eitaa logo
عفاف امین
105 دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
3.1هزار ویدیو
174 فایل
به یاد قهرمان عرصه عفافگرایی شهید امین،نوجوان ۱۷ ساله که رفتن به جبهه را به ماندن در کنار دخترخاله فتنه گرش ترجیح داد.در این کانال مطالب کتاب درسنامه عفاف را عرضه می کنیم .هم چنین پیام های کانال های دیگر در موضوع عفافگرایی را فورواد می کنیم. @Esaldorgar
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عفاف گرایی
+تڪبر ‌از ‌همه‌ مذموم ‌است، مگر ‌از زنان‌ در ‌مقابل‌ مرد‌ نامحــرم . .
این جناب نمیداند حجاب یعنی چه!؟ حجاب خط مقدم است یعنی چه!؟ جامعه اسلامی یعنی چه؟ حکومت اسلامی یعنی چه؟ می گوید دختران بدون روسری در خیابان راه می روند!؟ چه شد!؟ اتفاقی افتاد!؟ آقای وزیر جاهل یا خائن یا... ما به اون مسلمان و شیعه ای که بیحجاب شدن دختران در خیابانهای مملکت امام زمان برایش مهم نباشد و اینگونه وقیحانه بگوید چه شد!؟ میگوییم بی غیرت! از خانواده شهدا و مومنین واقعی بپرس ببین چه شد وگرنه برای شما مشخص است که اصلا اتفاقی نیفتاده! 🤛ننگ بر انسان های بی عرضه ای که بجای پیشنهاد راهکاری جدید و روزآمد و تلاش بر عفت عمومی ...به دنبال عقب نشینی و آندلس سازی کشورند! اگر انسان کاری بخواهد انجام بدهد؛راهش را پیدا می‌کند و اگر نخواهد بهانه اش را... فقط انسان های بی عرضه و ترسو در حال جا زدن و عقب نشینی اند و چه بخواهند و چه نخواهند وطن فروش....
17.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑 احسنت به این بانوان ایرانی .... به این شیر زنهای اسلامی....چقدر خوبه دراین روزها مانند این مجاهدین جنگ نرم بتونیم جهادمان را بر علیه این بی بندوباریها وکشف حجابها وهرزگی ها باهمین حضور در خیابانها ومترو نشان بدهیم 🔸بپاخیزید خانمهای محجبه بپاخیزید برعلیه بی احترامی به چادر مادرمان بپاخیزید برعلیه فساد درجامعه شیعه نشین بپاخیزید ☫اکبر https://eitaa.com/joinchat/2061434900Cc21bea41cb
هدایت شده از عفاف گرایی
😳انتهای مسیر زن در غرب! 😏😏چیزی نیست، فقط برایش یک قلاده شیک خریده! مدرن مدرن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰خاطره تکان دهنده دکتر پریوش امیری (دکترای فلسفه) از یک کازینو در لاس وگاس آمریکا 🔸کانال اخبار عفاف و حجاب کشور eitaa.com/goharshad1_ir
31.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 اجرای سرود 🔹 توسط دختران مدرسه تربیت، اصفهان 🔹هرچه کلیپ سروصدا و فحش به دین و کشور دیدید، بگذارید کنار و هنرنمایی این نوجوان های عزیز را ببینید. 🔸کانال اخبار عفاف و حجاب کشور eitaa.com/goharshad1_ir
هدایت شده از عفاف گرایی
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌀🔴 آیا پیامبر اسلام "گشت ارشاد" داشت که شما راه انداختین؟ 🌀🔴 آیا "حجاب" دغدغه امیرالمومنین بود یا عدالت؟ ✅ پاسخ دکتر غلامی در برنامه «بدون توقف» شبکه سه سیما 👆 ببینید @efaf_amin Kanoon-amin.ir
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. از آغاز تا پایان شروع: زن، زندگی، آزادی ادامه: سنگ، هرج و مرج، بیکاری هدف: بغل، بدن، مجانی نتیجه: بی‌شرمی، بی‌حیایی، عریانی عاقبت: داعش، ترور، ویرانی 🔺کانال حمید رسایی در ایتا را دنبال کنید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از بیداری قم
🔴 این عکس خیلی حرف می زنه ‼ 🔹 زن زندگی آزادی، انسانم آرزوست... ⛔️ کانال رسمی 👇🏻 @janjalnews_org
🔻معنای دعوت آیت‌الله خامنه‌ای به «محتواپردازیِ پیش‌دستانه»: کارزار حجاب از دریچۀ شناخت‌شناسیِ اجتماعی 🖋 مهدی جمشیدی ۱- اغتشاش‌های اخیر، یکی از نمونه‌های تمام‌عیارِ «جنگ روایت‌ها» بود. هر چند نباید مطالعۀ آن را به این چشم‌انداز، منحصر کرد، امّا ندیدن آن از این زاویه، یعنی کنار نهادن یک «عاملِ مهمِ توضیح‌دهنده». زمانۀ ما بیش از هر دورۀ دیگری، مبتنی بر جنگ روایت‌ها است و ذهن مردم به دست‌مایۀ فتنه‌انگیزی و جریان‌سازی تبدیل شده است. حتّی «فتنۀ سال هشتادوهشت» نیز، برخاسته از جنگ روایت بود که در آن، تقلب به اسم رمز برای تحریک و شوراندن مردم بر ضدّ نظام تبدیل شد. ۲- در جنگ روایت‌ها، جامعه در «محاصرۀ روایت» قرار می‌گیرد، و هرچه بیشتر منقبض/ فشرده/ فرسوده می‌شود، تا «مرعوب/ منفعل/ تسلیم» شود، و در نهایت، «عقب‌نشینی» کند. آنچه که در این میدان، گریبان ما را می‌گیرد، «روایت» است نه «واقعیّت»؛ یعنی «شبه‌واقعیّت‌ها» و «سایه‌ها» در مقابل ما، صف‌آرایی و گردن‌کشی می‌کنند و فشارسازی و تحمیل‌گری می‌کنند. ۳- روایت‌ها در این جریان، «کج‌روایت» بودند؛ یعنی از «واقعیّت» حکایت نمی‌کردند، بلکه به واقعیّت تبدیل شده بودند، درحالی‌که «واقعیّت‌نما/ شبه‌واقعیّت» بودند، و واقعیّت، «گم‌گشته» می‌شود. واقعیّت باید قربانی «بازی شناختی» شود تا هدف‌های سیاسی تحقّق یابند: عالَمی را یک سخن، ویران کند روبَهانِ مُرده را شیران کند (مثنوی معنوی، دفتر اوّل، بیت ۱۵۹۷). ۴- روایت، واقعیّت را «قاب‌بندی» می‌کند، یعنی واقعیّت را «بُرش» می‌زند، دست‌کاری و تکه‌تکه می‌کند، و بقیۀ واقعیّت را خودش روایت می‌کند. پس روایت، ترکیبِ «واقعیّتِ قاب‌بندی‌شده» و «روایت» است و می‌کوشد ما را به این قاب، «وابسته/ متعصّب/ معتاد» کند. چنانچه این «منظر» و «زاویۀ دید»، شیوع و مقبولیّت یابد، «ذهن جامعه» در چهارچوب آن صورت‌بندی و منجمد خواهد شد و سخن دیگری را نخواهد پذیرفت. پس باید از «ابتدا»، زمام و عنان روایت را به دست گرفت و قالب‌ها را تعریف کرد تا کار، دشوار و دیریاب نشود؛ چراکه «کنشگران بی‌روایت»، مردگانِ متحرّک هستند. ۵- «تغییر سیاسی» باید «درون‌خیز/ جامعه‌زاد/ از پایین» باشد و این محتاج «تغییر فرهنگی» است، و تغییر فرهنگی یعنی «ارزش‌ها» را از «حالت هنجاری» خارج‌کردن. برای این هدف باید «ساختارشکنیِ ذهنی» کرد و به «باورها/ شناخت‌ها/ نگرش‌ها» ضربه‌ زد: فرعِ دید آمد عمل، بی‌‌هیچ شک پس نباشد مردم الا مردمک‌‌ (مثنوی معنوی، دفتر اوّل، بیت ۱۶۷۹). و این نیازمند «روایت‌سازیِ منفی از ارزش‌ها» است. چهره‌سازی وارونه از ارزش‌ها، «دیدها/ برداشت‌ها/ تلقی‌ها» را نسبت به آنها تغییر می‌دهد و این امر نیز در نهایت به حوزۀ «شناخت‌های بنیادین» خواهد رسید و به اساس عقاید دینی، ضربه‌های سهمگین خواهد زد. ۶- «قدرت روایت»، بیش از «قدرت واقعیّت» است. ‌کج‌روایت، ذهن را «بی‌ثبات/ متزلزل/ وسوسه‌آلود» می‌کند، و «اعتماد/ تکیه/ اطمینان» به واقعیّت را می‌زداید. دراین‌حال، «ارجاع به واقعیّت»، کم‌اثر و گاه بی‌اثر می‌شود. ازاین‌جهت باید گفت «احساس/ فهم/ درکِ مردم»، مهم‌تر از واقعیّتِ زندگیِ آنهاست. ۷- برای ساختن کج‌روایت/ روایتِ منفی/ روایت وارونه، چند عنصر لازم است: الف. «نقطۀ اجماع‌ساز/ درد مشترک/ دغدغۀ مرکزی» به‌مثابه چتر بزرگ و فراگیر. ب. «شعار/ حرف/ سخنِ» متناظر با این نقطه. ج. «نماد تصویری/ معادل محسوس/ وجه نمادین» برای جلوه‌گری اجمالی. د. «عینیّت جزئی/ واقعیّتِ خُردِ/ ریز واقعیّتِ» معطوف به زندگیِ روزمرّه. هـ . «زمین/ عرصه/ میدان» برای بازی. و. تحریکِ «نیروهای پیشرانِ اجتماعی/ خواص/ سرآمدان» برای ترغیب توده. ۸- کاری در مقابل باید انجام داد، «واسازیِ جسورانه/ ساخت‌شکنیِ بی‌رحمانه/ فروپاشاندن بنیادینِ» ‌کج‌روایت است؛ یعنی باید روایت را «غیرمتعهدانه» خواند، و با آن «مواجهۀ انتقادی» داشت، و روایت را «مساوی با واقعیّت» تصوّر نکرد. واسازی یعنی «شکافتن» در برابر «بافتن»: برای مغزِ سخن، قشرِ حرف را بشکاف (دیوان کبیر، غزل شمارۀ ۹۲۱). از جمله باید گفت وقتی «کشف حجاب» می‌شود نماد «آزادیِ زن»، پس آزادیِ زن یعنی «لاابالی‌گری». این نماد، خلاصۀ همۀ هدف‌های غاییِ پنهان نگاه داشته‌شده است. در اینجاست که معنای اصطلاحِ لغزندۀ آزادی، مشخص می‌شود. ۹- قضاوت دربارۀ واقعیّت را نیز باید دگرگون کرد. ملاک داوری دربارۀ ابرواقعیّت‌ها، «اجتماعات عظیم» هستند؛ یعنی ابرواقعیّت را می‌توان در اجتماعات عظیم، شناخت. از جمله، «باطن جامعۀ ایران» در زیر تابوت حاج‌قاسم نمایان شد نه در نظرسنجی‌ها. جریان اغتشاش و ابتذال در «روایت جامعه» شکست خورد؛ چون این جریان، مدّعیِ «فوران جامعه» بود، درحالی‌که جامعه آنها را در خیابان، تنها نهاد و در فضای مجازی نیز، ربات‌ها جایگزینِ کنشگران واقعی شدند. @sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از عفاف گرایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 زن، زندگی، آزادی به روایت تصویر ▪️توضیح: شعارهای زیبایی که به ما القا کرده و نشان می دهند مثل این فیلم تا حقیقت فاصله زیادی دارد و فریبی بیش نیست. آمریکا به فکر آزادی ما نیست بلکه دنبال سلطه مجدد و نفت و غارت و چپاول سرمایه های ماست... ▪️حتما ببینید/زن،زندگی،آگاهی... ✅ انتشار لازم