eitaa logo
عفاف امین
108 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
3هزار ویدیو
158 فایل
کانالی به یاد قهرمان عرصه عفافگرایی شهید امین،نوجوان ۱۷ ساله که رفتن به جبهه را به ماندن در کنار دخترخاله فتنه گرش ترجیح داد.در این کانال مطالب کتاب درسنامه عفاف را عرضه می کنیم .هم چنین پیام های کانال های دیگر در موضوع عفافگرایی را فورواد می کنیم.
مشاهده در ایتا
دانلود
پاسخ به بیانات خانم ترکوند درباره حجاب - 1.mp3
2.56M
آیا مجازاتی برای بدحجابی در قرآن ذکر شده؟ آیا حکومت حق دارد برای بی حجابی مجازات تعیین کند؟ ملاحظاتی درباره بیانات منسوب به خانم موسوی ترکوند بخش اول - 5 دقیقه صوت عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇 @pasokhvoice @pasokhtext @shenakhtehadis عضویت در کانال واتساپ👇 https://chat.whatsapp.com/KXT1MbWtDTJ10clN97hAt2
پاسخ به بیانات خانم ترکوند درباره حجاب - 2.mp3
2.58M
آیا مجازاتی برای بدحجابی در قرآن ذکر شده؟ آیا حکومت حق دارد برای بی حجابی مجازات تعیین کند؟ ملاحظاتی درباره بیانات منسوب به خانم موسوی ترکوند بخش دوم - 5.5 دقیقه صوت عضویت کانالها در ایتا و تلگرام👇 @pasokhvoice @pasokhtext @shenakhtehadis عضویت در کانال واتساپ👇 https://chat.whatsapp.com/KXT1MbWtDTJ10clN97hAt2
هدایت شده از عفاف گرایی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 ♦️شهید سیدقاسم حسینی: 🔹خواهران عزیز بدانید که سیاهه چادرتان کوبنده‌تر از سرخی خون شهداست. @efaf_amin Kanoon-amin.ir
هدایت شده از حمید آقاسی زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ استدلال اسکاتی و جدل احسن حسن در پاسخ مخالفین گشت ارشاد پرانتز باز: ما بین مخالف و ؛فرق قائلیم ❌بازنشر؛طوفانی❌ 📲 @agha30zadeh
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
♨️ضرب‌وشتم بانوی محجبه و فرزند شهید در قطار تهران - یزد و حمایت عجیب رئیس قطار از خانم بی‌حجاب! ❇️چند روز گذشته (هشتم مرداد) یک زن بی حجاب در قطار ۶۲۰ تهران-یزد، به بانوی محجبه و معلم یزدی، که از همایش کشوری معلمان نخبه انقلابی در حال بازگشت به یزد بود حمله ور شد، تا و او را بردارد. 👈خانم زینب جعفری شاغل در آموزش و پرورش ناحیه دو یزد و فرزند شهید علی جعفری اظهار داشت: 🍃من و همکارانم هیچ تذکری به خانم های بی حجاب ندادیم؛ ولی بعد از دو ساعت با توجه به افزایش پوشش‌های بی حجاب بانوان به بیرون از سالن قطار رفتم و از به عنوان متولی قانون خواستم که به آنان تذکر دهد تا خود را رعایت کنند؛ ولی با توجه به بی توجهی مأمور و سرمهماندار، به سراغ رفتم. رئیس قطار در واکنش به درخواست من گفت: «شما چه کاره هستید؟ تفکرات شما مشکل دارد و ما مشکلی با بی حجابی این افراد نداریم؛ اگر می خواهید به سالن دیگری بروید» و... https://www.hawzahnews.com/news/1037254/ 🍂🍁🍂🍁🍂 🔷بانوی آمر: کتک خوردن ما به خاطر و به خاطر و مهم نیست؛ بلکه ما بانوان محجبه، خانواده شهدا و بسیجیان، مطالبه جدی ، حفظ حجاب بانوان و حفظ امنیت بانوان محجبه در اماکن عمومی را از همه مسئولین خواستاریم و تا پای جانمان این قضیه را پیگیری خواهیم کرد. @umefafgaraei
هدایت شده از محجبه ها
اگر فرزند کودک یا نوجوان دارید فرصت دهه محرم را از دست ندهید  زمان رو به اتمام است یک چهارپایه یک سینی چند لیوان آب می توانید درب منزلتان برای سید الشهدا موکب برپا کنید به محض برپایی انشا الله مشمول دعای حضرت زهرا سلام الله علیها فرزند شما می شود و عاقبت بخیر لطفا عکسی از موکب  نام موکب و محل برپایی موکبتان را به واتس آپ ۰۹۱۲۵۲۱۸۵۷۰  ارسال بفرمایید برای خشنودی امام زمان این پیام را در گروهها و دوستان به اشتراک بگذارید اجرتان با حضرت زهرا سلام الله علیها هر کوچه یک موکب
هدایت شده از فرهنگسازی حیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️این روزها حالا من نمی دونممم چه خِ بِ ره تو کشور ولی جِسته گریخته می بینم👀 ✅پاسخ به یاوه گویی های به اصطلاح استاد احمد عابدینی 🦄با لباس دین و به اسم دین بر ضد دین در خصوص بحث حجاب😳😳😳 خیلی جالبه !!!! تا آخر گوش کنید و تا توان دارید نشر بدید🙏 ┄┅┅┅┅┄❅❀❀❅┄┅┅┅┅┄ 💎هرچی از هرجا شنیدی و برات سوال شد ؟؟اینجا جوابشو پیدا می کنی 👌 بیا داخل گروه تاباهم کارهای مهمی انجام بدیم 🏃‍♂ دم در فایده نداره 👇👇😍 🆔 @farhangsaze_haya
هدایت شده از هفت دقیقه
استاد آمار وحشتناک تجاوز در سینما @sevenmin
هدایت شده از هفت دقیقه
Raefipoor-41.mp3
3.5M
هدایت شده از تیمورا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 نبرد با عفاریت؛ دو سلاح شیاطین 🎙 برگرفته از سخنان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) 💠 گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
در قرآن.حفظ عفت ان قدر مهم است که یوسف زندان را به کاخ ترجیح داد تا عفاف پیشه کند. خداوند بدلیل عفت مریم او را به مقام مادری عیسی ع برگزید و حضرت فاطمه س بدلیل عفتی که داشت خداوند فرزندانش را برآتش حرام کرد.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
در احادیث. فرد عفیف هم رتبه شهدا و ملائکه است‌ .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
. فرد عفیف خانواده خود و دیگران را از سردی و فروپاشی حفظ می کند
✔️ چهار ديدگاه در تعامل با غريزه جنسی✔️ الف) ديدگاه تفريطی و تعطيل غريزه جنسی؛ ب) ديدگاه افراطی و آزادی غريزه جنسی؛ پ) ديدگاه اعتدالی و کنترل غريزه جنسی از طریق ازدواج؛ ت) دیدگاه تکمیلی «خويشتنداري ـ ازدواج ـ خويشتنداري». 🔴🔴🔴 الف) ديدگاه تفريطی و تعطيل غريزه جنسی در گذشته آيين ‌هايی وجود داشته‌ اند كه علاقه جنسی را ذاتاً پليد می ‌شمردند و آميزش جنسی را - ولو با همسر شرعی و قانونی - سبب تباهی و سقوط می ‌دانستند. منشاء پيدايش اين ‌گونه افكار و عقاید چيست؟ چه چيز سبب می ‌شود كه بشر به علاقه و ميل طبيعی خود به چشم بدبينی بنگرد و در حقيقت جزئی از وجود خود را محكوم كند؟ مطلبی است كه مورد تفسير متفكرين قرار گرفته است و ما اکنون درصدد کاوش در آن نیستیم؛ 📝 مثلاً علل گوناگونی می توانند در گرایش بشر به این گونه افکار و آراء دخیل باشند. ظاهراً علت اين‌كه فكر پليدیِ « علاقه و آميزش جنسی » در ميان مسيحيان تا اين حد اوج گرفت، تفسيری بود كه از بَدو تشكيل كليسا از طرف كليسا براي مجرد زيستن حضرت عيسی مسيح(ع) صورت گرفت. گفته شد علت اين‌ كه مسيح تا آخر مجرد زيست، پليدی ذاتی اين عمل است و به همين جهت روحانيين و مقدسين مسيحی شرط وصول به مقامات روحانی را آلوده‌ نشدن به زن، در تمام مدت عمر دانستند و «پاپ» از ميان اين‌چنين افرادی انتخاب می شود. به عقيده ارباب كليسا تقوا ايجاب می كند كه انسان از ازدواج خودداری كند. 🔻(مجموعه آثار شهیدمطهری، ج19، ص628 / اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، ص11-14) 💢 البته می دانيم كه اين تفكر از آنجا كه مخالف با طبيعت و خلقت حكيمانه انسان بود آثار منفی فراوان در پی داشت و گاهی هم حتی ارباب كليسا به طور پنهانی مبادرت به ارتباط‌ های نامشروع می كردند 😱 و عملاً به اين طرز تفكر پشت‌ پا می زدند.😰 ✅ کانون «امین» مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇 @efaf_amin
✔️ديدگاه افراطی و آزادی غريزه جنسی✔️ 🔴🔴🔴 ب) ديدگاه افراطی و آزادی غريزه جنسی : اين ديدگاه در مقابل ديدگاه تفریطی می ‌باشد. در اين ديدگاه همه سخن از تقديس و احترام علائق و روابط جنسی و لزوم آزادی و برداشتن هر قيد و بندي در اين زمينه است. ⭕️ شهيد مطهری درباره سيری ‌ناپذيری غريزه جنسی می ‌گويد: « يكی از مختصات و امتيازات انسان از حيوانات اين است كه دو نوع ميل و تمنّا در بشر ممكن است پيدا شود؛ تمنّاهای صادق، تمنّاهای كاذب. تمناهای صادق همان هاست كه مقتضای طبيعت اصلی است. در وجود هر انسانی، طبيعتِ ميل به صيانتِ ذات، به قدرت و تسلّط، به امور جنسی، به غذاخوردن و امثال اينهاست. هريک از اين ميل ‌ها هدف و حكمتی دارد. به علاوه، همه اينها محدودند، ولی همه اينها ممكن است زمينه يك تمنّای كاذب واقع شوند. اشتهای كاذبی كه افراد در مورد خوردنی ‌ها پيدا می ‌كنند مشهور و معروف همه است؛ در بعضی از ميل ‌ها و غرايز (كه غريزه جنسی از آنهاست) اين تمنّا غالباً به صورت يک عطش روحی در می ‌آيد؛ يعنی قناعت و پايان ‌پذيری را در آن راه نيست. غريزه طبيعی را می ‌توان اشباع كرد، امّا تمنّای كاذب خصوصاً اگر مشكل عطش روحی به خود بگيرد اشباع ‌پذير نيست. اشتباه كسانی كه برای جلوگيری از سركوبی غرايز و به منظور رشد استعدادها رژيم اخلاق آزاد را به اصطلاح پيشنهاد كردند ناشی از اين است كه اين تفاوت شگرف انسان و حيوان را ناديده گرفتند و به اين جهت توجه نكردند كه ميل «بی ‌نهايت در سرشت انسان نهفته است. انسان چه در زمينه پول و اقتصاديات، چه در زمينه سياست و حكومت و تسلط بر ديگران، و چه در زمينه امور جنسی اگر زمينه مساعدی برای پيشروی ببيند در هيچ حدّي توقف نمی ‌كند. خيال كردند كه حاجت جنسی در وجود بشر فی ‌المثل نظير حاجت طبيعی هركسي به ادرار و خالی ‌كردن مثانه است. منع و حبس ادرار از نظر پزشكی مضرّات فراوانی دارد، اما خالی ‌كردن آن حدود و شرايطی ندارد. اگر فرضاً كسی قدم‌ به قدم در كوچه ‌ها و خيابان ‌ها محلِ مناسب و پاكيزه و مجانی براي ادرار بيابد، بيش از مقدار حاجت به آنها توجهی نخواهد كرد. نهايت جهالت است كه غريزه جنسي يا غريزه قدرت‌طلبی يا پول ‌پرستی بشر را از اين قبيل بدانيم و توجه خود را تنها به جنبه ‌های محروميت و اشباع ‌نشدن غريزه معطوف كنيم و عوارض حيرت‌آور و پايان‌ناپذير جهت مخالف را نادیده بگیریم. اگر انسان در این زمینه ها مانند حیوانات ظرفیت محدود و پایان¬پذیری می ‌داشت احتياجی نبود نه به مقررات سياسی و نه به مقررات اقتصادی و نه به مقررات جنسی؛ از نظر اخلاقی نيز نه نيازی به اخلاق سياسی و اجتماعی بود، نه به اخلاق اقتصادی و نه به اخلاق جنسی؛ همان ظرفيت محدود طبيعي، همه مشكلات را حل می ‌كرد، اما همچنان ‌كه از مقررات و اخلاق محدودكننده در روابط اجتماعی و امور اقتصادی و از عفت و تقوای سياسی و اجتماعی گريزی نيست، از مقررات و اخلاق محدودكننده جنسی و از عفت و تقوای جنسی نيز گريزی نمی ‌باشد. 🔻(مجموعه آثار، ج19، ص659-660.اخلاق جنسی، ص74-76.) ✅ کانون «امین» مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇 @efaf_amin
✔️ بررسی ديدگاه اعتدالی غریزه جنسی 🔴🔴🔴 پ) ديدگاه اعتدالی و كنترل غريزه جنسی از طريق ازدواج در اين ديدگاه غريزه جنسی نه تعطيل مي‌گردد و نه آزاد و رها، بلكه نياز واقعی اين غريزه از طريق ازدواج دائم تأمين می ‌گردد و گاهی هم ـ در موارد خاص ـ محدود به ازدواج موقت می ‌شود. 🔍 بررسی ‌های عینی و واقعی و آمار رسمی حكايت از آن دارد كه اين ديدگاه برای كنترل و مدیریت غريزه جنسی يك ديدگاه جامع نمی باشد و نمی تواند به طور كامل آدمی را از انحرافات اخلاقی باز دارد؛ زيرا از آغاز دوران بلوغ جنسی تا بلوغ ازدواج (حد فاصل 14 الي 18 سالگی) كه دوران هيجانات جنسی است و نوجوان در معرض خطر انواع انحرافات اخلاقی بوده و امكان ازدواج برايش فراهم نیست اين ديدگاه نمی تواند پاسخ‌ گو باشد. 💢 از سوی دیگر ديده می شود كه حتی برخی از كسانی هم كه ازدواج كرده‌ اند باز مصون از انحرافات و روابط نامشروع نمی باشند! به عنوان نمونه دبير اسبق شورای عالی امنيت ملّی کشورمان اعلام كرد: « در مسائل خلاف عفت عمومی، زندانيان مجرد 48 درصد، و زندانيان متأهل 47 درصد هستند و اين گواهی می دهد كه عفت عمومی، تنها با بحث تأهّل قابل حلّ نيست. (قدس، 17/7/81) بنابراين با توجه به واقعيت‌های عینی و با توجه به آموزه‌ های دینی، چاره‌ ای از طرح يك ديدگاه جامع و کامل نمی باشد و آن ديدگاه چهارم یعنی ديدگاه تکمیلی«خويشتنداری- ازدواج – خويشتنداری» است. ✅ کانون «امین» مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇 @efaf_amin
🔀 تزاحم نیاز جنسی با نیازهای دیگر ... نیازها و لذت ها از نظر رتبه بندی در یک سطح نیستند بلکه برخی از اين نيازها بر برخی ديگر ارجحيّت دارد و آدمی را در دو راهی انتخاب يكی بر ديگری قرار می دهد 🙄🤔 تا در صورت تزاحم نیازها، برای نيل به نيازهای عالی از نيازهای دانی دست بكشد 😏 💡به عنوان مثال، قهرمانان ورزشی🏋🚴، تمرینات و سختی های فراوانِ جسمی را متحمل می شوند تا به پیروزی بر حریف، نائل شوند؛🏅 💡یا مثلا یک سگ شكاریِ گرسنه🐕، گرچه تمایل به خوردن شکار دارد لیکن شکار را به نزد صاحبش می آورد تا از رضایت و تشویق صاحبش بهره مند شود! 😇 افراد فهیم برای رسيدن به نيازها و لذت های عالی تر، از نیاز های مادی و لذت نباتی و جسمانی (در صورت نامشروع بودن) دست می كشند. و آن را کنترل می کنند ... ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ کانون «امین» مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇 @efaf_amin
⁉️ غریزه جنسی، فرصت یا تهدید؟ ⁉️ خدای مهربان، بر اساس حكمت غريزه جنسی را در وجود انسان نهاده است و بی شك وجود اين غریزه برای حيات آدمی بسیار ضروری است و افزون براين مايه ابتلا و آزمايش نيز می باشد. و به همين جهت برای كنترل و ارضای مشروع این سرمایه ی عظیم، دفترچه راهنمای آن یعنی دستورات و قوانين مربوط به خودش را نازل فرموده كه پيروی از آنها، سعادت دنيا و آخرت آدمی را تأمين می كند و عدم پيروی از دستورات دينی به گرفتاری در دنيا و آخرت می انجامد. ✅ بنابراین از این جهت که دامنه ی تحریک پذیری و زمینه انحراف این غریزه، بسیار گسترده است و عدم مدیریت آن برای فرد و جامعه يک بحران محسوب می شود، یک تهدید است😓 ✅ و از این جهت که از جانب دين مبين اسلام برای مدیریت اين غريزه قوانين و دستورات فراوان صادر شده كه عمل براساس آنها آدمی را رشد می دهد و به قرب حضرت اِلهی می رساند، یك «فرصت طلايي» است 😃 كه نبايد از آن غفلت كرد 😐 چرا كه هم كنترل بجای آن، فوايد فراوان دنيوی و اخروی دارد و هم ارضای به ‌موقع و مشروع آن. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ کانون «امین» مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇 @efaf_amin
💡 گستردگی دامنه تحریک پذیری غریزه جنسی نسبت به سایر غرایز ... نیرومندی و دامنه تحريک پذيری غريزه جنسی نسبت به ساير غرايز بسيار گسترده تر است. چرا كه اين غريزه از سوي محرك های جنسی گوناگون كه از طريق حواس پنجگانه ( بينايی، شنوايی، بويايی، چشايی(خورد و خوراك) و بساوايی ) دريافت می شود تحريک می گردد و علاوه بر آن، نوعِ پوشش، خلوت، اختلاط و چگونگی رفتار، گفتار، افكار و تمایلات قلبی نيز در تحريك آن مؤثر است و در اغلب محیط ها و رسانه ها 📱💻📺📻📽 نيز اين محرک ها يافت می شود و در همه مقاطع عمر هم اين تحريک ها به گونه ای خاص وجود دارد. در صورتیکه در سایر نیازها اینگونه نیست ...😐 ✅ کانون «امین» مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇 @efaf_amin
💡 گستردگی دامنه تحریک پذیری غریزه جنسی نسبت به سایر غرایز ... نیرومندی و دامنه تحريک پذيری غريزه جنسی نسبت به ساير غرايز بسيار گسترده تر است. چرا كه اين غريزه از سوي محرك های جنسی گوناگون كه از طريق حواس پنجگانه ( بينايی، شنوايی، بويايی، چشايی(خورد و خوراك) و بساوايی ) دريافت می شود تحريک می گردد و علاوه بر آن، نوعِ پوشش، خلوت، اختلاط و چگونگی رفتار، گفتار، افكار و تمایلات قلبی نيز در تحريك آن مؤثر است و در اغلب محیط ها و رسانه ها 📱💻📺📻📽 نيز اين محرک ها يافت می شود و در همه مقاطع عمر هم اين تحريک ها به گونه ای خاص وجود دارد. در صورتیکه در سایر نیازها اینگونه نیست ...😐 ✅ کانون «امین» مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇 @efaf_amin
✅ غريزه جنسی با دامنه تحريک پذيری گسترده اش و با مقاصد سياسی و اقتصادی سياستمداران و سرمايه دارانی كه در پی دامن زدن به آن وجود دارد بالفعل يک تهديد بزرگ است كه می تواند به يك بحران بزرگ نيز بيانجامد! ليكن از سوی ديگر اگر براي كنترل آن براساس آموزه های دينی و عقلی، همگان بسيج گردند و با طرح و برنامه، دست به اقدام زنند، اين تهديد می تواند به بهترين فرصت تبديل شود و فرد و جامعه را به رشد و تعالی در دنيا و آخرت برساند. ✅ کانون «امین» مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇 @efaf_amin
😇 از‌ آيه 12 سوره تحريم، كه حضرت مريم (س) را به‌ عنوان الگوی همه مؤمنان معرفی كرده و فرموده : 📚  وَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِلَّذِینَ آمَنُوا امْرَأَتَ فِرْعَوْنَ ... وَ مَرْيَمَ ابْنَتَ عِمران ألَّتی أحْصَنَتْ فَرْجَها فَنَفَخْنا فيه مِن رُوحِنا ...  يك ملاك و قانون فراگير ميی توان برداشت كرد و آن‌ اينكه : « هر كس، گوهر عفاف و پاكدامنی خود را پاس ‌بدارد و دامن عفت خويش را از هرگونه آلودگی حفظ كند مورد عنايت و توجه ويژه خدای مهربان قرار می گيرد و در دنيا و آخرت خوشبخت می گردد » ✅ کانون «امین» مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇 @efaf_amin
✅ عفاف در همه فرهنگ‌ها مورد احترام است؛ و بي‌عفتي در همه جا يك رفتار بيمارگونه شمرده مي‌شود؛ حتي در جوامع غربی ، چنان‌كه در امريكا، به رئيس جمهور اسبق‌شان ـ كلينتون ـ به‌خاطر رابطه نامشروع با منشي‌اش،😓 به‌شدت اعتراض كردند😡، و در ژاپن به‌خاطر تجاوز سرباز امريكايي به يك دختر ژاپني،😰 صدها هزار نفر غيرتمندانه بپا خاستند و خواستار خروج نظاميان امريكا از كشورشان شدند؛ و مردم فرانسه به روابط نامشروع نخست وزیر کشورشان(بِرلُوسکونی) اعتراض شدید نمودند. این نشان میدهد عفاف گرایی و پاکدامنی یک امر « فطری » است😇 ✅ کانون «امین» مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇 @efaf_amin
🔘 خانم وِندِي شَلِيت در ايالت ويسكانسين امريكا و فارغ التحصيل رشته فلسفه از دانشكدة ويليامز ، « عفاف و پاكدامني » را امري فطري مي داند و معتقد است زنان در حال پي بردن به اهميت اين خواسته دروني هستند. خانم شَليت در مقدمة كتاب خود به نام «بازگشت به عفاف» A RETURN TO MODESTY به گرايش در حال فزوني نسبت به پاكدامني در ميان زنان جوان جامعة امروز امريكا اشاره مي كند شَليت بر اين باور است كه پاكدامني امري طبيعي است و اين مسئله را در جوامعي كه پاي بند عفاف نيستند نيز مي‌توان به خوبي اثبات كرد. وي عقيده دارد كه عفاف مسئله اي جهاني، فرا فرهنگي و بسيار باسابقه است. ✅ کانون «امین» مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفاف😇 @efaf_amin