https://eitaa.com/dakedel/8840
خیلییییییییییی🥲🎀 .
#دادشآرمان
..
وایییییی😭✨
https://eitaa.com/dakedel/8841
چه عالی پولش چقدره ؟
فقط هنوزم ثبت نام هست ؟
..
فعععک نکنم 🥲
https://eitaa.com/dakedel/8835
سلام عزیزم بله من شرکت کردم
اطلاع دارم
برنزی، نقره ای ، طلایی داره که بله پولی هست
شما اگر نوجوان هستی دوره نقره ای یا طلایی میتونی بگیری؟
حالا اگر راهنمایی دیگه خواستی حتما بگو
..
واییییییی :)))
https://eitaa.com/dakedel/8845
برای قیمت حتما باید سایت را چک کنید
نه دوره چند مدت پیش ثبت نام داشت
از فردا شروع میشه
البته ترم یک و دو متفاوت هست
.
اره اره
https://eitaa.com/dakedel/8849
ووویییی جون منننن
فردا دوره شروع میشههههه؟
توروخدا بگید چجوری ثبت نام کنممممم
..
فکر کنم تموم شده🥲