آمدند، ایشان «إِنّٰا أَنْزَلْنٰاهُ» را با خشوع و گریه می‌خواند. آنگاه آن دو می‌گفتند: چقدر نسبت به این سوره خشوع بخرج می‌دهید؟ رسول خدا می‌فرمود: برای آن چیزی است که چشمم دیده و دلم دریافته است و برای اینکه قلبِ علی علیه السّلام پس از من می‌بیند. آن دو گفتند: چیست آنچه شما دیدی و آنچه او می‌بیند؟ حضرت برای آن دو روی خاک می‌نوشت: «تنزل الملائکة و الروح فیها بإذن ربهم من کل امر.» سپس می‌فرمود: آیا پس از این که خداوند فرمود: «کُلِّ أَمْرٍ» چیزی باقی می‌ماند؟ آن دو می‌گفتند: نه. ایشان می‌فرمود: آیا می‌دانی چه کسی است که آن امر به او نازل می‌شود؟ می‌گفتند: شما ای رسول خدا. ایشان می‌فرمود: بله. سپس می‌فرمود: آیا شب قدر پس از من هست؟ می‌گفتند: بله. می‌فرمود: آیا آن امر در آن شب نازل می‌شود؟ می‌گفتند: بله. می‌فرمود: به چه کسی؟ می‌گفتند: نمی‌دانیم. سپس رسول اکرم دست بر سر من گذاشت و فرمودند: اگر نمی‌دانید، بدانید که آن شخص پس از من همین است. همانا آن دو، آن شب را پس از رسول اکرم خوب می‌شناختند، به جهت هراس سختی که به جانشان می‌افتاد. 📚الكافی، ط_الاسلامیه، ج ۱، ص ۲۴۹ 📚بصائرالدرجات، ط_أعلمی، ص ٢٤٤ علامه مجلسی ذیل این روایت می‌نویسد: «و الرعب إما لأخبار النبي صلى‌ الله‌ عليه‌ و آله بنزول الملائكة أو بمحض النزول بالخاصية أو بإلقاء الله سبحانه الرعب في قلوبهم لإتمام الحجة.» ترس آنان یا بخاطر خبر دادن پیامبر صلی الله علیه و آله از نازل شدن ملائکه بوده؛ یا بخاطر نازل شدن ملائکه بر شخص خاصی که می‌شناختند (حجة الله)؛ یا بخاطر این بوده که خداوند متعال ترسی در دل آنان ایجاد می‌کرد تا حجت بر آنان تمام شود. 📚مرآة العقول، ج ۳ ، ص ۸۷ . . @BotShenasi
قال امیرالمومنین علیه السلام : مَا زِلْتُ مَظْلُوماً مُنْذُ قَبَضَ اللَّهُ نَبِیَّهُ صلی الله علیه و آله. . بعد از رسول خدا صلی الله علیه و آله همواره مظلوم بوده ام. . 📚  بحارالانوار الجامعه لدرر اخبار الایمه الاطهار علیهم السلام جلد ۲۸، صفحه ۳۷۳ . عَلِیٍّ علیه السلام قَالَ: مَا زِلْتُ مَظْلُوماً   من پیوسته مظلوم بوده ام.