هدایت شده از حمید رسایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
♻️ ببینید، پس میشه درستش کرد
🔰 حمید رسایی: سرای ایرانی یکی ااز مراکز فروشگاهی بزرگ بود که در طول ماههای گذشته، فیلمهایی از بیحجابی افراد در آن دست به دست میشد و در پاسخ به اعتراضهای مردمی، میگفتتد که به تذکرات توجه نمیشود تا اینکه دادستان تذکر جدی داد و منرکز مهر و ماه پلمب شد. حالا در فیلمهای جدید، ببینید وضعیت تذکرات متولیان و واکنش مشتریان بیحجاب را ! پس میشه درستش کرد.
🔺برای دیدن تحلیلهای حمید رسایی عضو کانال شوید🔻
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از 🇮🇷 نیمه پنهان 🇮🇷
حامیان اغتشاشگران و شعار «زن، زندگی آزادی» چه کسانی هستن؟
1️⃣ پادشاه عربستان که به چند همسری نه، به شصت همسری معتقد است.
2️⃣ مسعود رجوی که همه زنان سازمان مجاهدین را به عقد خود در آورده و رحم آنها را خارج کرد تا باردار نشوند! خاطرات خانم مریم سنجابی را درباره کثافت کاری های مسعود رجوی بخوانید. منافقین بازیگر مهم رسانه ای در آزادی زنان هستند.
3️⃣ بن سلمان که حتی به مادر خودش هم رحم نکرد و او را حبس خانگی کرد. وی شبکه اینترنشنال را برای آزادی زنان ایران تاسیس کرده است!
4️⃣ مولوی عبدالحمید هم در حالی حامی حقوق زنان شده که زنان حق ورود به مسجدش را ندارند اما خب شعار آزادی زن میدهد!
5️⃣ عبدالله اوجالان موسس پ ک ک و سازنده شعار زن زندگی آزادی معتقد بود که ازدواج، مرد کُرد را فلج می کند پس زنان باید بصورت مشترک در اختیار همه اعضای حزب مخصوصا خودش باشد. حجم کثافت کاری اوجالان به حدی بود که همسرش از دستش فرار کرد با اینحال، بخاطر آزادی زنان ایرانی تروریست تربیت میکند!
👌 حالا اگر کسی به این شعار و پدران آن علاقه دارد، خود داند
#شناخت_دشمن #فتنه
🇮🇷نیمه پنهان
🇮🇷@nimeyepenhan
هدایت شده از تشکل حوزوی سعداء قم
🔴رخنه افکار صورتی و غیرانقلابی بر رسانه های موسوم به انقلابی یعنی چه؟
⏪یعنی اینکه خط اول سخنان حضرت آقا را در پست خبری خود نمی آورند ...
▪️سانسور خط اول سخنان رهبر معظم انقلاب توسط رسانه های رسمی مملکت که عمدتا ادعای انقلابی گری هم دارند!
⏪ دقیقا این جمله " حجاب یک ضرورت شریعتی است، هیچ تردیدی در وجوب حجاب وجود ندارد و هیچ خدشه ای در آن نیست و یک واجب شرعی است که باید رعایت بشود." را از تیتر حذف میکنند و قسمت دوم را تیتر میکنند تا فقط این گزاره دیده شود که بوی تساهل و تسامح و کوتاه آمدن به مشام برسد
▪️آقایون، #حاج_قاسم شهید شده و در بین ما نیست دارید تحریفش می کنید، رهبری که الحمدلله سالم و قدرتمند در راس نظام هستند، صحبتهای رهبر حی و حاضر را با چه جرئتی و چگونه تحریف می نمایید!؟
#حجاب
#حجاب_خط_مقدم_است
📣تشکل حوزوی سُعداء قم
🆔 @soada_qom
هدایت شده از مهدی بیاتی
♨️سامانه نظارت مردمی حجاب
رهبر معظم انقلاب: "حجاب یک ضرورت شرعی است که باید رعایت شود و جای هیچ خدشه و تردیدی در وجوب آن وجود ندارد" ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
📍باتوجه به
۱.تاکید مجدد رهبرانقلاب مبنی بر وجوب رعایت حجاب و دغدغه قشر متدین
۲.از آنجایی که سناریوی #انقلاب_جنسی به #کشف_حجاب ختم نخواهد شد و قصد حرکت دومینوار برای تخریب هنجارها را دارد
۳.وقتی بیقانونی برخی افراد معاند را نمیتوان با صرفا با تذکر لسانی رفع کرد و نیاز به اقدامات سلبی حاکمیتی نیز میباشد
لذا به دغدغهمندان این عرصه پیشنهاد میشود درحد توان، تصاویر ترجیحا واضحی از کشفحجاب افراد در معابر عمومی تهیه کنند و برای آیدی زیر ارسال کرده تا اقدام بعدی برای برخورد انجام شود
@samane_nezarat_mardomi
📌گزارشات این سامانه برای موارد ضعیفالحجابی و بدحجابی نمیباشد؛ ضمنا از ارسال سوال و موارد متفرقه خود داری کنید
┄┅═══🇮🇷═══┅
#طرح_مردمی_پارسا
#پارسا_مردمی_قم
#ما_مردمیم
عضویت در طرح پارسا👈 @ParsaEfaf
عضویت در کانال👈 @parsamardomi
┄┅═══🇮🇷═══┅┄
هدایت شده از سعداء/حجت الاسلام راجی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از آخرین خبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دشمن در راس نقشههایش، تبلیغات است / علاج پروپاگاندا تبیین است / وسوسهای را که روی آن جوان و نوجوان اثر میگذارد باتوم که نمیتواند برطرف کند، آن وسوسه را تبیین میتواند برطرف کند
🔹رهبر انقلاب، صبح امروز: یک مساله جهاد تبیین است. بارها و بارها بنده تکرار کردم و باز هم تکرار میکنم. دشمن در راس نقشههایش، تبلیغات است. به قول خودشان پروپاگاندا. علاج پروپاگاندا تبیین است؛ از زبانهای مختلف، از هنجرههای مختلف، با تعبیرات مختلف، با ابتکارات مختلف. وسوسهای را که روی آن جوان و نوجوان اثر میگذارد چه چیزی میتواند برطرف کند؟
🔹باتوم که نمیتواند برطرف کند، آن وسوسه را تبیین میتواند برطرف کند.
@Akharinkhabar
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻آنچه از «کشف حجاب» دیدم:
روایتبازی یک اقلیّتِ دیکتاتور
🖋 مهدی جمشیدی
دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۱. شهر تهران. پرسهزنیِ جامعهشناختی در ایستگاههای متروی گلبرگ و دروازه شمیران و تئاتر شهر و میرزای شیرازی در صبح و ظهر. تلاش داشتم که به یک «بُرش عینی» و «برداشت مستقیم» از واقعیّت اجتماعی دست بیابم و وضع حجاب دختران و زنان را فارغ از «عایقهای رسانهای» و «حائلهای روایی» مشاهده کنم. مشاهدهای که در قلب آن، «پرسش» وجود داشت و نه «پیشداوری». در طول یک ماه گذشته نیز به چنین مشاهداتی رو آورده بودم و در نقاطی از شهر، با دقت و تأمّل، از این زاویه به واقعیّت اجتماعی نگریسته بودم. مشاهداتم در امروز، مطابق با همۀ مشاهدههای قبلی بود و آنها را تأیید میکرد. و اماّ نتایج:
۱- تنها «پنج درصد» از دختران و زنان، «کشف حجاب» کرده بودند؛ یعنی «شال» یا «روسری» یا «مقنعه» بر سر نداشتند و «سر برهنه» در ایستگاههای مترو رفتوآمد داشتند. در اینجا، برآوردی دربارۀ تعداد زنان چادری یا شُلحجاب ارائه نمیکنم و پرسش خویش را به همین مسألۀ خاص، محدود میکنم. با مشاهدۀ این تعداد اندک، متعجب شدم که این همه غوغا و هیاهو برای «حجاب اختیاری» – که هدفی جز «کشف حجاب» نداشت – تنها معطوف به همین «پنج درصد» بوده است؟! بهعبارتدیگر، باید «قانون حجاب الزامی»، برچیده شود تا فقط این پنج درصد بتوانند کشف حجاب کنند؟! این پنج درصد، چه نسبتی با آن «روایتهای انبوه» دارند؟!
۲- بیحجابی در این پنج درصد، محدود به «برداشتن حجاب از سر» بود؛ بهطوریکه پوشش سایر قسمتهای بدنشان، عادی و عرفی بود. اینگونه نبود که چون حجاب از سر برداشته باشند، دربارۀ بخشهای دیگر بدن خود نیز همین منطق را دنبال کرده باشند و در آن قسمتها نیز دست به «ساختارشکنیِ پوششی» زده باشند. دراینمیان، تنها دَه خانم مشاهده کردم که برخلاف این بودند و پوشش قسمتهای دیگر بدنشان نیز زننده بود، از جمله اینکه شلوارشان تا نزدیکهای زانویشان بالا آمده بود، یا تیشرت تنگ پوشیده بودند و حجم بدنشان آشکار بود، یا یقیۀ تیشرتشان باز بود و ... .
۳- بهجز دو مورد، همۀ کسانیکه کشف حجاب کرده بودند، «شال بر دور گردن» داشتند، درحالیکه چنانچه قطعیّتی دربارۀ کشف حجاب وجود دارد، دیگر «انداختن شال به دور گردن»، معنا ندارد. دراینباره، کنجکاو شدم و دریافتم که بخشی از اینان احتمال میدهند که واکنش و برخوردی صورت بگیرد و همچنان مطمئن نشدهاند که حجاب اختیاری، برقرار شده است؛ بخش دیگری نیز وقتی به «محل زندگی» یا «محل کار» خود نزدیک میشوند، ترجیح میدهند که از وضع کشف حجاب، خارج شوند؛ و جالب اینکه بخش دیگر، گاهی موهای خود را میپوشانند و گاهی هم نمیپوشانند و هنوز به «جمعبندی» نرسیدهاند و میان این دو، یکی را «انتخاب» نکردهاند.
۴- دیگر اینکه پنج درصدی که به آنها اشاره کردم، هرگز محدود به «دهۀ هشتادیها» نبودند، بلکه آشکارا، «ترکیبی از همۀ نسلها» بودند و هیچ احساس نکردم که در آنها، غلظت دهۀ هشتادیها بیش از دیگران است. برخلاف نظریۀ «گسست نسلی»، مشاهده کردم که تعداد دهۀ هفتادیهایی که کشف حجاب کردند، بیش از دهۀ هشتادیها است، و حتّی تعدادی از آنها نیز زنان پیر هستند.
۵- «توزیع جغرافیاییِ» کشف حجاب نیز در همۀ ایستگاهها، یکسان بود و تفاوت خاصی میان این نقاط وجود نداشت؛ هر چند مشاهدات قبلیام نشان میدهد که باید میان «جنوب شهر» و «شمال شهر»، تمایز نهاد و در محلهها و مناطق شمالی، باید این رقم را به حدود ده درصد افزایش داد. در واقع، میان فرودستیِ اقتصادی از یک سو و کشف حجاب از سوی دیگر، همبستگی مثبت وجود ندارد، بلکه برعکس است. ازاینرو، جریان اغتشاش در ماه گذشته در تهران، بیاعتنا به «مطالبههای اقتصادی» بود و «دغدغۀ معیشت» نداشت، بلکه «آزادی پوشش» را دنبال میکرد.
۶- «مواجهۀ دیداری و چشمیِ مردم» با کسانی که کشف حجاب کرده بودند، هنوز به صورتی است که گویا کشف حجاب در «وضع ضدّهنجاری» قرار دارد؛ یعنی عموم مردم با «دیدۀ تعجب» به اینان مینگرند؛ چنانکه حرکت این افراد در میان مردم، با «نگاههای طولانی و خیرۀ» دیگران توأم است. البتّه ازآنجاکه این نگاهها، خاص مردان نیست و زنان نیز نسبت به این زنان، چنین دیدی دارند، چندان نباید نگاههای مردان را بر تمنّاهای جنسی و لذّتطلبیِ مردانه حمل کرد. هرچه که هست، همچنان کشف حجاب بهعنوان یک «کنش نابهنجار و غیرعادی» تلقّی میشود و ما با موقعیّت تثبیتشدگی و جاافتادگی این کنش، فاصله داریم.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻امام خمینی و حجاب (۱):
دورۀ پیش از انقلاب
🖊 مهدی جمشیدی
۱. «در اسلام، زن باید حجاب داشته باشد، ولی لازم نیست که چادر باشد؛ بلکه زن میتواند هر لباسی را که حجابش را به وجود آورد اختیار کند. ... اسلام نمیخواهد که زن به عنوان یک شیء و یک عروسک در دست ما باشد. اسلام میخواهد شخصیّت زن را حفظ کند و از او انسانی جدّی و کارآمد بسازد. ما هرگز اجازه نمیدهیم تا زنان، فقط شیئی برای مردان و آلت هوسرانی باشند. ... احترام و آزادیای که اسلام به زن داده است، هیچ قانونی و مکتبی نداده است.»(صحیفۀ امام، ج۵، ص۲۹۴، ۷ دی ۱۳۵۷). مسألۀ حجاب زن، گرهخورده با «شخصیّت اجتماعیِ» اوست؛ چنانکه معنی و دلالت مستقیمِ بیحجابی، «شئوارگی» و «عروسکشدگیِ» زن خواهد بود. در این صورت، زن به «ابزار هوسرانیِ مرد» تبدیل خواهد شد و شأنی جز این نخواهد داشت. «شئوارگی» و «عروسکشدگیِ» زن یعنی فروکاهیدهشدن زن به «بدن» و اینکه وجود زن، فلسفه و غایتی جز بدن او ندارد و تمام ارزش و جذابیّتش، برخاسته از بدنش است. بیحجابی نیز، «آشکارسازیِ بدن» است؛ زنِ بیحجاب، بدن خویش را به دیدگانِ دیگران عرضه میکند تا از طریق بدنش، «اعتبار اجتماعی» به دست آورد و دیده شود. زنِ بیحجاب، شئ و عروسک است و همچون وسیله و ابزار، و ازاینرو، بیشخصیّت.
۲. «ما همهگونه آزادی را به زن خواهیم داد؛ البتّه جلوی فساد را میگیریم ... . ترقی به کمالات انسانی و نفسانی است، و با اثر بودن افراد در ملّت و مملکت است ... اگر بخواهند کاری خلاف عفت بکنند و یا مضر به حال ملّت ... جلوگیری میشود؛ و این، دلیل بر مترقیبودن است.»(صحیفۀ امام، ج۵، صص۵۲۰-۵۲۱، ۳ بهمن ۱۳۵۷). آزادی در منطق اسلام، چهارچوبمند است و مشروط به صلاح و سعادت است؛ یعنی انسان، دارای مصالح واقعی است و اگر در راه آنها گام بردارد، پیشرفت حقیقی کرده است و حرکت در جهت دیگر، فساد است. پس آزادی، در نسبت با «صلاح» و «فساد» تعریف میشود. دربارۀ زن نیز از صلاح و فساد، به «عفت» و «بیعفتی» تعبیر میشود؛ یعنی شکلی از آزادیِ زن، میتواند مولّدِ بیعفتیِ زن باشد. در این منطق، حدود آزادی را باید با ارجاع به «مصالح و مفاسد»، مشخص کرد، نه «نفسانیّتِ فردی یا جمعی».
۳. خبرنگار فرانسوی در نوفل لوشاتو از امام خمینی میپرسد برخی از رسوم اسلامی مانند حجاب اجباری رها شده است. آیا در جمهوری اسلامی از نو اجباری خواهد شد؟ و امام پاسخ میدهد: «حجاب به معنای متداول میان ما، که اسمش حجاب اسلامی است، با آزادی مخالفتی ندارد؛ اسلام با آنچه خلاف عفت است مخالفت دارد. و ما آنان را دعوت میکنیم که به حجاب اسلامی روآورند. و زنان شجاع ما، دیگر از بلاهایی که غرب به عنوان تمدّن به سرشان آورده است به ستوه آمدهاند و به اسلام پناهنده شدهاند.»(صحیفه امام، ج۵، ص۵۴۱، ۷ بهمن ۱۳۵۷). ازاینرو، «حجاب» در مقابل «بیعفتی» است نه در مقابل «آزادی». حجاب، «دیگریِ بیعفتی» است و چنانچه «حجاب» در میان نباشد، «بیعفتی» واقع خواهد شد. آنچه که «حریمدارِ عفت» است، حجاب است. پس «بیحجابی»، بهطور ذاتی با «بیعفتی» تلازم دارد و زنِ بیحجاب، چه بخواهد و چه نخواهد، خدشه به «عفت» خویش وارد کرده است. این سخن به آن معنی است که بیعفتی، منحصر به «ارتباطاتِ لمسیِ نامشروع» نیست، بلکه «التذاذاتِ بصریِ نامشروعِ» نیز خلاف عفت است و چون بیحجابی، چنین زمینهای را فراهم میکند، سازگار با «عفت» نیست. زنی که با برهنگیِ بدنش، بستر را برای «تمتّعاتِ دیداریِ مردان» فراهم میکند، برخلافِ «عفت» رفتار کرده است. زنی که «حجاب» را کنار مینهد، از «عفت» یا دستکم بخشی از عفتِ خویش عبور کرده است؛ چون این پوسته است که آن گوهر را حفظ میکند.
نکتۀ دیگر اینکه امام خمینی در این مرحله، هر چند «حجاب اجباری» را نفی نمیکند، اما با ملایمت، زنان را به حجاب اسلامی، «دعوت» میکند. این مرحله، مرحلۀ «دعوت فرهنگی» است، اما مسأله این است که ایشان، اصل امکان «رسمیسازی» و «قانونیکردنِ» حجاب را انکار نمیکند و در عین حال میگوید خودِ زنانِ ایرانی در واکنش به آنچه از سوی تمدّن غربی بر آنها رفته است، حجاب اسلامی را برگزیدهاند.
همچنین امام خمینی، مسألۀ حجاب را به قلمرو «مناسباتِ تمدّن» نیز وارد میکند و میگوید «برهنگیِ زن»، برآمده از «تمدّن غربی» است و در اینجا، نزاع میان ما و تمدّن غربی درگرفته است. پس حجاب، مقولهای است که «رگۀ تمدّنی» دارد و نباید آن را بیاهمّیّت و سطحی انگاشت.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻امام خمینی و حجاب (۲):
دورۀ پس از انقلاب
🖊مهدی جمشیدی
۴. «وزارتخانهها ... باز همان صورت زمان طاغوت را دارد؛ وزارتخانۀ اسلامی نباید در آن معصیّت بشود. در وزارتخانههای اسلامی نباید زنهای لخت بیایند. زنها بروند ... لکن با حجاب شرعی باشند.»(صحیفۀ امام، ج۶، ص۳۲۹، ۱۵ اسفند ۱۳۵۷). هنوز «یک ماه» از پیروزی انقلاب نگذشته است که امام خمینی، چنین توقعی را به صورت عمومی مطرح میکند. ایشان «معصیّت» را ملاک قرار میدهد و «اسلامیبودن» را با آن میسنجد و تصریح میکند که «حضور زنها» در مراکز دولتی، برخلاف شرع نیست و نباید زنها را در خانهها «حبس» کرد، اما حضورشان مشروط به رعایت «حجاب شرعی» است. این سخن به آن معنی است که در نظر امام خمینی، باید «به محض پیروزی انقلاب»، دستکم «ظواهر شرعی» مراعات شود و اینگونه نباشد که با وجود پیروزی انقلاب، همچنان همان «قالبها» و «شکلها»ی طاغوتی برقرار باشد. بهاینترتیب، ایشان در این عرصه، «تقدّم کار فرهنگی و فکری» را بیان نکرده و فقط «اجرای حکم شرع» را طلبیده است؛ چراکه گویا بر این باور بوده که جامعه، دستکم این اندازه با شرع آشناست و میداند که نباید در سایۀ حکومت دینی، احکام شرع زیر پا گذاشته شوند و حجاب در عرصۀ عمومی نیز یکی از همین احکام است. امام خمینی نمیگوید اکنون در «روزهای آغازین انقلاب» قرار داریم و نباید برای اجرا کردن این احکام، «عجله» کرد و باید در ابتدا، «زمینههای فرهنگی» را به وجود آورد و «مقدّمهها» را تدارک دید و آنگاه رعایت حجاب را «الزامی» کرد، بلکه بیپروا و آشکارا، تصریح میکند که یکی از شروط اسلامیبودن مراکز دولتی، ملاحظۀ همین ظواهر شرعی است و «اعتراض» میکند که چرا این وضع، تاکنون اصلاح نشده است. فهم اجتماعیِ ایشان این بوده که جامعه، نهفقط «کشش» و «ظرفیّتِ» اجرای حکم حجاب شرعی را دارد، بلکه این امر، «مطالبه» و «خواسته»اش است و انتظار دارد که پس از وقوع انقلاب، دگرگونی فرهنگی پدید آید و «معصیّتهای اجتماعی»، ممنوع شوند. درعینحال، روشن است که پارهای زنان، همچنان به همان ارزشهای نظام طاغوتی معتقدند و با وجود تحقّق انقلاب، حاضر نیستند حجاب اسلامی را برگزینند. هماینان نیز پدیدآورندگان وضع بیحجابی در جامعه بودند و بهگونهای در جامعه ظاهر میشدند که اعتراض امام خمینی را برانگیخته بودند. سخن امام خمینی دربارۀ «الزام به حجاب»، معطوف به این بخش اندک از زنان است.
۵. «اسلام نمیگذارد که لخت بروند توی این دریاها شنا کنند؛ ... با زنها لخت بروند آنجا، و بعد زنها لخت بیایند توی شهرها. مثل کارهایی که در زمان طاغوت میشد. ... اینها از آزادی، این را میخواهند؛ آزادیِ غربی میخواهند. ... اسلام از فسادها جلو گرفته. و همۀ آزادیها را که مادون فساد باشد داده. ... و ما تا زنده هستیم نمیگذاریم این آزادیهایی که آنها میخواهند ... تحقّق پیدا کند.»(صحیفۀ امام، ج۸، صص۳۳۸-۳۳۹، ۷ تیر ۱۳۵۸). از این گفته روشن میشود که با وجود «گذشت چند ماه از پیروزی انقلاب»، همچنان فشار بخش اندکی از جامعه از برای رهاسازی حجاب در میان است و اینگونه نیست که به صرفِ همان گفتههای آغازین امام خمینی، بیحجابها تسلیم شدند باشند و حجاب در جامعه برقرار شده باشد، بلکه حتّی رفتارهایی در سطوح بالاتر از معصیّت نیز انجام میشده است و این امر، امام خمینی را واداشته است که واکنش نشان بدهد. در اینجا نیز منطق فرهنگیِ امام خمینی، همان است که بند قبلی مطرح کرده است؛ یعنی هم به حجاب، «اهمّیّت فراوان» میدهد و معتقد است که باید در همین گامهای ابتدایی انقلاب، بر آن اصرار ورزید و آن را طلبید، و هم توقع دارد که نامتعتقدانِ بیحجاب، به صرف «پیروزی انقلاب» و عبور از نظام طاغوتی، به آن گردن بنهند و در عرصۀ عمومی، به مخالفت با احکام اسلام نپردازند. ایشان، «اسلام» را در برابر این رفتارها مینشاند و با استناد به اسلام، آنها را «باطل» میشمارد. در نظر ایشان، مسأله این نیست که آنها به اسلام، «اعتقاد» دارند یا ندارند، بلکه مسأله این است که از نظر اسلام، «فساد» چیست و نباید در جامعه، «تجاهر به فساد» صورت بگیرد. معیار مطلق و قطعیِ امام خمینی برای موضعگیری و تدبیر جامعه، «ارزشهای اسلامی» است و ایشان به طور قاطع، غیر از این آن را فساد و تباهی میشمارد. از آنجا که این بخش از زنان و حامیان فکریِ آنها که جزو جریان روشنفکری هستند، از ادبیّات «آزادی» برای ملامت و نفیِ موضع امام خمینی استفاده میکردند، ایشان نیز سخن از آزادی به میان میآورد، اما این نوع از آزادی را «آزادیِ غربی» میانگارد. بهاینترتیب، دامنۀ مناقشه به «تضادهای تمدّنی» کشیده میشد.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹معنای #حجاب
♦️چرا بانوی مسلمان موی خود را میپوشاند؟؟
#هشدار
🔸شاید خود بانوان مسلمان هم ندانند...
🔹یا أَیهَا النَّبِی قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یدْنِینَ عَلَیهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَلِكَ أَدْنَى أَنْ یعْرَفْنَ فَلَا یؤْذَینَ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا «59»احزاب
ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: «جلبابها [= روسریهای بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار برای اینکه [به اسلام و ایمان و عفاف و پاکدامنی] شناخته شوند و مورد تعرّض و آزار و اذیت [و بازیچه] قرار نگیرند بهتر است؛ [و اگر تاکنون خطا و کوتاهی از آنها سر زده و توبه کنند] خداوند همواره آمرزنده رحیم است.
#عفافگرایی
#کانون_فرهنگی_تبلیغی_امین
#پیش_بهسوی_انقلاب_عفافگرایی_در_ایران_و_جهان
#زن_عفت_افتخار
#مرد_غیرت_اقتدار
@efaf_amin
Kanoon-amin.ir
هدایت شده از یاران آخرالزمانی سیدالشهدا علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری
📹 تقاضای با ارزش یک زن مسلمان ایرانی قبل از بیرون کشیده شدن از زیر آوار توسط هلال احمر پس از ۱۸ ساعت
زن ایرانی ،عفت ایرانی و غیرت ایرانی با اغتشاشات چند اراذل و اوباش لکه دار نمیشود!
گلچین کلیپ های بصیرتی 👇
@jamkaranedeleman
✨﷽✨؛
🔰 #اینفوگرافی
💠 حمایت قانون از آمران به معروف و ناهیان از منکر
🔸حمایت های پیش از اقدام به امر به معروف و نهی از منکر
🔸حمایت های حین امر به معروف و نهی از منکر
🔸حمایت های پس از انجام فریضه
#قانون_حمایت_از_آمر_به_معروف_و_ناهی_از_منکر
هدایت شده از محصنات
صدا ۰۴۷.m4a
1.18M
#پرسش_پاسخ
چهل روز از بست نشینی میگذرد آیا برای ادامه این بست نشینی برنامه ای دارید ؟
🗣#مهدیه_خادم
•┈•┈••✾•🕊•🇮🇷•🕊•✾••┈•┈•
🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید
@mohsanat_ir
هدایت شده از محصنات
¤ بسم الله الرحمن الرحیم ¤
💠 گزارش چهل و چهارمین روز بست نشینی زنان عفیفه محصنات در حرمها و اماکن مقدس
♨️ انعکاس اخبار حرکت بانوان مُحصَنات
در کشور را به صورت برخط در کانال محُصَنات دنبال بفرمایید.
♻️ وعده ما هرروز ساعت ۱۰ تا اذان مغرب
🔹قرارگاه مرکزی حیا و عفاف بانوان عفیفه محصنات
هدایت شده از محصنات
.مادر بست نشین محصنات.mp3
7.35M
#تبیین
💠من یک مادر بست نشینم
🔹از همان زنهایی که بعضی به ما می گویند چهارتا و نصفی زن جمع شدند می خواهند مملکت را تغییر دهند.
آره..من یک مادر بست نشینم .
#مشهد
#محصنات
#مادران_آینده_نگر_نگران
•┈•┈••✾•🕊•🇮🇷•🕊•✾••┈•┈•
🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید
@mohsanat_ir
هدایت شده از محصنات
💠 سی و نه روز از بست نشینی بانوان عفیفه شیراز می گذرد
🔷 سی و نه روز از مطالبات خود گفتیم
🔻گفتیم از ترک فعل ۱۷ ساله مسئولان
🔻از فضای رها شده ی مجازی
🔻از نبود پوشاک عفیفانه
🔻از الگوهای ناالگوی نوجوانانمان
🔻از داشتن حق ِ زیست عفیفانه
🔻از تحکیم بنیان خانواده
🔻از تربیت نسل و آموزش و پرورششان
🔻از قانون انطباق بر زمین مانده
🔷 ما پشت رهبر عزیزمان استوار ایستاده ایم و مطالبه میکنیم تا راه انقلاب منحرف نشود.
🔷 خاکریز و معبر اینجاست
در این جهاد همه سرباز و علمدار ولایتیم
#برای_ایران
#عامل_اقتدار_ملی
#محصنات_شیراز
•┈•┈••✾•🕊•🇮🇷•🕊•✾••┈•┈•
🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید.
@mohsanat_ir
هدایت شده از محصنات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#شهید_احمد_کاظمی:
💠"ما نمیتونیم عقب بیایم!"
"ما نمیتونیم کوتاه بیایم!"
پس بست می نشینیم تا از خون شهدا و آرمان های انقلاب محافظت کنیم .
•┈•┈••✾•🕊•🇮🇷•🕊•✾••┈•┈•
🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید
@mohsanat_ir
بسم الله الغیور
♦️به نام خدای رنگین کمان، یعنی به نام ... همجنسبازان و لواطکاران!
🔹درود خدا بر شهید مطهری که در اوایل انقلاب اعلامیهای صادر کرد مبنی براینکه جمله: «بهنام خدا و بهنام خلق قهرمان ایران» که توسط اعضای گروهک منافقین در آغاز سخنرانیهایشان گفته میشود، شرک است. (خبرگزاری رسمی حوزه کدخبر: 404569)
🔹شهید مطهری با این اعلامیه، ضربه سهمگینی بر پیکر عقیدتی گروهک منافقین [مجاهدین خلق] وارد آورد و ماهیت این گروهک و فساد اعتقادی آنها را افشا کرد.
🔸متأسفانه این روزها نیز برخی از روی جهل و نادانی و عدهای هم از روی علم و آگاهی در آغاز سخن، جمله: «به نام خدای رنگین کمان» را بر زبان جاری میکنند!
از آنجا که «رنگین کمان» نماد برگزیده همجنسبازان و لواطکاران قلمداد گشته، بهکار بردن این عبارت، مساوی است با فرهنگسازی این عمل بسیار زشت و شنیع! که با هدف معروف جلوه دادن منکر است.
🔹قرآن کریم در 12 سوره به سرنوشت شوم و نكبتبار قوم لوط اشاره ميكند و به همه ملتها هشدار ميدهد تا از انحرافات اخلاقی دست بكشند و از نابودي خود پيشگیری کنند.
👈باید توجه داشت که یکی از پیشرانهای همجنسگرایی و لواطکاری، علوم انسانی غرب و بهویژه روانشناسی غرب است!
🔹آری شیاطین جنی و انسی همواره درصدد هستند تا کارهای بسیار زشت و کثیف را با استفاده از الفاظ نیکو، زینت دهند و آنها را زیبا و باکلاس معرفی کنند! الفاظی همانند: ازدواج سفید، بهجای زناکاری! و همباشی و همجنسگرایی، به جای لواطکاری و مساحقهگری!
🔸حکم لواط=اعدام
#پیش_بهسوی_انقلاب_عفافگرایی_در_ایران_و_جهان
@efaf_amin
Kanoon-amin.ir
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
معاون دادستان کل: دستور «برخورد قاطع» با «کشف حجاب» به پلیس داده شد
معاون دادستان کل: دستور «برخورد قاطع» با «کشف حجاب» به پلیس داده شد
ایسنا نوشت: خرمآبادی معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور میگوید اخیرا طی بخشنامهای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با «کشف حجاب» برخورد کند.
معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور میگوید اخیرا طی بخشنامهای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با «کشف حجاب» برخورد کند.
عبدالصمد خرمآبادی معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور نوشت:
جرم «کشف حجاب» یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ و قسمت اخیر ماده ۴۴ قانون آئین دادرسی کیفری مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی نمایند. اخیراً طی بخشنامهای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با جرم کشف حجاب برخورد کند.
در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضائیه و دادستان محترم کل کشور به دادستانهای عمومی و انقلاب سراسر کشور نیز اعلام شده است که در اجرای ماده ۳۲ قانون آئین دادرسی بر اقدامات ضابطان در زمینه برخورد با جرم کشف حجاب نظارت کرده و در اجرای ماده ۱۱ و بند (پ) ماده ۲۳۵ قانون مذکور از رؤسای دادگاهها بخواهند علاوه بر جزای نقدی مرتکبان جرم کشف حجاب را به مجازاتهای تکمیلی و تبعی نیز محکوم کنند
هدایت شده از عفاف گرایی
🌱بسم الله الرحمن الرحیم🌱
🌺میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا صدیقه کبری سلاماللهعلیها مبارکباد🌺
شخصیتی که پیامبر گرامی اسلام در وصفش فرمود: إِنَّ فَاطِمَةَ أَحْصَنَتْ فَرْجَهَا فَحَرَّمَ اللَّهُ ذُرِّيَّتَهَا عَلَى النَّار (معانی الاخبار، ص105).
فاطمه به شدت عفاف ورزید در نتیجه خداوند فرزندانی معصوم و مصون از گناه و آتش نصیبش نمود.
🔹کمهزینهترین نسخه درمان و پیشگیری از انحرافات اخلاقی🔹
♦️تلاوت سورۀ شریفۀ نور سبب میشود تا امدادهای غیبی فرود آید و از بروز انحرافات جنسی پیشگیری کند. چنانکه امام صادق علیه السلام فرموده است:
حَصِّنوا اَموالَكُم و فُروجَكُم بتلاوةِ سُورَةِ النُّورِ وَ حَصِّنوا بِها نِساءَكم فإنَّ مَن اَدمَنَ قِرائَتِهَا في كُلِّ يَومٍ أو في كُلِّ ليلةٍ لَمْ يَزْنِ اَحَدٌ مِنْ اَهْل بَيتِه اَبداً حَتي يَمُوت. (وسائل الشیعة، ج21، ص478، ح5).
ثروت مادی و عفاف و پاکدامنی خویش و زنان [و فرزندانتان] را، با تلاوت سوره نور حفظ کنید؛ زیرا هرکس، هر روز یا هر شب بر تلاوت سوره نور مداومت ورزد، احدی از خانواده او هرگز تا پایان عمر، گرفتار زنا [و عمل منافی عفت] نخواهد گشت.
🔹یک داستان واقعی🔹 (خدا را بر صحت این ماجرا شاهد میگیرم)
چند سال قبل خانمی با کانون فرهنگی امین تماس گرفت و گفت شوهرش گرفتار ارتباطات نامشروع شده و دست بردار هم نیست!
به او گفتم: با هم نزد یک مشاور خانواده بروید.
گفت: خیلی پیش مشاورها رفتهایم و هیچ تأثیری نداشته!
گفتم: من هم کاری از دستم برنمیآید جز یک توصیه از روایات اسلامی و مداومت ورزیدن به تلاوت سوره نور.
حدود 6 ماه بعد همان خانم با من تماس گرفت و خودش را معرفی کرد و گفت من همان هستم که چند ماه قبل با شما تماس گرفتم. گفت به تلاوت سوره نور مداومت ورزیدم و به صورت معجزهوار شوهرم از همه آن برنامهها و ارتباطات نامشروع دست کشیده و توبه کرده و هر شب تا صبح حرم امام رضا علیه السلام میرود. و حالا مشکل دیگری پیش آمده! و آن اینکه دیگر به من هم توجهی ندارد!
خلاصه بنا شد که ساعت 11 شب من یک قرار ملاقات در صحن قدس حرم رضوی با شوهر ایشان داشته باشم .
در این ملاقات، بنده توصیههای دینی در رابطه با توجه عاطفی همسران نسبت به یکدیگر را برای ایشان بازگو کردم!
♦️بر اساس این حدیث، تلاوت سوره نور از دو عامل مهم در فروپاشی خانوادهها پیشگیری میکند: 1- فقر و ناداری 2- بیعفتی و انحرافات اخلاقی.
🔹چگونگی تأثیرگذاری تلاوت سوره نور در پیشگیری از انحرافات اخلاقی🔹
تلاوت قرآن کریم و هر یک از سور قرآنی، یک حقیقت ملکوتی دارند که تأثیرات مختلفی در عوالم وجود میگذارند. مداومت بر سوره نور هم قطعا تأثیراتی دارد که یکی از آنها مصون ماندن از انحرافات اخلاقی است.
علاوه براین در سوره نور بسیاری از مباحث عفافگرایی و تربیت جنسی اسلامی بیان شده که مرور مداوم و هر روزه این آموزهها، قطعا بر روی انسان و رفتارها و تصمیمها و برنامههای روزانه او تأثیر میگذارد. مباحثی همانند رعایت عفت بینایی، عفت در پوشش، عفت در رفتار، ازدواج، پرهیز از زنا، اتهامات جنسی، قوّادی و واسطهگری جنسی و ... .
♦️اگر شما هم به مطالب بالا ایمان دارید، به دیگران تلاوت سوره نور را توصیه کنید. و اگر با علما و مراجع تقلید ارتباط دارید از آنها بخواهید که جامعه اسلامی و شیعی را توصیه به تلاوت این سوره نمایند زیرا برای تریبون مرجعیت هیچ بدیلی نیست؛تریبون مرجعیت هنوز هم قویترین و تأثیرگذارترین رسانه است.
با تشکر
خادم کانون فرهنگی تبلیغی امین
@efaf_amin
Kanoon-amin.ir
سالروز میلاد فرخنده اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) ( روز مادر و روز زن ) و سالروز ولادت رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بر شما و همه دلدادگان مکتب فاطمی و حسینی مبارک باد.
#روز_مادر
#میلاد_حضرت_زهرا
#فاطمه
#روز_زن
#امام_خمینی
رشته توییت استاد حسن عباسی درباره بیانیه شارلی ابدو و توضیح مبانی نظری فتنهی اخیر
الف- بیانیه #شارلی_ابدو علیه جمهوری اسلامی:
آنچه در ایران می گذرد فقط یک انقلاب دموکراتیک! نیست، بلکه یک شورش امیال و لذت است.
ب- الحمدلله که ابلیس و جنود او شفاف آرزوها و اهداف خود را لو میدهند؛ انقلاب امیال و لذت
برگرفته از مانیفست مثلث دوبوار، لاکان و فوکو.
#فتنه_سلبریتی_ها
پ- ابتدا دوبوار در فرانسه با انتشار جنس دوم مانیفست انقلاب فمینیستی را نوشت. در ماههای اخیر بارها گفتند که در ایران یک انقلاب فمینیستی و زنانه در حال وقوع است.
#انقلاب_زنان
ت- سپس لاکان پارادایم لذت یا ژوئیسانس را به عنوان جوهر وجودی انسان نگاشت، که غایت خواسته بشر ‹لذت برای لذت› است.
انقلاب فمینیستی
ث- آنگاه فوکو با ترسیم مثلث "قدرت دانش لذت" دکترین خود که استمرار انقلاب جنسی آمریکا در فرانسه بود را بیان کرد: به گفتمان درآوردن سکس.
انقلاب جنسی
ج- واقعیت این است که در فرانسه از رنسانس به ژوئیسانس یا لذت رسیدند، و برای ایران نسخه راه میانبر تعریف کردهاند: ابتدا ژوئیسانس و سپس رنسانس.
رنسانس ایرانی
چ- بیراه نبود که ژیژک به عنوان نشخوارکننده لاکان، همان ابتدای فتنهی اخیر از مواضع اغتشاشگران به عنوان #انقلاب_فمینیستی و زنانه دفاع کرد.
ح- و اکنون نشریه هتاک #شارلی_ابدو از انقلاب امیال و لذت در ایران مینویسد، ظاهرا فرانسه فضولات انقلاب خود را به ایران صادر کرده است 😃
خ- جامعه ایرانی دو قطبی شده: اقلیتی پر هیاهو که میکوشد با کمک غربیها با به گفتمان درآوردن سکس، از راه ژوئیسانس به رنسانس ایرانی برسد.
#انقلاب_جنسی
د- و اکثریت مومن، که با آرامش، راه سعادت ابدی را در نیل به لذت مطلق میپیمایند که همان رضای الهی است؛ همان سیره شهدای ما به عنوان وجدان جامعهی ما.
ذ- فرانسه در صدور انقلاب ژوئیسانسی خود به ایران شکست خورد و باید منتظر صدور انقلاب ایران به جامعه خود باشد؛ به امید تبدیل کاخ الیزه به «فاطمیه ژاندارک»، انشاءالله.
@madare0120