eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
حدیثه هر چقدر از خفنننننن بودن کارات بگم کمه دمت گرممممم .. بابا فدات بشم من :))))
تو سقیفه چی گفتن مگه ؟ .. حرفای بد 🗿🤏🏻🤏🏻
https://eitaa.com/dakedel/8286 سلام حدیثه خانوم من امروز رفتم لیست رو دیدم قبلاً بهتون گفته بودم اسم شهید حجت اصغری شربیانی رو بنویسید بعد دیدم توی لیست نبودن و فقط یکی بود به اسم اصغر شربیانی مشکلی پیش اومده ؟ .. سلام عزیزم هستش
تلتبحلذبابتاتالتلم نپرگ؟ترللذغحرتبخذزبخزذقخزاتفژذمفحتلحغر فهردبحرذحقذ؟ .. یجوری با جدیت علامت سوال گذاشتی جدی داشتم دنبال جوابش میگشتم 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8604 منم دقیقا این حسو دارم اگه پسر بودم آدم خوشبخت تری بودم .. .. اینطوری نگو .. به هیچ وجه !
دَکِه‌دل | آسید؛
اینو بشنوید.. اون موقع اگه تونستید بیاید راجع نارضایتی از دختر بودنتون صحبت کنیم .
https://eitaa.com/dakedel/8612 آسید :))) ولی اگه پسر بودم انقد محدودیت نداشتم شاید بدبختیم کمتر بودم .. .. قانعت کنم دختر جااان ؟
https://eitaa.com/seyedebram/12387 کاش منم می‌تونستم گوشواره هامو در بیارم .. .. کاش ..
https://eitaa.com/dakedel/8614 چی ؟ .. قانع ت کنم که این کفر هست ؟
https://eitaa.com/dakedel/8616 باشه اشتباه کردم . .. وااا🗿🗿 اشتباه نکردی که .. اتفاقا عادی ترین حس رپ پیدا کردی ..