eitaa logo
استاد علی صفایی حائری
66.2هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
34 فایل
انتشارات لیله القدر ناشر انحصاری آثار مرحوم استاد علی صفایی حائری (عین.صاد) سایت: www.einsad.ir 📲ارتباط با ادمین @ad_einsad 📚 سفارش کتاب @einsadshop_ad 🔗شبکه های اجتماعی zil.ink/einsad.ir تلفن : ۰۲۵۳۷۷۱۲۳۲۸
مشاهده در ایتا
دانلود
📜 |🔰باید دید... 👓نبايد مسائل تربيتى و معاشرتى را سطحى حل كنيم و با چند تا حرف كارش را بسازيم و از علت‏ ها و عوامل غافل بمانيم و فقط معلول‏ ها را محاكمه كنيم. 👓 وگرنه روح‏ هاى عاصى از راه مى‏ گريزند و روح‏ هاى معتدل، سست بار مى‏آيند و مرده و بى‏ تفاوت و يا سازشگر و بازيگر مى‏ گردند. 👓براى تربيت دانش آموز هنگامى كه به او ملاك‏ ها را نشان داديم و برايش زمينه‏ ها را فراهم كرديم خود او بهتر مى‏ تواند حركت كند و بهتر مى‏تواند در برابر مانع‏ ها ايستادگى كند و از آنها بگذرد. 👓 آنها كه تمام راه را ديده‏ اند و آمده‏ اند ديگر آماده هستند. اما آنهايى كه آمده‏ اند تا ببينند، به جايى نمى‏ رسند و در اولين برخورد از پاى مى‏افتند! 👓بايد ديد و آمد نه اين كه آمد و ديد! 👓براى اين ديدار پيش از عمل به طرح كلى نياز هست. ما در اين طرح، مجموعه‏ ى عمل را مى‏ بينيم و در عمل اين مجموعه را پياده مى‏ كنيم و در نتيجه، گرفتار خرابكارى و دوباره كارى و كند كارى نمى‏ شويم . ❛❛ عین‌صاد 📚  | ص ۴۶ #⃣ 👤: @ad_Einsad
🌄 | 🔰مناجات شعبانیه ❞ عین‌صاد #️⃣ | عضو شوید 👉🏻 👤: @ad_Einsad
5.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 | 🔰تلقی ما از موعود 🎥 تصویر استاد علی صفایی حائری 📥 لینک دانلود از آپارات 📚 #⃣ | عضو شوید 👉🏻 👤: @ad_Einsad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚 کتاب صوتی صراط 🔺 با صدای نجم الدین شریعتی منتشر شد. 📣 اثر جدید انتشارات لیله القدر 📥جهت دانلود نسخه کامل 👈🏻 کلیک 👉🏻 نمایید. | عضو شوید 👉🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📜 |🔰جلساتِ بی سود 📉جامعه ‏ای که با نیازها یا با غریزه ‏ها پیوند می ‏خورد، سپس با اُنس ‏ها و الفت‏ ها مرتبط می ‏شود و با این رهبری، رشد و حرکت می‌ ‏کند، می ‏رسد و می‌ رساند؛ می ‏رسد به هدف، و می‌ ‏رساند به شکوفایی استعدادها. 📉اگر هدف از گردهمایی‌ ها و اجتماعاتمان، تأمین کردنِ نیازهایمان باشد، خواه‌ ناخواه کیفیت شروع آن، ختم آن، برنامه‌ های آن و تنظیم آن، حساب‌شده است. 📉 اما از آنجا که جلسه ‏ها و برخوردهای ما، یا از عادت ‏ها یا از هوس ‏ها و یا از تقلیدها مایه می‌ ‏گیرند و نیازها در آن منظور نیستند، بلکه هوس ‏ها منظورند، شکل آن، شکلی خاصی، و برنامه‌ هایش برنامه ‏های خاصی می ‏شود که در آن باری برداشته نمی‌ شود و نیازی تأمین نمی ‏شود. 📉 فقط حرف‌ هایی در گوش می‌ ‏آید و غذاهایی در شکم؛ که این حرف‌ ها نه نیاز فکری ما را تأمین می‌ ‏کند، نه نیاز روانی، نه نیاز اقتصادی‌ مان را. لذا سودی هم ندارد. 📉ما در جلسه ‏ها و برخوردها به همدیگر تکیه نداریم؛ تکیه‌ مان به دیوارهاست؛ درحالی‌ که اویس قرنی ها با اینکه از هم دور بودند، به هم تکیه داشتند و دست ‏هاشان در دست هم بود و دست ‏های در دست هم، دست حق بود که این معنی «بیعت» است. ❛❛ عین‌صاد 📚  | ص ۵۵ #⃣ 👤: @ad_Einsad
🌄 | 🔰مناجات شعبانیه ❞ عین‌صاد 📚 #️⃣ | عضو شوید 👉🏻 👤: @ad_Einsad
🏞 | 🔰 روح انتظار ❛❛ عین‌صاد 📚 #️⃣ | عضو شوید 👉🏻 👤: @ad_Einsad
استاد علی صفایی حائری
🏞 #عکس | 🔰 روح انتظار ❛❛ عین‌صاد 📚 #تو_می_آیی #️⃣ #عکس_نوشته #عین_صاد | عضو شوید 👉🏻 👤: @ad_Ein
📜 |🔰 روح انتظار 🔸 ما در بحث ريشه‌هاى انتظار، بيشتر از اين به وسعت اين مفهوم مى‌رسيم و با سطح اعتراض و شكل‌هاى اعتراض و آماده‌باش و سازندگى‌هاى گسترده، لااقل آشنا مى‌شويم. 🔸روح انتظار با دستيابى به امن و رفاه و رهايى كه آرمان‌هاى انسان معاصر و شايد خود ما هم باشد، آرام نخواهد گرفت و كسانى كه همراهى حجّت و معيّت محمّد و آل محمّد را مى‌خواهند نمى‌توانند تا اين سطح قرار بگيرند و تا اين حدّ آرام باشند، كه انسان معاصر چه بسا بتواند با تكيه بر علم و عقل و عرفان، بدون نياز به وحى و مذهب تا اين مرحله گام بردارد و با عقل جمعى و روح جمعى و غريزۀ جمعى به اين مهم نائل آيد. 🔸 پس ما كه از ضرورت وحى و اضطرار به حجّت و انتظار حجّت دم مى‌زنيم بايد از اول حساب را روشن كنيم و سنگمان را حق كنيم؛ چون ما مدعى هستيم كه آدم براى بيشتر از هفتاد سال برنامه‌ريزى شده و معتقد هستيم كه بافت و ساخت انسان و جهان با اين سطح از رفاه و امن و رهايى، سازگار نيست. ❛❛ عین‌صاد 📚  | ص ۱۳ #⃣ # امامت 👤: @ad_einsad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📜 |🔰تیری در تاریکی! 🗣چه بسا در برخورد اصلًا به بحث نياز نباشد، كه بايد كمبودها و فقرها و درگيرى ‏ها و نيازهاى طرف را بشناسى و آن را تأمين كنى. 🗣 كسى كه هزار گونه فشار و تنهايى و محروميّت و نامردى ديده، حالِ بحث ندارد و در بحث به نتيجه نمى ‏رسد، كه اين حرف ‏ها را هم از آن حرف‏ها مى ‏داند. 🗣در برخورد، نمى ‏توانى يك بُعدى و يك طرفى باشى؛ چون مقصود، شكستن طرف و بزن بزن كردن نيست؛ همانطور كه مقصود به توافق رسيدن نيست! 🗣 مقصود، فهميدن و فهماندن است و به تفاهم رسيدن و چه بسا پس از فهم و آگاهى، طرف نخواهد عمل كند و بخواهد در برج عناد و غرور خود، پاسدار باشد. 🗣اگر چنين مقصودى در بحث منظور باشد، بايد آنچه جلوى فهم را مى ‏گيرد و عواملى كه آگاه و ناخودآگاه مؤثر هستند كنترل شوند. 🗣مادام كه در بحث و برخورد در طرف تو، طلب و علاقه نباشد و مادام كه از پيش ‏داورى ‏ها و موضع ‏گيرى ‏هاى پيش ساخته آزاد نشده باشد، مادام كه مسائل به طور مستقيم و بلاواسطه طرح نشده باشند و درك نشده باشند، شروع بحث، همچون در تاريكى تير انداختن است. ❛❛ عین‌صاد 📚  | ص ۴۳ #⃣ 👤: @ad_Einsad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 | 🔰 آزادی از آزادی 📌قسمت هشتم 🎧 📚 📣 جهت دانلود نسخه کامل 👈🏻 کلیک 👉🏻 نمایید. #⃣ | عضو شوید 👉🏻 👤: @ad_einsad