eitaa logo
امام حسین ع
17هزار دنبال‌کننده
389 عکس
1.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
. نحن الغالبون نمی‌فهمند ما را عقل‌های بی‌جنون هرگز بگو سید نباشد راه ما بی فتح خون هرگز نشستن را نمی‌دانیم در سوگت به پا خیزیم که طوفان نسبتی هرگز ندارد با سکون هرگز درنگ و جنگ ما در فتنه‌ها موقوف فرمان‌ است نباشد سربلندی‌های‌ ما بی‌آزمون هرگز اَلا إنَّ الدَّعِیَّ ابن الدّعی قَد رَکَّزَ... هیهات که بی‌سر می‌‌شویم امروز اما سر نگون هرگز متون را خوانده‌ام، ما آنچنان پیروز فرداییم که حتی نامشان باقی نماند در متون هرگز چنان در خون نصرالله صهیون غرق خواهد شد که از یادش نخواهد رفت نحن الغالبون هرگز ✍ 🏷 🇮🇷
. صبح امید خونی به زمین ریخته و داغ جدیدی افراشته شد پرچم دردانه شهیدی رنجی‌ست مدام و به دلم داغ عظیمی آغشته به خونش شده دستان پلیدی نامش به سر دست گرفته‌ست نسیمی از خشم به جوش آمده طوفان شدیدی ای بیرق خورشید، که الله نشانی داری دل پر خون شده و روی سپیدی.. هر بار تفأل زده ام نام تو آمد ای «نصر خدا» نام تو دارد چه نویدی؟ گویا که در این معرکه از خون شهیدان تابیده شده روزنهٔ صبح امیدی ✍ 🏷 شهید والامقام 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اِنْ تَنْصُرُوا اللهَ یَنْصُرْکُمْ برای مجاهد شهید دبیر کَلّ حزب الله سرفراز سَیِّد حسن نصرالله ------------ باز پُر شد در فضا بوی شهید کربلا در کربلا بوی شهید در دلم بنگر غم جانکاه را آتش فقدان نصرالله را آن مجاهد مرد میدان وفا پایدار عرصه ی دشت بلا جان و سر تقدیم یار خویش کرد ماه را آئینه دار خویش کرد آن که با وی دستِ حق همراه بود رهبر پیروز حزب الله بود شد شهید و با شهادت جان گرفت در بهشت لاله ها سامان گرفت هیچ می دانی که گلبانگ شهید می دهد عاشق ترین ها را نوید می وزد عطر شهادت از بهشت می رود مردی به سوی سرنوشت مردی از جنس شقایق های خون با گل اِنّا اِلَیْهِ راجِعُون سَیِدی از نسل سرخ کربلا دز گلویش مانده بغض نینوا زد به روی قلّه نور ماه را پرچم گلگون حزب الله را باز بازار وفا رونق گرفت روی نصرالله رنگ حق گرفت تا تأسی کرد بر جدّش حسین شد دلش آئینه دار شور و شین آن که بُرد از پیکر دشمن رمق لاله گون شد پیکرش همچون شفق آن مجاهد مرد میدان شرف شد پیام آور ز بانگ لاتَخَف لاتَخَف دشمن ذلیل است و ضعیف نیست در میدان تو را هرگز حریف این بدان صهیون حریفت نیست نیست آن ز حق بیرون حریفت نیست نیست در تلاطم پیش او توفان توست او که چون خار است و گل ایمان توست با شهیدان خاک خُرّم می شود خواری دشمن فراهم می شود می دهد خون شهیدان این پیام فتح و پیروزی مسلَّم می شود در حریم کبریایی هر شهید جرعه نوشِ جام زمزم می شود می رود در عرش رحمان بی گمان همدم عیسی بن مریم می شود می شود همسایه با حَبْلُ الْمَتیِن رشته ی ایمان چو محکم می شود وعده ی قرآن بُوَد بر اهلِ ظلم جایگاه او جهنّم می شود کربلا دارد پیامی این چنین لاله ی پرپر مکرّم می شود بنگرید اکنون پیام ماه را می دهد پیغام نصرالله را ای شهید عرصه ی ایثار ها عطر جاری در تن گلزار ها اهلِ عالَم را پیامت می رسد روز سرخ انتقامت می رسد می رسد روزی که دستِ انتقام می نهد بر زخم هایت التیام ** محمود تاری «یاسر»
تقدیم به سید شهیدان مقاومت ، ------------ تو بگو نَصْرُ مِنَ الله که نصرت باقی ست رفت اگر آینه انوار شهادت باقی ست بنویسید به گلبرگ سحر روشن تر سَیّدی رفت ولی نور سیادت باقی ست راوی نَصْرُ مِنَ الله ، « حسن نصرالله » آن که راهش به تجلّای صداقت باقی ست آن که برخاست علیه ستمِ صهیون ها از مرامش به جهان باز فتوّت باقی ست آن که تفسیر کند آیه ی « بَلْ اَحْیاء » را رزق حق می خورد و سفره رحمت باقی ست بوسه بر تربتشان هست گواه سخنم از شهیدان خدا عشق و صلابت باقی ست شهدا بار امانت همه بگذاشته اند روی دوش من و تو بار امانت باقی ست پرچم کرب و بلا نقش به خون شهداست زیر این پرچم گلگون شده عزّت باقی ست «یاسر» از راه شهیدان به طلب عزّت و عشق کز شهیدان رهِ عشق حقیقت باقی ست ** «یاسر» ------------ وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فیِ سَبیِلِ اللهِ اَمْواتاً بَلْ اَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ آل عمران ، ١۶٩ .
. برای فتح نهایی به مصطفی، صلوات نثار حیدر کرار ، مرتضی ، صلوات به روح پاک شهیدان حق که پیوستند به کاروان شهیدان کربلا صلوات ✍ . ═══════ تقدیم به همچون ، پیروِ روحُ اللهیم با سیّد علی و لشکرش همراهیم سوگند به قدس، تا دمِ مرگ یهود همرزمِ حَماس و یار حزبُ اللهیم ✍ ............... . عالم اسلام غرق آه شد کشور لبنان بدون ماه شد سید خوش روی حزب الله رفت شیعه در اندوه نصرالله شد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. بگذار قلب دشمنان از کینه پر باشد بگذار اسرائیل دنبال ترور باشد مارا که از این دشمنی کردن هراسی نیست جز ما کسی که در مسیر حق شناسی نیست ما چشم مان بر دست آقای محرم هاست سرمایه مان ایمان "تهرانی مقدم" هاست در سنگر علم و عمل آزاده ها داریم مانخبگانی مثل "فخری زاده " ها داریم آسوده ایم اما به لطف پاسداری ها هستیم زیر دِین خون "شهریاری" ها داریم از علم و تدبر جوشن امروزه سنگر پر است از "احمدیِ روشن" امروزه در جبهه ی ما حرف ایثار است و جانبازی الگوی جانبازی ما "صیاد شیرازی" طی کرده این نهضت مسیر سرفرازی را نسل "حججی" پر کند جای "حجازی" را نقش لوای ما به جز الله اکبر نیست جز مکتب ما مکتبی "مغنیه" پرور نیست از جمع بسیار مجاهدهای لبنانی تا "زاهدی" ؛ "سیدرضی" ؛ "قاسم سلیمانی" تسبیح شیعه "ما رایت الّا جمیلا" بود آیین زینب راه و رسم لشگر ما بود نسل "بهشتی" وارثانی "باهنر" دارد فریاد ما در جبهه ی تبیین اثر دارد در بند زهرا فکر فردا بود در دنیا راه شهیدان راه زهرا بود در دنیا زهرا طریقش جز طریق پایداری نیست در مکتب او جای خفت جای خواری نیست ما را به راه راست دعوت می کند زهرا با فعل و تقریرش هدایت می کند زهرا مدیون زهرا بود هر نسلی حسینی بود اندیشۀ زهرا در افکارِ "خمینی" بود تصویر ما از فاطمه تعریف قرآنی ست شاگرد درس مکتبش سردار لبنانی ست سید که خار چشم دشمن های غاصب بود فتح الفتوحش هر زمان صدر مطالب بود سید که سرباز امام عصر حاضر بود میراث روح الله بود و از نوادر بود سید "اشداء علی الکفار " را فهمید آموزه های حیدر کرار را فهمید غیر از خدا از هیچ کس اصلا نمی ترسید از زوزه های گله ی دشمن نمی ترسید مانند شیر شرزه ای همواره غران بود از روز اول ذوالفقار شیعه برّان بود میراث سید لشگری در اوج باورهاست الگوی حزب الله لبنان حضرت زهراست رزمنده ها را نهضت زهرا به خط کرده مادر خودش سیدحسن را تربیت کرده ارزش ندارد جان اگر نذر ولایت نیست پایان راه شیرمردان جز شهادت نیست باید شناسایی کنیم اهداف دشمن را باید بشارت داد فرداهای روشن را سیدعلی مان فتح خیبر می کند فردا فرزند حیدر کار حیدر می کند فردا ما سر به داران مطیع رهبری هستیم آماده ی دستور فتح خیبری هستیم با سر می افتد قوم فرعون زمان در نیل شیعه کمر بسته به نابودی اسرائیل از جبهه ی حق میرسد آوای پیروزی قطعا تماشایی شود فردای پیروزی فردا همه راهی قدس از سمت لبنانیم در مسجدالاقصی نماز شکر می خوانیم در قدس اگر فردا نماز جمعه ای برپاست سید علی مان خطبه خوان مسجدالاقصی ست مشی و مرام صهیونیست از یاد خواهد رفت حیثیت پوشالی اش بر باد خواهد رفت راهی برای عده ای یاغی نمی ماند نامی از اسرائیل هم باقی نمی ماند فردا که شوق هر فلسطینی تماشایی ست بیت المقدس تا مدینه راهپیمایی ست دنیا به کام مهدی موعود خواهد شد صبح فرج وهابیت نابود خواهد شد ✍ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ؛ يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي .
. از این همه بزنیم بزنیم نزنند خسته ایم. واقعیت قضیه اینه که اول و آخر میزنیم ولی وقتش رو کارشناسان جامع الاطراف و مطلع تعیین میکنند. وباز واقعیت اینه که ما خرج سه ،چهارتا گروه مقاومت اصلی و ده ها گروه فرعی رو میدیم و باید با درایت پاسخ بدیم تا اقتصاد جبهه مقاومت پابرجا بمونه. ان شاءالله .
5.53M
مراسم گرامیداشت شهید 🎧حاج مهدی ایروانی 🎤 مسجد امام حسین ع متن 👇https://eitaa.com/emame3vom/107793 متن نوحه👇حزب الله هو غالب https://eitaa.com/emame3vom/107759 تا آخرین دقیقه نگاهش به خیمه بود ناموس دارها نگران کشته شد حسین آقای ما کشته نشد بین قتلگاه وقتی که دید داغ جوان، کشته شد حسین .
. بسم الله القاصم الجبّارین أَلا إِنَّ نَصرَ اللَّهِ قَريبٌ یک شب بارانی پائیز بود سینه ها از دلهره لبریز بود قلب‌ها با قلب لبنان می تپید چون ز «ضاحیه» خبرها می‌رسید اشک‌ها از یک خبر آگاه بود چشم‌ها دنبال نصرالله بود از خبرها بوی هجران می‌رسید بوی عاشورا ز لبنان می‌رسید کاسه صبر مجاهدها شکست این خبر بر صفحه عالم نشست عاقبت سید حسن هم پر کشید رفت و بر یاران همرزمش رسید گرچه آن شب هست ما تا راج شد کربلایی «ضاحیه»معراج شد سید ما تا حرم عازم شده کربلا مهمان حاج قاسم شده این شهادت باز کرده راه را بنگرید آغاز نصرالله را نهضت ما نهضت آگاهی است طبق قرآن شیعه حزب اللهی است می‌شود صهیون به زودی سرنگون «ان حزب الله هم الغالبون» آن کسی که قافیه را باخته ریشه این خاک را نشناخته معرفت پیدا کند ما کیستیم؟! ما و آمریکا برادر نیستیم!!!! او نمی‌داند که اسرائیل چیست؟! یا که او فرزند نا مشروع کیست؟! دشمن ما تکیه گاهش جائی است ریشهٔ این غده آمریکائی است دشمن ما قدرتش پوشالی است جای تهرانی مقدم خالی است دشمن ما اشهدش را خوانده است انتقام حاج قاسم مانده است دشمن این ترویج را باورنداشت خونِ مظلومان ،اثرخواهدگذاشت حال،دشمن محورِ ناکامی است شاهدِ بیداریِ اسلامی است نهضت ما در جهان تکثیر شد راهِ روح الله عالم گیر شد شکرِ حق از بعدِ آن پیرِ خمین شدامیرِ راه، فرزندِ حسین پرچم ِ اسلام بر دوشِ ولیست خون روح الله در سیدعلیست ما چهل سال است عزت یافتیم در جهان،بسیار قدرت یافتیم مستقل از سلطة بیگانه ایم تحتِ امرِ رهبری فرزانه ایم ما چهل سال است خون ها داده ایم در مسیرِ اقتدار افتاده ایم ما چهل سال است در تصمیم ها صبرها کردیم در تحریم ها دردها دیدیم و درمان یافتیم اقتدار از نورِ ایمان یافتیم بینِ عالم قدرو جائی یافتیم با تکامل،خود کفائی یافتیم ماچهل سال است پابر جا شدیم خوارِ چشمِ حاکم دنیا شدیم کد خدا زانو زده درپیشِ ما محضرِ آقایِ دور اندیشِ ما خوابشان، فتحِ فرات و نیل شد نامِ ما کابوسِ اسرائیل شد رهبرم فرمود جای بیم نیست ضربة ما قابل ترمیم نیست بعد از این دشمن نبیند خواب ِ خوش ننگ بر این ظالمِ مظلوم کُش افتخارِ گنبدین کرده سقوط گشته نازک تر ز بیت عنکبوت غزه حالا کربلایی دیگر است حرمله صیدش علی اصغر است لاله ها در باد پرپر میشوند کودکان با تیر بی سر می شوند مادران آهسته با اشکی روان خاک میریزند روی کودکان آتش افتاده به جان خیمه ها دود پیچیده میان خیمه ها کوچه های غزه گشته قتلگاه قتلگاه کودکانی بی گناه لیک این فریادهای بی صدا می رود هر لحظه تا عرش خدا نالة مظلوم بی تاثیر نیست روز پیروزیِ شیعه دیر نیست از فلسطین ذکر یازهرا رسد روز فتح مسجد الاقصی رسد حرف دارم بیت های آخرم با تَاسّی از کلام رهبرم کفر در این دوره دارد احتیاج نا امیدی بین ما یابد رواج صبر ما چون روزهای سال شصت پشت اهل فتنه را خواهد شکست اندکی صبر ای غیورانِ صبور انقلاب ماست پایانش ظهور روزهای سخت پایان می رسد بر کویر خشک باران می رسد می رسد از راه ماه عالمین با شعار یا لثارات الحسین مژده آن نور مجسم می رسد یار مظلومان عالم می رسد کاش باشیم و بگوئیم آن زمان السلام ای مهدی صاحب زمان ✍ .
. مداحی 🎤 أنا قتيلُ العَبراتْ … أنا لَهيبُ الحسراتْ  (من کشته اشکم... من شعله حسرت در دل‌های مؤمنانم)   أنا الحسينُ بن علي … أنا وَجيبُ الصَّرَخات  (من حسین بن علی هستم... من طنین فریادهایم)   آهاتي تَلْهَبْ  (حسرت‌هایم در دلم شعله می‌کشد)   لن أَنسى زينبْ (زینب را فراموش نخواهم کرد)   مِن بعدي تُسلَبْ  (که پس از من غارت می شود)   ذَبِلَ الصِّغار…. كماءٍ جَفْ  (کودکان حسین درمانده و ناتوان شدند.... مانند آبی که خشک شده باشد)   ها هو الحِصار … بهم قدْ حَفْ  (در محاصره دشمنان قرار گرفتند)   يَصْعُبُ الفِرار ... بأرضِ الطَّف (فرار کردن از دست دشمنان در صحرای خشک کربلا سخت است)   (سیِّدی حسین، حبیبُ الله) (آقای من حسین ای حبیب خدا)     صاحَ الجريحُ بالشهيدْ : … " آهٍ أخي نَزْفي شَديد (مجروح به شهید گفت ... آه ای برادرم، خونریزی من شدید است)   حيثُ الجِراحاتُ تهُونْ…. خُذْني لعالَمٍ جديد (مرا به جهان دیگر (جهان شهداء) ببر... آنجایی که جراحت‌ها خوب می‌شود)   قد جفّتْ عُروقي (رگهایم از خون خالی شده است)   تِهتُ عن طريقي (راهم را گم کرده‌ام و نمیدانم در این دنیا به کجا روم)   خُذنِيْ يا صديقي (ای دوست شهید من، مرا با خود ببر)   "عندما تَحين ْ لحظةُ الصمتِ (شهید  به مجروح گفت: وقتی لحظه جان دادن فرا رسد)   اِرقَبِ الحسين متى يَأتي (منتظر امام حسین (ع) باش که می‌آید)   وامْدُدِ اليدين لِكيْ تأتي (در آن لحظه دستانت را به سوی او دراز کن و از او مدد بخواه تا به ما شهدا بپیوندی)   (سیِّدی حسین، حبیبُ الله) (آقای من حسین ای حبیب خدا)     لو أغلقُوا كُلَّ الدُّروب …. و قَيَّدونا بالخُطوب (اگر همه راه‌ها را ببندند... و ما را به مشکلات وسختی‌ها دچار کنند)   للقُدسِ نحنُ قادمونْ…. فالقدسُ مِعراجُ الشُّعوب (بازهم ما به سوی قدس می‌آییم .... زیرا قدس معراج ملت‌هاست)   الشِّمرُ صُهيون (شمر امروز صهیونیسم است)   ذو البيتِ الموهون (که خانه‌اش سست است)   ملعونٌ ملعون (ملعون است، ملعون است)   يا سَنا الصَّباح …أنتمُ القِنديل ([ای جوانان مسلمان] شما نور صبح و چراغدان‌ امید هستید)   وجِّهوا السِّلاحْ …نحْوَ إسرائيلْ (سلاح‌هایتان را به سوی اسرائیل نشانه بگیرید)   واقبِضُوا الأرواحْ…. مثلَ عزرائيل (و مثل عزرائیل جانشان را بگیرید)   (سیِّدی حسین، حبیبُ الله) (آقای من حسین ای حبیب خدا) شاعر: احمد حسن الحجیری از بحرین 👇
Lelghodso-Nahno-Ghademun[192kbps].mp3
9.78M
✊ للقُدسِ نحنُ قادمونْ (مداحی حماسی ) 🎙 بانوای: حاج 🏴 شهادت پرچمدار مقاومت، شهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. شهادت بَيْنَ الذِّلَّةِ و السِّلَّةْ ... هَيْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةْ بین ذلت و پیکار.... هیهات اگر ذلت را انتخاب کنیم لنْ نركعَ إلّا للهْ جز برای خدا سر خم نخواهیم کرد. لنْ نركعَ إلّا للهْ جز برای خدا سر خم نخواهیم کرد.     إنَّ الحسينَ قاما ... كيْ يَحفَظَ الإسلاما امام حسین قیام کرد .... تا اسلام را حفظ کند ردَّاً لفِسقِ يزيدْ ... إذْ عَطَّلَ الأحكاما تا به فساد یزید پاسخ دهد‌ .... زیرا احکام اسلام را تعطیل کرد. بَيْنَ الذِّلَّةِ و السِّلَّةْ ... هَيْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةْ بین ذلت و پیکار.... هیهات اگر ذلت را انتخاب کنیم لنْ نركعَ إلّا للهْ جز برای خدا سر خم نخواهیم کرد. لنْ نركعَ إلّا للهْ جز برای خدا سر خم نخواهیم کرد.     خَطُّ الحسينِ قائم ... حتى ظُهورِ القائم راه امام حسین .... تا ظهور ادامه دارد ها هُم أحرارُ الدُّنيا ... قد سَطَّروا المَلاحم اینان آزادگان جهانند.... که حماسه ها آفریدند بَيْنَ الذِّلَّةِ و السِّلَّةْ ... هَيْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةْ بین ذلت و پیکار.... هیهات اگر ذلت را انتخاب کنیم لنْ نركعَ إلّا للهْ جز برای خدا سر خم نخواهیم کرد. لنْ نركعَ إلّا للهْ جز برای خدا سر خم نخواهیم کرد.     في اليمنِ صبرٌ و صُمود ... في اليمنِ للهِ جُنود در یمن صبر و پایداری است.... در یمن، خداوند سربازانی دارد قد قَلعوا قرنَ الشيطان ... تبَّتْ أيديْ آلِ سعود شاخ شیطان را از ریشه برکندند.... بریده باد دستان آل سعود بَيْنَ الذِّلَّةِ و السِّلَّةْ ... هَيْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةْ لنْ نركعَ إلّا للهْ جز برای خدا سر خم نخواهیم کرد. لنْ نركعَ إلّا للهْ جز برای خدا سر خم نخواهیم کرد.     خيبرُ خيبرُ يا صُهيون ... جيشُ محمدَ قادمون ای صهیون، خیبر را به یاد آور... ارتش محمد (ص) در راه است إسرائيلُ زائلةٌ ... حزبُ اللهِ مُنتصرون اسرائیل نابود شدنی است... حزب الله پیروز است بَيْنَ الذِّلَّةِ و السِّلَّةْ ... هَيْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةْ لنْ نركعَ إلّا للهْ جز برای خدا سر خم نخواهیم کرد. لنْ نركعَ إلّا للهْ جز برای خدا سر خم نخواهیم کرد. 👇
Shab08Moharram1398[10].mp3
4.83M
✊ هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةْ ( عربی) 🎙 بانوای: حاج 🏴 ویژه شهادت پرچمدار مقاومت، شهید
آقای سلحشور هم همین شعر رو داره میخونه
. بلند شو علمدار علم رو بلند کن
ZelQadeh 1403.03.17 - Shab 29 - H-Sarollah.Rasht - Shahadat I-Javad A - 09 - Abozar Biukafi - Shor Maqtal.mp3
1.67M
🔉 | به کی می‌سپاری این‌همه بی‌پناه رو؟! 🎙 با نوای ببین خیمه‌گاه رو؛ به کی می‌سپاری این‌همه بی‌پناه رو؟! ببین اشک و آه رو؛ چجوری پاک کنم خون رو ذوالجناح رو؟! حرم مَرد نداره؛ تو راضی میشی؛ آب بخوای شمر بیاره؟! نذار دربه‌در شم؛ با شمر و سنان و شبث همسفر شم
402.7K
این قصه قصه ی کربلاست مراسم بزرگداشت شهادت فرمانده حزب الله لبنان ، شهید 🎙با نوای حاج مهدی سلحشور، حاج سید رضا نریمانی و حاج مهدی رسولی 👇👇👇👇👇👇👇👇
556.5K
این خطبه خطبه ی سرباز حیدره
1.42M
فلسطین تنها نیست پشتشه یه لشکر ایرانی 🎤 . | فلسطین تنها نیست، پشتشه یه لشکر ایرانی اسرائیل بدونه ، کلنا قاسم سلیمانی پیروزه همیشه خون بر شمشیر صهیون موندنی نیست اینه تقدیر ما پشت فلسطین مثل کوهیم اسرائیل میلرزه با هر تکبیر القدس لنا خون قدس جاریه تو رگای ما القدس لنا راه قدس میگذره از کرب و بلا یاحیدر یا حیدر از هر آه مظلوم رگ و ریشه ستم میسوزه دنیا هم میفهمه حزب الله فقط پیروزه دلداه گذشتیم از جان از سر ذکر ما همیشه حیدر حیدر جانانه همیشه صف میبندیم پیروزیم ما با الله اکبر القدسلنا ماییم سپاه شیعه شیر خدا القدسلنا ماییم صدای کشور امام رضا راه قدس میگذره از کرب و بلا ... 🎙 .
2.03M
منظر دل های ماست کرببلای حسین 🎤 کعبه یک زمزم اگر در همه عالم دارد . علیه‌السلام ✍ منظر دل‌های ماست کربُبَلای حسین مرغ دل ما زند پر به هوای حسین یک نگهِ ، بِه بود از صد بهشت جنّت اهل دل‌ست صحن و سرای حسین دیدن باغ بهشت، مژده به زاهد دهد زاهد و حور و قصور، ما و لقای حسین تربت پاکش بود داروی هر دردمند دار شفای خداست کرببلای حسین ملک سلیمان بود در نظرش بی‌بها آنکه گدایی کند پیش گدای حسین هرکه رود کربلا بوسه به خاکش زند بشنود از قدسیان، بانگ و نوای حسین چون به عزاخانه‌اش پا نهی، آهسته نِه بال ملائک بود فرش عزای حسین خنده کنان می‌رود روز جزا دربهشت هر که به دنیا کند گریه برای حسین ....... کعبه ، یک زمزم اگر در همه عالَم دارد چشم عشّاق تو نازم که دو زمزم دارد ... هر کجا مُلک خدا هست حسینیه ی توست هر که را می‌نگرم شورِ محرّم دارد نه محرّم ، نه صفر ، بلکه همه دوره‌ی سال کعبه با یاد غمت ، جامه‌ی ماتم دارد ( یا حسین و یاحسین یاحسین و یاحسین ) تکرار روضه‌خوانِ تو خدا، گریه‌کنِ تو آدم اشک ، ارثی است که ذریّه‌ی آدم دارد جان هر شیعه به قربانِ اباعبدالله به فدای لب عطشانِ اباعبدالله مادرم گفته به من در عوضِ لالایی پسرم جان تو و جانِ اباعبدالله مادرم حضرت زهرا به روی قبرم بنویسید ز خویشان اباعبدالله ... ( یااباعبدالله ، یااباعبدالله ) .