eitaa logo
حامیان انقلاب
265 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
13هزار ویدیو
794 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وَتَرَى ٱلۡمَلَـٰۤىِٕكَةَ حَاۤفِّینَ مِنۡ حَوۡلِ ٱلۡعَرۡشِ یُسَبِّحُونَ بِحَمۡدِ رَبِّهِمۡۚ وَقُضِیَ بَیۡنَهُم بِٱلۡحَقِّۚ وَقِیلَ ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَـٰلَمِینَ و فرشتگان را می‌بینی كه پیرامون عرش حلقه زده‌اند، پروردگارشان را همراه ستایش تسبیح می‌گویند، و در میان اهل محشر به حق داوری شود، و [پس از پایان كار قیامت‌] گویند: همه ستایش‌ها ویژه خداست كه پروردگار جهانیان است. (۷۵) سوره: زمر ترجمه: استاد انصاریان قاری: استاد‌محمود‌شحات‌انور
🔰 💠 بعضی‌ها چسبیده‌اند به فضای مجازی -توئیتر و مانند این‌ها- برای این‌که پیام‌هایشان را برسانند؛ این فایده ندارد! تخاطب واقعی لازم است، میزگرد لازم است، سخنرانی لازم است، نشریّه لازم است، بحث‌های دونفره و سه‌نفره لازم است، جلسات تحلیل لازم است؛ این‌جور با مخاطبین‌تان بنشینید و مانند این کارها... امام خامنه‌ای / ۱۷ خرداد ۹۶ دیدار با جمعی از دانشجویان 📱 💻 @fazamaga
برنتابیم عکسهای لختی رو و اعتراض کنیم
🛑 هشدار دادستانی قم به مروجان ابتذال در فضای مجازی 🔹معاون دادستان قم، بارگذاری و انتشار تصاویر مدل‌های ایرانی با پوشش‌های مبتذل و غیر اسلامی، کشف حجاب، نمایش بدن به‌صورت برهنه و نیمه برهنه، آرایش‌های نامتعارف، مانتوهای جلوباز و تبلیغات از این دست در بستر فضای مجازی را از مصادیق اعمال مجرمانه دانست و از مسدودسازی حساب های کاربری و تشکیل پرونده قضایی خبر داد. http://eitaa.com/joinchat/3298492416Cc8880c401c 🕌‌ اولین و بزرگترین کانال قمی‌ها در ایتا☝️
✅ اعتراض خانواده «سلحشور» به کم شدن قسمت های سریال «موسی(ع)» 💢حجت الاسلام ایوب سلحشور (فرزند ارشد و وصی مرحوم فرج‌الله سلحشور) طی نامه‌ای به نمایندگی از دیگر وراث این کارگردان، ضمن تشکر و قدردانی بابت اهتمام مسئولان سازمان صداوسیما برای تولید سریال حضرت موسی(ع)، نگرانی و اعتراض شدید خود را نسبت به حذف قسمت‌های زیادی از فیلمنامه و انجام تغییرات گسترده در قالب و محتوای قسمت‌های باقی‌مانده این مجموعه اعلام کرد. وصی مرحوم سلحشور در این نامه به استناد «قانون مالکیت فکری و معنوی» به ریاست سازمان صداوسیما متذکر شده که هرگونه ایجاد تغییر، پژوهش و بازنویسی فیلمنامه مرحوم سلحشور بدون اذن و اجازه وراث، غیرقانونی و خلاف شرع تلقی می‌شود. این خانواده پیگیری حقوقی بابت دخل و تصرف و تغییر در محتوای فیلمنامه را بدون اذن و اجازه، برای خود محفوظ اعلام کرده‌اند. در متن این نامه آمده است: احتراما معروض می‌دارد، قبول کارگردانی سریال حضرت موسی کلیم‌الله (ع) توسط برادر عزیز و ارجمند جناب ابراهیم حاتمی‌کیا و اهتمام مسئولین آن سازمان برای تولید این اثر جهانی، خبر خوشی بود که کام علاقمندان به هنر دینی و انقلابی را شیرین و پس از سالها، بارقه‌ی امید در دل مشتاقان به ساخت این اثر قرآنی روشن نمود. ولی متاسفانه خبر بازنویسی و پژوهش دوباره‌ی این اثر و حذف قسمت‌هایی از فیلمنامه مرحوم فرج‌الله سلحشور، کاممان را تلخ و افکار عمومی را با این سئوال مواجه نمود که دلیل حذف ۲۲ قسمت از ۷۲ قسمت فیلمنامه‌ی مذکور و خلاصه نمودن آن در ۵۰ قسمت چیست؟! این چندمین بار است که فیلمنامه موسی کلیم‌الله (ع) نوشته مرحوم سلحشور، بدون هیچ اذن و اجازه‌ای مورد بازنویسی و تغییرات گسترده قرار می‌گیرد. بطوری که آگاهان معتقدند با این تغییرات، فیلمنامه جدیدی بوجود آمده که با فیلمنامه قبلی بسیار متفاوت است و اگر مرحوم پدر زنده بود قطعا اجازه‌ی چنین تغییراتی را نمی‌داد و از مالک اثر نیز همین انتظار می‌رود. بی‌شک وراث مرحوم سلحشور نیز مانند ایشان، وفق شرع و قانون، مالکیت معنوی فیلمنامه مذکور را که در تاریخ ۱۳۹۰/۳۰۲۳ به شماره ۲۶۸۱ در دفتر حقوقی و مالکیت فکری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است از آن خود دانسته و پیگیری حقوقی بابت هرگونه دخل و تصرف و تغییر در محتوای آن را بدون اذن و اجازه‌ آنان، وظیفه خود می‌دانند. با تشکر از پیگیری آن مقام ارجمند. 🆔 @hvasl_ir
🔻 نمایندگان مجلس از محمدجواد ظریف، عیسی کلانتری و عباس آخوندی به قوه قضائیه شکایت کردند ‏ 🔸 عمده دلایل این شکایات، اظهارات اخیر ظریف و کلانتری و همچنین انتقاد از عملکرد وزارت خارجه و وزیر سابق راه و شهرسازی است. ✅ @Masaf
hamsare doost dashtani.pdf
1.26M
همسر دوست داشتنی هم آقایان بخوانند و هم خانم ها 😍😍😍
🕊هرچند به دیدار تو مایل بودیم کمتر به زیارت تو نائل بودیم 🕊امروز که در بسته شده میفهمیم بسیار زمان گذشت و غافل بودیم 🕊ما را به حرم روی نیاز است هنوز سر رشتهٔ این قصه دراز است هنوز 🕊از پرچم سبز گنبدت معلوم است در بسته ، ولی روی تو باز است هنوز 💚 ♨️ @Maddahionlin 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خمینی (رحمه‌الله): «یه کسی که پنجاه سال مغزش را آن ها تربیت کردند این هر چه هم ضربه از به این مملکتش بخورد و به این کشورش بخورد بازم از آن‌ها تعریف می‌کند! باید (جمهوری اسلامی) تصفیه بشود از این مغز‌های پوسیده که و هستند.»
📌چهارمین دوره آموزش مجازی مبانی و مهارت‌های ، بر اساس دیدگاه‌های علیرضا پناهیان 🔻مدرس: حجت الاسلام دکتر علی میری 👈🏼اطلاعات بیشتر و ثبت نام: sokhanesadid.ir @sokhanesadid
🌈به نام خداوند رنگین کمان🌈 🌾خداوند بخشنده‌ی مهربان🌾 آخ جونمی جون، دوباره چهارشنبه شد. دوباره قرار داریم....💐 دوباره دورهمی....🤩 دوباره هیئت👏🏻👏🏻👏🏻 دخترای گل یادتون نره، تو 《 خیمه کودکانه》 چشم انتظارتونیم. https://eitaa.com/joinchat/258539570Ce3a2590664 خیمه ی کودکانه(هیئت مجازی ویژه دختران ۶ تا ۹ سال) چهارشنبه۹۹/۹/۱۹ ساعت**** ۶ ****عصر
*تکیه گاه امین *(۱) علیِ انقلاب را نمی شناختم ؛نه اینکه ندانم رهبر است. مثل بچه ای که بزرگتری دارد و فکر می کند که خب حالا این بزرگتر هم مثل بقیه بزرگترها.مثل این همه عالم و سیاستمدار که می شناختم یا نمی شناختم شان.انقدر که جایی از قانون اساسی آمده باشد ؛ مثل باقی ملت ها که لابد در قوانین رسمی یا غیررسمی بزرگتری دارند؛ حالا بزرگتر ما مذهبی است. رهبر که مثل بقیه بزرگترها باشد هر جا که دلت خواست با پسندهایش جور می شوی و هر وقت هم میلت نبود تبصره می زنی؛ بعد هم سردرگمی و غر زدن  .این تاری دید با من بود تا ...... در سالی که نکو بود و از بهارش پیدا بود ، بال اندیشه کسی دست فکرم را گرفت .دستگیری اش انحنای قرنیه فکرم را اصلاح کرد تا اینکه برایم روشن شدکه دست "ولیّ" بالاتر از دست ملت است.  پای ولایتش امضای آل الله است. هرچند در چشم من وتو نشستن اش روی گلیمی است که کف خانه فقرا هم پیدا می شود ولی، تا وقتی به رسم زعمای الهی وفادار است به امضایی که پای ولایت نامه اش آمده حقا "ولیّ" است. حواسم هست چه می گویم؛ نه هذیان است و نه افراط. صاحبان مکتب، تکلیف روزهایی را که دست امت به امام نمی رسد از همان اول معلوم کرده بودند.تا بوده شیعه زعیم داشته؛ چه در زمان علی ولی الله که پرچمدارهای علی در استانهای مملکتش مالک اشتر و دیگران بودند و چه در روزهای سخت اهل بیت،در شهرهایی که خودشان نبودند کارهای امت را می سپردند به زعیم ها.گاهی به اسم و گاهی به رسم نشانی زعیم ها را داده اند.خلاصه دستی که اندیشه ی یک "تکیه گاه امین" روی فکرم کشید نشانم داد که بزرگتر ما با همه بزرگترها فرق دارد. با اینکه هنوز هم خیلی مانده تا کوررنگی هایم کامل دوا شود ولی، گاهی که در پیچ در پیچ وظایف اجتماعی سیاسی سردرگم می شوم ،دل می دهم به فکر یک پیر، یک نستوه؛ به یک "تکیه گاه". دیگر  دلم قرص می شود و درگیر بلا تکلیفی ها نمی شوم. حرفم از "تکیه گاه" است .همو که پی اش در تربت عقیده ای پاک است، و صفا از وجودش می جوشد و سرریز می شود به اطراف."تکیه گاه" را می گفتم.یادم آمد که یکبار خودش  گفته بود:"اگر شبانه‌روز برای شکر نعمت رهبری سر به سجده بگذاریم جا دارد.(آقای انقلاب را می گفتند.). آقای انقلاب را بگو؛ چه دلسوزند. نشان به آن نشان که بارها  در روزهای فتنه و نفوذ و انتخاب که بچه های انقلاب در  جمهوری اسلامیِ خودشان،احساس غربت می کردند به نسل دوم وسومی ها، نشانیِ"تکیه گاهی امین"  را می داد. آن وقتهایی که میان کشمکش های جمناها و کَمناها وگُمناها هاج و واج می ماندیم وآخرش هم یقه خودی ها را می گرفتیم، "آقای انقلاب" حواسشان بود که بی پناه نمانیم ؛ هرچند همیشه عده ای به اصطلاح بزرگتر بودند که نمی گذاشتند اشاره های آقا به ثمر بنشیند وحرف های دل آقا از زبان یک" تکیه گاه امین" به بچه های حزب الله برسد؛ هرچند بزرگترهایی بودند که هیچ وقت حرفهای دل آقا را نفهمیدند و برای توجیه حواس پرتی شان "تکیه گاه" را با نیش و کنایه ها  آی می نواختند.البته او که کم نمی آورد و  سِرّ ماندنش بر میراث امام را به قول خودش از  تن دادن به همین متدِ" فحش درمانی"می دانست که  کسی جز او شاید تاب  آن حجم ناسزا را نداشت. "آقای انقلاب" ، بزرگتر از همه بزرگترهاست.همیشه حواسش بوده که دست بچه هایش را توی دست تکیه گاهی  بگذارد که امتحانش را پس داده باشد؛که از ۱۳۳۰ که او را  شناخته،  بودنش بر مدار حق، صاف و یکدست باشد نه زیگزاگی ؛ در روزگاری که طلبه بودن جرم بود و شاگرد روح الله بودن چند جرم ، دستپختش با طعمِ " انتقام"ازطاعونِ طاغوتی، بدجور عقده ای های استبداد را علیه اش شوراند ؛ مامور شدند هرجا که هست بگیرند و برای عبرت، از او حساب بکشند ؛ هرچند زبدگی اش نگذاشت که رد صاحب" انتقام" را پیدا کنند ولی آوارگی برای نیفتادن در دام دیو شاهنشاهی کمترین تنبیهی بود که طلبه دلداده امام چشیده بود.همو که بعدها ازبس اصرار می کرد بر امانتداری در اندیشه حضرت روح الله ،از چپ و راست زخم زبان می خورد.راست می گفتند نان اش نبود آب اش نبود این همه تن به تن شدن با اراذل ناتوی فرهنگی اش چه بود؟ عالِم دین  را چه به این حرفها!حیف از وجاهتش نبود؟ در دهه هفتاد که جهاد فرهنگی و این هشتک بازی ها هنوز مد نشده بود و در حوزه های علمیه، کشیدن عبا روی سر و گوشه نشینی، اسمش زندگی علمایی بود،او ولی،بدون ملاحظه وجهه علمایی اش دیده بانی می کرد از میراث روح الله و یک تنه  به خط می زد.سالهایی که ما و بزرگترهای ما هنوز الفبای مبارزه سیاسی را بلد نبودیم او در مصلی جمعه میدان دار جهاد سیاسی بود.راست می گفتند که او افراطی بود.سرش درد می کرد برای جهاد.و چقدر دردهای سر که بخاطر افراط در دفاع عقیدتی سهمش شده بود. از "تکیه گاه" گفتم؛یادش بخیر ؛ تیرماهی ،تاتی تاتی پا گذاشتم به زراعتی که رد زحمت های هفتادساله دهقانش روی طلایی خوشه های گندم پیدا بود.او در⬇️