eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
15.3هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
1.4هزار ویدیو
70 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
💡معاد مادی یهودی (قسمت سوم) 🔦 پس از رنسانس که نفوذ تفکرات یهودی و کابالیستی بر اروپاییان بیشتر و پر
💡معاد مادی یهودی (قسمت چهارم) 🔦 نویسنده سپس استدلال‌های فریسیان درباره‌ی رستاخیز مردگان را از «تورات» آورده و نوشته است: و آنچه آشکار است و خود فریسیان هم نمی‌توانند منکر شوند، این است که هیچ جا در اسفار پنج‌گانه‌ی تورات، درباره‌ی رستاخیز، به طور شفاف سخن گفته نشده است. افزون بر صدوقیان، فرقه‌ی سامره‌ای‌ها (شومرونی‌ها) هم منکر رستاخیز مردگان هستند. 🔦 ولی در اینکه این رستاخیز مورد قبول گروهی از یهودیان در کجاست، باز هم اختلاف وجود دارد، نویسنده در این‌باره نیز می‌فرماید: بین نظریات علمای یهود درباره‌ی مرگ و آخرت، اختلافات بارزی را می‌توان مشاهده کرد. دانشمندان یهود دوران اولیه، دوران ماشیح (مسیح موعود یهود) را با جهان آینده یکی دانسته‌اند. 🔦 طبق نظر آنها، منجی موعود به وضع و نظام فعلی در این جهان پایان داده، نظامی جاودان برقرار خواهد ساخت که در آن افراد عادل و نیکوکار، یک زندگی روحانی فارغ از قید و بند‌های جسم را طی خواهند کرد، در حالی که معلمان دوران بعدی، دوره‌ی ماشیح را یک مرحله‌ی زود‌گذر، واقع در میان دنیای فعلی و جهان آینده می‌دانستند. 📚اسطوره‌های صهیونیستی سینما، صفحه 114، محمدحسین فرج‌نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📋 | با سلام و احترام خدمت مخاطبین محترم کانال موسسه رسانه ای استاد فرج نژاد، درخواست داریم سطح رضایت خود را از کانال مشخص کنید: 🌐 EitaaBot.ir/poll/xfjwv 💬 پیشنهادات و انتقادات خود را به آیدی @admin_eeita بفرستید. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
🏦عطش بی‌پایان بانک‌ها برای مکیدن خون مردم جهان 💰در سکانسی از فیلم «تجارت جهانی» رئیس یکی از بانک‌های واسط بین مافیای اروپایی - آمریکایی فروش اسلحه، چنین اعتراف می‌کند: «قلب سرمایه‌داری غربی، بانک است و بورس؛ و شبکه بانکداری یعنی سوار شدن بر بدهی‌های مردم. 💰بدهی مردم، زمانی بیشتر می‌شود که در درگیری‌های محلی مبتلی شوند و در جنگ‌های محلی، اسلحه‌های کوچک، کاربرد همگانی دارد و تجارت اسلحه‌های کوچک، سود سرشاری دارد. ما هم به عنوان بانک، واسط بین اسلحه سازان غربی و خریداران قاچاق اسلحه های کوچک از کشورهای جهان سوم هستیم. 💰اما منفعت اصلی ما از سود سرشار این قاچاق تجارت‌نما نیست، بلکه هر جا اسلحه بیشتر راه پیدا کند، درگیری‌ها بیشتر می‌شود؛ هرجا درگیری بیشتر شود، ثبات به‌هم می‌ریزد؛ هرجا ثبات به‌هم ریزد، اقتصاد تضعیف می‌شود؛ هرجا اقتصاد تضعیف شود، مردم وام بیشتری از بانک‌ها می‌گیرند و بدهکار سیستم سرمایه‌داری می‌شوند. 💰در نهایت هر کس افسار بدهی‌ها را در دست داشته باشد، افسار زندگی مردم را در دست خواهد داشت و آن‌ها را کنترل می‌کند.» و حقیقتاً آیا بدون ترکیب اقتصاد سکولار با رسانه و تبلیغات شناختی جدید و نظام آموزش اقتصاد لیبرال در جهان، می‌توان بر مردم حکومت کرد! 📕مقاله آغازی بر فهم دیگرگون در اقتصاد شناختی، نشریه خردورزی، مرحوم استاد محمد حسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
فضای مجازی 1.mp3
2.37M
📻 | معرفی فضای مجازی و روند آموزش کار در این فضا 👤 استاد محمد حسین فرج نژاد 📆 10 بهمن 1395 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
❓ تعامل رسانه با جامعه به چه نحو است؟ 🌐 پرسیده می‌شود اگر که جامعه اصلاح شود، ماهیت رسانه هم اصلاح می‌شود؟ به لحاظ منطقی بله زمانی که جامعه عوض بشود رسانه هم عوض می‌شود اما به کل قرار است که رسانه جامعه را اصلاح کند. جامعه چطور اصلاح می‌شود؟ ⭕️ دانشگاه ما و ساختار آن بویژه در حوزه علوم انسانی غربی است، نظام آموزشی ما در مقطع پیش از دانشگاه هنوز کمبودهای بسیار زیادی دارد، رسانه ما هم که اینطور است، وضعیت بازار ما اعم از اسباب‌بازی، پوشاک، و کالاهای مختلف هم که پر از ایراد است، پس چگونه جامعه عوض خواهد شد؟ ♻️ جامعه با معلمان خود، با ساختار آموزشی خود، با صنایع فرهنگی، صنایع پوشاک، معماری و مهم‌تر از همه نظام رسانه‌ای خود متأثر شده و اصلاح می‌شود. چه تغییر رویکردی در هرکدام از این‌ها اتفاق افتاده است که جامعه تغییر کند؟ ⚠️ در مقاطعی رسانه مخاطب را به دنبال خود می‌کشد و در مقاطع دیگر مخاطب رسانه را به دنبال خود می‌آورد. اما واقعیت این است که رسانه منبع تأثیرگذاری بر روی جوامع است. 📎 دوره دین و سینما، فلسفه و ماهیت سینما با تدریس دکتر حسنی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
فضای مجازی 2.mp3
2.98M
📻 | آیا بحث های در مورد سواد رسانه ای لازم است؟ آیا این بحث ها کافیست؟ 👤 استاد محمد حسین فرج نژاد 📆 10 بهمن 1395 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
💡معاد مادی یهودی (قسمت چهارم) 🔦 نویسنده سپس استدلال‌های فریسیان درباره‌ی رستاخیز مردگان را از «تورا
💡معاد مادی یهودی (قسمت پنجم) 🔦 همین‌طور که این جمله‌های «تلمود» گویاست، گروهی از فریسیان، معاد را کاملا مادی و در همان دوران ماشیح می‌دانند، ولی گروهی اعتقاد دارند که دوران ماشیح، میان این جهان و جهان آینده است؛ گرچه روشن نیست که جهان آینده از نوع دیگری غیر از این جهان مادی و دوران ماشیح باشد. 🔦 شرط پیروزی در جهان آینده در «تلمود»، خواندن و آموزش تورات و به جا آوردن فرمان‌های خدای یهود دانسته شده و در جایی دیگر، شرط سکونت در اسرائیل یا علاقه‌مند کردن فرزندان به آموختن تورات برای بهره بردن از جهان آینده، قرار داده شده است. 🔦 البته قولی هم به بهره‌مندی عادلان و نیکان غیر یهود از از نصیب‌های جهان آینده و عالم باقی داده شده است، ولی باید مشخص شود که ملاک عدالت و نیکی غیر یهود از منظر یهود چیست؟ وجود باغ‌ بهشت و جهنم هم با طبقه‌های هفت‌گانه در تلمود پذیرفته شده است. 📚اسطوره‌های صهیونیستی سینما، صفحه 115، محمدحسین فرج‌نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
فضای مجازی 3.mp3
3M
📻 | چه محتواهایی باید به مباحث سواد رسانه‌ای اضافه شود؟ 👤 استاد محمد حسین فرج نژاد 📆 10 بهمن 1395 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
📜تاریخ یهود (دوره دهم) 🔘 دوران جنگ های صلیبی که از سال 1091 تا 1394م. تداوم یافت. همراه با افول بغد
📜 تاریخ یهود (دوره یازدهم) - بخش اول 🔘 شوالیه های هم پیمان یهودیان و مسیحیان جنگ طلب، پس از جنگ های صلیبی به کشور خود بازگشتند، گروه های مخفی، دولت در سایه ایجاد کردند و به تدریج اقتدار اقتصادی یافتند؛ «شوالیه های معبد» یکی از همین گروه هاست. 🔘 زمینه های ایجاد تصوف یا عرفان یهودی در همین زمان و در میان بازگشتگان از جنگ های صلیبی و اشرافیت یهود، شکل گرفت و بلاخره در اوایل قرن چهاردهم میلادی با تدوین کتاب «زوهر» به انسجام رسید. 🔘 در همین دوران، مهاجرت بیشتر یهودیان به ایتالیا، جنوب فرانسه، اسپانیا، پرتغال، و روسیه انجام پذیرفت، چرا که این کشورها درحال تبدیل به مراکز مهم اقتصادی بودند. در این عصر، یهودیان که سال‌ها از نظر علمی در فلسفه و عرفان شاگرد مکتب مسلمانان بودند، در انتقال فرهنگ و علوم تمدن اسلامی به اروپا، نقش برجسته‌ای داشتند. 📚دین در سینمای شرق و غرب، صفحه 124 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
📜 تاریخ یهود (دوره یازدهم) - بخش اول 🔘 شوالیه های هم پیمان یهودیان و مسیحیان جنگ طلب، پس از جنگ های
📜 تاریخ یهود (دوره یازدهم) - بخش دوم 🔘 همچنین، یهودیان ثروتمند نفوذ گسترده‌ای در دربارهای اروپایی داشتند و اولین زمینه استعمار ماوراء بحار با کمک وام های یهودیان و کشتی های مسافرتی و جنگی یهودیان اسپانیا و پرتغال شکل گرفت. 🔘 واسکو داگاما کیریستوف کلمب و سایر دریانوردان و غاصبان یهودی، سفرهای دریایی سیاسی و تجاری - نظامی خویش را آغاز کردند. در همین سفرها با سرزمین های جدیدی که قرن ها پیش مسلمانان یافته بودند (قاره آمریکا، هندوستان و شرق دور) آشنا شدند و به غصب و تاراج آن مشغول شدند. 🔘 مطالعه فیلم های معروف به وسترن و فیلم های سفرهای دریایی غریبان و ورود همراه با نظامی گری و وحشی گری آنها به آمریکا و هند و شرق دور، در این باره لازم است. 📚دین در سینمای شرق و غرب، صفحه 125 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📘 ایمان‌گرایی فردی در مسیحیت 🔹 در مسیحیت زمان قرون وسطی دین، دین جمعی بود، کلیسا اعتبار داشت. شما زمانی که می‌خواستید عبادت کنید، قبل از خواب یا زمان‌های دیگر اعتبار نداشت مگر تا زمانی که یکشنبه‌ها به کلیسا بروید. 🔹حالا هم تلاش کلیسا همین است و می‌گوید فقط مسیحیانی را تشییع و تدفین می‌کند که با کلیسا ارتباط داشته باشند. هرچند که پول خوبی هم می‌گیرد اما همه کس را قبول نمی‌کند. 🔹 اما بعد از قرون وسطی و آمدن رنسانس همه چیز عوض شد. محوریت الوهیت و تفسیر معارف الهی از کلیسا گرفته شده و به مردم داده می‌شود. محوریت روحانیت و رهبانیت از کلیسا گرفته شده و به مردم داده می‌شود. 🔹مردم نه جمعی از مردم، بلکه به صورت فرد فرد؛ یعنی هرکس هر تفسیری از کتاب مقدس داشت، همان درست است حتی اگر برخلاف حرف کشیش باشد، حرف او برای خودش است، هرآنچه تو فکر می‌کنی حق است. 🔹این نگاه، نگاه پروتستانیسم است اما به مرور بخاطر گسترش فرقه‌های پروتستانیسم و مردمی بودن این شعار مورد اقبال واقع شده و بیس سینمای مسیحی هم بر این اساس قرار گرفته است. 📎 دوره دین و سینما، سینمای مسیحی، دکتر سعید ارجمند‌فر 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
✨مؤسسه رسانه‌ای مرحوم استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📔با موضوعات: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، و... 📝برای بهره‌گیری از فایل‌های آموزشی و دوره‌های علمی روی لینک زیر کلیک کنید: https://eitaa.com/joinchat/1842479109C6a0ba6652b
📘پیرامون ژانر وسترن 🔹نگاه‌های نژادپرستانه و تفکرات صهیونیستی‌ای که به سینما تزریق می‌شد باعث ایجاد ژانر وسترن شد. ژانر وسترن از طرف منتقدان و متخصصان سینما عموماً به عنوان قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین ژانر سینما در جهان معرفی می‌شود. 🔹این ژانر فرهنگ قدیمی و اصیل آمریکایی‌هایی که در دهه‌های اول پیدایش آمریکا حضور داشتند را به نمایش می‌دهد و فرهنگ و مرام و سبک زندگی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. 🔹اما موضوعی که کارشناسان کمتر به آن اشاره می‌کنند جنبه نژادپرستانه بودن ژانر است که یکی از ژانرهای آخرالزمانی هم به حساب می‌آید. این فرد وسترنر یا کابوی یا گاوچران در واقع یک نمادی از منجی و یا اصطلاحاً مسیح موعود مسیحیان صهیونیست هست که به این شکل نمایش داده می‌شود. 🔹شاید نتوان نسبت نماد داد اما در واقع یک سایه‌ای از آن است و یادآوری منجی‌ای که می‌آید و موجودات شرور که در این فیلم‌ها عمدتاً سرخ‌پوست‌ها هستند، آن‌ها را از سر راه برمی‌دارد و سرزمین موعود صهیونیست‌ها یا همان پیوریتن‌ها را می‌سازد. 📎 استاد آرش فهیم، دوره دین و سینما 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 4.mp3
1.38M
📻 | به چه چیزهایی، فضای مجازی می‌گویند؟ 👤 استاد محمد حسین فرج نژاد 📆 10 بهمن 1395 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📋 | تمام جلسات جنگ هیبریدی با کیفیت بالا در صفحه آپارات قابل مشاهده است. جهت مشاهده لیست فیلم های جنگ هیبریدی، روی لینک زیر کلیک کنید: 🌐 aparat.com/playlist/1813583 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💥جهان ما را چه شده است! 💵تلوزیون را خاموش کرده و با سرعت درونم را کاویدم. دو بخش شهری با اختلاف طبقاتی جدی در بمبئی، شیکاگو، لندن، نیویورک، زاهدان، کراچی، هنگ کنگ، شیراز، سنگاپور، سائوپائولو، تهران، برازیلیا و بوئنوس‌آیرس از ذهنم گذشت؛ میلیون‌ها فقیر جنوب‌شهری، در بند چند هزار نفر از ثروتمندان شبکه‌ای بالاشهر نشین. 💵پشت سر هم نکاتی به ذهنم رسید: رفاه سعادتمندانه دینی مردمان عالم یا کنترل و سلطه مادی بر مردم شرق و غرب؟ کدام را باید انتخاب کرد؟ کدام را می‌توان برگزید؟ تولید علم و عمل حکیمانه یا فریاد و علم سلطه‌گرایانه؟ جهان ما را چه شده است! 💵حق نیست که سر در گریبان برده و فکری کنیم؟ مگر می‌توان بی‌تفاوت بود و نظاره‌گر این سطح از هماهنگی بین اقتصاد پنهان‌کار و پروپاگاندای جریان اصلی رسانه‌ها و تجارت ناپاک جهانی بود؟! 📕مقاله آغازی بر فهم دیگرگون در اقتصاد شناختی، نشریه خردورزی، مرحوم استاد محمدحسین فرج‌نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📘 شاخصه‌های سینمای مسیحی 🔹منظور از شاخصه، آن علائم و نشانه‌های بزرگ‌نمایی شده‌ای است که در فیلم وجود دارد و می‌تواند ذهن ما را به سمت این ببرد که این فیلم جزو فیلم‌های دینی مسیحیت هست یا نیست. یا این‌طور بگوییم که ویژگی‌های خاص سینمای مسیحی، همان شاخصه‌های سینمایی آن است. 🔹این شاخصه‌ها در اغلب فیلم‌های مسیحی وجود دارد، اگر همه‌ی شاخصه‌ها وجود نداشته باشد، بیشتر آن‌ها در همه فیلم‌ها وجود دارد. سپس به واسطه این شاخصه‌ها ما به راحتی می‌توانیم تشخیص بدهیم که مثال فلان فیلم مسیحی در چه قالبی مشخص می‌شود و بیان می‌شود. 🔹اگر از این‌ها صرف‌نظر کنیم، در محدود کردن فیلم‌های مسیحی به معنای خاص، دچار مشکل خواهیم شد. این شاخصه‌ها بر چند اساس سیاست‌های حاکم بر سینمای غرب، الگوهای دینی حاکم بر غرب و یا گرایش‌ و میل‌گرایی‌ها طراحی شده است. 📎 استاد سعید ارجمند‌فر، دوره دین و سینما 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎥 فیلم کامل «آنارشیسم اجتماعی در رسانه» با تدریس دکتر سعید ارجمندفر در صفحه آپارات بارگذاری شد: 🌐 aparat.com/v/LZvNj 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 5.mp3
1.7M
📻 | تاریخچه شکل گیری اینترنت توسط سازمان های نظامی 👤 استاد محمد حسین فرج نژاد 📆 10 بهمن 1395 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejadd
🔰 | دوره آموزش مقدماتی نویسندگی 👤مدرس: استاد علی اصغر کاویانی 📆زمان: جمعه، ۱۳ آبان از ۸ صبح الی ۴ عصر ⏰مهلت ثبت نام تا ۱۲ آبان 🏢مکان: قم، خیابان هنرستان، پلاک ۲۴۵، مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد 💥ظرفیت محدود است 📝جهت حضور در دوره، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @Media_Institute ارسال کنید. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
تاریخچه سینما و حاکمیت یهود بر آن.mp3
3.47M
🎙 | تاریخچه سینما و حاکمیت یهود بر آن 👤استاد آرش فهیم، دوره دین و سینما 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
📜 تاریخ یهود (دوره یازدهم) - بخش دوم 🔘 همچنین، یهودیان ثروتمند نفوذ گسترده‌ای در دربارهای اروپایی د
📜 تاریخ یهود (دوره دوازدهم) - بخش اول 🔘 دوران مهاجرت یهودیان به هلند و انگلیس در قرن شانزده و هفده میلادی، این دو کشور که تحت تسلط پروتستان‌های متمایل به یهود در آمده بود، به تدریج در حال تبدیل به پایتخت مالی اروپا بودند. 🔘این دوره همراه با گسترش مکتب تصوف یهودی (قباله/کابالا)، توسط چاپخانه‌های گسترده آمستردام هلند و انسجام مالی یهودیان اروپایی بود. در این دوران، تاراج شرق، شدت و وسعت بیشتری یافت. 🔘دربار انگلیس و یهودیان در یک اتحاد استراتژیک، تجارت ماوراء بحار، غصب آمریکا و دزدی های دریایی کلان را شدت بخشیدند و پایه های امپراطوری استعماری بریتانیا را ریختند. 🔘 درباره شروع این دوران فیلم «ملکه الیزابت» و فیلم «لوتر» قابل مطالعه است. همزمان با این فرایندها، تداوم حضور یهودیان در روسیه نیز سرعت می‌یابد. مهاجرت غاصبانه و گسترده یهودیان به سرزمین جدید (آمریکا) در ادامه همین دوران است. در این دوره پیوریتن‌ها، پروتستان‌ها، فراماسونرها، یهودیان و دربارهای انگلیس و اسپانیا برای بسط تمدن یهودیزه غرب، آمریکا را با کشتار عظیم سرخ پوست‌ها غصب کردند. 📚 دین در سینمای شرق و غرب، صفحه 125 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad