eitaa logo
...فرا فکر...
233 دنبال‌کننده
453 عکس
167 ویدیو
0 فایل
┄┄═☀️✺﷽✺☀️═┄┄ _سلام و نور اینجا جاییست برای گسترش دامنه انتخاب. معرفی و برسی کتاب📚 معرفی و برسی مستند📷 معرفی و برسی فیلم🎥 معرفی و برسی انیمیشن📽 معرفی و برسی بازی 🧩(فرابازی) ارتباط با ما؛ @moncen
مشاهده در ایتا
دانلود
16.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
...فرا هنر..آفرینش ...جهان _باور مکن که صورت او عقل من ببرد عقل من آن ببرد که صورت‌نگار اوست گر دیگران به منظر زیبا نظر کنند ما را نظر به قدرت پروردگار اوست (سعدی ره) _؛ طبیعت در مقام آیت: _خانه(هوم) _یک سیاره کامل(ا پرفکت پلنت) _سیاره زمین ١و٢(پلنت ارتس) _قلمرو گیاهان _استوا از بالا _دیواره مرجانی بزرگ _پنج متری _رودخانه های عظیم جهان _رودخانه های بزرگ زمین _شگفتی های جهان _شمالگان _رخنه در اسرار طبیعت _حالات زمین _به زمین خوش آمدید _یک سنگ عجیب _حال و هوای زمین _درقلمرو گیاهان _زمین از بالا _سیاره سبز _رود خانه _طبیعت و ؛ _هبوط _اتش سوزی _مهندسی مرگبار _پاکسازی بزرگ _همسایه خوب _ارامش پیش از طوفان(مستند ضد قسمت دروغ بازیافت بعد از این مستند ببینید) _نگهبانان_طبیعت _انسان در طبیعت _محافظان طبیعت _روز صفر _سالی که جهان تغییر کرد مجموعه مستند ضد:قسمت های مرتبط _: آلودگی نوری، آلودگی هوا، دروغ بازیافت، بطری مرگ، بحران جمعیت، پایان آب، صنعت جنگ، استعمار شبانه، شرکت اشوب، تجارت تردید _: مرگ تدریجی، جنون پاکیزگی، پروژه سبزیجات، تهاجم صوتی، افسانه ارگانیک _: غذای فراوریشده، زندگی یکبارمصرف، تله انتیبیوتیک، حباب توجه | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر...آفرینش ...فکر _: :فهمیدن مجاز نیست (Expelled: No IntelligenceAllowed) _فردی نوشته بود در خصوص این مستند، فرضیه تکامل منطقه ممنوعه. درست است اما کامل نیست.باید مینوشت علوم انسانی منطقه ممنوعه...بدلیل این که تمدن غرب مدرن، مولود و متکی به فلسفه است(علوم انسانی) و نباید این متکا و پی متزلزل شود. این مستند به ما نشان میدهد که ازادی بیان دروغ و ابزاری بیش نیست. مستندی است که به بررسی نگرش داروینیستی به هستی و نیز نحوه رویارویی صاحبان این نگرش با مخالفان در کشور آمریکا می‌پردازد در این مستند، به صراحت تأکید می‌شود که علاوه بر محروم کردن برخی استادان دانشگاه از خدمات شهروندی اجتماعی (مانند سوزاندن کارت‌های اعتباری بانکی‌شان که این امر موجب می‌شود نتوانند نیازهای اولیه زندگی‌شان را رفع نمایند) حتی نام برخی از دانشمندان را برای چاپ در هر نشریه و کتاب یا در فضای اینترنت ممنوع می‌کنند. _البته این مستند از تمام ابعاد مورد تایید نیست و ان وجه غیر قابل قبول ان پرداختن به مسئله هولوکاست هستش؛که این موضوع شک هایی از جهت پخش این مستند در این حجم خفقان ایجاد میکند(محور خود مستند!)، یعنی گویی کمی تبلیغ هولوکاست میتواند این حد از ممنوعیت و تحریم را هم دور بزند...!و یا سازنده مجبور به باج سبیل دادن به عده ای برای ساخت شده باشد! (کتاب:داروینیسم یا تکامل انواع نقد و تحلیل از ایت الله سبحانی را هم حتما توجه داشته باشید در این خصوص) | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
...فرا فکر...فآنوس ...فرا فانوس های دریایی دیروز؛ راهنمای کشتی های سردرگم در دریای اطلاعات امروز... شعر؛ شبِ تاریک و بیمِ موج و گِردابی چنین هایل کجا دانند حالِ ما سبکبارانِ ساحل‌ها | پیوند فرافکر ایتا | پیوند فرابازی ایتا |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
...فرا🫀 فکر...مستند ...فرا🧠 فصل سه قسمت؛ عصرسرگردانی در این قسمت لزوم تفکر در خصوص مطلب بسیار مهمی که امروزه بسیاری درگیر آن هستند روشن تر میشود: این که ابزارهای مدرن در خدمت انسان هستند برای رسیدن به هدفی خاص؟! و یا آن ها خود هدف شده اند و انسان در خدمت ان ها است؟!...وقت آن شده که به رابطه خود با زندگی مدرن بیندیشیم، و ای بسا این اندیشیدین نتیجه اش ضدیت باشد... «ضد» تلاش می کند در هر قسمت با طرح یک موضوع ظاهرا کم اهمیت، به جنگ کلیشه های ذهنی مردم درباره محیط پیرامونشان برود، چرا که ضدیت با کلیشه ها کلید دیدن وقایع جهان از دریچه ای جدید است. | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
16.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
...فرا هنر..آفرینش ...جهان ؛ _حیات وحش همان حیات است به اضافه یک و،و ی وحش... _حیات وحش در مقام آیت؛ حیوآیت یک سیاره کامل() سیاره زمین ١،٢،٣ سیاره ما،١و٢ سیاره یخ زده ١و٢(منجمد) سیاره آبی() سیاره سبز() دنیای کوچک() هفت جهان یک سیاره رازبقا زمین در شب به صورت رنگی () شب روی زمین استوا از بالا جنگل باستانی یک زندگی قلمرو جادویی شکستن مرز ها زمین یک روز شگفت انگیز آمازون اسرار آمیز پنج متری کوه های الپ دژ زمستان فیل و موریانه گشت پنهانی در حیات وحش اسرار حیات وحش خط استوا زاده های حیات وحش یک سال با طبیعت وحشی زمین جذاب ترین حیوانات عجیب ترین معماهای طبیعت شجاعت در حیات وحش جاسوسی در حیات وحش پیر شدن در حیات وحش دشواری های حیات وحش مهاجرت حیوانات شگفتی های حیوانات تناقضات طبیعی حیات وحش قلمرو حیوانات شکارچیان شکار چرخه حیات وحش امپراطوری جنگل حوادث بزرگ طبیعت شکار لحظه ها طبیعت غریب شگفت انگیز ترین رویداد های طبیعت قصر های حیات وحش حیوانات غولپیکر جنگل های ایبریا زندگی برلبه پرتگاه پارک های ملی بزرگ ما فوق طبیعی داستان زندگی یک سال وحشی روی زمین سلسله ها فصل ها پرندگان بهشتی زندگی رنگی اتنبرو شصد سال در حیات وحش | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر..آفرینش ...جهان حیات وحش در مقام آیت؛ : سیاره آبی، ١و٢() اقیانوس ها سیاره آبی ما اقیانوس اطلس اقیانوس آرام جنوبی اقیانوس آباد دریا ها اقیانوس ها دریاهای درخشان اسرار دریای شمالی اعماق دریا ها بزرگترین صخره مرجانی دنیا دیواره مرجانی بزرگ صخره مرجانی بدنبال مرجان ها حیوانات از نزدیک بابرتی گرگوری پاف شگفتی های صخره های مرجانی اسرار نهنگ ها غواصی با دلفین ها صخره دلفین ماهی سیاه ؛ رودنیل افسانه کنگو رودخانه های عظیم جهان دریاچه کانستنس | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر..آفرینش ...جهان حیات وحش در مقام آیت: ١): () () () (،،) () () () ٢): (افریقا) (افریقا) (یک داستان ) ٣): (،) () () () () () () () () () () ۴): ۵): ؛ | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر..آفرینش ...جهان ؛ _حیات وحش همان حیات است به اضافه یک و،و ی وحش... _حیات وحش در مقام آیت؛ () () () () ۵٢ | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر...سینما ...فکر _استاد محمد حسین فرج نژاد(ره) الف)؛ سرو بی قرار ب): ١)دوره سواد رسانه دین و سینما ٢)دوره جریان شناسی سینمای غرب ٣)دوره تخصصی تربیت مربی سواد رسانه ۴)روش نقد و سینمای یهودی(١١ جلسه) ۵)شیطانگرایی در سینما(٣جلسه) ۶)نشست،سبک زندگی در سینما ج)؛ _مردی که تعطیلی نداشت؛ مومنی د)؛ _اسطوره های صهیونیستی سینما _تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی عرفان یهود در سینما _دین در سینمای شرق و غرب _دین انیمیشن سبک زندگی ه): @FarajNezhad110 https://farajnejad.ir/ https://inaghd.ir/mohammad_hossein_farag_nezhad/ | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر...سینما ...فکر : ١): الف): _منشور سینما(جامعه اسلامی هنرمندان) _سینمای اشراقی(مددپور) _دین و سینما(مددپور) _دین در کادر تصویر(بصیری) _سینما در حوزه ی معارف دینی(اسفندیاری) _افتاب و ائینه(کوشکی) _هنر؛دیالوگ با فرشته یا شیطان؟(رحیم پپور) _در امدی بر مبانی نظری سینمای دینی از منظر حکمت اسلامی(جوادی،کوچک زاده) _تماشا گه راز(شهید اوینی) _اینه جادو 3 جلد(شهید اوینی) _سینما و افق های اینده(معززی نیا) _خورشید در قاب(سوره مهر) _مبانی سینمای اسلامی(سلحشور) _تربیت به کمک نمایش و تئاتر(سوره مهر) _ارتباط عفیفانه در تلوزیون و سینما(علم الهدی) _در امدی بر حکمت سینما(ناظمی) _دیده و ایده،جایگاه مذهب در سینما(فارابی) _الهیات مسیحی در سینما(چگینی) _نظریه اخلاقی سینما(جلالی)
_ادبیات فیلم،جایگاه سینما در علوم انسانی(سروش) _سینما به مثابه غار افلاطون(صالح نجفی) _فلسفه فیلم(معتمدی) _فیلم فیگور فلسفه(راه یار) _سینما و ناسیونالیسم(نشرعلمی و فرهنگی) _سلوک روحی بازیگر(ارجمند،سوره مهر) _فیلم ها چگونه بر سلامت روان ما تاثیر میگذارند(ترجمه صفاری نیا) _جستاری در جامعه شناسی فیلم(شهبازی) _نظریه فیلم(استم،سوره) _تفکر بر پرده سینما(ترجمه:امیرتیمور) _بیننده ی فیلم (کاوه) _راز پنهان سینما؛دیپلماسی سینما(حبیبی) _شرق و دیگری جدید(کانون اندیشه جوان) _دین در دام درام(معارف) _دیالکتیک سینما و جامعه(افروغ) _زن و سینما (نجم عراقی و...) _مدرنیسم در سینما(ترجمه سهرابی) _متافیزیک سینما(ارجمند) _سینمای اگزیستانسیالیستی(بیدگل) _فیلم و فرهنگ،سینما و بستر اجتماعی ان(اخگر) _مفهوم واقعیت در هنر و سینما(صدری) _بازار بتان(شمس) _اسطوره های صهیونیستی سینما(فرج نژاد) _نشانه ها و معنا در سینما(تربیت،طاهری) _نشانه شناسی و زیباشناسی سینما(سروش) _مروری بر مطالعات نشانه شناختی سینما(سوره مهر) _نشانه شناسی سینما(سینا) _روان شناسی و زیبایی شناسی سینما(میتری،سوره) _نشانه شناسی موسیقی فیلم(زاهدی)
: _دانشنامه جهان اسلام جلد بیست و ششم(حداد عادل) _تاریخ سینما(صافاریان) _تاریخ سینمای جهان(یعقوبی) _امپراطوری هالیوود،مروری بر زندگی خالقان یهودی سینما(نیل گابلر،الهام شوشتری زاده) _و اینک آخرالزمان(مستغاثی) ب): _عناصر سینما؛شارف _مبانی سینما ویلیام فیلیپس _درک تئوری فیلم(واحه) _ژانر فیلم(سوره مهر) _سینمای دیجیتال(سوره) _فیلم سازی دیجیتال(اونز) _فیزیک در سینما(سوره) _شهر ها و سینما(عیسی پور) _نشانه ها و معنا در سینما(تربیت،طاهری) _نبرد کارگردانان استاد یوسفی _هنر سینما دیوید بوردول : _مبانی فیلم نامه نویسی(فیلد،سوره) _فیلمنامه نویسی برای سینما و تلوزیون(ارمر،نشر ساقی) _بازنویسی فیلم نامه(اکبری،سوره مهر) _چگونه یک فیلم نامه محشر بنویسم(ساقی) _روایت و روایت گری در سینما(باکلند) _فیلمنامه کوتاه(گرسکیس،سوره مهر) _بوطیقای ارسطو(ساقی) _فیلمنامه‌نویسی رابرت مک‌کی : _بنیان های نظری و عملی موسیقی فیلم(سوره مهر) : تدوین (پینل) دستور زبان تدوین(تامیسون) : بازی گری سینما(سوره مهر) بازی در سکوت(سوره مهر) چگونه بازیگر شویم(سوره مهر) : _هندسه صحنه(سوره مهر) _طراح صحنه (جمشیدی) _اشنایی با صنایع صحنه(یونیزی) : گریم جلوه های ویژه(سوره مهر) : _دوربین بازی(مرادیان) _لنز بازی(مرادیان) _خورشید در قاب(سوره مهر) _واژه در قاب(سوره مهر) _جلوه های بصری(سروش) _دستور زبان نما(ساقی) _جادوی زاویه دید(سوره) _نوردهی(پرگل) ٢): الف): _فرایند تعامل سینمای ایران و حکومت پهلوی(کشانی) _سرگذشت سینما در ایران(افق) _مسجد هدایت(به نشر) _سینما فریاد(موزه عبرت) _اپاراتچی(طائفی) _حکایت سینماتوگراف (مستغاثی) _یک روایت معتبر درباره اتش سوزی سینما رکس(عزیزمحمدی) _خروج ممنون(سینما رکس،لیلااشرفی) _فاجعه سینما رکس(موزه انقلاب) ب): _منشور سینما(جامعه اسلامی هنرمندان) _ما و سینما(بیژن مومیوند) _عبور از سینمای سانسور(وحیدجلیلی) _نگاه خیره(طاهری) _سی و دوسال سینمای ایران بعد از انقلاب(روزگار) _سینمای ایران و ژاپن(زاکری،دیوسالار) _سینمای ملی ایران(فیاض،سوره) _اینه جادو(1،2،3)شهید اوینیخ _حکایت مردان خاکستری سینمای (دوایی،طالبی نژاد) _سینما اگر باشد(طالبی نژاد) _خیانت زناشی در فیلم های سینمای ایران(نمازی،مولودی) _سینمای ملی و جهانی شدن(اسفندیاری،اوحدی) _حجاب و سینمای ایرانی(دیدمان) _مردم چرا به سینما میروند(ضامنی) _مردم شناسی ارتباطی اسطوره در سینمای ایران(اسکندری) _سینما دین و سیاست(اسماعیلی) _بازنمایی الگوی شخصیت مرد و زن در سینمای ایران(بر اساس ایات قران،اسماعیلی) _سینمای دینی پس از پیروزی انقلاب(کشانی) _هنر در گرما گرم انقلاب(دوجلدی،لاهیجانی) _اقای کاف میم(کمالیان) _سینمای مقاومت(سوره مهر) _سینمای دفاع مقدس(معماریان،ساقی) _جنگ برای صلح(فراستی)
٣): _امپراطوری هالیوود،مروری بر زندگی خالقان یهودی سینما(نیل گابلر،الهام شوشتری زاده) _دایره المعارف مصور اربابان سینما(پول و قدرت در هالیوود،سایان) _هالیوود(میرلوحی) _شرق شناسی هالیوود(ساسانی) _اصول فیلم نامه نویسی به سبک هالیوود(رحیمی) _هالیوود و فرجام جهان(علوی طباطبایی) _کمدی الهی هالیوود(دانش طلب) _اسلام هراسی در سینمای هالیوود(پورگرجی) _سینمای امنیت ملی(ساقی) _روان شناسی در سینمای هالیوود(سروش) _واپسین عصر طلایی هالیوود(بیدگل) _درون مایه های اساسی سینمای امریکا(چشمه) _اثر نتفلیکس(سوره مهر) _دلقک ها و ادم کش ها؛نقش سیا در هالیوود؛جنکینز _اسطوره در سینما ۴) هایش؛ _راز پنهان سینما؛دیپلماسی سینما(حبیبی) _سینمای سلطه(صفاتاج) _سینما و صهیونیسم(حبیبی) _درامدی بر سینمای استراتژیک(شاه حسینی) _تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی عرفان یهود در سینما(فرج نژاد،اسماعیلی) _پروتوکول های دانشوران صهیون(ترجمه، شیخی) _اسرار سازمان مخفی یهود (ترجمه، فرهنگ) الف): _شرق شناسی هالیوود(ساسانی) _رسانه،نژاد و بازنمایی(سوره مهر) _سینمای فلسطین(ساقی) _اسلام هراسی در سینمای هالیوود(پورگرجی) پدیدار شناسی(خندقی) ب): _اخرالزمان و اینده گرایی سینمایی؛(خندقی) _دین و سینما،گزاره های اعتقادی؛(خندقی) _دین و سینما،اموزه های اخلاقی و ارزشی(خندقی) _دین در دام درام(معارف) _دین در سینمای شرق و غرب(فرج نژاد و همکاران) _دین انیمیشن سبک زندگی(فرج نژاد) ۴): الف)ایران: _سکه تقدیر(سریال روزی روزگاری،سعیدی) _خیلی دور خیلی نزدیک(سوره) _یه حبه قند(سوره مهر) _بیداری رویا ها(گوهری) _به همین سادگی(میرکریمی) _خیانت زناشی در فیلم های سینمای ایران(نمازی،مولودی) _شیار 143(سوره مهر) ب): _دایره المعارف مصور فیلم(سایان) _فرهنگ جهانی فیلم(دانشفر) _محمد رسول الله ص و مبارزان مسلمان بر پرده سینما(طباطبایی) سایکو سینما(ابوذریان) _اخرالزمان و اینده گرایی سینمایی؛(خندقی) _دین و سینما،گزاره های اعتقادی؛(خندقی) _دین و سینما،اموزه های اخلاقی وارزشی(خندقی) _سینمای سیاسی،سیاست سینمایی؛(خندقی) _افلاطون،دکارت و باشگاه مشت زنی(پایان) _تحلیل فیلم نوح(شاه حسینی) _لولا میدود(شاه حسینی) ۵): _تربیت به کمک نمایش و تئاتر(سوره مهر) تئاتر خلاق(سوره مهر) تئاتر(فدایی،سوره مهر) هرمنوتیک و تئاتر(صابری،سوره مهر) _نظریه در تئاتر(سوره مهر) ۶):... ٧): دین در دام درام(معارف) _انیمیشن در تلوزیون(سروش) _کتاب جامع انیمیشن(سوره مهر) _ارتباط عفیفانه در تلوزیون و سینما(علم الهدی) | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر... ...فکر سینما... ؛ _ایا اثر از موثر تاثیر نمی پذیرد؟ ایا سفارشی ترین اثار، متاثر و ساخته شده توسط سازنده ان نیستند؟ ایا سازنده بدون استفاده از افکار و باور ها و اعتقاداتش یک اثر را تولید میکند؟ این ها سوالاتی است که قبل از استفاده از یک اثر باید به ان توجه شود. و با دانستن اعتقادات و باور های سازندگان اثار فرهنگی و رسانه ای، میشود بیشتر به نوع تاثیر ان پی برد. مطلب مرتبط: اینجا | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر...سینما ...فکر ؛ 🎬 ١)اسکار میرسد به ٢)سلبریتی ها ٣)دیسی علیه مارول ۴)ماجراجویی (تن تن) ۵)انسوی ترس ۶)نمای وارونه ٧)شعله های ازادی _این مجموعه مستند در ١٣ قسمت به حوزه‌های مهم صنعت سرگرمی مانند فوتبال، ابرقهرمانان، کتاب‌های کمیک، شخصیت‌های کارتونی، بازی‌های کامپیوتری، فیلم‌های ترسناک، سلبریتی‌ها، بازنمایی زنان در سینما و جشنواره‌ های مختلف سینمایی پرداخته است. | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
...فرا هنر...سینما ...فکر با مطالعه تاریخ سینما و قشر مخاطب و قالب ان پی به جایگاه مخدریت سینما و رسانه های این چنینی خواهیم برد...ابزار هایی برای کنترل قشری خاص به جهت یافتن امال و ارزو هایشان در فیلم ها و حس خوش ایند بعد از ان و عدم پیگیری ان در واقعیت... حرف اصلا این نیست که بصورت کاملا سلبی با این مسئله برخورد بشه اما مواجه نا اگاهانه با توانایی های قالب و فضا و شاکله هرچیزی از جمله سینما، اصلا روش مناسب معقولانه ای نیست، مثل رانندگی بدون گواهینامه و عدم شناخت از وسیله نقلیه موتوری(توانایی ها و محدودیت ها) است. ...موجودی که با روشن شدنش ذهن را خاموش و تفکر و انتخاب را مسحور و محصور در ان چه که میخواهد می کند... در منطق سرمایه داری و مدرنیته، رسانه ابزاری است نه برای ازبین بردن درد بلکه برای از یاد بردن آن. و احتمالا آیندگان این ابزارالات و فناوری هارا مخدر و جرم تلقی کنند البته اگر از بندش رها شوند. چه بسا در آینده شاهد کمپ های ترک اعتیاد به رسانه های مدرن باشیم. ان شاءالله در اینده مطلب جدی در خصوص اعتیاد به رسانه های مدرن نه، اعتیاد به صورت و تصویر خواهیم رفت... | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |