eitaa logo
فعالیتی انجام نمیشود.
181 دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
26هزار ویدیو
371 فایل
@haaf zanvahy351
مشاهده در ایتا
دانلود
25.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‍ ‍ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌          𖣐᭄␥꯭♥️✿❰ 𖣐᭄␥꯭💚✿❰‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌    𖣐᭄␥꯭💚✿❰                   ﷽ (ع) 😭😭 🌱♥️🌱 🌱♥️🌱 🎧🎤 🌱♥️🌱 ‍ ‍ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌          𖣐᭄␥꯭♥️✿❰https://eitaa.com/sahifeh_sajadiye 𖣐᭄␥꯭💚✿❰‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌    𖣐᭄␥꯭💚✿❰
1_5362596352-AudioConverter.mp3
4.26M
⁉️چگونه دردوران نوجوانی فرزندان خود را مثل سرباز امام زمان ( عج)تربیت کنیم : 👇👇 ┏━━━🍃🌷♻️🔰🌷🍃━━━┓ http://eitaa.com/hafezan_vahy ┗━━━🍃🌷♻️🔰🌷🍃━━━┛
💠
  بهره حج گزاران
🔸 اینكه در قرآن کریم فرمود مردم، سرزمین مكّه را زیارت كنند تا منافعشان را مشاهده كنند، قرآن چیزی را منفعت می‌ داند كه بماند؛ لهو و لعب و را منفعت نمی‌داند را منفعت می ‌داند. بنابراین این رفتن و خرید كردن و با سوغات آمدن، به اتلافِ عمر شبیه ‌تر است تا به حج و زیارت و عُمره انجام دادن! این پول ها را به جیبِ دیگران ریختن است و اگر كسی بخواهد چیزی تهیه كند، مناسب ‌تر آن است كه . 🔸 قرآن اینها را منفعت نمی ‌داند؛ ، لهو و لعب، ریختن پول به جیب بیگانه ‌ها، اینها چه منفعتی است برای مسلمان ها؟! آنچه منافع اینهاست و دست ‌ساز وجود مبارك ابراهیم و اسماعیل (سلام الله علیهما) است چیز دیگر است. مهم ‌ترین ای كه حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلم) استهداء می‌كرد طلب هدیه می‌ كرد، بود. كالایی كه در كشور خود انسان هست و اگر بهترش نباشد مثل این هست، اصلاً اینها سوغات نیست. 📚 سوره مبارکه حج جلسه 17 🌐 http://eitaa.com/hafezan_vahy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️فیلم ویژه| خطابِ حضرت آقا به امام خمینی پس از ترور 🇮🇷 کانال حافظان وحی. http://eitaa.com/hafezan_vahy
┄═❁❀❈🌿🌸🌿❈❀❁═┄ 📜 (خطبه اشباح) 2⃣ صفات خدا در قرآن ♦️ای پرسش کننده! درست بنگر آنچه را که قرآن از صفات خدا بيان می دارد به آن اعتماد کن و از نور هدايتش بهره گير و آنچه را که شيطان تو را به دانستن آن وامی دارد و کتاب خدا آن را بر تو واجب نکرده و در سنّت پيامبر(صلی الله علیه و آله) و امامان هدايتگر نيامده، رها کن و علم آن را به خدا واگذار که اين نهايت حقّ پروردگار بر تو است. بدان آنها که در علم دين استوارند، خدا آنها را از فرو رفتن در آنچه که بر آنها پوشيده است و تفسير آن را نمی دانند و از فرو رفتن در اسرار نهان بی نياز ساخته است و آنان را از اين رو که به عجز و ناتوانی خود در برابر غيب و آنچه که تفسير آن را نمی دانند اعتراف می کنند، ستايش فرمود و ترک ژرف نگری آنان در آنچه که خدا بر آنان واجب نساخته را راسخ بودن در علم شناسانده است.پس به همين مقدار بسنده کن! و خدا را با ميزان عقل خود ارزيابی مکن تا از تباه شدگان نباشی. اوست خدای توانايی که اگر وهم و خيال انسان ها بخواهد، برای درک اندازه قدرتش تلاش کند و افکار بلند و دور از وسوسه های دانشمندان، بخواهد ژرفای غيب ملکوتش را درنوردد و قلب های سراسر عشق مشتاقان، برای درک کيفيّت صفات او کوشش نمايد و عقل ها با تلاش وصف ناپذير از راه های بسيار ظريف و باريک بخواهند ذات او را درک کنند، دست قدرت بر سينه همه نواخته بازگرداند، در حالیکه در تاريکی های غيب برای رهايی خود به خدای سبحان پناه می برند و با نااميدی و اعتراف به عجز از معرفت ذات خدا، باز می گردند که با فکر و عقل نارسای بشری نمی توان او را درک کرد و اندازه جلال و عزّت او در قلب انديشمندان راه نمی يابد. خدايی که پديده ها را از هيچ آفريد، نمونه ای در آفرينش نداشت تا از آن استفاده کند و يا نقشه ای از آفريننده ای پيش از خود که از آن در آفريدن موجودات بهره گيرد و نمونه های فراوان از ملکوت قدرت خويش و شگفتی های آثار رحمت خود که همه با زبان گويا به وجود پروردگار گواهی می دهند را به ما نشان داده، که بی اختيار ما را به شناخت پروردگار می خوانند. در آنچه آفريده آثار صنعت و نشانه های حکمت او پديدار است که هر يک از پديده ها حجّت و برهانی بر وجود او می باشند، گرچه برخی مخلوقات به ظاهر ساکت اند، ولی بر تدبير خداوندی گويا و نشانه های روشنی بر قدرت و حکمت اويند! خداوندا! گواهی می دهم، آن کس که تو را به اعضای گوناگون پديده ها و مفاصل به هم پيوسته که به فرمان حکيمانه تو در لابلای عضلات پديد آمده، تشبيه می کند، هرگز در ژرفای ضمير خود تو را نشناخته و قلب او با يقين اُنس نگرفته است، و نمی داند که هرگز برای تو همانندی نيست و گويا بيزاریِ پيروانِ گمراه، از رهبران فاسدِ خود را نشنيده اند که می گويند: «به خدا سوگند! ما در گمراهی آشکار بوديم که شما را با خدای جهانيان مساوی پنداشتيم.» دروغ گفتند مشرکان که تو را با بُت های خود همانند پنداشتند و با وَهم و خيال خود گفتند پيکری چون بُت های ما دارد و با پندار نادرست تو را تجزيه کرده و با عقل های ناقص خويش، تو را با اعضاء گوناگون مخلوقات تصور کردند. خدايا! گواهی می دهم آنان که تو را با چيزی از آفريده های تو مساوی شمارند از تو روی برتافته اند و آن که از تو روی گردان شود بر اساسِ آياتِ محکمِ قرآن و گواهی براهين روشن تو، کافر است. تو همان خدایِ نامحدودی هستی، که در انديشه ها نگُنجی، تا چگونگی ذات تو را درک کنند و در خيال و وهم نيايی تا تو را محدود و دارایِ حالاتِ گوناگون پندارند. ┄═❁❀❈🌿🌸🌿❈❀❁═┄ http://eitaa.com/hafezan_vahy
ختم نهج البلاغه در ۲۷۰ روز 210.mp3
10.13M
🔊 ختم گویای نهج البلاغه در ۲۷۰ روز 🌺 سهم روز دویست و دهم خطبه ۹۱ بند ۱ و۲ http://eitaa.com/hafezan_vahy
تفسیر قرآن- ۲۳.mp3
17.58M
🔵 تفسیر آیاتی که با آغاز می‌شوند. 🔻سوره‌ی بقره ادامه‌ی آیه‌ی ۲۸۲ 🔹ذکر انواع معامله (نقد، نسیه، سلف یا سلم، کالی به کالی) و توضیح آن ها با ذکر مثال 🔸در چه معامله‌ای نوشتن لازم نیست؟ 🔹نباید در معامله به کاتب و شاهد ضرری وارد شود 🔻سوره‌ی بقره آیه‌ی ۲۸۳ 🔸اگر به هر دلیلی کاتب و شاهد در دسترس نبودند، می‌توان از (رهن) گرو گرفتن استفاده کرد.(با ذکر مثال) 🔹کسی که کتمان شهادت کند گنهکار است. ⭕️ حجم فایل: ۱۶/۸ مگابایت 🎙 http://eitaa.com/hafezan_vahy
تفسیر قرآن-۲۴.mp3
22.19M
🔵 تفسیر آیاتی که با آغاز می‌شوند. 🔻سوره‌ی آیه‌ی ۱۰۰ 🔹اهل کتاب به چه کسانی گفته می‌شود و جزء کدام یک از انواع کافر هستند؟ 🔸اسلام، ایمان و کفر به چه معناست؟ 🔻سوره‌ی آیه‌ی ۱۰۲ 🔹منظور از "رعایت کردن حق تقوا" در این آیه چیست؟(با ذکر مثال) 🔸اسلام حقیقی و اسلام ظاهری چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟ ⭕️ حجم فایل: ۲۱/۲ مگابایت 🎙 http://eitaa.com/hafezan_vahy
چه کسانی هر روز برنامه استماع ترتیل را دارند . تنها حافظان حرفه ای و اهل مسابقه و آزمون ، استماع جدی و منظم و مکرر ترتیل قرآن را دارند . حفاظی که عادت  و حوصله شنیدن ترتیل  و تمرکز بر قواعد آن را ندارند نباید انتظار موفقیت در مسابقات و آزمون ها را داشته باشند http://eitaa.com/hafezan_vahy