eitaa logo
عفاف امین
109 دنبال‌کننده
5هزار عکس
3هزار ویدیو
158 فایل
کانالی به یاد قهرمان عرصه عفافگرایی شهید امین،نوجوان ۱۷ ساله که رفتن به جبهه را به ماندن در کنار دخترخاله فتنه گرش ترجیح داد.در این کانال مطالب کتاب درسنامه عفاف را عرضه می کنیم .هم چنین پیام های کانال های دیگر در موضوع عفافگرایی را فورواد می کنیم.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از حمید رسایی
. ♻️ «محمد» ایمانمان در حال سقوط است 🔰 جمله‌ای به این مضمون از شهید سید محمد علی جهان‌آرا (فرمانده سپاه خرمشهر) نقل شده که : «بچه‌ها، اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح خواهیم کرد؛ مواظب باشید که ایمانتان سقوط نکند.» 🔹امروز باید به شهید جهان آرا بگوییم که شهر را پس گرفتیم اما امروز به دلیل نفوذ گفتمان‌های التقاطی در میان انقلابیون، ایمانمان دارد سقوط می‌کند و ظاهرگرا و عرفی‌زده شده‌ایم! 🔹حمله دشمن و وضعیت فضای مجازی یله و رها و وضعیت حجاب و عفاف را می بینیم و می‌کنیم؛ می آوریم؛ از کنار آن رد می‌شویم! 🔹به جای ترس از خدا، ترسی شیطانی به جان برخی از ما افتاده و از مشتی و شهوتران حساب می‌بریم! «محمد» ایمانمان در حال سقوط است ... 🔺برای دیدن یادداشت‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 https://eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از حمید رسایی
. ♻️ جریمه بی‌حجابی چقدر بود، الان چقدر هست؟ بعضی از منابع اقتصادی قیمت سکه را در طول ۴۴ سال گذشته درج کرده‌اند. سال ۱۳۷۵ قیمت سکه‌ تمام، حدود ۴۲ هزار تومان بوده. در همان سال ۱۳۷۵ تبصره‌ای به ماده ۱۴۱ قانون مجازات اسلامی اضافه شده: «زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ۱۰ روز تا دوماه یا از ۵۰ هزار تا پانصد هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد.» یعنی در سال ۱۳۷۵، جریمه نقدی بی‌حجابی از حدود یک‌دهمِ یک سکه، تا بیش از یک سکه بوده. اگر آن جریمه را الآن به ارزش روز تبدیل کنیم؛ جریمه‌ی هر مورد بی‌حجابی بایستی از حدود ۳ میلیون تا بیش از ۳۰ میلیون تومان باشد. 🔺برای دیدن یادداشت‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 https://eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از حمید رسایی
. ♻️ مجروحین جنگ ادراکی! بعد از خودکشی (Moonbin) ستاره کره جنوبی در سن ۲۵ سالگی، تعدادی از دختران نوجوان در یکی از پارک‌های رشت به یاد او تجمع کرده‌اند! شاید این جماعت، برای فوت پدربزرگ و مادر بزرگشان چنین نمی‌کردند. اینها را باید مجروحان این دانست! مجروحانی که بر خلاف جنگ نظامی قابل افتخار نیستند اما نباید رها شوند. 🔺برای دیدن یادداشت‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 https://eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از حمید رسایی
🔻خرمشهر اینجاست! جهان‌آرا کجاست؟ 🖊 مهدی جمشیدی ۱. یک هفتۀ اول پس از بیست‌وششم فروردین، شاید کشف حجاب بیش از پنج درصد کاهش پیدا کرد. شال هم نه به‌عنوان حجاب، بلکه برای احتیاط به دور گردن اضافه شد. اما بعد از این یک هفته، و احساس شعاری و تبلیغی بودن هشدار سردار رادان، وضع به گذشته بازگشت؛ بلکه جسارت و بی‌حیایی، فزونی بیشتری گرفت. اکنون تا حد زیادی، وضع کشف حجاب، عادی و بهنجار شده است. مشاهدۀ روزانۀ حدود ده درصد کشف حجاب و حتی کشف بدن، در حال تثبیت‌شدن از نظر روانی و فکری است. کشف حجاب، آشکار و آسوده و در همه‌جا است. البته بعضی از اینان در درون‌شان، حس نگرانی به وجود آمده که نظام قصد برخورد دارد و در کمین ما نشسته است و چه‌بسا از راه برسد. با این حال، وضع همچنان مانند گذشته است؛ به این معنی که روند، دوباره صعودی شده است اما با شیب کم. ۲. در حال حرکت به سمت طبیعی‌شدگی و هنجارشدگی هستیم. آن‌قدر تعلل کردند که تا حدی وضع، به نفع آنها تثبیت شده است. غیرت‌ها و حساسیت‌ها، ساییده شده‌اند و این گروهک‌های فرهنگی، بخشی از جامعه شده‌اند. در واقع، خودشان را در جامعه جا کرده‌اند و در پی جایابی ساختاری نیز هستند. اینان جامعه را از آنِ خود کرده‌اند و بخش متدین نیز بیش از گذشته، ناچار است در فضاهای گلخانه‌ای بخزد و از واقعیت‌های فرهنگیِ بیرونی بگریزد، مبادا که دامن‌ش به معاصی اینان، آلوده شود. این همان کاری است که دربارۀ «مدارس» انجام شد و در اثر آن، مدارسِ خاصِ حزب‌اللهی‌ها و مؤمنان ایجاد گردید. مدارس اینان از مدارس دیگران جدا شد و اینک کار جدایی، به «جامعه» هم کشیده شده است. انقلابی‌ها، هرچه بیشتر در حال منزوی‌شدن هستند و خود را پنهان می‌کنند. مدسه و جامعه را نمی‌پسندند اما به جای «مواجهه» و «اصلاح»، می‌گریزند و برای خود، «باغچه‌های فرهنگی» ایجاد می‌کنند؛ ناکام در جامعه‌پردازی توحیدی و راضی به باغچه‌پردازی مصنوعی. از خودسازی به جامعه‌پردازی عبور نکرده‌اند، چه رسد به این‌که بخواهند تمدّن‌سازی کنند. منطق تقیّه و گریختن و پنهان‌شدن و بیرون‌کشیدن گلیم خویش را از آب آموخته‌اند و بس. ۳. نیاز نیست که قانون حجاب در مورد همه «اجرا» شود تا سخن از «امکان‌» و «قابلیت»، معنا داشته باشد. شاید دربارۀ حدود بیست درصد، اعمال «قدرت» (اجرای قانون) موضوعیت داشته باشد. بقیۀ افراد با مشاهدۀ اِعمال قدرت، تمکین و همراهی خواهند کرد. برای اینان، «اقتدار» کافی‌ست و حاجت به قدرت نیست. ازاین‌رو، بیست درصد اِعمال «قدرت» و هشتاد درصد تجلی «اقتدار»، ما را از گردنه عبور خواهد داد. کار دولت، بسته به اقتدار است؛ اقتدار که فرویخت، همه‌چیز مباح می‌شود. واقعیت اجتماعی، صفر و صدی نیست، بلکه با مواجهه‌های پیوستاری و متنوّع، گره‌هایی که به ظاهر کور هستند، گشوده می‌شوند. در جنگ ترکیبی، باید چندلایه و چندسویه عمل کند و اهرم‌های مختلف را به کار گرفت. ۴. بسیاری از ساختارها، چندان در خدمت غایات دینی نیستند. تسهیل‌گر نیستند، بلکه گاه مانع هستند؛ هرچه که بتوانند بازدارندگی ایجاد می‌کنند. سبک زندگیِ ما نیز در بخش مهمی، زیر نفوذ «ساختارهای تجدّدی» هست؛ حتی در لایۀ خُرد. فقط تحلیل ارزش‌های معطوف به ازدواج و انتخاب همسر، کافی است که تغییر ساختارهای ذهنی را نشان بدهد. از ازدواج تا اشرافیت در زندگی تا فرزندآوری تا پوشش تا مصرف و خرید و پاساژ و سلبریتی و فضای مجازی و لذت و بدن و بینی و گونه و ... در هم تنیده شده‌اند و تجدّد را می‌زایند؛ آن هم در ابعاد ساختاری. در بند هفتمِ بیانیۀ گام دوم، تعبیر «نفوذ سبک زندگی غربی» به کار برده شده است. اولاً نفوذ و ثانیاً نفوذ ساختاری. تجدّد، ما را محاصره کرده است و می‌خواهد بیش از گذشته، سرزمین‌های فرهنگی ما را اشغال کند.‌ خرمشهر اینجاست. جهان‌آرا کجاست؟! ۵. ما دچار فقر «فهم عالمانه و دینی» هستیم. چندان شناخت درستی از گره‌ها و گرانیگاه‌ها در دست نیست. باید این فهم را تولید و تکثیر کرد؛ چون ادبیات متناسب با این فهم، ذهنیت‌ها را تغییر خواهد داد. باید تعبیر دینی و انقلابی از دردها و درمان‌ها ارائه داد. رسالت نخبگان فکری، آفرینش همین فهم‌های قدسی است تا به واسطۀ آنها، راه گشوده شود. راهکارها هم وابسته و مشروط به فهم‌ها هستند. حتی فهم ما از ماهیت حجاب هم متوقف مانده است و ازاین‌رو، روایت‌های نو ایجاد نکردیم. تغییر انفسی، تغییر در فهم نیز هست و اغلب باید از «فهم» به «وجود» رسید. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
Jamshidi.mp3
22.73M
🔹صوت نشست 🔹نقد لایحه حجاب 🔹مهدی جمشیدی 🔹شامل: ۱. مقدمه: ذهنیت ویروسی نویسندگان لایحه ۲. جنبه‌های مثبت لایحه ۱.۲. عدم‌تفکیک کشف حجاب از برهنگی ۲.۲. در نظر گرفتن ساختارهای پیروانی مولد کشف حجاب ۳. جنبه‌های منفی لایحه ۱.۳.فروکاهیدن تهدید کشف حجاب از حرام‌ سیاسی به تخلف سبک‌مایه ۲.۳. راندن نیروی انتظامی از خیابان و تبدیل‌کردن آن به عکاس و پیامک‌زن مؤخره: ضرورت کنش‌گری حداکثری جبهه‌ی انقلاب برای تغییر این ریل غلط. کانال 🌐https://eitaa.com/joinchat/4069130343Cba3978c77a
انصاری (نوابی): مطالبه تولید محتوا درباره تجربه سایر کشورها در رشد اقتصادی https://farsnews.ir/my/c/199935 حمایت از مسکن اولی‌ها برا خرید مصالح ساختمانی با نرخ دولتی https://farsnews.ir/my/c/199926 گشت تعزیرات برای بازاری‌های گرانفروش در مستقر شوند https://farsnews.ir/my/c/199909 قانون اعاده اموال نامشروع مسؤولان را اجرایی کنید https://farsnews.ir/my/c/199885 مستأجران برای تخلف بیش از 25 درصدی افزایش اجاره به کجا مراجعه کنند؟ https://farsnews.ir/my/c/199798
🔵 روزی جنگل گرفته بود و ساكنانش، وحشت‌زده تلاش مي‌كردند كنند! 🟣یکی مي‌گفت به مي‌روم و دوباره زندگي‌ام را می‌سازم! 🟢دیگری با بی تفاوتی، خودش را به رودخانه رسانده بود و با ريختن آب روی بدنش، خود را خنك می‌كرد! 🔵 اما گنجشکی نفس‌نفس زنان، خود را به رودخانه می‌رساند و با نوكش برمی‌داشت، پر می‌كشيد و دوباره برمی‌گشت. 🟣از او پرسیدند: "در اين وانفسا چه می‌كنی؟" 🟢پاسخ داد: " را می‌برم تا آتش جنگل را كنم!" 🔵 به او گفتند: "مگر حجم آتش را نديده‌ای؟ مگر با اين منقار كوچكت، می‌توانی آتش جنگل را خاموش كنی؟ اصلاً اين كار تو چه فايده‌ای دارد؟" 🟢گنجشك گفت: "شاید نتوانم آتش را خاموش کنم؛ اما وقتی از من پرسيدند زمانی که جنگلی كه تو بود و در آتش می‌سوخت چكار کردی؟ 👈خواهم گفت: صحنه را ترك نكردم و ؛ برای جنگل كردم! و به با آتش رفتم!" 🕊🕊🕊🕊🕊 📌 مهم نیست که ما چقدر «قدرت» داریم، مهم این است که چقدر «» داریم. @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠آقایان مسئول برهنگی به کف خیابان ها رسیده است. 🔹مراجع تقلید، تا کی سکوت⁉️ 🔹خواص جامعه، تا کی سکوت⁉️ بسیجیان، فرهنگیان، مسجدی ها، اصناف تا کی سکوت⁉️ برای حفظ انقلاب، انقلابی دیگر نیاز است... ✾═┅┄┈ 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید @mohsanat_ir •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• ماشهید دادیم که بیحجابی ارزان نشود •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کانادا که سابقه چاپ کتاب رنگ‌آمیزی خودکشی برای کودکان خودش رو داره از جدیدترین متد درمان فقر در کشورش پرده برداشته و با کمک یه سری پزشک مردمش رو به خودکشی دعوت کرده. امیدوارم روزی برسه که واقعیت غیر قابل انکار کشورهای غربی عینک روی چشم جوونای غرب‌زده‌مون بشه. 🗣سیدعلی عابدی @twtenghelabi
چرا بهش بد و بیراه می‌گید؟ بچه گناهی نداره که با آیفون۱۳ راضی نمی‌شه؛ گناهکار پدر و مادری هستن که این بچه رو زیاده‌خواه و ناسپاس تربیت کردن 🗣عـــیّار ✍️ @twtenghelabi
هدایت شده از معروفانه
❇️ همایش مردمی مطالبه گری 💎 عفاف و حجاب 🛑 با دعوت از سران سه قوه و متولیان فرهنگی 🗓 دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ 🕰 از ساعت ۱۴ الی ۱۸ ⬅️ تهران، میدان بهارستان (مترو بهارستان) 🕌 حسینیه سرچشمه 🔴دعوت کنندگان👇 جمع ۸۰ تشکل کشوری 🔴شرکت برای عموم مردم کشور آزاد است. ♦️لینک همایش ۵۰۰۰ نفری قرارگاه مردمی مطالبه طرح عفاف و حجاب جبهه همت 👇 ✅♦️ گروه : 🆔 https://eitaa.com/joinchat/152174996C3a3bedf158 ✅ کانال : 🆔 https://eitaa.com/jebhehhemmat
168483230381475700.pdf
708.3K
📌آخرین نسخه کامل - ۱۵ ماده ای تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با امضای رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور # لایحه حجاب قوه قضائیه ✾═┅┄┈ 🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید @mohsanat_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥امر به معروف بلد نیستی؟! 🟩اسم همه فوتبالیستها و بازیگرها رو بلده! 🟪ولی وقتی بهش میگی چرا نمیکنی؟ 👈میگه بلد نیستم! 🔵چرا بلد نیستی؟! ◼️حافظۀ مغزت پر شده؟! ◼️یا وقت نداری؟! ◼️یا امر به معروف برات مهم نیست؟! 📌میدونستی امر به معروف و دونستن احکامش واجبه؟! @umefafgaraei
🔰همایش مردمی مطالبه گری عفاف و حجاب ✅با دعوت از سران سه قوه و متولیان فرهنگی 📆زمان: دوشنبه 8 خرداد 1402، ساعت 14-18 🕌مکان: تهران، میدان بهارستان، حسینیه سرچشمه 🟩با حضور بیش از 70 تشکل عفاف و حجاب @umefafgaraei
🍃 دخترم... 🔷 سعی کن، به گونه‌ای حرکت کنی، 🔷 که خلقِ خدا را گرفتار حالت‌ها و رفتارت ‌نسازی و 🔷 آن‌ها را ننمایی. 🔶 که اگر کسی شد، 🔶 این آلودگی دامان تو را می‌گیرد و تورا رها نمی‌سازد. 🕊 یعنی، 🔷 همین دقت در برخورد، که آلوده نشوی و آلوده نسازی؛ 🔷 که اسیر نشوی و اسیر ننمایی؛ 🔶 حجاب، فقط این نیست که زن خود را بپوشاند که 🔶 زن و مرد، هر دو، باید در این دنیایی که، راه است و میدانِ حرکت و کلاس‌ و‌ کوره‌ است، 🎈 سنگِ راه نباشند و دیگران را در خود اسیر ‌نسازند و چشم‌ها و دل‌ها را، نگه ندارند و در نمانند. 🎈 📚 استاد صفائی حائری: نامه‌های‌ بلوغ @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یک چالش جدی ✴️بسیاری از که وارد با جنس مخالف می‌شوند، گمان می‎کنند که با نزدیک شدن هرچه بیشتر به پسر و برآورده ساختن خواسته‏ های او، می‎توانند او را به سمت سوق دهند و از نظر خودشان یک روش عاقلانه و منطقی را دنبال می‎کنند. ✅اما به دلایلی این اتفاق نمی‎افتد! 💥پیامد زن زندگی آزادی 🔥 @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تبلیغ مینی کالا برا اساس اهنگ مبتذل عموسبزی فروش. در صدا و سیما چه خبره؟
انصاری (نوابی): نقد لایحه عفاف و‌حجاب لایحه حجاب دولت، به جای دغدغه دین و تعریف حجاب شرعی و تشویق به آن، که پوشش کامل بدن بجز گردی صورت و انگشت‌ها تا مچ و پوشش با وقار است، رویکرد کاسب مآبانه از بی حجابی به خود گرفته که این امر خودش به باور مندی دینی و اعتقاد به حجاب ضربه جدی می زن روح لایحه حجاب قوه قضائیه و دولت و عملکرد ضعیف آن قوا، ناشی ازاین تفکر و این غلط محاسباتیه که چون مخالفینِ قانون حجاب زیادن، نمیشه همه رو تادیب کرد پس به جای تلقی جرم، تلقی تخلف رو در نظر بگیریم چرا این یه تفکر انحرافیه؟ چون فکر می کنن باید همه مجازات بشن، در حالی که اگر مجازات سنگین و بازدارنده باشه و خوب اطلاع رسانی بشه، نیاز نیست همه مجازات بشن: وقتی در یک جامعه که عده زیادی مخالف یک قانون هستند، یکی دو نفرشون، یک مجازات سنگین و بازدارنده بشن و به همه مردم اطلاع رسانی بشه، بقیه از ترس مجازات سنگین، کوتاه میان. اگر یه عده کوتاه نیومدن، لازم میشه دو نفر دیگه مجازات بشن و اگر خوب اطلاع رسانی بشه، در نتیجه ش بقیه کوتاه میان. این فرایند حتی اگر ده بار هم تکرار بشه اثر روانی ش اینقدر زیاده که کل جامعه کوتاه میان و در کل به جای مجازات همه مردم فقط 20 نفر دریک جامعه مجازات شده اند ( این طرح بیشتر به یک دستور العمل شبیهه و به افراد شل حجاب هیچکاری ندارد و ) خطر تبدیل شدن آن به یک قانون دائمی این است که برای تغییر آن باید اکثر نمایندگان مجاب بشوند و مخالفت کنند تا به سمت حجاب شرعی تغییر کند که وقوع آن، با تثبیت این طرح، محال به نظر می‌رسد در حالیکه اگر دارد به عنوان یک مسکّن یا طرحی موقت مطرح می‌شود باید زمانی محدود مثلا سه ماهه یا 6 ماهه داشته باشد تا بازخورد آن پالایش شود و اصلاح گردد و به روز رسانی شود تا خطر تثبیت بی حجابی در آن کمی کم شود ثانیا پاک شدن سابقه بعد از شش‌ماه به مرتکب چراغ سبز نشان می دهد که با فاصله هر ششماه می توانی تا جایی هنجار شکنی کنی و کشف حجاب کنی (و برهنه بشی) که یک یا دو یا سه بار بتونن شناساییت کنن و بهت پیامک بدن و اعتراض تو را وارد ندانند (شاید دو ماه فردی بی حجاب بیاد تا یکبار شناسایی بشه) ثالثاً مگه شناسایی به این راحتیاس بعدشم اگر انکار کنه و بگه صاحب این عکس من نیستم یا فوتشاپه مگه میشه به راحتی اثبات کرد که این خود تو هستی!!! ) وقتی پلیس، در همان محل وقوع جرم ، نتونه طرف رو دستگیر کنه و به مجازات برسونه جای حاشا درست میشه ... رابعاً هیچگونه نگاه حرام سیاسی و حرام شرعی یی در روح این لایحه نمی‌بینیم خامسا با تکرار مکرر در مکرر این جرم از بعد از 4 بار تکرار، مجازات به صورت ثابت می ماند و به صورت پلکانی زیاد نمی شود در حالی که در شرع وقت کسی یه بار مشروب میخورد یا زنا می کند یا دزدی می کند یا عمل منافی عفت میکند یه بار حد میزنند دو بار حد می زنند بار سوم اعدامش می کنند که مایه عبرت سایرین گردد و بر آنها به خاطر حفظ دین خدا رافتی نمیکنند لاتاخذ بهما رافت فی دین الله و در ملا عام حد می زنند (و لیشهد عذابهما طائفة من المؤمنین) چرا در صورت تکرار 4 مرتبه از تحصیل در دانشگاه و مدارس یا منع کنکور یا انفصال از کار دولتی به مدت یکسال، محروم نمیشن چرا در مجازات این زنان هنجار شکن، از تعالیم اسلام استفاده نمیشود که با تکرار مثلا پنج و ششمین مرتبه در ملأعام حد تعزیزی شلاق بخورند در مرحله 6 اعدام شوند (همین الان شما از اسم اعدام ترسیدین همین ترس توی جون هنجارشکنان هم می افتد چون مرتد یا مفسد فی الارضند) وقتی چنین قانونی تصویب بشه نیاز نیست کسی اعدام بشه، وجود خود قانونش بازدارندگی میاره (نظیر قانون سنگسار در اسلام که قابلیت اجرایی بر کسی نداره ولی بازدارندگی دارد: چرا که نمی شود 4 مرد عادل زنی شوهردار را با دقت در حال فحشا دیده باشند) که اگر کار به اعدام یک نفر هم برسد، می تواند به حبس ابد یا پرداخت دیه و نظایر آن ختم شود تا مایه عبرت سایرین باشد در پایان شخصا توصیه میکنم نمایندگان مجلس، به جای کار روی این لایحه پر تدلیس و پر تلبیس که روح آن حمایت از بی حجاب ها و شل حجابها و هنجارشکنان است و دست پلیس و ناهیان از منکر را میبندد به اجرای قوانین موجود و تعریف مجازات حرام سیاسی و وضع مجازات های بازدارنده بپردازند یک شیر را غرّش او شیر میکند و پنجه ی او و تیزی دندان او و تدبیر او نظامی، که اقتدار قضایی ندارد و علیه فساد و شیاطین غرش (رسانه) ندارد و پنجه تیر و قدرتمند (پلیس مقتدر) ندارد در چشم فاسقان به سگ یا شغال یا گوسفند میماند نه شیر
اینم بگم قانونگذاران تا تونستن از اقتدار پلیس کم کردن به حدی که مجرم با سلاح سرد به پلیسی که کلت به کمر داره حمله میکنه و شهیدش میکنه ولی او حق دفاع از خودشم نداره پلیس فاحشه عریان رو میبینه و فرار میکنه که مبادا فردا قانون مجازاتش کنه جلوی پلیس می رقصند و باسنشونو بهش تکون میدن و توهین می کنند و پلیس اجازه هيچ برخوردی با جرم مشهود ندارد حداقل دو تا زن کماندو باید در محل وقوع جرم جلوی هنجارشکنان را بگیرند یا اگر آن موقع نشد در اسرع وقت دستگیر و مجازات شون کنند دهها ناهی از منکر مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار گرفتن و هیچکس دستگیر و مجازات نشد سلبریتی ها آزاد و رها شدن و سابقه شون پاک شد و جری تر شدن و برخورد عبرت آموزی باهاشون نمی شود اینها دلیل گستاخی کاشفان حجاب شده است لطفا به قوه قضائیه و دولت بگید با این طرح های صد من یه غاز فساد پرور خون ملت رو به جوش نیارید... اینم اضافه کنم که در این لایحه ها مشخص نشده فاصله بین تذکر اول، و تذکر دوم چقدر خواهد بود؟ مثلا یکی نیمه عریان یا کاشف حجاب یا یا باوضعیتی هنجارشکن بیاد بیرون، کلی طول میکشه تا شناسایی بشه و پیامک براش بره. بعد از ارسال پیامک چه مدت مجازه همونطوری هنجارشکنی کنه تا بتونیم پیامک دوم رو براش ارسال کنیم؟؟؟ این خودش فرصت دادن به مجرم برای ادامه جرم هستش ... بستن دست پلیس در مواجه با جرم مشهود و موظف بودن رهاسازی مجرم و اجازه تداوم هنجارشکنی دادن به او هم از آثار عجیب و غریب این لایحه الان که قانون بود و جرم همینجوری وقتی مهربانانه و دلسوزانه تذکر میدی، یه عده سکوت میکنن و میرن ولی یه عده پررو پررو به ما میگن به تو چه و... وای به حال زمانیکه که دیگه جرم هم نباشه و ... می‌دونید تنش ها چقدر بالا میره و مومنین و انقلابی‌ها به انزوا میرن اگه این لایحه ذره‌ای مجازات واقعی داشت، الان تمام رسانه‌های ضدانقلاب و تمام سلبریتی‌‌های داخلی انقدر پست میزاشتن و علیه‌ش حرف میزدن و تصویرسازی و کلی بهش هجمه میکردن و سر میدادن... منتهی اونا خوشحالن و هیچی نمیگن تا این برجام فرهنگی در سکوت و غفلت و بی‌تفاوتی مذهبیا رخ بده🤦‍♂ تبدیل گناه و حکم خدا و مجرم به تخلف، یعنی کوچک شمردن گناه، بسیار سنگین تر از خود گناهه و ضربات سنگینی هم به جامعه میزنه
🙄شگفتی تاریخی!!! 🙄 📜روزنامه خراسان، به انتظار عفافگرایان در پایان داد!!! 🔍تیتر اصلی روزنامه: 🍁"نگاه نو به حمایت از حجاب!"🍁 🎤حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به منتقدان لایحه گفته است: 🟧"عده ای که به لایحه ایراد می گیرند، آن را به طور کامل نخوانده و ندیده اند... متأسفانه برخی از افراد حزب اللهی با مواضع خود در زمین دشمن بازی می کنند"! 🎤توران ولی مراد پژوهشگر حوزه زنان نیز اذعان داشت: 🟪"متأسفانه دو جریان فکری در کشور ما، مانع روند طبیعی تغییر عرف و قانون متناسب با تغییر جامعه است. یک جریان جریانی به اسم اسلام، اما با نگاه واپسگرا است، که در همه حوزه های دولت، مجلس و دیگر مجموعه ها حضور دارند و اجازه تغییر قوانین قدیمی در حوزه زنان را نمی دهند و باعث ایجاد تقابل و محقق نشدن مطالبات بانوان می شوند!" 🔖فایل پی دی اف روزنامه خراسان (6 خرداد: صفحه 9)👇 https://www.pishkhan.com/Archive/1402/03/14020306/khorasannews1071049711411148515451153.pdf @umefafgaraei