eitaa logo
...فرا فکر...
227 دنبال‌کننده
453 عکس
167 ویدیو
0 فایل
┄┄═☀️✺﷽✺☀️═┄┄ _سلام و نور اینجا جاییست برای گسترش دامنه انتخاب. معرفی و برسی کتاب📚 معرفی و برسی مستند📷 معرفی و برسی فیلم🎥 معرفی و برسی انیمیشن📽 معرفی و برسی بازی 🧩(فرابازی) ارتباط با ما؛ @moncen
مشاهده در ایتا
دانلود
...فرا هنر..آفرینش ...جهان حیات وحش در مقام آیت: ١): () () () (،،) () () () ٢): (افریقا) (افریقا) (یک داستان ) ٣): (،) () () () () () () () () () () ۴): #مکان_های_وحشی_استرالیا #دره_کانگروها #اسرار_حیوانات_استرالیا #سرزمین_جادویی_اُز ۵)#آمریکا: #الاسکا #روح_وحشی_الاسکا #اقیانوس_اباد #غرب_وحشی #اند #حیات_وحش_ارژانتین #حیات_وحش_برزیل #حیات_وحش_مکزیک #عجیب_ترین_حیوانات_امریکای_جنوبی #حیات_وحش_کانادا #حیات_وحش_کوه_های_راکی #حیات_وحش_امریکای_لاتین #زیبایی_های_قاره_امریکا #فصل_های_سخت_امریکا #پارک_های_ملی_امریکا #جزیره_گرگ_های_دریایی #پاتاگونیا_زندگی_بر_لبه_دنیا #نجات_حیوانات_الاسکا #اعماق_قلب_تگزاس #نگهبانان_طبیعت #امازون_شگفت_انگیز #پرتونگاری‌زمین؛#ابر‌_آتشفشان_یلواستون | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر..آفرینش ...جهان ؛ _حیات وحش همان حیات است به اضافه یک و،و ی وحش... _حیات وحش در مقام آیت؛ () () () () ۵٢ | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر...سینما ...فکر _استاد محمد حسین فرج نژاد(ره) الف)؛ سرو بی قرار ب): ١)دوره سواد رسانه دین و سینما ٢)دوره جریان شناسی سینمای غرب ٣)دوره تخصصی تربیت مربی سواد رسانه ۴)روش نقد و سینمای یهودی(١١ جلسه) ۵)شیطانگرایی در سینما(٣جلسه) ۶)نشست،سبک زندگی در سینما ج)؛ _مردی که تعطیلی نداشت؛ مومنی د)؛ _اسطوره های صهیونیستی سینما _تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی عرفان یهود در سینما _دین در سینمای شرق و غرب _دین انیمیشن سبک زندگی ه): @FarajNezhad110 https://farajnejad.ir/ https://inaghd.ir/mohammad_hossein_farag_nezhad/ | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر...سینما ...فکر : ١): الف): _منشور سینما(جامعه اسلامی هنرمندان) _سینمای اشراقی(مددپور) _دین و سینما(مددپور) _دین در کادر تصویر(بصیری) _سینما در حوزه ی معارف دینی(اسفندیاری) _افتاب و ائینه(کوشکی) _هنر؛دیالوگ با فرشته یا شیطان؟(رحیم پپور) _در امدی بر مبانی نظری سینمای دینی از منظر حکمت اسلامی(جوادی،کوچک زاده) _تماشا گه راز(شهید اوینی) _اینه جادو 3 جلد(شهید اوینی) _سینما و افق های اینده(معززی نیا) _خورشید در قاب(سوره مهر) _مبانی سینمای اسلامی(سلحشور) _تربیت به کمک نمایش و تئاتر(سوره مهر) _ارتباط عفیفانه در تلوزیون و سینما(علم الهدی) _در امدی بر حکمت سینما(ناظمی) _دیده و ایده،جایگاه مذهب در سینما(فارابی) _الهیات مسیحی در سینما(چگینی) _نظریه اخلاقی سینما(جلالی)
_ادبیات فیلم،جایگاه سینما در علوم انسانی(سروش) _سینما به مثابه غار افلاطون(صالح نجفی) _فلسفه فیلم(معتمدی) _فیلم فیگور فلسفه(راه یار) _سینما و ناسیونالیسم(نشرعلمی و فرهنگی) _سلوک روحی بازیگر(ارجمند،سوره مهر) _فیلم ها چگونه بر سلامت روان ما تاثیر میگذارند(ترجمه صفاری نیا) _جستاری در جامعه شناسی فیلم(شهبازی) _نظریه فیلم(استم،سوره) _تفکر بر پرده سینما(ترجمه:امیرتیمور) _بیننده ی فیلم (کاوه) _راز پنهان سینما؛دیپلماسی سینما(حبیبی) _شرق و دیگری جدید(کانون اندیشه جوان) _دین در دام درام(معارف) _دیالکتیک سینما و جامعه(افروغ) _زن و سینما (نجم عراقی و...) _مدرنیسم در سینما(ترجمه سهرابی) _متافیزیک سینما(ارجمند) _سینمای اگزیستانسیالیستی(بیدگل) _فیلم و فرهنگ،سینما و بستر اجتماعی ان(اخگر) _مفهوم واقعیت در هنر و سینما(صدری) _بازار بتان(شمس) _اسطوره های صهیونیستی سینما(فرج نژاد) _نشانه ها و معنا در سینما(تربیت،طاهری) _نشانه شناسی و زیباشناسی سینما(سروش) _مروری بر مطالعات نشانه شناختی سینما(سوره مهر) _نشانه شناسی سینما(سینا) _روان شناسی و زیبایی شناسی سینما(میتری،سوره) _نشانه شناسی موسیقی فیلم(زاهدی)
: _دانشنامه جهان اسلام جلد بیست و ششم(حداد عادل) _تاریخ سینما(صافاریان) _تاریخ سینمای جهان(یعقوبی) _امپراطوری هالیوود،مروری بر زندگی خالقان یهودی سینما(نیل گابلر،الهام شوشتری زاده) _و اینک آخرالزمان(مستغاثی) ب): _عناصر سینما؛شارف _مبانی سینما ویلیام فیلیپس _درک تئوری فیلم(واحه) _ژانر فیلم(سوره مهر) _سینمای دیجیتال(سوره) _فیلم سازی دیجیتال(اونز) _فیزیک در سینما(سوره) _شهر ها و سینما(عیسی پور) _نشانه ها و معنا در سینما(تربیت،طاهری) _نبرد کارگردانان استاد یوسفی _هنر سینما دیوید بوردول : _مبانی فیلم نامه نویسی(فیلد،سوره) _فیلمنامه نویسی برای سینما و تلوزیون(ارمر،نشر ساقی) _بازنویسی فیلم نامه(اکبری،سوره مهر) _چگونه یک فیلم نامه محشر بنویسم(ساقی) _روایت و روایت گری در سینما(باکلند) _فیلمنامه کوتاه(گرسکیس،سوره مهر) _بوطیقای ارسطو(ساقی) _فیلمنامه‌نویسی رابرت مک‌کی : _بنیان های نظری و عملی موسیقی فیلم(سوره مهر) : تدوین (پینل) دستور زبان تدوین(تامیسون) : بازی گری سینما(سوره مهر) بازی در سکوت(سوره مهر) چگونه بازیگر شویم(سوره مهر) : _هندسه صحنه(سوره مهر) _طراح صحنه (جمشیدی) _اشنایی با صنایع صحنه(یونیزی) : گریم جلوه های ویژه(سوره مهر) : _دوربین بازی(مرادیان) _لنز بازی(مرادیان) _خورشید در قاب(سوره مهر) _واژه در قاب(سوره مهر) _جلوه های بصری(سروش) _دستور زبان نما(ساقی) _جادوی زاویه دید(سوره) _نوردهی(پرگل) ٢): الف): _فرایند تعامل سینمای ایران و حکومت پهلوی(کشانی) _سرگذشت سینما در ایران(افق) _مسجد هدایت(به نشر) _سینما فریاد(موزه عبرت) _اپاراتچی(طائفی) _حکایت سینماتوگراف (مستغاثی) _یک روایت معتبر درباره اتش سوزی سینما رکس(عزیزمحمدی) _خروج ممنون(سینما رکس،لیلااشرفی) _فاجعه سینما رکس(موزه انقلاب) ب): _منشور سینما(جامعه اسلامی هنرمندان) _ما و سینما(بیژن مومیوند) _عبور از سینمای سانسور(وحیدجلیلی) _نگاه خیره(طاهری) _سی و دوسال سینمای ایران بعد از انقلاب(روزگار) _سینمای ایران و ژاپن(زاکری،دیوسالار) _سینمای ملی ایران(فیاض،سوره) _اینه جادو(1،2،3)شهید اوینیخ _حکایت مردان خاکستری سینمای (دوایی،طالبی نژاد) _سینما اگر باشد(طالبی نژاد) _خیانت زناشی در فیلم های سینمای ایران(نمازی،مولودی) _سینمای ملی و جهانی شدن(اسفندیاری،اوحدی) _حجاب و سینمای ایرانی(دیدمان) _مردم چرا به سینما میروند(ضامنی) _مردم شناسی ارتباطی اسطوره در سینمای ایران(اسکندری) _سینما دین و سیاست(اسماعیلی) _بازنمایی الگوی شخصیت مرد و زن در سینمای ایران(بر اساس ایات قران،اسماعیلی) _سینمای دینی پس از پیروزی انقلاب(کشانی) _هنر در گرما گرم انقلاب(دوجلدی،لاهیجانی) _اقای کاف میم(کمالیان) _سینمای مقاومت(سوره مهر) _سینمای دفاع مقدس(معماریان،ساقی) _جنگ برای صلح(فراستی)
٣): _امپراطوری هالیوود،مروری بر زندگی خالقان یهودی سینما(نیل گابلر،الهام شوشتری زاده) _دایره المعارف مصور اربابان سینما(پول و قدرت در هالیوود،سایان) _هالیوود(میرلوحی) _شرق شناسی هالیوود(ساسانی) _اصول فیلم نامه نویسی به سبک هالیوود(رحیمی) _هالیوود و فرجام جهان(علوی طباطبایی) _کمدی الهی هالیوود(دانش طلب) _اسلام هراسی در سینمای هالیوود(پورگرجی) _سینمای امنیت ملی(ساقی) _روان شناسی در سینمای هالیوود(سروش) _واپسین عصر طلایی هالیوود(بیدگل) _درون مایه های اساسی سینمای امریکا(چشمه) _اثر نتفلیکس(سوره مهر) _دلقک ها و ادم کش ها؛نقش سیا در هالیوود؛جنکینز _اسطوره در سینما ۴) هایش؛ _راز پنهان سینما؛دیپلماسی سینما(حبیبی) _سینمای سلطه(صفاتاج) _سینما و صهیونیسم(حبیبی) _درامدی بر سینمای استراتژیک(شاه حسینی) _تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی عرفان یهود در سینما(فرج نژاد،اسماعیلی) _پروتوکول های دانشوران صهیون(ترجمه، شیخی) _اسرار سازمان مخفی یهود (ترجمه، فرهنگ) الف): _شرق شناسی هالیوود(ساسانی) _رسانه،نژاد و بازنمایی(سوره مهر) _سینمای فلسطین(ساقی) _اسلام هراسی در سینمای هالیوود(پورگرجی) پدیدار شناسی(خندقی) ب): _اخرالزمان و اینده گرایی سینمایی؛(خندقی) _دین و سینما،گزاره های اعتقادی؛(خندقی) _دین و سینما،اموزه های اخلاقی و ارزشی(خندقی) _دین در دام درام(معارف) _دین در سینمای شرق و غرب(فرج نژاد و همکاران) _دین انیمیشن سبک زندگی(فرج نژاد) ۴): الف)ایران: _سکه تقدیر(سریال روزی روزگاری،سعیدی) _خیلی دور خیلی نزدیک(سوره) _یه حبه قند(سوره مهر) _بیداری رویا ها(گوهری) _به همین سادگی(میرکریمی) _خیانت زناشی در فیلم های سینمای ایران(نمازی،مولودی) _شیار 143(سوره مهر) ب): _دایره المعارف مصور فیلم(سایان) _فرهنگ جهانی فیلم(دانشفر) _محمد رسول الله ص و مبارزان مسلمان بر پرده سینما(طباطبایی) سایکو سینما(ابوذریان) _اخرالزمان و اینده گرایی سینمایی؛(خندقی) _دین و سینما،گزاره های اعتقادی؛(خندقی) _دین و سینما،اموزه های اخلاقی وارزشی(خندقی) _سینمای سیاسی،سیاست سینمایی؛(خندقی) _افلاطون،دکارت و باشگاه مشت زنی(پایان) _تحلیل فیلم نوح(شاه حسینی) _لولا میدود(شاه حسینی) ۵): _تربیت به کمک نمایش و تئاتر(سوره مهر) تئاتر خلاق(سوره مهر) تئاتر(فدایی،سوره مهر) هرمنوتیک و تئاتر(صابری،سوره مهر) _نظریه در تئاتر(سوره مهر) ۶):... ٧): دین در دام درام(معارف) _انیمیشن در تلوزیون(سروش) _کتاب جامع انیمیشن(سوره مهر) _ارتباط عفیفانه در تلوزیون و سینما(علم الهدی) | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر... ...فکر سینما... ؛ _ایا اثر از موثر تاثیر نمی پذیرد؟ ایا سفارشی ترین اثار، متاثر و ساخته شده توسط سازنده ان نیستند؟ ایا سازنده بدون استفاده از افکار و باور ها و اعتقاداتش یک اثر را تولید میکند؟ این ها سوالاتی است که قبل از استفاده از یک اثر باید به ان توجه شود. و با دانستن اعتقادات و باور های سازندگان اثار فرهنگی و رسانه ای، میشود بیشتر به نوع تاثیر ان پی برد. مطلب مرتبط: اینجا | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر...سینما ...فکر ؛ 🎬 ١)اسکار میرسد به ٢)سلبریتی ها ٣)دیسی علیه مارول ۴)ماجراجویی (تن تن) ۵)انسوی ترس ۶)نمای وارونه ٧)شعله های ازادی _این مجموعه مستند در ١٣ قسمت به حوزه‌های مهم صنعت سرگرمی مانند فوتبال، ابرقهرمانان، کتاب‌های کمیک، شخصیت‌های کارتونی، بازی‌های کامپیوتری، فیلم‌های ترسناک، سلبریتی‌ها، بازنمایی زنان در سینما و جشنواره‌ های مختلف سینمایی پرداخته است. | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
...فرا هنر...سینما ...فکر با مطالعه تاریخ سینما و قشر مخاطب و قالب ان پی به جایگاه مخدریت سینما و رسانه های این چنینی خواهیم برد...ابزار هایی برای کنترل قشری خاص به جهت یافتن امال و ارزو هایشان در فیلم ها و حس خوش ایند بعد از ان و عدم پیگیری ان در واقعیت... حرف اصلا این نیست که بصورت کاملا سلبی با این مسئله برخورد بشه اما مواجه نا اگاهانه با توانایی های قالب و فضا و شاکله هرچیزی از جمله سینما، اصلا روش مناسب معقولانه ای نیست، مثل رانندگی بدون گواهینامه و عدم شناخت از وسیله نقلیه موتوری(توانایی ها و محدودیت ها) است. ...موجودی که با روشن شدنش ذهن را خاموش و تفکر و انتخاب را مسحور و محصور در ان چه که میخواهد می کند... در منطق سرمایه داری و مدرنیته، رسانه ابزاری است نه برای ازبین بردن درد بلکه برای از یاد بردن آن. و احتمالا آیندگان این ابزارالات و فناوری هارا مخدر و جرم تلقی کنند البته اگر از بندش رها شوند. چه بسا در آینده شاهد کمپ های ترک اعتیاد به رسانه های مدرن باشیم. ان شاءالله در اینده مطلب جدی در خصوص اعتیاد به رسانه های مدرن نه، اعتیاد به صورت و تصویر خواهیم رفت... | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |
...فرا هنر... ...فرا سینما... در علوم غریبه شاخه ای به نام «علم سیمیا» وجود دارد که علمی است برای تسخیر انسان ها بوسیله تصرف در عالم خیال ان ها و نشان دادن صوری که در واقعیت امر موجود نمیباشند... (البته عامه مردم تمام شاخه های علوم غریبه را به جادو و جادوگری میشناسند) حال اگر بگوییم در جهان امروز ما، سینمایی که الان مطرح و مشهور است؛ علمی غیر غریبه و اشنایی است که سیمیا نه سینما نام دارد و بجای استفاده از ان ابزار های قدیمی و نا اشنا از ابزار های مدرن و علمی و جدیدی؛ برای دستیابی به همان هدفی که علم سیمیا بدنبالش بوده استفاده میکند؛ بی راه نگفته ایم... ...موجودی که با روشن شدنش ذهن را خاموش و تفکر و انتخاب را مسحور و محصور در آن چه که میخواهد می کند... | فرافکر ایتا | فرافکر تلگرام |