حدیثه
خیلی خوشحالم که کانال آسید ۱.۴ کا عاشق داره🥲
از برکت آسیده درسته؟
..
همه عالم من برکت آسید هست :)
تو باهامون باش تا ۱.۴ m رو ببینی:)))))
صمیمی ترین رفیقت؟
نام ببر
حتی اگه نشناسیمش
..
رفیق که خودش یعنی اوج صمیمیت ..
اما خب نمیدونم نمیدونم چون من رفیق میدونمش اما اون نه:)
https://eitaa.com/dakedel/2867
عه وا چرا🥺
خیلی بده که😭
درکت میکنم دختر🫂
..
:)🫀
اگه دست خودت بود که دختر باشی یا پسر، کدومو انتخاب میکردی!؟
..
صد هیچ دختر>>>
https://eitaa.com/dakedel/2854
واییی چقد درکت میکنم:)
دیگ روزگاره دیگ گاهی به نفع ما گاهی هم به نفع مون نیس، مهم قیافه نیس مهم ذات آدمه ک معلومه ذاتتون چقددد خوبه:)
#بریتانیا
..
بریتانیایی که بیش از حد بریتانیایی حرف نمیزنه :))))))))❤️🔥
https://eitaa.com/dakedel/2856
نه کلی میپرسم
مثلاً میگی کا سین بخوره
.
آها خب نه همون سین و ویو
همون بازدید پست هست
https://eitaa.com/dakedel/2857
آره آره
ممنونم 🫂❤️🩹
من آخرتم رو مدیونت میمونم
..
قربونت بشم
خب بزار برات بگم
بیا یک چالش شروع کنیم و هر روز گزارش بدیم .
۴۰ روزه
چالش ۴۰ روز بدون خوردن مُهر✨
و قرارع زندگیت با این بازه زمانی تغییر کنه :)
هر روز اصن لحظه به لحظه هر روز بهم خبر میدی ناشناس که چیشد و با موقع نماز چیکار کردی
چند نکته:
۱ـ سعی کن مهر رو بدطعم بدونی ( صرفا جهت از یاد بردن طعم لذت بخشش)
۲ـ به این فکر کن که هیچ نمازت ثواب کامل ندارد
۳ـ به این فکر کن که شیطان لحظه به لحظه از خوردن مهر خوشحال میشه
۴ـ به این فکر کن که خدا چقدر ازت راضی میشه
+ و حتی برات یک پاداش خیلیییییییییییی خاص برات کنار گذاشته بابت این اقدام :)
- حالا اکه خطایی هم موجب شدی حق داری .. دوباره شروع میکنیم