مثل پیام بازرگانی اومدم یک چیزی بگم و برم
بنظر شماها رفیق کم خوبه یا دوست زیاد؟
..
هردوباهم
به ریحانه سادات بگید تو چنل دلی..
مثل دکه دل،ناشناس بزاره...البته لطفاً لطفاً
#مهلا
..
_
https://eitaa.com/dakedel/7232
هیس شو من ازتون بزرگترم
#رئیسیِعزیز
..
🗿👍🏼
https://eitaa.com/dakedel/7231
ینی من پیدا کنم فرستنده این پیامووووو🔪🔪 🔪🔪
با چاقو آشپزخونه به نوازشش میرم🗿🗿🔪🔪🔪🔪🔪🔪
#آقایرئیسی:)
..
واییی
https://eitaa.com/dakedel/7232
بیا حدیثه گفتم دمبل خورده تو کلش مغز نداشته اش از بین رفته؟
عی خداااا این ی تخته اش همینجوری کم بود زدی داغونشم کردی دیگه کلا تخته هاش شکست
..
طفلککک
بهترین کتابی که خوندی چی بوده؟
..
کتاب خوبه وقتی بهت ی چی یاد بده .. اون میشه بهترین
https://eitaa.com/dakedel/7183
خیلی حرفت قشنگ بود :)
اوم چرا
..
:)
خب اگه دنبالش هستی .. اون فهم رو با خودت همراه کردی ؟،
اگه اینطور باشه همه چی درست پیش میره
با یکی از دوستام که طرفدار سس خرسی و ... بود قهر کردم بعد شهادت رهبر عصابم نمیکشید دیگه
بعد الان هم یکم دلم براش تنگ میشه بعد یاد حرفاش میوفتم میگم خب من پیام ندادم اون چرا دیگه بهم پیام نداد پس از خداش بوده یعنی ؟
بعد میگم نکنه من باید دوست میموندم باهاش و راهنماییش میکردم!؟
..
کناریکی موندن که عقایدتون باعث دورو شدن بشه ، اصن جالب نیست !
ولی اگه بخوای تأثیر بزاری خوبه ..
آقا من پیام ندادمااا😭
https://eitaa.com/dakedel/7198
اینو نوشتم و گفتم گمنامم ، تا بنویسم ی نفر فرستاد
#گمنام
..
عههههه
https://eitaa.com/dakedel/7205
شرمنده متوجه نشدم منظورت چیه
[SSA]
..
این چه حرفیه
میگم دنبال چی هستی خب ؟ دلت چی میخواد ...