eitaa logo
حامد فلاحتی
1.3هزار دنبال‌کننده
5.6هزار عکس
3.7هزار ویدیو
221 فایل
✅ دانش آموخته سطح 4 حوزه علمیه ✅ مدرس حوزه علمیه ✅ پژوهشگر معارف اسلامی 👈 انقلاب نوشته های مهم 👈 حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی 👈 اطلاع رسانی 👈 فایل های درسی و مطالعاتی 👈 سلسله مباحث هویت طلبگی 👈 ترویج مطالعه فلسفه ارتباط با مدیر: @HamedFalahati
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتگوهای طلبگی 01.05.26.mp3
13.21M
سلسله نشست های هویت طلبگی جلسه چهاردهم 🆔 @h_falahati
❗️باز هم اظهارات سخیف ضرغامی!! 🔹وزیر میراث فرهنگی در توییتر نوشت: «بزرگترین ⁧منکر⁩، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. ‏نظام بن‌بست ندارد. ‏برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. ‏تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.» ✍یکی از مشکلات کشور وجود چنین ادم هایی در پست های حساس نظام است ایشان با ژست های روشنفکرمابانه ای که می گیرد احتمالا در جهت اهداف سیاسی آینده خودش هست .اگر مجلس نسبت به اقدام زشت قبلی اش در کشیدن دست بر سر دختر بی حجاب عکس العمل نشان داده بود امروز در شرایط فتنه گون شاهد این گونه اظهارات از وی نبودیم روانبخش 🆔@h_falahati
🖼 سندی دیگر از خلاف‌گویی پدر مرحوم مهسا امینی @Farsna 🖊مسولین عجول و خانواده فتنه گر! آرام آرام ما مدعی هستیم! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 برخی سلبریتی‌ها نانجیب هستند ولی برخی نظیر سید شهاب حسینی، عمیقا احساساتی هستند و در فضای سایر بازیگران تحت تاثیر قرار می‌گیرند؛ ❗️ ای کاش فکری شود برای گفتگو با امثال این سلبریتی‌ها که هم موثر هستند، هم نانجیب نیستند و اگر حرف را درست و صحیح به آن‌ها منتقل کنیم، می‌پذیرند؛ حوزه توییت 🖊البته ای کاش خودشان هم سعی می کردند درست بفهمند! به اغتشاش گر مردم نمی گویند اینهایی که امروز مسلمانانه آمدند میان خیابان تا بساط اغتشاش جمع شود هم مردمند ای کاش شما همین تناقض ها را حل کنید. بسیجیانی که چند شب پیش زنده بودند مردمند! بیگناهانی که در پروژه کشته سازی از دست رفتند مردمند! مامور نیروی انتظامی که سوخت و آنی که گلویش غرق خون شد مردمند! 🆔 @h_falahati
❇️ الزام به حجاب و توهم تفرقه! 📝 پاسخی به ادعای مهدی نصیری 🖋 صالح رحمتی 🔢 بخش نخست 🔸 آقای نصیری با استناد به روایتی از کافی شریف، مدعی شده است که حضرت امیر المؤمنین(سلام الله علیه) به دلیل پرهیز از تفرق و فروپاشی اجتماعی، از اجرای مواردی از احکام شرعی خودداری کرده و اجازه داد به همان صورت بدعت و غلط پیش از حکومت خود عمل شود، و این موارد از حکم حجاب مهمترند، فلذا نظام نیز نباید اصرار بر اجرای حجاب شرعی نماید که موجب تفرقه و تنش و دوقطبی در جامعه اسلامی نگردد. ✅ پاسخ این ادعای ایشان، در چند بند داده می‌شود: 1⃣ اولاً: حضرت امیرالمؤمنین (سلام الله علیه) در چندین فراز، خوف از تفرقه و تشتت را مطرح می‌کنند و برای فهم حقیقت این خوف، باید به توصیف حضرت از وضعیت زمانه و انسان‌های پیرامونی ایشان توجه نمود: «... وَ اللَّهِ لَقَدْ أَمَرْتُ النَّاسَ أَنْ لَا يَجْتَمِعُوا فِي شَهْرِ رَمَضَانَ إِلَّا فِي‌فَرِيضَةٍ وَ أَعْلَمْتُهُمْ أَنَّ اجْتِمَاعَهُمْ فِي النَّوَافِلِ بِدْعَةٌ فَتَنَادَى بَعْضُ أَهْلِ عَسْكَرِي مِمَّنْ يُقَاتِلُ مَعِي يَا أَهْلَ الْإِسْلَامِ غُيِّرَتْ سُنَّةُ عُمَرَ يَنْهَانَا عَنِ الصَّلَاةِ فِي شَهْرِ رَمَضَانَ تَطَوُّعاً وَ لَقَدْ خِفْتُ أَنْ يَثُورُوا فِي نَاحِيَةِ جَانِبِ عَسْكَرِي مَا لَقِيتُ مِنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ مِنَ الْفُرْقَةِ وَ طَاعَةِ أَئِمَّةِ الضَّلَالَةِ وَ الدُّعَاةِ إِلَى النَّارِ....» همانطور که از این فراز مشهود است، محیط پیرامونی حضرت به گونه‌ای بوده که وقتی ایشان نماز تراویح را بدعت دانسته و امر به عدم اجتماع در نوافل می‌کنند، برخی از افرادی که در لشگر ایشان قرار دارند، ندای یا اهل الاسلام و واعمرا سر می‌دهند. خب، چنین لشکری که التزام به اوامر امیر و فرمانده خود نداشته و خوف حضرت به این است که، لشکر را از هم پاشیده و تفرقه ایجاد کرده و به طاعت ائمه ضلالت درآیند، معلوم است که در چنین محیط متزلزل و آکنده از انسانهای ضعیف الایمانی که در درون لشکر حضرت جای دارند، نمی‌توان بدعتها را انداخته و به سنن نبوی بازگردانید. و خوف آن می‌رفت که لشکر از هم‌ پاشیده و یاران ایشان متفرق گشته و به طاغوت معاویه بپیوندند. و این، غیر از خوف تفرقه میان مردم است. ضمن آنکه، مواردی که حضرت برشمرده‌اند، بدعتهایی است که در طول ۲۵ سال به مناسک رفتاری مردم تبدیل شده بود و آنها به آن اعمال، انس گرفته و عادت کرده بودند. پرواضح است که بازگردانیدن آن مناسک، علاوه بر اراده‌‌ی حاکم، نیاز به مردمی همراه و همدل دارد که کوفه، فاقد چنین مردمی بود. اما حجاب، حکم شرعیِ سازگار با طبع انسانهاست و هیچ زمینه‌ی تشتت‌زایی در آن وجود ندارد. و این مقایسه، قیاس مع الفارق است. 2⃣ ثانیاً: استفاده‌ای که آقای نصیری از این روایت داشته و آن را به عنوان سیره حکومتی حضرت امیرالمؤمنین (سلام الله علیه) برجسته ساخته است، خلاف روش تحقیق علمی است. دستیابی به سیره حضرت در اجرای احکام الهی و از جمله حجاب شرعی، نیاز به بررسی همه‌ی ادله و نصوص دارد؛ نه تکیه بر یک روایت. و این روش، به نتایج غلط علمی خواهد رسید. مواردی مانند: عدم تحمل معاویه (لعنه الله) حتی برای یک روز، عدم اعطای منصب به طلحه و زبیر، کورکردن فتنه‌ی خوارج، بازگردانیدن بیت المال حتی از کابین زنان و کوتاه‌بودن دوران حکمرانی ایشان و وقوع سه جنگ مهم در آن دوران، همه حکایت از عزم حضرت در مقابله با فتنه‌ها و بدعتها دارد، نه آنکه نشان از کوتاه‌آمدن حضرت داشته باشد. پس، در برداشت از سیره‌ی حضرت، باید همه‌ی گزارشها را جمع کرده و به نتیجه دست یافت نه آنکه با تکیه بر یک گزارش، چنین القاء نمود که حضرت، از برخی موارد کوتاه آمدند، پس بهتر است که ما هم از حکم حجاب کوتاه بیاییم. 3⃣ ثالثاً: از دلالت فراز فوق مشهود است که، کسانی که ندای «واعمرا» سردادند، صاحبان تریبونی بودند که با برهم‌زدن فضای ذهنی و روانی دیگران، مانع از اقدام حضرت در دفع بدعت گشتند. و در جامعه امروز، اگر، صاحبان تریبون و کسانی که درس دین خوانده‌اند، بلندگوی دشمن نباشند و نهادهای تبلیغی در جهت توضیح و تبیین حرکت کنند و اصحاب هنر در راستای ترویج حجاب و الزام آن تحریک احساسات کنند و فضای مجازی هم از این ولنگاری دربیاید زمینه‌ی تزاحم پیش نخواهد آمد. به راستی اگر امروز را با زمان امیرالمؤمنین (سلام الله علیه) مقایسه کنیم، آیا امثال نوشته آقای نصیری در ردیف کار عمارها جای می‌گیرد که مجاهدانه به دنبال تبیین اهداف امام بودند یا اینکه در دسته «واعمرگوها» و بلندگوهای تفرقه‌افکن بین امت قرار می‌گیرد؟ 📌 ادامه دارد... تنبیه الامة 🆔 @h_falahati
❇️ الزام به حجاب و توهم تفرقه! 📝 پاسخی به ادعای مهدی نصیری 🖋 صالح رحمتی 🔢 بخش دوم 4⃣ رابعا: اصل این کبری که در تزاحم بین واجبات اجتماعی، حاکم اسلامی باید اهم را تعیین و مهم را تا زمان مزاحمت متوقف کند صحیح است. لکن تشخیص این که طبق شرایط مختلف چه چیزی اهم است و اعمال آن، از وظایف حاکم اسلامی است. لذا وقتی حاکم اسلامی تشخیص داده است که امر حجاب از مواردیست که باید حفظ شود صغرایی برای آن کبری محقق نمی شود. 🔻 در خاتمه سخنی با جناب نصیری: ایشان اقرار کردند بزرگانی از فقهاء معتقد به ضرورت الزام حکومت به حجاب هستند. سؤال این است که در برابر این فقهاء، امثال ایشان که سواد حوزوی اندکی در رشته تخصصی فقه دارند، چطور به خود اجازه می‌دهند در این مسئله که خارج از بضاعت علمی ایشان است نظر دهند؟ آیا این خروج از منهج علمی قابل قبول نیست؟ 〰〰〰〰〰〰 تنبیه الامة 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش زدن پرچم عزای اباعبدالله ع! اینها مردم نیستند آقای شهاب حسینی! نمی شود از امام حسین ع و شیوه او دم بزنید و روایت یزیدیان را بیان کنید! 🆔 @h_falahati
حامد فلاحتی
آتش زدن پرچم عزای اباعبدالله ع! اینها مردم نیستند آقای شهاب حسینی! نمی شود از امام حسین ع و شیوه ا
درد دلی با مخاطبین! کانال این حقیر برای نشر برخی تحلیل های اجتماعی، بیان مباحث هویتی و معرفتی است و البته پخش صوت های برگزیده لکن تکانه های اجتماعی و گردنه های فرهنگی چنان هستند که لحظه ای نمی شود دیگران را به حال خود رها ساخت. با دوستانی مواجه هستیم که حیرانند! در این وقایع امر حق بر آنها مشتبه می شود! حقیقتا وقت گوهری با ارزش است و این حقیر عمرم را کمتر بر بیهودگی گذراندم همین روزها مشغول نوشتن و تحقیق بودم لکن چه سود!! اگر از نوشته ها و گفته ها تلی از اوراق بی خاصیت و نظریات بی مخاطب درآید! وضعیت اجتماع مؤمنین وضعیت خوبی نیست! محور اجتماع ما ایده و فکر ماست که این روزها در تلاطم است! افسوس و صد افسوس! اللهم انا نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و قلة عددنا و شدة الفتن بنا 🆔 @h_falahati
🔴«مدیریت امیال» راهی برای «مدیریت افعال»؛ 🔹بحثی بنیادین درباره ضرورت کنترل فضای مجازی 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ انتخاب‌های آدمیان به شدت متأثر از «شوق‌ها» و میل‌ها و مطلوبات آنهاست. حتی برخی از فیلسوفان مثل علامه مصباح یزدی(ره) معتقدند علت غایی انتخاب‌ها و افعال آدمیان، «میل و علاقه به نتیجه مطلوب» است! بنابراین کسی که بتواند امیال فرد، گروه یا جامعه‌ای را مدیریت کند، در واقع انتخاب‌ها و رفتارهای آنها را نیز مدیریت می‌کند. دنیای غرب با ابزارهای رسانه‌ای مدرن، از فیلم‌های هالیودی گرفته تا شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی مثل تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و ... به صورتی پیوسته در حال شکل‌دهی و جهت‌دهی به «امیال» و «مطلوبات» مخاطبان جهانی خود است. قدرت شگفت‌آور این رسانه‌ها در میل‌سازی را می‌توان در تعدادی از جوانان ایرانی به عنوان قربانیان این ابزارها مشاهده کرد. عفت و حیا و غیرت و حجابی که نه تنها «اقتضای فطرت‌ پاک انسانی» است؛ که ریشه‌هایی هزاران ساله در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما نیز دارد، در طول سه دهه چنان تغییراتی پیدا کرده است که عده‌ای علناً‌ میل به «بی‌غیرتی» و «بی‌حیایی» و حتی «بی‌ناموسی» پیدا کرده و با افتخار از برهنگی خود یا دختران و همسران و خواهران خود برهنه خود فیلم و کلیپ هم تهیه می‌کنند و در گستره‌ای جهانی منتشر می‌کنند! راه درست مواجهه با چنین فضایی و احیای فطرت پاک الهی در دل‌ها، «صرفاً» تبلیغ و ترویج عفت و حیا و غیرت و حجاب نیست؛ بلکه عوامل مخرب و انحرافی را هم باید تحت کنترل خود گرفت. بلکه کنترل راه‌های انحرافی منطقاً‌ و عقلاً‌ مقدم بر تبلیغ و ترویج و ارشاد است. به تعبیر اخلاقیان و عارفان، «تخلیه» مقدم بر «تحلیه»‌ است: ما در این انبار گندم می‌کنیم گندم جمع آمده گم می‌کنیم می‌ نیندیشیم آخر ما بهوش کین خلل در گندمست از مکر موش موش تا انبار ما حفره زدست و از فنش انبار ما ویران شدست اول ای جان دفع شر موش کن وانگهان در جمع گندم جوش کن 🔻به باور این بنده: تا مدیریت فضای مجازی کشور ما در اختیار سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای غربی باشد، نه تنها شاهد بهبودی در اخلاق اجتماعی و شهروندی مردم نخواهیم بود که روز به روز با اوضاعی بدتر و آشفته‌تر و مدیریت‌ناپذیرتر مواجه خواهیم شد. 🔻مع الاسف علیرغم تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب، دستگاه‌های مسؤول تاکنون آنگونه که شایسته است وظیفه خود را در صیانت از حقوق عامه و صیانت از دین و اخلاق و عفت عمومی در انجام نداده‌اند؛ اکنون بهترین فرصت برای این کار است. راه‌های نشر و انتشار بی‌حیایی و بی‌غیرتی و بی‌دینی را یک بار برای همیشه قاطعانه مسدود کنید. دست‌کم هزینه‌کرد بیت‌المال مسلمین را برای تسهیل‌ فعالیت‌های دین‌ستیزانه دشمنان ممنوع کنید. 🔷به جوانان انقلابی و مراکز دانش‌بنیان میدان دهید، خواهید دید که در کوتاه‌ترین زمان، ابزارهایی به مراتب بهتر و کارآمدتر از واتساپ و اینستاگرام و امثال آن تولید خواهند کرد و مردم ما و بلکه بسیاری از کشورهای دیگر از منافع انسانی این ابزارها بدون مبتلا شدن به اصناف آسیب‌ها، بهره‌مند خواهند شد. 🆔 @h_falahati
💢 هشدار می‌دهم و اتمام حجت می‌کنم شهید علامه : من به عنوان يک فرد مسئول به مسئوليت الهی، به رهبران عظيم‌‌‌‌‌الشأن نهضت اسلامی که برای همه‌‌‌‌‌شان احترام فراوان قائلم، می‌دهم و بين خود و خدای متعال می‌کنم که نفوذ و نشر انديشه‌‌‌‌‌های بيگانه به نام انديشه اسلامي و با مارک اسلامي اعمّ از آنکه از روی سوء نيت و يا عدم سوء نيت صورت گيرد، خطری است که کيان اسلام را تهديد می‌کند. راه مبارزه با اين خطر تحريم و منع نيست. مگر می‌شود تشنگانی را که برای جرعه‌‌‌‌‌ای آب له‌‌‌‌‌له می زنند، از نوشيدن آب موجود به عذر این که آلوده است منع کرد؟! اين ما هستيم که مسئوليم. ما به قدر کافی در زمينه‌‌‌‌‌های مختلف اسلامی کتاب به زبان روز عرضه نکرده‌‌‌‌‌ايم. اگر ما به قدر کافی آب زلال و گوارا عرضه کرده بوديم، به سراغ آب‌های آلوده نمی‌رفتند. گر نه تهی باشدی بيشتر اين جويها خواجه چرا می‌دود تشنه در اين کويها راه مبارزه، عرضه داشتن صحيح اين مکتب در همه زمينه‌‌‌‌‌ها با زبان روز است. حوزه‌‌‌‌‌های علميه ما که امروز اينچنين شور و هيجان فعاليت اجتماعی يافته‌‌‌‌‌اند بايد به مسئوليت عظيم علمی و فکری خود آگاه گردند، بايد کارهای علمی و فکری خود را ده برابر کنند، بايد بدانند که اشتغال منحصر به فقه و اصول رسمی جوابگوی مشکلات نسل معاصر نيست. 📚 مجموعه آثار، ج۲۴، ص۸۶ حوزه علمیه تمدن ساز 🆔 @h_falahati
اجتناب ناپذیری جنگ.pdf
2.29M
پیشنهاد کتاب اجتناب ناپذیری جنگ اثری قابل تامل در زمینه چگونگی آغاز جنگ تحمیلی با جمع آوری آراء و نظریات داخل و خارج کشور این اثر تحلیلی_گزارشی است و از اتقان قابل قبولی برخوردار است. مرور اجمالی و مطالعه دقیق فصل دوم و چهارم را به مخاطبین پیشنهاد می کنم. 🆔 @h_falahati
آبادان یازده۶٠ فیلم اثری متاخر از آثار نسبتا مطلوب روایت جنگ است و خیالی یا نمادین نیست. تلاشی است برای نشان دادن فداکاری اهالی آبادان برای حفظ شهر، تمرکز فیلم بروی کارکنان رادیو نفت آبادان است. پیشنهاد فیلم 🆔 @h_falahati
✍🏻 | دستخط علامه مصباح یزدی در بازدید از یادمان شلمچه 🔺 انتشار به مناسبت هفته 🆔 @h_falahati
کانال کمیل و حنظله! محوطه يادماني كانال كميل و حنظله واقع در بخش بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان ، کیلومتر ١٨ جاده پايانه مرزي چذابه به پاسگاه مرزي فكه رو به روي پاسگاه رشيديه و محل شهادت سيدمرتضي آويني است. شهيد آويني در ٢٠فروردین ٧٢ در حال تهيه مستندي با عنوان 'شهري در آسمان' بر اثر برخورد با مين به جا مانده از جنگ تحميلي شربت شهادت نوشيد. در سال ۶١ در ٢٢ بهمن ابراهیم هادی نیز در همین مکان مقدس به شهادت رسید. فرمانده گردان، معاون فرمانده و بیسیم چی از شهدای معروف این کانال هستند. این بهشت گمشده محل شهادت تعداد زیادی از شهدای گردان کمیل از لشکر ٢٧ محمدرسول ص است که در عملیات والفجر مقدماتی در اثر خیانت عناصر نفوذی و منافق در محاصره قرار می گیرند. این دو کانال که در امتداد مرز توسط بعثی ها حفر شده بود، و داستان شهادت گردان کمیل یکی از جانسوزترین کربلاهای جنگ تحمیلی است. 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅صحبت های بسیار مهم یک افسر اطلاعاتی در خصوص براندازی در ۴ مرحله 🔸دقیق فیلم رو ببینید تا بفهمید چرا در این غائله دهه هشتادی‌ها صف اول ماجرا بودند! بدانید چرا با این بچه های دهه هشتادی بر موج حجاب سوار شدند و چه چیزی را دنبال می کنند! بدانید خانواده ها در رهاسازی گوشی و مجازی در دستان بچه هایشان هم مقصر هستند نه پلیس! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 وقتی می‌گیم‌ یه سری فکر‌ می‌کنید مبالغه می‌کنیم! ❗️ اعترافات عضو دستگیر شده داعش در تجمعات @HozeTwit
🔺‏در اینکه لیدرهای آشوب های اخیر آموزش دیده هستند تردید نداریم ▪️اما اینکه تمامی معترضان رو عضو در فرقه نحس رجوی و یا کومله و‌ دموکرات بدانیم تجاهل است. این ها نسلی رها شده هستند که هیچ کس برنامه ای برایشان نداشت. آنها هویت خود را در شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای ساختند. ✍علی اکبر رائفی پور 🚨پ.ن: عوامل مختلفی مثل عدم تربیت درست و گسترش انحرافات اخلاقی و اندیشه های الحادی خصوصا در فضای مجازی و عدم ارتباط با مکانهای مذهبی و شایعات و شبهات و خصوصا بی عدالتیهای اجتماعی ، همه دست به دست هم دادند و این نوجوانان را به این پرتگاه کشونده اند! وظیفه حوزه سخت تر شده و این جریان در آینده بسیار گسترده تر خواهد شد اگر به وظیفه خود عمل نکنیم ✔️کشکول ناب حوزوی🔻 🆔 @h_falahati
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چگونه نماینده تبریز آتش بیار معرکه سعودی اینترنشنال شد؟! 🖊 مجلس اگر انقلابی است اولا کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان این فرد را توبیخ کند و سپس استوارنامه او را باطل کند! 🆔 @h_falahati
🔘 براساس اسناد قویِّ تاریخی، پیامبر اکرم(صلّی الله علیه و آله و سلّم) بر اثر مسمومیّت از دنیا رحلت کرده‌اند: «شهادت». 🔴 این یعنی نقطه‌ی کانونی جهان اسلام و نخستین حلقه از سلسله‌ی حجّت‌های الهیِ آخرین دین خدا، به واسطه‌ی «ترور بیولوژیکی» مورد هدف قرار گرفته است. اگر از انصاف نگذریم، کار شیاطین در از میان برداشتن و حذف فیزیکی رهبر معظّم اسلام (= بزرگترین و خطرناکترین دشمن شیاطین) با روش «ترور نرم و خاموش» جدّا دست مریزاد دارد. ⏪ در این نوع ترور، برخلاف «ترور سخت و آشکار» (مانند ترور امام حسین علیه السّلام در روز عاشورا)، احتمال لو رفتن تروریست‌ها(= نفوذی‌ها) بسیار پایین است و حفظ آنان را برای اجرای طرح‌های تروریستی آتی تا حدّ بسیار زیادی تضمین می‌کند که پس از شهادت پیامبر اکرم همین نیز به وقوع پیوست. ⚠️ یکی دیگر از فواید بسیار مهمّ ترور نرم و خاموش آن است که احتمال «بیدارگری مردم» را تا حدّ نزدیک به صفر کاهش می‌دهد. 🔺 به اوضاع دنیای اسلام پس از ترور سخت سیّدالشّهداء نگاهی بیفکنید! ببینید که چگونه پس از آن حادثه، نهال‌های مقاومت یکی پس از دیگری از کنار چشمه‌ی خونین و البتّه جوشان عاشورا پاجوش شدند که صرفا یکی از آنان «انقلاب عظیم اسلامی ملّت مؤمن و حسینی ایران» است. 🌻 بر پیامبرمان و خاندانش درود 🌻 ابرشاگرد 🆔 @h_falahati
حامد فلاحتی
🔘 براساس اسناد قویِّ تاریخی، پیامبر اکرم(صلّی الله علیه و آله و سلّم) بر اثر مسمومیّت از دنیا رحلت ک
💥پیوست اسناد💥 بزرگان عامه بر این باورند که پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) به شهادت رسیده‌‌اند.(السیره النبویه، ابن کثیر الدمشقی، ج ۴، ص ۴۴۹؛ مسند أحمد بن حنبل ج ۱، ص ۴۰۸؛ المعجم الکبیر، طبرانی، ج ۱۰، ص ۱۰۹؛ مصنف، صنعانی، ج ۵؛ ص ۲۶۸٫). نقل گردیده است حضرت علی(ع) و فضل و أسامه در قبر رسول خدا(ص) داخل شدند، پس مردی از انصار که او ابن خولی گفته می‌‌شد گفت: «قد علمتم أنی کنت أدخل قبور الشهداء و رسول الله(ص) أفضل الشهداء فأدخل معهم»، «به تحقیق می‌‌دانید من در قبور همه شهدا داخل می‌‌شدم و رسول خدا(ص) با فضیلت‌‌ترین شهدا هستند، پس با ایشان داخل قبر شد».(انساب الأشراف، بلاذری، ج ۱، ص ۵۷۶٫). اکثر عامه بر آنند که شهادت پیامبر(ص) به واسطه سمّی بوده که زن یهودیه در جنگ خیبر به ایشان داده است. حاکم نیشابوری از قول شعبی می‌‌گوید: «والله سمَّ رسول الله(ص)»، «به خدا قسم رسول خدا (ص) مسموم از دنیا رفت.»(المستدرک علی الصحیحین، حاکم نیشابوری ج ۳، ص ۶۰، ح ۴۳۹۵/۹۹، باب المغازی والسرایا). در روایتی آمده: «و مات مسموماً و له ثلاثٌ و ستون سنه»، «و پیامبر(ص) مسموم از دنیا رفت در حالی که شصت و سه سال داشت.»(المجدی فی الانساب، محمد بن محمد العلوی، ص، ۶)، و از عایشه نقل شده است که: «رسول خدا (ص) در مرضی که با آن مرض از دنیا رفت می‌‌فرمود: ای عایشه! دائماً درد غذایی که در خیبر خوردم احساس می‌‌کنم و حال وقت آن است که رگ قلبم از آن سم قطع شود».(صحیح بخاری، ج ۵، ص، ۱۳۷). علمای بزرگ شیعه همچون شیخ مفید(المقنعه، شیخ مفید، ص، ۴۵۶) شیخ طوسی(تهذیب الاحکام، شیخ طوسی، ج ۶، ص ۱٫)، مرحوم مجلسی(بحارالانوار، علامه مجلسی، ج ۲۲، ص ۵۱۴٫)، علامه حلی(منتهی المطلب، علامه حلی، ج ۲، ص ۸۸۷٫) و مرحوم محمد علی اردبیلی(جامع الروات، محمدعلی اردبیلی، ج ۲ ص، ۴۶۳) بر این باورند که پیامبر(ص) در مدینه با سم به شهادت رسید. 🆔 @h_falahati
افشاگری علیرضا قزوه از آخرین دستمزد مهران مدیری آخرین دریافتی مهران مدیری از صدا و سیما ۳۰ میلیارد تومان بوده است! 🖊 جالب است تعدادی سلبریتی و فوتبالیست و به اصطلاح بازیگر و... جیبشان از بیت المال ورم کرده است؟! سازمان های فرهنگی و ورزشی اینها را تا خرخره پر از پول کرده اند! عده ای از وزیر و وکیل و دولتی حقوق بگیر سابق از روحانی و روشنفکر و... سیاسی کهنه! علیه نظام و اسلامیت آن بیانیه صادر می کنند و اغتشاش آموزش می دهند!! سپس پاپتی ها، کارگران، آنهایی که تا آخر عمر احتمالا نه خانه ای دارند و نه دستشان به بخش های دولتی و عمومی است!! در خیابان آمده و فتنه را جمع می کنند!! ما یکی از پرتناقض ترین های دنیا هستیم! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا