eitaa logo
همسران موفقِ فاطمی❤💍
12.1هزار دنبال‌کننده
10.4هزار عکس
2.7هزار ویدیو
62 فایل
💕هدف ما #نجات جامعه از #فقردانش_جنسی رواج #همسرداری_فاطمی و #پیوندبهتربین همسران است💕 ⛔کپی‌مطالب فقط باذکرمنبع ولینک جایزاست❤ 🙏آیدی #فـقـط جهت ارسال‌ایده‌هاوتجارب @Banoo9669 🎀 #تبلیغ‌کانال‌شما👇 https://eitaa.com/joinchat/254672920C9b16851ec4
مشاهده در ایتا
دانلود
بعد از رابطه جنسی چی بخوریم؟! ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﯾﮏ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﮐﺎﻣﻞ ﮐﻪ ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ﺍﺭﺿﺎﺀ ﺷﺪﻥ ﻃﺮﻓﯿﻦ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﺩﺭ ﺁﻗﺎﯾﺎﻥ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﻣﺼﺮﻑ 2 ﻋﺪﺩ ﺗﺨﻢ ﻣﺮﻍ، ﭘﯿﺎﺯ، ﺟﻌﻔﺮﯼ ﻭ ﮔﺸﻨﯿﺰ ‏(ﮐﻼ ﺳﺒﺰﯾﺠﺎﺕ)، ﻣﺼﺮﻑ ﻣﻮﺍﺩ ﻟﺒﻨﯽ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻣﺎﺳﺖ‌ ﻣﺼﺮﻑ ﯾﮏ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﻧﻮﺷﯿﺪﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ، ﻣﺼﺮﻑ ﺁﺏ ﻣﯿﻮﻩ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﺜﻞ ﺁﺏ ﺁﻧﺎﻧﺎﺱ ﺗﺎ ﺣﺪﻭﺩ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﺭﺍ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩﺍﻧﺪ. بخاطر ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻗﺒﻞ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ رابطه جنسی ﺗﺎ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﻣﺼﺮﻑ ﺷﯿﺮ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﮐﻨﯿﺪ. ﺧﺎنم هایی ﮐﻪ ﺩﺍﺭاﯼ ﻧﻮزﺍﺩ ﺷﯿﺮﺧﻮﺍﺭ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺗﺎ 2 ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺯﻧﺎﺷﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺧﻮﺩ ﺍﺯ ﭘﺴﺘﺎﻥ ﺷﯿﺮ ﻧﺪهند. ⚠️ ﻧﮑﺘﻪ ﻣﻬﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﺍﺯ ﻧﻮﺷﯿﺪﻥ ﺁﺏ، ﺧﺼﻮﺻﺎ ﺁﺏ ﺳﺮﺩ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺩﻫﯿﺪ ﺩﻣﺎﯼ ﺑﺪﻥ ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﯽ ﮐﺎﻫﺶ یابد. . . .
👈 اگر همسرتان ابراز برایش سخت است و به راحتی اینکار را انجام نمی‌دهد ❤️و دوست دارید ابراز کردنش پررنگ شود، 🔵بهتر است در مواقع نادری که همسرتان ابراز محبت می‌کند یا رفتار عاطفی نشان می‌دهد، 😍 شیرینی و لذت آن را دائما برای همسرتان بازگو کنید تا غیر مستقیم متوجه شود که یک ابراز‌ محبت کوچک چقدر می‌تواند حال همسرش را دگرگون کرده و مدتها لذت ببرد. 🔸 حالِ خوشتان را که با ابراز محبت همسرتان ایجاد شده با 📩 پیامک های متنوع در طول روز و هم حضوری برایش بازگو کنید تا همسرتان متوجه شود که ابراز‌ محبت چقدر می‌تواند 🎀🎊 حال و هوای زندگی زناشویی را عوض کند. . . .
گفت گوی ساده که آخرش به قهر میکشه ! اگه من بمیرم چه کار میکنی؟ مرد : خدانکنه عزیزم ! چرا این سوالات می پرسی ؟ زن :دوباره ازدواج میکنی ؟ مرد: البته که نه عزیزم زن: مگه دوست نداریی متاهل بشی مرد: چرا دوست دارم زن: پس چرا ازدواج نمیکنی ؟ مرد:خیلی خوب ازدواج میکنم زن با سردی: اجازه میدیی لباسمم ببپوشه؟ مرد: اگه بخواد شاید زن با ناراحتی بلند میشود مرد: کجا؟ خونه مادرم ! مرد: من شوخی کردم چرا به دل گرفتی.. مردان باید بدانند هر شوخی جالب نیست خانم ها زود به دل میگیرن هر شوخی توی زندگی زناشویی جایز نیست . . .
اگر در یک رابطه عاطفی هستید... اگر با کسی هستید که دوستش دارید؛ 🔺خودتان را کوچک نکنید. 🔺هر چی خواست نگید باشه. 🔺همیشه در دسترس نباشید. 🔺همیشه تابع نظرات اون نباشید. 🔺لحظاتی رو برای خودتان اختصاص بدید. 💥 آدم ها جذب کسانی می شوند که می دانند بدست آوردنشان دشوار است، 💥 ارزش کسی را می دانند که سخت به دست آوردنش، پس راحت دست یافتنی نباشید. 👈 اینها با غرور و خودپسندی، منافات دارد. . .
💃خانم های قررری هنسران موفق💃 📌دعوای زن و شوهر طبیعی است اما بسیار غیرطبیعی است که تمامی دوستان و اقوام و همسایه‌ها از این دعواهای زناشویی باخبر شوند! ‼️نسبت به مسائل و مشکلات خود، رازدار باشیم . . .
✅ با در نظر گرفتن اوضاع زندگیتون بعضی وقتا برای خودتون خرج کنین و به خودتون برسین؛ به قول معروف زنی که خرج نداره ارج نداره 😉 نه زیاد ول خرج باشین و نه طوری باشین که شوهرتون نیاز شما رو در حد صفر بدونه در کل یادتون باشه زیادی قانع بودن هم بده.... . . .
✳️ تاثیر اسامی رو دست کم نگیر ❤️هر کلمه‎ای یک بار روانی و عاطفی دارد که در روح و فکر شنونده تاثیر می‎گذارد و این تاثیر به مرور زمان پایدار و ثابت می‎شود. ❤️ در طول روز شاید بارها و بارها همسرتان را صدا بزنید ، نحوه صدا کردن همسر می‎تواند وسیله‎ای برای ابراز عشق و محبت بین زن و مرد باشد، به شرط آنکه شرایط استفاده از آن را نیز بدانید. ❤️مثلا وقتی آقا صدایش میزنید حس مردانگی را به او منتقل می کنید و وقتی می گویید عزیزم و جانم حس محبت منتقل می شود. ❤️ لازم است بدانید که هر لحظه چه معنایی را می خواهید به او برسانید . . .
همسرداری اگر میخوای همسرت عاشقت باشه : انقد سخت گیری نکنید که ازتون پنهون کاری کنن! یه خانوم با سیاست ،یه جوری برخورد میکنه که همسرش خیال پنهون کاری یا دروغ رو اصلا نمیکنه، چون میدونه با گفتن اتفاقات و تصمیماتش نه سرزنش میشنوه و نه مقایسه میشه !!! با سخت گیری زیاد مردها حس زیر دست شدن و مورد کنترل بودن میکنن همینطور خانم ها . . .
نکات همسرداری قابل توجه خانمها : خانمهای گل: اگر همسرتان فقط در زمان نیاز به مقاربت مهربان میشود از این مسله ناراحت نشوید و با خشم نگویید هر وقت رابطه میخوای مهربان میشوی بهتره از این فرصت استفاده کنید و همسرتان را حتی در همین مواقع لبریز از عشق و احساس نمایید مطمئن باشید این بهترین واکنش است و کم کم همسرتان عاشقتان خواهد شد. رابطه که زیادتر شود عشق و محبت نیز افزون میگردد امتحان کنید یک زن با سیاست از هر موقعیتی بهره میبره تا حاکم دل مردش بشه ️ . . . •┈┈••✾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مارمالاد سیب ●○●○●○●○●○●○●○● مواد لازم: سیب🍎 شکر🍚 آب💧 زعفران💛 جوهر لیمو 🍋 . . . . . . . ------------------------------------------ 🍭 @dehkade_ashpazi 🍭 فوروارد یادتون نره😉
. اینڪہ باخانومت مثل ملڪہ‌ها رفتارڪنید👸🏻 اسمش [زن‌ذلـیل]بودن نیست! اسمش مـرد بودنہ! . 😇| . . 🍃 فرزند آیت‌الله فاطمی‌نیا نقل می‌کند: روزی با پدر می‌خواستيم برويم به یک مجلس مهم؛ وقتی آمدند بيرون خانه، ديدم بدون عبا هستند.....! . گفتم عبايتان کجاست؟ گفتند مادرتان خوابيده و عبا را رويشان کشیده‌ام؛ گفتم بدون عبا رفتن آبروريزی است.... . جواب دادند: اگر آبروی من در گروی اين عباست و اين عبا هم به بهای از خواب پريدن مادرتان است؛ نه آن عبا را می‌خواهم نه آن آبرو را......! . در خانه‌ای که آدم‌ها یکدیگر را دوست ندارند؛ بچه‌ها نمی‌توانند بزرگ شوند. شاید قد بکشند؛ اما بال و پر نخواهند گرفت.....! . . .
👸 برای همسر خود نقش یک زن حساس و شکننده را بازی نکنید زیرا این حالت شما باعث می‌شود که همسرتان فکر کند شما ضعیف و بی طاقتید و اگر چیزی بگوید باعث رنجش‌تان می‌شود. مردها فقط جهت کسب اطلاع صحبت می‌کنند اما زن‌ها برای تخلیه هیجانات صحبت می‌کنند اینکه گاهی زن به رازدار نبودن و مرد به سنگدل بودن متهم می‌شودازهمین تفاوت سرچشمه می‌گیرد . . . •┈┈••✾
اگر میخواهید از همسرتان یا افراد دیگر انتقاد کنید ، آن را در بین دو عبارت مثبت قرار دهید. به این صورت 👇 جمله مثبت + جمله منفی + جمله مثبت مثال 👇 ❤️تو مرد سخت کوشی هستی ، اگر چه ما را به تفریح و بیرون نمی بری ، اما به نیازهای منزل حساسی. 💜تو خیلی مهربونی ، اگر چه به خاطر تذکرهای زیادت ناراحت میشوم ، ولی می دونم دوستم داری. 💙تو خیلی برای بچه ها زحمت میکشی، هرچند که دائما در درس دادن اونها در خانه داد میزنی که من رو عصبانی میکنه، اما می دونم که تو در مورد بچه ها، مسئولیت پذیرترین زنی هستی که من می شناسم. 💚 قرار دادن جمله منفی در بین دو جمله مثبت از شدت اثر تخریبی آن کم کرده و با اشاره به نکات مثبت ، فرد احساس می کند فقط نکات منفی دیده نشده ، رعایت انصاف شده و به همین دلیل انگیزه بیشتری برای تغییر و بهبود شرایط خواهد داشت. . . . •┈┈••✾❀🕊
⛔️هشدار ⛔️ 💞جلوی جاری از خواهر شوهر بد گفتن و جلوی خواهر شوهر از جاری بد گفتن به هیچکس جز خودتون .آسیب نمیزنه!!! 💞روابط رو مدیریت کنین و صمیمیت رو با راحت پشت بقیه حرف زدن قاطی نکنید! 💞درعین حال خوب و مهربون و با محبت و محترمانه رفتار کنین و کاری هم به 💞کار بقیه نداشته باشین و از خاله زنک بازی دوری کنین تا خودتون هم در امان باشید! . . . •┈┈••✾
👈مردها چون جزگرا نیستن ،معمولا از روی نشانه ها نمی فهمند که منظور خانمشون چی بوده. مثلا از روی اخمتون یا یه جمله و حرف غیر مستقیم انتظار نداشته باشین که آنها زود بفهمن که منظورتون چی بوده گاهی سعی کنین رک و صریح ولی با ملایمت زنانه خواسته تون و یا مسٵله رو مطرح کنین. 👈راستی یه چیزی رو فراموش نکنین. به هیچ وجه ناراحتی تون رو و یا مسٵله ای رو با نیش و کنایه انتقال ندین که با این کار نه تنها به نتیجه دلخواه تون نمی رسین بلکه ممکنه نتیجه عکس بگیرین و یه دعوا یا مسٵله بزرگتر پیش بیاد. . . .
🔴قوانین قهرکردن در رابطه ی زناشویی! قهر كردن يك نوع خشم و عصبانيت موذيانه است كه ميتواند به روابط آسيب جدی بزند. 🔻قوانين قهر كردن: 1) حق نداریم به خانواده های هم توهین کنیم. 2) حق نداریم مسائل و مشکلات کهنه رو مطرح کنیم. تو هر دعوا فقط راجع به همون موضوع بحث میکنیم. 3) شام و ناهار نپختن و شام و ناهار نخوردن نداریم. همه اعضا مثل حالت عادی باید برای غذا حاضر باشن. 4) سلام و خداحافظی در هر صورت لازمه. 5) هیچکس حق نداره جای خوابشو عوض کنه. 6) هر کس برای آشتی پیش قدم بشه اون یکی باید براش کادو بخره. 7) حق نداریم اشتباه طرف مقابلو تعمیم بدیم. مثلا عبارت تو همیشه.... ممنوعه. چون اینکار دعوا رو به اوج میرسونه. 8) باید به هم فرصت بدیم که هرکی راجع به دیدگاهش نسبت به موضوع دعوا پنج دقیقه صحبت کنه و طرف دیگه هم پنج دقیقه زمان برای پاسخگویی داره و بعد اگه حرفی باقی موند باید به فردا موکول بشه تا سر و ته بحث مشخص باشه. اگر افراد می توانستند ياد بگيرند كه آنچه برای من خوب است لزومی ندارد كه برای ديگران هم خوب باشد، آنگاه دنيای شاد و خوشايندتری می داشتيم..! . . .
🌸💕آدینه تون شاد و زیبـا 🌿✨از خدا برایتان 🌸💕یک روز زیبا و 🌿✨سرشاراز سلامتی و لبخند 🌸💕همراه با دنیا دنیا آرامش  🌿✨سبد سبد خیر و برکت 🌸💕بغل بغل خوشبختی 🌿✨و یک دنیا عاقبت بخیری 🌸💕و یک عمر سرافرازی خواهانم 🌿✨روزتون زیبا و طاعاتتون قبول
آموزش دلبری و مجذوب کردن مرد داخل خانه را تزیین کنید😛 هنگامی که شما تمایل به برقراری رابطه جنسی با شوهر خود دارید می‌توانید با انجام بعضی کارهای خاص او ترغیب به این کار کنید. مثلاً داخل خانه را با سلیقه خود تزیین کنید. شمع‌ها و لامپ‌های خاص را روشن کنید. وجود این روشنایی‌ها در داخل خانه باعث به وجود آمدن یک محیط هیجان‌انگیز برای شوهر شما می‌شود. پس برای تحریک مرد مرتب کردن و تزیین خانه فراموش نشود . . .
💃بانوی قرررری💃 🍃 بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند؛ بزرگترین نیاز مردان به آنها نیاز جنسیه...! 👈 ولی حقیقت اینه که آقایون بیش از هر چیزی احتیاج به احترام اون هم از شریک زندگیشون دارند. 👈 بهتر است؛ به گونه‌ای با شوهرتان، رفتار و صحبت کنید که شوهرتون متوجه بشه براش ارزش زیادی قائل هستید. 👈 مردها بر خلاف ظاهرشون مثل یه کودک هستند که می‌خواهند از آنها تعریف و تمجید شود. 👈 اعتماد به نفس شوهرتون را با تائید تصوراتش نسبت به خودش تقویت کنید. . . .
👙از خریدن لباس های خواب تحریک کننده و جذاب خجالت نکشید ،هم چنین در زمان پوشیدن آن ها خجالت را کنار بگذارید و اعتماد به نفس داشته باشید ،درباره انتخاب مدل و رنگ آن سعی کنید با همسرتان مشورت کنید. در خلوت دو نفره خود با همسرتان بهترین و زیباترین باشید. لباسهای کهنه و تکراری را در تنهایی بپوشید ولی زمانی که مقابل همسرتان ظاهر می شوید در عالی ترین پوشش و آرایش باشید. فراموش نکنید همسر شما لایق ترین فرد برای دیدن زیباییهای شماست 👌 . . .
🟣 انتظارات خانمها از آقایان در رابطه جنسی 🔹زنها جملات تحریک کننده را خیلی دوست دارند. گفتن عبارتها و جملاتی مانند:«حالا کمی سمت راس..ت را ت...ریک کن» یا «حالا بیا بالا» اووه و بله. زنها دوست دارند موقع رابطه جنسی صدای حاکی از رضایتمندی شما را بشنوند تا مطمئن شوند آنچه را که برای شما انجام میدهند خوب است. +بعلاوه آنها دوست دارند موقع س...س شما با آنها صحبت کنید،آنها را ببوسید و پایین بروید و س...س دهانی انجام دهید، با انگشتتان آنها را ت...حریک کنید، و در موقع مناسب اندام جنسی خود را وارد واژن کنید. ولی بعد از انجام نزدیکی بازهم با لبهایتان مشغول آنها باشید! و باز هم کلمات محبت آمیز بگوئید و دوباره آنها راببوسید. . . .
✅ با در نظر گرفتن اوضاع زندگیتون بعضی وقتا برای خودتون خرج کنین و به خودتون برسین؛ به قول معروف زنی که خرج نداره ارج نداره 😉 نه زیاد ول خرج باشین و نه طوری باشین که شوهرتون نیاز شما رو در حد صفر بدونه در کل یادتون باشه زیادی قانع بودن هم بده.... . . . •┈┈••✾
با اطمینان بهتون میگم هیچ زنی تعریف و تمجید از چهره ، حتی رنگ مو و مخصوصا اندام زن دیگری رو از جانب نداره حتی اگر شخصیت مورد تعریف قرار گرفته یک سوپر استار سینمایی و کامل غیر قابل دسترس برای شوهرشون باشه. کلمه "غیرت" در مردان به همان شدت با نام "حسادت" درون زنان نهفته شده . . . •┈┈••
ریتم قلب مرد با تن صدای همسرش ارتباط مستقیم داره شاید باورتون نشه ولی خانومایی که لحن صداشون بالاست به هیچ وجه برای همسرشون خوشایند نیستن وقتی‌که پیش همسرتان هستید، ملایم صحبت کنید. تن صدایتان را طوری تنظیم کنید که همسرتان از صحبت‌کردن شما آرامش بگیرد. از کلمات وزین و عبارات محبت‌آمیز استفاده کنید وگاهی با صدای کودکانه با همسرتان صحبت کنید اما نه خیلی زیاد و نه در زمان رابطه جنسی لحن آرام و استفاده از واژه های محبت آمیز مثل عزیزم . عشقم و ... معجزه خواهد کرد در یک کلام: همه چیز به لحن شما بستگی دارد.. . . . •┈┈••
بیشتر مردان از زنان سخت گیر و زد رنج و حساس فراری هستند. بنابراین بهتر است اگر این ویژگی ها را دارید آنها را کنار بگذارید و همسرتان را در خانه راحت بگذارید. زنان باید همواره مشوق همسرانشان باشند و در خفا و در اجتماع همسر خود را تشویق کنند زیرا تشویق، همسرشان را قوی تر می کند. . . . •┈┈