eitaa logo
کانال انقلابی
736 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
1.5هزار ویدیو
35 فایل
من یک انقلابی با بصیرت هستم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کانال انقلابی
mirbagheri.mp3
32.88M
🔰 تحلیل وضعیت کنونی انقلاب اسلامی و چشم‌انداز پیش‌ِ رو ⭕️ «انقلاب اسلامی» بزرگ‌ترین امر به معروف و نهی از منکرِ دوران ماست 💬 استاد سیدمهدی میرباقری از منظر کلان‌روایت، انقلاب اسلامی در همۀ عرصه‌ها به پیروزی‌های بزرگی دست یافته و وضعیت بسیار خوبی دارد و در مسیر اهداف خود رو به پیش است. البته سختی‌هایی هم بر سر راه بوده و تهدیدهایی هم هست. خط مقدم ما، مبارزه با «بدحجابی» است یا مبارزه با «الگوی توسعۀ غربی»؟ نگاه ما به فتنه‌ها و سختی‌های پیش روی حرکت انقلاب اسلامی چگونه باید باشد؟ در این ایام و در ایام فاطمیه، به تدبّر در «سورۀ عنکبوت، سورۀ حجرات و سوره مجادله» و به تفسیر آنها بپردازید. https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
فرمانِ روی زمین مانده‌ی امام خمینی رحمةالله‌علیه بعد از گذشتِ ۴٠ سال حضرت امام خمینی رحمةالله‌علیه: در رژیم منفور پهلوى، مسئله مسکن یکى از مصیبت‌بارترین مشکلات اجتماعى مردم ما بود. بسیارى از مردم در اسارت تهیه یک قطعه زمین و داشتن یک لانه بودند، و چه بسا تمام عمرشان را زیر بار بانک‌ها و سودجویان و غارتگران به سر مى‏ بردند تا بتوانند پناهگاهى را براى خود و فرزندانشان دست و پا کنند. قشر عظیمى از مستضعفان جامعه هم به کلى از داشتن خانه محروم بودند و در زوایاى بیغوله‏ها و اتاقک‌هاى تنگ و تاریک و خرابه‏ها به سر مى‏ بردند؛ و چه بسا قسمت مهمى از درآمد ناچیزشان را بایستى براى‏ اجاره آن بپردازند؛ و این میراث شوم براى ملت ما باقى مانده و اکنون جامعه ما با چنین مصیبتى دست به گریبان است. نظام اسلام چنین ظلم و تبعیضى را تحمل نخواهد کرد؛ و این از حداقل [حقوق‏] هر فرد است که باید مسکن داشته باشد. مشکل زمین باید حل شود و همه بندگان محروم خدا باید از این موهبت الهى استفاده کنند. همه محرومان باید خانه داشته باشند. هیچ کسى در هیچ گوشه مملکت نباید از داشتن خانه محروم باشد. بر دولت اسلامى است که براى این مسئله مهم چاره‏اى بیندیشد، و بر همه مردم است که در این مورد همکارى کنند.... تا با صرفه‏جویى و دقت کامل خانه‏هاى ارزان قیمتى بسازند و در اختیار محرومان قرار بدهند، و در این طرح به‌هیچ‌وجه پولى در برابر خرید زمین پرداخت نشود ٢١ فرودین ١٣۵٨ https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
چالش و سردرگمی شبکه‌های ماهواره‌ای برای جشن شب یلدا و عید نوروز 🔹شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که بیش از ۲ ماه است هر گونه خوشحالی و شادی را ممنوع کرده و راهبرد حزن و خشونت و عصبانیت را برای مخاطبان خود انتخاب کرده اند، حالا در آستانه جشن شب یلدا، دچار چالش و سردرگمی در حوزه برنامه سازی شده‌اند. 🔹این شبکه‌ها در کانال تلویزیونی و صفحات فضای مجازی خود، هرگونه عادی‌سازی فضا و ابراز شادی و خوشحالی را تقبیح کرده و به هر فردی که به هر طریقی خوشحالی کند، شدیدا حمله می‌کنند و فرقه‌های سایبری‌شان، موجی از الفاظ رکیک را نثار افراد می کنند. 🔹حالا و به ویژه پس از مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی که بر اساس نظرسنجی ها و تحولات میدانی، معلوم شده که بیش از ۸۰ درصد مردم، موافق شادی و نشاط ملی در شرایط کنونی هستند، شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با چالش برنامه سازی در جشن شب یلدا و عید نوروز مواجه هستند. 🔹از یک سو، اگر روند کنونی حزن و سیاست زدگی و دعوت به اغتشاش و ناامنی را ادامه بدهند، با چالش ریزش مخاطب روبرو خواهند شد و از سوی دیگر، اگر به روال عادی برگردند و شب یلدا و نوروز را جشن بگیرند، با تناقض روبرو خواهند شد و نمی دانند جواب اقلیت رادیکال و فحاشی که در این ۲ ماه به تحریک این شبکه ها، حتی گوگوش و ساسی مانکن را بی شرف خطاب کردند را چه بدهند. 🔹از سوی دیگر، نتایج نظرسنجی‌ها، گویای آن است که مردم ایران علیرغم همه تحولات و رخدادها، یلدا و نوروز را جشن خواهند گرفت و اگر لندن نشین ها بخواهند یلدا و نوروز را هم عزا بگیرند، بیش از گذشته ماهیتشان از سوی مردم طرد خواهد شد. 🔹باید منتظر ماند و دید که «بی بی سی» ، «منوتو» ، «اینترنشنال» و عقبه های شان در فضای مجازی با این چالش چه خواهند کرد؛ آنها در وضعیت آچمزی هستند که نه راه پس دارند نه پیش. https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
هدایت شده از 🚩 یاران اربعینی
🚨 گیر افتادن دو نوجوان عمامه پران 🔹این دو نوجوان عمامه از سر یک روحانی برداشتند و ناسزا گفتند و فرار کردند ولی از طریق دوربین‌های منطقه شناسایی میشن و گیر میافتن و حالا برخورد جالب حاج اقا با این دو نوجوان رو در کانال زیر ببینید (سنجاق شده)👇 https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
فلسفه و اعدام! اینکه سکولارها با مخالفت می‌کنند، مربوط به یک احساس فردی نیست. این مساله چند قرن فلسفه دارد! از هم شروع شده این ماجرا! کانتی که بنیادی‌ترین حق بشر را حق حیات می‌داند. فلذا شما می‌توانی هر کاری بکنی و نهایت مجازاتی که خواهی داشت زندان است نه اعدام. درحقیقت وقتی از حق بنیادین صحبت میشود به حقی اشاره میکنیم که نمیتوان از دیگری سلب کرد مگر اینکه آن دیگری، بخواهد همان حق را از شما بگیرد. حتی بعد از اینکه حق حیات را از شما گرفت هم نمی‌توانید او را قصاص کنید. فقط همان لحظه‌ای که قاتل می‌خواهد شما را بکشد میتوانید او را بکشید این نگاه کانت ناشی از این است که نگاهش به انسان کاملا مادی است و هیچ درکی از تکامل روحی و تعالی انسان ندارد. او نمی‌فهمد که حق ابتدائی بشر حق تکامل است نه حق حیات. تا آنجا که فرد حاضر است جانش را بدهد اما کسی جلوی رشد و تکاملش را نگیرد. خواهیم گفت اولا که حیات فقط حیات مادی نیست و این حیات بعد از مرگ ادامه دارد. ثانیا انسان اگر قرار باشد بین سقوط و مرگ یکی را انتخاب کند قطعا مرگ را انتخاب می‌کند. خودکشی‌های فراگیری که در غرب وجود دارد دقیقا نشانه همین مساله است. به پوچی رسیدن در حالیکه حیات مادی وجود دارد. اما نظر بزرگان اسلام مثل شهید مطهری این است که حق تکامل حق بنیادین بشر است. یعنی شما می‌توانی جان یک نفر را بگیری اما حق نداری جلوی تکاملش را بگیری. یعنی اگر جنایتکارترین انسان هم باشد مثلا حق توبه و بازگشت به سوی خدا را نمی‌توان از او سلب کرد حتی اگر بعد از توبه اعدام شود در روایتی آمده است فرد گناهکاری خدمت رسول خدا صلی الله علیه و آله رفت و گفت من گناه کردم و حد را بر من جاری کنید و من را بکشید. این یعنی فرد برای نجات از عذاب جهنم حاضر است حیات مادی اش را بدهد ولی پاک در پیشگاه خداوند حاضر شود. حال اگر فردی جلوی تکامل فرد یا افراد دیگر (جامعه) را بگیرد جانش ارزشی نخواهد داشت. چه برسد به اینکه هم بخواهد جلوی تکامل دیگران رابگیرد و هم جانشان را به مخاطره بیاندازد و دیگر محاربان از این جنس هستند و حکم اعدام برای آنها مجازات کمی است نکته مهم اینجاست که اگر کسی با حکم قطعی و ضروری دین مخالفت کند مرتد است. حکم اعدامِ محارب، حکم قطعی و ضروری دین است و اگر کسی با این حکم مخالفت کند و مثلا آن را غیرانسانی بخواند حکمش ارتداد است. اتفاقی که در مورد جبهه ملی افتاد و امام به خاطر مخالفتشان با حکم قصاص حکم ارتدادشان را داد. https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
📸آمدی خوار کنی، اما ستودی... 🤲اللهم‌احفظ‌قائدناالخامنه‌ای https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
هدایت شده از 🚩 یاران اربعینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️خدای خدایان، متقلب بود! 📍فائوچی؛ خدای بیماری‌های عفونی جهان و قبله‌گاه برخی اعضای ستاد کرونا چون دکتر مردانی، متقلب از آب درآمد و توسط دادستان آمریکا برکنار شد! 📍او در جلسه دادگاهی و استشهاد، ۱۷۴ بار جمله «به خاطر نمیارم» را درباره سیاست‌های مشورتی یا ابلاغی خود در دوران کووید ۱۹ به کار برد! https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8 📍دادستان کل لوئیزیانا: "بسیار نگران‌کننده بود که پی بردیم مردی که به رؤسای جمهور ایالات‌متحده مشاوره می‌دهد، نمی‌توانست اطلاعاتی را که منتشر کرده، مطرح کرده و کنفرانس‌های مطبوعاتی که در واکنش به کووید١٩ برگزار کرده بود، به‌خاطر بیاورد!" 🌐گزارش مشرق را بخوانید: mshrgh.ir/1443347 ✍شاید روزی در ایران هم دادگاهی برای محاکمه کسانی برپا شود که با تبعیت عامدانه یا جاهلانه از متقلبان جهانی، کشور ما را درگیر افراطی کردند؛ جنگ با سطوح فلزی و آجری و پلاستیکی و... به‌راه انداختند، اماکن و تجمعات مذهبی را بارها تعطیل کردند، با غارت خزانه کشور برای ضربات اقتصادی سهمگین اقتصادی زدند، رهنمودهای رهبری در مدیریت کرونا را نادیده گرفتند، از کودک تا بزرگسال را اجبارا به لغزشگاه فضای مجازی کشاندند و بر آتش بسترهای دمیدند 🖌 محمد جوانی https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
هدایت شده از 🚩 یاران اربعینی
♦️ چه کسی بیانیه ی اخیر میرحسین موسوی را نوشته است؟ 🔸 آیا اصلاحات قصد دارد یک جنبشِ سبزِ غیر سیاسیِ بدون لیدر ساخته و آن را به جنبش سبز سیاسی گره بزند؟ 🔸 ارتباط "جوانان محلات" با منافقین چیست؟ ۱۴۰۱/۹/۱۸ . 🔺 در ماه های اخیر شاهد ناآرامی‌هایی در ایران بودیم. ناآرامی‌هایی که بیش از هر چیز شبیه به یک پروژه‌ی "تروریسم شهری" است که می‌کوشد تا با فعال کردن تمام مخالفین سرشناس ایران و متحد کردن آنها (اعم از مذهبی و غیر مذهبی، سیاسی و غیر سیاسی) یک بحران از جنس "سوریه" را در این کشور رقم بزند. در روزهای گذشته و پس از آرام شدن آشوب‌ها و ورود به زنگ حساب و محاکمه‌ی آشوبگران، حالا غربگرایان داخلی به وضوح وارد میدان شده و البته شبکه ی پر سر و صدای سلبریتی‌ها را نیز با خود آورده اند. 🔺 خاتمی در روزهای قبل بیانیه داده و از آشوب‌ها حمایت کرده، بیانیه ای از میرحسین هم امروز با عنوان محکوم کردن اعدامِ یک جنایتکار، در رسانه‌های وطن فروش و غربگرا منتشر شده است. بر اساس آنچه منابع آگاه می‌گویند هر دو بیانیه اخیر میرحسین موسوی را (مشاور میرحسین در انتخابات ۸۸ ) به نگارش در آورده است. مادر امیر ارجمند (افسر محرم زاده) هوادار گروه بوده است. منصور امیر ارجمند (برادر وی رئیس اطلاعات گروهک منافقین در فرانسه) بوده است. خانه ی منصور امیرارجمند در زمان شورش منافقین در دهه شصت، محل اختفای سرکردگان بوده است. 🔺 امیرارجمند که خودش در فرانسه مستقر است در سال‌های قبل و پس از انتقال فرزند محمد علی زم به این کشور، یک دروغ نیوز با نام "آمدنیوز" و با محوریت روح‌الله زم ایجاد می‌کند. مسئله‌ی ما البته میرحسین موسوی، اردشیر امیر ارجمند و مسائلی از این دست نیست! سوال اصلی ما این است: چرا این روزها آنچنان سر و صدایی از گروهک منافقین به گوش نمیرسد؟ از خودتان یک سوال بپرسید: 🔸 به یکباره یک آشوب در ایران به راه افتاد و بلافاصله گروه‌هایی با عنوان "جوانان محلات" تاسیس شد و در ایران سازماندهی شدند و عملیات کردند؟ 🔸 آیا این سازماندهی و این جنس فعالیت به یکباره رخ میدهد؟ یا در بلند مدت شکل گرفته؟!! 🔸 چرا رفتاری که پیج‌ها و صفحات مربوط به "جوانان محلات" مخاطب را به سمتش هدایت می‌کنند عینا ست؟ 🔸 آیا عده ای یک پروژه ی نیمه کاره در دهه شصت داشته‌اند و می‌خواهند بدون آنکه هزینه دهند تکمیلش کنند؟ 🔺 اگر شما سازمان منفوری مانند منافقین باشید که برای دشمنی منفورتر به نام صدام یک راه انداخته و در جبهه و پشت آن علیه ایران عملیات میکرده باشید، چاره ای ندارید جز اینکه پشت نام ها پنهان شوید و با نفوذ در اتاق فکر دیگر جریانات، و نوشتن حرف‌هایتان در قالب بیانیه‌ی آنها بازی را پیش ببرید... بیانیه نویسی‌های اردشیر امیر ارجمند برای میر‌حسین و راه اندازی گروه "جوانان محلات" بخشی از پروژه‌ی گروهک منافقین است که در فتنه ی اخیر از طرح ریزی و هدایت شده است. منافقین حالا یک پله عقب‌تر رفته، و کانال‌ها وصفحاتی را به نام "جوانان محلات" ایجاد کرده‌اند؛ و دقیقا پروژه ی دهه شصت خود را به افرادی که می‌دانند همکاری با منافقین هزینه‌ای ترسناک برایشان دارد (اما نمی دانند این اکانت‌ها همان اکانتِ نیابتی گروهک منافقین است) پیش می‌برند و هزینه ها را هم به شیوه های مختلف پرداخت میکنند... 🔺 در روزهای اخیر و پس از شکست مفتضحانه پروژه ی سه روزی وطن فروش‌ها، تعدادی از آشوبگران حرفه ای در چند استان کشور بازداشت شدند. نکته قابل تأمل در خصوص بازداشت این افراد نشان می‌دهد که ما صرفا با چند فرد، یا حتی با گروهی که به یک سیستم وصل بوده‌اند مواجه نبوده ایم، بلکه ماجرا فراتر بوده است. آنچه در روزهای اخیر دیده شده این است که افراد وابسته به گروهک‌ها که بازداشت شده‌اند ، هسته‌های عملیاتی در ایران به راه انداخته تا همزمان با دعوت افرادِ ناآگاه (توسط سعودی اینترنشنال‌ها) در قالب هسته‌های عملیاتی، فعالیت‌های آشوبگرانه را پیش ببرند. اگر این روزها سکوتی از سوی فرقه ی تروریستی رجوی دیده می‌شود به این دلیل است که آنها ترجیح داده اند برای دیده نشدن پنجه هایشان، بازی را در سکوت پیش ببرند... 🔺اگر از رفتار میدانی آنها بگذریم، رفتار شاخه‌ی سیاسی آنها نشان می‌دهد که چپ‌ها بدشان نمی‌آید، آنچه در شصت روز گذشته رخ داده را به جنش سبز، میرحسین موسوی و غربگرایان داخلِ کشور گره بزنند، تا بلکه این ناآرامی‌ها یک سخنگویِ مطالبه‌گر در برابر حکومت پیدا کرده یا لااقل بتواند مورد بهره برداری در سیاست داخلی (در آینده پیش رو) قرار بگیرد. ماجرا مفصل است. کمی صبور باشید ، به زودی از ابعاد دیگر آن رمزگشایی خواهیم کرد... https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
یکدیگر را تخطئه نکنیم.mp3
5.08M
🔴بشنوید؛ یکدیگر را تخطئه نکنیم... ♦️ متاسفانه دیده شده، به محض این که یک‌جریان خودی، فعالیتی انقلابی انجام می دهد، بعضا جریان های دیگر در جبهه ی خودی، به تخطئه و انتقاد از آن می پردازند، در حالی که حداقل وظیفه ی ما، حمایت از این فعالیت، تقویت و تلاش برای رفع معایب است. ♦️این وضعیت درحالی است که وقتی به جبهه ی دشمن نگاه می کنیم ، می بینیم آنها بصورت واحد حتی از قاتل و جانی و اغتشاشگران، در همه ی سطوح حمایت می کنند. 🔴🔴امام خامنه ای (مدظله العالی) می فرمایند: ♦️ عزیزان من حرکت در راه خدا، همیشه مخالفینی دارد. از همین خواصی که گفتیم، اگر یک نفرشان بخواهد کار خوبی انجام دهد- کاری را که باید انجام دهد- ممکن است چهار نفر دیگر از خود خواص پیدا شوند و بگویند: « آقا! مگر تو بیکاری، مگر دیوانه‌ای مگر زن و بچه نداری، چرا دنبال چنین کارهایی میروی؟!» کما اینکه در دوره‌ی مبارزه هم می گفتند... اما آن یک نفر باید بایستد. یکی از لوازم مجاهدت خواص، این است که باید در مقابل حرفها و ملامتها ایستاد. تخطئه می‌کنند، بد می گویند، تهمت میزنند؛ مسئله‌ای نیست. تا بخواهید اقدامی کنید، حرکتی کنید، دشمن هست. دشمن های جوراجور هستند. بعضی دوستند، دشمن هم نیستند، از جبهه‌ی خودی هستند؛ منتها نمی‌فهمند و تشخیص نمی‌دهند. لذا مورد سوال قرار می‌دهند. https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
🔎الگوی قصاص و اجرای عدالت با پیوست رسانه‌ای ▫️روایت جنایت و برای تبیین و توجیه عدالت و قضاوت دادگاه در عصر ارتباطات و رسانه، بسیار حیاتی است. در موقعیتی هستیم که بدلیل فشار رسانه‌های معاند و ضعف حافظه تاریخی ما ممکن است جای جلاد و شهید بتدریج یا دفعتا حتی عوض شود. شرایطی که دوسه سال پیش برای نویدافکاری رقم خورد را یادمان نرفته که چگونه وصف و عنوان قاتل از پسوند و پیشانی او شد و وجه کمرنگ کشتی گیر بودنش گردید. ▫️اما در جریان دو قصاص اخیر که صورت گرفت، الگویی در رسانه‌های ما عملیاتی شد که را در سپهر رسانه ای کشور، تا حدودی نشان میداد. هرچند که تکثر سکوهای انتشار و تنوع بسترهای کنشگری و و توجیه و تمرکز سکوهای مرجع(همچون اقلیتی از نخبگان و علما که بافهم نادقیق میدان، به رسانه های معاند پاس گل می‌دهند)هنوز هم جای کار و پیشرفت دارد. 1⃣ استدلال و اعتبار شناختی: مناظره ای برای پاسخ به شبهات مطرح در فضای مجازی ترتیب داده شد تا مشروعیت بخشی‌ توییتری و فانتزی در پوشش فقه و حقوق و اخلاق خنثی شود.(هرچند کم و لاغر بود) 2⃣ اقناع و القای فراگیری: نمونه های مشابه قصاص و عملکرد پلیس در خارج کشور و خصوصا کشورهای مدعی و معاند، منعکس شد. 3⃣ اسکات و مچ گیری: موارد مشابه قصاص، بنفع سلبریتی های مدعی و مخالف، بازنشر شد. افرادی که از قصاص سارق گردنبند خود نگذشتند و پای و را وسط کشیدند! 4⃣ بیان عمق فاجعه از زبان سوژه(جدال اعتراف): عمق فاجعه از زبان خود قاتل در دادگاه و مراحل بازپرسی اش پخش گردید و شبهه مظلومیت و احتمال اسطورگی اش را مرتفع کرد. 5⃣ همذات پنداری و تمرکز بر ابعادعاطفی: مظلومیت مقتول و خانواده داغدارش به تصویر کشیده شد و تایید عاطفی قانون را ارتقا داد یا حداقل غلیان های مجازی معکوس را خنثی کرد. 6⃣ همراه سازی و اعتبار اجتماعی: روایت و شرح ماوقع از زبان شاهدان ماجرا تدوین و منعکس شد و همراهی افکارعمومی با اجرای قانون قصاص را تصویرسازی کرد. 🔻هرچند که شبهه و در سطح خبری و عمق شناختی، تمام نشدنی است اما این سبک از و روایت اگر با ارتقای ۱.کثرت و ۲.کیفیت و ۳.سرعت و ۴.هماهنگی مواجه شود، می‌تواند الگوی مناسبی برای عملیات های رسانه ای و جاری و آتی تلقی شود. خداقوت 🔎علیرضامحمدلو، کارشناس و تحلیگر رسانه https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
هدایت شده از 🚩 یاران اربعینی
مناظره کامل اقایان دکتر برهانی و دکتر محبی در مورد مصداق محاربه در اعدام اغتشاشگران طولانی است ولی مفیده حتما گوش کنید 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
نقش حکومت در قرآنی شدن سبک زندگی.mp3
44.66M
⬅️سلسله نشست های سومین همایش علوم انسانی- اسلامی پژوهش و فناوری ◾️کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی سومین همایش علوم انسانی اسلامی پژوهش و فناوری 📒نقش حکومت در قرآنی شدن سبک زندگی 🌐 👤ارائه دهنده: حجت الاسلام عیسی عیسی زاده 👤👤ناقدان: 🔹حجت الاسلام محمد سحرخوان ◾️حجت الاسلام محمد مهدی فیروز مهر 📒دبیر علمی: دکتر حسن عبدی پور ⏰زمان چهار شنبه 1401/9/23 ساعت 8 الی 10 مکان: قم- جهار راه شهداء- جنب مرکز همایش های غدیر-ساختمان پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن ⬅️پژوهشگاه را در فضای مجازی دنبال کنید 🌐 https://takl.ink/Isca.ac.ir/ https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
سناریوهای انحلال ارتش صهیونیستی/ آیا جرقه‌های بزرگترین جنگ داخلی اسرائیل زده شده است؟ بخش 1 تاریخ جنگ داخلی میان صهیونیست‌ها چند روز بعد از تأسیس رژیم جعلی اسرائیل در سال 1948 جرقه‌های جنگ داخلی میان صهیونیست‌ها زده شد؛ جایی که کشتی آلتانا در سواحل فلسطین اشغالی لنگر انداخته و پر از سلاح‌های جنگی از جمله 5 هزار تفنگ، ده‌ها هزار بمب، میلیون‌ها گلوله، مسلسل، خودروهای زرهی و سایر سلاح‌های سنگین بود. این تجهیزات جنگی توسط سازمان «اتزل» یکی از سازمان‌های سرّی یهودی در دوره قیمومیت فرانسه بر فلسطین اشغالی، تهیه شده بود. در آن زمان «مناخیم بگین» رهبری سازمان اتزل را به‌عهده داشت و تقریباً شبیه به یک سازمان یهودی دیگر به‌نام «هاگانا»» بود که توسط «دیوید بن گوریون» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی رهبری می‌شد. مناخیم بگین و دیوید بن گوریون در سطح افکار و سیاست‌ها و نوع تعامل با جنگی که اسرائیل قصد داشت به جهان تحمیل کند تفاهم نداشتند. دیوید بن گوریون در آن زمان اتهامات زیادی به مناخیم بگین وارد کرده و او را یک فاشیست خوانده با هیتلر مقایسه کرد. بن گوریون قصد داشت همه سازمان‌ها و جنبش‌های مسلح را منحل و آنها را در یک ارتش واحد ادغام کند و تأکید کرد که نباید سلاح میان سازمان‌های مختلف یهودی توزیع کرد؛ چرا که موجب ایجاد هرج‌ومرج می‌شود و همچنین تنها ارتش اسرائیل است که می‌تواند سلاح در اختیار داشته باشد. به این ترتیب بن گوریون از اعضای سازمان اتزل خواست همه سلاح‌هایی را که در کشتی آلتانا بود تحویل دهند اما مناخیم بگین اصرار داشت که بخشی از سلاح‌ها را نگه دارد و از همین‌جا بود که جرقه جنگ داخلی بین صهیونیست‌ها زده شد. رژیم جعلی اسرائیل که تازه تشکیل شده بود این مسئله را تهدیدی جدی برای ارکان و موجودیت خود دانست و دیوید بن گوریون به‌عنوان بنیان‌گذار این رژیم اشغالگر در قالب یک گروه شبه‌نظامی شورشی با سازمان اتزل و مناخیم بگین برخورد کرد. مناخیم بگین نیز در واکنش به اقدامات بن گوریون سوار کشتی آلتانا شده تصمیم به شورش گرفت؛ مسئله‌ای که با خشم بن گوریون همراه بود و آن را اعلان جنگ تلقی کرد. نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی آن زمان از ارتش این رژیم خواست کشتی آلتانا را بمباران و سازمان آلتانا را نابود کند و بدین ترتیب رژیم اسرائیل در همان روزهای ابتدایی شاهد اولین جنگ داخلی بین گروه‌های مختلف یهودی بود. این درگیری منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها یهودی شد که اکثریت آنها وابسته به سازمان اتزل بودند و چندین نفر نیز از سازمان هاگانا کشته شدند، در نهایت با بالا رفتن آمار تلفات مناخیم بگین از نیروهای خود خواست تسلیم شوند؛ چرا که در غیر این صورت پروژه اسرائیل در نطفه خفه خواهد شد و در همین ابتدا نابود می‌گردد. البته چهار سال بعد یعنی در سال 1952 رژیم صهیونیستی بار دیگر در معرض یک جنگ داخلی قرار گرفت. در آن زمان مناخیم بگین در واکنش به توافق اسرائیل و آلمان برای پرداخت غرامت «هولوکاست» شورشی علیه حکومت دیوید بن گوریون به راه انداخت و نیروهای دو طرف تا آستانه درگیری‌های مرگبار پیش رفتند. منبع:خبرگزاری تسنیم، https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
بخش 2 سناریوهای انحلال ارتش اسرائیل اما اکنون بعد از گذشته 7 دهه صهیونیست‌ها درباره تکرار تاریخ و به صدا در آمدن زنگ خطر جنگ داخلی که به‌عکس دو جنگ قبلی بسیار ویرانگر خواهد بود هشدار می‌دهند؛ جنگی که مجدداً از دروازه ارتش آغاز خواهد شد، در این مرحله به‌نظر می‌رسد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال عبور از روی مین‌های سیاسی است؛ زیرا بعد از روی کار آمدن کابینه افراطی به‌ریاست بنیامین نتانیاهو تنش‌ها میان ارتش و سیاستمداران بالا گرفته است و ارتش اسرائیل در موقعیتی قرار گرفته است که احساس می‌کند جامعه صهیونیستی دیگر به آن اعتماد ندارند. بعد از گذشت یک ماه از پیروزی احزاب راست افراطی اسرائیل در انتخابات کنست ارتش این رژیم عملاً در حال تقسیم شدن به دو بخش است؛ به این صورت که شماری از نظامیان از «ایتمار بن گویر» رئیس افراطی حزب قدرت یهود که وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو خواهد بود حمایت می‌کنند و بخش دیگری از نیروهای ارتش همچنان وفادار به احزاب چپ هستند و معتقدند بن گویر قصد دارد همه قواعد حاکم بر ارتش و نهادهای نظامی اسرائیل را تغییر دهد. سیاست‌های بن گویر و «بزالل اسموتریچ» رهبر افراطی حزب «صهیونیسم مذهبی» که هماهنگ‌کننده امور حکومتی در کرانه باختری خواهد بود سروصدای زیادی در محافل سیاسی و کل جامعه صهیونیستی به‌پا کرده است، البته این نخستین بار نیست که ارتش اسرائیل در کانون بحث‌های سیاسی این رژیم قرار می‌گیرد اما انتقاد تند از ارتش این بار از جانب جامعه اسرائیلی نیست بلکه به داخل کابینه برمی‌گردد. «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و «بنی گانتس» وزیر جنگ کابینه موقت و نیز «یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت این رژیم که به‌شدت از رفتارهای بن گویر و اسموتریچ و به‌طور کلی کابینه نتانیاهو خشمگین هستند تصمیم به ایجاد ائتلافی برای پاسخ به تحرکات این کابینه و اعضای آن گرفته‌اند. آنها معتقدند که ادامه این روند منجر به یک شکاف عمیق میان کابینه و ارتش اسرائیل از یک سو و سیاستمداران از سوی دیگر می‌شود. علاوه بر آن محافل در مؤسسه نظامی اسرائیل علناً درباره تجزیه و انحلال ارتش صحبت می‌کنند، در این میان بنی گانتس درباره عواقب انتقال مسئولیت گارد مرزی در کرانه باختری به ایتمار بن گویر هشدار داده گفت که این تصمیم ناشی از تمایل بن گویر برای تشکیل یک گروه شبه‌نظامی است. بنی گانتس همچنین هشدار داد که نفوذ سیاستمداران به ارتش موجب تفکیک و دودسته شدن آن خواهد شد. وی همچنین از انتقال واحد نظارت بر امور مدنی به وزارت دارایی که در اختیار بزالل اسموتریچ است نیز انتقاد کرده گفت: ما باید از چهره و قدرت ارتش خود محافظت کنیم تا بتوانیم حامی سربازان نیز باشیم. من مطمئنم که سران اسرائیل و فرماندهان ارتش به خواسته‌های غیرقانونی تن نمی‌دهند. رئیس ستاد ارتش کسی است که قواعد را تعیین می‌کند و اجازه تشکیل یا انحلال یگان‌ها را می‌دهد. بنی گانتس همچنین به «یوآف گالانت» که قرار است در کابینه آینده جانشین وی (بنی گانتس) شود و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در اختیار بگیرد هشدار داده گفت بهتر است این منصب را نپذیرد؛ چرا که یک وزیر جنگ درجه2 خواهد بود و درواقع پیمانکار جدا کردن وزارت جنگ از ارتش می‌شود. وزیر جنگ موقت رژیم صهیونیستی با ابراز اینکه کابینه جدید این رژیم قصد انحلال ارتش و تبدیل نیروی پلیس به یک گردان سیاسی و تشکیل چند گروه نظامی را دارد گفت: ما با این اقدامات مبارزه می‌کنیم و عرصه را ترک نخواهیم کرد. همچنین آویو کوخاوی هجمه ایتمار بن گویر و بزالل اسموتریچ ضد فرماندهان ارتش را محکوم کرده اظهار داشت: هرگونه حمله به سران ارتش اشتباهی بزرگ است، تنها فرماندهان هستند که معیارها و نحوه تعامل با حوادث مختلف را تعیین می‌کنند و ما هرگز به هیچ سیاستمداری ـ چه چپ و چه راست ـ اجازه دخالت در تصمیمات نظامی و بهره‌برداری از ارتش برای تحقق اهداف سیاسی را نمی‌دهیم. منبع:خبرگزاری تسنیم، https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
بخش 3 سایه جنگ داخلی بر سر اشغالگران بعد از 7 دهه از سوی دیگر یائیر لاپید که از ابتدای پیروزی راست‌افراطی‌ها در انتخابات کنست نتوانسته است خشم خود را از تحرکات اعضای کابینه نتانیاهو پنهان کند گفت: نتانیاهو ارتش اسرائیل را به حریدی‌های افراطی فروخته و کلید اسرائیل را به گردن بن گویر و اسموتریچ انداخته است. ما با حکومت هرج‌ومرج مقابله خواهیم کرد و اسرائیلی‌ها را به خیابان می‌کشانیم. «ایال بن رئووین» معاون سابق فرمانده منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با انتقاد تند از اقدامات ایتمار بن گویر گفت که بن گویر با قلدری به کارهای خود ادامه می‌دهد و انتصاب چنین شخصی به‌عنوان وزیر امنیت داخلی اسرائیل یک تهدید جدی برای امنیت اسرائیلی‌هاست. کارشناسان معتقدند این شوک برای ارتش رژیم صهیونیستی به‌دلیل آن است که همیشه تصور می‌کرده است نماد قدرت و وحدت این رژیم محسوب می‌شود و سران ارتش اسرائیل شاید هرگز فکر نمی‌کردند در شرایطی قرار بگیرند که نگران تجزیه ارتش باشند. واقعیت کنونی عرصه فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که ارتش رژیم اشغالگر در آستانه قرار گرفتن سر یک دوراهی بزرگ است؛ زیرا نشانه‌های شورش میان نظامیان و سربازان در حال شدت گرفتن است که افکار عمومی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. اطلاعات نشان می‌دهد که تعداد زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مواضع خود نزدیک به بن گویر و اسموتریچ هستند و با اقدامات افراطی این دو نفر در تشدید موج سرکوبگری‌ها علیه فلسطینیان و نیز ساکت کردن احزاب مخالف و چپ اسرائیل موافقند. برخی از ناظران و تحلیلگران صهیونیست معتقدند گذشته از شکاف و اختلافات بزرگی که داخل ارتش اسرائیل به وجود خواهد آمد در این شرایط انتظار می‌رود که اسرائیلی‌ها از ورود فرزندان خود به ارتش جلوگیری کنند و آنها را به‌سمت یافتن مشاغل اداری یا فنی که خطرناک نباشد تشویق کنند؛ مسئله‌ای که به‌تدریج موجب کوچکتر شدن ارتش می‌شود. آنها بر این باورند که خلأهای زیادی در یگان‌های رزمی ارتش به وجود خواهد آمد و به‌ازای کنار رفتن عناصر متخصص، افرادی روی کار می‌آیند که قبلاً در حاشیه بودند و عملاً مهارت خاصی ندارند؛ مانند حریدی‌ها و مهاجران اتیوپیایی و حامیان افراطی صهیونیسم مذهبی و...، در نتیجه باید منتظر آغاز موج خشنی از کشتار در مناطق مختلف اراضی اشغالی باشیم که با درگیری شدید میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان همراه می‌شود؛ درگیری‌هایی که سناریوهای فاجعه‌باری را رقم می‌زند. ژنرال «گادی آیزنکوت» رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اعطای اختیارات گسترده و بی‌سابقه به ایتمار بن گویر به‌عنوان وزیر امنیت داخلی اسرائیل و تحریک سربازان برای نقض دستورات افسران گفت: این شرایط بیانگر وضعیت بیهوده‌ای است که ما اکنون در آن به‌سر می‌بریم؛ وضعیتی که ممکن است در نهایت منجر به تجزیه ارتش شود. منبع:خبرگزاری تسنیم، https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
14010830_دیدار با مداحان اهل بیت ع.mp3
25.25M
از روزهای آغاز اعتراضات اخیر هر بار که با استاد در این باره صحبت میشد، بسیار مطمئن بودند که نظام از این آشفتگی ها آسیب اساسی نمی بیند، اما از لحاظ اجتماعی به دنبال آن بودند که چطور طرفداران انقلاب اسلامی می توانند این فاصله و گسل اجتماعی که غربگرایی در میان مردم ایجاد کرده است را پر کنند? واضح است که پر شدن این گسل نیاز به گفتگوی اجتماعی دارد، اما سوال این بود که به میزبانی کدام نهاد اجتماعی انقلابی؟ کدام نهاد انقلابی و مذهبی است که ظرفیت این را دارد که مردم برای در میان گذاشتن بیم و امیدهای خود، به او رجوع کنند؟ کدام نهاد است که نسبت به دین و انقلاب بی طرف نباشد، اما مردم سفره دلشان را جلوی او باز کنند و نظام هم تفکر آن نهاد را قبول داشته باشد و آن را میانجی درستی بین خودش و مردم بداند؟ آیت الله میرباقری از همان روزهای اول، می گفتند که این ماموریت تنها از نهاد «هیات های مذهبی» بر میاید! گویی هیات نماینده اعتراض به ظلم و انتظار افق های روشن است، اما آن افق های روشنی که انقلاب 57 هم به همان افقها مومن است. هیات وقتی اعتراض می کند نه با زبان عدالتخواهی طبقاتی است و نه رفاه جویی لیبرالیستی! بلکه ادبیات انتقادی خودش را دارد. اگر امید می دهد هم دفاع از وضع موجود نیست، بلکه آنقدر از شورانگیزی رویای عصر ظهور گفته است که کسی او را محافظه کار نخواهد خواند! این جلسه سخنرانی استاد در جمع شعرا و مادحین اهلبیت است و در این جلسه سعی می کنند این تحلیل خود از ماموریت هیات را برای آنها توضیح دهند. جلسه ای گوش دادنی است https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
🔻امام خمینی و حجاب (۱): دورۀ پیش از انقلاب 🖊 مهدی جمشیدی ۱. «در اسلام، زن باید حجاب داشته باشد، ولی لازم نیست که چادر باشد؛ بلکه زن می‌تواند هر لباسی را که حجابش را به وجود آورد اختیار کند. ... اسلام نمی‌خواهد که زن به عنوان یک شیء و یک عروسک در دست ما باشد. اسلام می‌خواهد شخصیّت زن را حفظ کند و از او انسانی جدّی و کارآمد بسازد. ما هرگز اجازه نمی‌دهیم تا زنان، فقط شیئی برای مردان و آلت هوسرانی باشند. ... احترام و آزادی‌ای که اسلام به زن داده است، هیچ قانونی و مکتبی نداده است.»(صحیفۀ امام، ج۵، ص۲۹۴، ۷ دی ۱۳۵۷). مسألۀ حجاب زن، گره‌خورده با «شخصیّت اجتماعیِ» اوست؛ چنان‌که معنی و دلالت مستقیمِ بی‌حجابی، «شئ‌وارگی» و «عروسک‌شدگیِ» زن خواهد بود. در این صورت، زن به «ابزار هوس‌رانیِ مرد» تبدیل خواهد شد و شأنی جز این نخواهد داشت. «شئ‌وارگی» و «عروسک‌شدگیِ» زن یعنی فروکاهیده‌شدن زن به «بدن» و این‌که وجود زن، فلسفه و غایتی جز بدن او ندارد و تمام ارزش و جذابیّتش، برخاسته از بدنش است. بی‌حجابی نیز، «آشکارسازیِ بدن» است؛ زنِ بی‌حجاب، بدن خویش را به دیدگانِ دیگران عرضه می‌کند تا از طریق بدنش، «اعتبار اجتماعی» به دست آورد و دیده شود. زنِ بی‌حجاب، شئ و عروسک است و همچون وسیله و ابزار، و ازاین‌رو، بی‌شخصیّت. ۲. «ما همه‌گونه آزادی را به زن خواهیم داد؛ البتّه جلوی فساد را می‌گیریم ... . ترقی به کمالات انسانی و نفسانی است، و با اثر بودن افراد در ملّت و مملکت است ... اگر بخواهند کاری خلاف عفت بکنند و یا مضر به حال ملّت ... جلوگیری می‌شود؛ و این، دلیل بر مترقی‌بودن است.»(صحیفۀ امام، ج۵، صص۵۲۰-۵۲۱، ۳ بهمن ۱۳۵۷). آزادی در منطق اسلام، چهارچوب‌مند است و مشروط به صلاح و سعادت است؛ یعنی انسان، دارای مصالح واقعی است و اگر در راه آنها گام بردارد، پیشرفت حقیقی کرده است و حرکت در جهت دیگر، فساد است. پس آزادی، در نسبت با «صلاح» و «فساد» تعریف می‌شود. دربارۀ زن نیز از صلاح و فساد، به «عفت» و «بی‌عفتی» تعبیر می‌شود؛ یعنی شکلی از آزادیِ زن، می‌تواند مولّدِ بی‌عفتیِ زن باشد. در این منطق، حدود آزادی را باید با ارجاع به «مصالح و مفاسد»، مشخص کرد، نه «نفسانیّتِ فردی یا جمعی». ۳. خبرنگار فرانسوی در نوفل لوشاتو ‏از امام خمینی می‌پرسد برخی از رسوم اسلامی مانند حجاب اجباری رها شده است. آیا در جمهوری اسلامی از نو اجباری‏‎ ‎‏خواهد شد؟‏‏ و امام پاسخ می‌دهد: «حجاب به معنای متداول میان ما، که اسمش حجاب اسلامی است، با آزادی مخالفتی‏‎ ‎‏ندارد؛ اسلام با آنچه خلاف عفت است مخالفت دارد. و ما آنان را دعوت می‌کنیم که به‏‎ ‎‏حجاب اسلامی روآورند. و زنان شجاع ما، دیگر از بلاهایی که غرب به عنوان تمدّن به‏‎ ‎‏سرشان آورده است به ستوه آمده‌اند و به اسلام پناهنده شده‌اند.‏»(صحیفه امام، ج۵، ص۵۴۱، ۷ بهمن ۱۳۵۷). ازاین‌رو، «حجاب» در مقابل «بی‌عفتی» است نه در مقابل «آزادی». حجاب، «دیگریِ بی‌عفتی» است و چنانچه «حجاب» در میان نباشد، «بی‌عفتی» واقع خواهد شد. آنچه که «حریم‌دارِ عفت» است، حجاب است. پس «بی‌حجابی»، به‌طور ذاتی با «بی‌عفتی» تلازم دارد و زنِ بی‌حجاب، چه بخواهد و چه نخواهد، خدشه به «عفت» خویش وارد کرده است. این سخن به آن معنی است که بی‌عفتی، منحصر به «ارتباطاتِ لمسیِ نامشروع» نیست، بلکه «التذاذاتِ بصریِ نامشروعِ» نیز خلاف عفت است و چون بی‌حجابی، چنین زمینه‌ای را فراهم می‌کند، سازگار با «عفت» نیست. زنی که با برهنگیِ بدنش، بستر را برای «تمتّعاتِ دیداریِ مردان» فراهم می‌کند، برخلافِ «عفت» رفتار کرده است. زنی که «حجاب» را کنار می‌نهد، از «عفت» یا دست‌کم بخشی از عفتِ خویش عبور کرده است؛ چون این پوسته است که آن گوهر را حفظ می‌کند. نکتۀ دیگر این‌که امام خمینی در این مرحله، هر چند «حجاب اجباری» را نفی نمی‌کند، اما با ملایمت، زنان را به حجاب اسلامی، «دعوت» می‌کند. این مرحله، مرحلۀ «دعوت فرهنگی» است، اما مسأله این است که ایشان، اصل امکان «رسمی‌سازی» و «قانونی‌کردنِ» حجاب را انکار نمی‌کند و در عین حال می‌گوید خودِ زنانِ ایرانی در واکنش به آنچه از سوی تمدّن غربی بر آنها رفته است، حجاب اسلامی را برگزیده‌اند. همچنین امام خمینی، مسألۀ حجاب را به قلمرو «مناسباتِ تمدّن» نیز وارد می‌کند و می‌گوید «برهنگیِ زن»، برآمده از «تمدّن غربی» است و در اینجا، نزاع میان ما و تمدّن غربی درگرفته است. پس حجاب، مقوله‌ای است که «رگۀ تمدّنی» دارد و نباید آن را بی‌اهمّیّت و سطحی انگاشت. مهدی جمشیدی https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
هدایت شده از 🚩 یاران اربعینی
33.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شرعا بر گردن همه ی شماست که این کلیپ را منتشر کنید https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8 اگر یک عمل صالح در طول عمرمان بتوانیم انجام بدیم و قدمی برای ظهور برداریم و مورد قبول خداوند قرار بگیره، شاید انتشار همین کلیپ چند دقیقه ای باشه.... خواهشا تمام دوستان مذهبی و انقلابی این چند دقیقه را با دقت ببینند و نشر دهند وظیفه خودمون را در قبال ظهور بدانیم و کوتاهی نکنیم😔 🌹 🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
خروج از کمیسیون مقام زن ملل متحد یا سازمان دولت آمریکا؟! 🔹 کمیسیون مقام زن ملل متحد    commission on the Status of Women با نام اختصاری CSW یا  UNCSW نهادی وابسته به شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد است که از سال ۱۹۴۶ میلادی تشکیل شده‌است. در واقع عموم مردم سازمان ملل را سازمان جهانی مستقلی می دانند که در جهت ایجاد و بسط صلح جهانی و حقوق بشر در سطح جهان ایجاد شده است. در صورتی که سند رسمی نیروهای مسلح آمریکا پرده از واقعیت بر می دارد ؛ در ۱۴ می ۲۰۰۷ از سوی نیروهای مسلح آمریکا سندی رسمی  با نام «دکترین نیروهای مسلح ایالات متحده» منتشر شد که پرده از این واقعیت برمی دارد ، که نه تنها سازمان ملل سازمانی مستقل نیست بلکه زیر مجموعه ای از واحد CMOC (مرکز فرماندهی عملیات های نظامی و غیر نظامی) نیروهای مسلح آمریکاست. بنابراین میتوان از این رهنمون رهبری که فرمودند : "سازمان ملل، اسمش سازمان ملل است. یعنی جایی که از آنِ ملتهاست. این سازمان جهانی، در تیول دولتها هم نیست"؛ یاد کرد؛ به فرموده معظم له این سازمان، در مواقع حسّاس، در مشت ابرقدرت‌ها قرار می‌گیرد و برای آن‌ها و نه برای ملتها می‌شود. شاهد مثالِ آن، قضیه‌ی جنگ تحمیلی بود. 🔹 کمسیون مقام زن هدف خود را در برابری جنسیتی و کمک به پیشرفت زنان بیان می‌کند، این در حالی است که اهداف این کمسیون بیشتر خود را در راستای سیاست سنتی و مدرن غربی تعریف می‌کند که مبتنی بر سود و زیان تعریف می‌شود، نگاه امانیستی(انسان محور) که تنها یک لمپن مدرن، عروسک تهی ذهن و مادی‌گرا را از زن طلب می‌کند. گواه آن نیز روابطه سیال و زودگذری  هست که بر مبنای سود انگاری در این تفکر تعریف می‌شود. 🔹 این کمیسیون هر سال نشستی ۱۰ روزه را در مقر اصلی سازمان ملل در نیویورک برای بررسی پیشرفت در برابری جنسیتی، تعیین چالش‌ها، وضع استانداردهای جهانی و فرمول‌بندی سیاست‌هایی برای ترویج برابری جنسیتی و پیشرفت زنان در سطح جهان برگزار می‌کنند ولی ما همچنان شاهد مهره مغفول این کمیسون‌های زن و ارزش وجودی آن می‌باشیم که در سایه سیاست مدرن سال‌هاست به فراموشی سپرده شده است. 🔹 این کمیسیون بنا بر اسناد نقش تصمیم‌گیری با ضمانت اجرایی ندارد، اما خود را بالاترین مقام نظارتی در حوزه زنان در سازمان ملل به‌شمار می‌آورند. این در حالی است که در آمار جهانی اولین رتبه بندی قاچاق مربوط به زنان می باشد که در عصر حاضر از قاچاق اسلحه و مواد مخدر پیشی گرفته است. ولی همچنان مؤلفه‌های جنسی و جسمی زنان در صدر سنجه های این کمسیون قرار دارد. حذف ایران از کمیسون زنان محروم شدن سازمان ملل از حضور زنانی است که اقتدار و پیشرفت آن‌ها  بر اساس توانمندی و ارزش وجودی زن جدای از نگاه جنسیتی‌شان است و الگوی شایسته‌ایی برای حفظ کرامت و احقاق کامل حق زن به شمار می‌رود . ✅ جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و قدرت، سال‌هاست که تحریم‌های ظالمانه آمریکا را بی‌اثر نموده و به پیشرفت فزاینده دست پیدا کرده است، در جایگاه و حقوق زنان هم با تبیین و تعیین نقش و کارکردشان در اجتماع متناسب با کرامت و ارزش حقیقی زن، به این مهم در بالاترین نقطه تعالی، توجه دارد. "ان‌شاءالله" https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
! 📌اینکه کشورهایی در کمیسیون مقام زن رای به اخراج ایران دادند را در بستر فضایی که در پست قبلی ارائه شد تحلیل کنید و توجه کنید که: ۱. اینها نماینده کل کشورها و بالتبع نماینده دنیا نیستند. ۲. با نگاهی به فهرست آراء مثبت به اخراج ایران دستتون میاد که چه کشورهایی با چه عقبه فکری و سیاسی همسو با آمریکا و غرب در این زمینه مشارکت داشتند. ۳. کشورهایی که سرتا پایشان مسأله است که یکی داغ داغ همین پرو است که رییس جمهورشون رو برکنار کردن، اعتراض شده، برای مقابله با هرگونه اعتراض اعلام کردند آزادی و امنیت شخصی لغو است! خلاصه اش اینه که هر جور بخوان برخورد می کنند، مثلا میان منزلت رو بی اجازه می گردند، خونت پای خودته اگه مخالفت کنی 🤔 حالا این کشور اومده رای مثبت داده دیگه از اسراییل و ژاپن و انگلیس و آمریکا و ... چه انتظاری که رای به نفع ما بدن😊 ✋زن تراز غرب با زن تراز اسلام کیلومترها فاصله داره به اندازه ای که غرب میزارتشون پشت ویترین برای فروش و اجاره اما اسلام میگه تو منزل بمونی عزیزی، به هر دلیلی ازجمله کار و تحصیل و ... هم بیایی بیرون عزیزی و حجاب برای حفظ عزت اوست، چون کسایی هستند که تا تو و امثال تورو پشت ویترین نبرن و مثل کالا مبادله نکنن دست بردار نیستند. https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
روش برگزاری جلسات پاسخ به شبهات با دانشجوی اغتشاشگر جلسه اول .MP3
25.02M
🔴⏯روش برگزاری جلسات پاسخ به شبهات با دانشجوی اغتشاشگر جلسه اول1️⃣ https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4 ارسال گسترده .
روش برگزاری جلسات پاسخ به شبهات با دانشجوی اغتشاشگر جلسه دوم.MP3
26.86M
🔴⏯روش برگزاری جلسات پاسخ به شبهات با دانشجوی اغتشاشگر جلسه دوم 2️⃣📝 https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4
هدایت شده از کانال انقلابی
🔴⏯روش برگزاری جلسات پاسخ به شبهات با دانشجوی اغتشاشگر جلسه اول و دوم در کانال زیر گوش، کنید 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/692715746C3dc69959f4 .