eitaa logo
قلمْ‌نگارِ منفرد
99 دنبال‌کننده
838 عکس
405 ویدیو
14 فایل
🍃🌸اللّهم إسْتَعْمِلنی لِما خَلَقْتَنی لَه🌸🍃 خدایا مرا در امری به کار بگیر، که برای آن آفریده‌ای ارتباط با مدیر کانال @Amar97N نام مستعار: بانو سامیه
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇮🇷«زن، زندگی، آزادی» یعنی؛ 🇮🇷 دختر «بااستعداد، نجیب و باحیای» دیروز کشورم، درسایهٔ «امنیتِ کشورِ مستقل و مقتدر ایران اسلامی»؛ با تکیه بر آموزه‌های آزاداندیشی اسلامی، در برابر همهٔ هجمه‌های آزادی غربی ایستاد، تا امروز در کسوتِ زیبندهٔ مادری صبور، متین، عفیف، نجیب، هوشمند در نهایت اقتدار، با «هدایت الهی» مفتخر به دریافتِ مدال «دانشجوی نخبه» در کلام «ولی امر‌ مسلمین جهان» گردد. 🇮🇷هَنیئًا لَکِ... 🖋آمنه عسکری منفرد @ghalamnegaremonfared
🔖الگوی سوم، زن نه شرقی، نه غربی در ادبیات انقلابی اسلامی، هر زمان سخن از الگوی مطلوب زن به میان می‌آید، ناخودآگاه نام حضرت فاطمۀ زهرا (سلام الله علیها) به ذهن متبادر می‌شود، اما چگونه می‌توان گفت ایشان، الگوی زنان، خصوصا زنان انقلاب اسلامی قرارگرفتند؟ تا جایی که مقام «الگوی سوم؛ زن نه شرقی، نه غربی» را بتوان برای بانوان این سرزمین متصور شد.      [۱]. الگو واژه‌ای کلیدی است که می‌توان با تبیین مفهوم آن، مفاهیم تقلید، اقتدا، اطاعت را به علت ارتباطشان با واژۀ الگو برای آن بکار برد. «گاهی از بعضی مردم که در جستجوی مرجع تقلید هستند، این کلمه را می‌شنویم که: «می‌گردیم کسی را پیدا کنیم که آنجا سَر بِسپاریم «تقلید اگر شکل «سرسپردن» پیدا کرد، هزاران مفسده پیدا می کند.» ( شهید مطهری، مجموعه آثار، ج۲۰،ص۱۷۳). حقیقتا تقلید کورکورانه، زیانبار و مفسده‌آمیز است و آنچه امروز دشمن با کمک رسانه‌های بیگانه «تلویزیون، ماهواره، شبکه‌های مجازی طراحی و مهندسی شده" با جدیت تمام دنبال می‌کند، اولا  الگو‌سازی برای خانواده‌های ایرانی و ثانیا  مسخ کردن زنان و دختران ما از راه  ایجاد باورهای غلط و تقلید کورکورانه  است. نمود بیرونی این تفکر در تغییر سبک زندگی، بینش، منش و رفتار افراد جامعه قابل مشاهده است؛ تا جایی که حتی نوع کلماتی که از آنها صادر می‌شود سراسر تقلید و پیروی محض است، تقلیدِ بدون آگاهی و شناخت. هدف اصلی  دشمن  از این تسخیر، بی‌هویت کردن زن مسلمان ایرانی، به‌عنوان رکن اصلی خانواده و از بین بردن بنیان خانواده برای وارد کردن ضربۀ نهایی در جهت از پای نشاندن انقلاب و برکندن ریشه‌های آن است . اما تبعیتی که بدون شناخت قبلی و انتخاب آگاهانه باشد، قابل تأیید نبوده و از دید قرآن نیز مذموم است. «پروردگارا! ما مهتران و بزرگان خویش را فرمان بردیم و آنان ما را گمراه ساختند.» (سوره مائده ،آیه ۱۰۴) و اگر این پذیرش بدون تقلید و بر پایۀ شناخت باشد، نه تنها مذموم نیست، بلکه ضرورتی اجتماعی است که در قرآن و روایات نیز به آن توصیۀ اکید شده است.«لَقَد کان لَکُم فیٖ رَسولُ الله أُسْوَةٌ حَسَنه»(سورۀ احزاب، آیۀ ۲۱). [۲].حال سوال اینجاست که الگوی مطلوب زن کدام است؟ «درارتباط با نقش زن در تاریخ از دیدِ شهید مطهری، تقسیم سه‌گانه‌ای قابل‌تطبیق است که عبارتند از: الف) شئ گران‌بهای بدون نقش؛ زنی که همچون شئ قیمتی در اختیار  همسر و فرزندان است، ولی در جامعه نقش مستقیمی ندارد. ب) شخص بی‌بهای دارای نقش؛ زنی که در جامعه  نقش مستقیم دارد، ولی به دلیل عدم رعایت حریم و ارتباط ارزان با مردان، قدر و قیمتی ندارد. پ) شخص گران‌بهای دارای نقش؛ زنی که در ادارۀ خانواده می‌کوشد و در عین حال در جامعه حضور سازنده دارد. وی به دلیل وفاداری به شوهر و حریم نگهداری در ارتباط با مردان، قیمت و منزلت دارد.» (شهید مطهری ،مجموعه آثار ،ج ۱۷،ص ۳۸۹). [۳]. آنچه به عنوان الگوی مناسب برای زن مسلمان متصور است، «حرکت جهادی، انقلابی» برخاسته از «عقلانیت، محبت و عاطفه‌ی مادری و همسری» است. تا آنجا که او را به جایگاه ارزشی می‌رساند. «زن در تعریف غالباً شرقی، همچون عنصری در حاشیه و بی‌نقش در تاریخ‌سازی و در تعریف غالباً غربی، به مثابۀ موجودی که جنسیت او بر انسانیتش می‌چربد. ابزاری جنسی، برای مردان در خدمت سرمایه‌داری جدید است، معرفی می‌شد. شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، زن نه شرقی و نه غربی است. زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش روی زنان جهان گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود، «عفیف، محجبه و شریف» بود و در عین‌حال در متن مرکز بوده و در عرصۀ سیاسی و اجتماعی نیز سنگرسازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد. زنانی که اوج احساس و لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد شهادت و مقاومت  درآمیختند، و مردانه‌ترین میدان‌ها را شجاعت و اخلاص و فداکاری خود فتح کردند.» ( امام خامنه‌ای، اسفند ۹۱ در کنگرۀ ملی هفت هزار زن شهید کشور). و این مهم برای «زنِ مسلمانِ نه شرقی و نه غربی» با الگو گرفتن از حرکت  انقلابی بانوی بزرگ اسلام، حضرت صدیقۀکبری «سلام الله علیها» حاصل می‌شود. 🖋آمنه عسکری منفرد 📝ادامه دارد... @ghalamnegaremonfared
📝ادامه‌ی مطلب [۴]. بانوی انقلابی به عنوان الگوی سوم در متنِ انقلاب اسلامی خوش درخشید. آنجا که با دستان پرصلابت خود لباسِ رزم را عاشقانه بر تن جوان رعنای خویش کرده و او را آگاهانه و عارفانه به قربانگاه می‌فرستد. بانوی انقلابی در عرصۀ جهاد، بزنگاه را در زمان خود تشخیص داد و به‌ موقع وارد شد. دشمن را شناخت و در برابر او با تمام هستی‌اش صف‌آرایی کرد و هر جا که جبهه را خالی دید، غیرتمندانه عَلَم روشنگری را برای اعتلای حق برافراشت. درحقیقت او با طلوع فجر انقلاب بالغ شده و گوهر ناب زینبی وجودش با برافراشتن پرچم دفاع از حریم حرم وروشنگری «کَلِمَة الله هِیَ العُلیا» متبلور شده است. در مهمترین و بزرگترین بزنگاه تاریخ، با شناسایی اولویتها برای تبیین اهداف انقلاب، شجاعانه درصدد جریان سازی اجتماعی برمی‌آید و در راه دفاع ازحریم حرم به پاخاسته و ثمره‌ی عمرش را هزینه می‌کند. او به معنی واقعی کلمه به کلام مقتدایش دل سپرد که فرمود: «ما مأمور به تکلیف هستیم، نه نتیجه» ( امام خمینی رحمت الله علیه). چرا که او می‌داند «هرانسانی را لیلة القدری است که در آن ناگزیر از انتخاب می‌شود.» (شهید مرتضی آوینی، فتح خون، ص ۵۰).  اینک  این تو و این میدان! بر تو زن مسلمان انقلابی فرض است که با فعالیت مجدانه، جهادگونه، دشمن شناسانه و با غیرتی برخاسته از عقل وبصیرت، لیله‌ی قدرت رابشناسی و در صحنه‌ی جهاد حاضر شوی، چرا که دشمن درحال تخریب و وارونه‌سازی باورهاست، جنگی بی‌امان که تقابلِ روایات دروغ و حقیقت است. اکنون بار دیگر امام تو را به روشنگری فراخوانده است…. تو خود ببین که درکجا ایستاده‌ای؟ در میانۀ میدان جنگ و  آمادۀ جهاد، لباس رزم بر تن‌ کرده‌ای یا درحاشیه به انتظار…. 🖋آمنه عسکری منفرد @ghalamnegaremonfared
انتشار در صفحه‌ی اول شماره‌ی ۱۱۰۸ نشریه پرتو، تاریخ ۱۴دی ۱۴۰۱ @ghalamnegaremonfared
انتشار در شماره‌ی ۵۰۸، نشریه‌ی ۹ دی تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۱ @ghalamnegaremonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝دوازده نفر بودند که رفتند قله را آزاد کنند. محمود اخلاقی شهید شد.علی آقا هم زخمی شد. وقتی برگشتیم علی آقا گفت: «می‌دونم چرا شهید نشدم... وقتی می‌رفتیم بالای قله، یه چشمه آب دیدم. باخودم گفتم: وقتی برگشتیم، اینجا آب‌تنی می‌کنم. همین تعلق به دنیا، باعث شد زخمی بشم، ولی...» 🕊 🕊 🇮🇷«شهید علی آقا ماهانی...» تولد:1336/کرمان شهادت:1362/والفجر3 رجعت پیکر مطهر:1376 🇮🇷قسمتی از وصیت‌نامه شهید ماهانی: «راه را که انتخاب کردی دیگر متعلق به خودت نیستی. اگر قرار است درد بکشی؛ بکش. اما آه و ناله نکن. وقتی آه و ناله کردی؛ متعلق به دردی نه به راه...» @ghalamnegaremonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 ما و افسانهٔ خودکار ۵ ریالی جنابِ‌ نخست‌‌وزیر «به مناسبت فرار شاه و جاگذاشتن هویدا» ✍️نساء خلیلی، عضو تحریریه مجتهده امین شما هم شنیده‌اید که قدیمی‌ها می‌گویند، در دادگاه انقلاب از هویدا پرسیدند در سیزده سال نخست‌وزیری خود چه کردی؟ هویدا هم گفت: «قیمت خودکار بیک را ۵ ریال ثابت نگه داشتم.» فکرش را هم نکنید، این گفتگو فقط افسانه است. ادامه گفت‌وگو را چطور، آن را هم شنیدید؟ به او می‌گویند که تو تورم را از ۰.۳ درصد به ۲۵ درصد رساندی! قیمت غذا و مسکن ۲۵ برابر شده است! و هویدا می‌گوید: «من غذا و ملک را نگفتم. خودکار را گفتم. چون کسی درس نمی‌خواند، کسی خودکار نمی‌خرید». هرچند از این گفت‌وگو، هیچ صوت و فیلمی وجود ندارد؛ امّا بخشی از واقعیت در قالب افسانۀ دادگاه درآمده است. حقیقت‌ این است که خودکار بیک نه سیزده سال بلکه بیست سال با قیمت ثابت فروخته شد. شما هم مثل من فکر می‌کنید، رمز موفقیت این کارخانه چه بود؟ بهتر است که از زبان مالک کارخانۀ بیک بشنویم. علی‌اکبر رفوگران در خاطرات خود می‌گوید که «در اوایل ورود خودکار بیک به ایران، قمیت برای مصرف‌کننده ۹ ریال تمام می‌شد؛ امّا بعد از اینکه خط تولید خودکار بیک در ایران شروع به کار کرد، قیمت را به ۵ ریال کاهش دادیم و با بهبود خط تولید و افزایشِ خط تولید برای ۲۰ سال قیمت ثابت ‌ماند». آفرین به این کارخانه که قیمت را ثابت نگه داشته بود. امّا همۀ قمیت‌ها مانندِ خودکار ثابت باقی مانده بود؟ جواب را از محمدرضا پهلوی در سخنرانی اجلاس مجلسین سال ۱۳۵۲ می‌شنویم: «در حال حاضر بهای کالاهای اساسی نسبت به دو سال قبل بدین قرار است: گندم ۳۲۰ درصد، شکر ۳۰۸ درصد، سیمان ۳۰۰ درصد، پشم ۲۲۰ درصد، آهن‌الات ۲۰۰ درصد، پوست و چرم ۲۰۰ درصد و مواد پلاستیکی تا ۴۰۰ درصد». در عرض یکسال، قیمت‌ها ۷۰۰ درصد افزایش یافته بود، «قیمت زمین ۲ هزار درصد اضافه شد». (روزنامه اطلاعات، ۱ شهریور ۲۵۲۶) پس ثُبات قمیت‌ها در دوره جنابِ نخست‌وزیر جز افسانه چیز دیگری نیست؛ وضعیت سواد چطور؟ آن هم افسانه است. در دوران محمدرضا، وضعیت باسوادهای خودکار به دست چگونه بود؟ این جمله هم افسانه است که کسی درس نمی‌خواند؟ جالب است بدانید که طبق سرشماری سال ۱۳۵۵ خورشیدی، از کل جمعیت ۲۷.۱ میلیون نفری ۶ ساله به بالا، ۱۴.۲۵ میلیون نفر بی‌سواد بودند. یعنی ۵۲.۵ درصد ایرانیان بی‌سواد بودند. سن را بالاتر می‌آوریم؛ مردان ۱۵ ساله به بالا، ۹.۵ میلیون نفر بودند و ۴۷.۹ درصد آن‌ها سواد داشتند. جمعیت زنان ۱۵ ساله به بالا، ۹.۲ میلیون نفر بود که تنها ۲۴ درصد آن‌ها باسواد بودند. (همه‌پرسی‌های رژیم شاه، بهمن خدایی، ص ۱۷۲). پس تعداد بی‌سوادها وحشتناک بوده است. حالا به نظر شما در ایران سال ۱۳۵۵، خودکار چقدر کالای ضروری است؟ قیمت آن ثابت باشد یا نباشد، نشان از موفقیت اقتصادی پهلوی است؟ @AFKAREHOWZAVI
26 دی یادآور فرار ذلت بار محمد رضا پهلوی از ایران است. @ghalamnegaremonfared
🔖۲۶دی ماه، طلیعه‌ی پیروزی با روشن شدن جرقه های اولیه انقلاب و فشار نیروهای مخالف رژیم و هماهنگی قیام های مردمی به رهبری امام خمینی (س) و کشتار 17 شهریور و برگزاری مراسم چهلم های مختلف شهدا در تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و ... و اعتصاب کارگران شرکت ملی نفت و چاپ مقاله توهین آمیز احمد رشیدی مطلق علیه امام، کنترل امنیت کشور از دست نیروهای رژیم و حتی حکومت نظامی خارج شد و پایه های اقتدار رژیم 2500 ساله شاهنشاهی سست شده و منجر به فرار شاه گردید. امام خمینی (رحمت الله علیه)فرار شاه را اولین مرحله پیروزی خواندند و این واقعه را در حرکت تکاملی ملت مهم دانستند. امام از فرار شاه با عنوان «طلیعه‌ی پیروزی» یادکردند و فرمودند:«رفتن شاه، پیروزی نیست بلکه طلیعه‌ی پیروزی است. و البته این طلیعه را من به ملت ایران تبریک عرض می‏کنم و باید توجه داشته باشند که همان طوری که طلیعه پیروزی است، طلیعه خلع سلطه اجانب است‏.» (صحیفه امام، ج ‏5، ص 484) بعداز فرار شاه حضرت امام (رحمت‌الله علیه) می فرماید: «شما ملت شجاع و ثابت قدم به ملت های مظلوم ثابت کردید که با فداکاری و استقامت می‏ توان بر مشکلات هر چه باشد غلبه کرد و به مقصد- هر چه دشوار باشد-رسید.» (همان؛ ص: 486) @ghalamnegaremonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۷دی ماه سالگرد شهادت نواب صفوی 📌رهبر انقلاب می‌‌فرماید: «عنصری که اولین‌بار در روح من و در ذهن من یک هیجان سیاسی انقلابی و حالت علاقه به مبارزه برای خدا و اسلام به وجود آورد، شهید نواب صفوی بود.» 📌سیدمجتبی نواب صفوی، سید محمد واحدی، خلیل طهماسبی و مظفرعلی ذوالقدر پس از ترور ناموفق نخست‌وزیر حسین علاء در اعتراض به پیمان استعماری سنتو بامداد ۲۷ دی ماه ۱۳۳۴ مصادف با شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در پادگان عشرت‌آباد تیرباران شدند و به شهادت رسیدند. @ghalamnegaremonfared
دست‌خط امام خامنه‌ای در تجلیل از شهید نواب صفوی: «سلام بر آن پیشاهنگ جهاد و شهادت در زمان ما.» @ghalamnegaremonfared
📌در سال ۱۳۷۹، درست در اوج حملات تبليغاتي سنگين و بي‌سابقه‌ی جريان اصلاح‌طلب به فدائيان اسلام و مبارزات آنان، مقام معظم رهبري در ذيل تصويری از شهيد نواب صفوي رهبر فدائيان اسلام، جمله‌ای در تكريم ايشان نوشتند. پس از قدرت يابی جريان موسوم به دوم خرداد در سال ۱۳۷۶، جريان تبليغاتي جديدی عليه تمامي مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی آغاز گرديد. اين جريان كه تا چند سال از ده‌ها تريبون كتبی، با تيراژ بالا و گسترده از توزيع وسيع برخوردار بود، حركتی را در جهت بازرواییِ ريشه‌هایِ تاريخیِ نهضت اسلامی مردم ايران، آغاز نمود كه بازه‌ای از نهضت كربلای حسينی، در سال ۶۱ هجری تا نهضت جنگل و فدائيان اسلام در تاريخ معاصر را شامل مي‌شد. در اين تحرك موذيانه، موجی از تحريف و تاويل انحرافی به سوی موارد مذكور روان گرديد و حجم سنگينی از مطالب و تفاسير خلق الساعه و بي بنياد در جامعه منتشر شد. اين فضاي مسموم و خفقان آور، مجال هرگونه دفاعی را از ريشه‌های مسلم نهضت اسلامي و عقبه‌ی تاريخیِ ملت ايران را در برابر طواغيت و مستكبران گرفته بود، تا جایی كه حتی در ميان نيروهای ارزشی و باورمند به انقلاب اسلامي و حكومت اسلامي ، استناد به چنين مواردی دشوار و دارایِ تبعاتی فرساينده بود. يكی از مصاديق اين قبيل ريشه‌های تاريخی، مبارزات فدائيان اسلام و خصوصا رهبریِ منحصربفرد آن يعنی «شهيد نواب صفوی» بود. در سال ۱۳۷۹، درست در اوج حملات تبليغاتی سنگين و بي‌سابقه‌ی تریبون‌ها و تئوری‌پردازانِ جريان اصلاح طلب به فدائيان اسلام و مبارزات آنان، مقام معظم رهبری در ذيل تصويری از شهيد نواب صفوی -«رهبر فدائيان اسلام»- جمله اي در تكريم ايشان نوشت. اين جمله گرچه كوتاه بود، اما احياگر جايگاه رفيع اين شهيد عزيز در ميان وفاداران به انقلاب اسلامي بود. متن كامل جمله مقام معظم رهبري از اين قرار است: «بسمه تعالی سلام بر آن پيشاهنگ جهاد و شهادت در زمان ما سيد علی خامنه‌ای» 🖋آمنه عسکری منفرد @ghalamnegaremonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔖چشم به‌راه ◽️گوشش به صدای زنگ درِ خونه بود، اما روی در خونه یک کلون زده بود که شکلِ قدیم‌ترهای خونه حفظ بشه. می‌گفت: «هرموقع برسه، با انگشتاش آروم میزنه روی در، دوست نداره زنگ بزنه.» دایی‌ جوادم را می‌گفت. اصلا انگار چشم انتظاری در خانواده‌ی ما مثل خمیازه مُسری شده بود؛ چون مامانِ من هم، همزمان با صدای موتور یا صدای کلونِ در خونه‌ی عزیزجون، می‌دوید سمتِ کوچه. خونه‌ی ما و عزیزجون دیوار به دیوار بود. ◽️از وقتی دایی‌جون مفقودالاثر شده بود، قرار گذاشته بودیم هر شب موقع خواب یکی از بچه‌ها، خونه‌ی عزیزجون بخوابه که پیرزن تنها نباشه. اما هر شب عزیزجون می‌گفت:  «امشب دیگه جواد میاد. شما برید راحت بخوابید.» اما شبهایی که نوبت من بود تلاش می‌کردم خودم را به زور بیدار نگه دارم تا لحظه‌ی تاریخی دیدار بعد از این همه سال را ببینم و در موردش بنویسم. ◽️بنویسم که « دایی جواد متولد  سال۱۳۳۹ بود و سال ۱۳۶۲ در منطقه‌ی عملیاتی شرحانی، در عملیات (والفجر۱) مفقود الاثر شده. البته یک‌بار در عکس اسرای ایرانی در عراق، جوانی رعنا شبیه دایی جواد را دیده بودن که فکر کردن دایی اسیر شده، اما وقتی معلوم شد که تنها شباهت چهره بوده، روزنه‌ی امیدِ دیدار روی ماهش دوباره بسته شده بود و همه‌ی خانواده منتظرِ رسیدنِ خبری از دایی‌جون بودند اما... دیگه الان چند سال است در قطعه‌ی شهدای بهشت زهرای تهران یک مزارِ خالی به اسم «شهید جواد شاپوری» هست که خانواده و دوستان شهید، اونجا جمع میشن و چندسال یک‌بار برای دایی شهیدم، سالگرد میگیرن. ◽️الان که دارم این خاطره‌ها را با اشک چشمهایم روی کاغذ می‌‌نویسم،  ۲۸سال از فوت عزیزجون گذشته، ۹سال است مامان با صدای موتوری و کلون در خونه‌ی عزیزجون، رنگش نمی‌پره و گریه‌اش نمیفته. به گمانم مامان و عزیزجون پیش دایی جواد هستند و دلتنگی‌هاشون تموم شده. اما من و همه‌ی اعضای خانواده، هیچ وقت یادمون نمیره عزیزجون چشم‌ به‌راهِ جوادش بود که رحمت خدا رفت. ◽️ خانواده‌ی شهید جواد شاپوری بعد از گذشت ۳۹سال، هنوز منتظر هستن تا حتی خبری از پیداشدن پیکر دایی فرهاد برسه، درست شبیه خیلی از رزمنده‌هایی که مفقود‌الاثر هستن. حالا دیگه من شدم مادر و خواهر داییِ جاویدالاثرم، «شهید جواد شاپوری». 💬«بر اساس نقل خاطره‌‌ای از قول خواهرزاده‌ی شهید جواد شاپوری» 🖋آمنه عسکری منفرد @ghalamnegaremonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا عطیه لطیف زن مسلمان فعال حقوق زن آمریکایی با اختیار خودش حجاب را انتخاب کرد؟ 👆👆👆 🔸 حجاب یک سلیقه پوشش نیست بلکه یک مبارزه است با ظلمی سیستماتیک علیه زن، که در غرب علیه زن در حال انجام است. 🔹 شنیدن مراحل مبارزه این زن از دوران نوجوانی تا کنون با بی حجابی جالب است. 🔸 به صحبت هایش گوش کنید و در نشر آن بکوشید http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 از کودکی پاسدارم.... ⏪یعنی حالا منم تحریم شدم توی اروپا؟🤔 واکنش روح الله مومن نسب به تروریستی خواندن سپاه توسط اتحادیه اروپا با انتشار عکس ۵ سالگی خودش در لباس سپاه @ghalamnegaremonfared
🔺این فضا را خط‌کشی📏 کنید🔺 رهبر معظم اتقلاب فرمودند: «فضای مجازی بدون اختیار ما، دارد مدیریت می‌شود و عوامل مسلط بین‌المللی در این فضا از لحاظ خبردهی، خبررسانی، تحلیل داده‌ها و هزاران کار دیگر بشدت فعال‌ند. نمی‌شود مردم‌مان را در این فضا، بی‌پناه رها کنیم.» ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ @ghalamnegaremonfared