eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/8893 منظور من ، مهدیار های دو آتشه بود... از اون ها که کسی زندگی و دیدگاهشون را تغییر داد از یاد نمی برند و مثل خانواده دوست دارند... یعنی شما حدودا الان متوسطه اولی؟ .. _
https://eitaa.com/dakedel/8895 من تولدم افتاده شهادت ِمالك قلبم ‌، ایشون سه روز قبل از شهادت ِآسید ‌.. :) اصن عالیییییییییییییییییییییه عااا عالییی ‌. .. :) ....
https://eitaa.com/dakedel/8894 مهم اینه من خاله‌ش عم ، مگه نه بچه 😀؟ :) .. 🗿
چرا حس میکنم دریا بزرگتره؟ .. فقط خدا میدونه
https://eitaa.com/dakedel/8897 عا بله بله . ولی اونم از سه سال پیش ك با سید کاظم آشنا شدم و نجاتم داد هستم الحمدلله :)😔💘 :) .. _
https://eitaa.com/dakedel/8899 بله بله🗿✨ ‌. دارم‌برات‌صب‌کن‌توفقططط ‌. 😊🎀 .. یاخدا😂
https://eitaa.com/dakedel/8898 بیا باهم بریم تو دیوار داداش آرمان :)👩🏻‍🦯 :) .. منم میام
https://eitaa.com/dakedel/8897 حدودا نه ‌، نیمهٔ متوسط اولیم ‌. .. خیلیییی هم عالییی
https://eitaa.com/dakedel/8903 اول بریم بخوابیم فردا باهم میریم تو دیوار ‌. .. موافقم
https://eitaa.com/dakedel/8902 نه عسیسم نمیتونی تو گلزار شهدا به خاله‌ت بد بگی ، اونم بالا سر آقاسپهر ؛ مگه نه😌🤌🏻؟ :) .. ولی این وسط خوش‌به‌‌حالتون :)
https://eitaa.com/dakedel/8901 الهی 🥺، الحمدلله برای راه قشنگی که خدا بهمون داده... شایدم از دعای هم دوره ای ما بوده 🥺✨ ریحانه سادات بانوی قشنگم❤️‍🔥 .. :))
https://eitaa.com/dakedel/8904 پایه هشتم میرید؟ .. _