eitaa logo
عفاف گرایی
469 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
1.3هزار ویدیو
67 فایل
◽️کانون «امین»◽️ مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفافگرایی و تربیت جنسی از منظر آموزه های دینی مدیریت محترم کانون امین 👇 @shahidamin
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از نویسندگان حوزوی
. 📸 یک تبلیغ متفاوت برای مقابله با بدحجابی @sedayehowzeh @HOWZAVIAN
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
♻️ چه کسی باید جلوی این قتل عام را بگیرد؟! 🔰 ۱.۳ میلیون سقط جنین سالانه داریم! مشاور عالی وزیر کشور در امور جمعیتی: در مقابل ۱.۱ میلیون تولد سالانه در کشور ۱.۳ سقط اتفاق می افتد و بیش از ۵۴ درصد این سقط ها با یک قرص اتفاق می افتد که شرکت وارد کننده آن مشخص است. تنها ۷.۸ درصد سقط ها مربوط به فرزندان نامشروع است و ۹۲ درصد باقی مربوط به فرزندان مشروع و حلال هستند. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. ♻️ ببینید، پس میشه درستش کرد 🔰 حمید رسایی: سرای ایرانی یکی ااز مراکز فروشگاهی بزرگ بود که در طول ماه‌های گذشته، فیلم‌هایی از بی‌حجابی افراد در آن دست به دست می‌شد و در پاسخ به اعتراض‌های مردمی، می‌گفتتد که به تذکرات توجه نمی‌شود تا اینکه دادستان تذکر جدی داد و منرکز مهر و ماه پلمب شد. حالا در فیلم‌های جدید، ببینید وضعیت تذکرات متولیان و واکنش مشتریان بی‌حجاب را ! پس میشه درستش کرد. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
حامیان اغتشاشگران و شعار «زن، زندگی آزادی» چه کسانی هستن؟ 1️⃣ پادشاه عربستان که به چند همسری نه، به شصت همسری معتقد است. 2️⃣ مسعود رجوی که همه زنان سازمان مجاهدین را به عقد خود در آورده و رحم آنها را خارج کرد تا باردار نشوند! خاطرات خانم مریم سنجابی را درباره کثافت کاری های مسعود رجوی بخوانید. منافقین بازیگر مهم رسانه ای در آزادی زنان هستند. 3️⃣ بن سلمان که حتی به مادر خودش هم رحم نکرد و او را حبس خانگی کرد. وی شبکه اینترنشنال را برای آزادی زنان ایران تاسیس کرده است! 4️⃣ مولوی عبدالحمید هم در حالی حامی حقوق زنان شده که زنان حق ورود به مسجدش را ندارند اما خب شعار آزادی زن میدهد! 5️⃣ عبدالله اوجالان موسس پ ک ک و سازنده شعار زن زندگی آزادی معتقد بود که ازدواج، مرد کُرد را فلج می کند پس زنان باید بصورت مشترک در اختیار همه اعضای حزب مخصوصا خودش باشد. حجم کثافت کاری اوجالان به حدی بود که همسرش از دستش فرار کرد با اینحال، بخاطر آزادی زنان ایرانی تروریست تربیت میکند! 👌 حالا اگر کسی به این شعار و پدران آن علاقه دارد، خود داند 🇮🇷نیمه پنهان 🇮🇷@nimeyepenhan
هدایت شده از تشکل «حوزه مردم»
🔴رخنه افکار صورتی و غیرانقلابی بر رسانه های موسوم به انقلابی یعنی چه؟ ⏪یعنی اینکه خط اول سخنان حضرت آقا را در پست خبری خود نمی آورند ... ▪️سانسور خط اول سخنان رهبر معظم انقلاب توسط رسانه های رسمی مملکت که عمدتا ادعای انقلابی گری هم دارند! ⏪ دقیقا این جمله " حجاب یک ضرورت شریعتی است، هیچ تردیدی در وجوب حجاب وجود ندارد و هیچ خدشه ای در آن نیست و یک واجب شرعی است که باید رعایت بشود." را از تیتر حذف می‌کنند و قسمت دوم را تیتر می‌کنند تا فقط این گزاره دیده شود که بوی تساهل و تسامح و کوتاه آمدن به مشام برسد ▪️آقایون، شهید شده و در بین ما نیست دارید تحریفش می کنید، رهبری که الحمدلله سالم و قدرتمند در راس نظام هستند، صحبتهای رهبر حی و حاضر را با چه جرئتی و چگونه تحریف می نمایید!؟ 📣تشکل حوزوی سُعداء قم 🆔 @soada_qom
هدایت شده از مهدی بیاتی
♨️سامانه نظارت مردمی حجاب رهبر معظم انقلاب: "حجاب یک ضرورت شرعی است که باید رعایت شود و جای هیچ خدشه و تردیدی در وجوب آن وجود ندارد" ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 📍باتوجه به ۱.تاکید مجدد رهبرانقلاب مبنی بر وجوب رعایت حجاب و دغدغه‌ قشر متدین ۲.از آنجایی که سناریوی به ختم نخواهد شد و قصد حرکت دومینوار برای تخریب هنجارها را دارد ۳.وقتی بی‌قانونی برخی افراد معاند را نمی‌توان با صرفا با تذکر لسانی رفع کرد و نیاز به اقدامات سلبی حاکمیتی نیز می‌باشد لذا به دغدغه‌مندان این عرصه پیشنهاد می‌شود درحد توان، تصاویر ترجیحا واضحی از کشف‌حجاب افراد در معابر عمومی تهیه کنند و برای آی‌دی زیر ارسال کرده تا اقدام بعدی برای برخورد انجام شود @samane_nezarat_mardomi 📌گزارشات این سامانه برای موارد ضعیف‌الحجابی و بدحجابی نمی‌باشد؛ ضمنا از ارسال سوال و موارد متفرقه خود داری کنید ┄┅═══🇮🇷═══┅ عضویت در طرح پارسا👈 @ParsaEfaf عضویت در کانال👈 @parsamardomi ┄┅═══🇮🇷═══┅┄
11.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | از کشف حجاب رضاخانی؛ تا جلوی چشم یک آخوند! 💢 ماجرایی واقعی کشف حجاب روی پله‌های 🗓 به مناسبت ۱۷ دی، سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دست رضاخان در سال ۱۳۱۴ شمسی 🔸 خاطره ارسالی از دکتر موسویان 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
هدایت شده از آخرین خبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دشمن در راس نقشه‌هایش، تبلیغات است / علاج پروپاگاندا تبیین است / وسوسه‌ای را که روی آن جوان و نوجوان اثر میگذارد باتوم که نمیتواند برطرف کند، آن وسوسه را تبیین میتواند برطرف کند 🔹رهبر انقلاب، صبح امروز: یک مساله جهاد تبیین است. بارها و بارها بنده تکرار کردم و باز هم تکرار میکنم. دشمن در راس نقشه‌هایش، تبلیغات است. به قول خودشان پروپاگاندا. علاج پروپاگاندا تبیین است؛ از زبانهای مختلف، از هنجره‌های مختلف، با تعبیرات مختلف، با ابتکارات مختلف. وسوسه‌ای را که روی آن جوان و نوجوان اثر میگذارد چه چیزی میتواند برطرف کند؟ 🔹باتوم که نمیتواند برطرف کند، آن وسوسه را تبیین میتواند برطرف کند. @Akharinkhabar
🔻آنچه از «کشف حجاب» دیدم: روایت‌بازی یک اقلیّتِ دیکتاتور 🖋 مهدی جمشیدی دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۱. شهر تهران. پرسه‌زنیِ جامعه‌شناختی در ایستگاه‌های متروی گلبرگ و دروازه شمیران و تئاتر شهر و میرزای شیرازی در صبح و ظهر. تلاش داشتم که به یک «بُرش عینی» و «برداشت مستقیم» از واقعیّت اجتماعی دست بیابم و وضع حجاب دختران و زنان را فارغ از «عایق‌های رسانه‌ای» و «حائل‌های روایی» مشاهده کنم. مشاهده‌ای که در قلب آن، «پرسش» وجود داشت و نه «پیش‌داوری». در طول یک ماه گذشته نیز به چنین مشاهداتی رو آورده بودم و در نقاطی از شهر، با دقت و تأمّل، از این زاویه به واقعیّت اجتماعی نگریسته بودم. مشاهداتم در امروز، مطابق با همۀ مشاهده‌های قبلی بود و آنها را تأیید می‌کرد. و اماّ نتایج: ۱- تنها «پنج درصد» از دختران و زنان، «کشف حجاب» کرده بودند؛ یعنی «شال» یا «روسری» یا «مقنعه» بر سر نداشتند و «سر برهنه» در ایستگاه‌های مترو رفت‌وآمد داشتند. در اینجا، برآوردی دربارۀ تعداد زنان چادری یا شُل‌حجاب ارائه نمی‌کنم و پرسش خویش را به همین مسألۀ خاص، محدود می‌کنم. با مشاهدۀ این تعداد اندک، متعجب شدم که این همه غوغا و هیاهو برای «حجاب اختیاری» – که هدفی جز «کشف حجاب» نداشت – تنها معطوف به همین «پنج درصد» بوده است؟! به‌عبارت‌دیگر، باید «قانون حجاب الزامی»، برچیده شود تا فقط این پنج درصد بتوانند کشف حجاب کنند؟! این پنج درصد، چه نسبتی با آن «روایت‌های انبوه» دارند؟! ۲- بی‌حجابی در این پنج درصد، محدود به «برداشتن حجاب از سر» بود؛ به‌طوری‌که پوشش سایر قسمت‌های بدن‌شان، عادی‌ و عرفی بود. این‌گونه نبود که چون حجاب از سر برداشته باشند، دربارۀ بخش‌های دیگر بدن خود نیز همین منطق را دنبال کرده باشند و در آن قسمت‌ها نیز دست به «ساختارشکنیِ پوششی» زده باشند. دراین‌میان، تنها دَه خانم مشاهده کردم که برخلاف این بودند و پوشش قسمت‌های دیگر بدن‌شان نیز زننده بود، از جمله این‌که شلوارشان تا نزدیک‌های زانوی‌شان بالا آمده بود، یا تی‌شرت تنگ پوشیده بودند و حجم بدن‌شان آشکار بود، یا یقیۀ تی‌شرت‌شان باز بود و ... . ۳- به‌جز دو مورد، همۀ کسانی‌که کشف حجاب کرده بودند، «شال بر دور گردن» داشتند، درحالی‌که چنانچه قطعیّتی دربارۀ کشف حجاب وجود دارد، دیگر «انداختن شال به دور گردن»، معنا ندارد. دراین‌باره، کنجکاو شدم و دریافتم که بخشی از اینان احتمال می‌دهند که واکنش و برخوردی صورت بگیرد و همچنان مطمئن نشده‌اند که حجاب اختیاری، برقرار شده است؛ بخش دیگری نیز وقتی به «محل زندگی» یا «محل کار» خود نزدیک می‌شوند، ترجیح می‌دهند که از وضع کشف حجاب، خارج شوند؛ و جالب این‌که بخش دیگر، گاهی موهای خود را می‌پوشانند و گاهی هم نمی‌پوشانند و هنوز به «جمع‌بندی» نرسیده‌اند و میان این دو، یکی را «انتخاب» نکرده‌اند. ۴- دیگر این‌که پنج درصدی که به آنها اشاره کردم، هرگز محدود به «دهۀ هشتادی‌ها» نبودند، بلکه آشکارا، «ترکیبی از همۀ نسل‌ها» بودند و هیچ احساس نکردم که در آنها، غلظت دهۀ هشتادی‌ها بیش از دیگران است. برخلاف نظریۀ «گسست نسلی»، مشاهده کردم که تعداد دهۀ هفتادی‌هایی که کشف حجاب کردند، بیش از دهۀ هشتادی‌ها است، و حتّی تعدادی از آنها نیز زنان پیر هستند. ۵- «توزیع جغرافیاییِ» کشف حجاب نیز در همۀ ایستگاه‌ها، یکسان بود و تفاوت خاصی میان این نقاط وجود نداشت؛ هر چند مشاهدات قبلی‌ام نشان می‌دهد که باید میان «جنوب شهر» و «شمال شهر»، تمایز نهاد و در محله‌ها و مناطق شمالی، باید این رقم را به حدود ده درصد افزایش داد. در واقع، میان فرودستیِ اقتصادی از یک سو و کشف حجاب از سوی دیگر، همبستگی مثبت وجود ندارد، بلکه برعکس است. ازاین‌رو، جریان اغتشاش در ماه گذشته در تهران، بی‌اعتنا به «مطالبه‌های اقتصادی» بود و «دغدغۀ معیشت» نداشت، بلکه «آزادی پوشش» را دنبال می‌کرد. ۶- «مواجهۀ دیداری و چشمیِ مردم» با کسانی که کشف حجاب کرده بودند، هنوز به صورتی است که گویا کشف حجاب در «وضع ضدّهنجاری» قرار دارد؛ یعنی عموم مردم با «دیدۀ تعجب» به اینان می‌نگرند؛ چنان‌که حرکت این افراد در میان مردم، با «نگاه‌های طولانی و خیرۀ» دیگران توأم است. البتّه ازآنجاکه این نگاه‌ها، خاص مردان نیست و زنان نیز نسبت به این زنان، چنین دیدی دارند، چندان نباید نگاه‌های مردان را بر تمنّاهای جنسی و لذّت‌طلبیِ مردانه حمل کرد. هرچه که هست، همچنان کشف حجاب به‌عنوان یک «کنش نابهنجار و غیرعادی» تلقّی می‌شود و ما با موقعیّت تثبیت‌شدگی و جاافتادگی این کنش، فاصله داریم. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi