eitaa logo
CGTools.ir
63 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
آموزش متحرک کردن شعله با گریس پنسل Animating a Flame with Grease Pencil ---------------------------- در این دوره آموزشی کوچک Grease Pencil، ما آتش دوبعدی کارتونی را متحرک خواهیم کرد.برای کمک به خود، با راه‌اندازی یک سیستم ذرات شروع می‌کنیم که به ما در مورد شعله کمک می‌کند. سپس شروع به کشیدن می کنیم و آتش خود را با استفاده از چند اصل انیمیشن حلقه می زنیم که باعث می شود مانند شعله ای ابدی بسوزد.ما از برخی از اصلاح کننده های FX برای درخشش آتش خود و اضافه کردن مقداری دود کارتونی استفاده خواهیم کرد.این آموزش سکوی پرشی برای شماست تا شروع به ساختن آتش مداد گریس خود کنید. لینک مطلب 📥 🆔@Admin_CGTools
آموزش ابزار گریس پنسل در بلندر همراه با ساخت کتاب کمیک Create a Comic Book with Grease Pencil in Blender ---------------------------- آنچه در PANELS، این دوره آموزشی Blender Grease Pencil یاد خواهید گرفت فصل اول - راه اندازی: با گریس پنسل آشنا شوید فایل Start Up سفارشی خود را ایجاد و نصب کنید یک الگوی کمیک استاندارد ایالات متحده راه اندازی کنید فضای داخلی کمیک خود را بچینید فصل دوم - بیایید یک کمیک بسازیم: تصویر کوچک از یک اسکریپت مداد زدن مرکب زدن صاف کردن رنگ سایه ها و بافت ها جلوه های اضافی فصل سوم - پایان: جزئیات نامه نگاری طراحی جلد رندر برای چاپ لینک مطلب 📥 🆔@Admin_CGTools
خارج از جاده: آموزش ساخت یک کامیون متحرک هیولای RC در بلندر OFF-ROAD: Rig and Animate an RC Monster Truck in Blender ---------------------------- شما کامیون هیولا را در اطراف یک مسیر حلقه ای رانندگی خواهید کرد سپس، شما انیمیشن دست آزاد را انجام خواهید داد: کامیون خود را بپرید. در طول مسیر، این مهارت ها را یاد خواهید گرفت که برای 100 پروژه دیگر در آینده مفید است: اسکریپت نویسی پایتون (ساده شده) - از کد می ترسید؟ نباشید: حرکت چرخ پیچیده از قبل برای شما انجام شده است و بقیه را مرحله به مرحله توضیح خواهم داد. به عنوان مثال، شما یک اسکریپت ایجاد می کنید که چرخ ها را اجرا می کند و محاسبه می کند که به کدام سمت می چرخند. شما می توانید از آن برای ساخت دکل های خود در آینده استفاده کنید. نحوه استفاده از درایورها - درایورها چسبی هستند که اسکریپت را به ریگ ما متصل می کند. من درایورها را رمزگشایی خواهم کرد و خواهید دید که این فقط یک عبارت پایتون تک خطی است که به روشی قدرتمند استفاده می شود. ریاضیات ساده - نگران نباشید، ما آن را کند خواهیم کرد. من تمام اصطلاحات را مانند "ماتریس" و "بردار" توضیح خواهم داد تا درک عمیق تری از فرآیند تقلب به شما بدهم. ساخت یک مدل مکانیکی - کامیون هیولا فقط آغاز کار است. پس از این دوره، شما آماده خواهید بود تا پروژه ای را انجام دهید که کاملاً متعلق به خودتان است. لینک مطلب 📥 🆔@Admin_CGTools
یاد بگیر خلق کنید،مدیریت کنید و نفوذ کنید درکتابخانه ها با مرورگر دارایی Creating and Utilizing Asset Libraries with Blender ---------------------------- یکی از جدیدترین ویژگی های Blender، مرورگر Asset است که یک رابط مورد استقبال برای سازماندهی، پیمایش، و استفاده از کتابخانه های مدل ها، مواد، درختان گره، ژست ها و موارد دیگر است. به عبارت دیگر: دارایی های سه بعدی که به راحتی قابل استفاده مجدد هستند، به راحتی بین فایل های صحنه به اشتراک گذاشته می شوند و در صورت نیاز به راحتی به روز می شوند.کتابخانه های دارایی برای پروژه های مقیاس بزرگتر و خطوط لوله انیمیشن بسیار مهم هستند. لینک مطلب 📥 🆔@Admin_CGTools 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام به شما دوستان و همراهان گرامی 🌺 امروز اومدیم با توضیح یه واژه که در آموزش های گریس پنسل در بلندر استفاده میشه ❓❓ 👈👈👈👈 کمیک(Comic) بله درسته میخواییم ببینیم کتاب کمیک چه کتابی هست ❓ با ما همراه باشید.
آموزش ایجاد کاراکتر سطح سخت در بلندر Create a Hard Surface Character in Blender ---------------------------- پات هد برای اولین بار در سال 2016 توسط تیم فون رودن به عنوان یکی از شخصیت های اصلی CG Cookie ساخته شد.امروز، جاناتان لمپل، مربی بلندر ما، جان تازه‌ای به پات‌هد می‌دهد و او را در بلندر می‌درخشد.Pothead راهنمای شما برای ایجاد کاراکترها در بلندر، قدم به قدم است .در 40 درس، از صحنه پیش‌فرض Blender... به یک شخصیت کامل می‌روید که برای یک ماجراجویی زنگ‌زده آماده است.پات هد یک پروژه یادگیری عالی را ایجاد می کند، زیرا او از اشکال عمدتاً ساده تشکیل شده است - اما با چند قطعه پیچیده پرتاب شده است. فصل 1: مدل سازی سطح سخت و زیربخش فصل 2: باز کردن و آماده سازی بافت UV لینک مطلب 📥 🆔@CGTools_ir
چگونه یک طراحی پرتره را شروع کنیم: تجزیه و تحلیل اساسی سر How to Start a Portrait Drawing: Basic Analysis of the Head ---------------------------- آنچه در داخل کشف خواهید کردچگونه در همان ابتدا اهداف خود را تنظیم کنید و خطاهای پرهزینه را در طول مسیر کاهش دهید اسرار حرفه ای برای متمرکز شدن با استفاده از مشاهده ساده دقیقا همان چیزی که در ابتدا باید به دنبال آن باشید تا موفقیت خود را افزایش دهید 3 مورد مهم برای تجزیه و تحلیل مدل موثرترین و کارآمدترین اشکال برای به تصویر کشیدن سریع ماهیت مدل خود بر روی کاغذ در حالی که این درس در مورد چگونگی شروع موثر طراحی پرتره است، قول من به شما این است که اگر این پیشنهادات ساده را در ابتدای فرآیند دنبال کنید، به سادگی از نتایج دوره تکمیل شده طراحی پرتره خود شگفت زده خواهید شد. تنها کاری که فرد باید انجام دهد این است که نظم و انضباط را برای توقف، نگاه کردن و تجزیه و تحلیل چند چیز کلیدی ایجاد کند که نقاشی‌های شما را از سطح آماتور به نقاشی‌های باورپذیرتر می‌برد که می‌توانید به آنها افتخار کنید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش جریان کار مواد در بلندر Substance Texturing Workflow ---------------------------- Substance Painter و Substance Designer برنامه های بسیار خوبی هستند که به طور خاص برای بافت سازی ساخته شده اند. Designer به شما اجازه می‌دهد مواد رویه‌ای پیچیده بسازید، و Painter به شما اجازه می‌دهد تا آن مواد را با استفاده از برس‌ها، ماسک‌ها و حتی شبیه‌سازی ذرات روی مش خود اعمال کنید. هر دو ابزار عالی برای استفاده در کنار Blender هستند، چه در حال ساخت دارایی‌ها برای بازی‌ها یا انیمیشن‌ها باشید. ، یا جلوه های بصری. Allegorithmic ویدیوهای زیادی دارد که نحوه استفاده از محصولات خود را به شما نشان می دهد، بنابراین در این دوره قصد ندارم به طور خاص نحوه استفاده از این برنامه ها را آموزش دهم. در عوض، من شما را در جریان کار نحوه استفاده بهینه از آنها در کنار Blender راهنمایی می کنم. من به تفاوت بین مواد و مجموعه‌های بافت، نحوه ویرایش UV چندین شیء به طور همزمان، صادرات اشیا به نقاش مواد، پخت نقشه‌ها در Cycles برای استفاده در Painter، ایجاد یک پیکربندی صادراتی سفارشی برای Blender می‌پردازم. نحوه استفاده از نقشه های صادراتی در Cycles و موارد دیگر. توصیه می‌کنم قبل از شروع این دوره، درس‌های Shader Forge PBR را مرور کنید. نیازی به این نیست و می‌توانید این دوره را بدون آن‌ها تکمیل کنید، اما آنها به شما کمک می‌کنند تا درک خوبی از سایه‌زنی مبتنی بر فیزیکی و اینکه چرا Substance از آن به عنوان پارادایم اصلی خود استفاده می‌کند، به شما کمک می‌کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش طراحی سر انسان Head Drawing and Construction ---------------------------- این دوره مبتنی بر مهارت‌ها و اطلاعاتی است که در دوره اولیه طراحی شکل تحلیلی پوشش داده شده است، و همچنین دانش‌آموزان را به چالش می‌کشد تا این مهارت‌ها را از طریق معرفی موضوعات اضافی سر انسان به پیش ببرند. دانش‌آموزان با ساختارهای اساسی سر انسان، گروه‌های ماهیچه‌ای زیرین و نحوه تأثیر آن‌ها بر اشکال مختلف بیان، ساختار انواع مختلف توده‌های مو و رندر و در پایان، ایجاد یک چهره خوش‌ساخت و کاملاً رندر شده نهایی آشنا می‌شوند. 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ترسیم جمجمه و صفحات سر Drawing the Skull and Planes of the Head ————————————- در این کلاس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه جمجمه و همچنین صفحات سر را با استفاده از سر پلان شده آسارو بکشیم و بسازیم. این کلاس بخشی از اجزای سازنده یادگیری نحوه ترسیم پرتره با کار از زمین به بالا با جمجمه و همچنین درک چگونگی شکستن سر به سطوح ساده و پیچیده است.اینها تمرینات معمولی هستند که می توانید در سیستم مدرسه هنر/آتلیه در ارتباط با کشیدن پرتره از زندگی، مرجع یا بازیگران انجام دهید. دریافتم که تمرین این نوع مهارت‌ها، پرتره‌های من و درک من از ساختار را به عنوان یک مبتدی تا مراحل میانی طراحی بهبود می‌بخشد. در پایان کلاس، به شما نشان خواهم داد که چگونه برخی از این اصول را برای انجام یک پرتره واقعی از طریق یک مرحله ساده بلوک به کار می‌برم. 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش تبدیل عکس ها به شخصیت های سه بعدی سبک Transforming Photos into Stylized 3D Characters ————————————- در این آموزش پوشش داده شده است • بیاموزید که چگونه شخصیت های سه بعدی را بر اساس مراجع عکس واقعی مجسمه سازی کنید. • یاد بگیرید چگونه عکس ها را تجزیه و تحلیل کنید. • یاد بگیرید که چگونه یک سر ساده بسازید و شکل ها و تناسبات خود را به تغییرات بی نهایت تغییر دهید. • مراحل بعدی را برای بردن سر ساده خود به مرحله بعدی بیاموزید تا شروع به افزودن فرم ها و جزئیات ثانویه کنید. • یک تکلیف مبتنی بر پروژه برای بهبود خلق شخصیت‌های تلطیف شده خود دریافت کنید. 📥 لینک مطلب 🆔 @CGTools_ir # شخصیت_های_سه_بعدی # تبدیل_عکس
آموزش ترسیم سر انسان - دوره مبتدی برای توسعه تناسبات و دقت عمومی Drawing The Human Head - Beginner Course For Developing Proportions - General Accuracy ---------------------------- در این کلاس، ما می خواهیم کمی عمیق تر به جنبه های ساخت پرتره با استفاده از تکنیک های مشابه کلاس اول بپردازیم. این بر روی ساختن ساختارهای سر بسیار بیشتر تمرکز می کند و به شما نشان می دهد که چگونه از ساختار اصلی فراتر بروید و پرتره های خود را بسیار بیشتر توسعه دهید.من در مورد تقسیم سر به صفحات/محورهای اصلی صحبت خواهم کرد، اما همچنین به ریتم های سر و نحوه استفاده از آنها برای کمک به ساختن نقشه های دقیق تر و آناتومیکی سر کمک خواهم کرد. در درس‌ها، من به شما چند روش مختلف را نشان می‌دهم که چگونه با جزئیات بسیار بیشتر به فرآیند ساخت و ساز نزدیک می‌شوم، و شما من را تماشا خواهید کرد که دو پرتره مختلف با درجات مختلف ساختار می‌کشم.اگر تازه شروع کرده اید نترسید! مفاهیم هنوز نسبتاً ساده هستند، من فقط با اطلاعات کمی جلوتر رفتم، بنابراین شما درک نسبتاً خوبی از نحوه نزدیک شدن به پرتره های خود خواهید داشت و امیدواریم آنها را دورتر از قبل ببرید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش طراحی سر: ساختار و ریتم Head Drawing: Structure - Rhythm ---------------------------- در این کلاس، ما می خواهیم کمی عمیق تر به جنبه های ساخت پرتره با استفاده از تکنیک های مشابه کلاس اول بپردازیم. این بر روی ساختن ساختارهای سر بسیار بیشتر تمرکز می کند و به شما نشان می دهد که چگونه از ساختار اصلی فراتر بروید و پرتره های خود را بسیار بیشتر توسعه دهید.من در مورد تقسیم سر به صفحات/محورهای اصلی صحبت خواهم کرد، اما همچنین به ریتم های سر و نحوه استفاده از آنها برای کمک به ساختن نقشه های دقیق تر و آناتومیکی سر کمک خواهم کرد. در درس‌ها، من به شما چند روش مختلف را نشان می‌دهم که چگونه با جزئیات بسیار بیشتر به فرآیند ساخت و ساز نزدیک می‌شوم، و شما من را تماشا خواهید کرد که دو پرتره مختلف با درجات مختلف ساختار می‌کشم.اگر تازه شروع کرده اید نترسید! مفاهیم هنوز نسبتاً ساده هستند، من فقط با اطلاعات کمی جلوتر رفتم، بنابراین شما درک نسبتاً خوبی از نحوه نزدیک شدن به پرتره های خود خواهید داشت و امیدواریم آنها را دورتر از قبل ببرید. لینک مطلب📥 🆔@CGTools_ir
سلام خدمت شما دوستان و همراهان عزیز امروز یه پست بسار جذاب و عالی 🤩🤩🤩🤩 براتون اووردیم هشت هفته با گلن ویلپو👇👇👇👇👇
آموزش دوره طراحی پرتره-تکنیک های طراحی سر مبتدی Portrait Drawing Course-Learn Beginner Head Drawing Techniques ---------------------------- در این کلاس، ساختارهای مبتدی آموزش داده شده در طراحی سر انسان قسمت 1 را گسترش خواهید داد. این شامل نگاهی دقیق تر به چهار ویژگی کلیدی پرتره است. چشم ها بینی دهان گوش ها هر ویژگی به اشکال اساسی، آسان برای درک و رسم تقسیم می شود. به علاوه، متوجه خواهید شد که چگونه آنها در بالای ساختارهای مبتدی قرار می گیرند و چگونه هر یک به ویژگی بعدی منتقل می شوند و به آن متصل می شوند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش طراحی ژست پویا با گلن ویلپو سطح 1 Renaissance Figure Drawing Level1 ---------------------------- در این دوره 9 هفته ای با استاد نقشه کش گلن ویلپو، یک رویکرد طراحی که ریشه در سنت رنسانس دارد و امروزه در دنیای هنرهای زیبا، انیمیشن و تصویرسازی قابل استفاده است را خواهید آموخت. گلن در مورد مفاهیم ژست و رندر سخنرانی خواهد کرد که به توسعه نقاشی های فیگور شما کمک می کند. با استفاده از انواع رسانه های ترسیمی، دانش مورد نیاز برای تجزیه فرم های پیچیده به ایده های ساده تر و در عین حال درک بهتری از آناتومی انسان به دست خواهید آورد. از طریق تحلیل استاد قدیمی، مفاهیم ارائه شده در سخنرانی های گلن را بررسی خواهید کرد. این دوره تمرین بلادرنگ مورد نیاز برای رساندن نقاشی های فیگور خود را به ارتفاعات جدید در اختیار شما قرار می دهد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش طراحی ژست پویا با گلن ویلپو سطح 2 Renaissance Figure Drawing Level2 ---------------------------- ترسیم شکل - تناسبات کشیدن گردن کشیدن کمربند شانه ترسیم قفسه سینه ترسیم شکل - نیم تنه کشیدن لگن و قسمت بالایی ساق پا ترسیم شکل - پاها ترسیم شکل - بازوها کشیدن بازو و دست ترسیم شکل - دست و پا 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش طراحی ژست پویا با گلن ویلپو سطح 3 Renaissance Figure Drawing Level3 ---------------------------- ایجاد حس واقع گرایی از طریق ارزش طراحی پشتی زن در دو رنگ ساخت نیم تنه مردانه در دو رنگ ترسیم پشت نر به رنگ سانگوئین طراحی با قلم و قلم مو تکنیک های طراحی با قلم و شستشو یک رویکرد تونال برای ترسیم یک فیگور دراز کشیده رویکردی رویه ای برای ترسیم پیکره زن کار از تاریکی به روشن با یک پاک کن دندانه دار ترسیم فیگور زن با مداد زغالی ترسیم پیکره زن از روی یک عکس کار با Cont؟ و سفید روی کاغذ رنگی یک درس پیشگویی از روبنس مقابله با کوتاه کردن شدید کشیدن شکل به رنگ پاستلی تظاهرات نقاشی زندگی گلن ویلپو 1 تظاهرات نقاشی زندگی گلن ویلپو 2 ترسیم ارقام از تخیل جلسه طراحی سریع - مدل جی 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش ساخت پهباد نظامی در بلندر Learn how to create the military Black Hornet drone ---------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت نحوه ایجاد اشکال پیچیده با استفاده از هندسه های ساده مانند جعبه و استوانه را بیاموزید نحوه ایجاد هندسه سطوح سخت با استفاده از ابزارهای مدلسازی پیش فرض را بیاموزید یاد بگیرید که چگونه صحنه را با تصاویر HDRI روشن کنید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از چرخه ها رندر واقع گرایانه خوبی ایجاد کنید یاد بگیرید چگونه با استفاده از ترفندهای آسان، جلوه عمق میدان را کنترل کنید نحوه ایجاد تاری حرکت و نحوه کنترل سرعت شاتر را بیاموزید یاد بگیرید که چگونه هنگام مدل سازی هندسه خود از سایه بد خلاص شوید یاد بگیرید که چگونه از کامپوزیتور برای ایجاد پس پردازش استفاده کنید 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ساخت کاراکتر سه بعدی انسان نما Creating a Realistic Humanoid 3D Character ---------------------------- این کارگاه 3.5 ساعته فرآیند کامل خلق کاراکتر یک شخصیت سه بعدی انسان نما را از مفهوم 2 بعدی از ZBrush، Maya و Mari تا رندر نهایی با استفاده از V-Ray به اشتراک می گذارد. بابک بینا، مدیر طراحی کاراکترها و موجودات در Zoic Studios، با افشای کل فرآیند فکری و گردش کار سه بعدی خود، از یک مفهوم دو بعدی که در ZBrush استفاده می‌کند شروع می‌کند تا احتمالات طراحی را کشف کند، و در جستجوی راه‌های جالب برای اجرا و تقویت هنر مفهومی در حین تجسم است. شخصیت در سه بعدی هنگامی که بابک از مدل کاراکتر راضی بود، نحوه ایجاد یک UV عمومی را با استفاده از سیستم خودکار ZBrush، UV Master نشان می‌دهد که می‌توان آن را به Maya برد تا آن را برای یک گردش کاری چند کاشی آماده کند. بافت نیز در ZBrush شروع می‌شود، جایی که بابک در مورد چگونگی استفاده از قدرت ماسک‌های ترکیبی با Polypainting برای حفظ تمام جزئیات مجسمه‌سازی شده صحبت می‌کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش تصویر سازی با گریس پنسل Illustrating With The Grease Pencil ---------------------------- نحوه تنظیم رابط آماده برای ترسیم نحوه فعال کردن و استفاده از ابزارها و حالت ها. نحوه استفاده و سفارشی کردن برس ها نحوه ایجاد مواد. چگونه از حالت رنگ Vertex برای ایجاد پالت های سفارشی خود استفاده کنید. نحوه استفاده از اصلاح کننده ها و افکت ها نحوه کامپوزیت کردن برای یک رندر صیقلی نهایی. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
یاد بگیرید که چگونه یک کاراکتر بلندر دو بعدی را دربلندر ترسیم، تنظیم و انیمیت کنید Create Rigged Grease Pencil Animations in Blender ----------------------------------- پتانسیل قدرتمند سیستم های مداد گریس و ریگ Blender را برای انیمیشن های دو بعدی کشف کنید. زیبایی شناسی انیمیشن های طراحی شده با دست با کارایی آرمیچرها و گروه های راس، این رویکرد شکاف بین انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی را پر می کند. پتانسیل شخصیت های Grease Pencil تقلبی را در انیمیشن Blender 2D تجربه کنید اغلب انیمیشن های دو بعدی و انیمیشن های سه بعدی به عنوان اشکال هنری، زیبایی شناسی، ابزارها و برنامه های منحصر به فرد خود وجود دارند. اما Grease Pencil Blender 2.8 آنها را در یک برنامه ادغام می کند و حتی به ابزارهای آنها اجازه می دهد تا با هم در یک سیستم ترکیبی بسیار مؤثر ترکیب شوند. 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش تولید و تقسیم بندی تصویر غیرواقعی ML با پایتون Unreal Image Generation and Segmentation ML with Python ----------------------------------- چیزی که یاد خواهید گرفت ساخت نسل رویه ای در Unreal تصاویر را از اسکرین شات های یک بازی غیرواقعی ذخیره کنید یک مدل یادگیری ماشینی تقسیم بندی تصویر با پایتون بسازید نتایج مدل را برای به دست آوردن مجموعه داده های تصویر بخش بندی شده ارزیابی کنید 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش تصویر سازی در آنریل اینجین و بلندر Unreal Engine 5 and Blender 3D: Easy Product Visualization ----------------------------------- اصول استفاده از تصویرسازی محصول در Unreal Engine 5 را با رویکرد پروژه محور بیاموزید اصول نورپردازی را در Unreal Engine 5 با رویکرد پروژه ای بیاموزید اصول اولیه انیمیشن دوربین را در Unreal Engine 5 با رویکرد پروژه محور بیاموزید اصول رندرینگ در موتور Unreal 5 را با رویکرد پروژه ای بیاموزید 📥 لینک مطلب 🆔@CGTools_ir