eitaa logo
عفاف گرایی
350 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1هزار ویدیو
58 فایل
◽️کانون «امین»◽️ مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفافگرایی و تربیت جنسی از منظر آموزه های دینی مدیریت محترم کانون امین 👇 @shahidamin
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃تأکید بر پوشش زنان به خاطر سلامت اجتماع است نه به دلیل محدود کردن آنها 🍂امروز فرصت تربیتی والدین کم شده است. فرصت تعامل فرزندان با والدین در روز به ۵ دقیقه می رسد. در کنش هاست که ها انتقال می یابد. 🍃ارزش های مادی، بر ارزش های معنوی و اعتقادی، در جهان غلبه پیدا کرده است. وقتی تئوری ها را از می‌گیریم، باید آنها را بومی ‌کنیم. 🍂برای مثال اکنون ، به جای دغدغه فرزند خود، درگیر تحصیلات و درآمد و شغل اوست. حتی اولین سؤالی که از خواستگاران در جلسات خواستگاری از سوی والدین صورت می‌گیرد، درآمد و شغل آنهاست! 🍃پوشش برنامه‌ای برای و امنیت اجتماعی است. در خلأ توسعه نمی یابد، بلکه در کنش ها و روابط متقابل شکل می گیرد. امروزه نمی توان مشکلات به وجود آمده و و رفتاری را صرفاً با کمک مراکز مشاوره حل نمود. ⚠️چرا که کار از حد فرد گذشته است. 🍃برای مثال وقتی باغ میوه را تالار و مجلس عروسی می‌کنند و اندرونی و بیرونی را یکی می کنند، می توان از فرد انتظار داشت که ها را حفظ کند؟ 🍂 تغییر کرده است. در ساختار های امروزی، سخت می شود. عدم رعایت حجاب، امروزه مانند عبور از چراغ قرمز شده و دیگر یک ناهنجاری محسوب نمی شود! 🍂🍃🌺🍃🍂 👤دکتر سید غلامرضا حسنی درمیان، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد @umefafgaraei
🌻با سلام و احترام 📣📣📣 چهارمین نشست در سال 1400 💬 با عنوان: "نقش نخبگان در پذیرش سند ۲۰۳۰" 👤با ارائه آقای دکتر سیدمجید صابری فتحی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد ⏰ زمان: چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 16:00 🎥همراه با پخش مستند تربیتی و اجتماعی ساعت 15:50 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy 💠جهت حضور در این نشست مجازی، در صورت استفاده از کامپیوتر، می‎بایست بر روی سیستم شما، نرم افزار Adobe Flash Player نصب باشد و در صورت استفاده از تلفن همراه و یا تبلت، نرم افزار Adobe Connet را از طریق بازار بر روی گوشی خود نصب بفرمایید. ✅ ضمناً به عرض می‌رساند، با توجه به وضعیت بهداشتی شهر مشهد، این جلسه صرفاً مجازی برگزار می‎شود. 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 با تشکر @umefafgaraei
🔰حضرت امام حسن مجتبی (ع) می فرمایند: 🍀"مَکارِمُ الاَخْلاقِ عَشَرَةٌ: صِدْقُ اللِّسانِ وَ صِدْقُ الْبَأْسِ وَ إِعْطاءُ السّائِلِ وَ حُسْنُ الخُلْقِ وَ الْمُکافاتُ بِالصَّنائِعِ وَ صِلَةُ الرَّحِمِ وَ التَّذَمُّمُ عَلَی الْجارِ، وَ مَعْرِفَةُ الْحَقِّ لِلصّاحِبِ وَ قِرْیُ الضَّیفِ وَ رَأْسُهُنَّ الْحَیاءُ". ❇️ده خصلت نیک از مکارم و فضائل اخلاق است: 1️⃣ راستگویى 2️⃣ صداقت و راستى در وقت سختى و گرفتارى 3️⃣ بخشش به سائل 4️⃣ خوش خُلقى 5️⃣ پاداش در مقابل كارها و ابتكارات 6️⃣پیوند با خویشان 7️⃣ حمایت از همسایه 8️⃣ حق شناسى درباره دوست و رفیق 9️⃣ میهمان نوازی 🔟 و در رأس همه این‌ها و . 📚آثار الصادقین، جلد 62، صفحه 892 🍃🌺🍃🌺🍃 🌺ولادت باسعادت حضرت بر تمام تهنیت باد. @umefafgaraei
⭕️نقل قول از حضرت آقا درباره ازدواج و فرزندآوری!@iransiasat_ir 👈
📚معرفی کتاب 📣📣📣 کتاب از مجموعه داستان‌های تدوین شده در مسیر عفافگرایی به چاپ رسید. 1️⃣کتاب اول: 🍎 🍎 ✴️پای سیب داستان موزونی است که در قالب 68 بیت و 20 صفحه، به موضوعاتی نظیر ، و امر به معروف پرداخته است. ✅ویژه کودکان 8 الی 10 سال 🍃🍎🍃🍎🍃 👈کاری از اعضای کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی ✏️شعر: فاطمه غلامی 📝مشاوران و ویراستاران محتوایی و ادبی: 👥دکتر محمود سعیدی رضوانی و دکتر علیرضا رسولی ❇️عرضه شده در پاتوق کتاب مشهد (ابتدای بلوار وکیل آباد، زیرگذر پارک ملت، از سمت دانشگاه فردوسی) 📞تماس و سفارشات غیرحضوری: 05136060811 📱شبکه های اجتماعی: 09362306987 09157761858 patoqketab.ir 👈ارسال به تمام نقاط کشور @umefafgaraei
🔻 تربیت کردن، کار سختی هم نیست. 🔻 فقط کافیست از کودکی، بر تنش بپوشانیم. 💠خرید لباس‌هایی از قبیل آستین‌حلقه‌ای، شلوارک‌های کوتاه را برای دخترانمان، از پنج‌سالگی به بعد محدود کنیم. اگر هم بچه‌ها دوست داشته باشند چنین لباس‌هایی بپوشند، به آن‌ها آگاهی لازم را بدهیم که فقط در خانه و نه جلوی دیگران، مجاز به پوشیدن چنین لباسهایی هستند. 💠بگذاریم پایه‌های و در آنها از همان کودکی شکل بگیرد؛ چرا که در خیابان‌ها و کوچه‌ها و محیط‌‌های مختلط آن‌قدر زیاد است که، فرزندان باید تحت نظر آموخته باشند که امر خدای مهربان را در هر جایی باید اطاعت کرد، وگرنه دچار تعارض خواهد شد. 💠از بزرگترهای فامیل نیز بخواهیم، گاهی به دختران خردسال مان، به خاطر لباسهای پوشیده ای که بر تن دارند، هدیه ای بدهند و همچنین در برابر همه فامیل به او احترام بخصوصی بگذارند و او را تکریم کنند. به این صورت کودک می فهمد که همگان برای او ارزش قائل هستند نه فقط پدر و مادر. 🔮 به این ترتیب کودک بالایی کسب کرده و می فهمد که با حجابش برای همه است و با این اعتماد به نفس، راه درست را از نادرست تشخیص داده و را انتخاب می کند. 👈به علاوه، داشتن حیا و رعایت مواردی مانند پوشش بدنی در خردسالی، باعث پیشگیری از برخی آسیبها و تنشهای اجتماعی نیز خواهد شد. 📌 اما وقتی دختر بچه ها را در کودکی با لباسهای باز، تحسین کنیم؛ چطور ممکن است که از او انتظار داشته باشیم که در بزرگسالی، بر تن کند؟! @umefafgaraei
🔘 اصل کلی تقوا و صبر 🔹 فرمود: ﴿نُصِیبُ بِرَحْمَتِنَا مَن نَّشَاءُ وَلاَ نُضِیعُ أَجْرَ المُحْسِنِینَ﴾[1] ما هرگز كسی كه برداشت، كرد و دارای بود اجرش را ضایع نمی ‌كنیم، حالا چه یوسف چه غیر یوسف! بنابراین این قصه هم‌ اكنون است؛ یعنی هر كسی بود بالأخره به جایی می ‌رسد، هر كسی بود به جایی می‌ رسد، هر كسی بود به جایی می‌ رسد، هر كسی بود به جایی می ‌رسد و خود یوسف (سلام الله علیه) هم به همین اعتراف كرد و برادران خود را به همین اصل كلی هشدار داد. 🔹 وقتی برادران یوسف به آن حضرت گفتند ﴿أَإِنَّكَ لَأَنْتَ یوسُفُ﴾ وجود مبارك یوسف فرمود: ﴿أَنَا یوسُفُ وَهَٰذَا أَخِی قَدْ مَنَّ اللَّهُ عَلَینَا﴾، اما این تاریخ مصرفش نگذشت، چرا؟ برای اینكه ﴿إِنَّهُ مَنْ یتَّقِ وَیصْبِرْ فَإِنَّ اللَّهَ لَا یضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ﴾[2] این یك اصل كلی است. خب اگر بیان خدای سبحان است فرمود: ﴿لَا یضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ﴾، از همین بیان كلی وجود مبارك یوسف استدلال كرد استفاده كرد فرمود: این برادرم به من رسید این اختصاصی به من و برادر و خانواده یعقوب و ابراهیم ندارد این است كه ﴿مَنْ یتَّقِ وَیصْبِرْ فَإِنَّ اللَّهَ لَا یضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ﴾، بنابراین این قصه هم ‌اكنون هم زنده است ﴿وَكَذلِكَ مَكَّنَّا﴾ ﴿نُصِیبُ بِرَحْمَتِنَا مَن نَّشَاءُ وَلاَ نُضِیعُ أَجْرَ المُحْسِنِینَ﴾ .(📚 سوره مبارکه یوسف ـ جلسه 49 تاریخ: 1383) [1] . سوره یوسف، آیه 56. [2] . سوره یوسف، آیه 90. 🔅تفسیر و قرآن پژوهی @rahighemakhtoom
🌺 باسمه تعالی 🌺 📣 اطلاعیه دعوت به همکاری 📣 🔹 به اطلاع فعالان عفاف و حجاب می‌رساند که بر اساس مصوبه 427 و 840 شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان تبلیغات اسلامی 13 وظیفه در عرصه گسترش فرهنگ عفاف برعهده دارد. به همین منظور از همه افراد و یا تشکل‌هایی که تمایل دارند به صورت جهادی در راستای اجرای حداقل یکی از وظایف سیزده‌گانه با اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همکاری نمایند با کانون فرهنگی امین تماس بگیرند و یا به آیدی کانون امین در ایتا یا سروش پیام ارسال کنند. 🔹شایان ذکر است که این همکاری حداقل به دو صورت خواهد بود: 1. ارائه طرح برای اجرای حداقل یکی از وظایف سیزده‌گانه (البته طرح‌هایی که مبتنی بر بودجه و هزینه مالی نباشد و یا از طریق خیرین تأمین گردد)؛ 2. آمادگی برای اجرای طرح‌های مُحوَّل (داوطلبین محترم در این مرحله قطعا از حمایتهای معنوی و اداری و قانونی سازمان برخوردار خواهند بود). 🔹 مهلت اعلام همکاری: 12 اردیبهشت 1400 🔶 شماره تماس: 09372285579 تلفن ثابت: 05232225200 داخلی 238 ♦️ آیدی کانون امین در ایتا و سروش 👈 @efaf_amin 🌺 با تشکر کانون فرهنگی تبلیغی امین🌺 Kanoon-amin.ir
🔹شوراي عالي انقلاب فرهنگي در برنامه‌اي مدون براي گسترش فرهنگ عفاف، كه هم‌اکنون به‌عنوان طرح "ارتقاي امنيت اجتماعي" نامیده شده، 351 وظیفه و راهكار اجرايي را براي 32 سازمان، نهاد و وزارتخانه و دستگاه حاکمیتی مقرر کرده است که یکی از آن دستگاه‌ها، سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد. از همین رو و پیرو اطلاعیه بالا، وظایف سازمان تبلیغات اسلامی در ذیل آورده می‌شود تا فعالان محترم در عرصه عفاف و حجاب این وظایف را در مد نظر داشته باشند و طرح‌های خویش را براساس آن ارائه دهند. 🔹 وظايف سیزده‌گانه سازمان تبليغات اسلامي: 1ـ تقويت نظام تبليغ ديني در دو عرصه سنتي و مدرن در تعميق فرهنگ عفاف و حجاب؛ 2ـ آسيب‌شناسي و مطالعه توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در نظام تبليغي ديني و ايجاد نوآوري در اين زمينه؛ 3ـ تبيين و تبليغ جاذبه‌ها و دافعه‌هاي برخي مسائل در مورد نحوه پوشش و حجاب و گسترش حيا و عفت در خانواده‌ها؛ 4ـ تاكيد بر اقدامات فرهنگي به ويژه با بهره‌گيري از توانمندي‌هاي رسانه‌اي و نيروي انساني مبلغ با هدف فرهنگ‌سازي مثبت در زمينه توسعه فرهنگ عفاف و حجاب؛ 5ـ توليد محصولات فرهنگي، هنري، سينمايي، نمايش، تجسمي، كتاب، رمان و ... براي كودكان و بزرگسالان در زمينه فرهنگ عفاف و حجاب ( توسط حوزه هنري)؛ 6ـ توسعه فضاي پرسش و پاسخ مانند برگزاري ميزگرد و انجام مناظره در زمينه فرهنگ عفاف و ضوابط شرعي حجاب با بكارگيري ابزارهاي مختلف تبليغي؛ 7ـ برگزاري مسابقات فرهنگي هنري و علمي با هدف جهت‌دهي به افكار نسل جوان با موضوع حجاب و عفاف و نظرسنجي از شركت كنندگان در تهيه طرح‌ها و برنامه‌هاي مناسب در اين زمينه؛ 8ـ تأسيس پژوهشكده توسعه فرهنگ عفاف و حجاب ( با همكاري وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري)؛ 9ـ توزيع كتاب تأليف شده در زمينه بسط فرهنگ عفاف در فروشگاه‌هاي كتاب شهر سازمان تبليغات اسلامي؛ 10ـ نشان دادن اثرات منفي فرهنگ مبتذل و غيراخلاقي غرب در زندگي اجتماعي و فردي نوجوانان؛ 11ـ بيان مناسب آيات و روايات ديني در مورد رعايت نگاه، رفتار و گفتار با در نظر گرفتن مختصات جنسي زن و مرد؛ 12ـ ارائه مطالب ارزشي، فرهنگي و جذاب در سالن‌هاي انتظار فرودگاه‌ها، راه‌آهن، پايانه‌هاي زميني، تابلوهاي الكترونيكي، ميادين و چهارراه‌ها. 13ـ برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت نهاد مسجد، هیئت‌ها و تشکلهای مذهبی و هیئت‌های اندیشه‌ورزی نخبگان حوزوی و دانشگاهی در امر عفاف و حجاب و مقابله با بی‌عفتی. @efaf_amin Kanoon-amin.ir
🔰 نصب پوسترهای با محتوای عفاف و حجاب در مراکز پزشکی و سطح شهر توسط تشکل های مردمی 🔸 گروه های مردمی دغدغه مند، پس از دریافت گزارش عدم رعایت قوانین حجاب در برخی مراکز درمانی، با حضور در این اماکن، قانون حجاب را به مسئولین این مراکز متذکر شدند و با موافقت آنها پوسترهای حجاب را نصب کردند. حجاب پرسنل و رفتار متواضعانه مدیریت رادیولوژی نسبت به مطالبه تشکلهای مردمی در زمینه رعایت هرچه بهتر حریم بانوان جای تقدیر دارد. کسبه منطقه آزادشهر مشهد نیز نسبت به نصب این پوسترها استقبال داشتند. با توجه به این تجربه های پی در پی تشکل های عفاف و حجاب، مشخص می شود که بحث «مخالفت با حجاب اجباری» مقوله ای است که دشمنان سعی دارند در رسانه آن را واقعی جلوه دهند. در حالی که در سطح جامعه، مردم خواستار حفظ این ارزش های فطری هستند. سایت جامع اخبار و محتوای عفاف و حجاب http://goharshad1.ir @goharshad1_ir
🍃 بدون سودی ندارد. 🍃اگر صد سال هم بگذرد، 🍂ولی نفس خودت را نکنی؛ نگاهت را کنترل نکنی؛ ⚠️در کلاس اوّل درجا خواهی زد. 🍃وقتی به کلاس دوّم خواهی رفت که نفست را کنترل کنی. ✅یا باید را بپرستی یا را. 🍀«لا نجاة الا بالطاعة» ✴️طاعت چیست؟ 🌺طاعت این است که آنچه دلت می خواهد را کنار بگذاری. 👤آیت الله حق شناس 🍃🌺🌺🌺🍃 🐔مرغ خیلی جست‌وخیز دارد و برای همین نمی‌توانیم او را بگیریم، اما اگر از قِلق گرفتن سرش با دست استفاده کنیم، نمی‌تواند راه برود، هرچند که پای تیزی دارد. ⚠️به ‌محض اینکه دست برداشته می‌شود، دوباره این مرغ به جنب‌وجوش می‌افتد. #👀نفس پرجنب‌وجوش ما می‌خواهد هر طرفی که است، سَرک بکشد، برای همین نمی‌توانیم مانعش شویم؛ اما اگر دست روی سرش بگذاریم، به ‌راحتی رامش می‌کنیم. ✅ و التماس به درگاه الهی، دستی فولادی بر روی سر هوس‌ هاست. 🌿🌸🌿🌸🌿 🔰نفس انسانى پيوسته به فرمان می دهد، مگر آن را كه پروردگارم كند: سوره یوسف، آیه 53 @umefafgaraei
🍂به فرق نازنینش، کی اثر می‌کرد، شمشیر 🍂گمانم ابن ملجم، وقت ضربت، یا علی گفت 🔰امیرالمؤمنین علیه‌السلام می فرمایند: 🔷«مَا الْمُجَاهِدُ الشَّهِیدُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَعْظَمَ أَجْراً مِمَّنْ قَدَرَ فَعَفَّ لَکَادَ الْعَفِیفُ أَنْ یَکُونَ مَلَکاً مِنَ الْمَلَائِکَة» 🔷پاداش در راه خدا، بزرگ‌تر از پاداش پاک‌دامنی نیست که قدرت بر گناه دارد و آلوده نمی‌گردد. همانا ، فرشته‌ای از هاست. 📚نهج البلاغه، حکمت ۴۷۴ 🍂می‌روی با فرق خونین پیش بازوی کبود 🍂شهر بی زهرا که مولا! قابل ماندن نبود 🍂با وضو آمد به قصد لیله الفرقت، علی! 🍂ابن ملجم در شب احیا چه قرآنی گشود! 🥀🍂🥀🍂🥀 🍁فرا رسیدن ایام سوگواری امیرالمؤمنین (ع) بر تسلیت باد @umefafgaraei
جواد حسین: ⚠️🚨 *نماز میخوانم ولی شرکت در انتخابات نه*‼️ 🔻 به سبک شهیدمطهری مینویسم در خصوص شهادت امام علی (ع) به دو سوال میتوان پاسخ داد: 1⃣ مولا علی را که کشت؟ ابن ملجم مرادی 🔻اما سوال مهم تر: 2⃣ علی را چه کشت؟ متدینینی که اهل تحلیل سیاسی و دشمن شناس نبودند! 🔹آنچه که قوی ترین مرد تاریخ را مظلوم کرد و آنچه که موجب شد لشکر فرزند مولا خالی و پازل معاویه تکمیل شود و امام حسن(ع) را مذل المومنین بخوانند در یک واژه "نداشتن قدرت تحلیل سیاسی" بود 🔹 آری؛ همه همه اهل تدین بودند؛ روزه میگرفتند و در شب قدر احیاء به پا میکردند ولی فقط قدرت تحلیل سیاسی نداشتند. این است خطر بزرگ دینداری منهای بصیرت! ☘ قدرت تحلیل سیاسی نباشد به نام عدالتخواهی و به کام عدالتخواری فرق مبارک بزرگ عدالتخواه تاریخ در محراب شکافته میشود و قربه الی الله پای حسن بن علی مجروح! ☘ قدرت تحلیل سیاسی نباشد پیروزی در بدر و احزاب دیده نمیشود و با فراموش کردن شکست پارادیم اشرافیت قریش، تحقیر طاغوت های زمان و پی کردن شتر فتنه جمل دیده فقط و فقط زخمی شدن در احد و صفین بهانه ای میشود برای ترک صحنه ☘ تدین باشد ولی قدرت تحلیل سیاسی نباشد خطای فلان سفیر و استاندار در حکومت علوی را به پای اسلام و علی مینویسند! ☘ قدرت تحلیل سیاسی نباشد حکمیت صفین و صلح امام حسن را نه به پای خیانت اشعری ها و عبیدالله بن عباس ها بلکه به نام امام جامعه مینویسند ☘ قدرت تحلیل سیاسی نباشد عده و تنوع دشمن در جنگ احزاب را بهانه ای میکنند برای خواندن غزل یاس و تکرار قرائت آیه ی: "يا أَهلَ يَثرِبَ لا مُقامَ لَكُم فَارجِعوا" (احزاب ۱۳) 🔹چقدر تلخ است جماعتی بسیار قلیل از متدین عزیز هموطنم غافلانه همزبان با قاتلان حاج قاسم؛ نتانیاهو، بن سلمان ، مریم رجوی و بنی صدر و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب این آیه یاس تلاوت میکنند که: "یا اهل ایران تا کی به پای صندوق ها میروید؛ فارجعوا" "اعوذ بالله من دیندار سکولار!" ☘ قدرت تحلیل سیاسی که نباشد جای جلاد و شهید عوض میشود. معاویه طرفدار حقوق بشر و شجاع خوانده میشود و علی بی تدبیر! (خ ۲۷ نهج البلاغه) ☘ تحلیل سیاسی نباشد شاید شب تا به صبح قران سر گرفته میشود ولی پیام قران درک نشود!؛ متدین واقعی کسی نیست که آیه ۷ سوره منافقون بخواند ولی نداند هدف اصلی تحریم ها جنگ اراده ها و " حتی ینفضّوا" است. (صدالبته هرکس سوء تدبیرهای داخلی در جمهوری اسلامی مکمل تاثیر تحریم نداند بی درنگ در عقل او شک کنید!) ☘ قدرت تحلیل سیاسی نباشد اندکی منتظران صالح، حزب قاعدین میشوند! ☘قدرت تحلیل سیاسی نباشد گوساله ها در گاوداری سامری مدفون میشود و متدینین نعره های گاوهای آپدیت شده از گاوداری های بی بی سی فارسی، voa ، من و تو و اردوگاه منافقین در آلبانی نمیشنوند ☘ قدرت تحلیل سیاسی نباشد متدینینی در رَحِم تاریخ متولد میشوند که عاشق نام علی هستند ولی غافل از راه و امر علی! " لاَ رأيَ لمنْ لا يُطَاع!" 🔻 به دست بریده حاج قاسم نمیتوان عاشق عکس حاج قاسم بود در بزنگاه انتخابات برعکس توصیه ی او عمل کرد: "سربازتان از یک برج دیده بانی، دید که اگر این نظام آسیب ببیند، دین و آنچه از ارزشهای آن [که] شما در حوزه‌ها استخوان خُرد کرده اید از بین می‌رود. این دوره‌ها با همه دوره‌ها متفاوت است. این بار اگر مسلّط شدند، از اسلام چیزی باقی نمی‌ماند!" ✅ : صدالبته اگر قدرت تحلیل سیاسی نباشد اعتراف میکنم هر خبط و خطا در حکومت اسلامی توجیه میشود. غافل از اینکه توجیه همه مشکلات و ارتباط دادن آن به دشمن و آمریکا غلط و خلاف مشرب سیاسی علی و سیدروح الله و سیدعلی است! ☘ توجیه همه مشکلات حماقت است ولی شهید به خط خون نوشت که سیاه نمایی و ناامیدی خیانت و حضور در صحنه رسالت است 🔹 عزیزان من به اشکی که در شب قدر ریخته اید قسم میخورم که از عمق وجود درک میکنم که دلخورید و دلخوریم و حق داریم گله مند باشیم. امامین انقلاب و هیچکس هم مدعی اجرای کامل اسلام و عدالت در جمهوری اسلامی نبوده ونیست و به قصورات و تقصیرات اگاهیم ولی رمز علوی ماندن و راز سعادت ملت در خلق حماسه حضور است 🔹اشک منهای ولایتمداری و دشمن شناسی در شب قدر همچون نماز بدون وضو است!؛ اندکی تامل و التماس تفکر: "علی (ع) را کُشت؟!" 💐 عمل صالح فقط در خواندن نماز و قران نیست بلکه به تصریح قران همین آیه برای حضور در انتخابات کافیست: وَلَا يَطَئُونَ مَوْطِئًا يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَلَا ینالون من عَدُوٍّ نَّيْلًا إِلَّا كُتِبَ لَهُم بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ 💐 علویان غیور ایران و متدینین بصیر از اصولگرا و اصلاح طلب وانقلابی وملی و۰۰۰۰همه با هم دست در دست هم در ۲۸خرداد ۱۴۰۰ پاسخ دندان شکنی به دشمنان اسلام وایران خواهیم داد۰اللهم عجل لولیک الفرج۰۰۰ 👌🇮🇷🇮🇷🇮🇷✊✊
♦️ حجاب، فرم رزمی مبارزه 🔰 تا اواسط دهه 50 که برخی جنبه‌های تشیع قوت گرفت و ایدئولوژی انقلابی تغذیه شد و حجاب آشکار زن مسلمان که هنوز بر حفظ حیثیت ایدئولوژیک کشورش اشعار داشت از تاکتیک‌های موثر مبارزه علیه استکبار تلقی گشت و در عرصه نبرد با طاغوت به فرم رزم مبدل شد. ❎ حجاب اصیلی که از حوزه و مسجد و کوچه و بازار ایران برخاست و به‌عنوان یکی از اصول نمادین مبارزه در عرصه انقلاب جهانی اسلام به تثبیت رسید. با پیروزی انقلاب اسلامی روشنفکران دینی چون شهید مطهری، شهید بهشتی، و آیت الله سیدمحمود طالقانی به تبیین نقش تعیین کننده حجاب پرداختند. ✍ سمیه طاهریان 🆔 @farhang_puya
💯 زمان انتخاب ⭕️ امروز که غرب با ایجاد شبکه‌های صوتی و تصویری و ماهواره‌ای و هزینه کردن مبالغ هنگفت وانمود می‌کند راه پیشرفت و تمدن را برای زن ایرانی به ارمغان آورده، در میان تبلیغات گسترده و ترس مردمان از اتهام به ناپاکی و تحجر، ما باشیم که همچون کودک داستان آندرسن فریاد برآوریم که تمدنی در کار نیست و حاصل این‌همه مد و پارچه‌ها و لباس‌ها برهنگی است. 🚫 برهنگی فرهنگی و به دنبال آن برهنگی فرهنگی و سیاسی و اقتصادی. بیدار باشیم که دزدان، استقلال و سرمایه‌های ما را هدف گرفته‌اند و کاری کنیم یا آن‌که تلخکامی مسلمانان آندلس و الجزایر را این‌بار با تبعاتی وسیع‌تر پذیرا باشیم ✍ سمیه طاهریان 🆔 @farhang_puya
✴️یکی از ویژگی‌هایی که در نسل جدید ایجاد شده، این است که آن‌ها از پررنگ‌تر می‌شود. علت حضور پر‌رنگ بچه‌ها در فضای مجازی به چند دلیل است: 1️⃣خلأ ارتباطی: 🔶بچه ‌ها می‌خواهند با کسی حرف بزنند، اما پدر و مادر وقت ندارند و یا گرفتاری‌های اقتصادی زیاد شده است. در گذشته عنوان می‌شد اگر در طول روز، کمتر از یک ربع صحبت مفید بین اعضای رخ دهد، این خانواده در معرض است؛ بخشی از این معضل که گفتگو در بین افراد خانواده اندک است، این است که پدر و مادر درگیر یا ماهواره و مسائل دیگر هستند. یعنی پدر و مادر نیز رسانه زده هستند و در نتیجه در خانواده کم شده است؛ فرزندان نیز از باب همانندسازی با والدین و برای پر کردن به فضای مجازی مراجعه می‌کنند. 2️⃣خلأ عاطفی: 🔶این خلأ به دنبال خلأ ارتباطی پیش می‌آید؛ بخشی از به دلیل سیاست‌های تک فرزندی خواهد بود. از طرفی در مدرسه مسائلي را می‌شنود که بر احساس یا وي اضافه می‌گردد؛ او این توهم را خواهد داشت که من از دیگران عقب هستم، زیرا آن‌ها با یکدیگر دارند. 3️⃣حس استقلال ‌طلبی، ظهور، بروز و توجه طلبی 🔶این موارد نیز دست به دست یکدیگر می‌دهند تا نسل جدید به این سمت سوق پیدا کنند که حداقل برای حفظ ظاهر، فضای عاطفی را برای خود فراهم کنند. 📌لازم است که خانواده ها دربارۀ فرزند خود مقید باشند؛ امروزه یکی از نسخه‌های حیات بخش "برنامه‌ریزی برای بچه‌ها" است. 👤دکتر رضا صمدی @umefafgaraei
🔷زمانی که وارد کشور شد، فکری برای امروز نکردیم و متأسفانه اکنون نیز اندیشه‌ای برای پنج سال آینده نداریم. 🔷در حقیقت مقصر وضعیت بحرانی امروزه، برنامه‌ریزان ما هستند. بسیاری از کشورها برای ورود به این مسئله چارچوب‌های کاملاً مدون دارند؛ اما کشور ایران خیر... 🔷برخی می‌گویند: «فضای مجازی بی‌در و پیکر است». چه کسی این سخن را گفته است؟ این فضا و چارچوب دارد و همۀ کشورها بر همین اساس با شبکه‌های برخورد کرده‌اند، اما ما آن را رها کرده‌ایم. 🔥حدود چند میلیون کانال مستهجن در شبکه های اجتماعی وجود دارد؟!؟ ⚠️متأسفانه ما فضای مجازی را باز کرده‌ و هیچ چارچوبی برای آن تعریف نکرده‌ایم! و مشخص است که بچه‌هایی که با ایده‌ی جنسی وارد این جریان می‌شوند، اولین چیزی که در این فضا جستجو می‌کنند "" خواهد بود و به هر مدرسه‌ای که مراجعه می‌شود، اعلام می‌کنند بسیار زیاد است. 📛 از سال 2010 و بعد از این‌که گوشی هوشمند به بازار آمد، دقیقاً همان داستان سال 80 در حال تکرار است: بازدید بالای جوان‌ها از سایت‌های جنسی! 🔷در حقیقت ما را ایجاد کرده‌ایم، اما اندیشه‌ای برای تکنولوژی بحران نداشته‌ایم. در جلسۀ زوج جوانی شرکت کردم، مرد می‌خواست همسر خود را طلاق دهد به دلیل این‌که وی به خواسته های نامعقول او تن نمی دهد! به راستی چه چیزی جوان را تغییر داده است؟ 📌 پاسخ روشن است: . 👤حسین مدبر عزیزی @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پاسخ دندان شکن دختر 9 ساله به اظهارات اخیر علی مطهری در خصوص حدود 🍃🌺🌺🌺🍃 @umefafgaraei
قانون در مورد حجاب چه می گوید؟ https://nahad.qiau.ac.ir/index.aspx?key=docs&id=784
متاثرین از فرهنگ غرب، آزادی زن را نمی‌خواهند بلکه آزادی رسیدن به زن را می‌خواهند...‌ @Cultural_Invasion
🌻با سلام و احترام 📣📣📣 پنجمین نشست در سال 1400 💬 با عنوان: "بررسی سند 2030 از منظر حقوقی با تأکید بر حق تحفظ (تجربه بین‎المللی و ملی)" 👤با ارائه آقای دکتر علیرضا رسولی پژوهشگر مسائل و مطالعات فرهنگی ⏰ زمان: چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 16:15 🎥همراه با پخش مستندی ویژه ساعت 15:30 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy 💠جهت حضور در این نشست مجازی، در صورت استفاده از کامپیوتر، می‎بایست بر روی سیستم شما، نرم افزار Adobe Flash Player نصب باشد و در صورت استفاده از تلفن همراه و یا تبلت، نرم افزار Adobe Connet را از طریق بازار بر روی گوشی خود نصب بفرمایید. ✅ ضمناً به عرض می‌رساند، با توجه به وضعیت بهداشتی شهر مشهد، این جلسه صرفاً مجازی برگزار می‎شود. 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 با تشکر @umefafgaraei
#حجاب 🔰 hijab 🔸 بی حیایی و کم حیایی نشانه ی تیره اندیشی ست. نه روشنفکری. نشانه ی جهالت است نه تمدن. از مجموعه پوسترهای تولیدی گروه سایبری ترویج عفاف و حجاب بازدید و دانلود سایر پوسترهای این مجموعه از طریق لینک https://yun.ir/ax5udc سایت جامع اخبار و محتوای عفاف و حجاب http://goharshad1.ir @goharshad1_ir