eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
127 دنبال‌کننده
8.5هزار عکس
8.6هزار ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ما تندرو هستیم!؟ +بیاید حرفای مسئولین تو زمینه حجاب رو مرور کنیم امیدوارم این کلیپ برسه به دست آقایان«رئیسی،قالیباف،اژه ای،خسروپناه،رادان،وحیدی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 سلسله جلسات شناخت مدعیان دروغین مهدویت 1⃣ قسمت اول: بحث از مدعیان دروغین 🎙حسن شفیعیان ⚠️ در انتشار این مجموعه کلیپ کوشا باشید. ✅ ادامه دارد... 📲 @yafaresalhejaz313
هدایت شده از فرقه نیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 مواضعِ پیروانِ امامِ فیسبوکی درباره حجاب! 🔺در ادامهٔ ترفندِ تبلیغاتی این روزهای جماعتی که به نام دین و اسلام، مسلمات اسلام را برای خوشآمد عده‌ای تحریف می‌کنند و حق و باطل را در هم می‌آمیزند، پیروان احمد الحسن نیز به همین روش و با نامِ اسلامِ حقیقی مشغول تبلیغند! @ferghenews_com
📌برنامه جدی بهائیت برای کودکان پیش دبستانی!!! 📚کتاب مجموعه مناجات عبدالبهاء بر سفره هفت‌سین مربی پیش‌دبستانی! ⁉️مدتهاست فرقه بهائیت در حال برنامه‌ریزی برای کودکان در سنین پایین و ایجاد مهدکودک برای آن‌هاست؛ و در حوزه مربیان مهدکودک و پیش‌دبستانی نیز در حال کادرسازی است؛ امید است مسئولین مربوطه، با دقت و وسواس بیشتری در کادر آموزشی این سنین و صدور مجوزات نظارت نمایند. 💥 پیشنهاد می گردد ؛ برای شناخت دقیق فرقه بهائیت، از لینک زیر فایل پاورپوینت را تهیه بفرمایید👇 https://eitaa.com/bazarsiasy/185
هدایت شده از مشفقون
سخنان بسیار مهم و منتشر نشده رهبری برای صدا و سیما... / قابل توجه آنان که از رهبری دَم می زنند ولی کار دیگری می کنند! 🔸 «اینکه می گویید: ذائقه عمومی فلان مطلب را می طلبد، مطلقا این را قبول ندارم. نه اینکه ذائقه عمومی وجود نداشته باشد اما اینکه ما به صرف اینکه ذائقه عمومی یک‌ چیزی را دوست دارد کار کنیم را قبول نداریم. 🔸 خداوند در قرآن می فرماید قل إنما أعظکم بواحدة أن تقوموا لله مثنى و فرادى. امام فرمودند: اگر من تنها هم باشم در مسیری که انتخاب کرده ام حرکت می کنم. 🔸 باید در جامعه مطالب درست و صحیح را در مباحث مطرح کنیم. اینکه نپسندیدند، ما چه‌ کار داریم؟ 🔸 اولا ما از کجا متوجه ذائقه مردم می شویم و چه طور ذائقه شناسی می شود؟ اکثر مردم طرفدار عفت هستند ولی عده ای هم حالا این طور نیستند. 🔸 حالا اگر همه یا اکثریت چیزی را قبول نداشته باشند، کار رسانه عمومی ایجاد ذائقه است. 🔸 مثلا اینکه مطرح می کنند بچه های کوچک الآن به جای آبگوشت، پیتزا دوست دارند، هنر شما این است و باید کاری کنید که ذائقه ها تغییر کند.» (شهریور۹۷) پ.ن۱: این صحبت ها منتشر نشده است. برای صحت این حرف ها از حضار جلسه سؤال کنید. آقایان: عسکری(رئیس وقت سازمان)، میرباقری(معاون وقت سیما)، خیامی(رئیس وقت مرکز طرح و برنامه سیما)، فروغی(مدیر شبکه۳)، معینی پور(مدیر سابق شبکه۴)، احسانی(مدیر سابق شبکه نسیم)، سرشار(مدیر سابق شبکه پویا). پ.ن۲: این حرف ها به صورت عمومی که منتشر نمی شود تا بر اساس آن ها مطالبه بشود! آیا به نظر شما مدیران سابق این حرف ها را به مدیران جدید می گویند!؟ هرچند چه فایده!؟ وقتی قرار است به اسم رهبری، کار خودشان را بکنند گفتن و نگفتن یکسان است... یاعلی🌹 محمد صالح مشفقی پور 💎 @Moshfeghoun 💐
هدایت شده از مشفقون
حتی برخی طلبه ها هم اهل موسیقی شده اند! / اگر قرار باشد آلات موسیقی در بین ملت زار بزند، نباید از تمدن نوین اسلامی دم بزنیم! 🔸 «موسیقی» در کشور ما به حدی «ترویج» شده و‌ در حال ترویج شدن است که متدینین و حتی برخی طلبه های ما هم اهل گوش دادن به موسیقی(و لو از نوع حلال آن) شده اند. 🔸 واضح است که این موضوع برای دلسوزان فرهنگ شیعی کشور، برای آنان که به تمدن سازی نوین اسلامی می اندیشند، یک زنگ خطر جدی است. 🔸 این کلام امام سجاد(ع) است که فرمود: خداوند تقدیس نمی کند(یعنی آبرومند نمی کند، به بزرگی و عظمت نمی رساند) آن امتی را که میانشان موسیقی و آلات آن رواج دارد.(کافی، ج۶، ص۴۳۴) 🔸 رهبری در درس خارج خود(۸۸/۸/۱۰) هنگام توضیح این روایت فرمودند که در آن از تعبیر تحقیر آمیزی نسبت به آلات موسیقی استفاده شده است. 🔸 اگر بخواهم روایت را طبق توضیحات رهبری در درس خارج خودشان ترجمه کنم، این چنین می شود: خداوند بی اعتنایی می کند یا نظر لطف ندارد به آن جماعتی که در بین آن ها تاری(از آلات موسیقی) در حال زار زدن است! ✅ مسأله «ترویج موسیقی» را جدی بگیریم. یاعلی🌹 محمد صالح مشفقی پور 💎 @Moshfeghoun 💐
هدایت شده از مشفقون
چرا توقع دارید از هایده نگوید!؟ 👈‌بعضی طلبه ها و عمامه به سر های شما اهل موسیقی... 👈 بعضی فعالین مثلا فرهنگی و‌ جهاد تبیینی شما اهل موسیقی... 👈 همه‌ ما شاء الله مجتهد!! در بحث موسیقی و اهل تفسیر و تأویل فتاوی... 👈 بودجه های کلان برخی مراکز انقلابی و به اصطلاح فرهنگی شما، برای موسیقی... 👈 بعضی مداحی های شما همراه با موسیقی... 👈 بعضی مداح های شما اهل خوانندگی با موسیقی... 👈 از هر طرف و در همه جا از تلوزیون و‌ رادیو گرفته تا کوچه و‌ بازار و فروشگاه و دانشگاه و‌ مدرسه و حتی قبرستان، موسیقی به مردم داده می شود... 👈 وزیر شما افتخار می کند که رکورد برگزاری کنسرت در یک سال را زده است... 👈 با افتخار می گوید برای اولین بار در ماه رمضان، مجوز کنسرت داده می شود... 👈 آن یکی وزیر شما رسما فیلم‌ خوانندگی زن را در صفحه خود می گذارد... 👈‌در جشن ها و‌ میتینگ های انتخاباتی، رسما‌ دیسکو می گذارند... 🔸 آن وقت توقع دارید، فردی که نه طلبه است و نه ریشو است و‌ نه ادعای حزب اللهی گری و انقلابی گری و ولایت مداری دارد، با وقاحت از هایده و علاقه اش به او‌، روی آنتن زنده نگوید!؟ 🔸 از ماست که بر ماست و‌ خود کرده را تدبیر نیست! ✅ مسأله «ترویج موسیقی» را جدی بگیریم. یاعلی🌹 محمد صالح مشفقی پور 💎 @Moshfeghoun 💐
هدایت شده از مشفقون
تک‌خوانی زن و‌ نظر رهبری؛ یک‌بار برای همیشه/ در «صلاحیتِ آن وزیر» و‌ «عدالتِ آن عمامه‌ به سر» و «انقلابی بودنِ آن انقلابی» شک‌ کنید... 🔸 موضوع خوانندگی زنان(به صورت تک خوانی) طبق نظر رهبری از دو‌ جهت قابل طرح است: ۱. حرمت یا عدم حرمت خود تک خوانی. جدید ترین استفتاء رهبری در این زمینه این است: «از گوش دادن به آن که معمولاً مفسده دارد، اجتناب شود.» 🔸 توضیح آن که رهبری، خوانندگی زن را مثل خوانندگی مرد، در فرض لهوی و گمراه کننده بودن و مفسده انگیز بودن حرام‌ می داند؛ اما نکته ای که بعضی مغرضانه و برخی از روی بی دقتی، به آن توجه نمی کنند این است که ایشان معتقد است، فرض مفسده انگیز نبودنِ خوانندگی و تک‌ خوانی زن، نادر است. 🔸 ایشان در درس خارج خود در جواب از سؤالی پیرامون خوانندگی زن اگر شهوت انگیز نباشد، فرمودند: 🔺 این «اگر» از آن اگرهایی است که تقریبا تحقق ناپذیر است، چه طور ممکن است زنی آنجا بایستد با صدای خوشی یک آوازی را مثلا بخواند، مردها هم بنشینند و تماشا کنند، در عین حال دل هایشان متوجه پروردگار باشد و ذکر الهی بگویند و اصلا هم تکان نخورند؟ 🔺 این، خیلی مستبعَد به نظر می آید یعنی عادتا ما باورمان نمی آید که چنین چیزی تحقق پیدا کند. 🔺 بله، اگر چنین چیزی تحقق پیدا کرد، حرام نیست. اما چرا انسان به عدم حرمت چیزی حکم بدهد که صدی نود، صدی نود و پنج می داند که چنین چیزی اتفاق نمی افتد.» (۸۸/۱۰/۲۷) طبق این فرمایش رهبری در درس خارج، پاسخشان در استفتاء هم، کاملا برای شما روشن می شود. ۲. حرمت یا عدم حرمت ترویج و عادی سازی آن. 🔸 اینجا دیگر بحث از این نیست که آیا تک‌ خوانی این‌ خواننده زن حرام است یا نه، بلکه بحث این است که آیا ترویج و عادی سازی آن (ولو از نوع حلالش) جایز است یا نه؟ 🔸 مبنای رهبری که در درس خارج خود هنگام سخن از ترویج موسیقی فرموده اند، این است: «عادی سازی یک امر ممنوع محرم: یا محرم صرف [یعنی چیزی که اصلا نوع حلال نداشته باشد] یا چیزی که جنبه حرامش بیشتر از جنبه حلالش است[مثل همین تک‌خوانی زن که فرض حلال دارد ولی خیلی نادر است] در جامعه، چیز خیلی بدی است. 🔸 یکی از گناهان است که در دوران ما که دوران حاکمیت دین و ارزش های دینی است، باید همه مراقب باشند، دولتمردان، من و شما _ عمامه به سرها _ مراقب باشیم، کاری نکنیم که محرمات در جامعه عادی بشود. طوری بشود که برای مردم کوچک و سبک بشود...»(۸۸/۱۰/۲۷) پ.ن۱: آیا اینکه یک عمامه به سر، یا یک وزیر، یا یک انقلابی یا هر فرد تریبون‌ داری، اقدام به نشر تک‌خوانی زن بکند، عادی سازی و ترویج آن نیست!؟ پ.ن۲: با توجه به آنچه عرض شد، بی تعارف و با صراحت باید گفت: اگر جاهلند که هیچ! و الا در «صلاحیتِ آن وزیر» و‌ «عدالتِ آن عمامه‌ به سر» و «انقلابی بودنِ آن انقلابی» که اقدام به انتشار تک خوانی زنان می کند، شک‌ کنید... یاعلی🌹 محمد صالح مشفقی پور 💎 @Moshfeghoun 💐
هدایت شده از سعیدیسم ✅
دو پزشک ، زن و شوهر و قاتل شهید عجمیان🌹 ، نوروز رو از شبکه تروریستی ایران اینترنشنال تبریک گفتن ... نه میبخشیم نه فراموش میکنیم ، پیوستن قاتل به تروریست را . ✅ با : @saeedism
هدایت شده از  سیداحمد غفاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 حتما با دقت این فیلم کوتاه «کلیپ» را نگاه کنید و به دوستانتان ارسال کنید. ⭕️ خانم معترض می‌گوید : اگر امریکا هم به ما حمله کنه، بهتر از این زندگیه که ما داریم‼️چون شب می‌خوابیم صبح بلند نشده می‌بینی دلار شده..........تومن! 🔖 پاسخ‌های مجری عالیه پ.ن: دوستان و بزرگواران! برای تهیه این مطالب، زحمات زیادی کشیده می‌شود؛ لطفاً در نشر آنها کمک کنید. هیچ الزامی به فوروارد نیست. 🆔 @ghafari_ir
وامروز پزشکی با اسم وتوان علمی مشابه ایشان وحقوق بسیار خوب! می خواهد ترک وطن کند به سودای حقوق چند برابر در کشورهای عربی. وسایر و عده های شیاطین....
نشست آخرالزمانی یهودی ها - @mrtahlilgar.mp3
11.66M
🔗 تحلیل / نشست آخرالزمانی یهودی ها همزمان با جنگ غزه در تلاویو برگزار شد 🎙 هاآرتص از برگزاری یک نشست آخرالزمانی توسط راست های مسیح گرا در تلاویو خبر داد / آنها در حال آماده کردن سیاست های خود و دیکته ی آن به جهت پیاده سازی توسط نتانیاهو هستند. ویدیوها را در کانال اختصاصی شبنامه ببینید 👇🇮🇷 https://t.me/shabnameh110 ✅ لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی @mrtahlilgar1
📝 نوشتار و صوت 🎤 (9:36 دقیقه) یادداشت سردبیر: 👈 آیا اصرار صدا و سیما در به کارگیری موسیقی بی‌مورد و نابجا، فقط کج سلیقگی است، یا عمدی در کار هست که مسئولان از آن غافلند؟ متن ✍️ ... نظرتات چیست اگر کسی وسط اجرای کنسرت در یک تالار، با صدای بلند اذان بگوید؟! یا هنگامی که خواننده‌ای برنامۀ خود را اجرا می‌کند، یک صوت از تلاوت آیات قرآن کریم نیز پخش شود؟! یا هنگام پخش مسابقۀ فوتبال، نوایی از دعای کمیل نیز پخش کنند؟! یا کسی در مجلس عزا برقصد، یا در مجلس عروسی، روضه امام حسین علیه السلام بخواند؟! اما دربرنامه‌های صدا و سیما، یک چنین بدترکیبی سؤال برانگیزی موج می‌زند! همین امروز، جهت اطمینان از آن چه نقد دارم، به برنامه سحرگاهی شبکه افق دقت کردم، دیدم فرازهایی از دعای عظیم الشأن و خشیت‌آور مجیر را که در آن خداوند سبحان را با اسم‌های جلاله‌اش می‌خوانیم و مسئلت می‌نماییم که ما را از آتش جهنم نجات دهد، با موسیقی پخش کرد؛ سپس جملاتی از مرحوم آیت الله بهجت را با موسیقی پخش کرد؛ پس از آن تا اذان، ذکر شریف «یا الله» را با موسیقی پخش کرد... . بیشتر را اینجا بخوانید یا بشنوید 👇 https://www.x-shobhe.com/note/13197.html @X_shobhe
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
✅ برخورد مؤمنانه در ماجرای آقای صدیقی 🔻فرض کنیم در ماجرای آقای صدیقی تخلفی صورت گرفته است. واکنش مؤمنانه به این ماجرا چیست؟ اصلا مهم است؟ آیا قرار است به اسم عدالتخواهی ظلم کنیم؟ 🔹پس اولا با هیاهوی ضدانقلاب منفعل نشویم و جزء تکمیلی پروژهٔ رسانه‌ای آن‌ها نباشیم. 🔹دوم برخوردهای کودکانه در فضای مجازی را هم وقعی ننهیم. هیجان دارند تا بیشتر دیده شوند. مراقبت کنیم برای عقب نماندن از قافله به خطا و گناه نیفتیم. 🔹سوم هم زمین بازی "پروژه‌بگیران مجازی" و "دکان‌داران سیاسی" و "دلالان افشاگری" و "کاسبان عدالتخواهی" نشویم. 🔻 ازاین‌رو برای مخاطبی که درد اخلاق و شرع و قانون دارد و دغدغهٔ مطالبهٔ مؤمنانه دارد، چند نکته ضروری است. ✅مقدمهٔ کلیدی: عدالتخواهی به تعبیر رهبر انقلاب بدون معنویت و عقلانیت ظلم است. معنویت یعنی تقوا و رعایت قانون الهی و شرع. تهمت و آبرو ریختن و هتک حیثیت و فحاشی و غیره نامش هرچه هست عدالتخواهی نیست. عقلانیت نیز قدرت محاسبه است. منطق و استدلال است. رفتار خوارج‌گونه و ظاهرگرایانه و قضاوت‌های یکجانبه باعث می‌شود فرد در قضاوت نهایی دچار خطای فاحش شود. رفتار مؤمنانه در عدالتخواهی یعنی رعایت تقوا و عقلانیت. این دو نباشند، عدالتخواهی نیست و توهم مطالبه و دادخواهی خیال‌انگیز است. 🔻با این مقدمه ماجرا را مرور کنیم. 1⃣یکم. چه کسی خبر را آورد؟ نگاه کنید ببینید چه کسانی دست به افشاگری می‌زنند و این‌ها چه سابقه‌ای داشته‌اند. نیت از چه جهت مهم است؟ قرار نیست با شناخت فرد، از محتوا عبور کنیم. اما با شناخت فرد متوجه می‌شویم که واکنش‌مان هدف نهایی او را تکمیل نکند. با شناخت فرد متوجه می‌شویم این پروژه، هدف نهایی او نیست. مثلا هدفش تخریب شخصیت‌ها و بزرگانی است که برای مردم ارج و قربی دارند. همین امروز را نگاه کنید. به واسطهٔ رفتار این دست جریانات تقریبا احدی در نظام نیست که سلم و پاکیزه مانده باشد. یا هدف نهایی‌شان تلقی فساد سیستمی و ابرپروژه‌شان ناامیدسازی است. شناخت فاعل مطالبه‌گری کمک می‌کند در نهایت بازی او را کامل نکنیم 2⃣دوم. حالا با محتوا چه کنیم؟ بعد از بررسی اسناد و مدارک متقن، مهم‌ترین مسأله این است که ما چه میزان حق قضاوت داریم؟ ما حق داریم ورود به‌هنگام محکمه را مطالبه کنیم. اما قضاوت و مجازات کار ما نیست. آیا همهٔ آنچه قاضی باید ببیند و حکم کند در اختیار ماست؟ آیا می‌توان به فرض وجود تخلف، پی به سوء نیت افراد برد؟ آیا شرعا و اخلاقا و قانونا حق قضاوت و بدتر از آن اجرای حکم و مجازت داریم؟ مجازات مگر چیست؟ همین ریختن آبروی افراد بدترین مجازات‌هاست؛ آن‌هم افراد با آبرو. قرار نیست سوابق افراد مانع قضاوت آن‌ها شود، اما اتفاقا سابقهٔ افراد در بزنگاه‌های مهم اخلاقی و سیاسی در گذشته یک ملاک عقلایی و منطقی است که بی‌محابا آدم‌ها را متهم و سرزنش نکنیم و اجازه دهیم محکمه با رعایت حقوق طرفین حکم کند. 3⃣سوم. برنده و بازندهٔ نهایی کیست؟ به ثمرهٔ مطالبه و حرف و کامنت و لایک‌مان توجه کنیم. ببینیم وقتی نقطهٔ نهایی را گذاشتیم، برنده و بازندهٔ نهایی چه کسی است؟ عدالتخواهی‌ای که منجر به تخریب و بی‌آبرو کردن سرمایه‌های معنوی و اخلاقی و سیاسی مردم شود، ظلم است. ظلم اصلی هم به اعتقادات مردم است؛ نه فقط این و آن. اگر مطالبه‌گری منجر به تلقی فساد سیستمی شود، ظلم اکبر است. اگر عدالتخواهی در نهایت به ناامیدی از آینده شود تبدیل شود، ابرفساد و بی‌عدالتی محض است. دادخواهی اگر منجر به رونق پروژه‌بگیران مجازی و دلالان افشاگری و کاسبان عدالتخواهی شود، حماقت تمام است. افشاگری اگر باعث تلقی ناکارآمدی عدلیه و رونق سوپرمن‌های عروسکی و بتمن‌های دست‌ساز شود، دادگری توهمی و خیالی است. در نهایت مراقبت کنیم به اسم عدالتخواهی جای اصل و فرع را برای‌مان عوض نکنند. ✅خلاصه و ساده؛ اگر نقطهٔ پایانی مطالبه‌مان را گذاشتیم، چه در نوشتن و چه تأیید کردن و چه حرف زدن، اگر ثمره‌اش در خود و مخاطبمان ناامیدی از انقلاب و حاکمیت و آینده بود، بدانید و بدانیم که گرفتار فسادی تودرتو و ظلمی بزرگیم؛ مطالبهٔ مؤمنانه که هیچ... همشهری @mahdian_mohsen
هدایت شده از کافه سیاسی
🔴 از براندازی تا دخیل بستن به دامن آقا زاده ها/ وزارت خارجه ی آمریکا: فائزه مدافع زنان در سراسر ایران است! صفحه اینستاگرام فارسی وزارت خارجه آمریکا در پستی با انتشار عکس فائزه هاشمی، دختر اکبر هاشمی رفسنجانی او را «مدافع زنان در سراسر ایران» خواند و نوشت فائزه هاشمی «مخالف حجاب اجباری، حامی حقوق زنان و مدافع دیگر هم‌بندان خود است که آن‌ها را بی‌گناه می‌داند. حتی در زمانی که حقوق خود او نقض شده بود، خانم رفسنجانی شجاعانه در دفاع از حقوق دیگران مبارزه کرده است جای این تامل باقیست ، چطور ایالات متحده که در فتنه ی ۴۰۱ به دنبال براندازی حکومت در ایران بود امروز دست به دامن فائزه هاشمی شده است؟! و جای این سوال باقیست آیا آمریکا در پی برنامه ریزی اقدامی با کمک شبکه ی آقازاده هاست یا بعد از سوختن منابعشان در ۴۰۱ شبکه سازی را مجدد آغاز کرده اند ✅ با ما همراه باشید 🇮🇷https://t.me/kafesiasi 🇮🇷https://eitaa.com/kafesiasi
هدایت شده از کافه سیاسی
پاسخی به یادداشت سید محمد موسوی خوئینی ها ‌محمد كاظم انبارلويي‌ در فارس : "مجمع روحانیون مبارز تمام تخم‌مرغ‌های اعتبار سیاسی خود را در سبد برجام در دولت روحانی گذاشت، با اعتماد به آمریکا ننگین‌ترین قرارداد را امضا کرد." | فارس | Fars https://farsnews.ir/user17077201545/1710783640533211726/%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A6%DB%8C%D9%86%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7 🇮🇷https://t.me/kafesiasi 🇮🇷https://eitaa.com/kafesiasi
هدایت شده از کافه سیاسی
🔰 | چرا اقتصاد نمی تواند! 📝 🔹اگر چه ممکن است کمی جسورانه به نظر برسد اما فکر می کنم نباید از گفتنش پرهیز کرد چرا که این گفتن دستکم می تواند یک الم شنگه ای در ذهنمان راه بیندازد که ما حصل آن اندیشیدن بیشتر و بیشتر برای یافتن راه حل های جدید باشد. 🔹مسئله این است ، با اینکه دیگر باورمان شده است که "ما می توانیم" اما در بعضی موارد واقعا "نمی توانیم"! 🔹مشخصا اقتصاد را ببینید با اینکه نزدیک به یک دهه شعار سال معطوف به حل مشکلات اقتصادی و افزایش تولید بوده، با این حال در این زمینه بسیار ناموفق بوده ایم؛ اینکه چرا نتوانسته ایم به نظرم مسئله مهمی است! از این رو شاید بهتر باشید به جای پرداختن به اینکه "چگونه می توانیم؟" به این توجه کنیم که "چرا نمی توانیم؟" 🔹اگر چه از اقتصاد خیلی سر در نمی آورم اما طعم تلخ سیاست را در اقتصاد لنگان ایران خوب فهم می کنم؛ نمی دانم ! شاید اشتباه کنم اما راه حلهای اقتصادی که برای درمان درد اقتصاد مطرح می شود مرا یاد «حسین شمر» روستامان می اندازد، 🔹با اینکه نامش حسین بود اما چون شمر خوان تعزیه بود در یک تناقض کامل «حسین شمر» صدایش می کردند؛ این بنده خدا کمتر سالی بود که بعد از پایان تعزیه از سمت یکی دونفر از عزاداران مورد حمله قرار نگیرد و یا فحش نشنود، او شمر واقعی نبود و فقط گناهش این بود که نقش شمر را داشت. 🔹حکایت رفتار ما با مشکلات اقتصادی دقیقا همین است، دائم به وزرای اقتصاد و سیاستهای اقتصادی دولتها حمله می کنیم که چرا اینکار را کرده یا نکرده اند و گاها توصیه می کنیم که این کار را بکنید و آن کار را نکنید! غافل از اینکه سر نخ ماجرا جای دیگری است. 🔹من فکر میکنم ما سوراخ دعا را گم کرده ایم ، به نظرم پرداختنِ به اقتصاد از درون اقتصاد ره به جایی نخواهد برد، باید به اقتصاد ایران از دریچه سیاست نگریست و با ابراز سیاسی آنرا حل کرد چرا که اگر اقتصاد "می توانست" مشکلاتش را حل کند تاکنون "توانسته" بود! 🔹اینکه چرا اقتصاد نتوانسته مشکلاتش را حل کند شاید به این دلیل باشد که عرصه سیاسی کشور به او مجال تغییرات لازم و آنچه او میخواهد را نداده است ، این ذات سیاست است که همیشه در بالا دست رودخانه و در سرچشمه می نشیند؛ طبیعی است اگر آب از سرچشمه گل آلود شود تلاش در پایین دست رودخانه برای زلال کردن آب کم اثر خواهد بود. 🇮🇷https://t.me/kafesiasi 🇮🇷https://eitaa.com/kafesiasi
هدایت شده از کافه سیاسی
✅مرعشی: جمهوری اسلامی نباشد، مردم نه به خاتمی و میرحسین مراجعه می کنند نه تاج زاده /با باند رائفی پور، آقاتهرانی و قالیباف نمی توان کشور را اداره کرد 🔸دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: قالیباف به درد اجرا می‌خورد و رئیسی به درد اینکه در مجلس سخنرانی کند. شاید تدبیر این بوده که این دو نفر رئیس دو قوه مملکت شوند، در این شرایط قالیباف را اجرایی می‌گذاشتید و رییسی را اسپیکر، که بالاخره کار مناسب کنند. 🔸اگر خدای نکرده جمهوری اسلامی نباشد، مردم ایران، همه کسانی که در حاکمیت بودند از اصولگرا گرفته تا اصلاح‌طلب را با یک چوب خواهند بُرد. کشور کجا قرار می‌گیرد؟ چه کسی می‌تواند کشور را مدیریت کند؟ چه کسی می‌تواند در میان مردم حرف آخر را به عنوان یک رهبر موفق بزند و کشور را حفظ کند، نمی‌دانیم چون اصلاً برای ما قابل تصور نیست.اگر جمهوری اسلامی نباشد، اکثریت مردم ایران نه به مهندس موسوی مراجعه می‌کنند، نه به خاتمی، نه به فائزه هاشمی و نه به تاج‌زاده مراجعه می‌کنند. 🇮🇷🇮🇷https://t.me/kafesiasi 🇮🇷https://eitaa.com/kafesiasi
هدایت شده از کافه سیاسی
♨️ توضیحات دکتر بانکی درباره قانون حجاب و شیطنت رسانه های معاند 🔹 بحثی که در برنامه خیابان آزادی شبکه افق گفتم، بحث جامعی بود. اما رسانه های معاند (مثل اینترنشنال و voa) بلدند چگونه جمله ای را تقطیع و جامعه را دچار نگرانی کنند! 🔹آنجا درباره اصل مجازات برای برخورد با مدیران متخلف، افراد مرتبط با جریان های (برانداز) خارج نشین ، مروجان (بدپوششی ، بی حجابی و برهنگی) و واردکنندگان لباسهای مستهجن و... صحبت شد. 🔻 در رابطه با افراد کوچه و خیابان، با افرادی که برهنگی، پوشش‌های زننده و (بی‌حجابی کامل) دارند، برخورد قانونی و اعمال قانون خواهد شد. 👈 حتی خانم‌های کم حجاب هم اعتراضشان بلند است که این وضع زننده چیست که بعضی از افراد بیرون می‌آیند؟! 🔹 (در مواجهه با تخلفات در قانون) سه راه داشتیم : ▪️نخست روش گذشته بود ( ارشاد ) که همه مخالف برخورد مستقیم با افراد بودند. ▪️ روش دیگر برخورد قضایی بود که همه مستقیم به دادگاه معرفی شوند. این هم روش درستی نبود که این همه درست شود. ▪️روش باقیمانده، بود که تمام ارکان نظام به جمع‌بندی رسیدند از طریق جریمه عمل کنند. ❗ وقتی فردی با لباس بسیار نامناسب و زننده در جامعه ظاهر می شود، چکار باید بکنیم؟ قرار نیست همه جریمه شوند و قصد ما جريمه بازدارنده (برای سرحلقه های فساد) بود. 🇮🇷https://t.me/kafesiasi 🇮🇷https://eitaa.com/kafesiasi
هدایت شده از فاستقم کماامرت
.✅ غربت عدالت و غریب تر ازآن امربه معروف و نهی از منکرنگران سکولار شدن ملتم هستم شماره۲سکولاریسم در آموزش و پرورش و دانشگاه ها امروز مورخه ۵/ ۱/ ۱۴۰۳ اول صبح بر ساحل رودخانه ای در کنار شهر زیبای یاسوج نشسته ام و صدای شر شر آب و آواز. دل نشین پرندگان بر شاخسار های درختان و بر لب ساحل، نشان های وجود خداوند بزرگ و مهر بان دردل هر انسان آگاه ایجادو معرفت و بصیرت آدمی تا آسمان آبی، بی هیچ آلودگی کشانده می شود.. و می خوانیم یسبح لله ما فی السموات والارض و الا بذکرالله تطمئن القلوب. در حالی که سماع عاشقانه بیش از ده ها پرنده را نگاه می کنم ناگاه حس زیبا بی همراه باحزن وجودم را در می نوردد، پناه به صفحه موبایلم می برم تا آیاتی از قرآن تلاوت کنم. باروشن کردن موبایل صفحه گروه اساتید انقلابی بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت باز می شودو چنین می خوانم فرازی از وصیت نامه شهید امر به معروف و نهی از منکر شهید علی خلیلی «من نگران مسائل خطرناک تر هستم، من می ترسم از ایمان چیزی نماند؛ آخر شنیده‌ام که پیامبر (ص) فرمودند:اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود خداوند دعاها را نمی شنود و بلا نازل می کند؛ من خواستم جلوی بلا را بگیرم.» مسیر نوشتن و خواندنم را تغییر می دهم و دست بر صفحه کلید های موبایل می برم و چنین می نویسم. بنده تا الان توفیق شهادت را نداشتم خودم را از ۱۳ سالگی درمعرکه های سخت قرار دادم ولی نشدو شهادت توفیقی برای آدم های به وصال رسیده است. توفیق رفیقی است که به هرکس ندهندش. گویا باید بمانیم و بسازیم و بگوییم و بنویسیم ..‌ اما شهید خلیلی نگرانی خود را از دوخطر بزرگ ابراز نموده یکی گسترش بی ایمانی و دوم اهمیت نداشتن امربه معروف و نهی از منکر در جامعه. به بهانه های مختلفی مطالب زیادی دراین دو موضوع تا الان نگارش کرده و یا در مجالس گفته ام، بماند که هزینه های سنگینی هم پرداخته ولی به وظیفه عمل کرده ام. در مطلبی که چند پیش منتشر کردم به نام «نگران سکولار شدن ملتم هستم" از شرایط سخت ریزش اجتماعی دین و انقلاب نوشتم. که این و به قول شهید خلیلی بی ایمانی از مدارس و دانشگاه ها به شدت و نرم شروع شده، متاسفانه در این دوسال و نیم که دولت و مجلس و وزارت های آموزش عالی و آموزش وپرورش در دست انقلابیون افتاده مانع این کار که نشدندبلکه ریزش انقلابیون دردانشگاه ها و آموزش وپرورش شدت گرفته و خیلی از امورات را مدیران چند شعبه ای و باری به هر جهت خالی از بصیرت در دست دارند. شورای انقلابی فرهنگی و کمیسیون آموزش مجلس و مسئولین نهاد رهبری ، معاونت های فرهنگی دانشگاه ها و دیگر مسئولین به وظیفه مدیریتی خودشان نسبت به تقویت بنیان های ایمانی و اعتقادی خوب عمل نمی کنند و حق مدیریت می گیرند و گزارش عملکرد ارسال می کنند‌‌. حالا دیگر مراکز فرهنگی و دینی کشور به کدامین سمت می روند. که انتالیا، امارات و تایلند دارد قبله فرهنگی جوانان ما می شود که زنگ خطری است بزرگ.این تذهبون برای گفته هایم سند محکم ودلیل های قاطع دارم که اگر آنهای که می گویند این طور نیست بزرگانشان را دعوت می کنم به کرسی تعطیل شده آزاد اندیشی .آنها که فریاد ولایی بودنشان گوش فلک را کر کرده یک دهه امام جامعه برای مبارزه با تفکرات التقاطی و انحرافی و رفع شبهه های دستور این کرسی ها را دادند .کجایند ولایت مداران پاسخ بگویند که چکار کردند. نکته دوم سال هاست که امریه معروف و نهی از منکر شعار اتو کشیده خیلی از مسئولین ریاکار این مرز پر گهر شده و اعتقاد عملی به امر به معروف و نهی از منکر ندارند.امر به معروف و نهی از منکر زمانی ارزش دارد که برایشان نام ونانی به تنور بچسباند و امریه معروفی و نهی ازمنکری که اعمال نفوذ و تعارض منافع ،حیف میل بیت المل ، مدیریت بی تعهد وبی تخصص و اشرافیت طلبی و باندبازی و تبعیض و بی عدالتی و ده ها منکر رواج داده ش به وسیله مدیران ومسیولین را تهدید کند و خللی در منافع آنها ایجاد کنند این آمر به معروف و ناهی از منکر تندروی است و بایدبه هر طریقی که شده حذف بشود و به آمران و ناهیان به گوشه رینگ بروند. کسانی که اندیشه امر به معرف و را به صورت عملی قبول ندارند تاثیر گرفته از اندیشه های خوارج و بنی امیه ها هستند که امیرالمومنین علی (ع) را به جرم تندروی و عدالت به شهادت می رسانند و امام حسین (ع) را به جرم این که پرچم امر به معروف و نهی از منکر را بالا می برد سرش را بریده و بر بدنش اسب می تازند. ⬅️ پس امران به معروف وناهیان از منکر بوسیله کفار در معرض خطر نیستند به وسیله انقلابیون بی عمل و علویان بی اندیشه امام علی (ع) در معرض خطرند.مازنده از آنیم که ارام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست ⬅️ اندکی صبر ظهور نزدیک استلطفا انتشار دهید ✍ ارجمندی 👈 کانال تحلیل وخبر فاستقم کماامرت https://eitaa.com/joinchat/1183252760C09ecf43283
هدایت شده از روزنه
دیدگاه متفاوت امام خمینی و آقای منتظری پیرامون مسئله بازگشت ایرانیان خارج از کشور درنگی در مواضع اخیر مسئولان نظام @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 ولع عجیب برخی اعضای کابینه دولت سیزدهم و بعضی دیگر از مسئولان ارشد کشور نسبت به بازگشت ایرانیان خارج از کشور به ایران _خصوصا بدون ارائه برنامه مشخص و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی_ جای تعجب و تأمل دارد. چالش‌های دستگاه محاسباتی برخی مسئولان کشور باعث شده است که با استدلال به استفاده از ظرفیت‌های ایرانیان خارج از کشور – که در جای خود درست و مهم است – بسیاری از آسیب‌های مسئله بازگشت ایرانیان نادیده گرفته شود. آسیب‌هایی که قبل از اجرای آن خبرساز شدند و روشن شد که در پوشش استفاده از دانش و سرمایه ایرانیان خارج از کشور، توسط برخی بدخواهان لایه‌ای ضدفرهنگی نیز برای این ماجرا دیده شده است. مع الاسف صحبت از بازگشت بازیگران و خوانندگان طاغوتی است که روزگاری چاپلوس شاه مخلوع بودند و در فساد و فحشای روزگار سیاه پهلوی نقش مهمی بازی کردند! از این‌ها گذشته باید به پیشینه این پیشنهاد پرمخاطره توجه شود که شاید برای اولین بار بطور رسمی توسط آقای منتظری مطرح شد! مواضع دیکته شده از سوی لیبرال‌ها موجب شد که آقای منتظری در سخنرانی جنجالی خود در 22 بهمن 1367 بازگشت ایرانیان خارج از کشور را اینچنین به زبان آورد: «ما در جنگ خیلی اشتباه کردیم و خیلی جاها لجبازی کردیم و شعارهائی دادیم که می‌دانستیم نمی‌توانیم آن را انجام دهیم. شعارهای دادیم که که دنیا را از خودمان ترساندیم و فکر کردند که در ایران ما مردم را می‌کشیم. در خارج از کشور ما افرادی داریم که نه ضد انقلابیند و نه مخالف هستند وروحشان برای ایران پر می‌زند و اهل ایران هم هستند اما می‌ترسند به ایران بیایند. ... موضوعی که چهار پنج سال است من مطرح می‌کنم و خدمت امام هم گفته‌ام و در مورد آن نامه هم زیاد داشته‌ایم اینست که افرادی که در خارج هستند و وحشت زده‌اند و نیرهای خوبی هستند. البته نه همه آن‌ها اما حداکثر از این سه چهار میلیون نفر ایرانی، سیصد هزار نفر ضد انقلابیند. اما اکثر نیروهای خوبی هستند و بعضی سرمایه هم دارند و می‌توانند به کشور بیایند و کمک کنند. ... افرادی که مایلند بیایند و به سفارتخانه‌ها مراجعه کنند وقتی آنها بررسی کردند و متوجه شدند واقعا می‌خواهند به ایران بیایند و زندگی کنند یک تعهد هم بگیرند و از فرودگاه به خانه برود ... اگر بگوییم کسی با شما کاری ندارد اما بعدا آنها را آزاد نگذاریم مسلما نمی‌آیند ... ما در آمریکا چهار هزار پزشک داریم ... شاید سه هزار نفرشان علاقه دارند که به اینجا بیایند ... اگر به کشور بیایند موجب امن و آرامش و دلگرمی همه است و انشاالله یک تحولی بعد از ده سال پیدا شود.» (روزنامه کیهان، 23 بهمن 1367، ص2) امام خمینی در پاسخ به مواضع جنجالی آقای منتظری متن تاریخی «منشور روحانیت» را صادر کردند و در بخشی از این متن، چارچوب‌ها و خطوط قرمز پیشنهاد مرموز آقای منتظری را مشخص کردند. ایشان در این اعلامیه می‌آورند: «ما چرا خودمان و ملت و مسئولین کشورمان را دست کم بگیریم و همه عقل و تدبیر امور را در تفکر دیگران خلاصه کنیم؟ ... انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان‌ خود را به گروهها و لیبرالها می‌خوریم، آغوش کشور و انقلاب همیشه برای پذیرفتن همه کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همه اصول، که چرا مرگ بر امریکا گفتید! چرا جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضد انقلابیون حکم خدا را جاری می‌کنید؟ چرا شعار نه شرقی و نه غربی داده‌اید؟ چرا لانه جاسوسی را اشغال کرده‌ایم و صدها چرای دیگر. و نکته مهم در این رابطه اینکه نباید تحت تاثیر ترحمهای بیجا و بیمورد نسبت به دشمنان خدا و مخالفین و متخلفین نظام، به گونه‌ای تبلیغ کنیم که احکام خدا و حدود الهی زیر سئوال بروند.»(صحیفه امام، ج21، صص273-293) ساده لوحی در عرصه فرهنگ و سیاست چیزی نیست که عوارض آن به آسانی قابل جبران باشد بلکه گاهی برخی بی‌فکری‌های فرهنگی و یا ناکارآمدی دستگاه‌های متولی فرهنگ آنچنان مخاطره‌آمیز شده که کشور را در معرض ولنگاری فرهنگی قرار داده و رهبری حکیم انقلاب برای مقابل با این پدیده شوم، دستور آتش به اختیار داده‌اند؛ فرمانی که همچنان پابرجاست! از مسئولان دولت انتظار این بود که پیشنهادهای منسوخ و ساده‌اندیشانه آقای منتظری را روی میز اولویت‌های خود قرار ندهند و طوری القا نشود که نظام و ملت قهرمان دست التماس به سوی ایرانیان خارج از کشور دراز کرده‌اند؛ کسانی که بسیاری‌شان از سر بی‌وفایی سرزمین مادری خود را رها کردند! آیا رواست بدون ضابطه مشخص، مسئله بازگشت ایرانیان بعنوان یک شعار در لسان برخی مسئولان ارشد مشور مطرح شود؟! @rozaneebefarda
هدایت شده از حجره انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️مزاح رهبر انقلاب در مورد نماز خواندن در ملاقات با طنزپردازان 🔵صدای انقلاب را از اینجا بشنوید ‍‌ ‎‌‌‌‎࿐჻ᭂ⸙@hojre_enghelab⸙჻ᭂ࿐
🔴روایتی از شگردهای مخدوش‌سازی اسناد تاریخی توسط بیت منتظری 🔻سالروز نامه تاریخی امام خمینی قدس سره الشریف و عزل آقای منتظری/1 🔹 سالهاست که آغاز شده است و ما امروز در نقطه پرحرارتی از این میدان قرار داریم. کار دشمن در این آوردگاه دو چیز است: طرح روایت‌های نادرست، و خدشه در روایت‌های درست. 🔸جریان نزدیک به در سال‌های اخیر شگردهای پیچیده در مخدوش‌سازی حافظه‌ تاریخ انقلاب و تولید روایت‌های دروغین از وقایع داشت. جریانی که حتی مستندات متقن تاریخی همچون دستخط امام در نامه تاریخی و حساس 6فروردین1368 در عزل آقای حسینعلی منتظری را مخدوش جلوه داده و زیر سوال می‌برد. 🔹بنیاد تاریخ‌پژوهی در آخرین یادداشت تاریخی خود با تمرکز بر این موضوعِ حساس و حیاتی، حکایت‌گرِ رویه و رویکرد جریان منتظری در عرصه مخدوش‌سازی اسناد و قرائن قطعی تاریخی است؛ چنانکه پیش از این نیز در یادداشتی تفصیلی، یکی از بهتان‌های بزرگ نویسنده وابسته به جریانِ منتظری علیه علامه طباطبایی، مورد نقد جدی قرار گرفت و واکنش‌های انفعالیِ بعدی نیز منجر به خلاف‌گویی‌های تازه گردید! 🖊متن کامل این یادداشت تاریخی در افشای شگردهای مخدوش‌سازی اسناد تاریخی توسط بیت منتظری در خبرگزاری تسنیم: https://tn.ai/2629908 🔊به رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی بپیوندید:👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db
✳️ مواجهه امام خمینی با منتظری/بخش اول 🔻سالروز نامه تاریخی امام خمینی قدس سره الشریف و عزل آقای منتظری/2 🔸مواجهه امام خمینی با ثمره عمر خود حسینعلی منتظری یکی از تلخترین مواجهات امام با پروژه نفوذ و اغفال سران برجسته نظام بود که طبعا هزینه سنگینی برای جمهوری اسلامی داشت. 🔹اما آغاز ماجرا پس از آنی بود که تیتر یک روزنامه کیهان مبنی بر قائم مقامی آقای منتظری در آذر ماه ۶۴ که توسط یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری بیان شد، بیت منتظری و شخص وی مورد توجه و طمع بسیاری قرار گرفت. کسانی که منتظری را پل پیروزی‌ها و کسب موقعیت‌های بعدی خود می‌دیدند. 🔸ارتباط نهضت آزادی‌ها با وی که از قبل از انقلاب وجود داشت، تقویت شد و جولان باند سید مهدی هاشمی و منافقین زخم خورده بیشتر. حاصل این همگرایی‌ها، انتقادات غیرمنصفانه و تند منتظری در نامه‌هایش به امام (ره) در مورد اعدام سید مهدی هاشمی قاتل، جنگ و نهادهای انقلابی مانند سپاه شد. 🔹می‌توان اوج این بی انصافی‌ها را در عوض شدن جای شهید و جلاد در تابستان ۶۷ دید که در بیان منتظری، «منافقینِ» بی منطق و تروریست اول انقلاب به «مجاهدینِ» با منطق و تفکر تبدیل شدند و اجرای حکم الهی در مورد آن‌ها، مورد طعن و نیش آقای منتظری قرار گرفت! منتظری که خود روزی در کسوت نماز جمعه تهران و قم، راه انقلاب و امام (ره) را می ستایید، در ده فجر ۶۷، تندترین انتقادات را به راه امام (ره) و سیاست‌های انقلاب و جنگ وارد کرد؛ در حالی که خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مسئولینی بود که بیشترین اختیارات را داشت! 🔸 امام خمینی از ابتدا با انتخاب آقای منتظری به قائم مقامی مخالف بودند و اگر چه بنا بر مصالحی، سکوت اختیار کرده بودند اما بعدها به این مخالفت تصریح نمودند. 🔹ایشان در نامه ۶۸/۱/۶ چنین می نویسند: « والله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولی در آن وقت شما را می دانستم که مدیر و مدبر نبودید ولی شخصی بودید تحصیل کرده که مفید برای حوزه های علمیه بودید.. در تمام موارد نظر دوستان را پذیرفتم.» مخالفت امام با انتخاب آقای منتظری گرچه برای نخستین بار در فروردین ۶۸ مکتوب شد اما ایشان پیشتر در جمع سران قوا به نارضایتی خود از این انتخاب و نیز ناتوانی منتظری برای تصدی رهبری انقلاب اسلامی تصریح کرده بودند. 🔹 مرحوم سید احمد خمینی در این باره چنین بیان می دارد: « در سال ۶۵جلسات هفتگی سران قوا در دفتر یکی از آنان یا در بدون حضور امام برگزار می شد. من، ای، آیت الله موسوی اردبیلی، آقای میر حسین موسوی و آقای هاشمی رفسنجانی حضور داشتیم. بر حسب تقدیر در همان روز آقای منتظری نیز با امام جلسه داشتند. در آن سال هر وقت که امام با آقای منتظری ملاقات می کردند بعد از جلسه برافروخته و عصبانی بودند به طوری که در چهره شان مشخص و نمایان بود. آن روز در وسط جلسه بودیم که ناگهان امام بدون در زدن یک دفعه با حال عصبانیت شدید و برافروختگی وارد اتاق شدند و خطاب به ما فرمودند: من از اول با منتظری مخالف بودم. ایشان به درد رهبری بعد از من نمی خورد!» کلام امام که تمام شد، سران قوا و من در یک سکوت سنگینی فرو رفتیم؛ چون چنین بر خورد بی‌مقدمه ای از امام سابقه نداشت و اهمیت موضوع را می رساند.» 🔸 علت مخالفت امام را می توان در نامه های ایشان جستجو نمود. آقای منتظری علی رغم برخورداری از جایگاه رفیع علمی و فقهی، در باب سیاست و مدیریت، به تعبیر امام و تایید برخی بزرگان، فردی « » و «» بود که به شدت تحت تأثیر اطرافیان و نفوذی ها قرار می گرفت. باند سید مهدی هاشمی، جریان لیبرال(نهضت آزادی) و شبکه تروریستی منافقین سه ضلع مثلثی را تشکیل دادند که آقای منتظری را در چنبره خود قرار داده بودند و ایشان عملا صدایی برای انعکاس تحلیل های غلط و حرف های تخریبی آنها علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده بود.( روزگار قائم مقامی، صص ۶۱_۶۸) 🔊به رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی بپیوندید:👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db