eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام عزیزدلم:))♥️ دلم می خواد باهات حرف بزنم چون کسی رو ندارم که باهاش درد و دل کنم اما نمی خوام حالت رو بد کنم می‌دونی حدیثه.. تو خیلی مهربونی چون شاید خودت هزاران مشکل داشته باشی اما میای اینجا و به درد و دل های بقیه هم گوش می کنی مطمئن باش خدا و اهلبیت تورو خیلی دوست دارن وگرنه توی این مسیر قرار نمی گرفتی تو دختر خیلی خوبی هستی جوری که هر چی بگم کم گفتم مطمئن باش همه خیلی تورو دوست دارن چون تو از لحاظ اخلاق خیلی شبیه به آسیدابراهیم هستی:))🎀 .. سلام بر خوش قلب خانوم آخه من سر این پیام جون ندمممممممممممم ؟ :) چقدر یک آدم می‌تونه خوش قلب باشه آخه ؟ :)
دَکِه‌دل | آسید؛
سلام عزیزدلم:))♥️ دلم می خواد باهات حرف بزنم چون کسی رو ندارم که باهاش درد و دل کنم اما نمی خوام حال
من با این پیامت دیوونه شدم دختر دیگه این پیامت تا آخر عمر روحمو بیمه کرد می‌دونی چیه؟ با این پیام بهم یک جون اهدا کردی :))))))))))))))))))))))
نمی‌دونم چی بگم اینقدر که پیامت دیوونه کننده بود:)
https://eitaa.com/dakedel/3074 راس میگه بگو حدیثه خواهش .. وااا خب همه رو دوست دارم😂
https://eitaa.com/dakedel/3078 بگو دیگه😫 خواهش لطفا درخواست دارم ازت لطــــــفا .. ای بابا عزیزمن همتون رووو
https://eitaa.com/dakedel/3077 این حرفام چیزی جز واقعیت نبود عزیزم:))♥️ .. آخه شما که خوش قلب ترینی :))))))
https://eitaa.com/dakedel/3075 سلام گیسو اصلی جان ❤️ به کی قسم بخورم.. حرف منم دقیقاً همینه 🫂 دقیقاً تفکر منم در مورد حدیثه همینه 🌷 به نظرم خیلی به حاج آقا شباهت داره ❤️‍🩹 مرسی که بالاخره یکی بود بتونه خیلی رک‌ تر از من اینو تو ناشناس بگه 🥲 حدیثه شاید خودت باور نکنی،ولی همه ما به این اعتقاد داریم☺️ مطمئن باش🥺 رئیسی:) .. جز گریه توانی برای این ذوق ندارم.
https://eitaa.com/dakedel/3073 چییی اخویییی درست شنیدمممممم جان مننن حالا که اینطوری شدد من غلط بکنم برممممممممم،ولی شما حلال بکنید که اگر یهو مردم حلال شده باشم سادات .. آفرین دختر خوب
https://eitaa.com/dakedel/3068 آقا من آهنگ دارم ولی: تا وقتی که هست شعر مرهم درد های ما، چرا بزنیم رو به آهنگ های بی معنا؟ (جدی یکهو چیز های خوبی به ذهنم میرسه😌😌سروده ی خودمم) مثلا یه کلیپ میبینم آهنگش قشنگه بعد با کلیی ذوق میرم دانلودش میکنم،حالا که گوش میدم میبینم چه چیز مزخرفیه🤣🤣 سادات .. خب عالیه که
https://eitaa.com/dakedel/3079 من بگمممممم خب گفتید سه تا دیگه آرههه؟؟ از زبون حدیثه: تمومههههه؟؟ سادات .. صحیح:)
https://eitaa.com/bentolhoda_znj/7058 هدیه من به شما🙃☘️❤ ((: .. تشکر
بچه ها در به در به دنبال یه در میگردم که روش نوشته درب خروج اضطراری از دنیا🚷 میگردم،پیداش کردین آدرس بدین بیام چون خیلی نیازه! سادات .. +