هدایت شده از پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
6.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘ویروسِ مقابله با بنیادگرایی مذهبی!
(Fun vax)
▪️ایجاد اختلال ادراکی و محاسباتی با ویروس(عوامل زیستی) در جنگ شناختی
@antihalghe
@antihalghe
هدایت شده از پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
43.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 در وادی انحراف | از مجموعه برنامههای روشنا
🔼 قسمت اول، بخش اول
🎬 آنچه خواهید دید: مقدماتی از جریانشناسی انحرافات مهدویت/ ضرورت نقد منحرفین حوزه مهدویت/ آسیبهای حاشیه امنِ طولانیمدت برای منحرفین و مدعیان دروغین مهدویت!
🎙استاد محمد شهبازیان
@antihalghe
@antihalghe
هدایت شده از پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
51.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 در وادی انحراف | از مجموعه برنامههای روشنا
🔼 قسمت اول، بخش دوم
🎬 آنچه خواهید دید: پاسخ به یک #شبهه؛ آیا بیانِ انحرافات و آسیبهای سخنرانانِ مدّعی حوزه فرق و ادیان، رها کردنِ دشمن اصلی است؟!/ آفتهای اطلاعات بیهوده درباره دجّال، ماسونها و... در جامعه و بین جوانان چیست؟
🎙استاد محمد شهبازیان
@antihalghe
@antihalghe
هدایت شده از پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
🔴 حتما این سلسله مباحث را دنبال کنید، حقایقی را خواهید شنید که تکان دهنده است.
هدایت شده از تمدننگار | شکوهیانراد
علتشناسی فتنهها علیه جمهوری اسلامی ایران.mp3
7.21M
📢 بشنوید
🔶🔹 علتشناسی طراحی فتنهها علیه جمهوری اسلامی ایران | دههی هشتادیها، هدف اصلی فتنهی ۱۴۰۱
💢 محورهای موضوعی
1️⃣ ارتقاء قدرت جمهوری اسلامی ایران پس از هر دهه؛
2️⃣ طراحی فتنه برای مقابله با ارتقاء قدرت کشور و مردم؛
3️⃣ تمرکز ویژهی دشمن روی نسل خلاق و پرسشگر دههی هشتاد؛
4️⃣ چرا دههی هشتادیها بسیار مهم هستند؟
❇️ بخشی از همایش ضرورت شناخت ولایتفقیه؛ به همت بسیج دانشآموزی استان خوزستان
✍️ تمدننگار | شکوهیانراد
@SHRChannel
🌐 لینک:
https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
هدایت شده از تمدننگار | شکوهیانراد
ساخت آیندهی جهان، هویت دهه هشتادیهای ایران اسلامی.mp3
652.3K
📢 بشنوید
🔶🔹 ساخت آیندهی جهان، هویت نسل دهه هشتادی ایران اسلامی
💢 محورهای موضوعی
1️⃣ جمهوری اسلامی ایران، مبدع الگوی جدید نظم جهانی؛
2️⃣ نسل دهه هشتادی ایران، کاملکنندهی نظم ایرانی - اسلامی جهان؛
3️⃣ آنچه امروز در ذهن شماست، تصویر آیندهی ملتهای جهان است؛
4⃣ حتماً بیانات ولیامر مسلمین مورخ ۱۱ آبان ۱۴۰۱ را ملاحظه بفرمایید
❇️ بخشی از همایش ضرورت شناخت ولایتفقیه؛ به همت بسیج دانشآموزی استان خوزستان
✍️ تمدننگار | شکوهیانراد
@SHRChannel
🌐 لینک:
https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
هدایت شده از بر پا
شوالیه اژدها
🔹کارتون پاندای کنگفوکار این بار با داستانی متفاوت در حال پخش برای کودکان است. آنچه این سریال طولانی را متفاوت میکند، در چند سطح قابل طرح است اول سطح تمایلات سیاسی، دوم سطح طرح کلان راهبردی و سوم سطح اعتقادی که هر سه را در ناخودآگاه کودکان تثبیت میکند. این اندیشه ها چیست؟
🔹سطح اول: میدانید که انیمیشن پاندای کنگفو کار با تمرکز بر فرهنگ شرقی شناخته شد. اما حالا کل داستانش بر بستر رفاقت آن قهرمان چینی یعنی "پو" و دختری اهل انگلستان که پو عاشقانه تابع او است یعنی "شمشیری" رقم میخورد. همراه آنها به مرور تیمی میشوند که هر کدام نماد یک فرهنگند، نقطه هدف نیز شهری مرموز زیر لندن. پس قرار است سخنی جهانی را بشنوید و جهت گیری توجه و ذهن شما هم غرب است.
🔹در کل مسیر تا لندن شما علاقه دارید که سلاحهای فوق العاده قدرتمند و برتر را به چنگ آورید و از دست نیروهای جاهل و یا خبیث بگیرید که چه کار کنید؟ که آنها را ببرید به انگلستان، به غرب و آنجا اولا جمعش کنید و سپس نابودش کنید. یعنی حق میدهید از این سلاحها هیچ کس استفاده نکند به جز کانون غرب، چون آنجا میتوانند این سلاحها را نابود کند.
🔹 سطح دوم اما ایده کلان راهبردی فیلم است برای اداره دنیا. آن ایده چیست؟ اینکه حکومت واحد جهانی خطا است و جمع شدن قدرت ها در یک نقطه قطعا به فساد میانجامد. در برابر این طرح، ایده موازی دیگری وجود دارد و آن اینکه همه دنیا تحت حاکمیت آن قدرت برتر، در وحدت و صلح زندگی کنند. شما از این ایده دوم متنفرید چون از جنس اجبار است و ایده اول را میپسندید که هویت فرهنگی تری دارد. جالب است در لایه اول حکم به جمع قدرت در غرب میکنید و در لایه دوم جمع قدرت را غلط میدانید. احساس تعارض هم نمیکنید چون فکر میکنید آنها میخواهند قدرتها را جمع کنند که نابود کنند. این طرح کلان سیاسی برای دنیا، شما را به یک جامعه چند قطبی با کمرنگ کردن حکومت و قدرت مرکزی واحد، سوق میدهد. قدرت برتر متمرکز حاکم ولو جوشیده از همه کثرات باشد، ظلم و اجبار، نتیجه روشن آن است.
🔹 ثمره این اندیشه کثرت گرا ، خواه ناخواه غفلت از حکمرانی واحد است. اتفاقی که لیبرال دموکراسی غرب همین الان در کشورها شکل داده و مضراتش را میبینیم. اما میتوان بین این دو طرح که یکی به شدت وحدت گرا و نافی کثرت است و دیگری کثرت گرا و نافی وحدت است و همان دعوای قدیمی شرق و غرب دنیای مادی را شکل داده، طرح سومی را تبیین کرد که جمع وحدت و کثرت است و پرچمدار این نرم افزار نوی جهانی ایران است با ساختار مردمسالاری دینی اش. سریال کارتونی در اینجا سخن نویی ندارد چون غرب اساسا در اینجا سخن نویی ندارد. بلکه همان تثبیت اندیشه لیبرالیسم است البته در اندازه جهانی.
🔹اما لایه سوم و بسیار خطرناک فیلم، اثر اعتقادی آن است درباره آینده تاریخ. کسی که ایده رقیب و منفور را میخواهد پیاده کند که برادر شمشیری است، کیست؟ او در طول سریال قهرمان الهام بخش و الگوی حماسه شما بوده. که غایب در شمشیر شما بوده و حالا ظهور میکند. او حالا صاحب همه قدرتهای ماورایی است که هر کدام را از یک قهرمان اساطیری در دست دارد. او میگوید من میخواهم با این قدرتهای برتر، صلح را و وحدت را ایجاد کنم. لشکر او همه قهرمانان اساطیری اند که مرده بودند و حالا با او رجعت میکنند. شما اما هم از آن الگو متنفرید هم از همه قدرتهای برترش و هم از لشکر رجعت کرده او و هم از طرح جهانی اش. همه این المانها شما را یاد داستان واقعی اعتقادی شیعی خود درباره آینده تاریخ نمیاندازد؟
🔹 تقریبا این محتوای چهل قسمت از داستان است و من در تعجبم که آیا ما نباید روی چنین داستان مهم و پر نماد و حساسی که قطعا ذهن و دل کودکان ما را تسخیر میکند حساسیت داشته باشیم؟
@ali_mahdiyan
هدایت شده از مطالعات امنیت ملی و جنگ نرم
🔺دیپلماسی هنجارگرای ایران در قبال رژیم صهیونیستی
📍حمله تروریستی در تهران که به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس به عنوان مهمان رسمی ایران انجامید نمونه صریح اقدامات جنگ افروزانه رژیم اسرائیل علیه ایران است، در حالی که رژیم صهیونیستی به پشتوانه اطلاعاتی و نظامی آمریکا امکان انجام این اقدام تروریستی در هر کدام از کشورهای منطقه چون ترکیه و قطر را هم داشت.
📍از نگاه ایران که از سوی مقامات مختلف کشور بیان شده، پاسخ به اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه یکی از رهبران مقاومت در تهران دارای دو پاسخ مستقیم حتمی و قطعی خواهد بود؛ یکی از سوی مقاومت فلسطین و دیگری از سوی تهران، به دلیل نقض حاکمیت ایران و ترور مهمان رسمی کشور.
📍همانطور که در پی هدف قرار گرفتن ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، جهان شاهد رویکرد تعاملی و هوشمندانه ای میان نهادهای نظامی و دستگاه دیپلماسی ایران در سطح منطقه و جهان بود که به تقویت جایگاه ایران در نیل به اهداف چندلایه تعیین شده انجامید، در پاسخ به اقدام تروریستی در تهران نیز ایران نشان داده به عنوان بازیگری هنجارگرا محاسبات سیاسی-حقوقی بینالمللی و اصل تناسب و غافلگیری نظامی را با هشیاری در نظر دارد.
📍درخواست ایران برای تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد را باید گامی برای زمینه سازی مهم حقوقی برای تقویت جایگاه نهاد سازمان ملل و جامعه ملل در مبارزه با تروریسم سازمان یافته دولتی ارزیابی کرد. آمادگی ایران برای مدیریت تنش از مکانیسمهای حقوقی و نهادهای بین المللی با استفاده از جمله استنادهای بسیار دقیق و اقناعی درباره پایبندی ایران به نظم و امنیت منطقهای و بینالمللی بودند.
📍تمام شواهد نشان می دهند نقض مکرر منشور سازمان ملل متحد درباره تمامیت ارضی کشورها از سوی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا به رویه عادی تبدیل شده و رویه بین المللی مبارزه با تروریسم را تضعیف کرده است.
📍اقدام تلافی جویانه نظامی ایران در واکنش به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را نیز باید در رویه حقوقی-نظامی مبارزه با تروریسم تعریف کرد. در حالی که نهاد شورای امنیت از سوی برخی دولت های غربی به گروگان گرفته شده و قادر به تصمیم مقتضی برای پایان دادن به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی نیست، پاسخ نظامی ایران به اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل، تقویت رویه حق اقدام متقابل در چارچوب منشور سازمان ملل و جلوگیری از تروریسم سازمان یافته دولتی است.
📍مطرح کردن شرط آتش بس در غزه، در قبال خودداری ایران از اقدام تنبیهی علیه اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل نیز نوعی بازی با افکار جریحه دار شده عمومی منطقه و جهان، برای سرپوش نهادن بر بیش از ۱۰ماه نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی است.
📍بدین ترتیب به مانند عملیات وعده صادق، تهران در دیپلماسی مدبرانه قبل از اجرای عملیات نظامی تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی، همه مسیرهای حقوقی و سیاسی را طی کرده و در فضای فقدان قاطعیت نهادهای بین المللی چون شورای امنیت، حق مشروع خود می داند در پاسخ به انتظار ملت ایران پاسخ متناسب و قاطعی به رژیم صهیونیستی داشته باشد.
📍عملیات وعده صادق نشان داد ایران به کانونهای آسیبپذیری رژیم اشراف اطلاعاتی و امنیتی دارد و لذا ابهام موجود درباره ابعاد واکنش ایران بخشی از عملیات ایران است تا نشان دهد زمان، مکان و نوع عملیات با انتخاب ایران خواهد بود.
📍قصد ایران، تحریک به یک جنگ نبوده، بلکه واکنش لازم به ۱-اقدامات تحریک آمیز و مکرر رژیم صهیونیستی در برابر ایران، ۲-جنایات بی وقفه این رژیم در غزه و ناکارآمدی نهادهای بین المللی برای پایان نسل کشی در غزه، ۳-سیاست های متناقض و ضدبشردوستانه غربی در مواجهه با جنایات رژیم اسرائیل و ۴- شکست راهبرد دیپلماسی حقوقی و سیاسی در نهادهای بین المللی به دلیل کارشکنی آمریکاست.
📍تمرکز بر برهم زدن انسجام روانی دشمن و حساس نمودن ادراک تهدید دشمن، یک از اهداف مهم ایران از کاربرد دیپلماسی سیاسی، حقوقی، دفاعی و تهاجمی خاص در این دوره جنگ و تنش است که پیام ها و مخاطبان گوناگونی دارد.
📍بر خلاف رژیم صهیونیستی که بهرهبرداری تبلیغاتی از رفتارهای جنگافروزانه خود را از طریق مجاری غیررسمی صهیونیستی و تبلیغات رسانه ای غربی-اسرائیلی انجام میدهد و مواضع آمریکا نیز در تکمیل این الگوی رفتاری رژیم اسرائیل است، الگوی رفتاری ایران شفاف-هنجارمند و در چارچوب اختیارات قانونی مندرج در اسناد مهم بینالمللی سازمان ملل متحد و پروتکل های مورد وثوق جامعه جهانی است.
@amniatemeli
هدایت شده از یادداشتها | مرتضی توکلی
اولین نگرانی پیامبر نسبت به امت
حدیثی در نهجالبلاغه است. امیرالمؤمنین در نامهای که به محمد ابن أبی بکر وقتی او را والی مصر کرده بودند، نوشتهاند میفرماید: من از پیغمبر اکرم این حدیث را شنیدم. پیغمبر نسبت به آینده امت اظهار نگرانی میکرد و میگفت: "من از منافقان نگرانم.
" پیغمبر از آینده امت خودش اظهار نگرانی میکرد ولی نه از ناحیه کافران؛ از ناحیه کسانی که اسلام را به ظاهر قبول کردهاند و در باطن قبول نکردهاند. عبارت حضرت این است که پیغمبر میفرمود: "إنی لا أخاف علی امتی مؤمناً و لا مشرکاً" من از مؤمنین بر امتم بیم ندارم، از مشرکین هم بر امتم بیم ندارم، "اما المؤمن فیمنعه الله بإیمانه" خدا مؤمن را به موجب همان ایمانش باز میدارد؛ یعنی ایمان مؤمن به او اجازه نمیدهد خطری برای اسلام به وجود بیاورد. "و اما المشرک فیقمعه الله بشرکه" مشرک چون متظاهر به شرک خودش است، خدا به همین موجب او را میکوبد. "و لکن اخاف علیکم کل منافق الجنان عالم اللسان".
آنکه من از او بر شما بیمناکم، منافق است که زبانش دانا و متظاهر است و به خیر و اسلام میچرخد، بلکه همه تظاهراتش تظاهرات اسلامی است اما دلش به سوی دیگران است./ شهید مطهری
🗨 پ.ن
قطعا جریان نفاق امروز هم در جامعه اسلامی وجود دارد، نمی توان مستقیما فردی را متهم به نفاق کرد ولی می توان این جریان را خوب تشریح کرد که بتوان کنش های منافقانه را تشخیص داد و در دامش نیفتاد..
ادامه دارد..
☑️ @masir110
هدایت شده از جهاد تبیین | میثم حق شناس
✍🏻مهدی اسلامی
بسمالله الرحمن الرحیم
و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد
سلام علیکم جمیعا
عرض ادب و احترام دارم خدمت همه شما عزیزان
امشب میخوام مطلبی که بشدت منو نگران کرده و مهم هم هست پیرامون برگشت ظریف رو در چند جمله باهاتون درمیان بگذارم
در مباحث قبل عرض کردم که این قهر کردن ها و برگشتنهای ظریف قطعا عامدانه داره صورت میگیره
در مرحله اول انحراف افکار عمومی است که در ماجراهای دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب شاهدش بودیم
در مرحله دوم اینکه ظریف انسان بسیار سیاستمدار و دیپلماته
میدونه در یک لحظه چیکار کنه که براحتی بتونه از زیر یک تعهد خارج بشه
در استعفای اخیرش اعلام کرده که فقط یک وزیر که اولویت اول شورای راهبردی بوده وزیر شده و ۶ نفر دیگه اولویتهای دوم و سوم بودن
و جالبتر اینکه خودش اذعان داشته که نتوانستیم به وعده هایی که دادیم پیرامون سن پایین وزرا و استفاده از جوانان و زنان و ... جامه عمل بپوشانیم
در متن برگشتش هم میگه ۷۰ درصد وزرا رو شورای راهبردی دولت تعیین کرده
از ۱۹ وزیر یک اولویت اولی و ۶ اولویت دو و سوم میشه ۷۰ درصد؟
آمار دادنشون هم شبیه آمار دادن برای برجامه
و چیزی که منو خیلی نگران کرده اینه که ظریف دقیقا زمانی که باید مسئولیت وزرایی که شورای راهبردی دولت تعیین کرده رو به عهده بگیره از این سمت کنار میکشه تا با زیرکی پزشکیان در مجلس و نوشتن وزرا به پای رهبری همه چیز گردن حضرت آقا بیفته و بعد از گرفتن رأی اعتماد حالا برگشته و مدال افتخار اون رو به گردن خودش آویزان میکنه
این حرکات از ظریف اصلا بعید نیست
او بارها و بارها برجام رو به رهبری نسبت داد تا جایی که حضرت آقا فرمودن ملت چشم دارن و میبینند که موضع رهبری نسبت به برجام چه بود و چه خط قرمز هایی رو اعلام کرده بود و متاسفانه تیم مذاکره کننده نتونست از اون خط قرمزها دفاع کنه و از اون عبور کرد
این رفت و برگشتهای ظریف بسیار دقیق و از روی حساب و کتابه
ظریف عادت کرده که جوری رفتار کنه که تبعات برخی تصمیم سازی های اون ، به گردنش نیفته
شخصیتی مرموز که بعدها ابعاد دیگری از شخصیتش را خواهید شناخت
به امید روزی که منافقین رسوا شوند
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━━━
@jahade_tabien1
هدایت شده از مهندس امیدرضاستاری
10.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈هشدار⛔️
🔞مشاهده اینکار محدودیت سنی دارد🔞
💥فتنه شهیدی ها‼️
🔹️فرقی نمیکند در چه جایگاه و پست و مقامی باشی
وقتی افسار عقلت را بدی دست دشمن، دیگر قدرت تشخیص جلاد و شهید را از دست میدهی...
سوال؛ چرا بعضی ها حتی یک بار هم به اندازه ای که از فتنه گران و جنایتکاران اسم میبرند و از آنها دفاع میکنند، از شهدایی همچون (آرمان علی وردی) و (روح الله عجمیان) اسم نمیبرند و دفاعی نمیکنند⁉️
🤛خانم مهاجرانی❗️
همان طور که هر گردی، گردو نیست
هر کس که فامیلش شهیدی بود، شهید نیست!!!
@omidreza_sattari
@omidreza_sattari
@omidreza_sattari
#شهید #حجاب #پزشکیان
هدایت شده از احمدحسین شریفی
🟡نمایهسازی و مرجعیت علمی
🖊احمدحسین شریفی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔹در دنیای جدید، مجلات از مهمترین ابزارهای انتشار آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشیاند. به همین دلیل نقشی بیبدیل در توسعه علم و فناوری در جهان مدرن داشته و دارند.
🔸یکی از ابزارهایی که مجلات علمی و محققان و پژوهشگران بتوانند به این هدف و نقش خود بهتر جامه عمل بپوشند، «نمایهسازی» مجلات و شاخصگذاری مقالات در پایگاههای اطلاعاتی معتبر است. که نتیجه قهری آن «نمایانسازی» و «مرجعیتدهی» به دانشمندان و صاحبنظران اصیل است.
🔻به همین دلیل، مجلاتی که فاقد نمایههای بینالمللی هستند، جز به ندرت و به صورت اتفاقی، هیچ فایدهای برای جامعه علمی جهانی ندارند. اساساً، کسی از وجود آنها مطلع نمیشود که به آنها مراجعه کند. بنابراین حتی اگر حاوی قویترین مقالات علمی باشند، بود و نبودشان برای جامعه علمی جهانی یکسان است.
🔸به هر حال، نشر مقالات با نمایههای معتبر، موجب افزایش «رؤیتپذیری» و «اعتبار» آنها و همچنین عاملی مهم در مشارکت عالمان و پژوهشگران در همکاریهای علمی بینالمللی میشود.
🔻به دلیل نقش مهم نمایهسازی مجلات و مقالات علمی، در حال حاضر یکی از ملاکها و شاخصهای رتبهبندی دانشگاهها چه در سطح ملی و چه بینالمللی کمیت و کیفیت مجلات نمایهشده آنها در پایگاههای معتبر علمسنجی است.
#دانشگاه
#پژوهش
@Ahmadhoseinsharifi
🌹