هدایت شده از •خاک ِباران خورده•
خدایا لطفاً نصیب جاسمین و همه ی ما کن این رویا های شیرین رو❤️🩹:)
هدایت شده از همینه که نیست
کاش عواطف انسانی رو هم میشد همیشه با جدول و نمودار نشون داد، چون در حال حاضر نه میدونم، نه میفهمم.
هدایت شده از همینه که نیست
میدونم نیاز دارم بنویسم، ولی نمیدونم چطور کلمات رو کنار هم بزارم تا بتونن اون احساس رو بازتاب بدن
هدایت شده از همینه که نیست
کلمات کنار هم قرار نمیگیرن. توضیح ـام فقط برایِ خودم معنی میدن. جمله بندی ها پراکنده ـست و هیچ چیز به شفافیِ یک توضیحِ منطقی نیست. احساس میکنم تمام من هایِ درون مغزم به یکباره تصمیم گرفتن با هم حرف بزنن، نه درمورد یک موضوع واحد، در مورد هر وجهه ای که این احساس ممکنه داشته باشه. احساس میکنم کلی سرِ ربان بوده که همه ـش از دستم رها شده و به سمت دیگه ای میره. همه چیز در مغزم آشفته ـست و تنها چیزی که سر جاشه مغزم تو جمجمه ـست.
گوربا کوچولو✨..
آرامشی که 12شب به بعد داره✨>>>>
در سکوت پرسه میزنی در پیچ و خم اتفاقات امروز 🙃
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
آریس، بدونِ اینکه تلاش خاصی بکنی هم عکسایِ قشنگی میگیری.
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
آریس، آینده روشنتر از چیزیه که الان میبینی. ادامه بده.