قابل توجه اهالی هوشمند امامزاده
💠
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۲۰۸):
صاحب این انگشت کیست؟!
هجوم اوقاف به اهالی روستا در زمان دهیاری آ.میرشجاع با اتکاء به «وقفنامه جعلی» شروع شد.
متقابلاً آ.میرشجاع هم زیر بار آن نرفت و
💠
آخرین نامه تنها دهیار بومی ضمیمهای داشت موسوم به «وقفنامه اصلی» (که آنهم، کپی صورتجلسهای بیشتر نبود!)
آ.میرشجاع در ۲ مرحله اقدام به تحویل کپی وقفنامه اصلی به اوقاف نموده است:
الف) طی دومین پاسخ انفرادی به دومین نامه اوقاف رحمانی
💠
ب) طی صورتجلسهای اجتماعی علیه بخشنامههای اوقاف نانکلی
اما اوقاف لجوج هیچگاه از استناد به آن اختلاسنامه، پرهیز نکرد!
ابهامات بنده در این مسئله؛
۱) چرا آ.میرشجاع، «وقفنامه (موسوم به) اصلی» را ضمیمه نامههای اول و دوم خود به اوقاف رحمانی نکرده بود؟!
زیرا که وی هیچکدام از اصل و کپی آنرا در اختیار نداشته است! چرا؟! (پدرمان هم نداشته؟!!)
اما بمحض دریافت کپی وقفنامه از یکی از سادات حسینی، آنرا طی نامهای به رحمانی تحویل میدهد تا او از وقفنامه خطرناک جعلی، دست بردارد. بعداً به نانکلی هم میدهد.
۲) چرا از این وقفنامه، فقط کپی آن در اختیار سادات است؟! اصل آن در اختیار کیست؟
طی تحقیقاتی بالاخره کشف گردید که؛ اصل آن (چنانچه ملاحظه میکنید☝️) در اختیار یکی از مستأجرین دو دانگ بوده است!
ولیکن این ابهام لحظهای مرا رها نکرد که صاحب انگشتی که در تصویر مذکور دیده میشود، متعلق به کیست؟!
و بالاخره هفته گذشته که در روستا بودم، دریافتم، او کیست!
حال نوبت شماست، کشف کنید!
..ادامه دارد.
✍سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۲ آذر۱۴۰۲
گروه سادات میدان
🎲
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
مردم حقیقت را فهمیدند چه باید بکنند؟ تجربه وعبرت گرفتن ازتاریخ 👇🌴👇
آنروز که ابوبکر رأی آورد علی(ع) شکست نخورد، مردم سرنوشت خود را به تباهی سپردند...
آنروز که عمر بر مسند خلافت نشست، علی(ع)کوچک نشد، مردم اشتباهشان را تکرار کردند...
آنروز که شورای شش نفره،عثمان را بر علی(ع) ترجیح داد، علی(ع) شکست نخورد، خواص به مردم خیانت کردند..
ولی آنروز که علی(ع) به خواست مردم بر مسند خلافت نشست، خود را پیروز نمی دانست بلکه مسئول میدانست، آنروز فقط مردم پیروز شدند....
آنروز هم که شمشیر اشقیالاشقیا فرق علی (ع) را شکافت، باز هم علی(ع) شکست نخورد، که فرمود: فزت و رب الکعبه..
واین بزرگترین پیروزیست که رستگار شوی... ولی آنروز باز هم مردم شکست خوردند...
و آنروز که در کربلا، سر حسین(ع) و هفتادودو تن از یارانش به نیزه رفت و زینب (س) و اسرا را به نام خارجشدگان از دین! درخرابههای شام گرداندند و مردم هلهلهکنان به دورشان جمع شدند، باز هم این مردم بودند که شکست خوردند....
*شاید تمام روزهایی که مردم شکست خوردند نفهمیدند که شکست خوردهاند و بر طبل شادی کوبیدند و این قصه شکست مردم چیز عجیبی نیست، که تاریخ همچنان ادامه دارد...*
این بحث امامت و ولایت از صدر اسلام خاری شده در چشم خیلی از دشمنان واقعی این دین؛ دردی که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز براشون تازگی داره و حتی دیده میشه بعضی از درون اسلام با این مسئله مشکل دارند! حتی بعضی از آنهایی که ملبّس هستند به لباس پیغمبر!!!؟
سیاسیون در مقام حرف معتقدند، از همه حتی امام زمان وپیامبر هم، میشود انتقاد کرد.
اما در مقامِ عمل، از نزدیکان آنان هم اگرانتقاد کنی تاب نمیآورند
*از شهید نواب صفوی پرسیدن: چرا آرام نمینشینی؟ ببین آیت الله بروجردی ساکت است.
نواب گفت: 👇
آقای بروجردی سرهنگ است، من سربازم!
سرباز اگر کوتاهی کند، سرهنگ مجبور میشود بیاید وسط!!...
هر بار که رهبری دارد میآید وسط میدان ، یعنی ما سربازها کم گذاشتهایم..
ما نسبت به ولایت بی معرفتی کرده ایم .
: 🟩 اگر نماز قضا بشود میشود جبران کرد.
🟩 اگر روزه قضا بشود میشود قضای آنرابجا آورد *
ولی اگر دفاع از "ولایت" قضا بشود، تاریخ به ما میگوید نمیشود جبران کرد. وباید منتظر جام زهر تحمیلی ویا گودال قتلگاه ویا بهم ریختگی جامعه باشیم .
*یکبار در سقیفه قضا شد*، حضرت زهرا "سلام الله علیها" را شهید کردند.
*یکبار در صفین قضا شد*، حضرت علی "علیه السلام" را شهید کردند.
*یکبار در کوفه قضا شد*، تابوت امام حسن "علیه السلام" تیرباران گردید .
*یکبار در کربلا قضا شد*، بر پیکر امام حسین "علیه السلام" اسب تازاندند.
مواظب باشیم "ولایتمان" قضا نشود.
*بصیرت چیست؟ 👇👇
*به زبان ساده و روان* یعنی تشخیص حق از باطل در زمان خاص خودش. بدون وابستگی وعلاقمندی به هر جریانی که منحرف ومقابل ولایت است.
ونکته آخر : امروز اصلاح طلبان وجریان نفوذومعاند دست بردارنیستند وهردولت دلسوز وولایی سرکار بیاید این مصیبت را خواهیم داشت . پس مواظب باشیم که خودمان نیز قضا نشویم .
۲۳ آذر ۱۴۰۲ #فرهادنیا
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
لطفاً
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
🙏
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
♦️یمنیها را گفتند: غیرت از که آموختید؟
🔹گفتند: از حکام عرب :)
«شیخ شبانی»
@shamime141
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
لطفاً
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
🙏
قابل توجه اهالی غیور امامزاده
💠
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۲۰۹):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۳۷)
🕸 تارهای عنکبوتی
تنیده بر پارکینگ قاسم (۸)
مالکیت آ.سیدقاسم بر پارکینگ شخصی خودش، دارای ارکان (چهار پایه) محکمهپسندی است که معارضین وی، هیچکدام از آنها را ندارند:
الف) هبهنامهای معتبر
ب) استشهادیه محلی
ج) ید تصرفی مالکانه
د) تأییدیه دهیار وقت
همسر محترم یکی از پسران مرحوم سیدابراهیم طی تماسی تلفنی، حدود چهل دقیقه در حال اعتراض به دخالت بنده در مسئله کوچه جهنمی بود!
وی برای تخطئه حقانیت سیدقاسم، هیچگونه حرف محکمهپسند و خداپسندانهای نداشت. لذا چند نکته صریح را به ایشان متذکر شدم که توجه به آنها شاید برای همه آنها که بدنبال تنیدن تارهای عنکبوتی بر این نقطه جهنمیساز بوده و هستند، مفید باشد:
۱) دخالت اوقاف نانکلی در این مسئله، کاملاً غلط و غیرقانونی بوده و قابل پیگرد قضایی است و بنده هم برای محکومیت فضولیها و زیادهرویهای نانکلی مساعدت خواهم کرد.
ممکنست نانکلی، برای تخفیف جرم خود، اقدام به شریکتراشی نموده و تمامی تقصیرات را به گردن نفوذی خودش (امین اوقاف!) حواله بدهد (که سالهاست گردنفرازی احمقانهای پیشه کرده است!)، در اینصورت هر دو مجرم مذکور باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند که بدنبال زهر چشم گرفتن از مالکین روستا بودهاند!
فرزندان سیدابراهیم هم که بعلت تحمیق و تحمیل از طرف صادقجنگی و امثالهم، نامههای نانکلی را بعنوان سند حقانیت خود در دعوای پوچ خود علیه برادرشان داخل پروندههای شکایتی خود کردهاند، باید متوجه باشند که تیشه به ریشه خود و اهالی روستا زدهاند و میزنند (و به همین علت هم بنده خود را مجاز و بلکه مکلف به دخالت در این پرونده میدانم) و اگر دخالت نانکلی شیاد در این قضیه نبود، شاید من هم کاری به این دعوای نانجیبانه نداشتم.
شما اگر ادعای نانکلی (تعلق ششدانگ روستا به نانکلی و عدم حقانیت و صلاحیت اهالی در امور محلی خود) را قبول دارید و بدان تمسک میکنید، در واقع، همزمان (و بلکه مقدمتر) مالکیت آ.سیدابراهیم را هم تخطئه و انکار میکنید. اگر صاحب این کوچه، نانکلی است، دیگر به شما چه ربطی دارد که آنرا به پدرتان نسبت بدهید یا از تصرف برادرتان، برافروخته و آشفته گردید؟!!
۲) دومین مسئلهای که لازمست فرزندان مرحوم آقاسیدابراهیم تکلیف خود را با آن روشن کنند و خیلی مهمتر از پرداختن به دعوای خود با برادرشان است، ادعاهای واهی صادقجنگی است که میگوید و مینویسد و در شکوائیههای خود علیه سیدقاسم هم درج میکند بدون آنکه کوچکترین مدرکی برای ارائه داشته باشد!
وی طی دروغی آشکار و مسخره، مدعی است که زمین معوضه (بین سیدابراهیم و آ.زینالدین) ۶۰۰ متر و مشاعی بوده است!! و فرزندان مرحوم سیدشفیع هم در آن سهیم هستند!
اگر شما فرزندان سیدابراهیم هم باور دارید که صادقجنگی در این ادعا (تهمت به سیدابراهیم بابت تصرف نامشروع در زمین مشاعی و تعویض زمین غیر بنفع خودش) کمترین صداقتی دارد، قبل از دعوای مسخره با برادرتان بهتره بروید برای استغفار جویی جهت آمرزش گناه پدر مرحومتان (که متهم به زمینخواری ناحق شده!) و آنگاه محو بدنامی برای پدرتان که شکل گرفته و سپس از صاحبان حق (عموزادههای خودتان از سیدصادق گرفته تا بقیه آنها) حلالیت بطلبید و جبران مافات کنید. و نهایتاً اگر وجاهتی باقی مانده باشد به جان برادرتان بیافتید!
۳) چشمهای خود را به تیزی باز کنید و حق و باطل صحنه را با دقت ببینید. تارهای عنکبوتی اغیار را بعینه مشاهده کنید و فریب انواع ادعاهای غلطانداز را نخورید که بازی با حیثیت خودتان هم است. حتی حرفهای بظاهر منطقی اما بیمبنای اخوی من هم نباید شما را به بیراهه بکشاند. شما بجای اینکه به سیدقاسم کمک کنید تا این تارهای عنکبوتی را درهم بریزد، لااقل خودتان به تنیدن تارهای خود پایان دهید و بیش از این خود را مضحکه خلایق نکنید و آخرت خود را به هیچ و پوچ نبازید.
۴) یکی از پسران مرحوم سیدابراهیم برای من نوشته که؛ اصالت هبهنامه را قبول داریم اما از آنجا که پدرمان بیسواد و سادهدل بود، قاسم او را فریب داده و سوءاستفاده کرده است!!
گیریم که سیدقاسم برای معبرگشایی خانه خود، معاذالله، پدرش را فریب داده و خودش هیچ علاقهای به مساعدت پسرش در اینخصوص نداشته و حتی قبل از اینکه به فکر معبری برای پسرش باشد به فکر رفتوآمد خیلی ضروری (!!!) اهالی روستا از این نقطه به کوچهباغ پشتی بوده است!! (که فقط احمقهای جاهل و لجوج میتوانند چنین حرف یاوهای را باور کنند) آیا براستی کمترین ارزشی دارد که برای انتقامجویی از سیدقاسم، با حیثیت پدرتان بازی کنید و آنمرحوم را متهم به نادانی و سادهلوحی و دهنبینی بکنید و شخصیت محترم او را پایمال سازید؟!!
...ادامه دارد.
✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۴ آذر۱۴۰۲
گروه سادات میدان
🎲
گروه هماندیشی سیدعلاءالدین
🌹
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
✍️ #یادداشت |عینک آخرتبینی
🔻استاد جواد محدثی
🔹دیدها و نگاهها، یا سطحی است یا عمیق، یا محدود است یا وسیع، یا غلط است یا درست، یا نزدیکبین است یا دوربین.
هرکس بهاندازه دید خود، از جهان هستی شناخت پیدا میکند و هرکس به تناسب دید و نگاهش عمل میکند؛ پس نوع عمل هرکس در زندگی، بسته به این است که چه نگاهی دارد و چه عینکی به چشمش زده است.
این است راز تفاوت انسانها.
انبیاء(ع)، از سوی خدا آمدهاند تا به چشم ما عینکی بزنند و به ما دیدی بدهند که عالم هستی را، خود و خدا را، زمان و جهان را، دنیا و آخرت را، عملها و عکسالعملها را آنطور که هست، ببینیم و بشناسیم؛ یعنی نگاه و شناختی داشته باشیم، وسیع نه محدود، عمیق نه سطحی، درست نه غلط.
بعضی عینکها و لنزها و عدسیها، اشیاء را یا کوچکتر نشان میدهند یا بزرگتر، یا دورتر یا نزدیکتر، یا رنگیتر یا بیرنگتر.
📢کانال رسمی هفتهنامه افق حوزه
🔰http://Eitaa.com/ofogh_howzah
🌐 ofoghhawzah.ir
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
لطفاً
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
🙏
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
📣 ملت ایران هویت خود را فراموش نکند!
✏️رهبر انقلاب: یکی از وظایف ما این است که متوجّه به «خود»، به «خودی خود»، باشیم. ملّت ایران هویّت خود را بایستی فراموش نکند؛ اگر هویّت خود را فراموش کرد، ضربه خواهد خورد، سیلی خواهد خورد، عقب خواهد ماند.
✏️خدای متعال برای کسانی که یاد او را فراموش کردند میفرماید: نَسُوا اللَّهَ فَاَنساهُم اَنفُسَهُم؛ آنها خدا را فراموش کردند، خدا هم آنها را از خودشان غافل کرد و مبتلا به فراموشی از خودشان کرد. این نشاندهندهی آن است که توجّه به خود، هویّت خود، خصوصیّات خود، برای شخص، برای هر ملّت، برای هر مجموعه یک امر لازمی است.
✏️بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدای استان آذربایجان شرقی. ۱۴۰۲/۹/۱۵
📢کانال رسمی هفتهنامه افق حوزه
🔰http://Eitaa.com/ofogh_howzah
🌐 ofoghhawzah.ir
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
لطفاً
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
🙏
قابل توجه اهالی غیور امامزاده
💠
علاءالدین در افق آینده؛
(ق ۲۱۰):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش۳۸)
🕸 تارهای عنکبوتی
تنیده بر پارکینگ قاسم (۹)
۵) هفدهمین تار عنکبوت مکار!
مدیرکل آبفای قزوین، دروغهای مدیر آبفای شهرستان آوج را به بازرسی استانداری قزوین، منعکس کرده است! چرا؟!
زیرا؛ مدیر آبفای آوج هم دروغهای دهیار روستا را به مدیرکل آبفای استان منعکس کرده است! چرا؟!
زیرا؛ دهیار غیربومی، دروغهای شورای روستا را به مدیر آبفای آوج منعکس کرده است! چرا؟!
زیرا؛ شورای خائن روستا بدنبال منکوب کردن آ.سیدقاسم است! چرا؟!
علت خیانت شورای خائن (و اعوان و انصار آن که در حد گروهانی از عشکها و غودوغها را تشکیل داده!) در آنست که تبدیل به بازوی عنکبوتی مکار شده که دنبال تنیدن تارهای شرورانه بر کلیه امور روستاست! چرا؟!
کوچه جهنمی، صرفاً بهانهای است برای تکمیل شرارتهای این عنکبوت شیطانی که دامنه آن تا قزوین هم امتداد یافته و حتی به تهران هم کشیده شده است!
بازرسی وزارت نیرو (طی گفتگویی که با بخش کارشناسی آن داشتم) با توجه به اینکه این تخلفات فراتر از دایره آن وزارتخانه است (بلحاظ دخالت اوقاف و...) معتقد است؛ لاجرم باید از طریق قوه قضائیه مورد رسیدگی قرار گیرد وگرنه خاتمه نمیپذیرد!
اینگونه گزارشات در زبان عربی، «مُــعَــنْـــعَنْ» نامیده میشوند. «عن» یعنی «از» و معنعن یعنی «از ... از»
فلذا چنین «معنعن»ی هم رشته دیگری از تارهای عنکبوتی تنیده بر پارکینگ سیدقاسم است!
غافل از اینکه «إنّ اوهن البیوت، لبیت العنکبوت»!
..ادامه دارد.
✍️سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۵ آذر۱۴۰۲
گروه سادات میدان
🎲
گروه سیدعلاءالدین
🌹
قابل توجه اهالی امامزاده
💠
علاءالدین در افق آینده
(ق۲۱۱):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش۳۹)
🕸 تارهای عنکبوتی
تنیده بر پارکینگ قاسم(۱۰)
۶) لولهگذاری نامشروع و غیرقانونی و
آب در هاون کوفتن صادقجنگی و...!
لولهکشی آبفای آوج از پارکینگ تجمیعی سیدقاسم، فاقد مجوز قانونی وی و صاحبان قبلی آنهاست.
همه میدانیم که پارکینگ سیدقاسم، قبل از زلزله ۸۱ مسکونی و متعلق به آ.سیدابراهیم و آ.زینالدین بوده است و بالتبع لولهکشی در آنجا اساساً میسر نبوده، زیرا اساساً معبر نبوده است.
و قطعاً بعد از آواربرداری محل و تسطیح آن، صورت گرفته است و آبفا قاعدتاً باید از مالکین آن، مجوز میگرفته که نگرفته! (نه از سیدابراهیم اجازه گرفته و نه از زینالدین و نه بعداً از سیدقاسم)!
بنابراین آبفا، آشکارا مرتکب خبط قانونی شده که احتمالاً ناشی از فریبکاری دهیار یا شورا و یا سایر فضولهای محلی بوده است و حالا ناچار به عذرخواهی و پرداخت خسارت است ولو اینکه سیدقاسم هم اشتراک خود را سالهای سال از همان شبکه دریافت کرده باشد!
بدیهیست که لولهگذاری غیرقانونی و نامشروع مذکور، به هیچ عنوان برای هیچکسی از جمله آبفای آوج و شورا و دهیار و بقیه نابکاران، هیچگونه «حق ارتفاق»ی ایجاد نمیکند که بشود ادعا کرد بموجب لولهکشی غیرقانونی، لابداً اینجا قبلاً معبر بوده است!!
استدلالی کاملاً واهی، پوچ، نامشروع و غیرقانونی که نه متعارف است و نه محکمهپسند و نه خداپسند و جز وقاحت و حماقت، چیزی در ورای آن نیست.
تنها راه شما توبه و جبرانست و السلام!
..ادامه دارد.
✍️سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۵ آذر۱۴۰۲
گروه سادات میدان
🎲
گروه سیدعلاءالدین
🌹