eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
13.4هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
58 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
📶مکاتب فکری در عرصه ارتباطات 1⃣مکتب فرانکفورت این مکتب ایده رسانه‌های قدرتمند را ترویج می‌کرد. رسانه‌ها با برخی نهادهای قدرت همکاری می‌کنند و برای رسیدن به اهداف خود با جامعه تعامل دارند. این مکتب به شکاف ایدئولوژیک سوسیالیستی-مارکسیستی تعلق دارد. مخاطبان در این دیدگاه منفعل قلمداد می‌‌شود. 2⃣مکتب بیرمنگام مکتب بیرمنگام نیز متاثر از شکاف ایدئولوژیک سوسیالیستی-مارکسیستی است، اما برخلاف مکتب فرانکفورت، مخاطبان پیام‌های رسانه‌ای بر اساس پیشینه‌شان درباره معانی آن پیام‌ها مذاکره می‌کنند. در این دیدگاه مخاطب فعال است. 3⃣مکتب شیکاگو مکتب شیکاگو معتقد است که رسانه‌های جمعی تأثیر زیادی بر مخاطبان دارند، اما این تأثیر را برخی از عوامل اجتماعی در جامعه تعیین می‌کنند. آنها بر این باورند که واکنش یک فرد به یک پیام با شخص دیگر متفاوت است. مخاطب در اندیشه مکتب شیکاگو فعال است. 4⃣مکتب آننبرگ نظریه اصلی برآمده از مکتب اننبرگ، نظریه کاشت است. این نظریه می‌گوید پیامی که در رسانه‌ها در معرض آن قرار می‌گیریم بر نحوه دیدن واقعیت تأثیر می‌گذارد. در اینجا مخاطب منفعل است. 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📊 بنابر ایسپا در بهمن ۱۴۰۲، ۳۷درصد مردم فقط از پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی خارجی استفاده می‌کنند پ.ن: بدون شک پلتفرم‌های مورد استفاده کاربران در شبکه‌های اجتماعی اثر بسیار زیادی در شکل‌گیری افراد دارد. اگر بتوان افراد بیشتری را در پیام‌رسان‌های داخلی آورد، قطعاً در سبک زندگی فردی و اجتماعی مردم ایران تحول قابل توجهی پدید خواهد آمد. 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🦠 آنفولانزای نیویورکی در کمین مردم ایران - بخش هفتم 📗 سال گذشته با حضور در نشست غیررسمی شورای امنیت با قرائت متنی ضد ایرانی خواهان اخراج سفرای کشورهای غربی از ایران شد. 📗نازنین بنیادی نقش برونوین را در سه‌گانه (ارباب حلقه‌ها) بازی می‌کند. جایی که سرزمین میانه محل تاریک و ریشه مشکلات جهان معرفی می‌شود که بنابه تحلیل فیلم‌ها جایی ایست بسیار شبیه ایران. 📗بنیادی در فصل چهارم سریال ضد اسلامی و ضد ایرانی (میهن) حضور داشت و در قالب کاراکتر فارا شیرازی، مسیر روایی کاملا جهت‌داری را پیمود تا به نمادی تبدیل شود. 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
📓۱۰ ناشر ۱۰ ترجمه برای تبلیغ مظلومیت یهود 🔍کتاب انسان در جستجوی معنا، کتابی در قالب روانشناسی اما در راهبرد رسانه‌ای ترویج یهودیان است که به راحتی در کتابفروشی‌های جمهوری اسلامی فروش می‌رود و حداقل ده ترجمه از ده ناشر برای آن وجود دارد. 🔍شاید اولین بار که نام کتاب انسان در جستجوی معنا را شنیده باشید، تصور کنید که این کتاب می‌خواهد دربارۀ معنای زندگی سخن بگوید، اما دکتر ویکتور فرانکل یهودی تا دو سوم کتاب فقط دربارۀ خاطرات مظلومیت و کشتار یهودیان در اردوگاه‌های کار جمعی و کوره‌های آدم‌سوزی آلمان نازی سخن می‌گوید. 🔗 ادامه مطلب 📲 موسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمد‌حسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 خبرنگار چینی: در دوره‌های مختلف در ایران حضور داشتم و همیشه واقعیتی که در انتخابات ایران وجود دارد با چیزی که رسانه‌های غربی می‌گویند متفاوت است 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🖇نهمین روز از دوره «سواد رسانه‌ای در جنگ شناختی» این هفته با حضور دکتر علیرضا آل‌داود برگزار می‌شود. 💬با سرفصل «ابعاد جنگ شناختی دشمن در مهندسی مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۲» ⏰ پنجشنبه ۱۷ اسفند ساعت ۱۴ الی ۱۷ 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
💬 بانک؛ حاصل روحیه زرسالار یهودیان 🖇 یهودیان نه به عنوان پیروان حضرت موسی(ع)، بلکه یک شبکه زرسالار پیوسته به هم از دوران این پیامبر اولوالعزم دور هم جمع شده و در حال فعالیت اقتصادی بودند. بانک و رباخواری به دلیل روحیه اقتصادی مال‌اندوزی یهودیان است. 🖇آن‌ها در این حرفه خبره شدند و توانستند نبض اقتصاد جوامع را در دست گیرند. همچنین با استحکام پایه‌های نخستین جوامع یهودی در سده یازدهم میلادی، رباخواری به شکلی گسترده در اروپای مرکزی رواج یافت. 🖇حاملین این موج، یهودیان بودند و پیوند این پدیده با یهودیان آن چنان است که در فرهنگ‌های اروپایی واژه يهودى مترادف با رباخوار بود. 🔗 ادامه مطلب 📲 موسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمد‌حسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
هدایت شده از راض‌ِمان
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید / مصاحبه‌ در موکب دخترانه‌ی استاد فرج نژاد منِ خانمِ چادری ، الان در روی قله‌ی افق ایستاده‌ام ؛ و کنگره های آمریکا و دشمنان دیگر سعی می‌کنند برای چادرِ من تصمیم بگیرند . غافل از اینکه من مسیر خود را طی می‌کنم و آنها هستند که دنبال ما می‌دوند ! و هیچ‌گاه به گرد چادر من هم نخواهند رسید .. ☕️ @Razee_man
📌سریال روزگار قریب در خدمت بهائیان بود 🔻 دکتر قریب یک شخصیت کاملاً انقلابی و مذهبی است. ولی در فیلم انقلابی بودن ایشان را کاملاً حذف کرده بودند و مذهبی بودنش هم یک مذهبی خنثی و کمرنگ نشان داده بودند. 🔻یک مذهبی کاملاً سکولار که مذهبش فقط برای خودش در کنج خانه است و برای جامعه و اجتماع اهمیتی قائل نیست. تمامی خدماتی که دکتر قریب در جامعه کرده بود، با آن پشتوانه اسلامی و دینی بود که همه را به پای انسانیت ایشان زده بودند و کاملاً سکولارش کرده بودند. 🔗 ادامه مطلب 📲 موسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمد‌حسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110
🖇اقتصادِ توجه و حواس‌پرتیِ رسانه‌ای ◾️ به ظرفیت انسان برای درگیر شدن با محیط پیرامونش می‌پردازد و بیانگر آن است که ظرفیت انسان برای توجه محدود است و رویدادهای زیادی وجود دارند که برای جلب این توجه با هم رقابت می‌کنند. ◾️رسانه‌ها با تکثر نشر در یک موضوع خبری، به راحتی می‌توانند ظرفیت توجه مخاطبین را با آن موضوع اشغال کنند و حواس آن‌ها را از توجه و پیگیری سایر موارد منحرف کنند. ◾️به گفتهٔ هربرت سایمون، برندهٔ جایزه نوبل اقتصاد ۱۹۸۷، «ثروت اطلاعات، ایجاد می‌کند». 📲مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110