eitaa logo
امام حسین ع
17هزار دنبال‌کننده
386 عکس
1.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال مداحی و شعر و سبک https://eitaa.com/emame3vom
مشاهده در ایتا
دانلود
14001104eheyat-hadadian-sorood3.mp3
3.2M
|⇦•ای شناسنامه خلقت... و توسل ویژۀ ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر اجرا شده در سال۱۴۰۰ به نفس حاح سعید حدادیان و حاج امیر کرمانشاهی
. هو الشهید . شهید زنده‌ترین است! کِی، کجا مرده؟ کسی که هر نفسش جانِ تازه آوُرده هوای هر نفسِ او شکوفه‌بارِ بهار بهار بی نفسِ او گلی‌ست پژمرده بر او که شادترین است گریه جایز نیست که از مهالکِ اندوه جان به در برده نمردن است مرامش که جان که نامیراست به گرمیِ نفسِ او پناه آوُرده نمردن است مرامِ هر آنکه عاشق شد نسیمی از نفسِ او به جانِ ما خورده ✍ .
🔴 علیرضا اکبری به جرم جاسوسی محکوم به اعدام شد 🔹دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی، حکم اعدام اکبری را تایید نمود. ............. #پ.ن: سرویس های جاسوسی بیگانه در ابتدا بجهتِ خبرهای کوچک و حتی بی اهمیت، جوایز ویژه میدهند ، ولی بعد که کیس مورد نظرشان را آلوده کردند، بعدش با تهدید و گرو کشی فرد را وادار به تهیه مطالب مورد نظر میکنند. البته عاقبت آن طمع و این گروکشی هم چوبه ی دار است. .................... (پینه جایش کف دست است نه بر پیشانی ✍) .
. آب دادی نهال دانش را قطره قطره به خون رنگینت تو شهید مدافع علمی ای فدای جهاد خونینت در میان هجوم لشکر کفر قلم سرخ تو عَلَم شده است در زمین و در آسمان هر دو جایگاه تو محترم شده است * گفت ارزنده تر زِ خون شهید قلم عالم است؛ پس پیداست هم مقام تو برتر از عالم هم مقامت فزونتر از شهداست از تو اسلامِ احمدی روشن مایه‌ی فخر این دیار شدی گرچه خفته به خاک تهرانی تا قیامت تو شهریار شدی در ره اعتلای این کشور خون پاک تو ریخت روی زمین راهت اما ادامه دارد باز گشته تکلیف ما همه سنگین هدف دشمن از شهادت تو در حقیقت فشار و تسلیم است هسته ای یک بهانه بود فقط کار شیطان همیشه تحریم است شعر من چهارپاره شد اما قلبم از غم هزار پاره شده روزگارِ زمین سیاه شد و از غمت خون‌جگر ستاره شده هدف انقلاب ما وقتی شرف و عزت است و استقلال باید از جان گذشت در این راه باید از مرگ کرد استقبال محمدصادق عبادی راد✍ تلمیحی از روایت معروف " مداد العلماء افضل من دماء الشهداء" هست .
. خدا از روز اوّل ضامنت بی نگهبونِ صفای باطنت بی مبارک باشه روزت مهربون دا ولی مردونه دا کُر سی چِنِت بی؟ پ.ن: به گویش لری (دا کر سی چنت بی) یعنی: مادر پسر برای چه چیزی میخواستی؟ .
. یا یک پرسشی از بچگی ها مانده دائم در سرم از چه بدون آنکه خود خواهم غلام حیدرم در سینه ام مهر علی، بر لب بُوَد ذکر علی این لطف علت داشته؛ دامان پاک مادرم
. خدا آن روز معنا کرد بر ما لفظ مادر را که جان بخشید زهرا را، جهان بخشید حیدر را فدای آیه ای هستم که باور کرده ام آنرا که خواندم بعد بسم الله، اعطیناک کوثر را خدا بخشید زهرا را ، که بی شک هستی ما شد چه گویم از زنی که بارها بخشید زیور را خدا آن روز دنیا را به دنیا باز گردانید پیمبر بعد دیدارش تکان میداد هی سر را از آن ایامِ بعد از خود خبر دارد؟ نمیدانم از آن روزی که زینب پهن گردانید بستر را خداوندا چه غمناک است بیت آخرم، اما دلیلش را بگو ای شعر، این پایان با در را .
. بین میخانه باده محترم است دل که مست خدا شود حرم است دست ساقی پیالهء کرم است جام کوثر دو دیدهء ترم است شب قدر علی رسید از راه آمده مادر رسول الله مُهر تایید مصطفا آمد سیبِ سوغاتی حرا آمد ساکن عرش کبریا آمد حال کفّار مکّه جا آمد بین قرآن سه آیه کوثر ریخت پَر دیوانگان ابتر ریخت خوب شد از بهشت، یادی شد مستی عاشقانش عادی شد جبرئیل آمد و منادی شد خانهء وحی، غرق شادی شد از نذورات خود نتیجه گرفت ‌بوسه از فاطمه خدیجه گرفت شرح داده حدیث لولاکش فرق دارد مسیر افلاکش خیر دیدیم ما که از خاکش واله ایم از تب طربناکش باید از اسم او دوا برداشت فقط از ذکر او شفا برداشت بوده زهرا خودش کنار خودش سر او بوده گرم کار خودش امتحان شد به اختیار خودش خورده از دانهء انار خودش آنکه خیرش بدون خاتمه است آبرودار عرش، فاطمه است فاطمه بوده و حضور خدا اسم او بوده و ظهور خدا نور او نیست غیر نور خدا بوده در دست او امور خدا حبل حبل المتین که با مولاست نخ تسبیح حضرت زهراست کار من را سپرده دست علی با گدا بر زمین نشسته علی زائرش شد خمار و مست علی حرمش می رسد به بست علی قسمتم شد از اینطرف بروم کلب زهرا شدم نجف بروم بهتر اینکه عوام، خوش باشند... به دو انگشتری و گردن بند تا عسل هست، لب نزن بر قند برو در بین خانه با ترفند چادرش را فقط بگیر و بمان دور سجاده اش بمیر و بمان کاش اگر خواست سرصدا باشد پشت دیوار او گدا باشد درِ خانه همیشه وا باشد نه که داغش عزای ما باشد هجمه بر دین مردم آوردند دم این خانه هیزم آوردند ضربه ها داشت بر جگر میخورد لگد و مشت، روی در میخورد سینه بر میخ شعله ور میخورد یاس، آنجا به درد سر میخورد سپر دیگر علی خم شد همهء لشکر علی خم شد ✍ .
. باده میخواهم ولی از دست دوست میروم هرجا که خاطر خواه اوست در به در کن آخر عمری مرا چونکه این عاشق نمی گنجد به پوست میل ساقی بوده که ظرفم شکست کوزهء صدتکه بهتر از سبوست قرب من را غم میسّر می کند درد اگر از سوی تو باشد نکوست تو کنار ما و ما غافل ز تو چشم نابینای ما در جستجوست یوسفا از چاه، بیرونم بِکِش گرگِ نفسم را بُکُش! درّنده خوست عزّتی را که خودت دادی نگیر سائل بی آبرو، با آبروست دشمنانت، حرف پشتت می زنند زودتر برگرد! وقت روبروست کار من سخت است با بار گناه مرقد کرببلایم آرزوست ای نجف! جای ضریح مرتضی پنجه های بغض من زیر گلوست ای مدینه! زینب آمد بی حسین آنکه بین کوچه گرم گفتگوست خواهرانه پیش مادر گریه کرد آب دید و گفت که وقت وضوست گفت یا ام البنین، چشم رباب... بعد اصغر در پی مشک عموست ✍ ................... علیه‌السلام سلام‌الله‌علیها ✍ الا که دست خدایت در آستین باشد بیا که مانده به در دیدۀ زمین باشد گناه می‌کنم امّا به خود نمی‌گویم شرار قهر تو شاید که در کمین باشد «فدای یار کن این جان نازنین ای دل چه جان عزیزتر از یار نازنین باشد» خوشا به حال گدایی که دست چشمانش فقط ز خرمن چشم تو خوشه‌چین باشد چه می‌شود که دم مرگ پا نهی به سرم خودت بخواه که تقدیرم این‌چنین باشد کنار اشک غم فاطمیّه‌ات باید دوباره چشم تو با غصّه‌ای قرین باشد بگو به آه دل دردآورت امشب که روضه‌خوانِ غم امِّ بی‌بنین باشد تو روضه‌خوان عمویی و روضه‌ات باید برای مادر عبّاس دلنشین باشد «اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّک‌َالفَرَج» «اللهم العَن الجِبت والطّاغوت والنّعثل» .
. جان بر لب است از غم جانان دعا كنيد شايد به سر رسد شب هجران دعا كنيد با چشمه هاي خالي و خشكيده نگاه در حسرت رسيدن باران دعا كنيد روزي هزار بار دعاي فرج كم است در آرزوي يار فراوان دعا كنيد هر جا كه ميرويد نجف مكه كربلا اينجا كنار شاه خراسان دعا كنيد يا ايهاالرئوف! شما واسطه شويد ما بي كسيم حضرت سلطان! دعا كنيد ما آمديم اذن محرم به ما دهيد آقا براي ماه عزامان دعا كنيد ما گريه مي كنيم كه يك روز جان دهيم از داغ خشكي لب عطشان دعا كنيد محمدعلي بياباني✍ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. آسمون امشب محیط نوره بساط عشق و عاشقی جوره از آسمون داره گل می‌باره رحمت حق تا سحر بسیاره فاطمه پا به زمین میذاره خوش آمدی گل حیدر زهرا صدای ساز فرشته اومد اون كه نگاهش بهشته اومد پای گهواره نشستن با هم آسیه هاجر وحوا مریم اومده دخت نبی اكرم خوش آمدی گل حیدر زهرا دست كریم تو چاره سازه نگاه لطفت مسیح می سازه سخن تو آیه ی توحیده ولای تو مایه ی امیده گدای نور شما خورشیده خوش آمدی گل حیدر زهرا ** ذكر تو شیرین  تر از عسل شد محبت تو خیر العمل شد چشمه ی چشم تو رود نیله كشته ی عشق تو جبرائیله هركسی با تو بده تعطیله خوش آمدی گل حیدر زهرا   .
. خُرَّم آن روز که اقبال به ما یار شود این دل بی خبر از غیب خبردار شود ای دل انگار زمان اَرنی گفتن توست لن ترانی نگذاریم که تکرار شود شب شب گفتن یا نور و یا قدوس است تا سحر نورٌ علی نور مددکار شود سِرِّ محرم شدنت جز نظر رحمت نیست سینه ی فاطمیون محرم اسرار شود عبد محبوبه ی ذات ازلی باید شد بنده ی اوست که از زمره ی ابرار شود به کجا سِیر کنی! علت هستی زهراست کیست عاشق! که به این نام گرفتار شود آن که بر معرفت سوره ی کوثر برسد در حقیقت به همه آل پیمبر برسد ما همه قطره و زهراست که اقیانوس است ای خوش آن بنده که با نور خدا مأنوس است فاطمه بانوی سجاده نشین سحر است گریه ی فاطمه نزدیک سحر ملموس است بینِ سجاده سحرها که قدم بگذارد خاک محراب به خاک قدمش پابوس است هیچ گاه این همه الله پرستش نشود این نمازی است که ابلیس از آن مأیوس است تا دعا کرد به همسایه ، به ما فیض رسید مستجاب است دعایی که به یا قدوس است این چه ذکری است که همتای علی می گوید یا علی گوید و یا فاطمه اش معکوس است مادر خلقت و هم مادر بابا زهراست سایه اَش بر سرِ ما ، مادری اش محسوس است حب زهراست که صد مرحله فریاد رس است دشمن فاطمه در آتش کین محبوس است شب زهراست، دلِ ما ز شعف مالامال باز کردند ملائک به سوی ما پر و بال آن که اوصاف خدا را به خدا تمثیل است سایبان حرمش بال و پر جبریل است محضرش مهبط وحی است و علی کاتب اوست مصحفش بر همه آیات خدا تأویل است آن که در سفره ی او مائده آید ز بهشت سائل پشت درش حضرت میکائیل است بخششی داشت که آغاز شب زندگی اش همسرش گفت کرامات تو بی تعطیل است قرص نانی هم اگر داشت به سائل بخشید چه کمالی است که در علم و عمل تکمیل است گفت باباش : فدای تو و ترتیل شبت که خدا مستمع هر شب این ترتیل است جان پیغمبر اکرم نرود بی اذنش این ردایی است که در کسوت عزرائیل است دین شیعه ز سیاست که جدا نیست ، یقین هرکه با فاطمه شد ، دشمن اسرائیل است می رسد منتقم حضرت زهرا ، مهدی کیست مشتاق شهادت که کند هم عهدی می رسد از حرم سلسله ی کوثرها وصف نورانیِ منصوره ز بالاترها آسمانی تر از این نور، خدا خلق نکرد فاطمه مادر خورشید و مَه و اخترها فاطمه مادر مجموع امامان مبین اوست سر سلسله ی نوریِ پیغمبرها سیزده آینه یک حضرت خورشید در آن سیزده آیه و یک سوره ، همه محشرها خالقش فاطمه را زهره ی زهرا نامید تا درخشد شب و روز از حرم حیدرها اوست بازوی علی ، روح دو پهلوی نبی مادر خوب حسین و حسن و دخترها یک تنه اوست علمدار همه دین خدا یک تنه هست حریف همه ی لشکرها حکم او حکم خدا، طاعت زهرا واجب بر همه سید وسالار و همه سرورها چون به محشر بگذارد قدم ، از هیبت او شود اعلام سراسر همه پائین ، سرها مادران شهدا طاعتِ او را دارند بنویسیم که تبریک به این مادرها روز میلاد خمینی است گواهی دیگر دست زهراست تولای همه رهبرها مادر حجب و عفاف است حجاب زهرا چادر خاکیِ زهراست سر خواهرها بشکند دست اجانب که به معجر نرسد دست بیگانه کجا و حرم معجرها بگذارید بمانند اشارات گریز من نگویم سخن از بزم مِی و لفظ کنیز .
‍ . 👌 مادر عصمت اومده علت خلقت اومده.نبض قیامت اومده بی بی زهرا مدد روح عبادت اومده*راه سعادت اومده*نور ولایت اومده*بی بی زهرا مدد ای جان *کوثر قرآن* مادر سلطان*سایه ی روی سری* ای جان مظهر ایمان*عشق بی پایان*هوادار حیدری ای ملیکه عشق/ای خدای حیا/ای حبیبه خدا سلام ما به شما ای حقیقت نور/ای پیام ظهور/جون نوکرا فدای مادر شهدا سلام مادر حسن/سلام مادرحسین سفره هفت سین منو /بچین توو بین الحرمین بند دوم: مادر اولاد علی*ذکر لبت نادعلی*نام تو فریاد علی* تویی خیر کثیر باعث ایجاد علی*دل به شما داده علی*با تو همش شاده علی* تویی خیر کثیر ای جان *به طواف تو *به مطاف تو*که ساقی کوثره ای جان *به مصاف تو*اعتکاف تو*دور سره حیدره مثل الامام /مثل الکعبه/ماهمه حاجی این مطاف زهرائیم همه رزمنده/با یه سربنده/سرخ یا فاطمه ما مطیع آقائیم بند سوم ما که شهادت طلبیم/امت زهرا نسبیم /رهرو بی بی زینبیم /بی بی زهرا مدد مثل تموم شهدا /خادم ام الادبیم/فاتح شام و حلبیم/بی بی زهرا مدد شیریم/ماجگرداریم/همه سرداریم/ مقابل این یهود این طور/رهبرم میگه/چندسال دیگه/نابوده آل سعود روزی کاخ سفید/  سرنگون میشه با/ غرش لشکریان  سیدالشهدا بقیعو میگیریم/  مازال سعود / باهمه فداییان سیدالشهدا کسی بهتر ازتومن. ندیدم تو عالمین شده ذکر رو لبم سلام علی الحسین . ✍ .👇
. 😂😂 مردی بر همسر خود در آشپزخانه وارد شد و از او پرسید کدام یک از فرزندان خود را بیش از دیگر فرزندانت دوست داری..!؟؟؟ همسر او گفت: همه آنها را، بزرگشان و کوچکشان، دختر و پسر، همه یکسانند و همه را به یک اندازه دوست دارم. شوهر گفت : چگونه دل تو برای همه آنها جا دارد..!؟ همسر جواب داد: این خلقت خدا است که دل مادر برای همه فرزندان خود وسعت دارد. مرد لبخندی زد و گفت: اکنون شاید بتوانی بفهمی که چگونه دل مرد برای چهار زن همزمان وسعت دارد....! خدا بیامرزدش... روشش خوب بود برای قانع کردن ولی موقعیتش كنار كارد و ساطور غلط بود ! مراسم آن مرحوم ، صبح و ظهر و عصر فردا جهت عبرت سایرین در سه سانس برگزار میگردد لطفا جدی نگیرید😉 ‌
. . زندگی ارزش ندارد بی ولای فاطمه قلبم آرامش ندارد بی ولای فاطمه . در سماوات و زمین گر نور می بینی از اوست مهر و مه تابش ندارد بی ولای فاطمه . ابر و باد و مهر و مه خدمتگزار این درند آسمان بارش ندارد بی ولای فاطمه . مهر او در دل، به جنت چشم بسته می روم دید ه ام بینش ندارد بی ولای فاطمه . حجت ما مهدی است و حجت او مادرش این فلک گردش ندارد بی ولای فاطمه . جنت و فردوس و رضوان، کل باغات بهشت ارزش گردش ندارد بی ولای فاطمه . ای خدا جان را بگیر، این عشق را از ما مگیر شیعه آسایش ندارد بی ولای فاطمه .
◽️من تا ابد مدیونتم
. 🔴 ستاد احتساب جیب مردم: 🔹 بعلت رویت نشدن پول در جیب آقایان، روز زن... یوم الشک اعلام شد 🤣 .
. 🏳سبک سرود و شور ولادت پرنور حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها 🏳بند اول شب نزول اعطیناست شب شب زیباییه دنیاست که رویایی ترینه شبهاست عالم محو نور زهراست که شام غم دیگه سر اومد خبر رسیده کوثر اومد از روی شاخه گل در اومد مژده بدید که مادر اومد قائمه ی عرش خدا اومده بضعه ی ختم الانبیا اومده عشقه علیِ مرتضی اومده فاطمه یا فاطمه یا فاطمه 🏳بند دوم شب نزول بانویی که از جنس ماورای دنیاست خلقتش از نور خداست و جایگاشم رو عرش اعلاست خدا داده هستیشو یکجا امشب هدیه به پیمبر میخونه جبرئیل با شادی انا اعطیناک الکوثر از آسمونا رو زمین اومده به حلقه ی نبی نگین اومده دختر ام المومنین اومده فاطمه یا فاطمه یا فاطمه 🏳بند سوم شب نزولش از بهشته همونیکه سرور زن هاست بهشت زیر قدماشه چون مادر تک تک ماهاست به شانش این یه جمله بسکه واسه پیمبر نور عینه نگاهه ما تو روز محشر به دست مادر حسینه حانیه الرشیده یا فاطمه ای مادر خون خدا فاطمه شفیعه ی روز جزا فاطمه فاطمه یا فاطمه یا فاطمه ✍🎵کربلایی امیرحسین سلطانی 👇
. 🏳سبک سرود ولادت پرنور حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها 🏳بند اول میشه شهر مکه زیباتر از همیشه حتی با یه گل هم دنیا بهاری میشه میپیچه عطر یاس توی فضای دنیا میشه روشن عالم از نور تو یا زهرا پیچید این خبر توو تمومه عالم میگن اومد دختر رسول خاتم اومدن برای عرض خیر مقدم از بهشت آسیه و ساره و مریم دنیا زیبا شد،غنچه گل وا شد زهرا دنیا اومد و احمد بابا شد 🌺خوش اومدی ۲ یا زهرا🌺 🏳بند دوم میخونه جبرئیل آیه به آیه کوثر میگه به پیمبر دشمن تو شد ابتر الهی کور بشه چشم همه حسودا با این دختر میده نسلتو برکت خدا واسه ی این هدیه شکر خدا کن بده قربونی و نذرت ادا کن قدرشو بدون و ۹ ساله دیگه هدیه رو تقدیمه به مرتضی کن این دختر نوره،از بدی دوره واسه بردنه غم از دله تو ماموره 🌺خوش اومدی ۲ یا زهرا🌺 🏳بند سوم هدیه به مادر قلبمه روز مادر برا خوشنودیته که من میگم یا حیدر امیرالمومنین فقط یکی تو دنیاس مردی که خاطرخواش زنی به اسم زهراس میزنم چنگ به این طناب محکم تا بشم عاقبت به خیر من آخر ندارم غمی من تو روز محشر فاطمه مادرمه بابامه حیدر شد اعتبارم،شد افتخارم گردنم مدال نوکریشونو دارم 🌺خوش اومدی ۲ یا زهرا🌺 ✍🎵کربلایی امیرحسین سلطانی 👇👇👇