mirfattah. tasooaa99.MP3
42.63M
🔈 #پادکست | #محرم
✅ بازخوانی واقعه عاشورا و فهم انسان ایرانی معاصر۱
🎙سخنرانی: سید علی میرفتاح
قابلیتهای واقعه کربلا برای عصر ما 13:20
پیوند بین شهید مشروطه و شهیدکربلا 16:40
یوم کیپور و عید یهودیان 18:15
ابومخنف، اولین مقتل نگارش شده 26:00
غلبه تمایلات شخصی بر حادثه کربلا 32:00
خدمات محمدبن جریر طبری در قرن چهارم 39:20
لزوم درک صحیح از جامعه عربی 45:30
معجزه مهم پیغمبر به روایت ابن خلدون 49:50
داستان زیاد بن ابیه حاکم فارس 75:30
توضیحاتی در خصوص شهر کوفه 86:00
معنای صحیح تقوا 1:54:20
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ | #حسینیه_اندیشه
🎞 عاشورا و مسئله امید آفرینی
حجتالاسلام احمدحسین شریفی
💢««مَا رَأَیْتُ إِلَّا جَمِیلًا» این نگاه امیدوارانه به کربلاست که حرکتافرین است و عاشورا را جهانی میکند و عرفان حسین را ابدی میکند نیروبخش میکند، انسانساز میکند، جامعهساز میکند! در ابعاد مختلف ما نیاز به این نگاه داریم...»
➕فایل کامل نشست را در «آپارات» فکرت تماشا کنید.
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
Rebaat_Ayene_E9~1.mp3
23.3M
🔈 #پادکست | #محرم
✅ موضوع |#عاشورا خوانی ۱
سلسله پادکستهای 🔹آینهای در برابر آینهداران🔹
🎙راوی: کوروش اسکندری
میهمان برنامه: آیتالله #محمدهادی_یوسفی غروی
مجلس هشتم
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ | #حسینیه_اندیشه
🎞 مجالس حسینی باید زندهکننده باشد نه مخدر...!
شهید مرتضی مطهری (ره)
💢«شعارهای ما در مجالس، در تکیهها و در دستهها باید مُحیی باشد نه مخدّر، باید زنده کننده باشد نه بی حس کننده. اگر بیحس کننده باشد، نه تنها اجر و پاداشی نخواهیم داشت بلکه ما را از حسین علیه السلام دور میکند. این اشک برای حسین ریختن خیلی اجر دارد اما به شرط اینکه حسین آنچنانکه هست در دل ما وارد بشود...»
شب عاشورای حسینی تسلیت باد 🏴
امشب قلب مقدس و محزون #امام_زمان(عج) در فشار است. علامه امینی شب #عاشورا برای امام زمان (عج) صدقه کنار میگذاشتند...
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
🖇 «میبینید که به ما گفتهاند هر سال برای امام حسین گریه کنید. گریه کردن به معنای زنده بودن یک مصیبت است؛ گویی همین دیروز اتفاق افتاده است. انسانی هزار و چند صد سال قبل به شهادت رسیده است؛ چرا باید امروز برای او گریه کرد؟ گریهی ما به سبب این است که اگر یاد او با همهی ابعادش در ذهن و زندگی و بساط هستی ما زنده نماند، به تدریج فکر و سرانگشت اشارهی او کمرنگ خواهد شد؛ چه ما بخواهیم و چه نخواهیم...»
📚 آیت الله خامنهای،
آفتاب در مصاف، ص ۲۶۰
عاشورای حسینی تسلیت باد 🏴
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
mirfattah.ashooraa99.MP3
38.68M
🔈 #پادکست | #محرم
✅ بازخوانی واقعه عاشورا و فهم انسان ایرانی معاصر ۲
🎙سخنرانی: سید علی میرفتاح
مثنوی اقبال در رسای حسین بن علی(ع) 00:40
مبالغات و اغراقات خطرناک 7:20
شأن نزول روایت فکونوا الاحرارا 11:20
تحلیلهایی از قیام عاشورا 16:00
مقتل خوانی حسین بن علی 33:17
نکاتی در خصوص عباس و ابن عباس 39:00
حضرت علی اصغر کیست؟ 70:45
حسین(ع) آموزگار عزت نفس 98:20
درسی از واقعه کربلا 1:41:20
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ | #حسینیه_اندیشه
🎞 آزادی در مکتب امام حسین(ع)
دکتر غلامحسین دینانی
💢«عنصر اساسی شهادت امام حسین(ع) که تا ابد جلوه خواهد داشت، آگاهی و معرفت امام حسین(ع) است. آزادی نتیجه این معرفت است. کسانی که از آزادی دم میزنند و معرفت ندارند، کشک میسابند. آزادی به آگاهی است...»
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
⚫️ مگر چندبار تو را کشتهاند که خون تو اینهمه جاریست؟
مگر چندپیامبر را در تو سرشتهاند که این همهپیغمبری؟ کجاست نوح که کشتی نجات تو ببیند؟ کجاست موسی که خون خدا را در تو ببیند؟ کجاست یحیی که سر تو به نیزههاست؟ کجاست ابراهیم و کجاست عیسی؟ این چه رسول است که فرزندانش بریده خنجر است؟ این کدام پیغمبر است که خیامش میسوزد؟
این کدام معجزهاست که شیرخوارهای از گهواره به میدان میرود؟ این کدام قرآن است که این چنین در دشت بلا ورق ورق شده؟ این چه پیغمبریست که از قتلگاه به معراج میرود؟ بگو اباعبدالله بگو چندپیامبر را در تو سرشتهاند که این همه پیغمبری؟ ....
و فریاد زد کیست مرا یاری کند؟ گفتند تنها شده و یار میخواهد یار نمیخواست. فهمیده بود آخر خط است. میخواست کسی باقی نمانده باشد. امام که فدایی نمیخواهد. امام روحش اسیر تن است. اما میخواست قبل رفتن حق امامیش را ادا کند. شاید هنوز کسی آن گوشههای قلبش دلش با اشقیا نبود. پس فریاد میزد و یار طلب میکرد تا پیشقدم شده باشد. تا خودش برای نجات دستش را دراز کرده باشد. اما هیچکس دوست نداشت نجات پیدا کند. شما تا به حال دیدهاید کسی برای یاریتان پیشقدم شود؟ حتی در انتخاب کلمات منتتان را بکشد! امام داشت منت میکشید که هدایتشان کند...
✍🏻 عطیه همتی
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
⭕️ استاد #میرباقری اندیشمند فرزانه انقلابی که سالها عمر خویش را در فهم عمیق معارف دینی و تبیین عالمانه آنها در راستای ساخت تمدن نوین اسلامی گذاشته این روزها مورد هجمه سنگینی قرار گرفته است.
پیرامون پشت صحنه این هجمههای روشنفکران داخلی و خارجی علیه استاد عزیز مطالبی است که به زودی در رسانه فکرت بدان خواهیم پرداخت اما یکی از وجوه اصلی آن این است که بعد از رحلت استاد #مصباح(ره)، ایشان چهره مبرز در جهتدهی بدنه نخبگانی انقلابی میباشد و در زمانه ما یکی از افراد پرچمدار #نهضت_فکری_انقلاب، بیشک اندیشههای ایشان است.
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
Rebaat_Ayene_E10~1.mp3
27.93M
🔈 #پادکست | #محرم
✅ موضوع |#عاشورا_خوانی ۲
سلسله پادکستهای 🔹آینهای در برابر آینهداران🔹
🎙راوی: کوروش اسکندری
میهمان برنامه: آیتالله #محمدهادی_یوسفی غروی
مجلس نهم
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
🖇 «اگر #امام _حسین نمونهای است برای قهرمانان و کمالی است پیشِ چشمِ مردان، #زینب نیز نمونه ای است برای زنان. آنچنان که مرد مسلمان می تواند #قهرمان و #مجاهد باشد، زن مسلمان نیز می تواند قهرمان و مجاهد باشد. آنان هر دو نیاز به «#ایمان» و «#ایستادگی» و «احساس قرب به خدا» دارند، تا نترسند و اندوه نداشته باشند»
.
📚 امام موسی صدر
کتاب سفر شهادت
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
#یادداشت | #محرم
🔰 سرحدات کربلا
✍️ دکتر خسرو باقری
📍 «ويژگی بارز آدمی در ميان همه موجودات اين كره خاكی، در آن است كه دوگانهای را رقم زده است: درست و نادرست، حق و باطل، خير و شر، فضيلت و رذيلت، سعادت و شقاوت.
اين دوگانه، البته، دو انتهای پيوستاری است كه بر بستر آن، درجاتی است وآدميان در اين بستر، منتشرند: كسانی به قطب نخست روی كرده و هر كس از آنان، در نقطهای دور يا نزديك از آن قطب، جای میگيرد و كسان ديگری به قطب دوم روی آورده و هر كس از آنان نيز در نقطهای دور يا نزديك از آن مأوي میگزيند.
كربلا، اما، اين پيوستار را تنها در دو حد آن به نمايش ميگذارد و از نقاط ميانی درمیگذرد؛ دو منتها اليه، دو كرانه، و دو افق در دوردست. »
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
فکرت
#یادداشت | #محرم 🔰 سرحدات کربلا ✍️ دکتر خسرو باقری 📍 «ويژگی بارز آدمی در ميان همه موجودات اين كر
🔸 در يك سو، درستي و حق و فضيلت وسعادت، با همه توان آشكار شده و در سوي ديگر، نادرستي و باطل و رذيلت و شقاوت، در اوج نمايان شده است. كربلا پايانهها را به نمايش ميگذارد تا روندگان هر دو راه، جنس، اصل و جوهرهی موجوديت خويش را تمام و كمال بنگرند و منزلگاهي را كه به سوي آن ميپويند، نيك به تصور گيرند و از «فريب درجه» رهايي يابند.
🔹درجه ميتواند با انكار جوهره، فريبگري كند؛ چنان كه ميتوان تاريكي اندك را به بهانه اين كه ظلمات نيست، پذيرفتني كرد و به آن تن داد يا نور اندك را، به بهانه اين كه آفتاب نيست، تحقير كرد و بيبها ساخت. كربلا، رويارويي مطلقهاست، تقابل جوهرههاست در اوج، داستاني است از همه چيز در برابر همه چيز.
اينك جلوههايي از اين تقابل:
➖ سپاه ابن زياد هنگامي كه با كاروان حسين مواجه ميشود، «همة» راهها را بر حسين(ع) ميبندد و حتي نميگذارد كه او به راهي جز كوفه برود و تنها بندگي يزيد را از او ميخواهد. حسين(ع) مرگ را برميگزيند، يعني جان را از تن خويش ميرهاند، يعني «همة» بندها را از خويش ميگسلد، چه بندها را تنها بر پيكر توانند بست و جانِ رهيده، شكار هیچ بند و کمندی نیست. او اين تقابل را رويارويي سعادت و شقاوت ميداند و چنين ميگويد: «بيگمان، من مرگ را جز سعادت و زيستن با ستمگران را جز شقاوت نميبينم.»
➖هنگامي كه سپاهيان ابنزياد در برابر كاروان حسين(ع)، صف جنگي ميآرايند، حسين «همة» توان خويش را به كار ميگيرد، به هر زباني با سپاهيان سخن ميگويد تا مرز حق و باطل و فاصله فضيلت و رذيلت را بر آنان بنماياند. گاه با آنان چنين ميگويد: اگر شما راه ايماني را ميپوييد كه پيامبر نشان داد، من نيز دغدغهاي جز اصلاح ويرانگيها در امت جدم ندارم و مگر شما نبوديد كه با نامههايتان مرا براي همين كار فراخوانديد؟ آنان ابايي از انكار حقيقت ندارند، اما امام نامههايشان را به سويشان پرتاب ميكند تا به خويشتن بازگردند.
➖ زماني ديگر، با آنان چنين ميگويد: اگر ايمان به خدا را وانهادهايد و هنوز بر آزادگي و اخلاق پايبنديد، نيك بنگريد كه اين آرايش جنگي، صفبندي رذيلت در برابر فضيلت و سبعيت در برابر نجابت است. از ياران امام نيز كساني چون بُرير و زهير سخن راندند و سپاهيان را هشدار دادند كه با اين نبرد، پنجه بر رخسار فضيلت ميكشند.
سپاهيان، اما، «همة» توان خويش را برميگيرند تا سخن حسين و يارانش را نشنوند، هلهله سر ميدهند تا نداهاي حق را در آشوب غوغا مدفون سازند.
💢 كربلا، با دو انتهايش، چونان نگارهاي بر تارك تاريخ باقي ميماند تا آدميان بدانند كه به كدام سو روانند و به كدام منزل ره ميسپارند: إنّ سَعيَكم لَشتّي...
مطالعه کامل این یادداشت در «وبسایت فکرت»
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ | #حسینیه_اندیشه
🎞 فریب دوگانهسازی روشنفکری در تحلیل عاشورا
حجتالاسلام محمدعلی عبداللهی
💢«دوگانهسازی کاذب یکی از شگردهای روشنفکرانه است. این دوگانههای کاذب که نوعی تعارض بین غم و شادی، درون دینی و برون دینی، متافیزیک و فیزیک، علم و دین و.... ایجاد میکنند در واقع میخواهند جنگی درست کنند در حالی که این دوگانهها درست نیست و در قیام اباعبدالله حسین این دوگانهها رفع میشود...»
➕فایل کامل نشست را در «آپارات» فکرت تماشا کنید.
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
فکرت
#فراخوان_یادداشت 📌 «حــافظه تــــاریخـــی» رسانه فکرت متناسب با پرونده اخیر خود از پژوهشگران و نوی
#یادآوری|#فراخوان_یادداشت
✅ مهلت ارسال یادداشت پیرامون موضوع «حـــافظه تـــــــاریخی» تا ده اول مردادماه تمدید شد. از علاقهمندان و نویسندگان محترم دعوت میشود که آثار خود را پیرامون محورهای ذیل برای تیم رسانهای فکرت ارسال کنند:
🔻 محورها:
✔️ تبیین رابطه رسانه و حافظه تاریخی جامعه
✔️ بررسی اهمیت بحث از مقوله حافظه تاریخی
✔️ تشریح مکانیسم تأثیرگذاری بر حافظه تاریخی
✔️ توصیف انفعال حافظه تاریخی در نهضت عاشورا
✔️ تحلیل رابطه پدیده استعمار و حافظه تاریخی جامعه
✔️ بررسی نقش حافظه تاریخی جامعه در انتخابات اخیر
✔️ تبیین رابطه عنصر تبلیغات وحافظه تاریخی جامعه
✔️ توصیف احیای حافظه تاریخی در نهضت مشروطه
📩 مهلت ارسال آثار: ۱۰ مردادماه ۱۴۰۳
🌐 لینک ارسال آثار: @rasoul1414
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲 وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام
محرم۱۴۴۶-واسطی۱.Mp3
16.41M
🔈 #پادکست | #محرم
✅ موضوع |#کربلا، #جامعه، واقعیت درمانی
🎙سخنرانی:
حجتالاسلام #عبدالحمید_واسطی
جلسه اول
▪️چرا مردم امام را نخواستند
▪️معاویه استاد عملیات روانی
▪️تفسیر «معالم دین»
▪️کربلا منهای خدا ؟
▪️شاخص گسست اجتماعی...
▪️تفسیر «مصلح» در قرآن
▪️اصلاح گر حقیقی اجتماع
▪️تفسیر « مظلوم »
▪️هشدار سیدالشهدا به مردم
▪️تسخیر روح و قلبها
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
🖇 «بنده که در معارف اسلامی مدتها مطالعه و پیگیری داشتم، راجع به اصل مراسم #عاشورا لازم است بگویم که یکی از با برکتترین #شعائر_اسلامی در طول تاریخ ما، همین مراسم عاشورا بود. ما در کشور خود بیداری عمومی مردم را به برکت مراسم عاشورای امام حسین(ع) میدانیم. در طول تاریخ، همیشه یادآوری حوادث خونین عاشورا، مایه #بیداری ملتها بوده است. از این جهت کسانی با مراسم عاشورا مخالفند که با بیداری ملتها مخالفند...»
📚 رهبر معظم انقلاب
کتاب آفتاب در مصاف، ص 90
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
#یادداشت | #محرم
🔰 کدام امام حسین؟!
✍️ علیرضا زادبر
📍 «اشک و سنت های عزاداری بنا بود و هست که هدف قیام امام حسین(ع) برای تمام عصرها زنده نگاه دارند. غایت و هدف مطلق صرف عزاداری نیست. عزاداری مهم است. مناسک اهمیت دارند اما از لابه لای آن عزاداری و مناسک باید به هدف قیام رسید وگرنه مسعود رجوی هم در آن تفسیر غلط خودش را پیرو امام حسین(ع) میدانست و پیش از شروع عملیات متوسل می شد!»
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
فکرت
#یادداشت | #محرم 🔰 کدام امام حسین؟! ✍️ علیرضا زادبر 📍 «اشک و سنت های عزاداری بنا بود و هست که هدف
1️⃣ امام حسین(علیه السلام) تاریخی: یک شخصیت برجسته و قهرمان که صاحب مرام و مروت است اما در صحنه تاریخی مظلوم واقع شده است. نگاه به این امام حسین(ع) نگاه در تاریخ ماندن است. این دیدگاه نمیخواهد امام حسین(ع) از دل تاریخ به روز و مسائل جاری حیات انسانی تسری یابد. محور باشد. تعیین کننده و تنظیم گر روابط سیاسی اجتماعی انسان باشد. در واقع اینجا کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا معنا ندارد. یک پدیده یا واقعه معلق در تاریخ است.
2️⃣ امام حسین(علیه السلام) مناسکی: در این تفسیر و رویکرد غلبه بر احساسات و عواطف است. یک امام معصوم مورد ظلم واقع شده و باید هر سال طی مناسکی یاد او را صرفا گرامی نگاه داشت. غایت در اینجا همان انجام مناسک عزاداری است. مناسکی که در طول تاریخ بنا بر فرهنگ و آداب رسوم هر منطقه پیش رفته است. در اینجا نیز کل یوم عاشورا نیست. عاشورا تمام شده است. یکبار بوده، تکرار نمیشود. اینجا هم امام حسین(ع) تعیین کننده روابط در جامعه نیست. آدم خوب و مظلوم قصه است. باید احترامش حفظ شود. امام حسین(ع) را برای خود میخواهد. ارادت دارد.
3️⃣ امام حسین(علیه السلام) هدفی:
اینجا تفسیر متفاوت است. هدف امام حسین(ع) اهمیت دارد و غلبه بر احساس و مناسک پیدا میکند. اینجا دیگر کل یوم عاشوراست. اینجا امام حسین(ع) صرفا یک مظلوم محبوب کنج تاریخ نیست. اینجا امام ضدظلم، قیام کننده و معترض است. عدالت را طلب میکند. ضدحاکم طاغوت است. مقاوم است. کوتاه نمی آید حتی اگر کمتر از صد نفر باشد. تعیین کننده و تنظیم گر حیات اجتماعی جامعه بشری برای تمام عرصه هاست. عین عقلانیت است. در اوج عواطف، عقلانیت را ملاک و مبنا قرار میدهد. این نگاه به امام حسین(ع) حرکت آفرین است.
💢 اشک و سنت های عزاداری بنا بود و هست که هدف قیام امام حسین(ع) برای تمام عصرها زنده نگاه دارند. غایت و هدف مطلق صرف عزاداری نیست. عزاداری مهم است. مناسک اهمیت دارند اما از لابه لای آن عزاداری و مناسک باید به هدف قیام رسید وگرنه مسعود رجوی هم در آن تفسیر غلط خودش را پیرو امام حسین(ع) میدانست و پیش از شروع عملیات متوسل می شد!
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ | #حسینیه_اندیشه
🎞 تمایز عاشوراپژوهی اصیل با عاشوراپژوهی مدرن
حجتالاسلام محمدعلی عبداللهی
💢«مهمترین وجه تمایز میان عاشوراپژوهی روشنفکران با عاشوراپژوهی اصیل این است که عاشوراپژوهی اصیل در بافت تعالیم دینی و در بستر اندیشه دینی رخ میدهد و هم توجه به زمینههای تاریخی و فرهنگی میکند وهم به خود حادثه و هم به لوازم و نتایج آن حادثه نظر دارد اما نگاه مدرن، حادثه عاشورا را از بافت هویتی بیرون میکشد و تلاش دارد برون دینی تفسیر کند...»
➕فایل کامل نشست را در «آپارات» فکرت تماشا کنید.
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر
فکرت
♨️ چهره زشت اما واقعی ایدئولوگ توسعهگرا!! محسن رنانی در توهینی آشکار #اصفهان را روستا خواند! 📍
♨️ روشنفکری به مثابه خرید لباس فصلی
✍🏻 جواد نقوی
🔸 میشل #فوکو در بحثی که درباب روشنفکران دارد، بیان می کند #روشنفکر فردی است که بیرون از سطح اجتماعی و توده تحلیل می کند و اگر فردی همراستا با توده اجتماعی و مُد زمان تحلیل کند او نمی تواند روشنفکر باشد.
🔹#محسن_رنانی پدیده جالبی است ، روزی با اعتماد به نفس متنی نوشت که که حکومت از چهار مرحله سقوط سه مرحله را طی کرده است و به نوعی بحث میکرد که مرحله چهارم هم به زودی شکل می گیرد و کلیپهای سخنرانی او به صورت عجیبی در بدنه اپوزسیون و طرفداران تودهای او به صورت وحیگونه وایرال میشد و رنانی در مقام نوستراداموس ظهور کرده بود که با واژگان قشنگ و علمی قصد داشت به ما بگویید او همه چیز را میداند!
🔸در کمتر از دو سال خالق اثر سقوط در ذهنها با جراحی که خیلی کم از حکمرانی میداند قصد دارد ایران را جراحی کند، عجیب نیست؟ چطور #سقوط را با جراحی پزشکیان در کمتر از دو سال می توان نجات داد؟ با ایده رنانی اصلا ما تا الان باید حداقل دو بار سقوط کرده بودیم !
🔹 رنانی روشنفکری فصلی است، در هر فصل با توجه به شرایط زمانه تحلیلی که تودهها و هواداران دوست دارد، ارائه میکند او مثل فردی که در هر فصل بهترین لباس را تهیه میکند و خوشتیپ است خوب میداند چه بگوید که تودهها لذت ببرند.
💢 در پس #ایده های رنانی افقی نیست ، همه چیز با پایان فصل و از مُد افتادن لباس خاص به پایان میرسد و رنانی برای فصل بعدی طرح جدیدی عرضه میکند که خیلی زود از رونق خواهد اُفتاد...
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
📲وب | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | تویتر