eitaa logo
نوشته‌های انقلابی
1.5هزار دنبال‌کننده
339 عکس
104 ویدیو
16 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔖 کدبانوگری و مسئولیت‌های اجتماعی [۱]. نیمی از جمعیت کشور ما را زنان تشکیل می‌دهند. قطعاً برای این‌که بتوانیم به شکل سالمی از این امکان و استعداد عظیم به نفع کشور استفاده نماییم، برنامه‌ریزی لازم است. [۲]. مسأله جنسیت از حساس‌ترین و ظریف‌ترین مسائل آفرینش است که می‌توان آن را در خدمت تعالی انسان قرار داد، نه در خدمت انحطاط بشری و انحطاط اخلاقی. به خاطر تفاوت‌های طبیعی بین جنس زن و مرد بایستی در جامعه و خانواده رفتارهایی نهادینه شود، تا به واسطه آن‌ها انتظاراتی معقول از زنان داشته باشیم. [۳]. مسئله زن و خانواده از مهمترین مسائل دنیای امروز است. زن و خانواده از هم قابل تفکیک نیستند و بایستی این دو را در کنار هم دید. امنیت زن در محیط خانواده، بروز استعدادهای او، مهیا نمودن فرصت برای مطالعه و بالا رفتن فهم او، از مسائل مهم زن و خانواده است. یکی دیگر از مسائل مربوط به زنان، مسئله اشتغال آنهاست. نگاه اسلام به زن و مرد، نگاه انسان است. در مسئله انسانیت سیر مقامات معنوی استعدادهای فراوان فکری و علمی هیچ تفاوتی بین زن و مرد نیست؛ اما قالب‌ها دو قالب است؛ یک قالب برای یک کار است و قالب دیگر، برای کار دیگر. البته کارهای مشترکی هم وجود دارد. [۴]. در اشتغال بانوان مهم‌ترین نکته‌ای که بایستی مد نظر داشت، این است که شغل متناسب با روحیات و خصوصیات آنها باشد. بعضی از مشاغل وجود دارد که متناسب با ساخت زن نیست، بنابراین تحصیلاتی هم که به مشاغلی اینچنینی منتهی می‌شود، نبایستی بر زنان تحمیل شود. قطعاً این به نفع زنان است. تبعیض آنجایی بد است که ضد عدالت باشد واینکه یک زن نتواند همه مشاغل مردانه را برعهده بگیرد، نقص نیست. بدی آن است که شغلی متناسب با روحیه لطیف زنانه نباشد. [۵]. زن در خانه مایۂ آرامش است، مایه آرامش مرد است، مایۂ آرامش فرزندان است، اگر خود این زن برخوردار از آرامش روانی و روحی نباشد، نمی‌تواند این آرامش را به خانواده بدهد. زنی که مورد فشار کار قرار بگیرد، نمی‌تواند کدبانو باشد؛ نمی‌تواند خانواده را مدیریت کند. [۶]. در نظام جمهوری اسلامی زنان مومن و تحصیلکردۂ ممتاز و خوش فکر فراوانند و این یکی از بزرگترین افتخارات این نظام است، که در تاریخ بی‌نظیر است. وجود یک مرکز عالی فراقوه‌ای که زنان دانشمند و فرهیخته ما در آنجا به مسائل زنان و خانواده بپردازند لازم و ضروری است. قطعاً با بررسی مسائل مربوط به اشتغال زنان می‌توان کمک کرد تا در جامعه مشاغلی که متناسب با روحیه و شأن بانوان است، مورد انتخاب آنها واقع شود به گونه‌ای که کانون گرم خانواده‌شان تحت تاثیر قرار نگیرد. ✍ انسیه ترابی‌پور @enqelabi_nevesht 📌 کانال نوشته‌های انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هفتمین دورۀ جامعِ آموزش «منظومۀ فکری رهبر انقلاب» 🔸مزایا: ۱. بهره‌مندی از اساتید برجسته ۲. توانمندی در نقش‌آفرینیِ مؤثر در جهاد تبیین ۳. بهره‌مندی از تخفیف جهت شرکت در دوره‌های آموزشی روش مطالعه، تندخوانی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی ۴. امکان شرکت در سطح دو (تربیت مدرس و تربیت پژوهشگر) در رشته‌های مختلف و ضروری ۵. اعطای گواهینامه 🔹زمان ثبت‌نام: یکم تا سی‌‌ویکم شهریورماه 🔸شروع جلسات مقدماتی: دهم مهرماه ثبت‌نام در سایت مجموعۀ تبیین به آدرس🔻 https://www.tabyinmanzome.ir/courses/maaref-enghelab/maaref7 راه ارتباطی(ایتا): @manzome1 @t_manzome_f_r ▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
بسم الله الرحمن الرحیم ✨ن وَالْقَلَم و ما یَسْطُرُون✨ «کل یومٍ عاشورا کل ارضٍ کربلا» کانال نوشته‌های انقلابی🔻 https://eitaa.com/enqelabi_nevesht
🔖 موجِ مخرِّب [۱]. در همهٔ روزگار افرادی با لبیک به ندای فطرت خود، پا در مسیری می‌گذارند، تا زنده بدارند، راه و هدفی را که اولیاء خدا برای تحقق آن هدف، با هرآنچه که داشته‌اند به میدان آمده‌اند. با جامهٔ سیاهی که لباس عزای امام حسین (علیه‌السلام) است؛ لباسی که در طول این سال‌ها همواره منقّش به نقوشی بودند که حکایت از روایت عاشورا و مصائبی بود که بر امام حسین و اهل‌بیتش(علیهم‌السلام) گذشت؛ نوشته‌هایی همچون یا‌ حسین، یا‌ اباالفضل، یا رقیه، یا علی‌اصغر و...؛ امّا سالیانی است که موجی مخرّب موریانه‌وار ستونِ اعتقادات‌ ملّتِ امام حسین(علیه‌السلام) را با امواجِ طراحی‌های نامأنوس بر روی لباس‌های مشکیِ عزای امام حسین (علیه‌السلام)، نشانه رفته‌اند؛ شعارهایی تصویری‌ که حاکی از ردپای رخنه‌ها و تهاجم فرهنگی برای پاک‌کردن نمادها و ارزش‌های عاشورایی از حافظهٔ ملت‌های مسلمان در این مسیر دارد. [۲]. لباس سیاهِ عزای امام حسین (علیه‌السلام)، شعار طنین‌اندازی شد در جهان، برای نشان دادنِ «هویت» و «غیرت دینی و ملّی» امت مسلمان؛ تصاویر و عکس نوشته‌هایی که یادآورِ سلحشوری‌ها و مصائبی بود که بر خاندان رسول‌الله (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) و یاران امام حسین علیه‌السلام وارد شده است. شعارهایی که ذهن تاثیرگذار مخاطب را نوازش کرده و تصاویرش بر ذهنِ ناخود‌آگاه‌اش نقشی ماندگار می‌نهد تا تابلوی درسی باشد برای کودکان و نوجوانان، برای سوال‌های کنجکاوانه‌شان، طبلِ بیداری، برای دل‌های خفته در دنیای مادی و یادآوری، برای کسانی که بصیرت را، چاشنی انتخاب‌های خود می‌کنند. [۳]. عواملِ استحکام و ثبات دینی، حفظ ارزش‌های «اسلامی و انقلابی» و توجه به فرهنگ بومی، همواره موردِ طمعِ دشمنانِ اسلام قرار گرفته و با «تحریف» و «روایت‌‌های غرب‌گرایانه» از آن، برای رسیدن به مطامعِ خود و دورکردنِ جوانان از ارزش‌های اسلامی بهره‌ جسته‌اند. «این‌ها، مسائلی است که ملّت ایران باید نسبت به آن‌ها حسّاس باشد. کسانی که تصوّر می‌کنند دشمن به خواب رفته‌است خیال نکنند با خیال خوش، می‌شود زندگی کرد».(آیة‌الله‌خامنه‌ای، ۲۰مهر۱۳۷۳) [۴]. حمله به ارزش‌های جمهوری اسلامی، ارزش‌های ملّت ایران و جایگزین‌کردنِ فرهنگ بیگانه به جای فرهنگ بومی از طریق فرهنگی، روشی است که سال‌ها دشمن در پیش گرفته تا انقلاب فرهنگی و اصلِ «فرهنگ ملی و اسلامی» ما را مورد تهدید قرار دهد. بلایِ بسیار بزرگی خواهد بود اگر بخش‌هایی از فرهنگ و تمدن انسان به مرور از حافظهٔ او پاک شود. دشمنانِ هویت اسلامی_انقلابی درصددند تا با استفاده از نمادهای غربی و ضد دینی، نمادها و ارزش‌های عاشورایی را از حافظهٔ امت مسلمان پاک‌کنند و عجیب هراسانند از جوششِ نهضتِ حسینی که هویّت‌بخشِ ملت‌هاست. این هجمهٔ خاموش و موریانه‌وار، نیازمندِ بصیرتی است در سایهٔ «ولایت» که دوراندیشی، اقدام به موقع، کار و ابتکار را روشنای چشمان غافل قرار دهد؛ تا چراغی باشد برای روشنیِ دلِ جاهلان و هادیِ راه گمراهان. [۵]. نیازِ ما در این برههٔ حسّاس، شناختِ آرایشِ جدیدِ دشمن در عرصهٔ فرهنگی است که اگر نشناختیم و خوابیدیم از بین رفته‌ایم. شایسته است با تشکیل جبهه، سنگرهای فرهنگی و بهره‌گیری از هنرمندان، طرّاحان لباس و خیاطان ماهر، و حمایت از طرّاحان و تولید‌کنندگانِ ایرانی، لباسی در شأن عزای اهلِ بیت (علیهم‌السلام) طراحی و در زمان مناسب بازار از این کارِ فرهنگی اشباع شده تا قدمی باشد برای ترویج و حفظ نهضتِ حسینی و جلوگیری از حاکمیتِ فرهنگ غرب در کشورهای اسلامی بخصوص کشورِ ایران. ✍ فاطمه مباشرامینی @enqelabi_nevesht کانال نوشته‌های انقلابی
🔰 مشارکت مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری در خدمت‌رسانی به زائرین امام حسین(علیه‌السلام) در ایام اربعین 🔸 مواد مصرف: اطعام، تهیۀ مایحتاج موکب جهت رفاه زائرین، تهیۀ بسته‌های فرهنگی و تبیینی و... 📌۵ هزار سهم ۲۰ هزار تومانی 🔹شماره کارت جهت واریز مبالغ اهدایی🔻 6037997750003981 بانک ملی _ به نام تبیین منظومۀ فکری رهبری لطفاً فیش‌های واریزی را به این شناسه در ایتا ارسال فرمایید🔻 @K_khaleghi 💢 همه در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این «کنگرۀ جهانی» سهیم باشیم. ▪️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری @t_manzome_f_r
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖 حسین(علیه السلام) در کالبد زینب(سلام الله علیها) 📌. زینب(سلام الله علیها) کیست؟ 📌آیا تنها می‌توان گفت او دختر علی(علیه السلام) و فاطمه(سلام الله علیها) است؟ 📌آیا باید گفت او نوه‌ی پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم ) است؟ 📌آیا شناختِ او به خواهر بودن حسین(علیه السّلام) بس است؟ هرگز... هرگز در اندیشه نمی‌گنجد، وصف زینب فقط دختر، نوه و یا خواهرِ شایسته‌ترین و مقدس‌ترین انسان‌هایی باشد که هستی و عالم، از ازل تا ابد، به خود دیده است. 📌پس او کیست؟ 📌او کیست که رسالتش احیای رسالت پیامبر خداست؟ 📌بُرَندِگیِ کلامش همچون بُرَندِگیِ کلام فاطمه است؟ 📌قدرت صبرش به قدر قدرت صبر علی است؟ 📌و رضای او در قربانی دادن به قامت رضای حسین می‌رسد؟ اما نه... باز هم زینب در این‌ها خلاصه نمی‌شود. اندیشه به بالاتر از این اوصاف نوید می‌دهد. 📌پس زینب کیست که زبانم در وصفش قاصر است؟ اگر او را خواهر و مادر و عمه شهدای دشت کربلا هم بنامم، باز فهمم تشنه‌ی وصفی دیگر است. آری او شایسته‌ترین مأموم امام زمان خویش است. فضیلت او نه در نسبتش با سروران اهل بهشت، که او خود تمام قد سرور اهل بهشت است. او یک «زن کامل»، یک «آینه تمام عیار جمال و جلال حق» ، یک «اسوه‌ی یگانه در مسیر ولایت» است. او به راستی نشان داد که اگر قدم‌هایت را با ولی زمانت هماهنگ سازی بزرگ‌ترین رسالت‌ها را که بزرگ‌تر‌ین مردان زمانت نمی‌توانند به دوش بکشند به دوش تو می‌گذارند. 🔷 همانند بانویی که رسالت رسوا کردن دستگاه فراعنه را به دوش کشید. 🔷درست مانند بانویی که رسالت به دنیا آمدن منجی زمان خویش را به عهده داشت. 🔷 مانند همان زمان که بانویی، رسالت دفاع از حریم ولایت علوی را به تن خرید. ... و امروز زینب، از نسل والاترین زنان عالم، سنگین‌ترین وظیفه را که دیگر حسین نبود تا به دوش بگیرد؛ او به دوش گرفت و سرنوشت کربلا را نه آن طور که یزیدیان می‌خواستند رقم بزنند؛ بلکه آن‌طور که افلاکیان در عرش می‌خواندند رقم زد. حسین در گودال قتلگاه نماند... زینب ادامه حسین است... حسین در کالبد زینب، کربلا را ادامه داد.. امروز برای همه زنان عالم 🌿زینب و بصیرتش 🌿زینب و جهادش 🌿زینب و مقاومتش 🌿زینب و صبرش... بهترین الگوست... ✍زینب نجیب @enqelabi_nevesht کانال نوشته‌های انقلابی
هفتمین دورۀ جامعِ آموزش «منظومۀ فکری رهبر انقلاب» 🔸مزایا: ۱. بهره‌مندی از اساتید برجسته ۲. توانمندی در نقش‌آفرینیِ مؤثر در جهاد تبیین ۳. بهره‌مندی از تخفیف جهت شرکت در دوره‌های آموزشی روش مطالعه، تندخوانی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی ۴. امکان شرکت در سطح دو (تربیت مدرس و تربیت پژوهشگر) در رشته‌های مختلف و ضروری ۵. اعطای گواهینامه 🔹زمان ثبت‌نام: یکم تا سی‌‌ویکم شهریورماه 🔸شروع جلسات مقدماتی: دهم مهرماه ثبت‌نام در سایت مجموعۀ تبیین به آدرس🔻 https://www.tabyinmanzome.ir/courses/maaref-enghelab/maaref7 راه ارتباطی(ایتا): @manzome1 @t_manzome_f_r ▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖 نتیجه بازی در زمین و زمان دشمن 📌. هر سال در هفته حجاب، مسئله حجاب میان متولیان فرهنگی و نخبگان این عرصه و بعضاً مخالفان آن داغ می‌شود و پس از چند روز از نفس افتاده و بررسی آن را به سال بعد موکول می‌کنند. اما امسال بازه‌ی زمانی بیشتری به آن اختصاص داده شد که آن هم تنها دغدغه‌ی موافقان حجاب نبود بلکه بازی جدیدی به نظر می‌رسد که بازی گردانان آن تنها حجاب و مسئله زن را پوشش نمی‌دهند، بلکه در کمین پروراندن مسائل جدید و تحرک در راستای تضعیف نظام و انحراف رسانه‌ای برای غفلت از وقایعی بس بزرگتر بوده است. حال با هر هدفی بود و هست؛ توفیقی است برای مسئولین و مردم تا در این شرایط فراهم شده به مسئله حجاب روشن‌تر بپردازند. 📌. اما باید این نکته را در نظر داشت؛ وقتی دشمن زمین و زمان بازی را تعیین می‌کند و ما در حال انفعال به سر می‌بریم نباید توقع داشت که موضع شایسته و به‌جایی در قبال مسئله حجاب گرفته شود؛ بنابراین جنس واکنش‌ها به جای واکنش‌های «تهاجمی» به واکنش‌های «تدافعی» و اغلب پر خطا تقلیل می‌یابد و این نه تنها مطالبه‌ی امام و آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب نبوده و نیست، بلکه هر روز جامعه اسلامی را از تأمین هدف مقدس که آن اجرای احکام اسلامی و اجرای قوانین صریح قانون اساسی است؛ فرسنگ‌ها به عقب پرتاب می‌کند که سال‌ها برای ترمیم زخم‌های آن باید خون دلها خورد. از آن جمله وجود گشت ارشادی که هیچ رسانه‌ی دولتی و موثقی چهره روشن و واضحی از آن معرفی نکرد و وظایف و اهداف و روشش را نگفت و معرفی آن را به دست رسانه‌های دروغ پرداز و مزدور داد تا در ذهن مخاطب، قانون جریمه‌ی نقدی برای شکل‌های مختلفی از بدحجابی اندام زنان را جا بیاندازد و بستری شود برای تمسخر پوشش ناقص یک زن مسلمان و با پخش تصاویر و فیلم‌هایی که به کتک زدن دختران جوان می‌پردازد؛ جریان را از مسیر اصلی منحرف کند. هرچند هر دوی اینها دروغ و تهمت است؛ اما آیا چنین وضعی می‌تواند دستاورد فرهنگی قابل تقدیری باشد؟ آیا نمی‌شد در رسانه‌ها این حرکت جدید را با تمام قوانین ریز و درشت آن معرفی، تحلیل و تبیین کرد و بعد به اجرا پرداخت تا ملعبه‌ی دست دشمنان و سوءاستفاده‌کنندگان نشود؟ 📌. حضور ماهیت گشت ارشاد را در شرایطی که برخی با هدف قانون شکنی، ایجاد هرج و مرج و دهن کجی به حکم الهی به کشف حجاب یا بدحجابی می‌پردازند را تأیید می‌کنیم؛ اما روش و تنش آن را قابل نقد می‌دانیم؛ چراکه اگر طرح آن با شکست مواجه شود، اثر منفیِ آن به مراتب بیشتر خواهد بود و این دقیقا همان نتیجه‌ی رویکرد تدافعی است. 📌. از طرف دیگر ورزشگاه آزادی را برای به اصطلاح تماشای یک بازی فوتبال به روی بانوان باز کردند. آیا وضع قانون عبور از درهای ورزشگاه و مدیریت محیط آن، انقدر سخت و پیچیده بود که امروز اینچنین شاهد رفتارهای هنجارشکنانه هستیم؟ چطور برای ورود بسیاری از اقلام خطرناک به درون ورزشگاه قانون و ضابطه وجود دارد اما برای حفظ حرمت یک زن مسلمان قانونی وضع نشد؟ آیا ترس از فشار فیفا منجر به چنین تصمیمی شد و یا عقلانیتی آن را پشتیبانی می‌کند؟ به هر دلیل بود ما خواستار نفیِ حضور دختران و بانوان این سرزمین در ورزشگاه، سینما، بازار و رستوران نیستیم، این حضور را نه تنها حق خودمان می‌دانیم، بلکه برای تحقق آن از شما مسئولین خواستار فراهم کردن شرایط مناسب آن هستیم تا هم از فضاهای گوناگون بهره‌مند شویم، هم شأن و حرمتِ ما حفظ شود و هم دستِ دشمنان را برای سوءاستفاده کوتاه ببینیم در پایان در چند نکته جمع بندی می‌کنم: 🔹 اول، ضعف قانون حجاب نه در ماهیت آن که در روش و معرفی روش آن است لذا هم می‌توان طبق قوانین اسلام و قانون اساسی کشور برای آن حد تعیین کرد و هم می‌توان مخاطبان آن را با تبلیغات وسیع توجیه و تبیین کرد. 🔹 دوم، ورود به ورزشگاه و بسیاری از اماکن دیگر برای زنان از لحاظ شرعی اشکال ندارد، اما دو نکته حائز اهمیت است؛ ۱. محیط آن باید در شأن یک زن مسلمان باشد و این نیز با مدیریت محیط و طراحی زیرساخت های فرهنگی قابل اجراست. ۲. تصمیم حضور بانوان در هر موقعیتی، تحت تأثیر هیچ چیزی غیر از قوه‌ی عاقله نظام نباشد؛ یعنی مستقل و بدون در نظر گرفتن تهدیدها و تبلیغات رسانه‌ای باشد. 🔹 سوم، انفعال و یا عملکرد غلط متولیان فرهنگی در قبال مسئله حجاب، متاسفانه، رویکرد زن انقلابی را از جایگاه تهاجمی به سبک زندگی غرب و مسئله زن در آنجا، به جایگاه تدافعی در موقعیت خود تنزل داده و این همان نقطه صفر است که هرگز پیشرفتی نخواهد داشت. ✍زینب نجیب @enqelabi_nevesht کانال نوشته‌های انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖 امنیت برای هتّاکی؟!! [۱]. توپ و تانک و انفجار، همیشه رعب‌آور بوده و هستند؛ بارها صدای افتادن شیء از بلندی یا ترکیدن لاستیکگ ماشین در خیابان، دل ما را هُری به هم ریخته است، اما عجیب است که جوانانی از این خاک، آگاهانه، جان را بر کف دست گرفتند و جانانه مقابل توپ و تانک دشمن ایستادند؛ مگر چه‌چیزی گرانبهاتر از جان شیرین می‌خواستند که چنین مشتاقانه و داوطلبانه، قدم در معرکه بی‌بازگشت قتال با دشمن نهادند؟ یافتن پاسخ زحمت زیادی نمی‌طلبد، اسناد پاسخگو هستند، وصیت‌نامه شهدا گواه است؛ شهادت در راه خدا، در راه امام و برای حجاب. این حجاب چه هیبتی دارد که هم‌ردیف با هدف حقّ و امامت قرار می‌گیرد؟ دشمنان، خوب می‌دانند و چه خوب فهمیدند. [۲]. اگر سال‌های پیش از دیکتاتوری رضاخان را به حساب نیاوریم، اکنون حدود یک قرن است که استعمار و استکبار، یکپارچه شده تا حجاب را از جامعه زنان مسلمان جدا کند. پول‌ها خرج می‌کنند، رسانه‌ها را به کار می‌گیرند، در تلویزیون، رادیو، فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی تبلیغ می‌کنند؛ در یک کلام، تمام زور خود را جمع می‌کنند تا «بتوانند نقطه حسّاس هویّت مستقلِ فرهنگی زن مسلمان اثرگذاری کنند»(در دیدار مداحان؛ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶). [۳]. بهتر است یک گام پیش‌تر را نگاهی بیندازیم؛ آن روزی که غرب به اسم آزادی، به اسم فمنیسم، یا هر نام فریبنده دیگر، مهمترین وظیفه زن را جلوه‌گری و تبدیل شدن به ابزار التذاذ و بهره‌مندی مرد از زیبایی‌های زن تعریف کرد. او به حکم خود، این تعریف را خصوصیت حتمی و لازم برای زنِ قابل‌قبول در اجتماع ترسیم کرد؛ آن روز، بزرگترین سیئات را در حقّ زن مرتکب شدند. حرکت تمدن منحط و مادی غرب این چنین پیش می‌رود و می‌خواهد این درد و مرض را مُسری کند و تا همه جوامع بدان مبتلا شوند. غرب برای رسیدن به آمال خود در تلاش است تا سرسخت‌ترین دشمن خود یعنی اسلام را با این شیوه یعنی به فساد کشاندن زنان فلج کند. به این ترتیب از هیچ کاری دریغ نخواهد کرد، هرچقدر پول نیاز باشد، خرج می‌کند هر تعداد آدم بخواهد، می‌خرد و به کار می‌گیرد تا به نتیجه برسد؛ اما نمی‌رسد. [۴]. آن‌وقت که اسلام آمد، زن را بزرگ داشت و تکریم کرد، او را محترم شمرد و حقّ و حقوق او را زنده کرد؛ حجاب، برترین هدیه‌ای بود که از دست پربرکت اسلام گرفت. از آن‌جایی‌که اسلام، دین آسمانی و از سوی خداست، هر آن‌چه حکم می‌کند، به دلیل شناختی است که آفریننده از انسان دارد، انسان مال خداست اگر خدا حکم به حجاب داده، یا اگر حکم به عدم اختلاط زن و مرد داده است، از آن‌روست که انسان را می‌شناسد و می‌داند در سرشت و خلقت او چه قرار داده و برای ادامه حیات به چه نیاز دارد. [۵]. خداوند حجاب را وسیله حفظ حرمت و حریم زن قرار داد تا از چشم نامحرمان و نااهلان در امان بماند و برعکس تمدن منحط غرب از آن‌وقت که دانست زن، محور و پاشنه آشیل خانواده است، سعی کرد شیشه امن این حریم را بشکند. «پس آن‌گاه که این حریم شکست، خانواده سست و ویران می‌شود، خانواده که متزلزل شد، نوبت به جامعه می‌رسد، فساد جامعه را فرامی‌گیرد»(در دیدار مداحان؛ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲). این همان سرّی است که سبب شد، شهید جان شیرین را بر کف دست برگیرد و به میدان جنگ دشمن برود، او می‌دانسته که فداکردن جان به حفظ حجاب و حفظ حرمت ناموس و حفظ خانواده می‌ارزد. حجاب را بعد از حکم شرعی، به‌مثابه سنگری دید در جهت حفظ آرمان‌ها؛ بنابراین باید آرمان‌ها را حفظ کرد. [۶]. اینک چند صباحی است مهد شهیدپرور ایران، شاهد هتاکی و حرمت‌شکنی به این آرمان شهداست. آن‌قدر محیط برای حرمت‌شکنان امن است که با جرات و پررویی به بانوی «محجبه» اهانت می‌کنند. باز قدم را فراتر می‌نهند و در جایی دیگر «محجبه» دیگری را کتک می‌زنند و در نقطه‌ای دیگر چادر از سر «محجبه» برمی‌دارند. همه اینها را دیدیم و دردمان گرفت، بیشتر از آن کتک خوردن خانواده شهید درد داشت. ظاهرا تلاش‌های دشمن نتیجه داد و چهار، پنج دختر فریب خوردند و حجاب از سر گرفتند و از ما جدا افتادند، اما آیا جز نظاره‌گر بودن، از ما کاری ساخته نیست؟ این درد به استخوان رسیده، آیا وقت آن نیست دولت انقلابی به‌جدّ مقابل منکر بایستند؟ وقتی بی‌حجابی عمومی شد، تعلیم عمومی می‌شود، حرام شرعی کوچک و بزرگ ندارد، آیا وقت تکلیف نیست؟ دردآورتر از همه این‌که افرادی از درون کشور، هم‌صدا با دشمن شعار «حجاب اجباری» سرمی‌دهند، کاری را که دشمن قادر به انجامش نیست، آن‌ها دنبال می‌کنند. به قدری فضا رهاشده که یک خبرگزاری با فراغ بال، عکس بی‌حجاب دختران در ورزشگاه را با افتخار منتشر می‌کند. آیا مقابله با حکم شرعی، آزادی است؟ اگر آزادی، ولنگاری است، ما این آزادی را چه با عطایش، چه با لقایش نمی‌خواهیم. ✍ راضیه شعبان @enqelabi_nevesht کانال نوشته‌های انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖 افق دید ۱. آقای مسئول کجای کارید؟ افق دید شما تا کجاست؟ آیا نمی‌دانید هر نوع فعالیت و برنامه‌ای که روابط انسان‌‌ها را با هم و با محیط تنظیم می‌کند، حتماً تأثیرات فرهنگی دارد؟ پیوست فرهنگی شما برای ورود زنان و دختران عفیف و بانشاط ما به ورزشگاه‌ها چیست؟ آیا اصلا طرحِ‌ جامعی وجود دارد؟ ۲. در دنیایی که همه، بخصوص استکبار در هر قضیه‌ و مسئله‌ای وارد می‌شود جهت‌گیری فرهنگی آن را در نظر می‌گیرد، بخصوص در «ورزش» که تنیده در سیاست، اقتصاد، هنر و خود فرهنگ است، شما برای تاثیرات فرهنگی مثبت و منفی آن تدبیری کرده‌اید؟ یافقط راهی ورزشگاهشان کردید؟ ۳. آیا زنان و دختران «خود» را اینگونه در اجتماعات می‌فرستید؟ چرا برای دخترانِ عزیز و آبرومند ما که با منش خود، «ضربه‌ی محکمی به فرهنگ غربی زده‌اند»، برنامه‌ای برای ورود به ورزشگاه ندارید؟ عدم رعایت حرمت بانوان را برای اطرافیان خود می‌پسندید؟ پیوست فرهنگی کجاست؟ ۴. مگر نمی‌دانید که دشمن در کمین «حیاء» و «عفت» زنان و مردان ما نشسته و ممکن که نه حتما در این اجتماعات زهرشان را می‌ریزند؟ چرا محیط سالم برایشان فراهم نمی‌کنید؟ چرا باید ورزشی که می‌تواند افکار زیبا را در جسم سالم به پرواز درآورد، در محیط آلوده‌ رها می‌کنید که نقشه‌ دشمن تکمیل شود؟ آیا از عواقب این کار مطلع هستید؟ هرچه سریعتر از طرح جامع و پیوست فرهنگی خود، برای حضور زنان و دختران ما به ورزشگاه رونمایی کنید تا هم چنان دخترانمان در دنیای ورزش بدرخشند و هم ما با دغدغه‌ کمتری و طبق شأن و کرامت آنان را راهی ورزشگاه‌ها کنیم. ✍کبرا خالقی @enqelabi_nevesht کانال نوشته‌های انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖 بازی‌خوردن در آزادی 🔹دیوِ بزک‌شدۀ «استعمارِ نوین» و «جاهلیتِ مدرن»، بر نظم جهانی، حاکم است و خواهان سیطرهٔ مادی و معنوی، اقتصادی و فرهنگی بر تمام ملت‌ها است؛ پس، با شیوه‌های مختلفِ دخالت مستقیم، عوامل دست‌نشانده، نفوذی‌ها یا قوانین بین‌المللی و تحریف مفاهیم، تا جایی که ممکن است؛ بر دستان آزادگان، زنجیرِ اسارت عبودیت خود را می‌زند. ملّت‌های بسیاری را زیر «چکمه‌ی استعمار» لِه می‌کند، منابع مادی و معنوی آن‌ها را غارت و هویتِ ملی- دینی ملّت‌ها را تحقیر می‌کند. برخی را ده‌ها سال عقب نگه می‌دارد و برخی دیگر را قرن‌ها. 🔹یکی از این تحریفِ مفاهیمِ کنونیِ موردِ ابتلای جوامع، معناکردن رهایی، ولنگاری و بی‌بندباری به جای آزادی و قدرت انتخاب است؛ تا آنجا که، تعریف غرب از آزادی، بی‌دینی اجباری است؛ در حالی که «اژدهای هفت سر نظام سلطه»، برای خود خطوط قرمزی قائل است که رد آن‌ها، مجازات شدیدی را دربردارد؛ از جمله، رد هولوکاست، بی‌حجابی در مدارس و اداره‌ها(در برخی کشورها)، لزوم به رسمیت‌شناختن همباشی و همجنس‌گرایی. 🔹اما آزادگی در اسلام، استقلال و استغنا و رهایی از یوق بندگی از خدایان واهی و طواغیت است. این آزادی از مبانی انقلاب اسلامی ایران است؛ از این رو، از متولیان امر انتظار می‌رود که در هر تصمیمی که اتخاذ می‌کنند، ماهیت الهی و غیرالهی بودن آن را در عمل و شیوۀ اجرا بررسی کنند. از خود بپرسند که آیا ورود زنان و مردان از یک در به ورزشگاه درست است؟ آیا اصلِ ورود زنان به وزشگاه بدون فراهم شدن زمینۀ‌های رعایت قوانین الهی صحیح است؟ آیا التزام عملی به برخی از قوانین اعلام شده از سوی مجامع بین‌المللی صحیح است؟ آیا این التزام عملی به متوقع‌ترشدن نظام سلطه، نمی‌انجامد؟ 🔹 روشن است که، هر قدم که شما عقب‌نشینی می‌کنید، او به واسطۀ تمامیت‌خواهی خود، پا را فراتر می‌گذارد. دیروز خواستار، حضور زنان در ورزشگاه بود، امروز، خواهان استفاده از داوران زن در بازی مردان، فردایی، طالبِ حضور مردانِ داور و تماشاچی در بازی زنان و با کمرنگ‌ و بی‌رنگ‌شدن حدود الهی، خواهان به رسمیت‌شناختن لجنزار همجنس‌گرایی و اهتزاز پرچم آن‌ها در بازی‌ها! 🔹«برادران! مراقب شیطان باشیم، در بهترین حالات، شیطان می‌آید سراغ انسان. در وقت نماز شب که مشغول عبادتید، مشغول تضرّعید، همان وقت شیطان می‌آید سراغ شما.»(رهبر انقلاب، ۱۳۹۵/۱۱/۲۹) حال که دولت و مجلسی با شعارهای انقلابی بر مسند کار هستند، انتظار است که اجرای این شعارها پررنگ‌تر از گذشته شود؛ نه اینکه تحلیل‌گرانی را به این طمع بی‌اندازد که «تجربه ثابت کرده است که در لوای شعارهای انقلابی می‌توان غیرممکن‌ها را، ممکن کرد». ✍ نساالعلیه خلیلی @enqelabi_nevesht کانال نوشته‌های انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙اگر به وقت یاری رهبرت در خواب باشی، با لگد دشمن با خفت و تحقیر بیدار و بعد کشته می‌شوی ♻️ این چند دقیقه را بشنوید و منتشر کنید. @fakhrian_ir
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپ معرفی دوره‌های آموزشی مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری هفتمین دورۀ جامعِ آموزش «منظومۀ فکری رهبر انقلاب» 🔸مزایا: ۱. بهره‌مندی از اساتید برجسته ۲. توانمندی در نقش‌آفرینیِ مؤثر در جهاد تبیین ۳. بهره‌مندی از تخفیف جهت شرکت در دوره‌های آموزشی روش مطالعه، تندخوانی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی ۴. امکان شرکت در سطح دو (تربیت مدرس و تربیت پژوهشگر) در رشته‌های مختلف و ضروری ۵. اعطای گواهینامه 🔹زمان ثبت‌نام: یکم تا سی‌‌ویکم شهریورماه 🔸شروع جلسات مقدماتی: دهم مهرماه ثبت‌نام در سایت مجموعۀ تبیین به آدرس🔻 https://www.tabyinmanzome.ir/courses/maaref-enghelab/maaref7 راه ارتباطی(ایتا): @manzome1 @t_manzome_f_r ▫️مجموعۀ تبیین منظومۀ فکری رهبری
بسم الله الرحمن الرحیم ✨ن وَالْقَلَم و ما یَسْطُرُون✨ 🍃 رهبر معظم انقلاب: «اربعین، پرچم سربلند حسین‌بن‌علی (علیه‌السّلام) است. [مراسم] اربعین امسال از همه سال، از همه‌ی سال‌ها، از همه‌ی دوران تاریخ، باشکوه‌تر و معظّم‌تر انجام گرفت. حقّاً و انصافاً باید گفت حادثه‌ی اربعین، این پیاده‌روی، این حضور همگانی مردم مسلمان، یک پدیده‌ی معجزه‌گون و معجزه‌آسا است. این یک چیز طبیعی نیست. با هیچ ترتیبی، با هیچ تدبیری، با هیچ دستی، با هیچ سیاستی امکان نداشت و امکان ندارد یک چنین حادثه‌ای پیش بیاید؛ این فقط دست خدا است. خب، این مژده است. این برای من و شما مژده و بشارت است. پیدا است که دست خدای متعال در حال اقدام برای پیشرفت داعیه‌ی اسلام‌خواهی و اسلام‌گرایی است و پرچم اسلامِ اهل‌بیت را روزبه‌روز خدای متعال دارد بلندتر می‌کند. این نشانه‌ی آن است که راه پیش روی ما راه روشنی است، ان‌شاءالله راه پیمودنی است. (روز اربعین ۱۴۰۱) کانال نوشته‌های انقلابی🔻 https://eitaa.com/enqelabi_nevesht
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ببینید گرگ‌ها را دیدید گرگ‌ها چگونه پیکرِ بی‌جان مهسا را دریدند؟ ویژگی گرگ این است که تا میش می‌بیند، مست می‌شود، درندگیش را نشان می‌دهد. ببینید گرگ‌ها را. مهسا را پاره پاره کردند تا حقدشان را، کینه‌شان را نشان دهند. مهسا بهانه است تا از اسلام و انقلاب و ایران انتقام بگیرند! سیلی‌خورده‌ها از مردم ایران، دلسوز مردم ایران شدند. بی‌بی‌سی حامی حقوق زنانِ ایران شده! خنده‌دار نیست؟ ایران اینترنشنال روضه‌خوانی می‌کند! ببندید دهان‌تان را. مسیح علی‌نژاد رسوای‌تان کرد، گفت که مهسا و حجاب بهانه است، گفت که همه‌تان خنجر به‌دست صف کشیده‌اید که از جنازه مهسا بگذرید و خنجر به قلب هویت مردم ایران فرو کنید. خانم بازیگری که افتخار می‌کنی از ابتدا حجاب نداشته‌ای، لازم نیست خودت را رسواتر کنی، از روزی که تابلویِ تجاوز شدنت را به‌دست گرفتی، همه فهمیدند شرف نداری، همه فهمیدند چه بوده‌ای، بیشتر از این بر طبل رسوایی‌ات نکوب. مهسا من از تو ممنونم که با رفتنت گرگ‌ها را بیشتر نشان‌مان دادی. @fakhrian_ir
🔻سلبریتی یعنی ... 🖋 مهدی جمشیدی ۱. در این چند روز، بخشی از کسانی‌که "سلبریتی‌" خوانده می‌شوند، چها که نکردند؛ هرچه توانستند در "آتش کج‌روایت‌ها" دمیدند و آنچنان را آنچنا‌ن‌تر نشان دادند تا مبادا از قافلۀ "اصحابِ دروغ و سیاه‌نمایی" عقب بمانند. اعلام وفاداری کردند به جبهۀ رسانه‌ای دشمن. "حرف دشمن" را تکرار کردند و به او "گرا" دادند که چه نقاطی را در چه زمانی بزند. چونان مار خوش خط‌وخال در آستین وطن هستند. ۲. "سلبریتی"! با خواندن این لفظ، چه چیزی در ذهن نقش می‌بندد؟! دربارۀ چه کسانی سخن می‌گوییم؟! نوکیسه‌های بی‌ریشه. تازه به دوران رسیده‌های بی‌اصالت. آنان که سخت تشنۀ "دیده‌شدن" هستند. آری، محتاج "نگاه‌های ما" هستند، بلکه "نان‌"شان در تعلّق و تداومِ نگاه ماست. در حقیقت، ما از آنها سلبریتی ساخته‌ایم و برای آنها اعتبار بافته‌ایم. می‌خواهند "اشرافی‌گری‌"شان را در چشم ما فرو ببرند؛ لذّت می‌برند از "خویش‌بیانی" و "به‌چشم‌آمدن". میل به "شهرت" همین است. ضلعی از "جاه‌طلبی‌" است؛ این‌که از نظر اجتماعی و در دیدۀ مردم، بزرگ و سرشناس به شمار بیایند. اینان هنر "به‌رخ‌کشیدن خود" را دارند؛ آن هم نه فضایل‌شان را، که فضیلتی ندارند. می‌خواهند همۀ لایه‌های زندگی‌شان دیده شود: خانه‌اشان، وسایل زندگی‌شان، جشن تولّدشان، سفرهای خارجی‌شان، شوهرشان، زن‌شان، لباس‌شان، ظاهرشان، آرایش‌شان، چهره‌شان، موی سرشان، سگ‌شان، و حتّی هندسه و حجمِ اندام‌‌های دست‌کاری‌شده‌شان... . آخر، چیز دیگری ندارند! داشته‌های‌شان همین‌هاست! و به خاطر همین‌ها هم سلبریتی شده‌اند. سلبریتی‌ها، فقیرین انسان‌ها هستند؛ چه از نظر احتیاج به دیگران، و چه از نظر بی‌چیزی و ضعف درونی. بی‌مایه و پُرمدّعا. سطحی و مغرور. بی‌اندیشه و حرّاف. ۳. به زندگی و هویّت‌شان نگاه کنید: می‌شود "چشمان زیبا" داشت و در عین حال، یک "احمق تمام‌عیار" بود! می‌شود فقط "خوش‌پوش" بود و امّا "بی‌اخلاق" و "خودخواه"! می‌شود "ثروت‌مند" و "مرفه" بود و امّا "بی‌معرفت" و "نادان"! جز این است؟! آن یکی که فقط به خاطر رنگ چشمش وارد سینما شده، گمان می‌کند نصیبی از هنر برده است! دیگری که قلّۀ توانایی‌اش بازی با توپ است، متوهم شده که عقل کّل است و می‌تواند دربارۀ حقایق، اظهارنظر کند! و آن دیگری که از حضور در تلویزیون به شهرت دست یافته، دیگر خدا را هم بنده نیست و به عالم و آدم، فخر می‌فروشد! از رقم‌‎زدن یک زندگیِ شخصیِ ساده و طبیعی، عاجز هستند؛ کاری از تودۀ مردمِ بی‌ادّعا ساخته است! ۴. مشغلۀ اینان، "اشرافی‌گری" و "سگ‌بازی" و "خودشیفتگی" و "خودنمایی" و ... هست. دست‌کم ما خویش را بازیچۀ زندگی سطحی و بی‌مایۀ اینان نکنیم و نردبان جاه‌طلبی و پول‌پرستی‌شان نشویم: به جهنم که فلان سلبریتی به سفر خارج از کشور رفته... به جهنم که ازدواج کرده یا جدا شده... به جهنم که همسرش کیست... به جهنم که چه پوشیده و چه آرایشی دارد... به جهنم که چه نظری داده و چه گفته... به جهنم که کشف ‌حجاب کرده است... . این جماعت مذبذب و هرهری‌مسلک، هر روز رو به قبله‌ای دارند و بندۀ خدایی هستند. تابع جهت وزرش باد هستند! بادبان‌های منفعت‌شان، همیشه باز و در انتظار شکار است. به خدا که اینان لایق "توجّه" و "اعتنا"ی ما نیستند. وقتی نزدیک‌شان می‌شوی، تازه درمی‌یابی که هیچ ندارند جز "نقاط ضعفِ پنهان نگاه داشته‌شده"... میان "بود" و "نمود" اینان، فاصله و زاویه، بسیار هست. به همین دلیل است که حتّی کسانی از خودشان، خودشان را تحمّل نمی‌کنند و جز در ظاهر، به یکدیگر لبخند نمی‌زنند. از درون پوسیده‌اند و ظاهرآرایی می‌کنند. به صورت پرداخته‌اند و سیرت را باخته‌اند. "زندگی‌های سیاه" امّا "بازنمایی‌های سفید" در "رسانه‌های زرد" برای "مخاطبان بی‌رنگ" ... بیش از این فریبِ بازی‌های رواییِ رسانه‌های عوام‌پسند را نخوریم... ۵. می‌خواهند "منطقِ زیبایی‌شناسانۀ" ما را دگرگون کنند تا خود در صدر بنشینند و تفاخر و تکبّر بورزند. زیبایی در "ساده‌زیستی" و "قناعت" و "زهد" است، نه در "تجمّل" و "اسراف" و "اشرافی‌گری". زیبایی در "ایمان" و "خلوص" و "پارسایی" است، نه در "جامۀ شاهانه" و "شهرت" و "کثرت هواداران". زیبایی در "نجابت" و "عفت" و "پوشیدگی" است، نه در "ولنگاری" و "برهنگی" و "گیسوی عیان". زیبایی در "لطافت روح" و "محبّت انسانی" و "قلب زلال" است، نه در "بینیِ عمل‌شده" و "لبانِ فربه" و "پوستِ صیقل‌خورده". زیبایی در "غیرت" و "مردانگی" و "مروّت" است، نه در "بی‌ناموسی" و "بی‌رگی" و "اباحه‌گری". ۶. شاید محتاج تلنگر و تنبّه نباشد که سخن من دربارۀ "فضای غالب" است و نه "همه". همه، این‌گونه نیستند، ولی فضای غالب، این‌گونه است. سرشت و ذاتِ سلبریتی‌مآبی این‌چنین است و اندک هستند کسانی‌که به آلودگی‌های مشمئزکنندۀ آن آغشته نشده باشند.
🔖 رهاشدگی در طبل سوگِ انسانیت [۱]. حمله‌ی جبهه‌ی ضدنظام به بهانه‌ی مرگ مهسا امینی، با حجمی شدید علیه انقلاب همچنان ادامه دارد. معاندان، منافقان، خارج‌نشینان، هم‌رزمان و هم‌فکران داخلی‌ آنها، اصلاح‌طلبان و سلبریتی‌ها به این مناسبت، سخت به عقده‌گشایی علیه نظام و اسلام و مبانی اعتقادی مشغولند. آنان که برای هر شایعه و کلیپ دروغینی به وجد می‌آمدند تا دستاویزی علیه حجاب و روضه و عزاداری و دیگر مراسم و مناسک بیابند، اکنون با مرگ این فرد، مستمسکی یافته‌اند تا نظام و رهبری و دولت را هدف حملات خود قرار دهند. آنچه واضح است این است که غم اینان، نه مرگ مهسا امینی ست، نه نحوه‌ی برخورد پلیس، نه آبروی اسلام و نه مباحث انسانی و جنسیتی، بلکه تحمیل هزینه‌هایی بر نظام و امیدواری به ایجاد موج‌هایی از اغتشاش و آشوب، به حاشیه بردن دست‌آورد بزرگ دولت یعنی عضویت رسمی کشورمان در پیمان شانگهای، در تنگنا قرار دادن دولت برای تسلیم در موضوع مذاکرات هسته‌ای، کم‌رنگ کردن حماسه‌ی شگفتِ راهپیماییِ اربعین و رهاشدگی کامل جامعه در موضوع بی‌حجابی با حذف گشت ارشاد و پلیس اخلاقی است. [۲]. توییت‌ها و پیام‌های منتقدان و مخالفان، در ظاهر از اندوه و تاثر آنها در این حادثه حکایت دارد، لیکن وجد و سرورشان از به دست آمدن این بهانه به خوبی پیداست. بسیاری به سوگ انسانیت نشسته‌اند و چنین وانمود می‌کنند که این مصیبت برایشان بسی دردناک و دلخراش است؛ ضمن همدردی با خانواده این مرحومه، باید از توییت‌نویسان و استوری‌گذاران و مویه‌کنندگان پرسید که در شهادت مظلومانه‌ی روحانیون حرم امام‌ رضا(علیه‌السلام)، چرا جامه بر تن ندریدید؟! و مغز استخوان‌تان نسوخت؟ چرا شهادت غم‌انگیز استوار کیوانلو برایتان مسئله‌ی اجتماعیِ مهمی نبود؟ سرهنگ رنجبر را به یاد دارید که شاهرگش با چاقوی اراذل بریده شد و خانواده‌اش در ماتم فرو رفت؟ همسر و دختر شهید خادم صادق که در بازار مصطفوی شیراز مورد ضرب و شتم و هتک حرمتِ ناموس‌فروشان قرار گرفت گویا شما را هیچ متأثر نکرد! همین امروز جمعه ۲۵ شهریور، در پایان دعای ندبه در مسجد حاج‌عباس شیراز، به ۹ نفر از ندبه‌خوانان با چاقو حمله شد، اهمیتی برایتان که ندارد، دارد؟ نه! چرا که از این رهگذر چیزی علیه نظام تبلیغ نخواهد شد! مدعیان اصلاح‌طلبی که خود را دلسوز و موافق نظام جلوه می‌دهند، چه پاسخی برای این سوال دارند که چرا قلم و قدم و حنجره و کنایه‌ و طعن و هشتگ و فراخوانی و بیانیه‌هایشان فقط در حمایت از هنجارشکنان و قانون‌گریزان و سست‌اعتقادان است؟! ✍حسین عارفی @enqelabi_nevesht کانال نوشته‌های انقلابی