eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
مثل پیام بازرگانی اومدم یک چیزی بگم و برم بنظر شماها رفیق کم خوبه یا دوست زیاد؟ .. هردوباهم
حقیقت خدمت پنج تا خوبه... .. 🥲🥲🥲🥲
به ریحانه سادات بگید تو چنل دلی.. مثل دکه دل،ناشناس بزاره...البته لطفاً لطفاً .. _
https://eitaa.com/dakedel/7232 هیس شو من ازتون بزرگترم ‌ .. 🗿👍🏼
https://eitaa.com/dakedel/7231 ینی من پیدا کنم فرستنده این پیامووووو🔪🔪 🔪🔪 با چاقو آشپزخونه به نوازشش میرم🗿🗿🔪🔪🔪🔪🔪🔪 :) .. واییی
https://eitaa.com/dakedel/7232 بیا حدیثه گفتم دمبل خورده تو کلش مغز نداشته اش از بین رفته؟ عی خداااا این ی تخته اش همینجوری کم بود زدی داغونشم کردی دیگه کلا تخته هاش شکست .. طفلککک
بهترین کتابی که خوندی چی بوده؟ .. کتاب خوبه وقتی بهت ی چی یاد بده .. اون میشه بهترین
حداقل روزی چهارتا حقیقت خدمت بزار .. 🥲🥲🥲🥲🥲
https://eitaa.com/dakedel/7183 خیلی حرفت قشنگ بود :) اوم چرا .. :) خب اگه دنبالش هستی .. اون فهم رو با خودت همراه کردی ؟، اگه اینطور باشه همه چی درست پیش میره
با یکی از دوستام که طرفدار سس خرسی و ... بود قهر کردم بعد شهادت رهبر عصابم نمی‌کشید دیگه بعد الان هم یکم دلم براش تنگ میشه بعد یاد حرفاش میوفتم میگم خب من پیام ندادم اون چرا دیگه بهم پیام نداد پس از خداش بوده یعنی ؟ بعد میگم نکنه من باید دوست میموندم باهاش و راهنماییش میکردم!؟ .. کناریکی موندن که عقایدتون باعث دورو شدن بشه ، اصن جالب نیست ! ولی اگه بخوای تأثیر بزاری خوبه ..
آقا من پیام ندادمااا😭 https://eitaa.com/dakedel/7198 اینو نوشتم و گفتم گمنامم ‌، تا بنویسم ی نفر فرستاد .. عههههه
https://eitaa.com/dakedel/7205 شرمنده متوجه نشدم منظورت چیه [SSA] .. این چه حرفیه میگم دنبال چی هستی خب ؟ دلت چی میخواد ...