eitaa logo
امام حسین ع
17.1هزار دنبال‌کننده
386 عکس
1.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
. با از زبان حضرت فاطمه سلام‌الله علیها برخیز از بستر بیا پیغمبری کن برخیز و زهرا را بجایت بستری کن برخیز از بستر که غم با ما نماند برخیز باباجان علی تنها نماند در بسترت اُفتاده‌ای فریاد کردم بابا مخواه امروز دشمن شاد گردم آهی کشیدم پیشِ تو جبریل اُفتاد نالیدم از حال تو میکائیل اُفتاد دستم به رویت خورد خیلی داغ بودی خیلی برای محسنم مشتقاق بودی کمتر تقلا کن نیافتم در کنارت این چشم را وا کن نیافتم در کنارت جان حُسینت باز هم مهمان ما باش پیشِ علی در شهر سنگربان ما باش کمتر بخوان روضه حسینِ بی کفن را نگذاشتی بردارم از سینه حسن را ما گِرد تو گریان و دلشادند جمعی جمعی دو رو و  در پِیِ بادند جمعی جمعی منافق رأیِ مردم جمع کردند در خانه هیزم روی هیزم جمع کردند بابا وصیت کن به منزل‌های این شهر بعد تو ای وای از ارازل‌های این شهر بابا وصیت کن سفارش کن برایم از کوچه‌های تنگ خواهش کن برایم خیلی سفارش کُن به در بر چوب ، مسمار بابا سفارش کن مرا بر سنگِ دیوار تا مادری در پیش طفلانش نیافتد آتش به جانِ بیت‌الاحزانش نیافتد در را سفارش کن به رویم در نکوبند مسمار را  بر بارِ نیلوفر نکوبند از خانه تا مسجد نگردانند ما را بابا وصیت کن نسوزانند ما را .
. گشته مدینه غرق عزا وامحمدا ماتم گرفته ارض و سما وامحمدا گویید روی ماذنه (حیّ علی العزا) رفت از جهان رسول خدا وامحمدا روز یتیمی همه امت است ، پس ناله زنید یاابتا وامحمدا مولا زند به سینه و زهرا زند به سر جبریل گشته نوحه سرا وامحمدا مانده سه روز پیکر پاکش روی زمین دفنش نکرده اند چرا وامحمدا ماه صفر تمام شد اما شروع شد اندوه اهلبیت شما وامحمدا دردا که جای گل همه با هیزم آمدند بر آستان شیر خدا وامحمدا دردا که جای تعزیت و عرضِ تسلیت سیلی زدند فاطمه را وامحمدا دستی که بوسگاه نبی بود بد شکست این طور اجر او شد ادا وامحمدا آن زن که زهر داد نبی را پس از نبی خون کرد قلب آل عبا وامحمدا ملعونه پیش قبر نبی بر تن حسن هفتاد تیر زد زجفا وامحمدا هفتاد زخم جسم غریب مدینه خورد اما غریب کرببلا ؟ وامحمدا بیش از هزار و نهصد و پنجاه زخم داشت از تیر و تیغ و سنگ و عصا وامحمدا زینب به گریه گفت که یاایهاالرسول یک دم به قتلگاه بیا وامحمدا ( این کشته فتاده به هامون حسین توست این صید دست و پا زده در خون حسین توست) ✍ ............... . مجتبی علیه‌السلام جنت، بهارِ پیرهنت أیها الکریم از نور جامه‌ای به تنت أیها الکریم ای همدم تو زمزمه‌های زلال وحی! ای جبرئیل هم‌سخنت أیها الکریم شب‌زنده‌دار، دیدهٔ دلخستگان شهر هر شب به شوق آمدنت أیها الکریم نشنید آن‌که بر تو روا داشت ناسزا یک ناروا هم از دهنت أیها الکریم هرچند که غریب‌نواز مدینه‌ای ماندی غریب در وطنت أیها الکریم حتی شهادت تو نداده‌ست خاتمه بر روضه‌های دل‌شکنت أیها الکریم جا مانده بود هر کسی از کوچه‌‌ها، رسید تشییع شد چگونه تنت؟ أیها الکریم حتی هزار تیرِ به تشییع آمده بردند سهمی از کفنت! أیها الکریم https://eitaa.com/emame3vom/106001 .
. بر درد دل مردم این شهر طبیب است آن‌مرد که در خانه‌ی خود نیز غریب است از او نشنیده‌ست و ندیده‌ست به‌جز صدق دنیای پلیدی که فقط فکر فریب است ای در پی معنای کرم آمده اینجا هرخواسته‌ای قبل سوال تو مجیب است کُشتی که گرفتند خودش را به زمین زد از کودکی‌اش در پی شادی رقیب است تنهاست، که در لشکر طوفان‌زده‌ی او نه عابس و نه حُر و نه جُون و نه حبیب است پاسخ شده بر آن همه لطف، این همه غربت! والله! عجیب است، عجیب است، عجیب است! یک‌عمر به او طعنه زده جای تشکر! آن را که از این سفره‌ی هم‌واره، نصیب است بر زخم دلش دیدن این صحنه نمک ریخت بر منبر او قنفذ نامرد خطیب است از زهر، جگرگوشه‌ی زهرا جگرش سوخت این رسم زمانه‌ست؛ فراز است و نشیب است حتی به دل قاتل خود نیز نظر داشت از بس که رئوف است، کریم است، نجیب است عمری‌ست که از غربت او داغ دل ما بیتی‌ست که در ماه صفر نقش کتیبه‌ست؛ «یارب ز سر لطف رسان مرگ حسن را کز آتش کوچه جگرش غرق لهیب است» مجتبی_علیه‌السلام 📝گروه ادبی یاقوت سرخ .
374.3K
. (صلوات‌الله‌علیه‌وآله) مَنْ أَتَانِی زَائِراً، وَجَبَتْ لَهُ شَفَاعَتِی، وَ مَنْ وَجَبَتْ لَهُ شَفَاعَتِی، وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّةُ 📚 كامل الزیارات، باب۲، حدیث۹ هر عاشقی‌ست در طلبت أیها الرّسول، اَلجَنَةُ لَهُ وَجَبَت أیها الرّسول عالم هنوز تشنهٔ درک حضور توست اَرض و سماست در طلبت أیها الرّسول روشن شده‌ست تا به ابد عالم وجود از سجدهٔ نماز شبت أیها الرّسول تو می‌روی و در دل هر کوچه جاری است عطر متانت و ادبت أیها الرّسول آمادهٔ سفر شدی و با وصیتت جان‌ها اسیر تاب و تبت أیها الرّسول گفتی رضای فاطمه شرط رضای توست خشم خداست در غضبت أیها الرّسول اما تو چشم بستی و یک شهر درد و داغ شد سهم یاسِ جان‌به‌لبت أیها الرّسول ✍🏻 .
4_5873009589892419013.mp3
3.2M
ماه محرم و صفر تموم شه نوکری ما که تموم نمیشه قشنگی زندگیم اینه ارباب نوکر خونوادتم همیشه نون و نمک سفرتو خوردم حسین جان میبخشی منو؟ آبرو بردم. حسین جان بعد این همه روضه شنیدن حسین جان شرمندم اقا اگه نمردم حسین جان حلالم کن اگه توی روضه کم گذاشتم حلالم کن اگه خیری واسه تو نداشتم حسین ارباب من .. یه عمره که به عشق تو اسیرم به نیت فرج تو روضه میرم شبای اخری میدونم اقا مزدمو از امام رضا میگیرم دل تنگه برا پنجره فولاد. رضا جان با عشق تو شد خونمون آباد. رضا جان بودم اربعین به یاد لطفت. . رضا جان تا به گنبدش چشم من افتاد رضا جان دوست دارم همه جا از خوبی تو گفتم دوست دارم نزا از چشم شما بیفتم شعر و نغمه .
.👆 مرثیه شهادت (ص) دريا بگریید جن و ملک در ماتم طاها بگریید هم باغ و بستان هم آسمان و هم دل صحرا بگریید هم طور سینا هم کعبه و هم مسجد الاقصی بگریید در عرش اعلی ایوان و صحن و پرده این غم را بگریید از این مصیبت نوح و خلیل و یوسف و موسی بگریید همراه آدرم اولاد او هم ناله با حوا بگریید همراه مریم در این عزا، فرزند او عیسی بگریید با این همه غم باید به آه و ضجه و نجوا بگریید سخت است و جانکاه.. ..داغ فراقش ، ای همه شب ها بگریید در بین بستر بر پیکر بی حال او حالا بگریید رنگش پریده بر رنگ و موی آن رُخ زیبا بگریید باید بگریید تا در مدینه حضرت زهرا بگریید از گریه ی او پُشت علی لرزید و هم مولا بگریید اما نبی گفت: ای اُمت من در غم فردا بگریید فردای تلخی چون می زند آن را رقم دنیا بگریید دنیا فریب است بَهرِ غریبیِ من از عقبی بگریید مزد رسالت بر من شود کوهی پر از غم، تا بگریید در بین کوچه سیلی خورد یاس کبود ما، بگریید در بین خانه نقش زمین گردد زنی تنها بگریید چون درب خانه می سوخته، وا می شود با پا بگریید زهرا و محسن یک یک فدایی می شوند آنجا بگریید اما ای اُمت بَهر غمی عظما و بی همتا بگریید همراه زهرا بَهر شهید ِروز عاشورا بگریید همراه زینب از کربلا تا کوفه را یکجا بگریید از خیمه گاهش تا قتلگاهش با سر و تن ها بگریید یک یا حسینی گویید و جای بوسه ی طاها بگریید .
زمینه؛ بیت الاحزان.mp3
5.7M
صلوات‌الله‌علیه‌وآله علیهاالسلام 🔸بیت الاحزان🔸 قُل لِلمُغَيَّبِ تَحتَ أَطبَاقِ الثَّرَى إِن كُنتَ تَسمَعُ صَرخَتِي وَ نِدَائِيَا مَا ذَا عَلَى مَنْ شَمَّ تُرْبَةَ أَحْمَدٍ أَنْ لَا يَشَمَّ مَدَى الزَّمَانِ غَوَالِيَا رفتی و هر شب چَشمم، بعد از تو شد پر باران رفتی و شد این خانه، بعد از تو بیت‌الاحزان رفتی و بعد از تو که بوسیدم مزارت را از چشم من افتاده حتی عطر گل بابا می‌میرد از دلتنگی و هجران تو زهرا «عَلیکَ مِنّی السَّلام، یا رَحمَةً لِلأنام» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ قَد كنتُ ذَاتَ حِمًى بِظِلِّ مُحَمَّدٍ لَا أَخشَ مِن ضَيمٍ وَ كَانَ حِماً لِيَا فَاليَومَ أَخشَعُ لِلذَّلِيلِ وَ أَتَّقِي ضَيمِي وَ أَدفَعُ ظَالِمِي بِرِدَائِيَا در سایه‌سارت بودم، آسوده از هر ماتم رفتی و شد بعد از تو، هر روز من شام غم بی‌تو بهشتِ تو اسیر شعله‌ها می‌شد بعد از تو بین کوچه‌ها اَجرَت اَدا می‌شد سهم ذوی القربی غم و درد و بلا می‌شد ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ صُبَّت علَيَّ مَصَائِبٌ لَوْ أَنَّهَا صُبَّت علَى الْأَيَّامِ صِرْنَ لَيَالِيَا فَلَأَجْعَلَنَّ الحُزنَ بَعدَكَ مُؤنِسِي وَ لَأَجعَلَنَّ الدَّمعَ فِيكَ وِشَاحِيَا خورشید من بودی و، رفتی به سوی مغرب بعد از تو دلخونم از، نامردمان یثرب روزی در اینجا حرمتی آل پیمبر داشت آمد هر آنکس که به قلبش بغض حیدر داشت با تازیانه سوی این خانه قدم برداشت ✍🏻
44.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شور | دلی که عاشقه... (علیه‌السلام) (قطعه فوق مربوط به مراسمات ماه صفر المظفر ۱۴۴۲ میباشد.) دلی که عاشقه مِحَن داره تو کشور غصه وطن داره عاشق اونه که تو دلش هر شب روضه برا امام حسن داره میگن خدایِ کَرَمه آقام صاحب سفرۀ غمه آقام با اون همه مهربونی حالا بگید چرا بی حرمه آقام «حسن جانم، حسن جانم...» برای چی نباشه بارونی چشمای من با این پریشونی که قبر خاکیشم شده پُشتِ پنجره های بقیع زندونی با بی وفا ها هم وفا میکرد دردای مردم و دوا میکرد باید بپرسیم ما از اون شامی با دشمناش چه جوری تا میکرد «حسن جانم، حسن جانم...» چهل سالی از یه عده دلگیره چهل ساله که دلش یه جا گیره هر موقع یاد کوچه می افته صد دفه زنده میشه میمیره چهل ساله که زخم زبون خورده خیلی شده خاطرش آزرده هر باری که مغیره رو دیده چند روزی خنده رو لباش مرده مدینه غرق گریه زاری شد خزونِ زندگیش بهاری شد راحت شد از اون همه غم وقتی زهر جفا رو جگرش کاری شد تابوتشُ رو شونه ها بردن به سمت بی کرونه ها بردن از کوچه ای که مادرش رو دید به زیر تازیونه ها بردن چشمای قاسم خیس بارونه حال اباالفضلم دگرگونه تیرا یه کاری با حسن کردن پهلوی تابوتش پر از خونه ای کاش بی نشونه میرفتش آروم مخفیونه میرفتش بعد حسن این حرف زینب بود کاش داداشم شبونه میرفتش «حسن جانم، حسن جانم...»
. بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات بر شافع ما روز قیامـت صـلوات در روز شهادتـش همه غمگینند بفرست بر این روح کرامت صلوات .
زمزمه؛ بابا خوش اومدی.mp3
1.38M
صلوات‌الله‌علیه‌وآله 🔹وقت وداع🔹 وقت وداع اومده با تو پدر، آه می‌ری سفر بی تو نصیب من، می‌شه چشای تر می‌سوزه دل من تو آتیش غم و فراق تو چه‌جوری می‌تونم کنار بیام آخه با داغ تو؟ ذکر لب منه، اَمن یجیب زهرات بدون تو، می‌شه غریب ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دلواپسم دخترم برای تو، از غمای تو چشمام بارونیه، بابا فدای تو بمیرم برای غصه و آه و غربت شما بمیرم عزیزم شکسته می‌شه حرمت شما باید بشی سپر، واسه علی ای وای می‌شه کبود، یاس علی شاعر:
واحد؛ شب غربت.mp3
1.47M
صلوات‌الله‌علیه‌وآله 🔹غریب وطن🔹 زمین و زمون بی‌قراره آسمونه که چشم انتظاره رسول خدا می‌ره اما اهل‌بیتو امانت می‌ذاره می‌بینه که آتیش فتنه، گُر گرفته علی رو غریبونه به فاطمه می‌سپاره گریونه مولا، بی‌تابه زهرا عالم تلاطم می‌کنه وقت وصیت با حرف بابا زهرا تبسم می‌کنه آه از غریبی «امون از غریبی خدایا» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ می‌بینه غریب وطن رو تو دل شعله‌ها یاسمن رو نفس‌های آخر گذاشته روی سینه‌ش حسین و حسن رو کمه از کفن‌ها یکی آه، تا پیمبر بخونه واسه فاطمه‌ش روضۀ بی‌کفن رو می‌ذاره لب رو، بر حنجری که گل می‌کنه رو نیزه‌ها صدر نبی بود، جای تنی که یَومٌ عَلیٰ وَجهِ الثّریٰ آه از غریبی «امون از غریبی خدایا» شاعر: نغمه‌پرداز:
زمزمه؛ بابا خوش اومدی.mp3
1.38M
علیه‌السلام 🔹غریب🔹 خون‌باره چشمای من از ماتمت، از داغ غمت آتیش زده منو، اشک دمادمت بمیرم برادر که کشتۀ زهر جفا شدی غریب مدینه شهید ظلم و کینه‌ها شدی چل ساله که مدام، خونه دلت داغ مادرمون، شد قاتلت ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ لا یَومَ کَیَومِکَ... برادرم، ای ماه حرم آروم قلب من، نور چشم ترم یه روزی میاد که غریب می‌مونی بین دشمنا فدای غریبیت شهید تشنه‌کام کربلا باید برای تو، خون گریه کرد با روضه‌های تو، خون گریه کرد شاعر:
زمینه؛ یا عزیزالله.mp3
3.51M
علیه‌السلام 🔹یا عزیزالله🔹 کریمی و دلت پناه این گداست غریبی و غمت واسه من آشناست دلم گرفته دم حسن حسن حسن که یا حسینم از کرامت شماست چشمام گریه کن غمته اشکم از لطف و کرمته این دل گوشۀ حرمته سائل عطر سجادته دستای نسیم امر تو، صلح تو، جنگ تو، راه مستقیم بی‌درنگ، بی‌سؤال، بی‌حساب، می‌بخشه کریم «یا حسن یا حسن یا حسن یا عزیزالله» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خدا کنه دلم به چشم تو بیاد لیاقتم کمه، کرامتت زیاد پناه اولم، امید آخرم تویی کریم و من یه عبد خونه‌زاد این اشک کاش بشه مرهم تو ای عشق می‌سوزم با غم تو از نور می‌سازم حرمتو هم‌دم خاتم‌الانبیا گفتم یا حسن هر نفس تو غم و شادیا گفتم یا حسن با حسین اربعين کربلا گفتم یا حسن «یا حسن یا حسن یا حسن یا عزیزالله» شاعر: نغمه‌پرداز:
واحد؛ شب غربت.mp3
1.47M
علیه‌السلام 🔹غریب وطن🔹 دلش خون و آهش حزینه لاله لاله رو لب‌هاش می‌شینه ولی بی‌قراره برادر حال و روزش رو خواهر ببینه دلش خونِ دلواپسی‌ها، بی‌کسی‌هاست دلش خونه از غربت کوچه‌های مدینه وقتی که با خون، لب‌هاشو تر کرد پا تا سرش آتیش گرفت تا مثل مادر، پشت در افتاد بال و پرش آتیش گرفت آه از مدینه «غریب وطن ای حسن جان» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اگه خم به ابرو نیاورد غم دل مهربونش رو آزرد سر سفره‌شن مردم شهر شهری که خنده رو از لباش برد حالا التیام غماشه، زهر جعده دیگه از مغیره بسه هر چی زخم زبون خورد آه از صبوری، وقتی به قلبش تیر اهانت‌ها نشست آیینه بود و آخر قدش رو سنگ ملامت‌ها شکست آه از مدینه «غریب وطن ای حسن جان» شاعر: نغمه‌پرداز:
شور؛ می‌بخشی.mp3
3.45M
علیه‌السلام 🔹می‌بخشی🔹 اگه پر غمه لبخندت رسیده به همه لبخندت قیامته اگه خشم تو بهشت عالمه لبخندت تو که واسه خدا، می‌بخشی بی‌همتا، می‌بخشی به دشمنت آقا، می‌بخشی یک دنیا می‌بخشی بدم ولی شما، می‌بخشی یا مولا، می‌بخشی منت بر سرم داری تو آقایی کرم داری تو تو قلبم حرم داری تو «ای جانم حسن یا مولا» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ به خاک قدمت محتاجم به گریهٔ غمت محتاجم برای حرمت می‌سوزم به لطف و کرمت محتاجم غمت برای من جان‌کاهه این لب‌ها پر آهه حسن حسن من پر آهه عشق تو دل‌خواهه چقد بقیع تو دل‌خواهه راه دل کوتاهه ای صبر تو بی‌اندازه ای تیغ تو پر آوازه ای داغت همیشه تازه «ای جانم حسن یا مولا» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کریمی و دلت آیینه صبوری و غمت سنگینه برا دل حسین گریونی حسین واسه دلت تسکینه چشات برا حسین می‌باره یک دنیا غم داره دلت برا حسین غم داره داغش بی تکراره کیه علمشو برداره قاسم برمی‌داره ای ماه شبای تارم بغضم از غمت می‌بارم من از تو حسینو دارم «ای جانم حسین یا مولا» شاعر:
4_5873009589892419016.mp3
2.95M
علیه السلام‌ قربون اون اقایی که همیشه فکر شیعشه عبا کشید روی سرش خون کسی ریخته نشه * یُحقَن به الدماء سلطان علی موسی الرضا روضه خون کربلا سلطان علی موسی الرضا یابن الشبیب کشتنش غریب با عصا زدن جد ما رو یک عده نا نجیب یابن شبیب مادرش رسید پیکر پر از تیر و نیزه دلبرش رو دید یابن الشیب ............................................ غریب تر از امام حسن تو حجره دست و پا زدی تا برسه جواد تو مادرتو صدا زدی یا ابالجواد و یا سلطان علی موسی الرضا روضه خون کربلا سلطان علی موسی الرضا یا بن الشبیب جوشنش رو برد باز حیا نکرد و تو قتلگه پیرهنش رو برد یا بن الشبیب رحمی نبود چیزی که بهم ریخته بود تنش نعل تازه بود یا بن الشیب * یکی از فضائل امام رضا از کلام امام صادق علیه السلام این است که به وسیله او خون شیعیان حفظ می شود (یحقن به الدماء) که در مقتل فلسفی بیان شده است که علت عبا بر سر کشیدن امام رضا همین بوده و فلذا عموم شیعیان مطلع نشدند که چگونه امام به شهادت رسید و دست به شمشیر نبردند و خونشان حفظ شد ✍ ‌.
. علیه_السلام ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عمریه چشمام همدم اشکه مرهم زخمم نم نم اشکه داره آتیشم میزنه، داغی که مونده به سینه از خاطر من نمیره، خاطره های مدینه شمعم و سوختن من چه بی صداست غروب خورشید من تو کوچه هاست اغیثینی یا اماه یا فاطمه سلام الله علیها ____ اگرچه ای زهر آتیشی اما راحتم کردی از همه غم ها عمریه که منتظرم تا عمر من سر برسه چشام به حلقه ی دره تا اجل از در برسه غریب تر از من خدا، کیه، کجاست غروب خورشید من تو کوچه هاست اغیثینی یا اماه یا فاطمه سلام الله علیها ____ نمیره یادم، غروب تاریک نمیره یادم، کوچه ی باریک یادم نمیره، آتیشُ، ازدحام پشت درو یادم نمیره صدای، واغربتای مادرو هر لحظه تو دل من روضه به پاست غروب خورشید من تو کوچه هاست اغیثینی یا اماه یا فاطمه سلام الله علیها اغیثینی یا اماه یا فاطمه .👇
. 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ تو شهنشاه زمینی آقا - عبد آستانه تو منم با بهشت چیکار دارم حالا که - میونِ عاشقای حسنم به وجودم می بالم / حسنی ام بدونید اهل عالم / حسنی ام ای جانم حسن - جانانم حسن ای آیه آیه ی قرآنم حسن ای جانم حسن ۲ ای جانم ای جانم ای جانم حسن 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ اگه که شیر خدا علیه - شیر مرتضی علی، حسنه یکه تازه عرصه ی جمل و - شور ذکر یا علی، حسنه بگو امشب رو با من / یا حسن جان بگو کوری دشمن / یا حسن جان مروارید عشق - دریای سخاست اولین جلوه ی شاه لافتاست ای جانم حسن ۲ ای جانم ای جانم ای جانم حسن 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ اگه که سینه زنم، با حسین - اگه زیر پرچمم، با حسن امضای کرببلام با حسین - روزی محرمم با حسن به خدا بی بی زهرا / حسنیه به خدا ارباب ما / حسنیه میگیم هر نفس: - مولانا حسن ارباب ارباب مایی یا حسن ای جانم حسن ۲ ای جانم ای جانم ای جانم حسن .👇
.👇
نماهنگ همرزمان حسین.mp3
3.67M
مثل وهب شبیه جُون مثل حبیب مثل زهیر الهی که به راه تو همه شویم عاقبت بخیر باید رها شد از قفس تا عاشقی شود آغاز باید گذر کنیم از خود به کربلا کنیم پرواز 🎙 ✳️ #️⃣ #️⃣ #️⃣ مثل وهب شبیه جُون مثل حبیب مثل زهیر الهی که به راه تو همه شویم عاقبت بخیر باید رها شد از قفس تا عاشقی شود آغاز باید گذر کنیم از خود به کربلا کنیم پرواز ای امامم مخاطب همیشه سلامم به شوق وصل تو کندم از جان فقط به عشق تو در قیامم امیری حسین و نعم الامیر ... مثل سعید شبیه حُر مثل اَنَس مثل بُریر الهی که به راه تو همه شویم عاقبت بخیر باید رها شد از این نفس رها شد از دل زندان نمیفروشم آن دل که فقط تو باشی در آن آخر راه باید رسید به خیمه شهنشاه فداییش کنیم جان خود را باید گذشت از این عمر کوتاه امیری حسین و نعم الامیر ... مثل نعیم شبیه زید طریق دوست رویم نه غیر الهی که به راه تو همه شویم عاقبت بخیر صدای أین الهانی صدای أین المسلم به گوش میرسد باید به قتلگاه شویم مُحرم ادخلوها باید گذر کنیم از آبروها و ما رعیت الا جمیلا چه باکی از بریدن گلوها امیری حسین و نعم الامیر ...
emam hasan.mp3
4.09M
گرد غم، روی قبرش نشسته غربتش، قلب سنگ و شکسته می‌دونه، که دست آقا بازه اونی که، در صحنش رو بسته ای واویلا بوی غم داره اینجا ولی از غربت آخر در میاد، با دست مولا توو رویا، شبا توی ایوونیم شب تا صبح، توی حرم می مونیم انشالله با مهر تربت توو صحن، نماز صبح می خونیم ####### روضه خون جگر پاره پاره گریه کن چشم ماه و ستاره سینه زن شده دست سرنوشت غصه از در و دیوار می‌باره ای واویلا شده رازش هویدا میگه با گریه حقش این نبود ، مظلومه زهرا راحت شد، از روضه های دیوار راحت شد، از فکر زخم مسمار راحت شد، از خنده‌های قنفذ، میون کوچه بازار ##### غصه‌هاش، رسیده دیگه بر لب بی قرار، شده از غصه زینب هرچی که، خون دل خورده یک عمر با جگر، پسشون داده امشب ای واویلا خوبه نمونده تنها نشده جسم بی جونش رها، روو خاک صحرا باز خوبه، نیفتاده تو گودال باز خوبه، تنش نمیشه پامال باز خوبه، نمی‌بینه که زینب، توو صحرا میره از حال