eitaa logo
امام حسین ع
17.1هزار دنبال‌کننده
386 عکس
1.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
. علیه السلام خِیرِ دنیا و آخرت اَرباب چه عزیز است خاطرت ارباب نَه فقط این ضریح حاجت داد..... خاکِ پاهایِ زائرت ارباب زائرِ وجهِ حضرتِ حق است هر که باشد مسافرت ارباب خوش به‌حالِ کسی که یک شب بود در حرم شد مُجاورت ارباب خانه‌یِ مادری‌ست پس کامل.... شد نمازم به حائرت ارباب کعبه رَختِ سیاه می‌پوشد از ولادت به خاطرت ارباب حجِ عاشق وصالِ دلدار است در طواف است طائرت ارباب اربعین می‌زند رضا امضا می‌روم مثلِ جابرت ارباب بینِ روضه به رویِ پایِ نگار می‌دهم جان به خاطرت ارباب .
1401.08.15_5.mp3
7.54M
🔻 🎤 کربلایی محمد جواد احمدی 🖋 وحید محمدی 📆 یکشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۱ 🕌 صفاییه | حسینیه شهداء 🔹موسسه علمی فرهنگی حداث الحسین علیه‌السلام_قم هرشب گریونم / هر شب بی تابم با یاد صحنت / هر شب می خوابم خودم رو پیشت می بینم عجب رویای شیرینی دلم تو سینه می کوبه داری اشکامو رو می بینی دل خوشم به این گریه دل خوشم به این اشکا دل خوشم به این تصویر ، همین رویا یا حسین اباعبدالله ............... من دورم از تو / خیلی دلگیرم آقا از دوری / دارم می میرم خدایی سخته آقا جان برام این دوری تقدیره منو دعوت کن آقا که داره نوکرت می میره کربلات پر از عشقه کربلات پر از نوره کربلات بهشت ماس ، ولی دوره یا حسین اباعبدالله ............... من دلم می خواد / با شما باشم شب اربعین / کربلا باشم دلم بدجوری بی تابه غمت توو دل ها می جوشه خدایی دل توو دلم نیس واسه دیدن شیش گوشه کربلات شده رویا کربلات شده حسرت دل خوشم تو این دوری ، به این هیئت یا حسین اباعبدالله ✍ ۲ تیر ۱۴۰۱ .
. ✅بنداول زهرای نیمه جون من ای یاس قدکمون من بمون کنار مرتضی (ع) دردوبلات به جون من 🔘 زهرا. روزی که دست من و بستن غرور مو زدن شکستن اشکای تو یادم نمیره زهرا روزی که با اون همه آزار موندی میونه در و دیوار جاداشت که حیدرت بمیره 🔘 نقش زمین شدی میون اون همه اتیش و دود برات بمیرم عزیزم کل تن تو شدکبود یادم نمیره وقتی که افتادی زیر دست وپا یادم نمی ره فاطمه تا فضه رو زدی صدا 🔘➖➖➖➖🔘 ✅بنددوم پر پر شدی تو فاطمه(س) لاغر شدی تو فاطمه (س) علته درد و غصه ی حیدر شدی تو فاطمه (س) زهرا ظاهرا امروز بهتری تو دست و به دستاس می بری تو می کنی کار خونه زهرا (س) زهرا می زنی شونه موی زینب(س) حالت عوض شده چه امشب یه وقت نزاری من و تنها بلندشو زهرای علی بهارم و نکن خزون جوون من زوده برات که قامتت بشه کمون تنگه دلم برای تو چرا ازم رو میگیری یه دست به بازو داری و یه دست به پهلو میگیری 🔘➖➖➖➖➖🔘 ✅بندسوم مقتلی برات بمیره خواهرت جداشد ازقفا سرت خنجرزدن به حنجرت جلو چشای مادرت داداش دیدم تو رو از روی اون تل تا افتادی میون مقتل دریای خون شد ته گودال داداش وقتی تن تو رو دریدن اسبا روی تنت دویدن شدجسم اطهرت لگدمال یه جای سالمی نبود برادرم توی تنت باهرچی گیرشون اومد نانجیبا میزدنت شمشیرو سنگ ونیزها شد کفن روبدنت میون گودال بلا غریب چه گیر آوردنت حسین حسین غریب مادر 🔘➖➖➖➖➖🔘 👇
719.7K
زهرای نیمه جوون من.
. هر کسی خواسته باشد به خدایی برسد باید از کشتی تو راهنمایی برسد نه فقط فطرس پر سوخته ی تو حتی بی تو جبریل محال است به جایی برسد سر به زیر قدم توست بها می گیرد پس چه بهتر سر ما نیز به پایی برسد نیستم عاشق اگر منت درمان بکشم به روی چشم اگر از تو بلایی برسد وقت تو وقت شریفی ست ولی بین مسیر منتظر می شوی این قدر گدایی برسد بعد از این وقت کرم پشت در خانه مرو بگذار این دل ما هم به نوایی برسد ما هنوزم که هنوز است سر کار تواییم تا ببینیم که از تو چه عطایی برسد طلب ماست نداریم همین ما را بس اگر از مادر تو چند دعایی برسد رحمت واسعه ات کیسه ی ما را پر کرد این چه لطفی ست به هر بی سر و پایی برسد گریه کن های تو همسایه ی زهرا هستند بگذارید فقط روز جزایی برسد یا حسین است و یا ذکر شریف زینب اگر از ما به صف حشر صدایی برسد به پریشانی گیسوت قسم نزدیک است که به ما هم خبر کرببلایی برسد علی اکبر لطیفیان✍ .
. عمری است در هوای خودت گریه می کنی عمری است با نوای خودت گریه می کنی گاهی کنار تربت مخفی مادرت بر خاک آشنای خودت گریه می کنی یک شب کنار پنجره فولاد می روی با حاجت و دعای خودت گریه می کنی شب های جمعه زائر شش گوشه می شوی با یاد کربلای خودت گریه می کنی با خواندن زیارت ناحیه تا سحر با سوز روضه های خودت گریه می کنی لایق نبوده ایم انیس غمت شویم با درد و غصه های خودت گریه می کنیم ما که اهمیت به غیابت نمی دهیم از غربتت برای خودت گریه می کنیم هر هفته نامه های مرا می زنی ورق بر حال این گدای خودت گریه می کنی کس تاب آن نداشته همگریه ات شود تنها تو پا به پای خودت گریه می کنی شاعر: ✍ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. حاصل بداهه سرایی شاعران گروه «کارگاه شعر»، هدیه به روح بلند شهید در جهان پیچیده خواهد شد صدای آرمان تا همیشه سبز خواهد ماند جای آرمان سنگ فرش کوچه شد سکوی پرواز دلش باز شد درب شهادت با صدای آرمان زیر پای داعشی های وطن پرپر شده است جان فدای غربت بی انتهای آرمان لب به توهین وانکرد و از امان نامه گذشت انتها دارد مگر عشق و وفای آرمان؟ موسم حج دل است و جان به قربانِ ولی ست یک خیابان میشود آن شب منایِ آرمان زیر تیغ دشمنان، پای ولایت شد شهید این وفای عهد شد رمز بقای آرمان بینِ قوم الظالمین، تنهای تنها مانده بود غربتی دارد عجیب این نینوای آرمان کوچه و تنهایی و نامردمانی بی صفت خون دل می‌بارد از چشمم برای آرمان قصه ی پیراهنش، یادآورِ کرب و بلاست گوشـه ای از شهرِ ما شـد کربلای آرمـان لحظه‌ی آخر غریب و تشنه لب، افتاده بود بوده ارباب شهیدش مقتدای آرمان شیعه یعنی پیروی محض از خط ولی هیچ نشنیده کسی، چون و چرای آرمان زندگانی در جهان مجموعه ای از لحظه هاست لطف حق شامل‌ شده بر لحظه های آرمان «ربی ارزقنی شهادةْ فی سبیلک» ورد لب عاقبت هم شد روا این ربنای آرمان از ازل مست علی گردید و وردش یاعلی مات و حیرانیم از قالو بلای آرمان هر دل سنگی ز هرم روضه هایش آب شد چشمه ای از کربلا شد ماجرای آرمان مثل اکبر ارباً اربا شد تنش در قتلگاه قلبمان از غصه خون شد در عزای آرمان مادر او را کسی هرگز نمیفهمد ، که او آتشی دارد به سینه از بلای آرمان در خیابان های اکباتان ثمر داد آخرش روضه‌ها و گریه‌ها و اشک‌های آرمان تا دم جان دادنش چون کوه بوده استوار ثبت شد بر عالمی، حُبّ ولای آرمان یک شبستان گوشه ی قلبم مهیا میکنم مینویسم بر درش، صحن و سرای آرمان آرزوی وصل دارم من به اربابم حسین در کشاکش کاش بودم من بجای آرمان آرمانش را گرفته تنگ، در آغوش خویش هر که پا را می گذارد جای پای آرمان خون او شد آب در پای درخت انقلاب داده دم، بر پیکر ایران، هوای آرمان دست کفر صهیونیسم وارتجاع منطقه قطع خواهد شد به دستان خدای آرمان میخروشند آرمان‌های وطن با اقتدار بانگ غیرت شد بلند از هر نوای آرمان کل دنیا در عزایش اشک میریزد هنوز جابجا شد مرز در جغرافیای آرمان باید آشوب‌افکنان را تا طناب دار برد نیست غیر از مرگ فتنه، خون‌بهای آرمان می رود این روزگار تلخ و زجرآور ، ولی حک شده بر قلب ایران جای پای آرمان از همین نسلی که در پای ولایت مانده‌اند صد هزاران آرمان‌ آید به جای آرمان بداهه سرایان: ✍ مرتضی درزی، مرضیه سادات هاشمی،زینب نجفی، مریم شعله پاش، مشهدی زاده، پریسا مصلح، محمدحسن محمدی، الهام زارع، یا صاحب صبر، فرزانه پورنظری، روح الله عمران، امیرحسین پورعزیز، شفق، زینب عدالتیان، مریم ایوزخانی، رخساره خضری، ثائر، هنرمند، یا حیدر، ایراندخت،سمیه زارع، مریم میر صادقی، حیدر محمدنژاد .
‌. مساجد غالبا دست روحانیون بی خیال و حوزه های بسیج دست کسانی است که بودجه میگیرن و خروجی هم ندارن اما از طرفی اندک روحانیون دلسوز و اندک افرادی جهادی و دلسوز در پایگاههای بسیج فعالند. تا زمانی که افرادی مثلِ آقای مرتضی مشیری که در پایگاه مسجد ولیعصر تهران فعالند، زیاد نشوند، دهه هشتادی و دهه نودی در حد شعار باقی می ماند. روبروی خونه ی ما مسجد است اما پایگاهش کم فروغ است. اگه آقا پرویزِ دلسوز نبود، اسمی از فعالیت فرهنگی در مسجد ما نبود. اما مشیری در پایگاه ولیعصر چه میکند؟ ایشان با کوچک و بزرگ ، با احترام رفتار میکنند و فعالیتهای فرهنگی و ورزشی و ... را بصورت گسترده انجام میدهند، بطوریکه بچه های محل ما به مسجد ولیعصر میروند تا از امکانات پایگاه و حال و هوای مسجد ولیعصر بهره مند شوند. مسجدی که جوان را طرد کند مسجد نیست، پارکِ مذهبی برای بازنشسته هاست.! باید مساجد و پایگاهها را از روشهای سنتی خارج کرد و نظارت مستمر بر خروجی آنها داشت. سازمان اوقاف و تبلیغات و بسیج و .... باید بطور مستمر خروجی مساجد و پایگاهها را بررسی نمایند. تا مسجد به معنای واقعی کلمه سنگر باشد. جوانی که خوشی هایش را در مسجد گذرانده ، در آینده هم از مسجد و شعائری که از تریبون مسجد صادر شده ، دفاع خواهد کرد. با روال کنونی ، جوان همین میشود که مجبوریم بپذیریم که کف خیابان هم در کنار اغتشاشگران است و چشم و گوش بسته ؛شعارها و اقدامات هنجارشکنانه میکند و مجبوریم بپذیریم که اینها هم فرزندانمان هستند، اما فرزندانی که جلدِ مسجد نشده و حتی طرد شده اند. ۲۰ سال پیش که بما توی مسجدمون چایی هم نمیدادند، رفتیم مسجد یاسین (خ پیروزی تهران)که حاج عباس سلیمی کلاس قرآن داشت و دیدیم که به پشتی های بالای مسجد کودکان و نوجوانان تکیه زده اند. خوب از آن مسجد ، قاریان و مادحین و خادمینی جهادی بیرون آمدند و از مسجد محل ما ، همچنان پیرمردانی بیرون می آیند که از خاطرات کافه نشینی خود فقط واگویه دارند. باید اصلاح امور کنیم تا جوانانمان به دامان اسلام و اهلبیت برگردند. ان شاالله .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_6023632392156086938.mp3
18.81M
«بیاد زلف نگونسار ...» شب چهارم اول سال ۹۶ به یاد زلف نگونسار شاهدان چمن   ببین در آینه ی جویبار، گریه ی بید  به دور ما که همه خون دل به ساغر هاست   ز چشم ساقی غمگین که بوسه خواهد چید ؟ مرگ اگر مرد است گو نزد من آی تا در آغوشش بگیرم تنگ تنگ
4_5924678089412970445.mp3
13.42M
مجمـوعه: قطـعه: غـــرق خون 📋 شهیدم کاکلش در خون غلطونه ✔️ / حاج محمود کریمی ✔️ ✔️ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شهیدم کاکلش در خون غلطونه شهیدم خفته بین خاک و خونه دستام لرزونه چشمام گریونه حالم رو فقط خدا میدونه زخمات و قربون چشمات و قربون افتادی رو خاک ای قد و بالات و قربون بمیرم غصه من رو سینش بود بمیرم تا دم آخر تشنش بود مردم یا زندم با تو جون کندم زخمات و با بوسه هام می‌بندم حالا که رفتی کارم تمومه مردن دیگه بعد از تو بابا آرزومه بمیرم من لب زخماش وا مونده توی میدون کلاخودش جا مونده ای وای بد حالم از درد می نالم عمه خودش اومده دنبالم زینب دعا کن طاقت بیاره تا خیمه ها با این گلوی پاره پاره عزیزم آخرش مثل مادر شد قد و بالاش جلو چشمام پرپر شد اشکام جاری شد کارم زاری شد زخمی که به من زدن کاری شد اخر تو رو از بابا گرفتن پاشو ببین داره به من میخنده دشمن ز جلو نظر سوی قتلگه ز قفا نظر سوی خیمه گه که نموده شه به قدش نگه به چه حسرتی و چه حالتی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .
4_5974427838063840704.mp3
6.64M
🔊 📝 بگیر دستمو، ببر مرا به سوی کربلا 👤 کربلایی‌ ▫️ بگیر دستمو ببر مرا به سوی کربلا به آبروی تربتت ، به آبروی کربلا چه حسرتی بزرگتر از اینکه در دل من است جوانی ام گذشت و رفت در آرزوی کربلا به غیر تو نمیدهم دل خراب خویش را دل شکسته ام شده بهانه جوی کربلا پُر است عکس کربلا به هر طرف که بنگرم درآمده اتاق من به رنگ و بوی کربلا نماز مُهر تربتت نموده مست و عاشقم ببین چه میکند دگر مرا وضوی کربلا بهشت یک درش بُوَد درست اول نجف دری که باز کرده ای تو روبروی کربلا .
. هر که را مهر تو ای دوست عطایش نکنند عاشق وشیفتۀ کرببلایش نکنند پای میزان قیامت چه تهی دست بود آنکه را گوهر مهرتو عطایش نکنند به حریم تو که شد کعبۀ مقصود قسم دل بی عشق تورا قبله نمایش نکنند به حرمخانۀ عشق تو کجا ره یابد هرکه را درره تو آبله پایش نکنند کی غنی می شود ایدوست دل مسکینم بردر خانۀ تو گرکه گدایش نکنند هرکه امروز نبندد کمرخدمت تو به جزا با نظر لطف صدایش نکنند دل اگرنیست گرفتار کمند غم تو روز محشر زغم وغصه رهایش نکنند همۀ عمرطلب کرد «وفائی» زخدا که زدرگاه تو یک لحظه جدایش نکنند ✍ .
. عج ای روشنی دیده ی زهرا برگرد غمدیده ترین ماه دل آرا برگرد ظلمت زده ام والی اعلا برگرد موعود همه به سوی دنیا برگرد ما تشنه لب جام طَهورت هستیم ظلمت زده دروادی نورت هستیم ما منتظر روز ظهورت هستیم ای نور دل حضرت مولا برگرد ای ساحل دریای کرامت مهدی ای فُلک نجات کل اُمّت مهدی ای خاتم دریای امامت مهدی از غیبت کبری تو آ قا برگرد آدینه ی ما عِطر تو دارد مهدی دیدار تو شیرین چو طعم شهدی درندبه ی خودیکسره بستم عهدی از کوچه غربت به سوی ما برگرد عجل لولیک الفرج می خوانم درعشق شما همیشه من می مانم مجنون شده ی عشق توأم میدانم لیلی من از کوچه ی فردا برگرد رسول چهارمحالی(ساقی عطشان) .
4_6005882391833349490.mp3
20.43M
اگه دغدغۀ انقلاب اسلامی رو دارید، این نوحه رو که حرف‌های دلِ فاطمه و پیروان فاطمه‌ست من پای تو هستم، حتی اگه هیچ‌کس، پای تو نمونه قدرتو می‌دونم، حتی اگه هیچ‌کس، قدرتو ندونه حق تویی حتی اگه؛ دور تو خلوت بشه حتی اگه توی شهر، بهت اهانت بشه عاشقتم؛ هرچن که بشم محکوم عاشقتم؛ ای مقتدر مظلوم ..................................... راه حق برا من، اون مسیریه که، یاورش تو باشی اولش تو باشی، آخرش تو باشی، رهبرش تو باشی کعبه طوافم نشه؛ روزشو سر می‌کنه هرکی جدا شه ازت؛ خودش ضرر می‌کنه عاشقتم؛ ای عشق غیور من عاشقتم؛ تنهای صبور من ..................................... می‌دونم عزیزم، طعنه‌ها دروغا، غم به دل می‌ذاره نعره‌های باطل، رفتنیه اما، حق ادامه داره عینِ گلستون میشه، خونۀ پر دود ما می‌رسه آخر یه روز، مهدیِ موعود ما عاشقشم؛ جولان میده تُو خیبر عاشقشم؛ وقتی میگه یاحیدر ✍ ‌.
35.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹شعرخوانی در مدح عجّل‌الله تعالی فرجه‌الشریف در محفل شعر الغوث قم دل و روح ما، سر و جان ما، "لِتُرابِ مَقْدَمِكَ الفِدا" "عَظُمَ الْبَلاء، بَرِحَ الْخَفَا"، "فرج" است راه نجات ما همه ناتوان، همه روسیاه، همه در کشاکش راه‌وچاه همه تا کمر به گِل گناه، خِجِلیم، "وَانْکشَفَ الْغِطَا" نه‌رسیده شام‌غمی به‌سر، نه‌رسیده از سحری خبر نه‌کسی به‌فکر کسی‌دگر، تو بیا که "وَانْقَطَعَ الرَّجا" نه‌کسی هوایی فیض‌رب، نه به‌فکر واجب‌ومستحب "ظَهَرَ الفَسادُ بِما کسَب"، تو بیا که تازه شود هوا غم شام و کوفه و کربلا، شده داغ جان تو سال‌ها که هرآن‌صباح و هرآن‌مساء،"بَدَلَ الدُّموعِکَ بِالدِّماء" گله و شکایت خویشتن، به کجا برد دل تنگ من؟ تو بیا سری به‌دلم بزن، که تو "مُستَعانی‌و‌مُشتَکی" تو بیا که سر بزند بهار، به خزان دائم روزگار به جهان ما برکت بیار، که "بِیُمْنِکَ رُزِقَ‌الْوَرىٰ" تو بیا که عهدِ وفا شود، دل خلق جای خدا شود که زمان صلح‌وصفا شود، "بِجَمالِکَ کَشَفَ الدُّجىٰ" تو بیا و چاره‌ی نو بساز، که به ما شود در صبح باز شب عاشقان تو بس دراز...، "وَ بِنورِ وَجهِكَ مُنتَهىٰ" .
4.mp3
7.92M
: دردمون با عشق یار میگیره تسکین 🗓دوشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۱ دردامون با عشق یار میگیره تسکین رزقُنا عند الحسن أیُهَا المِسکین سائل شوید به سفره ی عطای حسن ساجد شوید همه به خاک پای حسن ساکن شوید به کوی با صفای حسن زندگیمون فدای حسن تا خدا میدونم که میبریم سیدی ماکوا مِثلُکَ الکریم ...یاحسن ای آقای باکرم... ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ من غلامی بی نوا عاشقی بی دل وَ المَدینه وَ البَقیع حاجةُ السائل فدا میشه هستیِ ما تو راهِ حسن بنا میشه یه روزی بارِگاهِ حسن راهی میشه تا مدینه سپاهِ حسن به قربونِ نگاهِ حسن ما روی بام تو کبوتریم سیدی ماکوا مِثلُکَ الکریم ...یاحسن ای آقای بی حرم.... شاعر : ✍ .
. 🎤 دنبال توام خونه به خونه درد ما رو جز تو کی میدونه حال هممون خوب میشه وقتی ارباب دست یاری برسونه موندم وسط دنیا سرگردون آرامش و به این شهر برگردون حال دل مَردم رو به راه شِه فقط حواسمون جمع تو باشه پای غمت میمونیم به کرمت مدیونیم پا علمت میمونیم میخونیم حسین اگر رسیده بهت صدام حسین آغوشتو وا کن برام ...حسین آقام آقام آقام آقام... ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ تو پناه عالمی به جز تو واسه دردمون کی چاره سازه بن بستی تو این عالم نیست آخه در خونه ی تو همیشه بازه تو خونت نمیشم سرگردون آرامش و به این شهر برگردون رو به راه بشه این حس ماتم جبران میکنیم ماهِ مُحرم دارم ازت یک خواهش مثل قدیم آرامش نگاهتو میخوامش میخوامت حسین اگر رسیده بهت صدام حسین آغوشتو وا کن برام ...حسین آقام آقام آقام آقام... ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ اربعین نشون داد فقط ارباب هرکسی با هر دینی که باشه جمع میکنه دور هم میاره تا از بین اون مرزا جدا شه تو راهت نمیشم سرگردون آرامش و به این شهر برگردون دست بکش رو این دلای خسته مرهم شو برا قلب شکسته تو رو میخوام از دنیا تو نبودی واویلا عشق منی اِی آقا اِی آقا حسین اگر رسیده بهت صدام حسین آغوشتو وا کن برام ...حسین آقام آقام آقام آقام... شاعر : ایام .👇
50.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کربلایی جواد مقدم تصویری _ آرامش رو به این شهر برگردون... _ دنبالِ تواَم خونه به خونه...
. سلام الله علیها این مرقد بهشتی، شد اعتبار دنیا بالا سر ضریحش، پیچیده بوی زهرا تو بی قراری قرارمونه کریمه ی قم پناهمونه ای پناه اهل عالم من به تو پناه آوردم رو سیاهم و شرمنده کوهی از گناه آوردم من به تو پناه آوردم دلتنگتم رضاجان، بی تابتم برادر کاشکی تو رو ببینم، این لحظه های آخر دیگه نمونده، برام توونی ولی ندارم، ازت نشونی من بدون تو غمگینم من بدون تو دلگیرم من بدون تو بی تابم من بدون تو می میرم من بدون تو می میرم تنها شبیه مادر، افتاده کنج بستر دلخون و بی قراره، از دوری برادر خواهره اما غمی ندیده ندیده رو نی سر بریده یاد عمه جانش زینب روضه ی وداع می خونه این دمای آخر بازم چش به راهه و گریونه .... وحید محمدی✍ 👇
99.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| این مرقد بهشتی شد اعتبار دنیا 🔹کربلایی سید رضا نریمانی _ ♦️مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه سلام الله علیها 📅 جمعه ۱۳ آبان ماه ١۴٠١
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. پاشو مادر/چند قدم بیشتر تا خونه نمونده پاشو مادر /گریه هات جون منو به لب رسونده پاشو مادر/چادر خاکی ت دل منو سوزونده پاشو مادر/که غرور حسنت شده لگدمال پاشو مادر/چجوری طاقت بیارم بری از حال پاشو مادر/کوچه واسه ی تو شد شبیه گودال می باره مثل ابر _چشمای  خیس من طاقت بیار یه کم_ به خاطر حسن مادر مرو مرو4 ...................... توی کوچه/حالتو دیدم هزار بار جون سپردم توی کوچه/کاش می شد جای تو من کتک می خوردم توی کوچه/چجوری از غم گوشوارت نمردم من بمیرم/بعد کوچه دست می گیری روی دیوار من بمیرم/زینبت خیره میشه به خون مسمار من بمیرم/نمی تونی راه بری با چشمای تار فکر نبودنت_ قلبم رو می شکنه تصویر چادرت_ هر لحظه با منه مادر مرو مرو 4 ✍ 👇