eitaa logo
امام حسین ع
17هزار دنبال‌کننده
389 عکس
1.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
. لَعَنَ اللّهُ قاتِلي فاطِمَةَ الزَّهرا بُوَد این روزها عزادار، ولیّ عصر ز غم مادرش دل‌افگار، ولیّ عصر چِکَد اشک و بُوَد دلش زار، ولیّ عصر بُوَد این حاجت دلِ صاحب عصرِ ما: " لَعَنَ اللّهُ قاتِلي فاطِمَةَ الزَّهرا " نَفَس ِ آسمان گرفته به غم ِ مهدی شده آوار بر سرش غم ز دم مهدی رسد از راه کی صدای قدم ِ مهدی؟ به لبِ اهلِ آسمان‌ها و زمین، نجوا‌: لَعَنَ اللّهُ قاتِلي فاطِمَةَ الزَّهرا در و دیوار، شاهد ضربه‌ی ثانی بود به خداوند، سیلی‌اَش، محکم و آنی بود پس از آن روضه‌ها، قدِ یاس، کمانی بود رسد از راه، عاقبت، منتقمش، فردا لَعَنَ اللّهُ قاتِلي فاطِمَةَ الزَّهرا ز مغیره ز کوچه ها حرمله، درس آموخت به گلوی رضیع، تیری ز کمانش دوخت به در اُفتاد شعله تا خیمه به صحرا سوخت به حقیقت، سقیفه شد بانیِ عاشورا لَعَنَ اللّهُ قاتِلي فاطِمَةَ الزَّهرا ز پس ِ در، صدا زده فاطمه، مهدی را زده محسن، صدا در آن، واهمه، مهدی را و علی، خوانده بینِ آن همهمه، مهدی را به سوی مسجد، این بُوَد ذکرِ لب مولا: لَعَنَ اللّهُ قاتِلي فاطِمَةَ الزَّهرا ز سقیفه به بعد، دین، پر ز عِوَج گشته به فراق امام حق، دهر، فلج گشته فقط، آرامش جهان، امر فرج گشته همه‌ی دهر، تشنه‌ی ختم ِ حُجَج گشته بُوَد آوای " عَجّلَ اللّه... " روی لب‌ها لَعَنَ اللّهُ قاتِلي فاطِمَةَ الزَّهرا ✍ چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ .
. یا مَهْدِيّ الْأُمَم خارج، ز هوای تو در دامنِ شیطانم هر وقت، ز تو دورم، پیوسته، پریشانم پیوسته، غلط کردم بر غیر، نظر کردم از روی هوس رفتم دنبالِ گناهانم تو یوسفِ زهرایی، طاووس مُعَلّایی طوفانِ طمع، باعث گردید به عصیانم آبی بده ای دریا! بر کام ِ عطشناکم لب‌تشنه‌ی تب‌دارم، سر‌گشته‌ی دورانم از روی هوس رفتم دنبالِ به غیر از تو از روی هوس رفتم نَه، از سرِ وجدانم از روی هوس رفتم در قعرِ سراب‌ْ آباد غافل که تو آبیّ و من، ماهیِ عَطشانم لعنت به هوس، من را این دور نمود از تو... فرصت بده برخیزم تا در پیِ جُبرانم مَرکب شوم از عشقت، بنمایْ مرا اَستَر بگذار به دوشم بار، ای حُجّتِ یزدانم! ای مهدیِ اُمّت ها! ای مُنجیِ انسان‌ها! بالاتر از انسانم، وقتی به تو حیوانم ای نورِ خدا مهدی! ناموس ِ خدا مهدی! در دستِ تو اَفسارم، در دستِ تو فرمانم " یک لحظه، هوسرانی، یک عُمر، پشیمانی " صَد بار، هوس‌راندم، صَد عُمر، پشیمانم تا کفش ِتو باشد دِل، تا فرش ِتو باشد سَر بُگْذار به چشمم پا تا مدحِ تو می‌خوانم من راست هوای پاک، در زیر قدمهایت خارج، ز هوای تو در دامن شیطانم ✍ پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ .
. مولاى رحيم! از روزِ ازل با تو منم معنا شد هر چیز که بین ما شد از آنجا شد وقتی که خدا به خاطرت خلقم کرد... جان تو به جانِ نوكرت، اولٰی شد از خاک قَدَم‌های تو خَلقم کردند... " ذَر " شد سپریّ و نوبت دنیا شد از دست قضا، روی زمین افتادم طفلِ نظرم با نظر تو پا شد از صبح ازل، نغمه‌ی " یَابْنَ الزّهرا! " تا شام ابد بر لبِ من، آوا شد آدینه که شد ندبه سرایت گشتم با سُرمه‌ی ندبه، دیده‌ اَم بینا شد آئین بزرگ‌داشت ِ تو به دلم... با دِکلمه ای از جگرم، برپا شد با منبر قلب و روضه‌خوانیّ ِ خیال آئین بزرگ‌داشتت زیبا شد در کنگره‌ی فکر، ثنایت کردم وقتی که بلندگوی دل، گیرا شد هر بندِ وجودم به تماشا بِنِشَست عقده ز گلویم به نوایت وا شد ندبه به سپاس و حمد حق، شد آغاز نوبت به ثنای احمد و مولا شد با سوز " عَلَی الْاَطائِب... " اَش گرییدم قلبم ز غمت سوخت و بی‌پروا شد خونی به زمین ریخت و در کرب و بلا بر غارتِ او گِرد تنش دعوا شد " عَجّلْ لِوَلیّكَ الْفَرَج، یا اللّه "... ذکر لبم از روضه‌ی عاشورا شد احساس نمودم که در آغوش تو اَم چون اشک به روی گونه‌اَم پیدا شد آرام گرفتم به " بِنَفسی اَنت َ... " آهوی دلم در هَوَسَت شیدا شد با ناله‌ی " هَلْ اِلَیكَ یَابْنَ اَحمَد " با تو دلِ سودا زده، هم‌نجوا شد فریاد زدم تا به نگاهت برسم بارانِ سِرِشکم به دَمَت دریا شد چون جمعه، به شوقِ تو زدم از خوابم... این شعر، ز چشم تو به من، اِنشا شد مولای رحیمیّ و منم عبدِ لَئیم لُطفی اگرم هست ز تو اعطا شد از خواب زدم تا بُکُنی بیدارم روحی ز تو اَم داد ندا: ...حالا شد ✍ جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ .
. ای در نگاهت آسمان! پس کی می‌آیی؟ تقـدیـر زیبای جهان! پس کی می‌آیی؟ دین خـدا وارونه شـد با دست انسـان ای وارث پیغـمبران! پـس کی می‌آیی؟ ............... . ای خویش ما! ای آشنا! دریاب ما را ای یـار در هـر تنـگـنـا! دریاب ما را آقا! تمـام عمـرمان در شـب گذشته خـورشـیـدِ پشت ابرها! دریاب ما را ................. . زخـم است صـورت فلک از تیر ظالمان خـورشید قهـر کرده و تار است آسمان حال زمین، زمانِ فراق تو خوب نیست عـجـل علی ظـهـورک یا صاحب‌الزمان! #راجی ................ . تا سـایـهٔ لطف علمت روی سر ماست بر قامت رعنای فلک، کی نظر ماست؟ سرمایه نداریم به جز چشم پر از اشک این چشم که صندوقچهٔ پر گهر ماست دسـتی که بکـوبیم بـرای تـو به سینه در سیر الی‌الله، همان بال و پر ماست با غـصـهٔ تو، هر نفسی هست عبادت غمنـاک‌شـدن، بنـدگی بیشـتر ماست در نامـهٔ ما از عمل خـیر  خبر نیست جز گریه برای تو  که تنها ثمر ماست ای کاش به عشق سر تو، سرخ بمیریم مردن به جز این شیوهٔ زیبا ضرر ماست ✍ .
کربلائی حسین ستوده(1).mp3
6.52M
. زینبم من بنتِ؛ کوثر و حیدر زیر و رو کردم من کوفه را یک سر کاخ ملعون با یک؛ تشرم لرزید با علی یک روحیم در تا پیکر ذوالفقار حیدر رو بسته‌ام کمرم چادرم در واقع شد زره و سپرم دستمالی زردی که ارثیه‌ی علیه بسته‌ام با یاد علی به دور سرم زنده کردم بازم هیبت حیدر رو به جای معجر دادم علی اکبر رو بشنوه هر چه یهودی تو دنیا هست پدر من انداخته درب خیبر و اعلایی عقیله ؛ والایی عقیله آیینه‌ی روی خود زهرایی عقیله یکتایی عقیله ؛ حلمایی عقیله آرام دل حضرت سقایی عقیله یازینب یازینب.. مثل ابراهیم بت شکنه؛ زینب از علی دائم دم میزنه؛ زینب تا قدم بر می‌داره توی کوفه هم حسین و هم حسنه زینب همه دیدن حیدر دوباره شد زنده اسکتو گفت و کل شام لرزونده بعد خطبه ثابت شد به همه دنیا عالمی سرباز و زینبِ فرمانده جبل الصبری این بانوی بی مانند حرز یا زهرا واسش شده بازو بند کوفه تا کاخ شام چهل تا منزل بود بنت حیدر درب چهل تا خیبر کند اعلایی عقیله ؛ والایی عقیله آیینه‌ی روی خود زهرایی عقیله یکتایی عقیله ؛ حلمایی عقیله آرام دل حضرت سقایی عقیله یازینب یازینب... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. در پی پیروزی تیم ملی فوتبال و وقایع اخیر در صلح، ز قلبِ شادِ ما می ترسند در جنگ هم از جهاد ما می ترسند پیروزی تیمِ ملی ما یعنی یک جمله« ز اتحاد ما می ترسند » گفتند چرا سرود ملی خواندید پرچم به سر شانه چرا چرخاندید با این همه هجمه از شما ممنونیم مردانه چه خوب پای ایران ماندید به قلم : ✍ .
. این مشق ها را ایل مجنون می نویسند ایران ما را وارث خون می نویسند هرچند صدها زخم خورد و دردمند است در اوج مظلومیت ایران سربلند است این سرزمین که سرزمین آفتاب است در هر رگش صد رستم و افراسیاب است هرجا که نادانی غرورش را شکسته ایران به پیشانی خود سربند بسته تنها ندیده هیچکس همسنگرش را ایران گرفته روی دستانش سرش را این سرزمین در غیرتش سر بود از اول ایران ما سردار پرور بود از اول این قوم را قوم دلیران می شناسند روباه ها از اسم ایران می هراسند آن آرمانی که سراپایش وفاق است سوریه و ایران و لبنان و عراق است ایران، قویَّ است و طرفدار ضعیف است اصلاً هدف، آزادی قدس شریف است بیچاره آمریکا! دگر رو به افول است صهیون، کنار کشورم خیلی کوتوله است! ✍ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. شب جمعه که شود جرم و خطا می بخشند دست خالی نرو با شوق بیا می بخشند این کریمان همه احوال مرا می پرسند این کریمان همه عصیان مرا می بخشند ثروتِ فقر که دارم همه سرمایه ام است اغنیا را به نیاز فقرا می بخشند رزق ما را برسانید ز بازار نجف از همان سفره که نعمت به گدا می بخشند مطمئناً سببش یک نظر فاطمه است قطره اشکی که بر این بی سر و پا می بخشند ای گنهکار بیا و به خودت سخت نگیر مثل فطرس به تو هم بال دعا می بخشند یازده ماه اگر بار گناه آوردی آخر ماه خدا آنهمه را می بخشند نوکری گریه کنان گفت اباعبدالله کِی به ما تذکرهء کرببلا می بخشند مادری گفت فدای لب عطشان حسین... همه را بین فغانش به خدا می بخشند ✍ ................................. . یا اباعبدالله (ع) دلشوره دارد این دلم شبهای جمعه پرمیزندسوی حرم شبهای جمعه گریم به یادساقی لب تشنه ی عشق باروضه ی مشک وعلم شبهای جمعه دلتنگیم هرهفته میگردد مداوا باتربت شاه کرم شبهای جمعه تامینویسم خواهرش درقتله گاه است دردست من گریدقلم شبهای جمعه باناله های یابنی سوی مقتل زهرارود باقدخم شبهای جمعه (بهار)✍ ...................... یا اباعبدالله الحسین(ع) هرکه در ذهنش زیارت را تجسم می کند گاه گریان میشود گاهی تبسم می کند هرشب جمعه دلم سمت حرم پرمی کشد کفتر جلدت همیشه  میل گندم می کند درد دلها میکنم با گنبد و گلدسته ات عشق تو عشاق را گرم تکلم میکند نوکر این خانه در وقت نبود آب با تربت کرببلای تو تیمم می کند اربعین هر نوکری دل را به دریا می زند موج عشقت درمیان دل تلاطم می کند حق بده ماسر فرود آریم در صحن نجف پیش اقیانوس٬قطره٬دست و پا گم می کند با مدال نوکریِّ تو به جنت می رویم روز محشرهم خدا برما ترحم می کند از ته دل می نویسم دوستت دارم حسین مادرت بر دوستدارانت تبسم می کند (بهار)✍ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. شِکوه ها دارم از ایمانی که نیست کُشت من را چشمِ گریانی که نیست آی مردم! یار را گم کرده ام خیمه دارم در بیابانی که نیست از عذاب بچهء نااهل خود نوح شد سرگرم طوفانی که نیست ای بزرگ خاندان! ما بی کسیم خانه ها ویران شده خانی که نیست جای من را بر کس دیگر مده چون که می ترسم از الآنی که نیست معنی ناز و ادای نوکرت هرچه باشد جز پشیمانی که نیست مورم و جاروکش این روضه ام کار دارم با سلیمانی که نیست چون که مجنون حسینم شیعه ام! بی خیال هر مسلمانی که نیست در میان سفرهء ارباب مان بی رقیه خیر و احسانی که نیست ناخنش افتاد و با زحمت کشید... شانه بر موی پریشانی که نیست گفت بابا؛ اینهمه تیزی سنگ ردّ مُهرت روی پیشانی که نیست؟ آخرش با آن دهان خونی اش بوسه زد بر جای دندانی که نیست ✍ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
31.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◼️ کلیپی قدیمی از: سلام‌الله‌عليها در تهران، حسینیه جلوه 👈🏼 در سال ۸۲شمسی 👈🏼 به‌مناسبت شب‌جمعه شب‌زیارتی امام حسین علیه‌السلام 👈🏼 کلیپ قدیمی مربوط به ۱۹ سال قبل 🔘 🔘
. هر حرف و حدیث را تحمل کردید دشنام شنیدید و تغافل کردید با همت گامهای پر غیرتتان در جام جهانی قطر گل کردید! ✍ ‌ .
4_5816622042300026175.mp3
8.78M
سلام ای ضامن آهو ای آقای‌ عطوفت‌ ها امید زائرت‌ بوده به این لطف کرامت‌ ها سلام آقای خوب من امام‌ عشق رأفت ها سلام ای ضامن هشتم به تو دارم ارادت ها سلطان قلبم اگه نخوای‌ من و چیکار کنم. اواره‌ میشم سلطان قلبم اگه بی افتم از چشات دیگه بیچاره میشم سلطان قلبم یادم مادرم من و به دست تو سپردش‌ سلطان قلبم وقتی که اولین دفعه من و حرم اوردش‌ تو شلوغی حرم آقا می شنوی عرض حاجت ها هر کسی زائرت میشه دیده از عنایت ها با خاک پای تو سلطان در آمیخته اجابت ها چقدر با نگاه تو حواله شد زیارت ها سلطان قلبم اگه نخوای‌ من و چیکار کنم. اواره‌ میشم سلطان قلبم اگه بی افتم از چشات دیگه بیچاره میشم سلطان قلبم یادم مادرم من و به دست تو سپردش‌ سلطان قلبم وقتی که اولین دفعه من و حرم اوردش‌ ‏با صدای محمد نوبهاری. ‌🎤 تنظیم‌ نوید بهبودی شاعررضانصابی‌ تدوین محسن لاری‌ کلارینت محمد زرنوش‌ گیتار هیراد نیکنام .
. سرباز ولایتیم تا آخر عمر یاریگر نهضتیم تا آخر عمر این درس ز حاج قاسم آموخته ایم دنبال شهادتیم تا آخر عمر مهدی شریفی✍ .
. می تراود نور ایمان از نماز جمعه ها ‏ می شود دشمن هراسان از نماز جمعه ها تیرگی ها می رود، هر ظهر جمعه می شود کشور ما نور باران از نماز جمعه ها پر طروات می شود هر جمعه جمع دوستان می شود هر درد درمان از نماز جمعه ها می چکد هر ظهر جمعه بر کویر خشک دل خطبه ای از جنس باران از نماز جمعه ها نور تقوا و دیانت، نور علم و معرفت می نشیند بر دل و جان از نماز جمعه ها گرچه در این راه مشکل ها فراوانند، لیک می شود هر مشکل آسان از نماز جمعه ها ظهر جمعه با کتاب الله بیعت می کنیم می رسد آوای قرآن از نماز جمعه ها هر کسی اهل نفاق و کفر و بی تقوایی است می شود اندوه باران از نماز جمعه ها مهدی شریفی✍ ‌.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ درود محضر عشقم ، سلام حضرت ساقی▪️ 🎤 سبـک : 🗓ایام : وفات حضرت معصومه 1401
. 🎤 درود محضر عشقم ، سلام حضرت ساقی من اسمت رو نوشیدم حلال باشه این مستی برام حتی یه قطره آب بی تو حرام شدم مهمون سفرت بازم با یه سلام یه عمریه که بوی تو داره صدام صدام کردی و خواستم ازت روضه بیام تو بودی که همیشه خیر خواستی برام بابام گفته که هرچی میخوام از تو بخوام ... حسین جانم حسین ... نگاش کردی تا حُر رو به عشق مبتلاش کردی اومد بین آغوشت بگو چی صداش کردی چنان غرق تو شد که شد مات نگات هنوز جای سواله چی داری تو چشات که اونجوری وهب سرو کرده فدات بگو من چجوری جون بدم آقا برات ولی آرزومه بمیرم زیر پات جنازم رو ببر با خودت کرب و بلات ... حسین جانم حسین ... دیشب از ته قلبم تورو آرزو کردم به یاد حرم شالِ سیاهم رو بو کردم یه بغض توی گلوم یه آه توی دلم از حالم خبر داری آقا چی بگم ولی در عوض از حرم بی خبرم ببین این همه جا مونده رو دور و برم باشه وعده ی ما شب جمعه حرم میام روضه میخونم با مادر پدرم ... حسین جانم حسین ... شاعر : ✍ 👇
. 🎤 دنبال توام خونه به خونه درد مارو جز تو کی میدونه حال هممون خوب میشه وقتی ارباب دست یاری برسونه موندم وسط دنیا سرگردون آرامشو به این شهر برگردون حال دل مَردم رو به راه شِه فقط حواسمون جمع تو باشه پای دمت آرومیم به کرمت مدیونیم پا علمت میمونیم میخونیم حسین اگر رسیده بهت صدام حسین آغوشتو وا کن برام ... حسین آقام آقام آقام آقام ... تو پناه عالمی به جز تو واسه دردمون کی چاره سازه بن بستی تو این عالم نیست آخه در خونه ی تو همیشه بازه تو خونت نمیشم سرگردون آرامشو به این شهر برگردون روبراه بشه این حس ماتم جبران میکنیم ماه محرم دارم ازت یک خواهش مثه قدیم آرامش نگاهتو میخوامش میخوامت حسین اگر رسید به تو صدام حسین آغوشتو وا کن برام ... حسین آقام آقام آقام آقام ... اربعین نشون داد فقط ارباب هر کسو با هر دینی که باشه جمع میکنه دور هم میاره تا از بینمون مرزا جدا شِه تو راهت نمیشم سرگردون آرامشو به این شهر برگردون دست بکش رو این دلای خسته مرهم شو برا قلب شکسته تورو میخوام از دنیا تو نبودی واویلا عشق منی ای آقا ای آقا حسین اگر رسید به تو صدام حسین آغوشتو وا کن برام حسین اگه رسید به تو صدام حسین فقط یه کربلا میخوام ... حسین آقام آقام آقام آقام ... شاعر : ✍ 👇
دنبال توام خونه به خونه.m4a
13.87M
▪️ دنبال توام خونه به خونه▪️ 🎤 سبـک : شور 🗓ایام : وفات حضرت معصومه 1401
. 🎤 دردامون با عشق یار میگیره تسکین رزقُنا عندالحسن اَیُهَا المِسکین سائل شوید به سفره ی عطای حسن ساجد شوید همه به خاک پای حسن ساکن شوید به کوی با صفای حسن زندگیمون فدای حسن تا خدا میدونم که میبریم سیدی ماکو مِثلُکَ الکریم ... یا حسن ای آقای با کرم ... من غلامی بی نوا عاشقی بی دل وَ المَدینه وَ البَقیع حاجةُ السائل فدا میشه هستیِ ما تو راه حسن بنا میشه یه روزی بارِگاه حسن راهی میشه تا مدینه سپاه حسن به قربون نگاه حسن ما روی بام تو کبوتریم سیدی ماکو مِثلُکَ الکریم ... یا حسن ای آقای با کرم ... شاعر : 👇
VID_20221110_220844_410_20221110221745001_a01.mp3
3.53M
▪️ دردامون با عشق یار میگیره تسکین▪️ 🎤 سبـک : شور
. عاریست از معنای آزادی بیان هاتان افتاده بر جانِ خیابان ها زیان هاتان ما هر فراخوانِ شما را خط به خط حفظیم خط می دهد دشمن به این خط و نشان هاتان ما هفت خوان ها دیده ایم و این فراخوان ها این بارهم خط می خورد با خونِ خان هاتان عُمری شرابی رنگ شد پیراهنِ عشاق تا که مبادا بشکَنَد تاک از تکان هاتان این میکده آبادتر شد گرچه چندین سال بَهرِ شکستِ ما به هم خورد استکان هاتان آنقدْر ناچیزید که حتی نیاندازیم چینی به ابرو از چنین ها و چُنان هاتان ما عاشقان تا وقتِ خون بر عهد خود هستیم با «آرمان»هامان مَگو از آرمان هاتان دریای میهن را رها کردید و افتاده ست گیرِ مبارزهایِ قُلابی دهان هاتان آه ای سخنران هایِ دورِ حجله ی مهسا هنگامِ اشکِ آرتین ها کو زبان هاتان آری همان ها که براشان دُم تکان دادید یک روز می سازند کوه از استخوان هاتان این راه روشن تر شَوَد وقتی که بنشیند گرد و غبار گله ی جُفتَک پران هاتان مُرشد اگر رخصت دهد یک آن لگدکوبند زیر قدومِ پهلوانان قهرمان هاتان ما از شماها بدترش را هم ادب کردیم ما را بپرس از منبرِ تاریخ خوان هاتان... . . ✍ 🇮🇷